Anoniem: 82860

Topicstarter
Nog een onderdeeltje aan de startpost toegevoegd. (FAQ) Ik hou veel gestelde vragen in dit topic wel in de gaten, zodat ze toegevoegd kunnen worden aan de startpost faq.

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-05 16:51
ik had het in deeltje 1 ook al gepost, maar er komen gewoon gamecards en je kunt oa met PayPal en Credit Card betalen:
I don’t want to pay my subscription using a credit card. Is there any other way to purchase subscription time?

You can use your PayPal account to pay for your monthly subscription. You can also purchase 60-day pre-paid subscription cards through your preferred video game retailer.

Topicstarter
Ik heb hem toegevoegd aan het onderdeel 'Prijzen en verkrijgbaarheid'. Weet er iemand nog een leuk onderwerp voor een nieuwe Poll?

[Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 18-08-2011 11:05]

@Maduth Wacht even je vergelijkt swtor met AoC/ Warhammer/ Rift... dat vind ik wel erg van je... mijn mening je kan swtor met geen enkele mmo (die op dit moment uit is) vergelijken... omdat het volledig voiced is.

Ben nog ff druk op werk met dingetjes doen ik zal de starterspost zo lezen :)

Nieuwe poll, wat dacht je van 'Of Qyzen Fess wel bij de Jedi Consular past' Snap dat echt niet... ok swtor is wel 3000 jaar voor kotor (dacht ik) en hoeveel jaar voor de films...
Wacht ff ik zoek het op .... swtor timeline begint na de 'Great Syberspace War' dat is 5.000 BBY, Anakin is geboren op 41,9 BBY. Ik weet dat tijdens het tijdperk rond 0 BBY de Qyzen Fess slecht waren want toen hadden ze Ahsoka Tano gekidnapt als jachtvee. Dit zouden ze nooit gedaan hebben als ze bij Jedi zouden horen...

Mocht ik het niet juist hebben, schroom dan niet om mij te corrigeren :)

[Voor 49% gewijzigd door qwaurck op 18-08-2011 11:52]

Topicstarter
ik ben het wel eens met het feit dat AoC/Warhammer/Rift een MMO van een andere gradatie zijn.

SW:TOR heeft eigenlijk alle ingrediënten om een succes te worden:

1. Een sterk IP (Star Wars)
2. Een playerbase (KOTOR, Star wars fans, MMO-ers)
3. Marketing
4. Toegankelijkheid (stylized realism betekent dat SW:TOR op veel systemen draait, eenvoudige gameplay/ui)
5. Achterliggende gedachte (niet direct kopiëren van WoW, maar verbeteren)
6. Geduld (launch kwaliteit)

Als je het mij vraagt ontbreekt het Rift aan punt 1 en 5, AoC aan (deels) punt 1, punt 3, 4 en 6 en Warhammer aan punt 2 en 6.

Om een vergelijking met WoW te treffen, daar ontbrak het eigenlijk alleen aan punt 6 en dat werd opgelost.

[Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 18-08-2011 11:40]

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:45

Maduth

Probeersel

qwaurck schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 11:17:
@Maduth Wacht even je vergelijkt swtor met AoC/ Warhammer/ Rift... dat vind ik wel erg van je... mijn mening je kan swtor met geen enkele mmo (die op dit moment uit is) vergelijken... omdat het volledig voiced is.
Kijk... mijn kennis gaat nog niet zover over SWTOR maar het blijft in mijn ogen een MMORPG die je met vele andere speelt, daar houdt dus de vergelijking op als je mag geloven ;)

Trouwens, ik wil geen discussie opstarten mbt vergelijkingen :+

[Voor 6% gewijzigd door Maduth op 18-08-2011 11:56]

Topicstarter
Poll: Welke alignment wordt je eerste character?
Light
Dark
Neutraal
Ik laat me leiden door het verhaal
Weet ik nog niet

Ook een poll maken? Klik hier

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-04 09:33

ye-roon

knaak

In response op de poll: Sith inquistor, light side allignment voor groene saber en bruine robes (to F with republic in pvp :p)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Topicstarter
ik vraag me af of je dan een groene saber kunt pakken. Volgens mij niet namelijk :) Tot nu toe zijn er alleen screenshots gezien waar 'Required Alignment: Light I/II/ Dark I/II' staat op armor.

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-02 12:32
Mooie update weer aan de startpost. Langzaam wordt me steeds meer duidelijk over het spel. Denk trouwens dat ik met een Jedi Sage ga beginnen en dan richting de light-side ga spelen.

iRacing Profiel

Ik heb de starterspost gelezen is idd netjes opgebouwd, geen fout tot nu kunnen ontdekken.
Hutt ball had ik al eerder gelinkt :) hele leuke pvp setup lijkt me dat

in response tot poll: Ik ga mijn sith warrior lekker dark side... doen.. me eerste sith inquisitsititior (wat een vervelend woord om te typen zeg) ook dark side...
Mijn 1ste bounty hunter gaat light side, mijn 2de BH gaat dark side. Hierna ga ik waarschijnlijk wat republic poppetjes maken...
Poe ~200uur game tijd x 4... dit gaat veel tijd kosten zeg :)

Wat betreft de eerdere vraag over cross faction op 1 server. Niemand zegt tegen me dat het niet kan dus het kan waarschijnlijk. Denk dat we gewoon moeten afwachten tot iemand wat beta info prijsgeeft..

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

daroy schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:06:
Mooie update weer aan de startpost. Langzaam wordt me steeds meer duidelijk over het spel. Denk trouwens dat ik met een Jedi Sage ga beginnen en dan richting de light-side ga spelen.
Dan is het te hopen dat de mensen waarmee jij de Flashpoints en dergelijke gaat doen óók richting lightside willen. Welke kant je op gaat schijnt namelijk ook deels gebaseerd te zijn op de antwoorden die gegeven worden tijdens de group conversations met de NPCs in het spel, zit er één iemand tussen die pérsé darkside punten wil scoren dan krijgt iedereen die (weliswaar wel een stuk minder dan degene die de conversatie optie kiest, maar je krijgt ze wel)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

mindcrash schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:26:
[...]

