Ah, nou dan ben ik wel blij dat er nu een nieuwe voeding in mijn pc zit. Oorspronkelijk zat er een 400W voeding in van Lite-on (niet geweldig dus, zacht gezegd) en een HD 4850. In mei heb ik deze kaart vervangen voor een HD 6870 en heeft mijn pc het een half jaar lang prima gedaan (zelfs in de zomermaanden toen ik veel Rift speelde). Maar sinds ik Early Access speel bij SW:TOR valt mijn pc dus af en toe uit, hoop dat het probleem nu opgelost is.. want de afgelopen maand dat ik de full beta volgde had ik nog nergens last van.Alex Picard schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 18:35:
[...]
Het spel is vrij zwaar, mijn Nvidia GTX 560ti loopt in gedetailleerde omgevingen (regelmatig dus) richting de 100% gpu met navenante warmte- en geluidsproductie.
Scepter of Ragnos 15m wachttijd. Valt best wel mee als het maar niet erger wordt
Ik was even eten. Was bang dat ik eruit gekickt zou worden. Toen ik terug kwam zat ik wel weer in character selectie scherm, maarja kon gelukkig weer meteen verder.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Potverdrie ik een smuggler aangemaakt op scepter of ragnos wordt hier alleen maar dat achterlijke russische en poolse in de general chat gesproken.
Iemand al enig idee of bioware dit tegengaat? of moet ik maar afzien en op een andere server opnieuw beginnen?
ik wordt daar helemaal gek van
Iemand al enig idee of bioware dit tegengaat? of moet ik maar afzien en op een andere server opnieuw beginnen?
ik heb op ragnos nog niemand pools of russisch zien praten...Hydrosine schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 19:07:
Potverdrie ik een smuggler aangemaakt op scepter of ragnos wordt hier alleen maar dat achterlijke russische en poolse in de general chat gesproken.
Toch mooi, werd er net even uitgegooid, programma liep vast.
Gelijk opnieuw opstarten en je knalt gewoon voorbij de quee gelukkig
Hmm dan heb ik misschien net op de verkeerde momenten ingelogd,
Op rift had ik dit ook bij launch en was echt ontzettend vervelend. ben toen nog gewisseld van server
Op rift had ik dit ook bij launch en was echt ontzettend vervelend. ben toen nog gewisseld van server
DC, position in queue.... 954.... uch, weer 1.5 uur wachten. Buitengewoon irritant dat als je DC'ed je je positie ingame niet gewoon behoudt.
Heb veel random crashes gehad de ene keer kom je wel voorbij queue de andere keer niett,bangkirai schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 19:27:
Toch mooi, werd er net even uitgegooid, programma liep vast.
Maar gros van keren mag lekker achter aansluiten wat niet echt fun is.
Er hele pittie aan de gang om grace priode hoger te krijgen.
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=38633
verder dan aardig leuke game
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Dat ziet er inderdaad beter uit.MrBlueEyes schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 14:46:
[afbeelding]
[afbeelding]
Helaas ondersteund tinypic blijkbaar geen 1920x1080, waardoor het er ingame beter uit ziet dan op de screenshots
Ga het denk ik zeker wel kopen als ik thuis ben, misschien wat te spelen wanneer ik op lange queues in eve zit te wachten ^_^
waarom zie ik in mijn taakbeheer 2x swtor.exe staan bij processen?
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Verwijderd
Kan iemand dat plaatje nog een keer aub posten met wat het beste is voor meerdere crewskills?
Dus zeg maar welke bij elkaar horen.
In game staat dat ook, onder 'L' en dan codex.Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 20:49:
Kan iemand dat plaatje nog een keer aub posten met wat het beste is voor meerdere crewskills?
