Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:58:
[...]

Ik heb in de beta wel bewezen dat je helemaal geen goeierik hoeft te zijn als republic O-)
inderdaad mijn twijfel slaat ook ligt door richting the republic..
als was het maar vanwege de trooper d-;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:02:
[...]

inderdaad mijn twijfel slaat ook ligt door richting the republic..
als was het maar vanwege de trooper d-;
Je hebt je profiel ook nog leeg staan, zie dat je d'r inderdaad nog niet uitbent ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merroc
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06-2023
Doler schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:22:
Opvallend veel mensen hier op tweakers die voor de Empire kiezen, waar zijn alle mensen gebleven die voor de nobele Republic willen strijden?!

Heb er ontzettend veel zin in!!
Ik kan me helemaal vinden in de redenering van deze man:
http://www.paxgaming.com/...ic=5852.msg79640#msg79640
(met dank aan reddit voor de link).

Stelletje scheinheilige...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RocketKoen schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:58:
[...]

Ik heb in de beta wel bewezen dat je helemaal geen goeierik hoeft te zijn als republic O-)
<-- Evil Jedi Shadow (alles kan :)) Ik ga roleplayen dat ik een Jedi ben die in verleiding komt door de dark side of the force en zo alle dark side mysteries probeert te achterhalen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 10:36
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:25:
[...]

<-- Evil Jedi Shadow (alles kan :)) Ik ga roleplayen dat ik een Jedi ben die in verleiding komt door de dark side of the force en zo alle dark side mysteries probeert te achterhalen. :)
Wat dat ook gaaf is dat je looks (gezicht) dan ... wat minder-positief eruit ziet _/-\o_

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat ik dat uit ga zetten. (interface options) Omdat mijn Dark side Jedi (vind ik) er nog enigszins uit moet zien dat hij toegankelijk is voor andere jedi en de republic. Als ik daadwerkelijk met rode ogen en een wit gezicht met blauwe aders door de republic ga lopen vind ik niet echt realistisch. The dark side moet meer van binnen zitten. :) Zeg maar Anakin begin Ep III.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2011 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Hmmm, het was toch, op ten duur, ook aan bijv. Anakin te zien dat hij er bepaalde gedachten over de force na hield? Wat dat betreft zou het wel 'realistisch' zijn? Of doel je ergens ander op qua realisme?

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik wil de char eigenlijk op de grens hebben van, als hij nu nog iets evils doet, valt hij totaal naar de meest donkere kant van de dark side. (Anakin had dat eigenlijk ook. Ging meteen naar uiterst dark na Mace Windu gebeurtenis) Maar vanwege gear is het dan handiger om voor totaal dark te gaan, omdat je dan ook de donkere item sets aan kunt. Kortom ik wil roleplayen dat ik stoei met de darkside, maar wel darkside item sets kunnen dragen en het mag niet aan mijn char af te lezen zijn verder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Laatst online: 03-09 21:48
Merroc schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:24:
[...]

Ik kan me helemaal vinden in de redenering van deze man:
http://www.paxgaming.com/...ic=5852.msg79640#msg79640
(met dank aan reddit voor de link).

Stelletje scheinheilige...
Leuk maar een beetje krom. Gebrek aan technische vooruitgang is iets wat de republic slecht maakt? lolol
En over droids, dat zijn en blijven robots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:25:
[...]

Die heb ik in de beta dus gespeeld :P
spoiler:
Met level 30 was ik al verantwoordelijk voor de dood van ruim 100 jedi's

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:23
Doler schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:22:
Opvallend veel mensen hier op tweakers die voor de Empire kiezen, waar zijn alle mensen gebleven die voor de nobele Republic willen strijden?!
Sowieso kiezen overal echt heel veel mensen voor Empire. Op alle forums ook, tis bijna allemaal Empire wat de klok slaat. Ik ben daar een beetje huiverig voor dat Republic straks zon zware underdog wordt en in world PVP compleet de lul wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merroc
EnigmaNL schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:43:
[...]

Leuk maar een beetje krom. Gebrek aan technische vooruitgang is iets wat de republic slecht maakt? lolol
Ja, verglijk het eens met de middeleeuwen. Veel mensen associeren gebrek aan deze vooruitgang als negatief. Als je dan je mensen dusdanig onderdrukt en geen keuze bied. Samen met genocide enzo.

Naja, tuurlijk is het allemaal niet perfect, zitten ook wat kanttekeningen aan dat verhaal ja. Ik denk dat hij meer aangeeft dat goed en slecht relatief is en dat ze beide wel minder fraaie dingen hebben uitgehaald.

Daarnaast denk ik dat veel mensen na het zien van de film ook wel es de empire wil laten winnen. En het contrast met het echte leven zal ook wel een rol spelen.
Doler, ben je zelf trouwesn ook niet schuldig aan het Empire zijn? :P

[ Voor 14% gewijzigd door Merroc op 08-12-2011 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kaap schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:50:
[...]

Sowieso kiezen overal echt heel veel mensen voor Empire. Op alle forums ook, tis bijna allemaal Empire wat de klok slaat. Ik ben daar een beetje huiverig voor dat Republic straks zon zware underdog wordt en in world PVP compleet de lul wordt.
5 sec warzone queues :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Merroc schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:50:
[...]

Ja, verglijk het eens met de middeleeuwen. Veel mensen associeren gebrek aan deze vooruitgang als negatief. Als je dan je mensen dusdanig onderdrukt en geen keuze bied. Samen met genocide enzo.

Naja, tuurlijk is het allemaal niet perfect, zitten ook wat kanttekeningen aan dat verhaal ja. Ik denk dat hij meer aangeeft dat goed en slecht relatief is en dat ze beide wel minder fraaie dingen hebben uitgehaald.
Maar hoe is de republiek dan verantwoordelijk voor het gebrek aan technologische vooruitgang? De Jedi Order staat er niet om bekend dat ze de vooruitgang actief tegenhouden.

Wellicht is er gebrek aan financiële motivatie om nieuwe technologieën uit te vinden? Ik vind het in ieder geval een non argument :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
[...]

Zou voor mij een reden zijn op Republic te gaan kiezen, omdat ik dol ben op PvP, en wat is er nou mooier dan genoeg kannonenvoer tegenover je te hebben? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
EnigmaNL schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:52:
[...]

Maar hoe is de republiek dan verantwoordelijk voor het gebrek aan technologische vooruitgang? De Jedi Order staat er niet om bekend dat ze de vooruitgang actief tegenhouden.

Wellicht is er gebrek aan financiële motivatie om nieuwe technologieën uit te vinden? Ik vind het in ieder geval een non argument :D
Ik denk eerder aan het feit dat mensen met macht aan de macht willen blijven. In de middeleeuwen had dat volgens mij meer met religie en de kerk te maken dan iets anders.

Edit: In SW de Jedi. Staat loodrecht op technologische vooruitgang.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2011 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
EnigmaNL schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:43:
[...]
Het is meer dan "gebrek"

de Jedi werken er daadwerkelijk aan om technologische vooruitgang tegen te gaan. Daarnaast is dat niet het enige wat in het stuk staat. maar bijvoorbeeld ook dat de Jedi er niet moeilijk over doet iedereen die anders denkt gewoon te slopen. Soms in naam van de Republiek, maar soms ook gewoon om de Jedi manier van leven te preserveren.

In de beta klaagden veel mensen er over dat de Jedi beetje pussies waren kwa storyline en antwoord keuzes. maar ik denk dat als je verder in het spel komt dat dat nog wel eens mee kan vallen. ik hoop het in ieder geval want ik wil Jedi spelen :-)

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merroc
De Jedi en de republiek zijn twee verschillende dingen he. De Jedi waren de enforcers van de republiek. Maar goed, EnigmaNL, het was zijn verhaal, niet de mijne. Ik heb niet zoveel lore kennis. Hij stelde het als dat ze vonden dat alles al uitgevonden was, meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
DrFlash schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:54:
[...]

Het is meer dan "gebrek"

de Jedi werken er daadwerkelijk aan om technologische vooruitgang tegen te gaan. Daarnaast is dat niet het enige wat in het stuk staat. maar bijvoorbeeld ook dat de Jedi er niet moeilijk over doet iedereen die anders denkt gewoon te slopen. Soms in naam van de Republiek, maar soms ook gewoon om de Jedi manier van leven te preserveren.

In de beta klaagden veel mensen er over dat de Jedi beetje pussies waren kwa storyline en antwoord keuzes. maar ik denk dat als je verder in het spel komt dat dat nog wel eens mee kan vallen. ik hoop het in ieder geval want ik wil Jedi spelen :-)
Waaruit blijkt dan dat de republic technologische vooruitgang tegengaat? Ik kan daar niets over vinden.

De Jedi Order, uit naam van de Republic, doet er inderdaad niet moeilijk over om vijanden (die meerdere malen enorm veel burgers van de Republic hebben vermoord) uit te roeien. Gelijk hebben ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Doler schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:52:
[...]

Zou voor mij een reden zijn op Republic te gaan kiezen, omdat ik dol ben op PvP, en wat is er nou mooier dan genoeg kannonenvoer tegenover je te hebben? :)
Ik heb alleen persoonlijk helemaal niks met de Republic classes, misschien de Trooper een beetje, maar prefereer melee classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

In the Outlaw's Den kan Empire ook aangevallen worden door Empire. Iedereen die niet in je group zit kan je daar aanvallen.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:37

ResuCigam

BOFH

[...]
Heb je hier ook een bron voor? Als ik naar de guilds van mijn clan kijk is het redelijk verdeelt met minder dan 10% verschil tussen republic en empire.

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DenniZ schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:01:
[...]

In the Outlaw's Den kan Empire ook aangevallen worden door Empire. Iedereen die niet in je group zit kan je daar aanvallen.
Nog een reden waarom Republic rollen dan niet onaangenaam heoft te zijn. Ik ben benieuwd wanneer we horen op welke server onze guild komt.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2011 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
ResuCigam schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:02:
[...]

Heb je hier ook een bron voor? Als ik naar de guilds van mijn clan kijk is het redelijk verdeelt met minder dan 10% verschil tussen republic en empire.
Ik mag geen reclame maken voor de onofficiele tweakers guild, maar daar zie ik wel een 70% - 30% verhouding. Misschien nog maar even een oproep doen voor de Republic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om het maar eens weer over de mechanics te hebben, weet iemand of slicing na de nerf nog de moeite waard is? Ik was van plan hem te kiezen, maar nu weet ik dat niet meer zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinhead_dclxvi
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-04 10:10
Slicing is (was iig) na de nerf nog steeds de moeite waard. Ik ben van plan om samen met een aantal vrienden van mij te levelen; een van hun neemt Underworld Trading, dus ik doe gewoon Slicing en credits hoard'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zijn de missions die je krijgt uit slicing te traden eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
ResuCigam schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:02:
[...]

Bron niet maar het is een beetje wat mij opvalt op de official forums, heel erg veel Empire spelers/guilds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinhead_dclxvi
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:21:
zijn de missions die je krijgt uit slicing te traden eigenlijk?
Er waren meerdere crew mission schematics op de GTN dus ik neem aan van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06:12
nimmer schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:26:
[...]

cdwow is uit cyprus toch? Lang dus.

Hij staat nu bij de mycom voor 40 euro.
By mycom zit geen preorder bonus crystal en early acces. Dat zeiden ze aan de telefoon in ieder geval.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor die crystal hoef je echt niet te preorderen. Iedereen vindt hem walgelijk. :) Early access is misschien een wat te laat stadium? Je krijgt nu hooguit een paar dagen EA denk ik.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2011 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee hoor. Empire speelt gewoon de hele dag Huttball tegen elkaar.
angry.itch schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:20:
Slicing is (was iig) na de nerf nog steeds de moeite waard. Ik ben van plan om samen met een aantal vrienden van mij te levelen; een van hun neemt Underworld Trading, dus ik doe gewoon Slicing en credits hoard'en.
Ik begin met slicing, bioanalyses en scavenging denk ik.
Doe alleen slicing missies. de andere level ik wel met world nodes.
Materials bewaar ik in mn storage hold.

Als ik later rijk genoeg ben, drop ik slicing voor een crafting skill en 1 van de andere 2 voor een mission skill.
De items die ik heb verzameld van de gathering skill die ik drop, probeer ik te verkopen.

[ Voor 64% gewijzigd door RocketKoen op 08-12-2011 13:56 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RocketKoen schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:53:
[...]

Nee hoor. Empire speelt gewoon de hele dag Huttball tegen elkaar.

[...]
De andere warzones dan :) Maar ik ben er niet zo bang voor. Het zal wel rechttrekken. Ik denk dat er nog steeds heel veel slecht voorgelichte mensen zijn die denken Sith Empire = Horde = Evil en Republic = Alliance = Happy Bunny Goody Two Shoes.

Zodra mensen door hebben dat je ook heerlijk evil kunt zijn aan de republic kant, zijn er naast class flavour m.i. weinig redenen om voor een faction te kiezen.

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2011 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan niet kiezen voor welke warzone je in de queue staat.
De server maakt wacht gewoon tot er 2 teams klaar staan.
Zijn deze 2 teams van verschillende facties dan krijg je random 1 van de 3 warzones
Zijn deze teams van dezelfde factie, dan krijg je huttball.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja dus worden eerst de sith teams tegenover elkaar gezet in huttball, en de overige sith teams tegenover republic teams in de andere warzones. Er moet uiteindelijk altijd wel een sith team overblijven waar de republic dan in de andere warzones tegen kan spelen. Anders zouden er ook alleen maar huttball matches zijn tussen sith teams. Matchmaking :)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2011 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Tr!gger schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:48:
[...]