Dan is het te hopen dat de mensen waarmee jij de Flashpoints en dergelijke gaat doen óók richting lightside willen. Welke kant je op gaat schijnt namelijk ook deels gebaseerd te zijn op de antwoorden die gegeven worden tijdens de group conversations met de NPCs in het spel, zit er één iemand tussen die pérsé darkside punten wil scoren dan krijgt iedereen die (weliswaar wel een stuk minder dan degene die de conversatie optie kiest, maar je krijgt ze wel)
Dat is dus absoluut niet waar je zegt, het is al meerdere keren uitgelegd hoe group conversaties werken...
Leg het nog maar eens uit.
Stel 3 van de 4 kiezen dark side en 1 kiest light side keuze, hierna wordt er een roll toegepast, degene met de hoogste roll score wint. In dit voorbeeld wint light side conversation roll, Cutscene gaat verder als light side maar je eigen keuze (dark side) krijg jezelf erbij. Degene die de conversation roll wint krijg ook nog extra conversation points (wat deze doen is mij nog niet zo duidelijk).
Duidelijk toch?

Topicstarter
qwaurck schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:46:
[...]

Dat is dus absoluut niet waar je zegt, het is al meerdere keren uitgelegd hoe group conversaties werken...
Leg het nog maar eens uit.
Stel 3 van de 4 kiezen dark side en 1 kiest light side keuze, hierna wordt er een roll toegepast, degene met de hoogste roll score wint. In dit voorbeeld wint light side conversation roll, Cutscene gaat verder als light side maar je eigen keuze (dark side) krijg jezelf erbij. Degene die de conversation roll wint krijg ook nog extra conversation points (wat deze doen is mij nog niet zo duidelijk).
Duidelijk toch?
Dit misverstand zie je heel vaak. Daarom had ik hem ook al in de FAQ gezet.
qwaurck schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 13:21:
Wat betreft de eerdere vraag over cross faction op 1 server. Niemand zegt tegen me dat het niet kan dus het kan waarschijnlijk. Denk dat we gewoon moeten afwachten tot iemand wat beta info prijsgeeft..
Op dit moment kan dat nog in beta, omdat je maar 1 server hebt. Die vraag is al eens gesteld in een Q&A. :) Ik denk persoonlijk dat ze die optie wel voor launch weg zullen halen. Je krijgt gewoon veel te veel geflame en sabotage als je mensen op dezelfde server aan 2 kanten een char laat maken.

P.s. Crafting professions gedeelte in startpot wat geupdate. Alleen is hier eigenlijk nog te weinig informatie over.

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 18-08-2011 13:58]

@raffuhl Ik had al wat beta dingen gevonden over crafting, maar goed niks officieel nog

Topicstarter
ik heb het idee dat het ook nog niet helemaal doorontwikkeld is, want ook niet alle professions zijn speelbaar in beta.
ooh het was crew professions...
@raffuhl Als je op een normaal tempo speelt, ben je circa 200 uur met je character bezig tot level 50.
Dit moet wel even veranderdt worden: Het zijn namelijk 200 uur story line quests dus side quests, operations worden niet meegerekend.

Topicstarter
qwaurck schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:28:
@raffuhl Als je op een normaal tempo speelt, ben je circa 200 uur met je character bezig tot level 50.
Dit moet wel even veranderdt worden: Het zijn namelijk 200 uur story line quests dus side quests, operations worden niet meegerekend.
De meningen zijn hierover verdeeld als je er op gaat zoeken in Google. Ik hou het wel even op 200 uur aan story, schuine streep gameplay.
Anoniem: 82860 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 15:11:
[...]

De meningen zijn hierover verdeeld als je er op gaat zoeken in Google. Ik hou het wel even op 200 uur aan story, schuine streep gameplay.
In de republic show op gamebreaker.tv hadden ze het erover, toen ging die gast van darthhater.com het uitzoeken en las toen interview op darthhater dat het 200 uur story gameplay betreft.

Toevoeging: tweet van rockjaw: True fact: we're running so many #SWTOR PvP demos the characters are levelling up through Warzone XP. :D #ComPAXTOR

Dus je kan ook met warzone's levellen

[Voor 17% gewijzigd door qwaurck op 18-08-2011 15:37]

Topicstarter
qwaurck schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 15:16:
Dus je kan ook met warzone's levellen
Oud nieuws :) Bioware heeft hier trouwens over gezegd dat ze willen stimuleren dat spelers met het verhaal naar level 50 gaan. Daarom levert PvP en mobs grinden vrijwel geen XP op.
@raffuhl ja oud nieuws ja maar kon er niks over in starterspost over lezen... of las ik eroverheen... ja het gaat zo langzaam maar lees dat de PvP warzone demo op gamescon het de spelers lukt om te levellen :)

Anoniem: 366845

[b][message=36601854,noline]swtor timeline begint na de 'Great Syberspace War' dat is 5.000 BBY,
Die timeline en Lore klopt niet echt helemaal, was laatst ook een hele discussie over op de SWTOR forums met moderators van Wookiepedia.

Hier het timeline filmpje van SWTOR over The Great Hyperspace War. En, inderdaad, het merendeel uit dit filmpje kan je teruglezen in Tales of the Jedi vol.1.

Maar als SWTOR zich hierna afspeelt dan is Koriban één grote puinhoop en van een betaleak site en wookiepedia begrijp ik dat je Koriban kan bezoeken in SWTOR. SWTOR rept ook niet over Ziost, wat het centrum van de Sith lords was ten tijde van de Great Hyperspace War.