Hier loopt ie vrij goed. Super! De early access bevalt goed. Typisch MMO, maar met een paar geweldige verbeteringen. De verhalende quests zijn erg vet gedaan, de companions zijn leuk, de phased "story instances" zijn een welkome verbetering, de companion skills (en het "sell all your grey items" knopje!) ook een toevoeging waarvoor ik erg dankbaar ben. Ook de combat ziet er erg goed uit en verloopt tot dusver vloeiend. Mooi om te zien dat de sabers (en andere typen blades) echt "duelleren", dus dat er enige vorm van hit-detection of afstemming van animaties in is gebouwd. Draagt toch bij aan het "ik ben een jedi/sith" gevoel 
Ik heb een vraagje voor de community hier, though. Gisteren het spel aan m'n beste maat laten zien, die was er zeer van onder de indruk en had eigenlijk spijt dat hij de pre-order is vergeten te halen. Nou waren er gisteren wat mensen die een pre-order key over hadden en ze her en der uitdeelden/verkochten. Heeft er toevallig nog iemand een key over waar niets mee wordt gedaan? Mits die nog te activeren zijn (en dat weet ik niet helemaal zeker...), zou ik m'n maat er een groot plezier mee kunnen doen
Dus mocht er iemand zijn, dan houdt ik me aanbevolen voor een DM'etje ofzo. Alvast dank!
Ik heb een vraagje voor de community hier, though. Gisteren het spel aan m'n beste maat laten zien, die was er zeer van onder de indruk en had eigenlijk spijt dat hij de pre-order is vergeten te halen. Nou waren er gisteren wat mensen die een pre-order key over hadden en ze her en der uitdeelden/verkochten. Heeft er toevallig nog iemand een key over waar niets mee wordt gedaan? Mits die nog te activeren zijn (en dat weet ik niet helemaal zeker...), zou ik m'n maat er een groot plezier mee kunnen doen
Dus mocht er iemand zijn, dan houdt ik me aanbevolen voor een DM'etje ofzo. Alvast dank!
http://img140.imageshack.us/img140/9771/crewskills.pngVerwijderd schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 20:49:
http://imageshack.us/f/846/crewskills.jpg/
Zijn er nog een aantal soortgelijke.
Multicore gameMrBlueEyes schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 20:30:
waarom zie ik in mijn taakbeheer 2x swtor.exe staan bij processen?
Twee processen zorgt dat het op 2 cores kan draaien. En 2 keer zoveel ram kan gebruiken in princiepe (als het niet 64 bit is), althans, zo zie ik het.
oke dan. 2e neemt maar 300MB in de eerste steeds meer geheugen. Nu staat die op 1,6GB.Merroc schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 21:28:
[...]
Multicore game.
Twee processen zorgt dat het op 2 cores kan draaien. En 2 keer zoveel ram kan gebruiken in princiepe (als het niet 64 bit is), althans, zo zie ik het.
Zijn er al meer mensen (online) die bij RoT kunnen inviten? *sniff sniff*
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Volgens mij niet, guildmaster is hele dag al offline.The Chosen One schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 21:43:
Zijn er al meer mensen (online) die bij RoT kunnen inviten? *sniff sniff*
He would have invited you, but he took a queue in the knee.MrBlueEyes schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 21:44:
[...]
Volgens mij niet, guildmaster is hele dag al offline.
Haha, gelukkig zit ik er al inAlex Picard schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 21:45:
[...]
He would have invited you, but he took a queue in the knee.
Verwijderd
Heeft iemand ook telkens error code 1002 als je gedisconnect wordt terwijl je in queue zit? Zorgt voor nog meer frustratie.
Nog niet gehadVerwijderd schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 21:54:
Heeft iemand ook telkens error code 1002 als je gedisconnect wordt terwijl je in queue zit? Zorgt voor nog meer frustratie.
zit lekker al een half uurtje in de queue filmpjes te kijken hoor
idem op shoarma wachtende naar the mentalist kijkenvoxxel schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 21:58:
zit lekker al een half uurtje in de queue filmpjes te kijken hoor
http://tinyurl.com/5sdar8p
Vandaag als een debiel gespeeld, vanochtend om 11 uur ingelogd en uurtje geleden pas gestopt. Uiteraard wel afentoe even wat gegeten enzo en ondertussen tegen de muur aanlopen om niet gekicked te worden ;-)
Maar man man man, eerste indruk is voor mij ontzettend goed. Storyline is meeslepend (Sith Warrior) gameplay is ouderwets, maar gewoon goed. Graphics vind ik heel sfeervol en het stijltje trek ik erg goed. Kortom, ik ben een tevreden speler. Heb alles heel rustig aan gedaan, alle conversaties gekeken, alle quests gedaan, veel random mobs gekillt enzovoort, dus ben pas level 11. Morgen weer verder
trouwens, mensen, gewoon 's ochtends joinen en dan als je even iets wil eten auto walk tegen een muur zodat je niet gekicked wordt.
