belllen naar de NL Origin.morm schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 09:53:
Iemand enig idee hoe ik snel mijn digitale pre-order bij Origin kan annuleren?
Via de Origin website word ik niet veel wijzer en live-chat is altijd niet beschikbaar.
Moet ik gewoon het nederlandse Origin telefoonnummer bellen? Of hoe hebben andere tweakers dat gedaan?
Ik lees op internet namelijk veel verschillende berichten.
Maandag wordt duidelijk op welke server je guild wordt geplaatst zie quote SWTOR:
Ik ben benieuwd! The Casual Reserves zitten in een Alliantie met ongeveer 20 guilds zodat we hopelijk allemaal bij elkaar komen en minder kans hebben dat we op een hongaarse of russische server komen. Ik ben benieuwd of het heeft gewerkt!Eager to find out what server your #SWTOR Guild will be placed on? Your Guild HQ update is coming on Monday!
Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves
Ik wil juist dat beeldje wel graag hebben, maar 150,- vond ik toch echt te veel. Als je geinteresseerd bent om het beeldje in zijn eigen verpakking te verkopen, DM maar.Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 08:53:
[...]
Nou moet ik zeggen dat dat ook niet de meest voorzichtigste Zweed is die ik ooit heb gezien. Wat gaat die tekeer met dat pakje, hup mes erin
. De vleugeltjes zagen er wel breekbaar uit. Zelf hou ik het beeldje in de doos en gooi hem over een tijdje op internet. Heb er niet zoveel mee, sowieso dan liever Satele.
Als je op mijn bericht doelt: Twitter, swtor:Doler schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 09:59:
Wat is je bron?
https://twitter.com/#!/SWTOR
Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves
Twitter van Stephen Reid.Doler schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 09:59:
Wat is je bron?
Je kon per guild maar 2 allies kiezen dus je guild is formeel nooit allianced me alle 20, aannemende dat je zon soort trucje gedaan hebt.Liasis schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 09:56:
Ik ben benieuwd! The Casual Reserves zitten in een Alliantie met ongeveer 20 guilds zodat we hopelijk allemaal bij elkaar komen en minder kans hebben dat we op een hongaarse of russische server komen. Ik ben benieuwd of het heeft gewerkt!
Bioware had al aangegeven dat alliances niet perse bij elkaar komen te zitten als het zou lijden tot een unbalance op een server.
Je kan 3 allies/adversaries kiezen en wat we hebben gedaan is een cirkel gemaakt. Dus ik ally guild B, C en D, en guild B allied mij en C en E etc. Tis net iets complexer dan dat maar ongeveer klopt het wel. En inderdaad, er is geen garantie dat het werkt, maar de alliance is ongeveer 2000 man groot geloof ik, dat zou makkelijk op een server moeten passen. Maar goed, we weten het niet, daarom ben ik ook benieuwd KaapieKaap schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 10:05:
[...]
Je kon per guild maar 2 allies kiezen dus je guild is formeel nooit allianced me alle 20, aannemende dat je zon soort trucje gedaan hebt.
Bioware had al aangegeven dat alliances niet perse bij elkaar komen te zitten als het zou lijden tot een unbalance op een server.
Ja klopt 3 stuks. En vermoede inderdaad dat je die truc had toegepast. 2000 man als in 1 alliance, ik weet het niet Sneek, ik denk dat ze bij Bioware dan toch zeggen van joh dit wordt een zwaar unbalanced server.Liasis schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 10:08:
[...]
Je kan 3 allies/adversaries kiezen en wat we hebben gedaan is een cirkel gemaakt. Dus ik ally guild B, C en D, en guild B allied mij en C en E etc. Tis net iets complexer dan dat maar ongeveer klopt het wel. En inderdaad, er is geen garantie dat het werkt, maar de alliance is ongeveer 2000 man groot geloof ik, dat zou makkelijk op een server moeten passen. Maar goed, we weten het niet, daarom ben ik ook benieuwd Kaapie
Ik zag dat Farancia en Meneer Cruijff (Paling) ook meegingen. Nog meer bekenden uit Inner Circle tijd?
Ik weet het ook niet, het mooie is dat als we het niet hadden gedaan we zeker wisten dat we allemaal ergens anders werden geplaatst, nu hebben we misschien het geluk dat het al is geregeld voordat we beginnen.
Even kijken, TIC tijd, sja geen idee wie er toen allemaal in de guild zaten (of tenminste daarvoor moet ik dan terug in mijn administratie
). Er zitten nog wel wat mensen bij die bij Cult of the Snake er bij zaten (voorloper Exomna en TIC). Tygame joined wellicht nog, die was laat de slacker. Verder denk ik niet, ik heb ook niet heelveel contact meer met de meesten. Ik had Trollie gevraagd maar die ging niet spelen (had hij het toen over).
Maar goed, de insteek van TCR is wel wat anders dan die van TIC.
Even kijken, TIC tijd, sja geen idee wie er toen allemaal in de guild zaten (of tenminste daarvoor moet ik dan terug in mijn administratie
Volgens Bol.com is mijn CE verzonden. Staat niet specifiek bij dat het de CE kit is en niet alleen de pre-order code (die had ik van bol nog niet gehad omdat ik een eerdere pre-order elders geannuleerd heb om bij bol te bestellen). Ik heb echter goede hoop dat het de volledige set is, aangezien het met pakketpost met track&trace is verzonden, dat doen ze niet voor het doosje met de pre-order code.
Ik denk dat iedereen benieuwd is naar de plaatsingen. Sowieso is het tof dat er alliances inzitten, dat was toch wel een gebrek in WoW. Mijn guild staat gelocked met 78 members en nog stuk of 20 die nog niet ingeschreven stonden. Met enkel onze 3 allianced guilds komen we aan 250-300 man. Bedoeling is dat we met die guilds onze eigen raids opzetten om members die niet konden en alts te laten raiden. Meteen van het probleem pugs afLiasis schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 10:15:
Ik weet het ook niet, het mooie is dat als we het niet hadden gedaan we zeker wisten dat we allemaal ergens anders werden geplaatst, nu hebben we misschien het geluk dat het al is geregeld voordat we beginnen.