De lore/timeline zoals ik nu begrijp, kan veranderen als timeline 13 eindelijk uitkomt van Bioware, is dat als we in SWTOR Yavin 4 zouden kunnen bezoeken dan zouden we Naga Sadow moeten kunnen ontmoeten. Dat lijkt me leuk om hem als Master te hebben als je Sith speelt maar totaal niet in lijn met de Lucasarts Canon. Het is namelijk allemaal beschreven in Tales of the Jedi vol.1.

In elk geval genoeg vragen over en als ik het goed begrijp is alles in SWTOR bestempeld als G-Canon door Lucasarts terwijl Star Wars Galaxies dat niet was.

Anoniem: 416871

Filmpje van Totalbicuit met low level gameplay.

YouTube: Hyper WTF is Star Wars : The Old Republic? - YouTube

Ziet er goed uit!

[Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 416871 op 18-08-2011 19:40. Reden: Tik foutje]

@DJvGalen kijk dat bedoel ik ja... iemand die gelukkig wat meer timeline verstand heeft dan ik :)
@lotharon vindt Stepeh Reid leuker om te horen praten dan het filmpje zelf.

alterswtor heeft beta client patch notes geplaatst :)
Wel lol lees beta notes 'Companion Characters Bug Fixes Companion Characters now only heal themselves, group members, and the player controlling them.'
Dus companions healde ook mobs.... das wel mooie bug

[Voor 45% gewijzigd door qwaurck op 18-08-2011 20:58]

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-04 20:23
Wat betreft de poll, ben er nog altijd niet uit of ik met een JK of SI begin. JK gaat in ieder geval light worden en SI dark. :)

Weet iemand waar trouwens de oudere Q&A's te vinden zijn? Heb 13 en 14 wel op betacake gevonden, maar de rest zie ik daar niet meer staan.
qwaurck schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 20:47:
alterswtor heeft beta client patch notes geplaatst :)
Wel lol lees beta notes 'Companion Characters Bug Fixes Companion Characters now only heal themselves, group members, and the player controlling them.'
Dus companions healde ook mobs.... das wel mooie bug
Kan ook zijn dat companions andere players healde, buiten jijzelf en je partymembers om dus. ;)

[Voor 46% gewijzigd door Exitium op 18-08-2011 21:31]

@Exitium ja kan kan ook wel logischer nu je het zegt :)
Klein beetje uitleg over Rested XP bonus best leuk leesvoer...
Mijn conlusie game komt echt pas november uit :)
Leuk plaatje

[Voor 78% gewijzigd door qwaurck op 18-08-2011 22:26]

Interessant, zoals ik al zei je kan Korriban bezoeken lol.

Leuk om te horen en te zien dat de onderlinge strijd tussen rechtstreekse afstammelingen van de originele Jedi en de afstammelingen die met Sith bloed zijn "vervuild" nog steeds voortduurt. Maar zoals ik al zei, het klopt niet helemaal, in The Great Hyperspace War timeline van Bioware sturen de Jedi een vloot naar Korriban maar in dit filmpje is daar niets van terug te zien. De Sith Academy ziet er nog behoorlijk intact uit en ook de graftombes hebben die Jedi aanval overleeft. Terwijl aan het einde van het filmpje je Korriban in puin ziet. Die Academy is trouwens gebouwd rond 3,993BBY dus wanneer speelt het nou precies af, die Academy hoort er niet te zijn tot 1000 jaar na The Great Hyperspace War..

Ik zit al weken te wachten op het vervolg van die timeline en via twitter heb ik er ook geen antwoord op gekregen van de community manager.

En edit, google bracht mij wederom naar Wookiepedia:

Timeline Between 3,643 BBY and 3,641 BBY

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 366845 op 18-08-2011 22:49. Reden: Timeline gevonden, duh]

Wookiepedia _/-\o_
En ja zo vaak wordt er niet rekening gehouden met timeline.
devtracker highlights van darthhater, hartstikke interessant :)

[Voor 14% gewijzigd door qwaurck op 18-08-2011 23:21]

• Talezz
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-04-2021
Rij van vier uur voor deze game vandaag op Gamescon :)

• no00waa
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-05 10:04
Talezz schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 23:26:
Ja maar boeit toch niet echt als echt overal screens hangen en je zowat met iedereen mee kan kijken, instant? :) Als ik maar zie hoe de game speelt ;)
Talezz schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 23:26:
Hoorde dat gister/vandaag alleen voor pers was en morgen/ overmorgen voor publiek..

• Talezz
  • Laatst online: 18-04-2021
Alleen gister was voor pers, vandaag was open voor het publiek, De SW:TOR stand was groot, en heel tof gemaakt. En dikke hype, zoveel mensen niet normaal.

DarthHater schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 23:14:
As long as you have Rest XP, you earn double XP from any creature kills. Rest XP does not contribute to other sources of experience (completing missions, exploration, codex discovery, etc).
Iedereen zal wel uitloggen in Cantina's op deze manier.

Ik hoop dat ze op de één of andere manier iets van entertainer in het spel verwerken, al is het maar een hobby of zo en voegt het verder weinig toe. Ik vond het wel leuk om in Cantina's rond te hangen in SWG als muzikant, ik was nooit zo'n danser ;)
Komt op PAX groot nieuws over companions, zie dit bericht.
Ik heb zelf nog geen tijd gehad om te lezen, ik heb het voor eerste keer druk op werk :(

@DJvGalen Ik weet wel dat er op republic show van gamebreaker.tv gepraat wordt over het idee van hoe zou ik het noemen 'vrije tijd' besteding... maar niet zo erg als in SWG dat je ook zeg maar je eigen handelskraampje kan gaan staan/ zitten.

[Voor 28% gewijzigd door qwaurck op 19-08-2011 10:16]

Topicstarter
een 'big reveal'. Kan interessant zijn. Van mij hoeven ze de focus echter niet zo op de companions te leggen. In de helft van de features van de game kun je companions niet eens gebruiken.

Ik hoop dus niet dat dit de unannounced feature is waar ze het nog steeds over hebben! :|

[Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 19-08-2011 10:20]

Eternity Vault gamescon footage
Het is nu ook een stuk langer dan van dag 0 gamescon.

Wall of text incoming gaat over loot distributie in operations, hier de link naar origineel swtor forum.

Vraag:
Quote:
Originally Posted by Neloish
I just heard that they are letting everyone in a raid get loot every time they kill a boss. I think is is a really bad idea. They also said that there will be no raid lockouts... In that case I could easily be in full BIS gear in a week or 2. Then what am I going to do? They will not be releasing new content every month.

I thought about this and then I thought well maybe hard modes will be epic and that is what will take the time. But from the interview i read earlier it seem that they want to make hard-mode easy as well.

Antwoord:
To clear some of this up...

First of all, loot containers. After every boss is defeated during a normal difficulty Operation, every player will receive a loot container. Inside that container each player gets a chance for loot specific to them, or commendations that can be exchanged for other loot. So to be specific (because this seems to be confused by PC Gamer) that happens after each boss is defeated in a normal difficulty Operation, and not just once at the end of the Op. (There are multiple bosses in Operation: Eternity Vault for example.)

Second, Gabe was misquoted a bit on the lockout thing (it's a bit loud here on the show floor!). There are lockouts, but they are designed to be 'flexible'. This means, for example, if I have killed Boss 1 in an Op group and Gabe has killed Boss 2 with another Op group, then I can join Gabe's Op group and together we can defeat Boss 3 - but Gabe can't go back to Boss 1, until the lockout expires.

As Gabe has said there are going to be difficulty modes. We've spoken about 'normal' and 'hard' modes so far, which will be available for both 8 and 16 player Op groups.

We'll talk more about difficulty modes and how they work later, but suffice to say, Gabe and his team are focused on making sure endgame content is both accessible and challenging.

[Voor 86% gewijzigd door qwaurck op 19-08-2011 11:25]

Topicstarter

James Ohlen over cross-faction communication

There are multiple reasons why we don’t want the different factions to communicate with each other.

We had the big argument that this isn’t like Horde and Alliance, we all speak Galactic Standard so we should just allow it. So we actually did allow it for a little while. The argument against it was that, what happens is people start saying inappropriate things to the other side. That’s just the way it is when you’re on a different side and you gank each other, people tend to say inappropriate things.

So we thought that maybe it won’t be so bad, but then when we started doing testing with external people, and then we’d look at the chat logs and say, OK, that’s gone. And it wasn’t the swear words that were bad, let’s just say that lots of inappropriate things get said. Usually our testers are more mature, and if this is what was happening with them, imagine what will happen when we go out into the wild.

We just wanted to get rid of that, so that’s another reason why you can’t mail your incredibly dirty messages to members of the opposite faction. The unfortunate thing is that’s just human nature. Suddenly Empire players would start sending horrific messages – and I mean horrific – so that’s what we want to avoid.
Ten Ton Hammer: How does that translate to something like a PvP environment then? Is it a case where you'll only see chat from other players of your own faction, and don't see the other faction's chat at all?

James: You won't see the other faction's chat at all, so they can't chat with you and you can't chat with them.

[Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 19-08-2011 12:28]

• Rik_V
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:52
LauZaIM said:

Oh, so /say with opposite faction is gone now?

That's still there. What was removed was the ability to talk in general chat between factions, and mostly because it was confusing.

Let's just say that there was some awkward situations on Hoth where people ended up meeting to fight a world boss only to realize at the meeting place that they were different factions.

It's funny when that happens, but it was creating a lot of confusion as well.

Beetje tegenstrijdig ofniet?

Topicstarter
Rik_V schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:20:
LauZaIM said:

Oh, so /say with opposite faction is gone now?

That's still there. What was removed was the ability to talk in general chat between factions, and mostly because it was confusing.

Let's just say that there was some awkward situations on Hoth where people ended up meeting to fight a world boss only to realize at the meeting place that they were different factions.

It's funny when that happens, but it was creating a lot of confusion as well.

Beetje tegenstrijdig ofniet?
Ik lees net toevallig dat Georg Zoeller James Ohlen's uitspraak ontkracht heeft. /s blijft mogelijk. Dus maar weer aangepast in de startpost :)

• Rik_V
Mooi, Leek me namelijk wel zo gepast aangezien het 1 en dezelfde taal blijft.

Topicstarter
Interessant feitje van Gamescom van een bezoeker:
The representative said that EA has an exact number set for how many copies will be sold before the publisher turns off digital sales, but they aren’t going to share that number. If it is hit, the publisher will be working non-stop to expand its server capabilities as quickly as possible so the game can once again be open to new players. However, the representative was unsure if this would take hours, weeks, or as long as a month.
Oftewel, als je geen SW:TOR exemplaar van de eerste reeks aanschaft, zou het wel eens kunnen dat je een paar weken kunt wachten voor je kunt spelen/kopen, dit ook weer vanuit kwaliteitsoogpunt denk ik.

Snel pre-orderen dus! :)

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 16:25
Woei, m'n PvP guild heeft een uitnodiging voor de Guild BETA mogen ontvangen.
Blijkbaar levert m'n guildleader de accounts aan per mail vandaag en dan horen we het .. :9~
Raxious schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 10:57:
ik had het in deeltje 1 ook al gepost, maar er komen gewoon gamecards en je kunt oa met PayPal en Credit Card betalen:

[...]
Anoniem: 82860 schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 11:03:
Ik heb hem toegevoegd aan het onderdeel 'Prijzen en verkrijgbaarheid'. Weet er iemand nog een leuk onderwerp voor een nieuwe Poll?
Hier is deze geverifieerd:
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/36579489
;)

Ik zoek nog een goede kaart vwb SWTOR (galaxy map).
Ik heb er 1 gevonden (waar overigens Dormund Kaas niet op staat):
http://upload.wikimedia.o...s/f/fa/Modimapgalaxy1.jpg

Iemand een betere? :X

[Voor 12% gewijzigd door Zephyer op 19-08-2011 13:39. Reden: Typo's]

MW | BF1 Stats

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-06-2022

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Misschien dat ik ook goed niews krijg straks :p

Onze WoW officer en guildpage beheerder, die de SWTOR guild gaat leiden, ging zelfs vandaag of morgen naar Gamescom, dus kan ie een goed woordje doen _/-\o_

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

• Zephyer
BlaSfem0n schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:39:
Misschien dat ik ook goed niews krijg straks :p

Onze WoW officer en guildpage beheerder, die de SWTOR guild gaat leiden, ging zelfs vandaag of morgen naar Gamescom, dus kan ie een goed woordje doen _/-\o_
Wilde ook gaan (morgen) maar bij gebrek aan animo gaat dat niet door. :/

MW | BF1 Stats

Kom op we gaan zondag! :P

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06:48
Proficiat! Die kaart is trouwens enorm, wist niet dat er zoveel fictieve planeten waren :O. (Ik vond het bij freelancer altijd al gek veel)
Deze galaxy map of deze misschien... ik weet niet kijk maar :)
De 2de link heb ik van swtor forum vandaag geprikt, die ziet er wel goed uit

[Voor 13% gewijzigd door qwaurck op 19-08-2011 14:05]

• Rik_V
Praktisch bezien beide hetzelfde toch?
'We're going to do a little impromptu Q&A here on Twitter later with Gabe - about 4:30pm CET. Tweet questions with #GabeQ tag. Don't spam!'
Ik mag 1 vraag stellen via twitter aan rockjaw, ik heb een uurtje dan moet de vraag binnen zijn.
Welke vraag moet ik stellen dus? :)

[Voor 34% gewijzigd door qwaurck op 19-08-2011 14:42]

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-04 07:00
Wanneer krijgen Europeanen de kans om in de beta toegelaten worden?

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• HaX0r
  • Laatst online: 22-05 13:03

HaX0r

n00b

qwaurck schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:41:
'We're going to do a little impromptu Q&A here on Twitter later with Gabe - about 4:30pm CET. Tweet questions with #GabeQ tag. Don't spam!'
Ik mag 1 vraag stellen via twitter aan rockjaw, ik heb een uurtje dan moet de vraag binnen zijn.
Will it be able for RP'rs to say there own lines? What is going to be special about the RP servers?

Niet geschoten is altijd mis.

• HaX0r

HaX0r

n00b

DarthDavy schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:47:
Wanneer krijgen Europeanen de kans om in de beta toegelaten worden?
Dat is al gezegd dat het snel is.

HaX0r schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:49:
[...]

Dat is al gezegd dat het snel is.
Ja wat is snel :P

• Zephyer
Will there be a 'flashpoint finder'? (in which you can queue for your (unlocked) flashpoints) :*)

MW | BF1 Stats

Voor de twitteraars onder ons volg #GabeQ dan zie je hoeveel vragen er zijn.

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-04 09:02
Vraag maar of we langer moeten wachten op uitbreidingen dan bij hun competitors, vanwege al het voice-work enzo wat er in gaat. Maw of hij problemen verwacht met het toevoegen van extra content.

XBO: Michaël#3318

• DarthDavy
Blijkbaar niet voor oktober, want tijdens EA's pers conferentie hebben ze laten uitschijnen dat de beta weekends van september ook exclusief voor de Amerikanen zijn. Allez ja, met zoveel woorden is dat niet gezegd, maar ik vind het vreemd dat ze op comiccon in Amerika volop over de beta weekends van september praten en nu ze in Europa zijn spreken ze over een beta in een niet nader genoemd tijdstip. Ik zou daar graag eens wat verduidelijking over weten.

• Zephyer
DarthDavy schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:02:
[...]

Blijkbaar niet voor oktober, want tijdens EA's pers conferentie hebben ze laten uitschijnen dat de beta weekends van september ook exclusief voor de Amerikanen zijn. Allez ja, met zoveel woorden is dat niet gezegd, maar ik vind het vreemd dat ze op comiccon in Amerika volop over de beta weekends van september praten en nu ze in Europa zijn spreken ze over een beta in een niet nader genoemd tijdstip. Ik zou daar graag eens wat verduidelijking over weten.
Hier staan de voorwaarden: Link

En aangezien mijn PvP guild (UK guild) is gecontacteerd, ga ik ervan uit, dat we niet al te lang hoeven te wachten.. ;)

MW | BF1 Stats

Dus mijn vraag is geworden when will there be european beta.

Heel veel andere interessante vragen op #GabeQ

[Voor 30% gewijzigd door qwaurck op 19-08-2011 15:27]

• Rik_V
Waar komen de antwoorden uiteindelijk te staan?

[Voor 1% gewijzigd door Rik_V op 19-08-2011 15:43. Reden: tik fout]

@Rik_V op #GabeQ :)

Topicstarter
Paterpor schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 13:59:
Proficiat! Die kaart is trouwens enorm, wist niet dat er zoveel fictieve planeten waren :O. (Ik vond het bij freelancer altijd al gek veel)
Je hebt het ook wel over Star Wars. Er worden al decennia lang boeken en comics over geschreven. Ik denk dat de diepgang m.b.t. achtergrond van de planeten dan ook wat dieper is dan bij Freelancer. :)

Overigens, niet dat we zometeen misverstanden krijgen, er zijn in totaal 37 'systems'. Een groot deel daarvan is een planeet. De rest dus denk ik space stations?
Zephyer schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:08:
[...]

Hier staan de voorwaarden: Link

En aangezien mijn PvP guild (UK guild) is gecontacteerd, ga ik ervan uit, dat we niet al te lang hoeven te wachten.. ;)
Staat je guild leader ook als UK based geregistreerd? Of US? Want anders moet ik onze guild leader even gaan stalken dat ie z'n mail checkt. ;)

• Zephyer
Zeker weten als UK, had ook gekeken waar de guild op geregistreerd staat, EU :P
(voordat ik op een US server kom en lag als de neten... :+ )

P.s. het is altijd nog afwachten wanneer / of we worden toegelaten >:)

MW | BF1 Stats

De vragen blijven nog binnenkomen op de #
Ik zal vanavond wel even de #GabeQ ff doorlezen en de vraag en antwoorden hier posten

Topicstarter
Zephyer schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:08:
Zeker weten als UK, had ook gekeken waar de guild op geregistreerd staat, EU :P
(voordat ik op een US server kom en lag als de neten... :+ )

P.s. het is altijd nog afwachten wanneer / of we worden toegelaten >:)
Heeft Bioware de guild dan uitgenodigd om zich in te schrijven of uitgenodigd voor een selectie? Heb je de officiële mail van Bioware? Ik ben wel benieuwd wat er in staat namelijk! :)

• Zephyer
Anoniem: 82860 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:14:
[...]

Heeft Bioware de guild dan uitgenodigd om zich in te schrijven of uitgenodigd voor een selectie? Heb je de officiële mail van Bioware? Ik ben wel benieuwd wat er in staat namelijk! :)
Helaas.. mag ik niet doen denk ik... :X
Ik heb de tekst even doorgelezen wat me (even) weerhoudt om dit te posten.

[Voor 89% gewijzigd door Zephyer op 19-08-2011 16:24]

MW | BF1 Stats

Mijn vraag is al een paar keer door andere gesteld zie ik wel

• Rik_V
Logisch natuurlijk. Zal uit eindelijk ook wel op verschillende sites terecht komen denk ik.

Topicstarter
Zephyer schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:20:
[...]

Helaas.. mag ik niet doen denk ik... :X
Ik heb de tekst even doorgelezen wat me (even) weerhoudt om dit te posten.
Oh daar staat natuurlijk al wat over de NDA in. :) Kun je in ieder geval wel antwoord geven op de eerste vraag?

• HaX0r

HaX0r

n00b

qwaurck schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:20:
Mijn vraag is al een paar keer door andere gesteld zie ik wel
Had je toch beter mijn orginele vraag kunnen nemen. :(

HaX0r schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:31:
[...]

Had je toch beter mijn orginele vraag kunnen nemen. :(
Denk dat je daar zelf al antwoord op kan geven, toch?

[Voor 12% gewijzigd door qwaurck op 19-08-2011 16:37]

Topicstarter
Zo te zien zit de Q&A er al bijna op. Want het is 5 uur! :) Zouden ze iedere week eens moeten doen!

[Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 19-08-2011 17:00]

• HaX0r

HaX0r

n00b

Hier is de Q&A te volgen:
http://twitter.com/#!/Rockjaw

@qwaurck, het zit er waarschijnlijk niet in ja maar als iemand dat zo direct leest wil er nog wel eens een lichtje gaan branden. ;)

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-05 08:52
Ik heb die 'Hyper WTF is SWTOR' gezien van TB en moet zeggen dat ik echt onder de indruk ben van deze game. Vooral die aparte gedeeltes (zoals in die tombe) die alleen voor een bepaalde class is is goed bedacht.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Huttbal trailer van swtor ofc... _/-\o_
Echt cool concept _/-\o_
Er zijn nog geen antwoorden, wel tering veel vragen zeg... heb het over twittert

[Voor 24% gewijzigd door qwaurck op 19-08-2011 19:13]

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-05 14:06
YouTube: STAR WARS™: The Old Republic™ - PvP - Huttball - YouTube

Edit: Pardon ik had niet op F5 gedrukt voordat ik postte :P.

[Voor 18% gewijzigd door Thormodo op 19-08-2011 19:55]

@Thormodo, was al opzoek naar youtube link. Kon em niet vinden bedankt voor het vinden! :P

• Zephyer
Anoniem: 82860 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 16:27:
[...]

Oh daar staat natuurlijk al wat over de NDA in. :) Kun je in ieder geval wel antwoord geven op de eerste vraag?
Elke ingeschreven guild kon benaderd worden als je aan de eisen voldeed. (ik heb een link daarover vandaag gepost) :)

En, ik heb even gegoogled op tekst wat in de mailing stond... kan totaal niets vinden dus mag ( en zal ) die niet publiceren helaas.
Die uitnodiging is nog geen garantie dat we (ik) mag meedoen. :/

Mocht ik een van de gelukkigen zijn, mag ik niet vermelden dat ik meedoe ... :F

MW | BF1 Stats

Anoniem: 251710

Iemand de discussie rond Europese beta test weekends nog een beetje gevolgd?

Europa doet wel mee, maar opnieuw later dan US

http://www.swtor.com/comm...hread.php?t=438664&page=9

Begin de leugens rond Europa nu wel zat te worden.
Mag ik omdat ik uit Europa kom straks wel meteen gelijk met de US aan de launch deelnemen?
Ik betwijfel het zo ondertussen ten sterkste.

• DarthDavy
Anoniem: 251710 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:54:

Mag ik omdat ik uit Europa kom straks wel meteen gelijk met de US aan de launch deelnemen?
Ik ook. Ik begin ook al te denken dat Early Access eigenlijk enkel voor Amerikanen zal zijn...

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Heb wel het idee dat dit te maken heeft met het grote aantal vacatures wat nog open staat voor de vestiging in Ierland, inclusief die voor network engineer en senior netwerk engineer.

Wordt er überhaupt al gewerkt aan of is er überhaupt al een server/netwerk infrastructuur aanwezig voor Europa?

Wellicht worden wij hier op dit moment aan het lijntje gehouden omdat er zowiezo niets aan infrastructuur en mensen is hier; en is alleen de US infrastructuur op dit moment (deels) up and running...

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Topicstarter
Anoniem: 251710 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:54:

Leugens? Overdrijf je nu niet een beetje? Waar hebben ze over gelogen dan?

Crew skills zijn trouwens geupdate op de website!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Anoniem: 82860 schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:52:
[...]
Er is altijd gezegd dat de US en EU gezamelijk aan alles mee kunnen doen; ook open beta weekends e.d. . Nu blijkt dat ze wel bezig gaan met open beta weekends maar alleen voor US based accounts, over de EU is het oorverdovend stil.

Een hoop mensen zijn nu bang dat ze ook de early access en überhaupt de launch date in de EU kunnen vergeten omdat het er sterk op lijkt dat Bioware hier de infrastructuur niet op orde heeft en schijnbaar ook niet zoveel moeite doet om op korte termijn de boel op orde te krijgen. Er is namelijk al diverse keren vanuit de community aan de community managers gevraagd om tekst en uitleg maar het blijft oorverdovend stil (weliswaar heeft dit wellicht wat te maken met GamesCom, maar als 50% van je toekomstige subscribers een beetje pissed off begint te raken zou je wellicht toch als community manager de boel willen sussen en wat tekst en uitleg geven over deze situatie)

Topicstarter
mindcrash schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:12:
[...]

Er is altijd gezegd dat de US en EU gezamelijk aan alles mee kunnen doen; ook open beta weekends e.d. . Nu blijkt dat ze wel bezig gaan met open beta weekends maar alleen voor US based accounts, over de EU is het oorverdovend stil.

Een hoop mensen zijn nu bang dat ze ook de early access en überhaupt de launch date in de EU kunnen vergeten omdat het er sterk op lijkt dat Bioware hier de infrastructuur niet op orde heeft en schijnbaar ook niet zoveel moeite doet om op korte termijn de boel op orde te krijgen. Er is namelijk al diverse keren vanuit de community aan de community managers gevraagd om tekst en uitleg maar het blijft oorverdovend stil (weliswaar heeft dit wellicht wat te maken met GamesCom, maar als 50% van je toekomstige subscribers een beetje pissed off begint te raken zou je wellicht toch als community manager de boel willen sussen en wat tekst en uitleg geven over deze situatie)
Er is wel een verschil tussen gezamenlijk en tegelijkertijd. Bij menig MMO wordt alles eerst aan de US voorgeschoteld. Ze hebben nooit gezegd dat EU tegelijkertijd zou gaan testen met de US. Ze hebben alleen gezegd dat ze ook testers in de EU willen. Volgens mij hebben ze nog steeds hetzelfde standpunt en is dus nergens over gelogen.

Er wordt zoals gewoonlijk weer veel te veel gespeculeerd op de forums over vacatures etc. en dan escaleert het inderdaad. Gewoon rustig afwachten:
Q: (MrWarlock_) “With the beta weekends in September will the European contingent be gaining access beta at the same time as those in the USA?”

A: (Reid) EU folk will be playing in September, however large scale ramp will happen in US first, then EU close after.
Een concreter antwoord kun je volgens mij niet hebben.

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

En dat pikken de meeste mensen dus niet, omdat er gevraagd is wat "close after" dan exact inhoud (48 uur? 1 week? 2 weken? 1 maand?) en het vervolgens dus stil blijft aan de kant van Bioware. En daar is dus nu een gigantische paniek over ontstaan, want als ze geeneens willen aangeven wanneer de EU concreet met het spel aan de slag kan in de beta fase hebben veel mensen de conclusie al getrokken dat ook de launch in de EU uitgesteld wordt en er in de EU dus ook niet zoiets is als early access.

Maar goed, we wachten af, iemand heeft voor de zoveelste keer via Twitter gevraagd aan Chris en Stephen of ze nu met een echt concreet antwoord kunnen komen om de boel te sussen op het forum, dus wellicht gaan ze daar nu wel mee aan de slag.

[Voor 16% gewijzigd door mindcrash op 20-08-2011 12:56]

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020
Nou ik heb SWTOR gespeeld gisteren! ben met een vriend van me naar de gamescom geweest en hij heeft inquistor gespeeld en ik bounty hunter,zag er allemaal mooi uit en heb het meeste vd dialogen maar een beetje geskipped om toch wat te kunnen spelen voordat ik weer moest ophoepelen maar het was het wachten in de rij waard hoor!

wat me wel een beetje verontrust is dat ze nog een aantal beursen gaan aflopen waarvan er ook nog 1 geplanned staat in november,neem aan dat de beta dan al flink opgang is maar een vroege release zie ik niet meer gebeuren ben ik bang.

ook nog een pvp match gezien "Capture the orb" een beetje een futuristiche versie van capture the flag en heb eerst een Juggernaut gevolgt wat een tank moest zijn maar viel me op dat ie best wel snel genakt werd door de inquistor die naast hem zat,maarja characters waren lvl 14 dus mischien dat de endgame daar no vanaf wijkt.

heb gelukkig maar 2,5 uur in de rij gestaan maar de stand was wel populair aangezien ze met lint de rij langer hadden gemaakt toen ik er weer langs kwam en er een bordje met "wachttijd 4 uur stond"

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

ik ga morgen naar gamescon! :)
Capture the orb, ik denk dat je huttbal bedoelt
En over die twitter vragen... ze hebben nog op geen enkele geantwoord.

• Rik_V
RockjawStephen Reid

G'day @TwoTORGamers If you flag for PvP on a PvE server, then you can fight other flagged players in most areas. More on this soon! -gabe

2 hours agoFavoriteRetweetReply

Rockjaw Outside of battlegrounds what PvP opportunities are there on PvE servers if you flag for PvP? Is it most areas? #GabeQ

staan en enkele beantwoorde vragen tussen op zijn twitter.

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

qwaurck schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 13:26:
En over die twitter vragen... ze hebben nog op geen enkele geantwoord.
Rockjaw schreef
@crazybladeuk Taking a look now. Thanks for the civil request. ;)
Ah, Rockjaw heeft de tweet m.b.t. de beta events gezien. Ben benieuwd...

• Rik_V
Zit het ook te volgen op swtor forum zeggen ze dit.

Originally Posted by SithyJerry
a damn tweet to some random german guy.

Its insulting at best.

Blijft maar doorgaan. Hoop dat Stephen Raid daar een bericht post.

• Rik_V
Originally Posted by Hjaw
I see today another bunch of invites went out and as far as I'm aware there were no EU invites sent. We need more information on when EU testing will begin! Please can Stephen Reid or another dev please give some input! Thanks

What we know...

1. There have been EU folk in testing before though we are not sure if there are still any currently in testing.
2. EU folk WILL be able to test in September at some point
3. EU Guild Testing will begin at the same time EU testing begins.

Stephen Reid tweet:

"Hey @MrWarlock_ EU folk will be playing in September, however large scale ramp will happen in US first, then EU close after. -S"

When will these testing weekends actually begin?
When will EU Testing begin?
Will EU launch be simultaneous with US?
How long will us EU folk have to wait til we can begin Testing?

"Help us Stephen Reid, you're our only hope..."

Hello from the very loud GamesCom showfloor...

We know how much everyone in Europe is eager to test The Old Republic and while it's been a slow process to get to the starting line, we're really close.

Right now Game Testing is ongoing as it has been for quite a while. While some Europeans are in this program and are testing, there are more testers from other countries.

We will be adding more testers during September, including testers from Europe. This will increase the number of European testers by a considerable amount. As part of this increase, we're hoping to add a number of European Guilds.

Beta Testing Weekends in the EU will start after the US, but not much later. That's about all we can commit to right now.

Obviously, I've given you no dates or timeframes here, but as we get closer, we'll have more to say. September isn't that far away, after all.
ooh ik heb het eea aan twitter antwoorden gevonden zal ze zo posten

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Zojuist eens via Twitter gevraagd aan Stephen hoeveel beta invites voor de EU we ongeveer kunnen verwachten zo rond September. Wellicht wel interessant om te weten (als hij deze vraag in ieder geval kan en mag beantwoorden)

Hier zijn de belangrijkste vragen en antwoorden alvast van de #GabeQ tweets:
Q: mantas91: Will an Operation of 16 people give more/better reward than the Operation with 8 people?
A Gabe Amatangelo: There will be more rewards for 16 players than 8 -pretty much double- but 'better' is reserved for hard modes.

Q: libchh: Hi! Any chance you'll change the animation of the Project ability? Any form of telekinetic mumbo would be more appealing...
A: Stephen Reid: Check today's Huttball video update carefully. Like, frame by frame. ;)

Q: MrWarlock_: With the beta weekends in September will the European contingent be gaining access beta at the same time as those in the USA ?
A SR: EU folk will be playing in September, however large scale ramp will happen in US first, then EU close after.

Q: Berkilak: Could you provide detail regarding whatever PvP advancement system is in place?
A GA: Quick answer - we have a Valor Rank system, players earn valor in PvP to rank up. Higher ranks unlock stuff. ;)

Q: joshuajamesbh: Are Operations only limited to normal mode and hard mode or will there be more than two difficulties?
A: GA: Yes, we're in the process of working on additional difficulty modes for Operations.
slambit: How does BW look upon players killing quest npc's to block pve players on pve servers?

Q: GA: Players cannot kill other players' mission-giving NPCs.
Mad_JaviPH: How long do you need to wait until repeating an Operation? One week like other multiplayer games? Thanks :)
A: GA: The length of time for an Op lockout will be on a case-by-case basis, but Eternity Vault is currently 1 week.
Q: Mark_Miser: I was wondering if the loot bags for defeated bosses are a operation only thing, or are they included for flashpoints as well?
A: We're considering the possibility of loot containers for Flashpoints, but no final decision yet.

Q: NiklasABerndt: We have heard about difficulties on operations but will there be any difficulties on the endgame flashpoints?
A: GA: Yes, there will be a 'hard mode' for some early level Flashpoints which sets them to level 50.

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-05 14:06
Vivaladen schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 13:22:
ook nog een pvp match gezien "Capture the orb" een beetje een futuristiche versie van capture the flag
Je moet die Orb juist over de lijn van de tegenstander brengen :P. Zoals bij American Football.

En deze was geloof ik nog niet gepost:
YouTube: WTF is Star Wars : The Old Republic (Smuggler/solo commentary) - YouTube

Anoniem: 251710

Anoniem: 82860 schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 10:52:
[...]

Crew skills zijn trouwens geupdate op de website!
mindcrash schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:12:
[...]

Dit, perfect uitgelegd

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-06 21:44
Thormodo schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 15:42:
[...]

Je moet die Orb juist over de lijn van de tegenstander brengen :P. Zoals bij American Football.

YouTube: WTF is Star Wars : The Old Republic (Smuggler/solo commentary) - YouTube
Het is toch wel de eerste keer dat ik not impressed ben.

• Rik_V
[/quote]

Vind de omgeving er goed uit zien daar, Smuggler class ziet er wel interessant uit.
Pagina: 1 2 3 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee