| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ga naar begin startpost
[Voor 255% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 07-12-2011 11:12. Reden: Class/Race combos toegevoegd]
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
[Voor 255% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 07-12-2011 11:12. Reden: Class/Race combos toegevoegd]
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
[Voor 92% gewijzigd door Sneezzer op 10-08-2011 15:00]
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
[Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 10-08-2011 15:33]
Hij is niet echt over Q&A 13 te sprekenAnoniem: 82860 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 15:05:
Op betacake trouwens een nieuwe beta Q&A #14:
http://www.betacake.net/2...-exclusive-tester_10.html
gelukkig maar ookSneezzer schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 15:59:
[...]
Hij is niet echt over Q&A 13 te spreken
nieuwe stealth animatie = sweetAnoniem: 82860 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 15:58:
Het hangt er bij SW:TOR ook een beetje vanaf welke screenshots je hebt gezien. Ze zijn continu graphics aan het updaten dus er zit nu echt wel eye-candy tussen als je het mij vraagt.
[Voor 40% gewijzigd door RocketKoen op 10-08-2011 16:15]
Het probleem bij de TOR graphics van wat we zien is dat tevens een aantal standaard settings veelal uit staan zoals AA in de screenshots. En binnen de geleakte vids lijken settings ook alles behalve optimaal te staan.Anoniem: 82860 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 15:58:
Het hangt er bij SW:TOR ook een beetje vanaf welke screenshots je hebt gezien. Ze zijn continu graphics aan het updaten dus er zit nu echt wel eye-candy tussen als je het mij vraagt.
Dat kan ook niet anders dat ze die dingen wat omlaag schroeven. Er zit relatief veel trackingsoftware in die beta's. Dat maakt het een stuk zwaarder voor systemen dan de uiteindelijke geoptimaliseerde clients. AA uit is 1 van de makkelijkste mogelijkheden om er toch enigzins voor te compenseren tijdens beta.psychodude schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 16:16:
[...]
Het probleem bij de TOR graphics van wat we zien is dat tevens een aantal standaard settings veelal uit staan zoals AA in de screenshots. En binnen de geleakte vids lijken settings ook alles behalve optimaal te staan.
Ik denk dat wanneer je het spel in volle glorie op 1080p speelt, met alle settings op max, dat TOR qua grafisch spektakel niet onder zal doen voor FF14. Welke stijl meer in de smaak valt daarnaast gelaten, dat is tenslotte uiterst subjectief.
XBO: Michaël#3318
Dat is natuurlijk ook weer zo. Meeste leaked video's zijn ook vaak van een gare kwaliteit.psychodude schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 16:16:
[...]
Het probleem bij de TOR graphics van wat we zien is dat tevens een aantal standaard settings veelal uit staan zoals AA in de screenshots. En binnen de geleakte vids lijken settings ook alles behalve optimaal te staan.
Ik denk dat wanneer je het spel in volle glorie op 1080p speelt, met alle settings op max, dat TOR qua grafisch spektakel niet onder zal doen voor FF14. Welke stijl meer in de smaak valt daarnaast gelaten, dat is tenslotte uiterst subjectief.
[Voor 23% gewijzigd door Spunker op 11-08-2011 02:41]
dat is al wel duidelijk.Spunker schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:39:
Ahhhrrggg heb zo veel zin in dit spel. Echter is het nog niet eens duidelijk of er IP ban word toegepast voor APAC landen omdat ininitieel APAC niet ondersteund word![]()
Ik wil gewoon met mijn asian homies roleplayen! en geen gezeur met torenhoge latacy op een US of een EU server
ps. vind het ook stiekem jammer dat de gemstone die je krijgt bij de special edittions maar eenmalig te gebruiken zal worden. En dus eigenlijk helemaal niets bijzonders is
[Voor 11% gewijzigd door Tripp op 11-08-2011 08:29]
Same, aan de ene kant heb ik eigenlijk geen zin om nogmaals als tank door het leven te gaan. Doe de afgelopen 10 jaar al vrijwel niets anders binnen MMO's. Maar het is vooralsnog helaas de enige rol waarin je gewoon effe snel een run kunt doen als je even wat tijd vrij hebt.Tripp schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:26:
Ben altijd geneigd tot DPS maar dat levert altijd zo'n gezeik op met parties vinden etc. Als tank/healer altijd easy party.
