Lang verhaal (arg, helft is opgegeten door browser error

).
Veel gespeeld van het weekend, BH is nu 27. Ik was ook na Balmorra al 24, toch bij Nar Shadda alles gedaan, ook de heroics. Ik doe die met een Sith Warrior (tank) en ik ben dan dps/heal. Onze 2 pets zijn beiden ook dps/heal. De groepjes kosten veel tijd, maar het lukt wel. Het is ook erg challenging op deze manier

beter dan face-rollen.
Questlines zijn erg leuk, en Mako is echt niet alleen light-sided, maar ze is puur BH minded (dus mensen naast je target moet je vaak redden etc). Ik kan goed met haar opschieten, al meer dan 3500 affection

.
Ship battles zijn ook erg cool, maar ben bang dat ik daarmee nog meer de content outlevel, dus nog niet veel gedaan.
Qua professions. Slicing is echt een leuke money maker. Nu al op 230 (kan missies doen voor level 33-40, lol) en die geven bij bountifull yield 3-4k

. Kon dan ook makkelijk speeder bike + skill betalen.
Ook scavenging is leuk, alle strong+ droids kan je scavengen, veel mats!
Cybertech dan... is een stuk minder. Ik heb nog niets gemaakt wat ik ook echt heb gebruikt. Alles wat ik maak is slechter dan de quest rewards die ik heb gehad. En dat is toch raar, want mijn Cybertech skill is 190, hoger dan het zou moeten zijn. Maar ik kan alleen greens maken, en quest rewards zitten vaak blue mods bij, waardoor ik dus weer een tier in crafting oversla qua nut. En als je dan reverse engineert krijg je wel een recipe voor een blue mod, maar dan moet je weer underworld trading materials hebben. En die mats staan nauwelijks op de AH (en wat er staat is echt belachelijk qua prijs. Ik kan bijvoorbeeld een ship mod maken, die heeft dan 4 mullanine nodig. dat is 4x 800 credits. Ik kan ook gewoon voor 3k een betere ship mod kopen bij een vendor).
Ik heb het idee dat ze niet echt goed over crafting hebben nagedacht. In WoW had ik sinds beta engineering/leatherworking, en toen had je daar ook echt wat aan toen je levelde.
En ook quest rewards zijn wel apart. Ik ben nu dus 27, maar draag nog steeds level 17-19 gear in de meeste slots. Beter is gewoon niet geleverd (wel een paar mods vervangen enzo tijdens het levelen door quest rewards, maar dat is het).
Het maakt ook niet heel veel uit, want ik doe nog steeds veel schade etc, maar toch, het is een beetje raar dat ik in Nar Shadda alleen mijn headpiece heb vervangen (en 2 implants als quest reward heb gekregen).
Ook vind ik de wereld wel mooi, maar minder immersive dan WoW. In WoW, was ik echt spakeloos toen je in ashenvale onder de bomen door liep of in Desolace waar alles grauw was. Op Balmorra was er een jungle. Je zag er wel wat van, maar niet zoals in WoW met bladerdakken etc.
Overall vind ik het een erg leuk spel, vooral dialoog en quests, maar ze moeten echt nog aan veel dingen schaven.
Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...