Maar man man man, eerste indruk is voor mij ontzettend goed. Storyline is meeslepend (Sith Warrior) gameplay is ouderwets, maar gewoon goed. Graphics vind ik heel sfeervol en het stijltje trek ik erg goed. Kortom, ik ben een tevreden speler. Heb alles heel rustig aan gedaan, alle conversaties gekeken, alle quests gedaan, veel random mobs gekillt enzovoort, dus ben pas level 11. Morgen weer verder
trouwens, mensen, gewoon 's ochtends joinen en dan als je even iets wil eten auto walk tegen een muur zodat je niet gekicked wordt.
Ik las eerder nog in dit topic dat auto walk niet werkt, maar dat je af en toe een toets moet indrukken.
Ja, leek het wel op bij mij toen ik ging eten. Maar toen ik terug kwam was ik gelukkig wel in character selectie menu.voxxel schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 22:05:
Ik las eerder nog in dit topic dat auto walk niet werkt, maar dat je af en toe een toets moet indrukken.
Ok, vreemd. Bij mij heeft het vandaag in ieder geval gewerkt, maar ben denk ik ook nooit veel langer dan 20 minuten AFK geweest.voxxel schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 22:05:
had 975 queue, duurt net zolang als de film Spaceballs blijkbaar... >_<
Ik kies soms voor een gespreks optie alleen omdat ik dan Light punten krijg, het klinkt niet altijd meteen als de "juiste" optie om te kiezen namelijk.
@^ hehe dat had ik ook, maar dan voor dark side. Vond m'n companion leuk uit de hoek komen, maar had al besloten om puur darkside te gaan.
Het ligt eraan waar je auto-walk doet. Als je het in eens hoekje doet zodat je character constant een stukje naar achter springt, dan werkt het wel.Jochem Boom schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 22:15:
[...]
Ok, vreemd. Bij mij heeft het vandaag in ieder geval gewerkt, maar ben denk ik ook nooit veel langer dan 20 minuten AFK geweest.
Ik puur light side, met dit character in ieder geval.Jochem Boom schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 22:23:
@^ hehe dat had ik ook, maar dan voor dark side. Vond m'n companion leuk uit de hoek komen, maar had al besloten om puur darkside te gaan.
Verwijderd
Zo, dat downloaden duurt erg lang. Jammergenoeg kan ik maar met 800kb/s downen, en die bestanden zijn nogal groot. Vervelende is ook dat er in de launcher geen "time remaining" staat
Voordeel van het spel op disks hebben danVerwijderd schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 22:29:
Zo, dat downloaden duurt erg lang. Jammergenoeg kan ik maar met 800kb/s downen, en die bestanden zijn nogal groot. Vervelende is ook dat er in de launcher geen "time remaining" staat
finally in
Verwijderd
Ik vraag me af hoe de verhouding is tussen het aantal (cybertech) resources dat je krijgt van scavenging en underworld trading. Is wel handig om te weten zodat je een redelijke afweging kunt maken of splicing ook een goede combinatie kan zijn met cybertech (om de mogelijkheid te hebben speciale recipes te vinden).
Iemand die hier meer over kan vertellen?
over het algemeen krijg je alles wat je nodig hebt om standaard spul te maken van de gathering skill. voor de rare items heb je spullen nodig van de mission skill.Verwijderd schreef op zondag 18 december 2011 @ 00:07:
Ik vraag me af hoe de verhouding is tussen het aantal (cybertech) resources dat je krijgt van scavenging en underworld trading. Is wel handig om te weten zodat je een redelijke afweging kunt maken of splicing ook een goede combinatie kan zijn met cybertech (om de mogelijkheid te hebben speciale recipes te vinden).
Tenminste, zo is het bij bio-tech
Wow die Mako (healer) is wel erg fijn als Bounty Hunter om als companion te hebben.
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Wat zijn nu precies de voordelen van puur light / dark side of ertussenin? Is dit alleen hoe je eruit ziet, of zitten er ook skills oid aan vast?
Bepaalde wapens/onderdelen heb je in ieder geval of dark +1/2 etc voor nodigdarkliquid schreef op zondag 18 december 2011 @ 00:37:
Wat zijn nu precies de voordelen van puur light / dark side of ertussenin? Is dit alleen hoe je eruit ziet, of zitten er ook skills oid aan vast?
Ik ben wel van mening dat de hoeveelheid Medium Armor voor Marauders echt slecht is. Kijk bijvoorbeeld eens naar de drops in BT, Athiss of Hammer Station. Tevens kun je bij de PvP vendor welgeteld 1 half setje aan lvl 40 gear kopen, terwijl er voor Heavy 3 sets zijn.
Ik heb een zooi mods gemaakt met Cybertech. Hoe gebruik ik deze op m'n armor? Ik kom er niet uit namelijk....right click, control right click, left click, shift click etc...niks werkt. Moet ik naar een specifieke NPC oid om deze te kunnen gebruiken?
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
mod station zoekentemp00 schreef op zondag 18 december 2011 @ 01:11:
Ik heb een zooi mods gemaakt met Cybertech. Hoe gebruik ik deze op m'n armor? Ik kom er niet uit namelijk....right click, control right click, left click, shift click etc...niks werkt. Moet ik naar een specifieke NPC oid om deze te kunnen gebruiken?
Je hebt een oranje armor item nodig dan. Daarna is het ctrl + rechtermuisknoptemp00 schreef op zondag 18 december 2011 @ 01:11:
Thanks!
oh wow...MrBlueEyes schreef op zondag 18 december 2011 @ 01:12:
[...]
Je hebt een oranje armor item nodig dan. Daarna is het ctrl + rechtermuisknop
ik loop hier de hele tijd dus mod station te zoeken als ik iets wil veranderen ><
Ja, dat is allang niet meer nodigRocketKoen schreef op zondag 18 december 2011 @ 01:13:
[...]
oh wow...
ik loop hier de hele tijd dus mod station te zoeken als ik iets wil veranderen ><
zo, dat scheelt weer 10 slots in mn inventoryMrBlueEyes schreef op zondag 18 december 2011 @ 01:20:
[...]
Ja, dat is allang niet meer nodig. In de laatste beta weekenden ook niet.
ik was al 2 planeten geen mod station tegen gekomen
haha, mooiRocketKoen schreef op zondag 18 december 2011 @ 01:21:
[...]
zo, dat scheelt weer 10 slots in mn inventory
ik was al 2 planeten geen mod station tegen gekomen
Je hebt ze nog wel nodig om iets er uit te halen toch?
*ding level 20*
*ding level 20*
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Nee, gewoon met rechtermuisknop.The Chosen One schreef op zondag 18 december 2011 @ 01:56:
Je hebt ze nog wel nodig om iets er uit te halen toch?
*ding level 20*
Voor eerste keer voor credits gekozen in plaats van light punten.
[ Voor 19% gewijzigd door MrBlueEyes op 18-12-2011 02:05 ]
zo, legacy unlocked 
Nu mn naam veilig is kan ik het wat rustiger aan gaan doen
/played staat op 1d22h28m
wow ik sta op 23h40m, welk lvl ben je nu dan?RocketKoen schreef op zondag 18 december 2011 @ 02:25:
zo, legacy unlocked
32MrBlueEyes schreef op zondag 18 december 2011 @ 02:26:
[...]
wow ik sta op 23h40m, welk lvl ben je nu dan?
haha oke, ik bijna 18
ja natuurlijk
ken je nog meer captain reynolds dan?
Ik vond het wel een goede naam voor een smuggler
Was me niet eens opgevallenRocketKoen schreef op zondag 18 december 2011 @ 02:52:
[...]
ja natuurlijk
ken je nog meer captain reynolds dan?
Ik vond het wel een goede naam voor een smuggler

dat is de STAP uit de CEMrBlueEyes schreef op zondag 18 december 2011 @ 02:53:
[...]
Was me niet eens opgevallenkeek meer naar je speeder.
Ja, heb ik ook. Maarja moet je lvl 25 voor zijn.
Hmm SWTOR neemt steeds meer geheugen, nu al 1,95GB en 350MB. Maarja hij staat dan ook al aan vanaf 12.30 vanmiddag ofzo.
waar doe je dat?
Gisteren avond weer even lekker gespeeld en me eerst FP gedaan, eitje 
Met een maat een guild opgericht voor de lol e.d.... straks lekker Republikeinen ganken. Maar ben pas level 13 dus moet nog even...spelen er meer mensen op Chuundar? Kijk echt vooruit voor world PVP.
Trouwens weinig de Chuundar naam gezien op het forum ...
Met een maat een guild opgericht voor de lol e.d.... straks lekker Republikeinen ganken. Maar ben pas level 13 dus moet nog even...spelen er meer mensen op Chuundar? Kijk echt vooruit voor world PVP.
Trouwens weinig de Chuundar naam gezien op het forum ...
Wow, ik kan meteen inloggen op The Red Eclipse! Had ik niet verwacht!
[ Voor 15% gewijzigd door MrBlueEyes op 18-12-2011 11:33 ]
Iemand trouwens wat tips om de UI twat in te richten? Ik wil namelijk bijvoorbeeld de minimap rechtsboven in krijgen en de chat vast linksondering en de party frames aan de linkerkant in het midden. Maar ik zie nergens een optie om dit te customizen, net als dat alle menu's zoals van je crew enzo niet te verschuiven zijn.
Dit is dan ook niet mogelijk. Alleen je chatvenster is te verplaatsen/ op te delen in meerdere vensters.Japser schreef op zondag 18 december 2011 @ 12:00:
Iemand trouwens wat tips om de UI twat in te richten? Ik wil namelijk bijvoorbeeld de minimap rechtsboven in krijgen en de chat vast linksondering en de party frames aan de linkerkant in het midden. Maar ik zie nergens een optie om dit te customizen, net als dat alle menu's zoals van je crew enzo niet te verschuiven zijn.
Verwijderd
Is er nog plek vrij in RoT op TRE? Mijn toon op die server, trooper genaamd Brutalus, wil er wel in.
Wat irritant
Nouja, mss maken ze het nog customizable....

Jahoor ff McKay of Carbon een whisper geven.Verwijderd schreef op zondag 18 december 2011 @ 12:13:
Is er nog plek vrij in RoT op TRE? Mijn toon op die server, trooper genaamd Brutalus, wil er wel in.
@Japser, dat wordt eenmaal wel toegevoegd.
Waar kan je dat zien? Of gebruik je xfire daarvoor?RocketKoen schreef op zondag 18 december 2011 @ 02:25:
zo, legacy unlocked
Gewoon /played intypen in je chat vensterbrambest schreef op zondag 18 december 2011 @ 12:20:
[...]
Waar kan je dat zien? Of gebruik je xfire daarvoor?
Verwijderd
By the way, elke keer als ik een rocket punch zie dan hoor ik in mijn hoofd: "SHO-RYUU-KEN!"
Hmm was lekker aan het spelen, toen crashte ik, en toen kwam ik in de queue, jammer dat die grace period er niet in zit... als ik nog een keer crash ga ik wat anders doen... dit heeft geen zin zo.

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
oh?Verwijderd schreef op zondag 18 december 2011 @ 12:40:
By the way, elke keer als ik een rocket punch zie dan hoor ik in mijn hoofd: "SHO-RYUU-KEN!"
bij mij zegtie elke keeer suf sonic uppercut
Mijn indruk tot nu toe (lvl 15):
- Blizzard blijft de koning van smooth gameplay, met kop en schouders
- De verhaallijn is interessant en de gesproken dialogen worden niet vervelend, maakt het questen vele malen leuker
- Verschillende keuzen in de dialoog is leuk; in een groep nog veel leuker omdat je dan nooit weet wat er gaat gebeuren
- De crew skills vind ik wel handig tot nu toe, hup mannetje wegsturen en een paar minuten later resultaat terwijl je zelf iets anders doet
- Op mijn server (The Progenitor) was de langste queue tot nu toe 250 spelers / 20 minuten en heb nog geen disconnects of bugs gehad, erg netjes voor een mmo launch imo
- De /1 chat lijkt stukken vriendelijker/volwassener dan bijv. in WoW, ik ben nog geen onbeschofte lui tegengekomen
- Blizzard blijft de koning van smooth gameplay, met kop en schouders
- De verhaallijn is interessant en de gesproken dialogen worden niet vervelend, maakt het questen vele malen leuker
- Verschillende keuzen in de dialoog is leuk; in een groep nog veel leuker omdat je dan nooit weet wat er gaat gebeuren
- De crew skills vind ik wel handig tot nu toe, hup mannetje wegsturen en een paar minuten later resultaat terwijl je zelf iets anders doet
- Op mijn server (The Progenitor) was de langste queue tot nu toe 250 spelers / 20 minuten en heb nog geen disconnects of bugs gehad, erg netjes voor een mmo launch imo
- De /1 chat lijkt stukken vriendelijker/volwassener dan bijv. in WoW, ik ben nog geen onbeschofte lui tegengekomen
Beide kan je verklaren met feit dat dit pre-launch is. De echte randdebielen komen zodra het spel in de winkels te koop is en je zonder pre-order dus kan spelen.Rene59 schreef op zondag 18 december 2011 @ 13:01:
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Ik heb gisteren Star Wars the Old Republic Standard edition aangeschaft, nou lees ik net op de account pagina dat een subscription of game time card bovenop de 30 dagen die bij de aanschaf van de game zitten noodzakelijk zijn om de game te kunnen spelen, klopt dit?
En bedankt heOsxy schreef op zondag 18 december 2011 @ 13:16:
[...]
Beide kan je verklaren met feit dat dit pre-launch is. De echte randdebielen komen zodra het spel in de winkels te koop is en je zonder pre-order dus kan spelen.
Kreeg net een mailtje van Castle Games dat die van mij en de vrouw verstuurd zijn. Dus vanaf dinsdag kan ik ook los.
JaRazor66 schreef op zondag 18 december 2011 @ 13:24:
Ik heb gisteren Star Wars the Old Republic Standard edition aangeschaft, nou lees ik net op de account pagina dat een subscription of game time card bovenop de 30 dagen die bij de aanschaf van de game zitten noodzakelijk zijn om de game te kunnen spelen, klopt dit?
IdieAloth
Damn, wat zijn space battles toch gaaf! Echt verslavend!
NeeVerwijderd schreef op zondag 18 december 2011 @ 13:45:
Hebben meerdere mensen last van, dat de launcher soms niet op wilt starten?:(
De code wordt inderdaad wel fysiek verzonden. Mijne staat sinds eergisteren op verzonden, dus ik verwacht hem binnen een paar dagen in huis. En waarom heb je dan problemen? De 20e kun je ook gewoon andere betaalgegevens invullen hoor, het wordt pas de volgende maand afgeschreven, niet meteen de 20e. Voor die tijd kun je omzetten naar een time code.Seroth schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 13:43:
[...]
Nice. Ik ben benieuwd! Het levelen/grinden staat me het meest tegen in WoW. De endgame (en de teamplay en tactics die daarbij komen kijken) houden mijn interesse vast, maar wat betreft de reguliere quests afgaan, dailies doen, of gatheren/craften, heeft het spel voor mij z'n charme verloren.
[...]
Hoe krijg je die code binnen? Krijg je de gamecard fysiek in de post, of krijg je de code gewoon per mail? Dit om eventueel problemen te voorkomen als de timecard op de 20e nog niet door de brievenbus is gevallen (als hij fysiek wordt verzonden).
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Je merkt dat EA begonnen is, amper nog berichten hier op het forum, haha.
En vergeet niet dat het zondag is
mijn Jedi Shadow begint heel veel stoere skills te krijgen. Wel jammer dat je voor een paar quests écht een tank en een healer nodig hebt. Geloof dat BioWare ergens had gezegd dat alle flashpoints met 2 man en companions is te spelen, hoe zijn jullie ervaringen hiermee?
Even een vraag, kan je nog in de early access komen of moet je nu wachten tot 22nov?
22nov ? dat word wel heel lang wachtenBron schreef op zondag 18 december 2011 @ 17:50:
Even een vraag, kan je nog in de early access komen of moet je nu wachten tot 22nov?
Early acces heeft nu niet zoveel zin meer, ik ga hem gewoon dinsdag a.s. in de winkel kopen
. Bij MyCom 40EUR, is ook nog eens 15EUR goedkoper dan de digitale editie bij Origin.
Volgens mij was het idee dat de low-level flashpoints zo te doen waren, en dit is ook het geval (al is het een stuk moeilijker).Blaim schreef op zondag 18 december 2011 @ 17:42:
En vergeet niet dat het zondag ismijn Jedi Shadow begint heel veel stoere skills te krijgen. Wel jammer dat je voor een paar quests écht een tank en een healer nodig hebt. Geloof dat BioWare ergens had gezegd dat alle flashpoints met 2 man en companions is te spelen, hoe zijn jullie ervaringen hiermee?
Ik heb tot nu toe Athiss als hoogste flashpoint gedaan. Éen keer met 4DPS, en één keer met 3DPS en een Droid healer. Flink veel gewiped totdat we wisten hoe we het aan moesten pakken, maar het is dus zeker mogelijk.
Denk er wel aan dat niet alle MyCom zaken games in de winkel verkopen, de MyCom in Amersfoort heeft naar mijn weten namelijk geen games in de winkel.VeeGee schreef op zondag 18 december 2011 @ 18:07:
Early acces heeft nu niet zoveel zin meer, ik ga hem gewoon dinsdag a.s. in de winkel kopen. Bij MyCom 40EUR, is ook nog eens 15EUR goedkoper dan de digitale editie bij Origin.
Ik heb de game net besteld bij Dixons, die verkopen de game ook voor 39,95.
Moeten ze wel kunnen leveren.VeeGee schreef op zondag 18 december 2011 @ 18:07:
Early acces heeft nu niet zoveel zin meer, ik ga hem gewoon dinsdag a.s. in de winkel kopen. Bij MyCom 40EUR, is ook nog eens 15EUR goedkoper dan de digitale editie bij Origin.
Ik heb de mijne daar op 13 december al besteld en er staat nog steeds in bestelling, terwijl hij al gewoon in de winkel ligt
Atari 2600 @ 1,1 Hz, 1 Bits speaker, 16 Kb mem, 8 kleuren..
-
[ Voor 100% gewijzigd door Bron op 18-12-2011 20:19 ]
Inderdaad! Als je de daily quests doet geeft het ook nog een leuke XP boost. Was net lvl 20 en na alle space quests gedaan te hebben was ik 95% verderMrBlueEyes schreef op zondag 18 december 2011 @ 13:27:
Damn, wat zijn space battles toch gaaf! Echt verslavend!
Ondertussen slicing flink aan het lvlen geweest. Deze is nu iets van 230 en begint eindelijk flink geld op te leveren. Doe eigenlijk alleen maar de lockbox missies, welke nu tussen de 700-3.5k opleveren en rond de 15-20min duren.
Weet iemand wanneer en waar je nieuwe companions krijg? Heb er nu 2, maar een 3de zou het een stuk makkelijker maken.
Je krijgt ze vanzelf als je verder gaat met je class-quests, het is voor elke class anders dus kan niet precies zeggen wanneer dat voor jou is.Black Eagle schreef op zondag 18 december 2011 @ 19:28:
Weet iemand wanneer en waar je nieuwe companions krijg? Heb er nu 2, maar een 3de zou het een stuk makkelijker maken.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)