Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
alleen als iemand een kristallen bol heeft.The Chosen One schreef op woensdag 07 december 2011 @ 22:21:
Iemand die toevallig snel naar voren kan toveren waar Bioware/E.A. wat zegt over de grace period?
Ze hebben er namelijk nog niks definitiefs over gezegd (alle uitspraken die er zijn gedaan, zijn later ingetrokken).
De verwachting is dat er vrijdag duidelijkheid komt.
En wat is er vrijdag dan?
Of is dat VGA gedoe vrijdag al?
[ Voor 20% gewijzigd door The Chosen One op 07-12-2011 22:29 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
spike tv dit weekend zijn de game awards. heeft er niks mee te maken.The Chosen One schreef op woensdag 07 december 2011 @ 22:27:
Hmmm ik dacht dat ik een forum post gezien had. (mag alsnog gelinked worden hoor)
Wat is er vrijdag dan? VGA stuff of gewoon wat anders?
en vrijdag is gewoon de friday update. maar aangezien het de laatste is voor de early-acces begint, wordt verwacht dat ze deze vrijdag de details over de grace period en early-acces vrijgeven.
Verwijderd
Nog niets over een grace period, maar ze hebben het nu over 7 dagen early access?
Verwijderd
http://www.swtor.com/news/news-article/20111207
Early Game Access* for Star Wars™: The Old Republic™ is only a few days away! Starting December 13, 2011, The Old Republic will begin emailing invitations to start your Early Game Access. Invitations will be sent throughout the Early Game Access period offering rolling access to the game in the order in which you redeemed your Pre-Order Code, so be sure to check your email inbox!
To ensure that players can get into the game as quickly as possible when their Early Game Access begins, we are now allowing everyone who has redeemed a Pre-Order Code at our Code Redemption Center to pre-load the game to their computer.
In order to download the game client before Early Game Access begins, you need have already logged into your account and redeemed your Pre-Order Code. Once you have done this, you can download the game client by clicking on “My Account” in the upper-right of the window and then click “Pre-Order.” On your Pre-Order page, click the large button that says “Download Game Client” to begin download of the game!
If you participated in our recent Beta Testing Weekend between November 25th and 28th and still have the game client installed, you will be able to patch this client instead of re-installing by simply launching your client, logging in and allowing the download to complete. If you did not participate in the November 25th – 28th Beta Weekend, first uninstall the Game Testing Client and then re-install to ensure your game client will function correctly during Early Game Access.
Learn more about how to get ready for Early Game Access!
If you haven’t pre-ordered Star Wars: The Old Republic yet, you still have time. Visit our Pre-Order Page, secure your copy of the game and redeem your Pre-Order Code at the Code Redemption Center to pre-load the client and qualify for Early Game Access.
If you have any issues installing or patching the game client for The Old Republic, check visit the Customer Service Support section for information and assistance.
*Customers who redeem their Pre-Order Code at the Code Redemption Center prior to launch will be able to pre-load the Star Wars: The Old Republic Game Client before the official Game launch. Pre-loading the Game does not grant you access to the Game. Pre-Ordering the Game only allows you access to the Early Game Access period and your Color Crystal. Early Game Access may be up to 7 days. The length of your Early Game Access depends on the date and order in which you redeemed your Pre-Order Code. In order to continue playing the Game after the Early Game Access period, you must redeem your official Game Product Registration Code at the Code Redemption Center.
Verwijderd
Zag het net al op de officiele forums voorbij komen.Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 22:50:
Boem en de boel exploded !
http://www.swtor.com/news/news-article/20111207
Early Game Access* for Star Wars™: The Old Republic™ is only a few days away! Starting December 13, 2011, The Old Republic will begin emailing invitations to start your Early Game Access. Invitations will be sent throughout the Early Game Access period offering rolling access to the game in the order in which you redeemed your Pre-Order Code, so be sure to check your email inbox!
To ensure that players can get into the game as quickly as possible when their Early Game Access begins, we are now allowing everyone who has redeemed a Pre-Order Code at our Code Redemption Center to pre-load the game to their computer.
In order to download the game client before Early Game Access begins, you need have already logged into your account and redeemed your Pre-Order Code. Once you have done this, you can download the game client by clicking on “My Account” in the upper-right of the window and then click “Pre-Order.” On your Pre-Order page, click the large button that says “Download Game Client” to begin download of the game!
If you participated in our recent Beta Testing Weekend between November 25th and 28th and still have the game client installed, you will be able to patch this client instead of re-installing by simply launching your client, logging in and allowing the download to complete. If you did not participate in the November 25th – 28th Beta Weekend, first uninstall the Game Testing Client and then re-install to ensure your game client will function correctly during Early Game Access.
Learn more about how to get ready for Early Game Access!
If you haven’t pre-ordered Star Wars: The Old Republic yet, you still have time. Visit our Pre-Order Page, secure your copy of the game and redeem your Pre-Order Code at the Code Redemption Center to pre-load the client and qualify for Early Game Access.
If you have any issues installing or patching the game client for The Old Republic, check visit the Customer Service Support section for information and assistance.
*Customers who redeem their Pre-Order Code at the Code Redemption Center prior to launch will be able to pre-load the Star Wars: The Old Republic Game Client before the official Game launch. Pre-loading the Game does not grant you access to the Game. Pre-Ordering the Game only allows you access to the Early Game Access period and your Color Crystal. Early Game Access may be up to 7 days. The length of your Early Game Access depends on the date and order in which you redeemed your Pre-Order Code. In order to continue playing the Game after the Early Game Access period, you must redeem your official Game Product Registration Code at the Code Redemption Center.
Goed nieuws maar moet wel eerlijk bekennen dat ik dat gedraai van Bioware/EA wel wat zat begin te worden.
Iedere keer veranderd er wel wat van het originele plan of word er verkeerde informatie uitgestuurd.
Maargoed, in deze is het uiteraard niet zo erg
Verwijderd
Betekent dat ze vanaf de 13e emails verstruren?Starting December 13, 2011, The Old Republic will begin emailing invitations
Maar dan even verder staat er
Early acces kan nu dus 7 dagen zijn?Early Game Access may be up to 7 days
Ik snap er geen hol meer van ...

Verwijderd
Zijn dit dan emails van "u kunt op de 15e/16e" etc beginnen?
Of begint de early acces al vanaf de 13e?
Plus dat dozen (en dus uiteindelijke keys) pas vanaf 15e binnenkomen bij mensen & winkels. Dat is pas lachen, als je een seintje krijgt dat je vanaf 13e mag beginnen, en je hebt je key nog niet!Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 22:58:
Early acces kan nu dus 7 dagen zijn?
Ik snap er geen hol meer van ...

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
Verwijderd
Early acces is dus inderdaad nu max 7 dagen.@Rockjaw Stephen Reid
Early Game Access *starts* on December 13th. Emails will be sent on the day you get access.
Dit vind ik dus echt zwaar matig. (niet die 7 dagen maar die mail op het laatste moment)
Waarom kun je dat niet een paar dagen van te voren weten?
Verwijderd
De key heb je pas nodig op de 20eDennis van der Stelt schreef op woensdag 07 december 2011 @ 23:01:
[...]
Plus dat dozen (en dus uiteindelijke keys) pas vanaf 15e binnenkomen bij mensen & winkels. Dat is pas lachen, als je een seintje krijgt dat je vanaf 13e mag beginnen, en je hebt je key nog niet!
Allemaal vrij genomen de laatste weken van het jaar, mag je plots eerder beginnen, maar moet je nog werken!Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 23:01:
Dit vind ik dus echt zwaar matig. (niet die 7 dagen maar die mail op het laatste moment)
Waarom kun je dat niet een paar dagen van te voren weten?
Verwijderd
Dat was niet zoals ze het geadverteerd hebben.
Ik heb ge pre orded om er vanaf minuut 1 bij te zijn.
SR komt zo met een bericht zegt ie.
Emails will be sent on the day you get access.
Verwijderd
Gewoon lekker gamen zonder al dat geF5.
Verwijderd
Krijg er serieus buikpijn van .. STRESS lol ....CaptainCharisma schreef op woensdag 07 december 2011 @ 23:15:
Gezeik? Vind het zelf stiekem wel leuk allemaal, al dat gedoe. Het enthousiasme, de massale nerdgasms. Het hoort er wel een beetje bij.

Stuur mij nou maar gewoon die mail.
Hoi maat jij begint met spelen op XX om XXX uur.
zo klaar, dan weet je wat, nu kan ik de hele Dinsdag gaan zitten f5'en, niet goed voor de spijsvertering
Verwijderd
[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2011 23:20 ]
+6 dacht ik.Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 23:20:
EST is dat +8 uur voor ons?
Verwijderd
-6 .. tuurlijk is het wat gedraai met datums van Bioware/EA's kant, maar volgens mij proberen ze gewoon iedereen zoveel mogelijk early acces te geven wat ik alleen maar kan toejuichen
Wanneer verzendt Amazon jouw pakket dan? Of heb je het over de Duitse/Italiaanse Amazon?The Chosen One schreef op woensdag 07 december 2011 @ 23:32:
Alleen bij amazon gepreorderd maar 2-4 dagen verzending dus dat moet goed komen. En heb gelijk gepreorderd toen de C.E. er was dus 7-6 dagen zal ik toch wel hebben.
BronInvitation to Play the Game Early Starting December 13, 2011, 7:00AM EST (Pacific: December 13th, 4:00AM PST; European: December 13th, 12:00PM GMT, 1:00PM CET), The Old Republic will begin emailing invitations to start your Early Game Access. Invitations will be sent throughout the Early Game Access period offering rolling access to the game in the order in which you redeemed your Pre-Order Code, so be sure to check your email inbox!
Er is toch maar 1 volgorde? 1 Early Access code die je op de site activeert... Of mis ik nou iets?
Ik denk dat je het te moeilijk leest. Volgens mij bedoelen ze simpelweg dat degene die het eerst zijn code heeft ingevoerd, ook als eerste een e-mail krijgt.EnigmaNL schreef op woensdag 07 december 2011 @ 23:41:
Wat bedoelen ze hier nou weer mee? "in the order in which you redeemed your Pre-Order Code,"
Er is toch maar 1 volgorde? 1 Early Access code die je op de site activeert... Of mis ik nou iets?
Verwijderd
Helemaal goed.CaptainCharisma schreef op woensdag 07 december 2011 @ 23:42:
[...]
Ik denk dat je het te moeilijk leest. Volgens mij bedoelen ze simpelweg dat degene die het eerst zijn code heeft ingevoerd, ook als eerste een e-mail krijgt.
Hoe eerder ge pre orderd, hoe eerder je in game zit.
Waarom? Die hebben al (meen ik gehoord te hebben) aangegeven dat ze gaan verzenden opdat mensen zelfs op tijd voor de early access hun game disks hebben. Dan moet het voor gewone release inclusief eventuele grace period wel goedkomen voor ons EuropeanenVerwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 23:34:
Amazon.com gaat nu heul veul cancels krijgen.
XBO: Michaël#3318
En technisch gesproken is wat jij zegt toch nèt iets anders dan wat ik zeg. Sommigen hebben de game wel op de eerste dag gepre-ordered, maar hebben hun code pas (veel) later ingevuld op de website. Het is echter logischerwijs dit laatste, het registreren van je code, waar het hier om gaat. (dit wist je volgens mij zelf ook wel, maar zeg het toch maar even om misverstanden te voorkomen!)Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 23:43:
[...]
Helemaal goed.
Hoe eerder ge pre orderd, hoe eerder je in game zit.
[ Voor 9% gewijzigd door WickedWizard op 07-12-2011 23:47 ]
Grace period is geen sprake van. Daarnaast verstuurt Amazon US pas op 21 december internationale bestellingen (waaronder Europa) waardoor je hem waarschijnlijk pas NA 25 december in huis hebt.Nefiorim schreef op woensdag 07 december 2011 @ 23:45:
[...]
Waarom? Die hebben al (meen ik gehoord te hebben) aangegeven dat ze gaan verzenden opdat mensen zelfs op tijd voor de early access hun game disks hebben. Dan moet het voor gewone release inclusief eventuele grace period wel goedkomen voor ons Europeanen
Paar dagen geleden kwam datzelfde zinnetje over die grace period uit bovenstaand persbericht ook al een keer naar voren door een online forum dude van Bioware. Die werd heel snel teruggefloten. Denk dat dat zinnetje nu gewoon weer over het hoofd gezien is.CaptainCharisma schreef op woensdag 07 december 2011 @ 23:47:
[...]
Grace period is geen sprake van. Daarnaast verstuurt Amazon US pas internationale bestellingen (waaronder Europa) waardoor je hem waarschijnlijk pas NA 25 december in huis hebt.
Laat ook maar, ook dat is alweer achterhaald. Let ook even 2 dagen niet op
[ Voor 7% gewijzigd door Nefiorim op 07-12-2011 23:49 ]
Dus.. voor de mensen die hun game-code (bij de echte game meegeleverd) invullen en meteen een gamecard of abbo activeren is er wél een grace period? Right!If I pre-order Star Wars: The Old Republic but don’t purchase or obtain the full version of the Game, may I continue to play past the Early Game Access period?
The Game officially launches on December 20th, 2011 at 12:01AM EST (Pacific: December 19th, 9:01PM PST; European: December 20th, 05:01AM GMT, 06:01AM CET). There will be no ‘grace period’ post launch in which those who are in Early Game Access will be able to continue to play the Game without completing the following required steps for launch:
1. Fill out your contact information
2. Set up minimum 3 - maximum 5 security questions to protect your SWTOR account
3. Redeem a Product Registration Code (This is different from your Pre-Order Code. Your Product Registration Code is the code tied to the official Game.)
4. Sign up for a recurring subscription or enter a Pre-Paid Game Time Code
You will have the option of completing these steps during the Early Game Access period so that you are ready to play upon the Game’s official launch.

Hmm ik lees het een beetje krom. Zou logischer zijn als ze die hele term 'grace period' gewoon weg lieten dan.
[ Voor 4% gewijzigd door WickedWizard op 07-12-2011 23:53 ]
Technisch gezien is daar niet het probleem om stap 4 te doen. Stap 3 echter is waar je de fysieke kopie voor nodig hebt.CaptainCharisma schreef op woensdag 07 december 2011 @ 23:52:
Geen grace period:
[...]
Dus.. voor de mensen die hun game-code (bij de echte game meegeleverd) invullen en meteen een gamecard of abbo activeren is er wél een grace period? Right!
Early Game Access* will begin on December 13th at 7:00AM EST, 2011 and ends on December 19th, 2011 at 10:01PM EST. During this time, we will be emailing invitations to join Early Game Access based on the order in which you redeemed your Pre-Order Code. Pre-load the game client now, so you're ready to play when your Early Game Access invitation arrives. Note that download time can vary and may take awhile.
Sony A7R4+A7III, Sigma 35mm f1.4 ART, Tamron 17-28mm f2.8, Sony 85mm f1.8, Sony G II 70-200mm f2.8, Minolta 35-70mm f3.5
Welkom bij de club van 2 uur geleden
Ik ga ervanuit dat deze mail alleen maar ter informatie is en niet de echte invite?
Bij WoW heb je 20 euro-60 dagen timecards wat volgens mij goedkoper is dan een 6 maand abbo.
Invite krijg je pas op de dag dat je zelf mag spelen. Dus is inderdaad alleen ter informatie; iedereen krijgt precies dezelfde bovenstaande tekst.Metalkai schreef op donderdag 08 december 2011 @ 00:01:
Om de één of andere reden komen mails van ToR altijd heel laat bij mij aan. Heb het nog steeds niet ontvangen.
Ik ga ervanuit dat deze mail alleen maar ter informatie is en niet de echte invite?
Verwijderd
Nee, rockjaw geeft aan dat je op de dag dat je acces krijgt je een invite krijgt; je kan dus meteen aan de slag dan.Metalkai schreef op donderdag 08 december 2011 @ 00:01:
Om de één of andere reden komen mails van ToR altijd heel laat bij mij aan. Heb het nog steeds niet ontvangen.
Bij bol.com kan je ze al bestellen linkThe Chosen One schreef op donderdag 08 december 2011 @ 00:01:
Zijn er al ergens time-cards gespot?
Bij WoW heb je 20 euro-60 dagen timecards wat volgens mij goedkoper is dan een 6 maand abbo.
Verwijderd
Dit is een standaard emailtje dat alle early access leden krijgen. Later krijg je echter de invitation toegestuurd die bepaald hoeveel dagen early access je zal krijgen.
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=724314
Dus we krijgen pas de dag zelf de email dat we mogen beginnenWe're happy to finally announce today that Early Game Access begins December 13th, 2011. This means that everyone who has pre-ordered Star Wars: The Old Republic and redeemed their pre-order code will have up to seven days to play the game early.
As before, when your Early Game Access begins will be determined based on when you redeemed your pre-order code. You will be emailed on the day you are being admitted to Early Game Access to confirm you can now access the game.
Bron :http://www.swtor.com/early-accessStarting December 13, 2011, 7:00AM EST (Pacific: December 13th, 4:00AM PST; European: December 13th, 12:00PM GMT, 1:00PM CET), The Old Republic will begin emailing invitations to start your Early Game Access. Invitations will be sent throughout the Early Game Access period offering rolling access to the game in the order in which you redeemed your Pre-Order Code, so be sure to check your email inbox!
[ Voor 4% gewijzigd door dragoncry op 08-12-2011 07:33 ]
Early Game Access* will begin on December 13th at 7:00AM EST, 2011 and ends on December 19th, 2011 at 10:01PM EST. During this time, we will be emailing invitations to join Early Game Access based on the order in which you redeemed your Pre-Order Code. Pre-load the game client now, so you're ready to play when your Early Game Access invitation arrives. Note that download time can vary and may take awhile.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ook zei hij in dezelfde post dat alleen mensen die "pretty soon after 21-july" hebben besteld al op de 13e mogen spelen.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
De client is eergisteren gold gegaan dus die maar meteen gedownload. Moet (mag!) maar 7 dagen meer werken deze maand, dus er helemaal klaar voor!
Omdat iedereen zijn info uit vershillende topics haaltWalance schreef op donderdag 08 december 2011 @ 07:54:
Waarom kijken jullie niet eerst in dit topic of die informatie al gepost is....? Er is nu 5 keer dezelfde informatie gepost....
Maar goed, ik kan niet wachten tot de EA begint ,heb er zin in!
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Verwijderd
Anyway het is dus bijna zover! het komt rapper dichter bij dan verwacht.
Domme vraag waar ik ws al het antwoord op weet, maart toch: early access characters worden niet reset bij de officiele launch?
2e vraag: zijn er nog mensen die de game bij origins gekocht hebben? ik kreeg een pre order code die ik ingegeven heb voor early access, heb ik nog een 2e code nodig, of is dit ook de code voor de full game?
Grtz!
Verwijderd
nee chars worden niet gereset.beve schreef op donderdag 08 december 2011 @ 09:24:
Heeey, mailtje ook ontvangen en client al gedownload.
Domme vraag waar ik ws al het antwoord op weet, maart toch: early access characters worden niet reset bij de officiele launch?
2e vraag: zijn er nog mensen die de game bij origins gekocht hebben? ik kreeg een pre order code die ik ingegeven heb voor early access, heb ik nog een 2e code nodig, of is dit ook de code voor de full game?
Grtz!
Verwijderd
2de code is voor je game na de 19de te activeren.beve schreef op donderdag 08 december 2011 @ 09:24:
Heeey, mailtje ook ontvangen en client al gedownload.
Grtz!
Ik heb maar 1 code gekregen.....Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 09:33:
[...]
2de code is voor je game na de 19de te activeren.
Iedereen met een doosje heeft een pre-order code gekregen en die moeten later een extra code invoeren. Als je een code hebt ontvangen via mail (of via Origin website) en die daadwerkelijk hebt moeten invullen op swtor.com, ga ik er vanuit dat je opnieuw een code moet invoeren voor final game. Die krijg je dan vanzelf. Origin en swtor login zijn niet zo hard aan elkaar gekoppeld als veel mensen aanvankelijk dachten. Je kunt in EA Origin gebanned zijn, maar wel doorspelen in swtor en visa versa.beve schreef op donderdag 08 december 2011 @ 09:24:
Grtz!
1. zoek dit draadje eens door, staat veel (repetitieve) informatie in
2. [knip]
3. antwoord staat hierboven al
Early access is gratis, die €5 is een aanbetaling en wordt verrekend met de daadwerkelijke prijs.prutser387 schreef op donderdag 08 december 2011 @ 07:25:
Op zich wel een slimme actie van ze. Ik zat namelijk een beetje te wachten op de reacties hier om te kijken hoeveel dagen early access ik nu zou krijgen als ik hem nu zou bestellen. Als het namelijk 1 dag zou zijn, dan wacht ik wel. 3 dagen voor 5 euro klinkt al beter
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Ryzen 9 3900x | Crosshair VI Hero | 16GB DDR4-3200C14 | Asus 2080 Ti
Iemand enig idee wat de levertijd normaal gesproken van cdwow is?
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Europese winkels krijgen hem de 15e, Amerikaanse de 20e. Ligt er dus aan waar cdwow precies zit.Sneezzer schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:20:
Hmmm lees net dat er geen grace periode komt....
Bioware schijnt nog bezig te zijn met pogingen de games eerder in de winkel te krijgen in de US. Amazon.com zou op dit moment pas de 21 kunnen verzenden namelijk. En met de feestdagen zou dat betekenen dat de bestelling pas de 28e wordt geleverd...
Ik sta zelf op het punt om mijn amazon.com pre-order te cancelen en hem bij bol ofzo te halen.
cdwow is uit cyprus toch? Lang dus.Sneezzer schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:20:
Hmmm lees net dat er geen grace periode komt....
Hij staat nu bij de mycom voor 40 euro.
Niet persee nodig. Als het goed is staat het ook in het server select scherm.Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:26:
iemand trouwens al gemaild gekregen op welke server je guild terecht gaat komen? Lijkt me toch wel voornaam dat we dat weten voor EA begint!
Er was tenminste een kolom voor tijdens de beta.
Cyprus valt onder Europa, dus in principe krijgen die hun voorraad tussen 12 en 14 dec.nimmer schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:26:
[...]
cdwow is uit cyprus toch? Lang dus.
[ Voor 27% gewijzigd door RocketKoen op 08-12-2011 10:31 ]
Ik heb hem uiteindelijk 2x voor 32 euro ;-)nimmer schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:26:
[...]
cdwow is uit cyprus toch? Lang dus.
Cdwow stuurt vanaf meerdere plekken. In het verre verleden bestelde ik er vaak maar tegenwoordig doe ik het meeste digitaal. Vandaar dat ik niet zeker weet wat de levertijden waren.
Als ze in cyprus zitten dan zouden ze wellicht ook al op 15-12 kunnen sturen, dat zou mooi zijn.
http://www.swtor.com/preorder/faq#q209656

Oftewel, Early access begint op 13 december ipv 15 december?
Ook goedemorgen.whykillme schreef op donderdag 08 december 2011 @ 10:50:
Early Game Access* will begin on December 13th at 7:00AM EST, 2011 and ends on December 19th, 2011 at 10:01PM EST. During this time, we will be emailing invitations to join Early Game Access based on the order in which you redeemed your Pre-Order Code.
Oftewel, Early access begint op 13 december ipv 15 december?
Hoop alleen wel dat de guild weet op welke server ze zitten, vóórdat ik kan spelen!
Same, net ook even gereggedMyke schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:06:
Zojuist even de website van gotswtor gejoined! Ben alleen nog niet officieel geregistreerd op swtor zelf, maar dat komt wel goed!
Hoop alleen wel dat de guild weet op welke server ze zitten, vóórdat ik kan spelen!
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Heb er ontzettend veel zin in!!
Nou, wat ik lees, is dat in de afgelopen mailtjes, ze zeggen dat ze beginnen met e-mailen voor invited op 13 December, wat dus inhoud dat je op 13e een e-mailtje kan krijgen met info wanneer je kan beginnen.
In dit e-mailtje staat dat ze op de 13e dus ook werkelijk gaan beginnen.. maarja zalwel
Denk dat dat te wijten is aan:Doler schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:22:
Opvallend veel mensen hier op tweakers die voor de Empire kiezen, waar zijn alle mensen gebleven die voor de nobele Republic willen strijden?!
Heb er ontzettend veel zin in!!
1. Het feit dat tot op heden er maar weinig Star Wars games zijn waar je echt de badguys kon kiezen.
2. De empire heeft de bountyhunter een klasse die bij veel fans tot de verbeelding spreekt.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Rustig maar. Denniz bedoelde het grappig aangezien de laatste 3whykillme schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:25:
[...]
Nou, wat ik lees, is dat in de afgelopen mailtjes, ze zeggen dat ze beginnen met e-mailen voor invited op 13 December, wat dus inhoud dat je op 13e een e-mailtje kan krijgen met info wanneer je kan beginnen.
In dit e-mailtje staat dat ze op de 13e dus ook werkelijk gaan beginnen.. maarja zalwel

iddSneezzer schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:37:
[...]
Rustig maar. Denniz bedoelde het grappig aangezien de laatste 3pagina's al over de early access vanaf 13-12 gaan.
Ik heb in de beta wel bewezen dat je helemaal geen goeierik hoeft te zijn als republicVerderf schreef op donderdag 08 december 2011 @ 11:30:
Of omdat je in het echte leven al een goeierik moet zijn

Dit topic is gesloten.
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)