• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-02 22:45

Hierkomik

Zo dan...

Oh ik had overigens ook een world raid boss gedowned van het weekend. Het was een level 28 boss, had iets van 70 miljoen hp, Grandfather (groot soort beest), in het meest westelijke puntje (swamp) van Balmorra.
We hadden 24 personen, niemand ging dood (ik en iets van 6 andere healers ofzo). We waren allemaal tussen de 21 en 28.
Hij dropte 2 items, een barrel voor een gun (aim, dus voor BH, maar een Sith Inqisitor rolde hoger en kreeg het dus... en hij ging hem verkopen) en een medium armor purple chest (verder niet op gelet omdat het voor mijn class niet goed was).

We kregen ook 4k xp in totaal. Ik vond dat zelf wat weinig, fight duurde zeker 5-10min ofzo. Ook geen codex entree... jammer.

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Quartant schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:45:
[...]

Dat was ook bij veel andere MMO's in het begin zo... Ik ga dr van uit dat het op hogere levels wel beter is! Kan iemand dat hier toevallig bevestigen?
Tja om WoW er weer bij te slepen. Black Rock Depths en UBRS waren zeker geen kleine instances, zo zijn er nog wel een paar waar ik veel meer onder de indruk van was dan deze. Ik ben nu level 27, hoop dat ik op de volgende planeet wat onder de indruk raak want het voelt nu wel wat saai. Niet dat de game niet leuk is, zeker wel maar ja, gevoel van overwinning mist wat.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

MrVegeta schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:14:
[...]

Tja om WoW er weer bij te slepen. Black Rock Depths en UBRS waren zeker geen kleine instances, zo zijn er nog wel een paar waar ik veel meer onder de indruk van was dan deze. Ik ben nu level 27, hoop dat ik op de volgende planeet wat onder de indruk raak want het voelt nu wel wat saai. Niet dat de game niet leuk is, zeker wel maar ja, gevoel van overwinning mist wat.
Die twee die jij noemt waren dan ook high-level instances. Je kan het nu beter vergelijken met Wailing Caverns, Deadmines en Stockades. (Stockades was helemaal een slechte instance).

• Shorkan
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-12-2016
Metalkai schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:20:
[...]

Die twee die jij noemt waren dan ook high-level instances. Je kan het nu beter vergelijken met Wailing Caverns, Deadmines en Stockades. (Stockades was helemaal een slechte instance).
Tot nu toe alleen Black Talon gedaan. Vond ik zelf erg leuk, met de cutscenes tussendoor etc.

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-03 14:03
Black Talon is op het einde toch wel lastig vind ik (als je hem met zijn 2e doet)

• keitje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-01 10:17
Xenophoben schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:28:
Black Talon is op het einde toch wel lastig vind ik (als je hem met zijn 2e doet)
Tegen die Jedi Padawan? Vervelend dat die force pull gebruikt, maar tevens wel een uitdaging...

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-03 22:41
Metalkai schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:20:
[...]

stockades kan je meer vergelijken met een Heroic 2 of 4 in SWTOR :-)

Verder is het inderdaad bij WOW ook gewoon zo dat de leuke content kwa instances aan het eindlevel zit. Al moet ik zeggen dat Wailing Caverns toch vrij groot is/was voor een leveling instance.

Al, met al vind ik tot nu toe de flashpoints die ik gedaan heb niet heel slecht. sommige ietswat kort. Ik heb wel het idee dat de bazen kwa abilities wat gelimiteerd zijn. maar dat heeft natuurlijk ook wel te maken met de omgeving waarin het spel zich afspeeld.

Wowhead profiel

Anoniem: 10456

Ik heb tot nu toe BT, HS en Athiss gedaan en moet zeggen het mag wat moeilijker maar op zich wel vermakelijk.

Ik neem aan dat het allemaal nog wel wat moeilijker en uitdagender word.
Anoniem: 10456 schreef op maandag 19 december 2011 @ 16:13:
Ik heb tot nu toe BT, HS en Athiss gedaan en moet zeggen het mag wat moeilijker maar op zich wel vermakelijk.

ALs het te makkelijk is moet je ze gewoon een paar levels eerder doen :P

TheS4ndm4n#1919

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-03 21:00
Anoniem: 10456 schreef op maandag 19 december 2011 @ 16:13:

Sowieso ben je nu aan het lvlen dus doe je ze 1 of misschien 2 keer. Als je lvl 50 bent wil je ze veel vaker doen, dus zullen ze ook moeilijker zijn/steken ze er meer tijd in.

