Seth_Chaos schreef op maandag 19 december 2011 @ 10:32:
Heb tot nu toe maar één character een maurader van lvl 13. Sommige van de verhaal lijnen zijn echt goed. Andere dan weer wat minder. Zoals een bom quest waarbij je bommen in een brievenbus moet mieteren om ze te disarmen, Wat ziet dat er knullig uit zeg. Je companion is in het begin wel ziekelijk goed. Die schiet alles overhoop nog voor je er in de buurt kunt komen. Me character voelt dan ook sterk underpowerd naast de companion. Ik overweeg dan ook een BH aan te maken die zie ik keer op keer hele mobs in luttle seconden met de grond gelijk maken,
Underpowered? Try OVERpowered. Ik klaag niet, maar als jij zwakker bent dan je companion als
Marauder dan doe je iets verkeerd in je rotation (of heb je wellicht niet alle skills). Bij mij lopen zelfs de tanks te klagen dat alles neergaat voor ze zelfs de kans hebben om aggro te trekken, haha.
Het kan ook bijna nooit zo zijn dat jij niet bij mobs in de buurt kan komen voor ze neervallen. Force Charge (de ability waarbij je door de lucht vliegt met getrokken sabers naar je target toe)? Hoppa. Dan die AoE Stun indien er meerdere vijanden zijn, dan het hoofdtarget ravagen, en dan je marauder abilities loslaten, en als deze op cooldown zijn gewoon je normale melee/vicious slash/etc. gebruiken. Pak eventueel je Juyo form voor meer damage, vergeet eventueel skills zoals "Berserk" niet te gebruiken als je een damage buff nodig hebt.
En, vergeet niet om je cloak of pain en je andere defensive cooldown (ben even de naam kwijt)
*EDIT*: Saber Ward te poppen bij bossfights/elite mobs.
[Voor 13% gewijzigd door Seroth op 19-12-2011 11:14]