Even kijken, TIC tijd, sja geen idee wie er toen allemaal in de guild zaten (of tenminste daarvoor moet ik dan terug in mijn administratie). Er zitten nog wel wat mensen bij die bij Cult of the Snake er bij zaten (voorloper Exomna en TIC). Tygame joined wellicht nog, die was laat de slacker. Verder denk ik niet, ik heb ook niet heelveel contact meer met de meesten. Ik had Trollie gevraagd maar die ging niet spelen (had hij het toen over).
Ik heb mijn order bij Amazon.co.uk ook maar geannuleerd en hem bij http://www.castlegames.nl besteld (daar had ik ook nog een kortingscode van €2,50 voor
). De pre-order code van Amazon blijft toch gewoon staan (die heb ik destijds op 22 juli ingevoerd).
Want Amazon.co.uk geeft nog steeds aan dat ze hem pas 18 of 19 december verzenden en hij aankomt ná 25 december (dus met een beetje pech pas in het nieuwe jaar). En het lijkt er niet op dat ze dat nog gaan aanpassen (zie hier).
Destijds was hij bij Amazon lekker goedkoop (£34.62~€40,50), maar inmiddels zijn er zat winkels waar hij rond de 40 euro kost:
http://www.budgetgaming.n...+the+old+republic_PC.html
Want Amazon.co.uk geeft nog steeds aan dat ze hem pas 18 of 19 december verzenden en hij aankomt ná 25 december (dus met een beetje pech pas in het nieuwe jaar). En het lijkt er niet op dat ze dat nog gaan aanpassen (zie hier).
Destijds was hij bij Amazon lekker goedkoop (£34.62~€40,50), maar inmiddels zijn er zat winkels waar hij rond de 40 euro kost:
http://www.budgetgaming.n...+the+old+republic_PC.html
je kan bij tracktrace zien wat de formaat van het pakketje is.gregoire schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 10:23:
Volgens Bol.com is mijn CE verzonden. Staat niet specifiek bij dat het de CE kit is en niet alleen de pre-order code (die had ik van bol nog niet gehad omdat ik een eerdere pre-order elders geannuleerd heb om bij bol te bestellen). Ik heb echter goede hoop dat het de volledige set is, aangezien het met pakketpost met track&trace is verzonden, dat doen ze niet voor het doosje met de pre-order code.
Ikzelf denk dat het je pre order kit is.
http://tinyurl.com/5sdar8p
dan hebbie net de laatste.aobh schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 10:45:
Net de CE versie besteld bij MyCom (maar 115 euri). Hopelijk word ie ook de 15e verstuurd!
kan hem nu nergens meer vinden daarzo
Geen dank etc. (Via pricewatch bovenaan de threadIenni1983 schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 10:47:
[...]
dan hebbie net de laatste.
kan hem nu nergens meer vinden daarzo
Oh ik zocht hem zelf niet ofzo hoorEchnon schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 10:49:
[...]
Geen dank etc. (Via pricewatch bovenaan de thread
heb hem al 4 locaties pre ordered
Is Dynabyte en Mycom hetzelfde bedrijf? De pagina met de CE is net zo leeg als die van Dynabyte, en lijkt er erg op (geen afbeelding, alleen 15-12 als data). Of heeft het ene bedrijf gewoon de productinfo van de ander gekopiëerd?aobh schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 10:45:
Net de CE versie besteld bij MyCom (maar 115 euri). Hopelijk word ie ook de 15e verstuurd!
Laat ook even weten wanneer hij bij jou binnen is! Is wel interessant gezien het grote prijsverschil dat sommige voor de CE hebben betaald.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Beide bij hetzelfde moederbedrijf als Mycom zie ik nu. Ook een flinke monopoliepositie dan. Maar goed, heel erg off topic.Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:43:
check dixons.nl eens hetzelfde als dynabyte
In principe hoeft de client niet opnieuw geïnstalleerd te worden als je nog de Beta van de 25e hebt gespeeld correct? Ik start de client elke twee dagen, en dan wordt de client steeds bijgewerkt. Dit scheelt dan denk ik tijdens de launch weer de nodige updates.
Klopt. Je kunt als je wilt je map met spel inhoud ook zo overzetten op een willekeurige andere HD / PC / laptop.Royeboi schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:54:
[...]
In principe hoeft de client niet opnieuw geïnstalleerd te worden als je nog de Beta van de 25e hebt gespeeld correct? Ik start de client elke twee dagen, en dan wordt de client steeds bijgewerkt. Dit scheelt dan denk ik tijdens de launch weer de nodige updates.
Wel handig is dat bij een verse installatie je minder schijf ruimte nodig hebt: 18.4GB ipv 19.5GBRoyeboi schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:54:
Ook heb ik nu geen betaclient folder meer maar gewoon retailclient.
Zal wel niet veel uitmaken verder, maar 1gig minder hdd ruimte kan handig zijn op een ssd
Mijn installatie is niet vers (laatste beta weekend) en is ook maar 18,5Gb en ik vind nergens ook maar iets met de naam beta terug. Ze passen dit dus allemaal netjes aan.flash2adv schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 12:39:
[...]
Wel handig is dat bij een verse installatie je minder schijf ruimte nodig hebt: 18.4GB ipv 19.5GB
Ook heb ik nu geen betaclient folder meer maar gewoon retailclient.
Zal wel niet veel uitmaken verder, maar 1gig minder hdd ruimte kan handig zijn op een ssd
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Heb eergisteren ook maar het spel gekocht. Normale editie.. denk dat er vast wel een upgrade komt of de in-game items nog wel via een store beschikbaar gesteld worden.
De client download verliep vlot, zonder Origins downloader, alhoewel ik betalen moest via Origins (i.c.m. iDeal).
Swtor.com heeft wel veel lag. Een account aanmaken gaat niet zo heel snel. Kon de account pas uren later valideren, wat ook nodig was voor ik de update kon starten via de client. Op dit moment zegt de client alleen nog dat ik geen "active subscription" heb. Dat zal wel zo blijven tot ik mag beginnen te spelen. Ik verwacht dat het ongeveer tot de officiële release zal duren. Misschien stiekem toch nog iets eerder..
De client download verliep vlot, zonder Origins downloader, alhoewel ik betalen moest via Origins (i.c.m. iDeal).
Swtor.com heeft wel veel lag. Een account aanmaken gaat niet zo heel snel. Kon de account pas uren later valideren, wat ook nodig was voor ik de update kon starten via de client. Op dit moment zegt de client alleen nog dat ik geen "active subscription" heb. Dat zal wel zo blijven tot ik mag beginnen te spelen. Ik verwacht dat het ongeveer tot de officiële release zal duren. Misschien stiekem toch nog iets eerder..
[ Voor 3% gewijzigd door Arcticwolfx op 10-12-2011 16:41 ]
Interview op IGN
IGN: What's the plan for maybe three, six months outside of launch?
James Ohlen: We're careful not to promise a date for any of the features, but I can tell you what we're working on. Guild functionality is something that we're working on right now. The first piece of guild functionality that we want in the game is guild banks. We have a team that's essentially just going to be pumping out new guild functionality on a regular basis. The other thing we're working on, obviously we have multiple teams on Flashpoints and Operations so that's the high level content, some of our best content, the hardest content in the game where you have an epic story. We're continuing to work on those so we have multiple teams working on flashpoints and operations, we have new [player versus player] War Zones planned, we have new open world PvP planned, and we have a team on that as well.
IGN: What opportunities are there for each class' storylines to go in different directions? So if I'm playing an Inquisitor, could another Inquisitor storyline not be exactly the same thing as mine? I noticed a few decision points but I didn't really get a sense of what that was actually doing to my overall questing arc.
James Ohlen: One of the things, something we do in every single Bioware game, from originally in Baldur's Gate and then in Dragon Age and Mass Effect in recent times, we always show the player the impact of his actions along the way. The biggest impacts are usually reserved for when a story coming to its close, so you're going to see the big impacts at the end of chapter one for your character and then at the end of chapter two and three. We've also added a system that was very late so players only got to see it in the last testing weekend. The quest givers that you come across and you make decisions with will actually communicate with you afterwards. They can send messages to your starship and if you helped them out they might give you a reward or they might have a funny story about what happened afterwards or they might be cursing you for destroying their lives.
Bij Bol.com hadden ze ook nog de collector's edition (volgens hun site in ieder geval) en daar heb ik het nu maar besteld. Kan niet wachten totdat ik het binnenkrijg (volgens de site krijg ik het dinsdag binnen)
Wat je dinsdag krijgt is de pre-order kit. Dit is een gewoon doosje met daar in je pre-order code. De echte CE box wordt donderdag uitgeleverd.Walance schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 17:28:
Bij Bol.com hadden ze ook nog de collector's edition (volgens hun site in ieder geval) en daar heb ik het nu maar besteld. Kan niet wachten totdat ik het binnenkrijg (volgens de site krijg ik het dinsdag binnen)
Aha, nou ja, donderdag is ook redelijk snel
Ik had de normale versie al een hele tijd geleden besteld en die pre-order key ingevuld. Mijn broertje vroeg om dit spel als kerstcadeau, dus dan kan ik die normale versie mooi aan hem geven en zelf de collector's edition houden
Hoe kan ik zien wat voor grafische kaart ik heb qua MB? recommened is 512 MB, volgens mij heeft de macbook 320mb, maar dat weet ik dus niet zekerRoyeboi schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 00:16:
[...]
Als je de minimum passeert, mag je er vanuit gaan dat de game wel werkt lijkt mij. Vergelijk zelf je specs van je notebook met de minimum specs van de game, als het er allemaal erg dichtbij ligt, dan hoogstwaarschijnlijk alles op Low, anders redt je medium ook prima. Recommended specs zijn ook in dit draadje te vinden.
Mijn 13" MBP draait het redelijk vlot met die 320M (256MB).. Wel op Low zonder shadows uiteraard. 
Indien je 10.7 hebt, 'apple menu' -> Over Deze Mac -> Meer Info en daar staat het bij.. Bij 10.6 zal je nog even in de linker kolom naar Video (o.i.d.) moeten gaan.
Deze week begonnen met de films opnieuw te kijken.. Krijg na elke film meer zin in SW:TOR.
Indien je 10.7 hebt, 'apple menu' -> Over Deze Mac -> Meer Info en daar staat het bij.. Bij 10.6 zal je nog even in de linker kolom naar Video (o.i.d.) moeten gaan.
Deze week begonnen met de films opnieuw te kijken.. Krijg na elke film meer zin in SW:TOR.
[ Voor 15% gewijzigd door bibi2205 op 10-12-2011 20:04 ]
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
Headstart begin op December 13th at 7:00AM EST weet iemand wanneer wij het kunnen spelen? Omrekenen wilt mij niet lukken.
Dat is 13:00 's middags Nederlandse tijd.Naxul schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 20:04:
Headstart begin op December 13th at 7:00AM EST weet iemand wanneer wij het kunnen spelen? Omrekenen wilt mij niet lukken.
En het is vanaf, afhankelijk van wanneer je je early access code aan je account gekoppeld hebt. Wil dus niet zeggen dat je dinsdagmiddag gelijk kan spelen.
[ Voor 24% gewijzigd door Exitium op 10-12-2011 20:15 ]
En op medium??bibi2205 schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 20:03:
Mijn 13" MBP draait het redelijk vlot met die 320M (256MB).. Wel op Low zonder shadows uiteraard.
Op de dag dat je het kon bestellen heb ik het ingevuld :-) dus ik heb er wel vertrouwen in dat ik de 13/14 december kan spelen :-).Exitium schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 20:15:
En het is vanaf, afhankelijk van wanneer je je early access code aan je account gekoppeld hebt. Wil dus niet zeggen dat je dinsdagmiddag gelijk kan spelen.
[ Voor 7% gewijzigd door Naxul op 10-12-2011 21:20 ]
Verwijderd
Zelf op 21-7 de pre-order gedaan (meteen toen het kon)
Ga er dus stiekem wel van uit dat ik de 13e meteen kan spelen.
Zal echter toch niet zo veel uitmaken aangezien ik toch moet werken (wie niet doordeweeks ?
)
Ga er dus stiekem wel van uit dat ik de 13e meteen kan spelen.
Zal echter toch niet zo veel uitmaken aangezien ik toch moet werken (wie niet doordeweeks ?
Ik, dus ik wil wel even voor je spelen
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Ik ook, heb alleen pas een week geleden ofzo het spel besteld via Origin dus kan nog wel even duren voor ik kan spelen =(.
Verwijderd
Ik lees net op Reid zijn Twitter dat om te kunnen spelen vanaf de 20e je een actieve subscriptie moet hebben.
Dus die 30 dagen gratis kun je pas gebruiken als je betaal gegeens invoert.
lekker bout dus, nu kan ik dus alsnog een game card halen voor dat ik na de 20e kan spelen.
Ik had er nog even mee willen wachten.
Data anderen het ook weten, geen Credit card, IDEAL of game card invoeren is na de 20e niet spelen.
Zal nog een de tweet ophalen waar hij dat zei.
lekker bout dus, nu kan ik dus alsnog een game card halen voor dat ik na de 20e kan spelen.
Data anderen het ook weten, geen Credit card, IDEAL of game card invoeren is na de 20e niet spelen.
vadess40 Drena
@
@Rockjaw Hey Steve, hate 2 bug u as I know ur under a lot of heat but will the 30-days free play count as a subscription aft EGA?
2 hours ago Favorite Retweet Reply
in reply to ↑
Stephen Reid
@Rockjaw Stephen Reid
@vadess40 You need to add a payment method to activate, but don't get billed until 30 free days are up.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2011 23:58 ]
Volgens mij was dit al eerder bekend en is het tevens gebruikelijk bij MMO's?Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 23:56:
Ik lees net op Reid zijn Twitter dat om te kunnen spelen vanaf de 20e je een actieve subscriptie moet hebben.
[...]
[ Voor 10% gewijzigd door WickedWizard op 11-12-2011 00:05 ]
Verwijderd
Heb ik niet, beetje vreemd ook want wat zijn die 30 vrije dagen dan waard als je gelijk een game card erbij kan gaan kopen.CaptainCharisma schreef op zondag 11 december 2011 @ 00:04:
[...]
Volgens mij was dit al eerder bekend en is het tevens gebruikelijk bij MMO's?Bij WoW, Aion en Rift was het volgens mij niet anders.
Of anders voer ik mijn rekening nummer wel in als dat kan. koop ik er later wel 1.
Je kunt toch gewoon iDeal als betaalmethode invoeren, en dan eventueelVerwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 00:10:
[...]
Heb ik niet, beetje vreemd ook want wat zijn die 30 vrije dagen dan waard als je gelijk een game card erbij kan gaan kopen.
Of anders voer ik mijn rekening nummer wel in als dat kan. koop ik er later wel 1.
1. een game card aanschaffen,
2. na 30 dagen het geld laten afschrijven,
of 3. je account gewoon cancellen. Dan heb je toch 30 dagen ''gratis'' gehad, en kap je ermee als je niet verder wilt.
Ik zie het probleem niet zo?
Verwijderd
Beetje dure weken gehad (sinterklaas), net nog een coolermaster voor mijn Laptop aangeschaft.Royeboi schreef op zondag 11 december 2011 @ 00:25:
[...]
Je kunt toch gewoon iDeal als betaalmethode invoeren, en dan eventueel
1. een game card aanschaffen,
2. na 30 dagen het geld laten afschrijven,
of 3. je account gewoon cancellen. Dan heb je toch 30 dagen ''gratis'' gehad, en kap je ermee als je niet verder wilt.
Ik zie het probleem niet zo?
Dus ik wil nog even niets extra uitgeven.
En als ik IDEAL gebruik dan betaal ik gelijk volgens mij.
Daarom voer ik liever een rekening nummer in als dat kan dan wacht ik nog een met het kopen van een gamecard.
Maar goed ik wacht wel een af tot ik de game zelf krijg.
Dan kan ik het zien anders haal ik een gamecard.
Klopt, iDeal is direct betalen, excuses bedoelde bankrekening. Ik denk inderdaad dat je deze gegevens gewoon kunt invoeren, en dan pas afgesloten wordt op het moment dat je niet besluit om je 30 dagen te verlengen. Zou een beetje vreemd zijn als je verplicht direct nog een bedrag moet betalen om vanaf launch date te mogen spelen.Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 00:36:
[...]
Beetje dure weken gehad (sinterklaas), net nog een coolermaster voor mijn Laptop aangeschaft.
Daarom voer ik liever een rekening nummer in als dat kan dan wacht ik nog een met het kopen van een gamecard.
Swtor twitter account reageerde kort geleden dat men er nog altijd naar aan het kijken is..
(mocht het een meerwaarde hebben)
(mocht het een meerwaarde hebben)
RT @SWTOR "From @RayMuzyka: "We hear you and are taking the #SWTOR grace period issue very seriously. We’re looking at all our options.""
[ Voor 39% gewijzigd door Zephyer op 11-12-2011 08:24 ]
Neej die 30 dagen wordt actief op het moment dat je een subscription opbouwt. Je geeft dan je gegevens in en op het moment dat je alles afgerond hebt voegt het systeem eerst die 30 dagen toe aan je account. Je creditcard/bank/whatever wordt pas gebilled na 30 dagen.Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 00:36:
[...]
Beetje dure weken gehad (sinterklaas), net nog een coolermaster voor mijn Laptop aangeschaft.
Dus gewoon bankgegevens ingeven, 30 dagen pakken en vervolgens je subscription cancellen. Na 30 dagen ram je een timecard erin.
Ik heb zelf sinds 2001 gewoon een creditcard om MMO's subscriptions af te nemen. Werkt nog steeds 100%. Als ik terugkijk naar WoW of recenter WoT dan ging het met direct van bank afboeken ofzo nog wel eens mis, je account locked etc etc. Timecard vind ik ook geen optie, s'avonds laat, shit timecard afgelopen! En nu...
Je wordt enkel niet direct gebilled als je credit card gegevens invoert. Voor overige veel gebruikte opties voor NL (iDeal en timecard) betaal je al wel veelal direct. Voor timecard betaal je vaak zelfs al direct voor nog eens 60 dagen erbij omdat er maar weinig MMO's zijn welk tijdens launch met 30 day timecards komen.Kaap schreef op zondag 11 december 2011 @ 09:43:
[...]
Neej die 30 dagen wordt actief op het moment dat je een subscription opbouwt. Je geeft dan je gegevens in en op het moment dat je alles afgerond hebt voegt het systeem eerst die 30 dagen toe aan je account. Je creditcard/bank/whatever wordt pas gebilled na 30 dagen.
Dus gewoon bankgegevens ingeven, 30 dagen pakken en vervolgens je subscription cancellen. Na 30 dagen ram je een timecard erin.
Ik heb zelf sinds 2001 gewoon een creditcard om MMO's subscriptions af te nemen. Werkt nog steeds 100%. Als ik terugkijk naar WoW of recenter WoT dan ging het met direct van bank afboeken ofzo nog wel eens mis, je account locked etc etc. Timecard vind ik ook geen optie, s'avonds laat, shit timecard afgelopen! En nu...
Is het trouwens niet zo dat bij aankoop van alle editie's je ook gelijk 30 dagen speeltijd krijgt? Als er geen iDeal betaalmogelijkheid is en je hebt geen credit card kun je ook timecards online bestellen, die je bij veel Nederlandse sites, als je met iDeal betaalt, binnen een uur in de mail krijgt. Bij de gamecard winkel waar ik wel eens gebruik van gemaakt heb, is het meestal een kwestie van enkele minuten. Geautomatiseerd proces.
Wist niet dat er een mac client al was?!bibi2205 schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 20:03:
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Is er ook niet, je moet of parallels ofzo gebruiken of bootcamp
Dat kan toch wel beter.
Lineage2 verkocht bvb met een 1day timecard voor het f2p ging.
Zo kon je je 30 dagen pakken, zonder meteen timecards te moeten kopen.
Lineage2 verkocht bvb met een 1day timecard voor het f2p ging.
Zo kon je je 30 dagen pakken, zonder meteen timecards te moeten kopen.
Dan maar niet, gamen in Parallels word niets en bootcamp...no00waa schreef op zondag 11 december 2011 @ 13:14:
[...]
Is er ook niet, je moet of parallels ofzo gebruiken of bootcamp
Dan moet het maar op de gamepc die hier in de hoek staat
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Zijn hier mensen die een raiding guild hebben opgericht?
Ik zelf heb met WoW veel LK HC gecleared en alle bosses van Cataclysm.
Wanneer er interesse is voor een raider PM me maar!
Ik zelf heb met WoW veel LK HC gecleared en alle bosses van Cataclysm.
Wanneer er interesse is voor een raider PM me maar!
Verwijderd
Op mijn macbook pro 13"uit 2010 (voorjaar) draaide alles redelijk op medium settings.Osxy schreef op zondag 11 december 2011 @ 13:39:
[...]
Dan maar niet, gamen in Parallels word niets en bootcamp...
Dan moet het maar op de gamepc die hier in de hoek staat
Via bootcamp uiteraard. (mocht je er nog wat aan hebben)
Even een waarschuwing voor anderen: zorg dat je je Security Questions niet vergeet. Ik wilde nu inloggen op een andere locatie, en er werd één van de 5 Questions gevraagd, maar deze ben ik vergeten. Ik kon alleen nog maar contact opnemen met BioWare, dus ik gemaild, maar ik krijg nu een automatisch bericht terug dat vanwege veiligheidsredenen, het alleen mogelijk is de klantenservice te bellen. Aangezien ze in Nederland niet te vinden zijn, moet ik nu naar een internationaal nummer gaan bellen, om mijn Security Questions te resetten.
Erg omslachtig als je het mij vraagt, maar ook eigen schuld natuurlijk. Dus een kleine tip, onthoudt die Security Questions goed!
- Update - Na een aantal keer proberen, heb ik gelukkig toch mijn Question kunnen beantwoorden. Ik kreeg één vraag voorgeschoteld: ''What was your favorite teacher?'' Het antwoord heb ik dus niet onthouden in eerste instantie, en er wordt ook geen andere mogelijkheid geboden om bijvoorbeeld één van de andere vragen te beantwoorden die je wel weet. Best een strenge beveiliging dus.
Erg omslachtig als je het mij vraagt, maar ook eigen schuld natuurlijk. Dus een kleine tip, onthoudt die Security Questions goed!
- Update - Na een aantal keer proberen, heb ik gelukkig toch mijn Question kunnen beantwoorden. Ik kreeg één vraag voorgeschoteld: ''What was your favorite teacher?'' Het antwoord heb ik dus niet onthouden in eerste instantie, en er wordt ook geen andere mogelijkheid geboden om bijvoorbeeld één van de andere vragen te beantwoorden die je wel weet. Best een strenge beveiliging dus.
[ Voor 22% gewijzigd door Royeboi op 11-12-2011 21:06 ]
Het was een heel groot probleem een paar weken terug. Alleen toen werden er zelfs vragen gesteld die de gebruiker nooit ingesteld had.Royeboi schreef op zondag 11 december 2011 @ 21:03:
Even een waarschuwing voor anderen: zorg dat je je Security Questions niet vergeet. Ik wilde nu inloggen op een andere locatie, en er werd één van de 5 Questions gevraagd, maar deze ben ik vergeten. Ik kon alleen nog maar contact opnemen met BioWare, dus ik gemaild, maar ik krijg nu een automatisch bericht terug dat vanwege veiligheidsredenen, het alleen mogelijk is de klantenservice te bellen. Aangezien ze in Nederland niet te vinden zijn, moet ik nu naar een internationaal nummer gaan bellen, om mijn Security Questions te resetten.
Sinds dat gebeurd is heb ik maar een screenshot gemaakt van mijn security questions + answers voor het geval dat.
Verwijderd
Ik heb zelf gekozen voor vragen die niet subjectief zijn. Die zijn over 10 jaar ook nog hetzelfde. Daarnaast gewoon alles met kleine letters zodat je niet zit te mieren met hoofdletters op verschillende plekken.
Zeker een goede tip voor iedereen die dit nog moet doen!Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 21:13:
Ik heb zelf gekozen voor vragen die niet subjectief zijn. Die zijn over 10 jaar ook nog hetzelfde. Daarnaast gewoon alles met kleine letters zodat je niet zit te mieren met hoofdletters op verschillende plekken.
Pre-loaden op deze andere locatie gaat ook enorm traag, maximaal 190KB/s, waar ik een aantal dagen geleden nog zo'n 9MB/s haalde. Het zou op deze locatie met max. 6 MB/s moeten kunnen gaan. Je kan wel merken dat het een stuk drukker wordt op de servers qua downloaden, en daarbij natuurlijk het maintenance.
[ Voor 9% gewijzigd door Royeboi op 11-12-2011 21:19 ]
De antwoorden zijn case insensitive.Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 21:13:
Daarnaast gewoon alles met kleine letters zodat je niet zit te mieren met hoofdletters op verschillende plekken.
Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info
Als ze dat zeggen, dan is dat toch echt verkeerd. Je moet de antwoorden precies zo intypen als je ze ingesteld hebt. Ook maar één klein verschil zorgt ervoor dat het als ongeldig wordt gezien.
net even geprobeerd.
ze zijn dus niet case sensitive.
Hm, dan hebben ze het zeker veranderd.RocketKoen schreef op zondag 11 december 2011 @ 21:42:
[...]
net even geprobeerd.
ze zijn dus niet case sensitive.
Verwijderd
http://twitter.com/Rockjaw
FAQ answer: emails for Early Game Access will go out in a series of waves, every day. We'll keep you updated via Forums/Twitter.
An Early Game Access 'invite wave' would be a large number of emails. We'll send a series per day, spaced throughout the day.
Other reminders: Forums will be back with Early Game Access (Tuesday). Guild placement happens Monday. That's tomorrow!
Klinkt goed! Meer kansen om binnen te komen, altijd mooi
FAQ answer: emails for Early Game Access will go out in a series of waves, every day. We'll keep you updated via Forums/Twitter.
An Early Game Access 'invite wave' would be a large number of emails. We'll send a series per day, spaced throughout the day.
Other reminders: Forums will be back with Early Game Access (Tuesday). Guild placement happens Monday. That's tomorrow!
En een betere spreiding.Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 22:27:
http://twitter.com/Rockjaw
Als er elke dag om 8 uur savonds 100.000 europeanen een EA mailtje krijgen, dan zit de start zone elke dag van 8 tot 10 bomvol, en is hij de rest van de dag leeg.
Verwijderd
Ik denk "vermoed" dat er ongeveer 3 miljoen ge pre orderd hebben.
Iedereen gaat binnen 3 dagen spelen dat is ongeveer een Milljoen per dag.
Volgens mij zat het aantal pre orders rond de 3 a 400,000 eind Juli.
Ik schat en gok zo dat er iedere 3 uur mailtjes de deur uitgaan.
EST tijd, 7, 10, 13, 16, 19, 22 uur. Zo'n 6 waves met ieder zo'n 150,000 Early game acces invites.
Als ik om 13:00 uur geen mail krijg dan hoop ik wel rond een uur of 16:00.
Maar goed dat is mijn Koffiedik kijken.
Iedereen gaat binnen 3 dagen spelen dat is ongeveer een Milljoen per dag.
Volgens mij zat het aantal pre orders rond de 3 a 400,000 eind Juli.
Ik schat en gok zo dat er iedere 3 uur mailtjes de deur uitgaan.
EST tijd, 7, 10, 13, 16, 19, 22 uur. Zo'n 6 waves met ieder zo'n 150,000 Early game acces invites.
Als ik om 13:00 uur geen mail krijg dan hoop ik wel rond een uur of 16:00.
Maar goed dat is mijn Koffiedik kijken.
Ik vraag me af waarom je denkt dat iedereen binnen 3 dagen EA krijgt.
De bedoeling van EA is om iedereen gefaseerd toe te laten voor de launch.
Heel veel mensen snappen dit niet, en lijken te denken dat EA 5-7 dagen "bonus" speeltijd is die ze krijgen omdat ze gisteren een pre-order geplaatst hebben.
De EA is niet voor niets op het laatste moment verlengt naar 7 dagen. Ik denk niet dat iemand die nu nog een pre-order plaatst, en op hoeft te rekenen dat hij nog voor het weekend kan spelen.
De bedoeling van EA is om iedereen gefaseerd toe te laten voor de launch.
Heel veel mensen snappen dit niet, en lijken te denken dat EA 5-7 dagen "bonus" speeltijd is die ze krijgen omdat ze gisteren een pre-order geplaatst hebben.
De EA is niet voor niets op het laatste moment verlengt naar 7 dagen. Ik denk niet dat iemand die nu nog een pre-order plaatst, en op hoeft te rekenen dat hij nog voor het weekend kan spelen.
Precies, ze hebben het aantal dagen verlengd om het aantal spelers nog beter te verspreiden.
Ik heb pas laat gepreordered (na het stress test weekend), en ik verwacht niet dat ik voor vrijdag toegang tot de servers zal krijgen.
Als ik het wel eerder krijg, mooi, maar ik reken er niet op.
Ik heb pas laat gepreordered (na het stress test weekend), en ik verwacht niet dat ik voor vrijdag toegang tot de servers zal krijgen.
Als ik het wel eerder krijg, mooi, maar ik reken er niet op.
Het ligt ook nog helemaal niet vast wie wanneer toegang krijgt. Bioware heeft zelf aangegeven dat ze nog geen mails kunnen versturen, omdat ze op het moment zelf zullen inschatten hoe de zaak loopt, en hoeveel extra mails ze zullen uitsturen.
Kan dus best zijn dat als alles meezit zowat iedereen donderdag aan het spelen is, maar met wat tegenslag is het pas in het weekend.
Ik kan ook niet wachten om te beginnen spelen, maar elke dag die ik nog voor het weekend kan spelen zie ik als bonus.
Overigens, laatste "schattingen" die ik gezien heb, waren al ruim over de 3 miljoen pre-orders.
Kan dus best zijn dat als alles meezit zowat iedereen donderdag aan het spelen is, maar met wat tegenslag is het pas in het weekend.
Ik kan ook niet wachten om te beginnen spelen, maar elke dag die ik nog voor het weekend kan spelen zie ik als bonus.
Overigens, laatste "schattingen" die ik gezien heb, waren al ruim over de 3 miljoen pre-orders.
[ Voor 8% gewijzigd door Wilibrord op 11-12-2011 23:28 ]
Als alles volgens de planning gaat, kan iedereen zondag of maandag spelenWilibrord schreef op zondag 11 december 2011 @ 23:27:
Het ligt ook nog helemaal niet vast wie wanneer toegang krijgt. Bioware heeft zelf aangegeven dat ze nog geen mails kunnen versturen, omdat ze op het moment zelf zullen inschatten hoe de zaak loopt, en hoeveel extra mails ze zullen uitsturen.
Als het mee zit eerder. Als het erg tegen zit, kan niet iedereen spelen op het moment van de release.
Verwijderd
Dat denk ik ja, Denk dat op Vrijdag iedereen speelt.RocketKoen schreef op zondag 11 december 2011 @ 23:06:
Ik vraag me af waarom je denkt dat iedereen binnen 3 dagen EA krijgt.
Ook die gene die nu nog Pre order plaatsen.
Dat vertrouwen haal ik uit de grote beta, die ging ook soepel.
Als je de urenlange queues verdenkt, dan wel ja. Het verspreiden van het aantal spelers is ook daartegen bedoeld.Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 00:08:
[...]
Dat denk ik ja, Denk dat op Vrijdag iedereen speelt.
Ook die gene die nu nog Pre order plaatsen.
Dat vertrouwen haal ik uit de grote beta, die ging ook soepel.
Verwijderd
Ik heb nog geen minuut in een que gezeten.Metalkai schreef op maandag 12 december 2011 @ 00:13:
[...]
Als je de urenlange queues verdenkt, dan wel ja. Het verspreiden van het aantal spelers is ook daartegen bedoeld.
Veel mensen zaten zich ook blind te staren op één server.
Na het aan maken van een char, probeerde ik later op diezelfde server te spelen, daar was een lange que.
Maar éénmaal weer in het server scherm had ik zo weer een medium server gevonden.
Dat was op dag 1, daarna 4 dagen gespeeld zonder que.
Alleen heb je weinig keus als je guild toevallig op een high-population server wordt geplaatst.Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 00:19:
[...]
Ik heb nog geen minuut in een que gezeten.
Veel mensen zaten zich ook blind te staren op één server.
Na het aan maken van een char, probeerde ik later op diezelfde server te spelen, daar was een lange que.
Maar éénmaal weer in het server scherm had ik zo weer een medium server gevonden.
Dat was op dag 1, daarna 4 dagen gespeeld zonder que.
Of gewoon iemand waar je samen mee wilde spelen, die een dag eerder acces had. En die toevallig op een server zit die toen nog medium was, maar nu een queue van een uur heeft.Metalkai schreef op maandag 12 december 2011 @ 00:23:
[...]
Alleen heb je weinig keus als je guild toevallig op een high-population server wordt geplaatst.
Je guild hoeft niet op die server te gaan spelen ook he. Als bijvoorbeeld een guild waarmee je een alliance gevormd hebt op een andere server zit kun je nog overwegen alsnog naar die server te gaan. Hebben wij ook met onze alliance. Beide top 10 grootste EU guilds dus mocht 1 van de alliance guilds niet op dezelfde server geplaatst worden dan overleggen we waar we dan wel naartoe gaan.Metalkai schreef op maandag 12 december 2011 @ 00:23:
[...]
Alleen heb je weinig keus als je guild toevallig op een high-population server wordt geplaatst.
Mijn laatste werkweek dit, daarna 3 weken vakantie
Verwijderd
3 weken vakantie, lekker hoor! Heb vrijdag in elk geval vrij
. Nog even wat SR dingetjes:
The email will be sent when you have access, but you could check launcher and get in before you get the email.
FAQ: your digital CE/DDE items will be available once you redeem your game code.
FAQ: We know you want to hear about authenticators (physical and mobile). You will do, next week.
Mr @DrewKarpyshyn is writing another TOR novel for publication next year.
The email will be sent when you have access, but you could check launcher and get in before you get the email.
FAQ: your digital CE/DDE items will be available once you redeem your game code.
FAQ: We know you want to hear about authenticators (physical and mobile). You will do, next week.
Mr @DrewKarpyshyn is writing another TOR novel for publication next year.
Is wel heel erg "maar maar maar" hoorRocketKoen schreef op maandag 12 december 2011 @ 00:24:
[...]
Of gewoon iemand waar je samen mee wilde spelen, die een dag eerder acces had. En die toevallig op een server zit die toen nog medium was, maar nu een queue van een uur heeft.
Ik hoop dat ik vandaag minstens te horen krijg op welke server ik kom te spelen met mijn guild
Verwijderd
dat gebeurd als het goed is soweisoZhalix schreef op maandag 12 december 2011 @ 08:57:
Ik hoop dat ik vandaag minstens te horen krijg op welke server ik kom te spelen met mijn guild
We zullen zien
ik hoop (waarschijnlijk een van de weinige) dat mijn EA niet voor het weekend begint, ik heb nog genoeg werk te doen en kerstvakantie begint op mijn school op de 23e.
Verwijderd
ach pas tijd voor nieuwe topic als ons gekreun en gesteun over wanneer mag ik nou afgelopen is lijkt mij d-;Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 09:24:
lijkt mij wel, na 160 pagina's word het wel eens tijd.
Dan gaat het in het nieuwe topic tenminste alleen maar over de inhoud van de game
En dat is m.i. met EAVerwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:24:
[...]
ach pas tijd voor nieuwe topic als ons gekreun en gesteun over wanneer mag ik nou afgelopen is lijkt mij d-;
Dan gaat het in het nieuwe topic tenminste alleen maar over de inhoud van de game
Ja, ik denk dat je beter nog even kunt wachten.
Eerst nog de volgende spam/vervuiling afwachten:
-Ik kan er in per....
-Ik heb nog geen mail gehad grrrr....
-Queuetijd is: .....
-Server down/up voor patch....
Eerst nog de volgende spam/vervuiling afwachten:
-Ik kan er in per....
-Ik heb nog geen mail gehad grrrr....
-Queuetijd is: .....
-Server down/up voor patch....
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Ben er nog altijd niet uit welke class ik ga spelen. Heb het teruggebracht tot een sentinel of een shadow, maar twijfel nog enorm. Wissel elke dag wel en heb geen beta gespeeld, dus kan ook moeilijk vergelijken. Iemand die ze wel allebei gespeeld heeft en wat meer info kan geven over de verschillen qua playstyle, verhaallijn, etc?
lol !!! same here! Heb eerste drie al zitten kijken. Was tijd geleden zeg!bibi2205 schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 20:03:
Ik heb waarschijnlijk nog even, want heb vrij laat pre-order code ingevoerd.
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
Haha
ik heb 1 en 2 gekeken, vanavond de derde
Voor hen die 'm nog steeds niet hebben besteld, bij TheHut koop je 'm nu voor nog geen 40 euro.
http://www.thehut.com/gam...order-bonus/10068600.html
http://www.thehut.com/gam...order-bonus/10068600.html
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

playstyle is gewoon hetzelfde.Exitium schreef op maandag 12 december 2011 @ 10:57:
Ben er nog altijd niet uit welke class ik ga spelen. Heb het teruggebracht tot een sentinel of een shadow, maar twijfel nog enorm. Wissel elke dag wel en heb geen beta gespeeld, dus kan ook moeilijk vergelijken. Iemand die ze wel allebei gespeeld heeft en wat meer info kan geven over de verschillen qua playstyle, verhaallijn, etc?
De enige vraag is wil je graag een sith zijn of een jedi. (en niet eens wil je dark of light zijn, want een light sith of een dark jedi kan ook).
Is dat zo?RocketKoen schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:47:
playstyle is gewoon hetzelfde.
De enige vraag is wil je graag een sith zijn of een jedi. (en niet eens wil je dark of light zijn, want een light sith of een dark jedi kan ook).
Ik was onder de indruk dat de Sentinel meer een warrior is en de Shadow meer een stealthy character.
En dat is correct (afhankelijk ook van AC).Metalkai schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:50:
[...]
Is dat zo?
Ik was onder de indruk dat de Sentinel meer een warrior is en de Shadow meer een stealthy character.
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
oh ups, verkeerd gelezen. (net wakker enzo)Metalkai schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:50:
[...]
Is dat zo?
Ik heb alleen de shadow gespeeld (tot lvl 32), en hij heeft 3 speelstijlen (zn 3 talent tree's)
1: Melee DPS
2: Melee DPS met focus op stealth
3: Melee tank
Ja ze krijgen alle 3 stealth, maar alleen 1 talent tree geeft je de skills om echt onzichtbaar te blijven (anders ziet iemand van je eigen level je op 5 meter afstand gewoon lopen) en om uit stealth een hoge burst damage te geven.
Da's een shadow vs assassin of sentinel vs marauder. Die keus is al gemaakt voor me, zit in een Republic guild van een oud-WoW guildmaatje.RocketKoen schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:47:
playstyle is gewoon hetzelfde.
Sentinel lijkt me een typische DW warrior te zijn, shadow gaat richting rogue voor zover ik de filmpjes enzo zie. Heb in WoW geen van beide veel gespeeld, enige melee dat ik echt lang gedaan is was een DK, wat meer richting de sentinel gaat. Qua storyline vermoed ik dat de consular me juist wat meer aan zal spreken. Vraag me af in hoeverre je skills je playstyle echt beïnvloeden, als ik de meeste shadow gameplayfilmpjes zie wordt er bijvoorbeeld niet veel stealth gebruikt tijdens normaal questen. Hoe zit het bij beide classes verder met force abilities? Consular heeft er een paar (rotsen die uit de grond schieten etc), maar hoe verhoudt dat zich tot de sentinel?
[ Voor 8% gewijzigd door Exitium op 12-12-2011 12:13 ]
Die filmpjes geven niet per se de beste speelstijl aan. In infil tree heb je skills die je regen nadat je uit stealth komt verbeteren, dus het is altijd beter om te openen vanuit stealth als je Infil spec gaat.Exitium schreef op maandag 12 december 2011 @ 12:12:
[...]
Vraag me af in hoeverre je skills je playstyle echt beïnvloeden, als ik de meeste shadow gameplayfilmpjes zie wordt er bijvoorbeeld niet veel stealth gebruikt tijdens normaal questen. Hoe zit het bij beide classes verder met force abilities? Consular heeft er een paar (rotsen die uit de grond schieten etc), maar hoe verhoudt dat zich tot de sentinel?
Beide classes hebben ongeveer evenveel 'force abilities' maar Consular/Inquisitor gebruikt ze veel meer dan Knight/Warrior.
Project/Telekinetic Throw is bijvoorbeeld wel een veelgebruikte spell zelfs voor melee specs voor shadow.
Verhaal van Jedi Knight schijnt heel erg te lijken op de films, waar Consular meer gaat over het mysterie van de Force en wat minder actie gericht en meer gericht op een overkoepelend verhaal. Inquisitor gaat voor zover ik het gezien heb ook meer over sith artifacts e.d., Sith Warrior weet ik niet.
Rogue is meer Smuggler Scoundrel/IA Operative die werken echt vanuit stealth de Assassin/Shadow gebruiken stealth alleen voor regen abilities/positioning, ze hebben beide geen "openers" vanuit stealth.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)