Gigabyte Aorus X570 ULTRA, Ryzen 9 3900X, 32GB, Gigabyte AORUS M RTX3080 10G, Samsung EVO 970 1TB, EVO 840 1TB, 2x LG 27UD68-P, LG 48CX, LG 65C8, Panasonic TX-P50UT50E, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold4 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus

• Xenophoben
keitje schreef op maandag 19 december 2011 @ 15:36:
[...]

Tegen die Jedi Padawan? Vervelend dat die force pull gebruikt, maar tevens wel een uitdaging...
ja inderdaad. Ik vond het behoorlijk pittig, 3x gewiped

Anoniem: 10456

MrBlueEyes schreef op maandag 19 december 2011 @ 16:25:
[...]

Sowieso ben je nu aan het lvlen dus doe je ze 1 of misschien 2 keer. Als je lvl 50 bent wil je ze veel vaker doen, dus zullen ze ook moeilijker zijn/steken ze er meer tijd in.
Daar ga ik ook van uit :) Al met al vind ik het een geweldig spel, het voldoet volledig aan mijn torenhoge verwachtingen :9

Anoniem: 251710

Volgende zeer irritante bug.
Chats die het niet doen, gister al een groep chat.
Nu eerst general en guildchat en na een relog doet alleen de guildchat het niet.

Iemand anders dat probleem ook?

• keitje
Waar ik zeer over te spreken ben is de AI van de companions. Als je iemand stunned gaan ze direct verder met een andere vijand. Vallen standaard een ander aan dan jij om sneller de mobs te wipen, gebruikt de skills wnnr het moet.

• kaasszje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-03 09:50

kaasszje

Live to Dare, Dare to Live

Who Am I? schreef op maandag 19 december 2011 @ 14:43:
Mijn laptop draait het redelijk soepel nu; AMD Turion X2 Ultra op 2.2ghz, 4GB Ram, Radeon Mobile 3450 (512MB). Alles op low, shadows uit en 1024x600 (1440x900 native). Hard toe aan een nieuwe PC dus :X

Ik had overigens ook iets raars. Ik had net mijn lightsaber gecraft (Jedi Knight) en dan daarna:
spoiler:
Moet je dat grote beest verslaan, maar daar had ik gisteravond geen zin meer in dus ik logde uit. toen ik vanochtend inlogde stond ik weer in de grot vlak voor dat beest. Dat beest heb ik dus nooit hoeven verslaan. Aan de ene kant wel makkelijk, maar de xp en loot heb ik nu misgelopen... Lightsaber heb ik gelukkig wel ;)
Volgens mij wordt je ook uit het instanced stukje gegooit als je daarin uitlogt.
Kortom als je in je class zone bent, zorg ervoor dat je er eerst uitloopt voordat je uitlogt ;)

Ik ben verstopt zoek een ander :P

Companion AI is zeker niet slecht. Alhoewel ze wel van het type zijn dat het leuk vind in AoE troep te staan.

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Metalkai schreef op maandag 19 december 2011 @ 16:50:
Companion AI is zeker niet slecht. Alhoewel ze wel van het type zijn dat het leuk vind in AoE troep te staan.
Haha inderdaad! Mobs lopen wel uit jouw AoE, maar companions blijven lekker plakken ;)
Zal nog wel aangepast worden, want het kan blijkbaar wel.

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Anoniem: 251710 schreef op maandag 19 december 2011 @ 16:44:
Volgende zeer irritante bug.
Chats die het niet doen, gister al een groep chat.
Nu eerst general en guildchat en na een relog doet alleen de guildchat het niet.

Iemand anders dat probleem ook?
Had ik laatst ook, kon alleen de general chat lezen :/

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• keitje
Peepz...
Waar zou ik me 5 laatste punten in steken?

Linkje naar build

Zat te denken aan Vital Regulators + Vitality Serum of Explosive Engineering + Vitality Serum en 1 ergens anders. moet zeggen gebruik Explosive probe wel vaak...
keitje schreef op maandag 19 december 2011 @ 17:38:
Peepz...
Waar zou ik me 5 laatste punten in steken?

Linkje naar build

Zat te denken aan Vital Regulators + Vitality Serum of Explosive Engineering + Vitality Serum en 1 ergens anders. moet zeggen gebruik Explosive probe wel vaak...
deadly directive en lethality imo

TheS4ndm4n#1919

• keitje
RocketKoen schreef op maandag 19 december 2011 @ 17:40:
[...]

deadly directive en lethality imo
Lethality begrijp ik nog, maar waarom meer alacrity?
keitje schreef op maandag 19 december 2011 @ 17:42:
[...]