Dat moet ik inderdaad nog bekijken. Ik wou daar gisterenavond nog meer informatie bij plaatsen, toen plotseling mijn euro viel dat ik met talent tree informatie plotseling de NDA aan het breken was. En dat wil ik in de startpost niet doen om Tweakers niet in een lastig parket te brengen.Sneezzer schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 10:27:
Wellicht nog om op te nemen in de TS.
Bij de advanced classes staat vaak slechts 1 van de 2 "paden" bijvoorbeeld: Sith Assassin (Melee DPS) hier zou volgens mij moeten staan: Sith Assassin (Melee DPS -- Tank)
[Voor 8% gewijzigd door DarthDavy op 11-08-2011 10:41]
Op de officiele site staat ook genoeg informatie over de talent tree's hoor.DarthDavy schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 10:41:
[...]
Dat moet ik inderdaad nog bekijken. Ik wou daar gisterenavond nog meer informatie bij plaatsen, toen plotseling mijn euro viel dat ik met talent tree informatie plotseling de NDA aan het breken was. En dat wil ik in de startpost niet doen om Tweakers niet in een lastig parket te brengen.
Maar de dubbele rollen voor de advanced klasses zijn inderdaad niet meer onder de NDA verborgen, dus die komen nog.
Als je op de website kijkt bij "advanced classes" zul je van elke advanced class zien welke 3 talent tree's ze hebben, een beschrijving van die 3 tree's, en 2 geselecteerde talents per tree.Anoniem: 82860 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 12:37:
Niet alle trees zijn aangekondigd geweest, alleen de advanced classes. Ik denk dat we om te voorkomen dat we aan het uitzoeken zijn wat wel/niet gereleased is, we de trees voorlopig beter uit de startpost kunnen laten.
Davy in mijn laatste DM met de code staat eigenlijk alle info over class ship, rassen, advanced classes + rol, wapens enz.
[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 11-08-2011 12:46]
http://www.swtor.com/info/systems/advanced-classesAnoniem: 82860 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 12:45:
er zijn 2 classes waarvan deze info sowieso nog niet op de website staat. (Jedi Consular en Imperial Agent)
De trees zelf heeft weinig zin om wat over te zeggen, maar de naam van de trees zelf geeft wel een gevoel bij wat je met een class kunt. (bijv. bij Jedi Shadow: Infiltration (skill tree gebaseerd op stealth), Kinetic Combat (skill tree gebaseerd op lightsaber moves+tanking), Balance (skill tree gebruik force powers samen met lightsaber moves). Maar die info is dus officieel ook nog niet beschikbaar.
[Voor 28% gewijzigd door RocketKoen op 11-08-2011 12:54]
I stand corrected!RocketKoen schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 12:52:
[...]
http://www.swtor.com/info/systems/advanced-classes
staat er wel?
Bvb Sage:
Sages are famed for their wisdom much as for their powerful healing and defensive skills. In troubled times, a Sage brings together the insight of the past with raw power to change the flow of galactic events.
Telekinetics
Affords the power to distort reality and move waves of energy, tearing apart enemies.
Seer
Allows the Sage to master the art of using the Force to heal and protect allies
Balance (shared)
Enhances the Sage’s Force attacks and augments the Shadow's Force and Lightsaber abilities.
Wat ik mooi vind ik dat op dit moment (in de beta) de classes met een healing-tree prima kunnen healen zonder punten in die tree te stoppen.Timmor schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:12:
ik zie nu ook op de site dat de commando's een Combat Medic tree hebben!
Republic heeft dan dus 3 healing classes (Jedi Sage, Smuggler Scoundre, Trooper Commando)?
Dit zou de commando voor mij nog aantrekkelijker maken!
ja, ik kwam er ook pas achter nadat ik van 2 classes de gelekte skill tree's had lopen analiseren
[Voor 14% gewijzigd door RocketKoen op 11-08-2011 14:25]
[Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 12-08-2011 09:32]
jammer, Ik wil wel force users met hun muil op de rotsen(cover) zien klappenAnoniem: 82860 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 09:32:
Inderdaad. Het mooie van die guide is dat je leest dat alle classes wel hun pro's en con's in PvP hebben in CTF maps. Met name ook interessant om te lezen dat force leap / force charge niet werkt op classes in cover.
[Voor 29% gewijzigd door Tripp op 12-08-2011 09:46]
Vooral dat je er geen fuck aan hebt om constant kills te maken.Anoniem: 82860 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 09:32:
Inderdaad. Het mooie van die guide is dat je leest dat alle classes wel hun pro's en con's in PvP hebben in CTF maps. Met name ook interessant om te lezen dat force leap / force charge niet werkt op classes in cover.
[Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 12-08-2011 14:53]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
[Voor 15% gewijzigd door The Chosen One op 14-08-2011 10:58]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Check je DM.wezzal schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 09:45:
Waar kan ik dit spel zo goedkoop mogelijk pre-ordenen?
Alvast bedankt!
Dusss... even zoeken op EA.com/nl voor de wijze van aanwezige betalingenCurrently, any payment method supported by EA in a particular country will be accepted for subscription payments for Star Wars: The Old Republic. This includes major credit cards
Ik ben juist blij verrast. Ziet er erg fast paced uit. Je staat niet uren stil al je skillz te gebruiken.Disfigured schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 03:15:
9 minuten lang durende PvP beta leak video.
I am disappoint. En dan bedoel ik vooral de omgeving die er behoorlijk saai uit ziet en de belabberde animaties. BioWare heeft nog genoeg te doen. Maar ik heb er nog steeds zin in.
Niet geschoten is altijd mis.
Anoniem: 251710
Zit een password op nu.Disfigured schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 03:15:
9 minuten lang durende PvP beta leak video.
I am disappoint. En dan bedoel ik vooral de omgeving die er behoorlijk saai uit ziet en de belabberde animaties. BioWare heeft nog genoeg te doen. Maar ik heb er nog steeds zin in.
Kijk eens goed naar die pagina.Anoniem: 251710 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 09:35:
[...]
Zit een password op nu.
Weet iemand die?
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick
Je kan als Galactic Republic dark side gaan. En je kan als Sith Empire light side gaan, dus het ligt compleet aan jezelf wat je wilt doen.Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:40:
haha. Ik ben blij dat ik geen roleplayer ben. Hoe zou ik anders moeten verantwoorden dat ik als Jedi Consular allerlei inheemse diersoorten afslacht, terwijl ik heel vredelievend en leven-respecterend hoor te zijn?
in world of warcraft is er ook al een dwaas die zonder ook maar 1 mob te slopen de levelcap heeft bereikt enkel door exploration en vredelievende questjes haha SuccesAnoniem: 82860 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:40:
haha. Ik ben blij dat ik geen roleplayer ben. Hoe zou ik anders moeten verantwoorden dat ik als Jedi Consular allerlei inheemse diersoorten afslacht, terwijl ik heel vredelievend en leven-respecterend hoor te zijn?
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
Die WoW dwaas had zelfs alleen maar door gathering en exploration de levelcap gehaald... nog geen eens 1 of andere quest.Vivaladen schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 12:19:
[...]
in world of warcraft is er ook al een dwaas die zonder ook maar 1 mob te slopen de levelcap heeft bereikt enkel door exploration en vredelievende questjes haha Succes
Ok ik had er bij moeten vermelden 'light side'. Een light side consular trekt z'n saber namelijk alleen als het echt echt echt nodig is. Niet om de haverklap mobs neermeppen dus. Volgens mij valt dit niet echt te verantwoorden in roleplay.qwaurck schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:51:
[...]
Je kan als Galactic Republic dark side gaan. En je kan als Sith Empire light side gaan, dus het ligt compleet aan jezelf wat je wilt doen.
Lijkt me ook wel lol een vredelievende sith warrior te zijn die alles en iedereen helpt...
Trouwens hallo iedereen, volg het forum al een tijdje maar vanaf nu ga ik ook regelmatig posten
[Voor 80% gewijzigd door qwaurck op 16-08-2011 16:30]
Helaas zat op me werk dus kon de raid niet zien... zal vanavond wel thuis kijken hoe die grote badass driod eruit zietRaxious schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 16:31:
tjah, als die game in November eventueel uitkomt, heb je nog 3 maanden, dus het is maar net hoe ze het bekijken.
Tevens zag het er wel heel vet uit die raid
en zowiezo die Qyzen Fess companion bij jedi kant hoort klopt voor geen meter... misschien nieuwe poll ben wel benieuwd wat andere got-ers ervan vinden...Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:51:
[...]
Ok ik had er bij moeten vermelden 'light side'. Een light side consular trekt z'n saber namelijk alleen als het echt echt echt nodig is. Niet om de haverklap mobs neermeppen dus. Volgens mij valt dit niet echt te verantwoorden in roleplay.Qyzen Fess, 1 van de companions van de Consular is ook veel discussie over, omdat dat dus juist een companion is die jager is van beroep.
[Voor 8% gewijzigd door qwaurck op 16-08-2011 17:04]
Ja die zijn er zeker al, kijk maar eens op oldrepublic.nlDutchjoy schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 17:13:
Zijn er al wat gevestigde NL Guilds voor SWG bekend bij tweakers hier?
Nintendo FC: SW-7206-7059-7605
Anoniem: 251710
Het Europese guild testen is nog niet eens begonnen als we Bioware mogen geloven.RocketKoen schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 21:33:
Toch maar ff een guild uitgezocht op de swtor website en ge-aplied
Ik vind het eigenlijk nog veel te vroeg voor guilds nu, maar een kans om in de beta te komen laat je niet liggen he
[Voor 26% gewijzigd door qwaurck op 16-08-2011 22:01]
Ja alleen nu hou je het nauwlettend in de gaten, dus duren die paar maandjes net zo lang als die 3 voorgaande jaren!qwaurck schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 21:58:
staan trouwens weer wat leuke beta dingen op alterswtor.com
Het zal mij toch niet verbazen dat swtor eind november begin december uitkomt en wat is die paar maandjes vergeleden met de 3 jaar waar ik op zit te wachten tot deze game uitkomt
[Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 17-08-2011 09:12]
"PvEAnoniem: 82860 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 09:07:
[...]
Ik heb trouwens in de startpost The Eternity Vault even op 8-man gegooid, gezien ze daar nu op gamescom het aantal op gezet hebben. En de link naar het filmpje is nu dus ook de gamescom video.
[Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 17-08-2011 10:11]
Nou ik hou het al een hele tijd nauwlettend in de gaten, gamebreaker.tv zegt je niks? Al 51 afleveringen over een game die nog uit moet komen pfff, sjees dus bijna 1 jaar nauwlettend in de gaten houden haha. Ok ik verklaar mezelf addictAnoniem: 82860 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 09:07:
[...]
Ja alleen nu hou je het nauwlettend in de gaten, dus duren die paar maandjes net zo lang als die 3 voorgaande jaren!
Ik dacht dat Gamescom pas vandaag zou beginnen, maar blijkbaar niet?
Ik heb trouwens in de startpost The Eternity Vault even op 8-man gegooid, gezien ze daar nu op gamescom het aantal op gezet hebben. En de link naar het filmpje is nu dus ook de gamescom video.
In de presentatie van EA wordt het gezegd door de lead endgame designer. Dat lijkt me op zich officieel genoeg.Anoniem: 82860 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 10:04:
ik wacht nog even af tot na gamescom. Misschien kondigen ze het dan officieel aan.
[Voor 13% gewijzigd door Thormodo op 17-08-2011 10:54]
Dan wacht ik in ieder geval af tot ik het filmpje zelf heb kunnen kijken, om te voorkomen dat we zaken uit context halen.Thormodo schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 10:51:
[...]
In de presentatie van EA wordt het gezegd door de lead endgame designer. Dat lijkt me op zich officieel genoeg.Maar misschien wordt er nog wel meer over gezegd de komende dagen.
YouTube: SWTOR: gamescom 2011 press conference (Eternity Vault) HD - YouTube op 3:33
Bij de "Classes" en de schreenshots bij de "Warzones" en "Flashpoint & Operations" de tekst trouwens wit op wit bij gebruik van de oude lay-out (die ik gebruikAnoniem: 82860 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 10:54:
[...]
Startpost headers toegevoegd. Maakt het een stuk beter leesbaar m.i.!
[Voor 46% gewijzigd door Thormodo op 17-08-2011 11:17]
Zou nu opgelost moeten zijn. Ik moest er wel even voor overschakelen naar de oude layout. Wat ouderwets!Thormodo schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 11:10:
[...]
Bij de "Classes" en de schreenshots bij de "Warzones" en "Flashpoint & Operations" de tekst trouwens wit op wit bij gebruik van de oude lay-out (die ik gebruik). Bij alle andere koppen is het wel goed. (En bij gebruik v.d. nieuwe lay-out natuurlijk ook.)
[Voor 4% gewijzigd door Rik_V op 17-08-2011 13:46]
Op zondag naar Gamescom gaan en nog verwachten te kunnen spelen ook...qwaurck schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 13:39:
@Raffuhl waar zitten we niet met smart op te wachten dan... ik wil release date weten, heb nog 55 vakantie/ compensatie dagen die ik op kan nenem...
Ik wil em zelfs zo graag spelen dat ik as zondag naar gamescon ga, poe zoals ik al eerder zei addicted...
Trouwens heeft GoT al een swtor guild opgestart?
[Voor 28% gewijzigd door qwaurck op 17-08-2011 13:58]
Mja, van de press release gister op GamesCon...qwaurck schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 11:42:
betacake heeft weer wat leuke filmpjes geplaatst, wat ik van de comments lees dan
Ziet er goed uit! Zeker dit spel waardig.Anoniem: 82860 schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 17:06:
ik ben even klaar met updaten van de startpost voor vandaag. Er staat wat nieuwe info in en de layout is flink aangepast ten opzichte van vanmorgen. Doe er je voordeel mee
Suggesties voor inhoudelijke toevoegingen voor de startpost zijn nog steeds welkom.
qwaurck schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 21:23:
lees net tweets tussen rockjaw en mantas91, swtor krijgt natuurlijk rested XP
Ik heb de vraag getweet naar @rockjawRik_V schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 23:45:
Toch denken heel veel mensen op swtor.com forums nog steeds 18 oktober.
Zelf gok ik ook eind november dan ben ik namelijk jarig..
Even een vraag, Is er al ergens ter spraken geweest dat je beide factions op 1 server kan aanmaken?
Kon het op de forums niet vinden, alleen eindeloze discusies of het wel of niet moet kunnen.
[Voor 3% gewijzigd door qwaurck op 17-08-2011 23:49]
[Voor 81% gewijzigd door Rik_V op 18-08-2011 00:52]
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details