By mycom zit geen preorder bonus crystal en early acces. Dat zeiden ze aan de telefoon in ieder geval.
Zit zo'n 'bonus' niet enkel bij officiele preorder verkooppunten van SWTOR.com?
Deze 3 dus: link

O-)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinhead_dclxvi
Hopelijk zijn ze wel van plan om brackets toe te voegen in de nabije toekomst, of misschien heb ik die nieuws gemist. Het is niet erg om een stat-boost te krijgen, maar de skills/spells die je unlock’t met talents maakt het toch een beetje oneven.

Maar goed, ik heb ook niet zo bijzonder veel Warzones gedaan in de Beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 13:56:
Ik denk dat er nog steeds heel veel slecht voorgelichte mensen zijn die denken Sith Empire = Horde = Evil en Republic = Alliance = Happy Bunny Goody Two Shoes.
Je kan de Jedi ook zien als de bad guys omdat Jedi's zich niet laten beinvloeden door emoties. Denk aan 1984 en bijvoorbeeld de film Equilibrium. Het leven zonder Emotie is niet altijd beter.

De Sith 'gebruiken' hun emoties en worden vaak afgetekend als de bad guys. Maar dat ligt ook een beetje aan je referentiekader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prutser387 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:23:
[...]

Je kan de Jedi ook zien als de bad guys omdat Jedi's zich niet laten beinvloeden door emoties. Denk aan 1984 en bijvoorbeeld de film Equilibrium. Het leven zonder Emotie is niet altijd beter.

De Sith 'gebruiken' hun emoties en worden vaak afgetekend als de bad guys. Maar dat ligt ook een beetje aan je referentiekader :)
Als je KOTOR 2 speelt dan merk je in veel dialogen dat de galaxy de sith en de jedi beiden als slecht beschouwt. Dit voorhal omdat ze zich beiden 'verheven' voelen en de constante oorlogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
DragonSupremacy schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:18:
Voor mij was dat een €20 aanbetaling, had m'n CE een week nadat het beschikbaar kwam pre-ordered (1 juli beschikbaar, maar tegen 8 juli kon het pas bij de plaatselijke media markt), en heb pas 3 september m'n code en een doosje gekregen, hoop dat ik dan tegen de 13e al kan beginnen, zal het wachten draaglijker maken :)
Pre-orders kwamen 21 juli beschikbaar, dus neem aan dat je hem 28 juli bij de MM hebt pre-ordered? Om je uit de droom te helpen; als je op 3 september je code hebt ingevoerd, kun je early access op de 13e hoogstwaarschijnlijk vergeten. :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wie hem heeft gemist:

http://www.gamebreaker.tv...1&utm_campaign=BlizzBlues

Ik moest lachen :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janwer
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 17:13
Ik snap het geloof ik niet helemaal. Gisteren heb ik de game via Origin gekocht met pre-order, ik kan dan toch gewoon op 13-12 al spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
janwer schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:54:
Ik snap het geloof ik niet helemaal. Gisteren heb ik de game via Origin gekocht met pre-order, ik kan dan toch gewoon op 13-12 al spelen?
Goed lezen wat er staat :)
Early Game Access* will begin on December 13th at 7:00AM EST, 2011 and ends on December 19th, 2011 at 10:01PM EST. During this time, we will be emailing invitations to join Early Game Access based on the order in which you redeemed your Pre-Order Code.

[ Voor 32% gewijzigd door Verderf op 08-12-2011 14:57 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 10:56
Als je gisteren pas de pre-order code hebt ingevoerd dan zul je waarschijnlijk op 13, 14 en 15-12 de hele dag op F5 drukken...

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reken maar op de 18de of 19de als je nu pas besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janwer
Ja dat snap ik dus niet.... iedereen met pre-order -> knopje om iedereen spelen?
E-mailing in order of redeemed pre-order code. Ben ik de enige die dit maar raar vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle_1
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:03
volgens mij weet niemand precies wanneer je je pre-order code ingevult moet hebben om een bepaald aantal dagen early access te krijgen.
Ja hoe eerder hoe meer kans je hebt op meer dagen. Betekend niet dat je anders maar 1 dag extra krijgen...
We zullen het wel zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonz11
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-11-2023
Gelukkig heb ik hem al besteld op 22 juli :)

Maar ik ga der niet vanuit dat EA je maar 1 dagje voorsprong geeft. Dat zal wel redelijk zuur zijn. Vooral mensen die de game via Origin hebben gekocht en 5 euro reserveringskosten hebben betaald...
Het komt vast allemaal goed!

En aub kies Empire.. Kan ik jullie lekker killen als Jedi! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr33n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09-2024
Een zeer uitgebreide post tegengekomen, met daarin bijna alles beschreven wat je maar kunt vinden:

http://liberi-fatali.net/...republic-guide-and-faq/#2

Niet alles zal interessant zijn, maar toch een hoop goede zaken in teruggevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcticwolfx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-08 08:26
Ik heb informatie gelezen over de system requirements en voorbeelden van mensen die de beta speelden, toch vraag ik me af of mijn systeem Star Wars:TOR goed zal kunnen draaien. WoW kan ik op de max settings spelen en Rift op High. (Ook Ultra in kleine gebieden.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
janwer schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:02:
Ja dat snap ik dus niet.... iedereen met pre-order -> knopje om iedereen spelen?
E-mailing in order of redeemed pre-order code. Ben ik de enige die dit maar raar vind?
Hoezo is het raar?
Ze hebben vanaf het begin al gezegd dat ze dit doen zodat de servers niet in één keer iedereen moeten verwerken. Dit zou een stuk stabielere release moeten geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
janwer schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:02:
[i]Edit: Bovenstaande zin snap ik dan weer niet[/i]
Ja, vanaf het begin is er gezegt dat "hoe eerder je je code invoerd hoe eerder je kan spelen" Early access is ook nooit aangeboden als een tijd die voor iedereen gelijk is maar altijd met de tekst "up to x-days".
Met andere woorden, hoe eerder je registreerde hoe meer kans dat je op 13-12 al kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle_1
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:03
Arcticwolfx schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:06:
Ik heb informatie gelezen over de system requirements en voorbeelden van mensen die de beta speelden, toch vraag ik me af of mijn systeem Star Wars:TOR goed zal kunnen draaien. WoW kan ik op de max settings spelen en Rift op High. (Ook Ultra in kleine gebieden.)
Als je rift op high kon spelen met alles er op en er aan gaat swtor je ook wel leukken hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Metalkai schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:07:
[...]

Hoezo is het raar?
Ze hebben vanaf het begin al gezegd dat ze dit doen zodat de servers niet in één keer iedereen moeten verwerken. Dit zou een stuk stabielere release moeten geven.
Plus dat als je het echt zo supergraag meteen al had willen spelen, je het al lang gepreordered zou hebben.

Als je in de rij moet wachten voor een kaartje en je hebt zoveel zin in zo'n kaartje dat je je tentje er voor op zet, ben je ook het eerste aan de beurt.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2011 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Metalkai schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:57:
[...]

Reken maar op de 18de of 19de als je nu pas besteld.
Dat ja.
De EA is waarschijnlijk verlengt omdat de 1e 5 dagen al (bijna) vol zaten.
Dan kun je kiezen:
) Meer spelers tegelijk toelaten dan dat verstandig is,
) Mensen die nu nog bestellen pas enkele dagen na de release toelaten
) Early acces eerder laten beginnen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Metalkai schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:07:
[...]

Hoezo is het raar?
Natuurlijk is het ook een slimme marketingsstrategie om zoveel mogelijk pre-orders te vergaren. ;)

Het is heel simpel; hoe eerder je je pre-order code koppelt aan je account, hoe meer dagen early access je zult krijgen. Voor mensen die dat deze week doen zal de early access dus aanzienlijk korter zijn dan mensen die in juli/augustus al hebben voorbesteld (en daarbij meteen hun code hebben ingevuld op de website).

[ Voor 4% gewijzigd door WickedWizard op 08-12-2011 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janwer
Mooie zaak. 5 euro vragen voor early access en dan 1 dag eerder mogen spelen.
Hoop dat ik de 13e gewoon aan de gang kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
janwer schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:11:
Wat zal ik zeggen.... Ik help het je hopen.

(Mogelijkerwijze had je het ook kunnen weten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij word er geen geld gevraagd voor de Early Acces. Je maakt alleen een aanbetaling van €5,- voor het spel. Als je het volledige spel dan koopt, is hij €5,- goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 14:41
en natuurlijk is er nu maintenance en kan ik de client niet verder downloaden -_-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mango84
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-11-2023
Voor hetzelfde geld laten ze iedereen er 13-14 dec in... we zullen het volgende week weten. Alles hier is speculatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:24
Ik hoop het ook met je mee maar ik denk dat als je realistisch bent dat het wel te verklaren is dat je niet vanaf EA Dag 1 kunt beginnen maar oke. We duimen voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
  • Laatst online: 13:56
Ik wacht het gewoon rustig af.. er wordt zoveel gespeculeert over EA zus en grace period zo.
we krijgen vanzelf een mailtje met daarin alle info waarover we nu aan het raden zijn.

natuurlijk wil ik ook zo vroeg mogelijk aan het spel beginnen, maar krijg een beetje het idee dat sommige mensen teleurgesteld of zelfs boos zouden worden al ze niet op 13-12 kunnen beginnen met spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 14:41
had je aan de ene kant ook gewoon kunnen weten als je er over gelezen had ( staat oa op de website ). Maar ga er maar niet vanuit, je mag zelfs van geluk spreken als je de laatste dag nog mag spelen. Ze hebben namelijk gezegd dat je op dit moment alleen voor 100% zekerheid beschikt over de color crystal, en de mogelijkheid om nu a de client te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mango84 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:14:
Voor hetzelfde geld laten ze iedereen er 13-14 dec in... we zullen het volgende week weten. Alles hier is speculatie.
Reed heeft vandaag gepost dat alleen de groep die "close to the start of pre-orders in juli" zn key heeft ingevuld, op de 13 al mag beginnen.
In die 1e week zijn er 175k pre-oders gedaan (US retail). Nu staat de teller bijna op een miljoen.
De speculatie dat de 1e 5 dagen nu vol zitten is dus gebaseerd op feiten.

Reed wil alleen niks kwijt over hoeveel mensen precies per dag mogen.
Zijn excuus is dat er nog van alles kan gebeuren in een week. Hij noemde als voorbeeld een aardbeving die heel het serverpark vernietigd....
dragoncry schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:18:
Ik wacht het gewoon rustig af.. er wordt zoveel gespeculeert over EA zus en grace period zo.
we krijgen vanzelf een mailtje met daarin alle info waarover we nu aan het raden zijn.

natuurlijk wil ik ook zo vroeg mogelijk aan het spel beginnen, maar krijg een beetje het idee dat sommige mensen teleurgesteld of zelfs boos zouden worden al ze niet op 13-12 kunnen beginnen met spelen..
Grace period is ook al bekend. Die komt er niet.
Ze zijn nu aan het onderhandelen met retailers om er voor te zorgen dat iedereen zn game voor 20dec krijgt.

[ Voor 30% gewijzigd door RocketKoen op 08-12-2011 15:21 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merroc
Ik denk wel dat ze US en EU pre-orders apart gaan bekijken. Zijn toch ook twee server groepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Teleurgesteld kan ik nog wel begrijpen, zeker omdat we nog niet weten hoe de pre-order datum van invloed is op de Early Access date. We weten alleen dat als je op day1 gepre-ordered hebt, je zeker op de eerste dag kunt spelen.
Maar om nou boos te worden vind ik een beetje te ver gaan. We wachten allemaal al zo lang, een dagje meer of minder maakt dan ook niet zoveel meer uit.
Merroc schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:21:
Ik denk wel dat ze US en EU pre-orders apart gaan bekijken. Zijn toch ook twee server groepen?
Niet helemaal waar.
Er zijn inderdaad EU en US servers, maar er is niets dat EU spelers tegenhoud om op US servers te spelen zoals bijvoorbeeld WoW dat doet.
Alle clients zijn gelijk, dus met één client en account kan je in beide regios spelen.

[ Voor 24% gewijzigd door Metalkai op 08-12-2011 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Merroc schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:21:
Er zijn 3 server locaties (EU, USW en USE), maar je kan zelf kiezen waar je speelt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf

Dan hadden ze goed moeten lezen voordat ze de game kochten, iedereen die nu gaat lopen zeiken dat het allemaal niet eerlijk is en dat het allemaal niet door de beugel kan moeten maar eens een cursus begrijpend engels nemen.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Game ook maar besteld. Krijg de key pas op de release datum. Hebben ze mooi de tijd om eventuele bugs er nog uit te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
  • Laatst online: 13:56
Verderf schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:27:
[...]

Dan hadden ze goed moeten lezen voordat ze de game kochten, iedereen die nu gaat lopen zeiken dat het allemaal niet eerlijk is en dat het allemaal niet door de beugel kan moeten maar eens een cursus begrijpend engels nemen.
Misschien wel, ik snap de ophef sowieso niet..

De EA is een middel om servers te ontlasten, daar komt nog eens bij dat je deze dagen kado krijgt, je gratis 30 dagen trial gaat pas in op 20-12.

De release is op 20-12-2011, alle dagen die je eerder kunt beginnen zijn je gegeven..

O-) "je mag een gegeven paard niet in de bek kijken" O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Ik vind het juist heel slim wat ze doen, hetgene wat juist bij elke grote mmo release fout gaat tot nu toe is dat ze alle verkochten examplaren direct toegang geven tot de server. niet zo vreemd dat alles dan plat gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, ik heb nu al 2 mensen zien beweren dat kerst vroeg is en dat hun CE al is afgeleverd???!!!

Eerst gisteren op de swtor.com forum en nu eentje op twitter met foto erbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:37:
Hmmm, ik heb nu al 2 mensen zien beweren dat kerst vroeg is en dat hun CE al is afgeleverd???!!!

Linkje? Twitter dan, de site ligt er nog uit tot 18:30.

[ Voor 7% gewijzigd door WickedWizard op 08-12-2011 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:37:

Goed mogelijk.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptainCharisma schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:40:
[...]

Linkje? Twitter dan, de site ligt er nog uit tot 18:30.
Zou hem graag linken als ik wist hoe ik individuele tweets kon linken, ik hield deze in de gaten en hij is 11 minuten geleden gepost door TheEvilCake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag gebeld met Game mania (waar ik mijn exemplaar besteld heb). deze wisten mij te zeggen dat ze vanaf het spel binnen is deze gaan leveren/verkopen. Dus als ze deze bv. morgen binnen hebben zullen ze deze morgen dan ook al gaan verkopen. Normaal krijgen ze de exemplaren rond 15/12 en dan mag je deze dan ook direct gaan afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:43:
[...]

Zou hem graag linken als ik wist hoe ik individuele tweets kon linken, ik hield deze in de gaten en hij is 11 minuten geleden gepost door TheEvilCake
De directe link is dan https://twitter.com/#!/TheEvilcake/status/144785967495131137 ;) (11 minutes ago is klikbaar) Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah top, weer wat geleerd, ik was al aan het zoeken naar een directe link.

Edit: Zojuist maar even Amazon gemaild om te vragen wanneer de CE wordt verstuurd en de hele Bioware situatie toegelicht en gelijk gemeld dat mensen de CE al in huis hebben.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2011 16:00 . Reden: Amazon gemaild ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mango84
Ok bol.com, laat die van mij ook maar komen dan!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 10:01
Mango84 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:03:
Ok bol.com, laat die van mij ook maar komen dan!!!
hoezo zijn ze al aant verzenden dan?

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Valt me trouwens nog mee dat ze bij bol nog beschikbaar zijn. Hebben zoveel mensen hun CE geannuleerd? Heb de mijne dinsdagavond laat besteld en kreeg vandaag mijn pre-orderkit binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CaptainCharisma schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:05:
Valt me trouwens nog mee dat ze bij bol nog beschikbaar zijn. Hebben zoveel mensen hun CE geannuleerd? Heb de mijne dinsdagavond laat besteld en kreeg vandaag mijn pre-orderkit binnen. :)
De week na de beta waren er 15k pre-orders.
De weken daarvoor zaten op 70-80k per week.
Meestal gaat het aantal pre-orders per week juist omhoog naarmate de release dichterbij komt.
you do the math.

[ Voor 10% gewijzigd door RocketKoen op 08-12-2011 16:08 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mango84
Ienni1983 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:05:
[...]

hoezo zijn ze al aant verzenden dan?
Geen idee, maar ik zou er niks op tegen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-09 15:38
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 15:49:
[...]

Ah top, weer wat geleerd, ik was al aan het zoeken naar een directe link.

Edit: Zojuist maar even Amazon gemaild om te vragen wanneer de CE wordt verstuurd en de hele Bioware situatie toegelicht en gelijk gemeld dat mensen de CE al in huis hebben.
Heb ik gister ook nog geprobeerd! Mijn antwoord:

Onze excuses voor de situatie, maar we kunnen hem pas versturen vanaf: 21december.
U krijgt een 5 dollar tegoed bon als goedmakertje.

Mvg amazon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flash2adv schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:09:
[...]

Heb ik gister ook nog geprobeerd! Mijn antwoord:

Onze excuses voor de situatie, maar we kunnen hem pas versturen vanaf: 21december.
U krijgt een 5 dollar tegoed bon als goedmakertje.

Mvg amazon
Als dat echt zo is dan cancel ik hem daar en haal ik hem op bij Game Mania hier in Delft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:12:
[...]

Als dat echt zo is dan cancel ik hem daar en haal ik hem op bij Game Mania hier in Delft.
hij heeft hem niet eens bij Amazon vandaan.

@Daelda hehe seems swedish retailers are worried it would get stuck in the mail otherwise.
Postal Office is quite busy this time of year :D
18 minuten geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
RocketKoen schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:07:
[...]

De week na de beta waren er 15k pre-orders.
De weken daarvoor zaten op 70-80k per week.
Meestal gaat het aantal pre-orders per week juist omhoog naarmate de release dichterbij komt.
you do the math.
Dat was ook de week dat Wallmart al zijn orders cancelde.

You do the math

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mango84
Hoeveel preorders heeft swtor in totaal dan? Heeft iemand hier cijfers van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Mango84 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:17:
Hoeveel preorders heeft swtor in totaal dan? Heeft iemand hier cijfers van?
Dit is de laatste update die ik op Darth Hater heb gezien. Echter is dit nog zonder Europese en digitale pre-orders geloof ik.
Kaap schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:15:
[...]

Dat was ook de week dat Wallmart al zijn orders cancelde.

You do the math
Bovendien doelde ik specifiek op de nederlandse webwinkel bol, waar hij al vrij vroeg uitverkocht was maar nu ineens al een week (of twee?) goed verkrijgbaar lijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ienni1983 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:13:
[...]

hij heeft hem niet eens bij Amazon vandaan.

@Daelda hehe seems swedish retailers are worried it would get stuck in the mail otherwise.
Postal Office is quite busy this time of year :D
18 minuten geleden
Ja, die had ik ook gezien.

Balen, Game Mania is uitverkocht en adviseert mij op de 15e nog eens te bellen, misschien kan hij ze dan nog bijbestellen van het hoofdkantoor. Nou ja, eerst maar afwachten wat Amazon doet de komende dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Ik denk dat bol.com een extra partij heeft gekregen. Volgens mij worden gelimiteerde versies altijd verdeeld over de verschillende retailers. Wellicht heeft een retailer hier vanaf gezien. Bij de een loopt het nou eenmaal harder als de ander.

Ik heb hem iig besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:21:
[...]

Ja, die had ik ook gezien.

Balen, Game Mania is uitverkocht en adviseert mij op de 15e nog eens te bellen, misschien kan hij ze dan nog bijbestellen van het hoofdkantoor. Nou ja, eerst maar afwachten wat Amazon doet de komende dagen.
of je bestelt gewoon bij bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mango84
CaptainCharisma schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:19:
[...]

Dit is de laatste update die ik op Darth Hater heb gezien. Echter is dit nog zonder Europese pre-orders en digitale pre-orders geloof ik.

[...]

Bovendien doelde ik specifiek op de nederlandse webwinkel bol, waar hij al vrij vroeg uitverkocht was maar nu ineens al een week (of twee?) goed verkrijgbaar lijkt te zijn.
Ik heb bol.com gebeld met deze vraag. Ik vertrouw dit soort dingen namelijk niet. De persoon die ik sprak zei dat EA er meer zou leveren. Nou kan deze persoon onzin gepraat hebben en dat bol.com gecancelde orders vrijgeeft, maar het kan ook dat EA gecancelde orders van andere locaties aan bol.com vrijgeeft of dat er simpelweg meer gedrukt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-12-2020
Hier krijg ik om 12:32 vandaag een email'tje:

PRE-LOAD THE GAME NOW!

Met een mooi download link knopje...

Ik klik vervolgens link aan:
SWTOR.com is currently unavailable while we perform scheduled maintenance. Please check back again soon!
Epic fail mail timing... Kom op EA als het een scheduled maintenance is, stuur dan geen mailing rond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Mango84 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:23:
[...]

Ik heb bol.com gebeld met deze vraag. Ik vertrouw dit soort dingen namelijk niet. De persoon die ik sprak zei dat EA er meer zou leveren. Nou kan deze persoon onzin gepraat hebben en dat bol.com gecancelde orders vrijgeeft, maar het kan ook dat EA gecancelde orders van andere locaties aan bol.com vrijgeeft of dat er simpelweg meer gedrukt worden.
Hmm. Ik neem aan dat ze wel echt kunnen leveren volgende week? Zou zuur zijn als het niet zo blijkt te zijn (maar ook niet de eerste keer volgens mij..). Op mijn doosje staat wel netjes dat het de CE pre-orderkit is met achterop de extra items en artikelen die je erbij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Mango84 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:23:
[...]

Of EA levert er gewoon meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phoenix_the_II schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:23:
Hier krijg ik om 12:32 vandaag een email'tje:

PRE-LOAD THE GAME NOW!

Met een mooi download link knopje...

Ik klik vervolgens link aan:

[...]

Epic fail mail timing... Kom op EA als het een scheduled maintenance is, stuur dan geen mailing rond...
Haha maar pagina 141 wil zijn nieuws terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ienni1983 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 16:22:
[...]
of je bestelt gewoon bij bol.com.
Ik had hem oorspronkelijk bij Bol besteld in Juli maar die stuurden 6 dagen later een mailtje met "Helaas, we hebben teveel verkocht dus heb je pech en bestel hem maar ergens anders". Daarom heb ik hem bij Amazon besteld. Dus Bol daar ben ik wel klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mango84
Ja dat bedoelde ik met "of dat er simpelweg meer gedrukt worden"
Pagina: 1 ... 37 ... 74 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)