Lethality begrijp ik nog, maar waarom meer alacrity?
voor meer burst en minder kans op interuptions

TheS4ndm4n#1919

• keitje
RocketKoen schreef op maandag 19 december 2011 @ 17:47:
[...]

voor meer burst en minder kans op interuptions
Opzich geen slecht idee... Thnx!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-03 09:38
Ik weet niet of men het hier al over heeft gehad (het topic gaat keihard en niet bij te houden :P ), maar maandelijks kost dit spel je € 12,99 en €35,97 voor drie maanden.
Via Zavvi.com kun je een gamecard kopen voor 60 dagen speeltijd voor €19,16, inclusief verzendkosten! Ik heb er zonet eentje besteld en hopelijk zien jullie er ook het nut van in ;)

LET OP: niet bij de Nederlandse Zavvi kopen, want daar vragen ze je er €40,- voor! 8)7

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-03 20:42
Vads schreef op maandag 19 december 2011 @ 17:54:
Ik weet niet of men het hier al over heeft gehad (het topic gaat keihard en niet bij te houden :P ), maar maandelijks kost dit spel je € 12,99 en €35,97 voor drie maanden.
Via Zavvi.com kun je een gamecard kopen voor 60 dagen speeltijd voor €19,16, inclusief verzendkosten! Ik heb er zonet eentje besteld en hopelijk zien jullie er ook het nut van in ;)

LET OP: niet bij de Nederlandse Zavvi kopen, want daar vragen ze je er €40,- voor! 8)7
ik betaal wel via paypal meteen 6 maanden.

betaal je maar 65 euro

http://tinyurl.com/5sdar8p

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:11
Vandaag even een kopie opgehaald. Overal problemen met de levering.. Gelukkig had de Bart Smit in Deventer er nog een paar liggen. Bij de MediaMarkt niet gekeken.

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

• 4bit
  • Laatst online: 21-03 13:49

4bit

Onward, to futility!

Gisterennacht heb ik het gedownload, meteen mijn maandelijkse downloadmeter op een hoog niveau. Maar als alles goed is zal er deze maand toch niet veel meer gedownload worden, en ben ik puur bezig met dit te spelen.

My body is ready.

I'll do what I can, but expect very little.

• Evilbee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:10
Heeft iemand een overzicht van welke stats belangrijk zijn voor welke class/advanced class?

LinkedIn - Collega worden?

Nou lekker ging eventjes aardig.
Maar wel met iedere quest update even een hik up.
En dan weer gecrashed en in de que, waarschijnljk crash ik gelijk weer na de que.

Taris is by far de meest vreselijke planeet tot nu toe.
Geen idee hoe ik nu van 33 36 moet gaan worden als ik niet meer kan questen daar.

• Ienni1983
Anoniem: 251710 schreef op maandag 19 december 2011 @ 18:18:
Nou lekker ging eventjes aardig.
Maar wel met iedere quest update even een hik up.
En dan weer gecrashed en in de que, waarschijnljk crash ik gelijk weer na de que.

Taris is by far de meest vreselijke planeet tot nu toe.
Geen idee hoe ik nu van 33 36 moet gaan worden als ik niet meer kan questen daar.
Zelfs de que crasht in de que :P

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-03 14:02

Snappie88

Mr. Hollywood

? :P

Als ik 'm nu haal, kan ik morgen pas spelen he?

*kriebelt :') *

Surfin' paradise!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Afgelopen nacht op g2play besteld, maar nog niks binnen ;(

• Ienni1983
firlian schreef op maandag 19 december 2011 @ 18:26:
Afgelopen nacht op g2play besteld, maar nog niks binnen ;(
volgens mij weet je niet wanneer de game uitkomt???

maar dat is morgen pas....dan komen de keys niet eerder.

dat staat ook op de g2play website
MMO Star Wars: The Old Republic EA Origin Key Standard Edition is expected to be released 20 December 2011. Release dates are subject to change without notice.
en de frontpagina staat dat ze hem op 19 december versturen.

het is nog niet de 20e dus ze hebben nog de tijd

[Voor 10% gewijzigd door Ienni1983 op 19-12-2011 18:35]

• firlian
Nu je het zegt.. Er staat inderdaad bij dat ze de keys pas op 19 december verzenden. Het is verwarrend omdat je in de fysieke winkel al wel precies dezelfde standard edition kunt kopen en spelen :s

• Mischa204
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-03-2022
ff snel vraagje, krijg je nou ook een gratis maand gametime als je SWTOR aanschaft ?

Anoniem: 419977

Mischa204 schreef op maandag 19 december 2011 @ 18:42:
ff snel vraagje, krijg je nou ook een gratis maand gametime als je SWTOR aanschaft ?
Ja, dat krijg je. Je moet wel een gamecard of betalingsmethode selecteren.

Ik heb een standaard account en heb een CE editie ontvangen. Kan ik die alsnog adden en vervalt standaard dan?

[Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 419977 op 19-12-2011 18:45]

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-03 18:28
Evilbee schreef op maandag 19 december 2011 @ 18:13:
Heeft iemand een overzicht van welke stats belangrijk zijn voor welke class/advanced class?
Elke class heeft maar 2 primary stats.
Zie de OP: DarthDavy in "[PC] Star Wars: The Old Republic - Deel 2"
blouweKip schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:48:
[...]
Feit is dat een serieuze pve MMO gewoon een tool nodig heeft om die data te kunnen parsen, dat er mensen zijn die aan de uitkomsten daarvan een conclusie hangen...tja: eikels heb je overal (en ik moet zeggen dat wat er in de early access rondloopt nu niet bepaald een positief gevoel geeft over het soort mensen wat swtor speelt, maar mogelijk is dat ook weer voorbij zodra de early access voorbij is).
Addons zijn overigens wel zeer handig omdat de UI nogal wat gebreken heeft (in ieder geval voor healers), ook mis ik macro's.

Ach, als de queue's maar voorbij zijn vanaf morgen want ik heb nu al langer in queue's gestaan dan in de 6+ jaar dat ik wow gespeeld heb.
In Vanilla WoW zaten al die threatmeters en dps-meters ook nog niet. Dat maakte raiden (op het hoogste niveau) juist leuk en interessant, in plaats van alleen maar op de metertjes te kijken en knopjes te spammen.
En in het begin van WoW zaten er op mijn server (Ragnaros) queues van 3+ uur.

[Voor 14% gewijzigd door Thormodo op 19-12-2011 18:53]

• MrBlueEyes
Ik denk ik zet hem ff aan voor het eten. Wordt er een update binnen gehaald met een snelheid van 25-30 KB/s. Ook al is het maar een paar MB duurt het toch al best lang.

Gigabyte Aorus X570 ULTRA, Ryzen 9 3900X, 32GB, Gigabyte AORUS M RTX3080 10G, Samsung EVO 970 1TB, EVO 840 1TB, 2x LG 27UD68-P, LG 48CX, LG 65C8, Panasonic TX-P50UT50E, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold4 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 10:22
Heroics, greens, blues, purple, agro, etc.. klinkt veel als WoW.. Hoeveel lijkt swtor op wow, afgezien van de setting?

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:47

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Mischa204 schreef op maandag 19 december 2011 @ 18:42:
Doen mensen tegenwoordig nou totaal geen moeite meer om zelf iets uit te zoeken, of wat...? Dit staat OVERAL aangegeven en dat is bij elke MMO zo, als je het spel koopt krijg je 30 dagen speeltijd erbij.
maniak schreef op maandag 19 december 2011 @ 19:06:
Heroics, greens, blues, purple, agro, etc.. klinkt veel als WoW.. Hoeveel lijkt swtor op wow, afgezien van de setting?
WoW = MMO, SWTOR = MMO punt. De controls lijken misschien op die van wow en ze hebben het need/greed systeem ingebouwd, maar verder is het helemaal anders.

[Voor 32% gewijzigd door Walance op 19-12-2011 19:13]

• 4bit

4bit

Onward, to futility!

maniak schreef op maandag 19 december 2011 @ 19:06:
SWTOR is een wow-esque MMORPG. Heeft voornamelijk de goede punten uit WOW en gelijkaardige MMORPG's gepakt. En dan nog wat eigen dingen in de mengeling gestoken.

@Snappie88:

Als ik het net goed gezien heb zal SWTOR vannacht offline zijn en eens het dan terug online is, is het bye bye met pre-access en is het go time voor iedereen.

• Dennis van der Stelt
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 13:35
Ik heb de Collector Edition voor m'n verjaardag gehad, maar de originele game al geregistreerd onder mijn account. Als ik upgrade, is origineel waarschijnlijk gewoon foetsie? Hoe kan ik het beste hiermee omgaan, als ik origineel wil verkopen en CE wil activeren, evt. onder een nieuwe swtor account.

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 10:22
Walance schreef op maandag 19 december 2011 @ 19:06:
WoW = MMO, SWTOR = MMO punt. De controls lijken misschien op die van wow en ze hebben het need/greed systeem ingebouwd, maar verder is het helemaal anders.
EVE is ook een MMO maar is totaal wat anders dan WoW. Ik wil graag weten wat jullie ervaring is tot nu toe. Ik twijfel nog of ik deze MMO wil spelen, maar ik heb WoW al meer dan 5 jaar gespeeld, ik zoek dus niet een andere WoW in een Starwars jasje.

• Dennis van der Stelt
maniak schreef op maandag 19 december 2011 @ 19:23:
[...]

EVE is ook een MMO maar is totaal wat anders dan WoW. Ik wil graag weten wat jullie ervaring is tot nu toe. Ik twijfel nog of ik deze MMO wil spelen, maar ik heb WoW al meer dan 5 jaar gespeeld, ik zoek dus niet een andere WoW in een Starwars jasje.
Daar ontkom je denk ik niet aan, omdat WoW een andere MMO in een ander jasje is. Maar ik heb WoW twee keer een tijd gespeeld, en vind TOR wel weer een verademing. Nieuw, verfrissend, korte instances, het ademt toch een hele andere sfeer. Ik zou 't gewoon proberen.

maniak schreef op maandag 19 december 2011 @ 19:23:
[...]

Maar één echt antwoord hierop.
Vind je een verhaal belangrijk? Zo ja, dan zal je ToR leuk vinden.

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:01
firlian schreef op maandag 19 december 2011 @ 18:35:
Nu je het zegt.. Er staat inderdaad bij dat ze de keys pas op 19 december verzenden. Het is verwarrend omdat je in de fysieke winkel al wel precies dezelfde standard edition kunt kopen en spelen :s
Net het volgende mailtje an G2play gehad:

G2PLAY.net! Be smart, pay less ;) sales@g2play.net
19:38 (3 minuten geleden)

aan mij
Dear customer,

We are currently uploading keys to our database so distribution will start within 4 hours

Best reards
Mike

• MrBlueEyes
Ik stond op plaats 550 in de queue en ineens ben ik er meteen in? Geweldig :D

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-01 07:47
ik had ongeveer hetzelfde, in 40 minuten van 1006 naar 7. Maar hij blijft nu hangen op 6..

Zonnepanelen

• MrBlueEyes
voxxel schreef op maandag 19 december 2011 @ 20:06:
ik had ongeveer hetzelfde, in 40 minuten van 1006 naar 7. Maar hij blijft nu hangen op 6..
ik ben op 990 begonnen en hij stond op 550 na 45min ofzo en sprong toen erin.

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-01 07:47
nogsteeds op 6..

Zonnepanelen

MrBlueEyes schreef op maandag 19 december 2011 @ 19:56:
Ik stond op plaats 550 in de queue en ineens ben ik er meteen in? Geweldig :D
Ze zijn ook de server caps langzaam aan het opschroeven naarmate de starting area's leger worden.

TheS4ndm4n#1919

• firlian
Jasperklaren schreef op maandag 19 december 2011 @ 19:41:
[...]

Net het volgende mailtje an G2play gehad:

G2PLAY.net! Be smart, pay less ;) sales@g2play.net
19:38 (3 minuten geleden)

aan mij
Dear customer,

We are currently uploading keys to our database so distribution will start within 4 hours

Best reards
Mike
Ok, maar dan moeten we nog steeds wachten tot morgen voor we kunnen spelen?

• Kupauw
firlian schreef op maandag 19 december 2011 @ 20:09:
[...]

Ok, maar dan moeten we nog steeds wachten tot morgen voor we kunnen spelen?
Weet ik niet, ik verwacht het wel.

• 4bit

4bit

Onward, to futility!

Je gaat sowieso tot morgen moeten wachten. SWTOR gaat vannacht offline. En pas om 6h 's ochtends terug online. En je moet toch nog de client van 12gig downloaden. :-).

• Kupauw
4bit schreef op maandag 19 december 2011 @ 20:44:
Je gaat sowieso tot morgen moeten wachten. SWTOR gaat vannacht offline. En pas om 6h 's ochtends terug online. En je moet toch nog de client van 12gig downloaden. :-).
Die client is zonder key niet alvast te downloaden?

• 4bit

4bit

Onward, to futility!

Probeer http://www.swtor.com/download eens. Ik geef je geen garantie dat het werkt.

• Kupauw
4bit schreef op maandag 19 december 2011 @ 20:57:
Probeer http://www.swtor.com/download eens. Ik geef je geen garantie dat het werkt.
Ik kan alleen de Launcher downloaden om het spel zelf te downloaden moet ik eerst inloggen :/

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-03 17:27
4bit schreef op maandag 19 december 2011 @ 20:57:
Nice, ik download nu de game (zonder de game al te hebben)

• Into2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-01-2021
Jasperklaren schreef op maandag 19 december 2011 @ 21:02:
[...]

Ik kan alleen de Launcher downloaden om het spel zelf te downloaden moet ik eerst inloggen :/
same here.. begin er nu toch wel zin in te krijgen! :)

• Dennis van der Stelt
Dennis van der Stelt schreef op maandag 19 december 2011 @ 19:22:
Ik heb de Collector Edition voor m'n verjaardag gehad, maar de originele game al geregistreerd onder mijn account. Als ik upgrade, is origineel waarschijnlijk gewoon foetsie? Hoe kan ik het beste hiermee omgaan, als ik origineel wil verkopen en CE wil activeren, evt. onder een nieuwe swtor account.
Iemand een idee hierover?

Denk dat er niks anders op zit dan een andere account aan te maken.
Je verliest denk ik alleen wel de pre-order bonus (als je die had) en de characters die je al hebt (again, als je die had).

• Kupauw
Op de frontpage van G2Play:

Dear customers,
the keys for Star Wars "The Old Republic" game are being sent by our support team at this very moment!
Please be patient! Thank you!

• Vibonacci
  • Laatst online: 11-03 12:14
Dit zal ongetwijfeld al gepost zijn maar omdat ik het zo interessant vind raad ik jullie aan om het ook te lezen: een interview met de twee hoofdontwerpers van SW:TOR!
Er wordt gesproken over de innovatie van SW TOR t.o.v. andere MMOs en de risico's dat een bedrijf neemt als het aan zo'n gigantisch project begint.

http://uk.pc.gamespy.com/...mo-project/1215037p1.html
Zijn er op de Red Eclipse server nog meer Tweakers van rond de level 30? Lijkt me leuk om eens over mumble/TS/Vent een instance te doen in plaats van random lui.

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-08-2022
MrVegeta schreef op maandag 19 december 2011 @ 22:47:
Zijn er op de Red Eclipse server nog meer Tweakers van rond de level 30? Lijkt me leuk om eens over mumble/TS/Vent een instance te doen in plaats van random lui.
Ja, maar zit zelf wel aan Empire kant. Ben nu bijna level 29. Whisper Meredith maar als je ook Empire speelt. :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

CaptainCharisma schreef op maandag 19 december 2011 @ 22:55:
[...]

Ja, maar zit zelf wel aan Empire kant. Ben nu bijna level 29. Whisper Meredith maar als je ook Empire speelt. :)
Dat kon wel eens lastig worden dan :P ik ben Republic, imp!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-03 10:01

Blaim

Cashback kroket

Ik ben maar niet op de red eclipse gaan spelen vanwege de queue en ben toch blij dat ik het niet heb gedaan. Ik speel nu op Pelagius mine en de community is tot nu toe top. Best veel Denen maar die Praten alleen in het Deens in /general over hoe stom het is om niet Engels te spreken in openbare chat haha de ergste queue die ik had was 25 minuten, ben benieuwd hoe dat vanaf morgen zal zijn!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:39
Ik heb vandaag jammer genoeg wat minder gespeeld door werk. Maar toch nog een paar uurtje verder kunnen gaan en weer een leveltje hoger. Ben wel verbaasd over hoe ver jullie al zijn trouwens. Ik heb nu 2,5 dag gespeeld en ben pas level 14. Doe alles en kijk alle cinematics. Hoeveel uur hebben jullie op de klok?

Een vraagje aan de mensen die afgelopen week nog een CE hebben besteld bij bol.com. Hebben jullie inmiddels iets binnen/gehoord? Ik heb wel m'n pre-order code gehad, maar Verder helaas nog niks. gelukkig hebben we nog 2 dagen grace period, maar toch.

• Black Eagle
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Heb een /played van 1d 21h. Ben nu lvl 25 en heb net m'n mount. Heb best wel rustig aan gedaan, ben nu pas klaar met Balmorra.

Redelijk wat slicing gedaan, deze is nu 330, synth is 170 en arch is 150.

Anoniem: 291809

Wat zijn de skill caps?
Jochem Boom schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 00:27:
Ik heb vandaag jammer genoeg wat minder gespeeld door werk. Maar toch nog een paar uurtje verder kunnen gaan en weer een leveltje hoger. Ben wel verbaasd over hoe ver jullie al zijn trouwens. Ik heb nu 2,5 dag gespeeld en ben pas level 14. Doe alles en kijk alle cinematics. Hoeveel uur hebben jullie op de klok?

Een vraagje aan de mensen die afgelopen week nog een CE hebben besteld bij bol.com. Hebben jullie inmiddels iets binnen/gehoord? Ik heb wel m'n pre-order code gehad, maar Verder helaas nog niks. gelukkig hebben we nog 2 dagen grace period, maar toch.
Ben nu level 29. Heb er aardig wat uurtjes op staan. Skip eigenlijk niets maar had in de beta al tot level 19 gespeeld dus daar wel aardig snel doorheen gegaan. Nu ik wat andere planeten zie doe ik er wat langer over.
Black Eagle schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 00:45:
Heb een /played van 1d 21h. Ben nu lvl 25 en heb net m'n mount. Heb best wel rustig aan gedaan, ben nu pas klaar met Balmorra.

Redelijk wat slicing gedaan, deze is nu 330, synth is 170 en arch is 150.
Ik heb ook slicing, zit nu op 380 geloof ik. Wel aardig maar je snijd (há) jezelf een beetje in de vingers omdat je geen prototype kan craften maar ik wacht daar wel mee tot ik high level ben. Van de markt/guildies skrapen als het moet ;). Scavenging/Armstech beide ~280.
Je kan tot level 50 kopen en je crew skills tot level 400.

Hoe bevalt de Tweakers guild? Zitten daar "onderhand" al wat high levels in? (26-30)

Anoniem: 366845

Nou lekker, mijn Jedi is nu 22 en lijkt voorlopig onspeelbaar. Ik was op Taris en ik kwam bij een taxi droid en daar kreeg ik een crash. Nu elke keer als ik inlog dan crasht de game nog voor ik een shuttle kan roepen. Al GM geroepen en bug gedaan maar de enige reactie die ik kreeg op mijn verzoek om mij in mijn schip te plaatsen was "This is droid blah blah. Thank you for your information, we will pass it on to more skilled people" en dan sluiten ze gewoon je ticket. Lekker dan, hoop dat ze gauw die memory leak bug fixen want ik ga niet opnieuw beginnen.

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:39

Rannasha

aka "Species5618"

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• WasMachinator
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-03 13:47

WasMachinator

I'll be back! =)

gister jammer genoeg niet kunnen spelen vanwege werk en school:(..
en dan vandaag max 2 uur. toch wel jammer..

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-04-2021
Zijn alle servers down for maintance of maar een paar?
Mijn server in ieder geval wel, jammer want ik wilde er een lange nacht van gaan maken.
Maar ach dan maar vroeger opstaan om het in te halen!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-08-2022
Bron schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 01:08:
Zijn alle servers down for maintance of maar een paar?
Mijn server in ieder geval wel, jammer want ik wilde er een lange nacht van gaan maken.
Maar ach dan maar vroeger opstaan om het in te halen!
Alle servers zijn down, evenals de website. Was ook van te voren aangekondigd; servers zijn down tot 6:01. Hiermee is er ook een einde gekomen aan Early Access en vanaf morgen zal dus iedereen (ook de mensen zonder pre-orders) kunnen spelen. :)

[Voor 3% gewijzigd door WickedWizard op 20-12-2011 01:11]

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

• Bron
  • Laatst online: 13-04-2021
Ik dacht dat alleen noord amerika de launch op de 20ste had en europe de 22ste pas.
Bron schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 01:16:
Ik dacht dat alleen noord amerika de launch op de 20ste had en europe de 22ste pas.
dat is al heel lang niet meer zo

TheS4ndm4n#1919

Anoniem: 426307

CaptainCharisma schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 01:11:
[...]

Alle servers zijn down, evenals de website. Was ook van te voren aangekondigd; servers zijn down tot 6:01. Hiermee is er ook een einde gekomen aan Early Access en vanaf morgen zal dus iedereen (ook de mensen zonder pre-orders) kunnen spelen. :)
Dat is wel een streep door de rekening! Ik had er niet op gerekend dat ook de site down zou zijn, nu moet ik wachten tot 6u00 voor mijn payment plan :p

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:16

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Spel gekocht op zondag en kan het sinds toen ook spelen :)

Eerst een Jedi Consular begonnen en net op level 10 naar Sage gespecialiseerd. :) Nu net een Jedi Knight op level 3 gekregen om te zien wat het verschil is tussen de twee.

Ik moet zeggen de Knight is erg leuk om te doen, zelfde als de Consular. Zal lastig worden om een main te gaan kiezen tussen de twee. Want zowel mijn Human Knight als Mirialan Consular zijn "tijdvreters" so to speak :P

Ik vrees dat dit spel de komende tijd veel vrije tijd gaat opeisen. :)

Ben benieuwd hoe lang de inlogtijd gaat worden als ik vanmiddag thuis kom uit mijn werk. Zondag waren er al servers met een queue van anderhalf uur :/

He who controls the Spice, controls the Universe.

Ik weet niet, ik heb stiekem wel goede hoop dat de queues redelijk zullen zijn. Ik verwacht niet dat er veel spelers zijn die nu nog hun guild willen joinen op de drukste servers en spelers zullen niet zo snel nieuwe chars aanmaken op een te drukke server. Daarbij word de capaciteit omhoog gegooid... wie weet valt het mee :).

Wie moet ik trouwens een wisper gooien om een character in de Tweakers guild te krijgen?

• Ienni1983
zojuist 1 maand sub aan mijn acc geplakt met paypal en dit keer werkt het wel gewoon :D

• Into2
Downloading.. :D Gaat ook wel lekker snel! (5 mb/s)

Nu alleen nog de knoop doorhakken voor m'n main..

• Anoniem: 52038
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
kwart voor 8 's ochtends en nu al een queue voor de red eclipse....

• Into2
Anoniem: 52038 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 07:44:
kwart voor 8 's ochtends en nu al een queue voor de red eclipse....
traffic management.. :) ik verwacht dat er binnen een paar dagen geen queue's meer zullen zijn

• Anoniem: 52038
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
vind het ook niet erg hoor. vandaag officiele launch. ben sowieso erg tevreden. weinig problemen en als je geen queue wil kan je altijd op een andere server. heb zelf voor rede eclipse gekozen vanwege de vele nederlanders.

gewoon effe wachten en vandaag de pc niet meer uitzetten haha

• Myke
  • Laatst online: 08-01 22:30
MrVegeta schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 01:04:
Hoe bevalt de Tweakers guild? Zitten daar "onderhand" al wat high levels in? (26-30)
Tweakers guild(s) beval(len)(t) prima! d:)b

Er zitten al een aantal 30 plussers bij, maar denk dat het merendeel tussen 20-25 zit.

Anoniem: 82860

Topicstarter
Release = tijd voor een nieuw topic. Ik zal deeltje 3 vast openen.

• Xenophoben
Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 09:03:
Release = tijd voor een nieuw topic. Ik zal deeltje 3 vast openen.
Goed idee... Deze dicht?

Topicstarter
yes! Slotje graag!

[Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 20-12-2011 09:10]

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-10-2022
Jochem Boom schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 00:27:
Ik heb nu 2,5 dag gespeeld en ben pas level 14. Doe alles en kijk alle cinematics. Hoeveel uur hebben jullie op de klok?
Hehe, nou ja het gaat toch ook om de spelervaring. Ik zit nu op ongeveer 34 uur en zit op level 24,5.

Heb geen beta etc gespeeld, wilde wachten tot de echte game uitwas dit keer (bij WoW wel veel gedaan).

In het begin een wat trage start, maar inmiddels goed de smaak te pakken.

Je merkt wel dat het lvl'en nu wel langzamer gaat hoor :)

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:12

alwinus

Tweaked

wachttijd op red eclipse al een half uur? hmmmm :p Het is 9.15 uur mensen! :p

• Xenophoben
Krijgt marauder veel skills na lvl 11?

Topicstarter
Mensen, deel #3 van het SW:TOR topic is open.:

[PC] Star Wars: The Old Republic - Deel 3 (Launch)

wtf ... que om 9 uur smorgens?

het ergste is nog dat er zo'n 12 servers Light zijn.

Wacht tijd 15 minuten, ik zit al een uur in de que.

[Voor 72% gewijzigd door Anoniem: 251710 op 20-12-2011 10:15]

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020
Powertech (advanced proto) Bounty hunter lvl 24 genaamd Vivaladen meld zich haha zit net als de meeste tweakers ook op Red Eclipse en heb gelijk maar even gebruik gemaakt om wat ALT-naampjes te reserveren :)

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Anoniem: 426307

Anoniem: 251710 schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 09:43:
wtf ... que om 9 uur smorgens?

het ergste is nog dat er zo'n 12 servers Light zijn.

Wacht tijd 15 minuten, ik zit al een uur in de que.
Hier 15min, 182 wachtenden, maar ik verwacht niet dat veel mensen uitloggen :p

Aan de republic kant is het ook nog nooit druk geweest in de gebieden waar ik rondgelopen heb, nooit meer dan 1 instance gezien. Aan empire zijde even ingelogd en op korriban alleen al 6 instances!
Pagina: 1 ... 72 73 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee