Jep, wordt met een laptop met excel naast mn scherm gaan zitten vrees ik haha.
Ik geloof graag dat Crew Skills je handen vol met geld kosten. Echter schijnt het nu dus niet meer zo te zijn, dat als je "normaal" aan Crew Skills doet je compleet blut raakt.RocketKoen schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 18:33:
[...]
Slicing missions @ moderate yield leveren je inderdaad amper wat op. Die sla ik dan ook over.
Verder is het nog steeds de enige skill die je direct credits geeft. Alle andere missions en crafts kosten je bakken met credits. Natuurlijk kun je die mats verkopen, maar ik denk niet dat het veel op zal leveren.
In tegenstelling tot WoW kun je in TOR namelijk rustig je crew er op uit sturen om low lvl mats te verzamelen, terwijl jij high lvl content aan het doen bent. Het gaat zelfs veel sneller, omdat je @ endgame 5 crewmembers hebt en @ lvl 10 maar 1.
En inderdaad in SWTOR is het niet (echt) noodzakelijk om je Crew Skills bij de houden, aangezien je ze ook gewoon kunt levelen op een hoger level. Een prima zaak als je het mij vraagt, want als er iets saai was in WoW dan was het wel om naar low level gebieden te moeten om daar bijv. je mining te levelen.
En dat je van quests betere (of net zulke goede) items kan krijgen tijdens het levelen als van Crew Skills geloof ik graag. Alleen kun je met bijv. Armormech ook armor voor je companions maken, dus heeft het wel enig nut, En hopelijk zijn de looks van het gecrafte spul ook wat anders. Overigens was het bij WoW ook zo dat je eigenlijk pas op een hoog crafting niveau echt nuttige dingen kon maken. Dus zolang je leuke relatief unieke "epics" kan maken met je Crew Skills vind ik het wel prima.
Zonder Auctioneer was het juist leuk om zaken te doen op de Auction House. Als iemand iets nodig had ging hij naar de AH en kocht vervolgens het spul. Met al die mods van tegenwoordig weet iedereen precies wat de gemiddelde prijs et cetera is.Merroc schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 20:20:
[...]
Het grootste "probleem" dat ik voorzie is het gebrek aan een auctioneer. Maar dat zorgt gewoon voor minder concurentie
Ik zag net een WoW (what's your game) reclame op veronica. Die heb ik al tijden niet gezien. Zijn ze bang voor de bijna 1 miljoen pre-orders in de US alleen al?
Of denk ik nou te ver door?
Of denk ik nou te ver door?
Weet iemand of de virtuele items die geleverd worden bij de boxed CE al geactiveerd worden met de pre-order code? Of alleen met de retail code?
Op swtor.com geeft mijn account aan dat ik de boxed CE pre-order code geactiveerd heb (met color crystal). De color crystal was voor mij al beschikbaar in de beta, de overige items nog niet.
Ik heb namelijk mijn CE geannuleerd omdat ik de duitse versie besteld had. Nu vraag ik mij af als ik de standaard of digital deluxe edition koop deze items(behorend bij de boxed CE) alsnog beschikbaar zullen zijn.
Op swtor.com geeft mijn account aan dat ik de boxed CE pre-order code geactiveerd heb (met color crystal). De color crystal was voor mij al beschikbaar in de beta, de overige items nog niet.
Ik heb namelijk mijn CE geannuleerd omdat ik de duitse versie besteld had. Nu vraag ik mij af als ik de standaard of digital deluxe edition koop deze items(behorend bij de boxed CE) alsnog beschikbaar zullen zijn.
Verwijderd
Is de mail die ik vandaag van wow kreeg echt?
Het gaat over de 7 dagen gratis spelen als je terug keert.
Hij zag er echt uit, ja ze doen er alles aan bij Blizzard om niet tegen grote verliezen aan te lopen
Ze voelen nattigheid en willen niet nat gaan.
Hij zag er echt uit, ja ze doen er alles aan bij Blizzard om niet tegen grote verliezen aan te lopen
Krijg je wel vaker, heb er al een aantal gehad.Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 22:09:
Is de mail die ik vandaag van wow kreeg echt?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Dat zou mooi zijn, maar helaas nietswipe schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 22:07:
Weet iemand of de virtuele items die geleverd worden bij de boxed CE al geactiveerd worden met de pre-order code? Of alleen met de retail code?
Haha, ja dat viel eigenlijk ook wel te verwachten. In ieder geval bedankt.Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 22:17:
[...]
Dat zou mooi zijn, maar helaas niet. De uiteindelijke code in je game doos beslist wat voor spullen je krijgt.
Datgene wat je omschrijft is de normale werking van vraag en aanbod, dat is een prima houdbare situatie lijkt me, iedere andere situatie is een kunsmatige marktverstoring die nadeling is voor of de koper of de verkoper.Voor de koper is het eerste natuurlijk leuk, maar het is (in een rationele economie althans) geen houdbare situatie,
De economie in wow werkte perfect, zolang er maar een bepaalde minimum populatie is (hoeft niet heel groot te zijn).
[ Voor 13% gewijzigd door blouweKip op 06-12-2011 22:52 ]
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
je krijgt enkel de color crystal.swipe schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 22:07:
zonder de CE editie krijg je alleen de items die bij de andere edities horen.
en je kan btw bij bol.com nog gewoon de CE editie bestellen.
http://tinyurl.com/5sdar8p
Verwijderd
BTW nog 8 dagen en we kunnen starten. Ja ik was een van die gasten die direct gepre-order heeft!
Het vervelende bij het modding-systeem van SwTor, is dat je de mods kan verwijderen uit je gear. Als je dus op level 50 goeie mods koopt, dan hoef je ze maar 1 keer te kopen. De gems bij WoW kon je niet verwijderen uit je gear, waardoor deze veel beter verkochten.Merroc schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 19:44:
* Bij WoW was het zo dat door competitie er twee dingen gebeurden: of de prijs werd zo hard gedrukt dat deze onder de vender/crafting price lagen (bv de uncommon/rare gems). Of je werd continue undercut en de prijs schommelde gigantisch (epic gems). Voor de verkoper is het eerste zeker niet leuk en het tweede is onvoorspelbaar, wat mogelijke (massa) verkopers af kan schrikken. Het tweede opent ook deuren voor market monopolies (het massaal opkopen en voor meer verkopen van dingen).
Overigens vind ik het craftingsysteem wel een verademing. Bijvoorbeeld een uitvinding als Reverse Engineering, geniaal.
Modding systeem heeft trouwens een overhaul gekregen na de beta.
http://www.swtor.com/comm...p?p=11832962#edit11832962So, the changes we made are:
- Item modding can now be done anywhere at anytime. No workbench required.
- Crafters can now reverse engineer mods and create blue and purple mods.
- A new Custom quality (orange) was introduced to legitimize moddable items as their own quality and type. This isn’t a big deal but does clarify things a little.
- Mods can now be extracted from a Custom item. This is the single most important change and has many, many consequences. However, we feel that being able to slot a mod and then extract it back truly opens up the system and makes it a lot more fun, easy and safe to experiment with. I’m not 100% happy about how the system interface and GUI works today (it is still a bit clunky) but at least it is functional.
- Rather than have a whole bunch of unique mod types, some mods are now common to all items. This greatly helps players who are 'going the mod route’ to stay relevant and competitive as they now have a much higher chance to find exactly the mods they need, level after level, be it from a crafter, at a planetary commendation vendor or by extracting it from another item.
- Partially moddable premium (green) items were removed as they essentially lied to the players: an item missing a mod slot would never be able to match a high end non-moddable item. Instead, to compensate for the loss of diversity, orange versions of all green armors was created and given to the crafters. So, yes, if you see a green armor you really like, you still can have that appearance until end level. It does take a bit of work - you either need to become a crafter yourself, befriend one or trawl the GTN.
(Note: recipes for those orange appearances are discovered through Underworld Trading missions.This allows us to have a truly large number of those recipes without overwhelming the crafting trainer inventory. As a side effect, this opens up class quest green armor appearances from other classes as well as long as you fulfill the armor requirements.)
- End game artifact quality (purple) gear is now partially moddable. Why moddable? Because that allows the players to customize stats such as critical, etc. to their exact desire. Why only partially? Because mods are now extractable... Think of it this way: it is easier to defeat the first boss from an Operation than the last boss. So we want to reward the players with the best possible loot for defeating the last boss and that loot is typically the Chest piece of a set. The first boss drops less interesting stuff, say boots. This may sound old school, and it is. But by doing so, we ensure that both players that get rewarded by looks and those rewarded by stats are properly rewarded for taking on the most difficult challenges.
Now, if purple gear was fully moddable, players would simply farm the first boss, acquire 5 pair of boots, extract the armoring, mod and enhancements from the boots and slots them in their favorite Custom items. That actually sounds cool, but it really isn’t. Letting players extract the armoring mod from the purple items would trivialize end game gear progression and stop rewarding successful and dedicated players for their efforts.
So, instead of letting that happen, we prevented the Armoring, Hilt and Barrel from being extracted, but we also made sure of dropping purple Armoring mods of equivalent power as Operation loot. This means that players going the mod route can still take their favorite orange armor and make it as good as a operation purple armor (with some temporary caveats).
- Some crafting recipes that allowed the creation of moddable armors and weapons have been replaced with non-moddable versions. Why the nerf? Because those recipes were no longer properly balanced once we allowed mod extraction. It became far cheaper and faster to create an item for the sole purpose of extracting every mods out of it than creating mods in the first place. This also allowed nearly every crafter to create every type of mods, which wasn’t very balanced either. Instead, the crafter can now make a non-moddable item for those players that enjoy that and, thanks to newly introduced recipes, a moddable (but empty slotted) version of the item.
Het volgende is me nog niet helemaal duidelijk:
Ik heb laaang geleden de pre order voor 5€ aangeschaft bij Media Markt. Meteen de code geactiveerd natuurlijk dus waarschijnlijk kan ik 15 december spelen. Nu ik zie dat de CE er weer is bij Bol zou ik die eigenlijk willen. Kan ik nu gewoon de CE bij Bol bestellen, niet meer langs de Media Markt gaan en spelen vanaf de 15e of kom ik dan in de problemen?
Als iemand me hier antwoord op zou kunnen geven is mijn dag weer goed!
Ik heb laaang geleden de pre order voor 5€ aangeschaft bij Media Markt. Meteen de code geactiveerd natuurlijk dus waarschijnlijk kan ik 15 december spelen. Nu ik zie dat de CE er weer is bij Bol zou ik die eigenlijk willen. Kan ik nu gewoon de CE bij Bol bestellen, niet meer langs de Media Markt gaan en spelen vanaf de 15e of kom ik dan in de problemen?
Ik heb bijna precies hetzelfde probleem. Nog op de fora gezocht maar kon niet echt duidelijk vinden of dat nou kan.Bekse schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:33:
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
Dit was al tijdens het afgelopen beta-weekend. Redelijke ophef over. Met deze uitleg klinkt het een stuk logischer.RocketKoen schreef op woensdag 07 december 2011 @ 08:30:
Modding systeem heeft trouwens een overhaul gekregen na de beta.
het leek er namelijk op, alsof je alleen nog maar Artifact-items kon modden (oranje border). Maar oranje is blijkbaar de kleur geworden voor Custom Items. Dit was niet duidelijk uitgelegd.
Dus mensen dachten dat je alleen nog maar Artifact (super zeldzame) items kon modden, waardoor het hele moddingsysteem nutteloos zou zijn geworden.
Mods verwijderen is niet gratis en zal met betere items ook wel duurder worden. Kan zijn dat je uiteindelijk dus een markt krijgt waar een nieuwe mod goedkoper is om via GTN aan te schaffen dan er 1 uit je huidige gear te extracten. Zo hou je de vraag dus wel op peil en ook de marktwerking.prutser387 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 08:09:
[...]
Het vervelende bij het modding-systeem van SwTor, is dat je de mods kan verwijderen uit je gear. Als je dus op level 50 goeie mods koopt, dan hoef je ze maar 1 keer te kopen. De gems bij WoW kon je niet verwijderen uit je gear, waardoor deze veel beter verkochten.
Overigens vind ik het craftingsysteem wel een verademing. Bijvoorbeeld een uitvinding als Reverse Engineering, geniaal.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2011 09:42 ]
Verwijderd
Kan je niet de mediamarkt bellen? Hebben ze je naam/adres?Bekse schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:33:
Dat laatste denk ik niet. Ik heb bij hen dus alleen de pre order gekocht en op de swtor site geregistreerd. Daar staat nu dus dat ik mijn standard edition heb ingevoerd. Dit betekent dat ik dus waarschijnlijk de 15e kan gaan spelen maar als normal edition speler neem ik aan. Wat nou als ik vanaf de 20e mijn eventueel aangekochte CE product key invoer?Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:47:
[...]
Kan je niet de mediamarkt bellen? Hebben ze je naam/adres?
Problemen of geen problemen?
Verwijderd
Lijkt mij geen probleem.Bekse schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:33:
Alleen betaal je dan extra.
En is maar de vraag of Bol die CE echt kan leveren, ze zijn immers overal uitverkocht, waarom heeft Bol ze dan wel?
Ik verwacht van niet.. maar weet het niet 100% zeker. Het zou natuurlijk een beetje dom zijn als ze zo de verkoop van hun CE tegenwerken.
Ik verwacht geen problemen, de Pre-order is gekoppeld aan je account, en aan je account koppel je straks je retail key.. niemand die daar over kan zeuren, en je heb het spel nog niet gekocht bij MM, alleen de pre oder code..Bekse schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:33:
Hetgeen wat ik extra betaal is toch alleen die 5€ die ik al betaald heb voor de standard edition pre order? Dat vind ik niet zo belangrijk op een CE van 149,99Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:49:
[...]
Lijkt mij geen probleem.
Alleen betaal je dan extra.
En is maar de vraag of Bol die CE echt kan leveren, ze zijn immers overal uitverkocht, waarom heeft Bol ze dan wel?
Bol heeft ze omdat mensen waarschijnlijk hun pre order gecancelled hebben na testen.
Verwijderd
Klopt, alleen die 5€.Bekse schreef op woensdag 07 december 2011 @ 09:51:
[...]
Hetgeen wat ik extra betaal is toch alleen die 5€ die ik al betaald heb voor de standard edition pre order? Dat vind ik niet zo belangrijk op een CE van 149,99
Bol heeft ze omdat mensen waarschijnlijk hun pre order gecancelled hebben na testen.
Dan gaan we nu de site van Bol maar eens bezoeken
Bedankt voor de info allen.
Dit kreeg ik in mijn mailbox betreffende de CE bij bol.comHartelijk dank voor uw e-mail van 6 december 2011.
U vraagt of u de game 'Star Wars: The Old Republic Limited Pre-Order Collectors Edition' 15 december 2011 in huis heeft als u vandaag de bestelling plaatst.
Als u vandaag de bestelling plaatst, heeft u morgen deel 1 in huis zodat u uw account kunt registreren en toegang krijgt tot de "early access" (7 dagen voor release beginnen met spelen). Deel 2 wordt op 14 december 2011 naar uw huisadres verzonden en vanaf het moment dat u deel 2 in huis heeft, heeft u toegang tot de volledige game.
Via onderstaande link kunt u de game bestellen.
http://www.bol.com/nl/p/g....html#product_description
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Prettig om te lezenflash2adv schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:06:
[...]
Dit kreeg ik in mijn mailbox betreffende de CE bij bol.comHet early access verhaal klopt niet, maar heb er wel goede hoop in
Geeft me een nog lekkerder gevoel nadat ik net op bestellen bij Bol heb gedrukt
*\o/*
Ik moet te veel in de gaten houden.
Tweakers.net en gotswtor.nl
Ik moet te veel in de gaten houden.
Tweakers.net en gotswtor.nl
There are only 10 types of people in the World: Those who understand Binary, and those who don't
Nee, de situatie is, normaal gezien, niet houdbaar omdat er goederen worden aangeboden onder kostprijs. Als je spelers ziet als normaal bedrijf zijn er maar enkele uitzonderlijke situaties waarin een bedrijf onder kostprijs zijn goederen verkoopt (afgezien van consoles en printersblouweKip schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 22:50:
[...]
Datgene wat je omschrijft is de normale werking van vraag en aanbod, dat is een prima houdbare situatie lijkt me, iedere andere situatie is een kunsmatige marktverstoring die nadeling is voor of de koper of de verkoper.
De economie in wow werkte perfect, zolang er maar een bepaalde minimum populatie is (hoeft niet heel groot te zijn).
Dat klopt. Deels wordt dit (als ik het goed begrepen heb) opgelost door meerdere typen mods te hebben, die op verschillende gear stukken werken. En de prijs van het verwijderen speelt ook een rol, zoals gezegt. Maar ik verwacht niet dat deze prijs hoger wordt dan de nieuwprijs van een mod. Ook moet je denken aan dat er continue nieuwe level 50s zijn.prutser387 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 08:09:
[...]
Het vervelende bij het modding-systeem van SwTor, is dat je de mods kan verwijderen uit je gear. Als je dus op level 50 goeie mods koopt, dan hoef je ze maar 1 keer te kopen. De gems bij WoW kon je niet verwijderen uit je gear, waardoor deze veel beter verkochten.
De echte mod sink daarentegen is: "Crafters can now reverse engineer mods and create blue and purple mods." Als je de recipes van groene kwaliteit mods via underworld trading (en andere missies) krijgt dan is het misschien mogelijk om ipv deze missies te doen, de groene mods van de AH te plukken, te RE'en en daardoor de rare/epic te krijgen. Ook is iedere geRE'de mod een mod minder concurentie op de AH (die dus de prijs niet drukt).
Maar ik blijf er bij, nog te veel onbekende factoren om echt iets nuttigs te zeggen.
Verwijderd
Een vraagje. Kan je bv enkel Gather skills nemen en all mats die je verzameld verkopen op AH of worden bv. de echt unique mats gebind met uw character.
Ik ben nml. nog aan het twijfelen als ik enkel gather skills ga nemen of niet. (daar er in mijn guild genoeg crafters gaan zitten)
Ik ben nml. nog aan het twijfelen als ik enkel gather skills ga nemen of niet. (daar er in mijn guild genoeg crafters gaan zitten)
Ja dat kan. Enkel de crafting skills is gelimiteerd aan 1. En ik ben nog geen BOP crafting mat tegen gekomen. In het begin 3 gather skills nemen is waarschijnlijk ook de manier om snel rijk te worden.
Ik vind het wel jammer dat je maar 1 crafting skill mag kiezen, daarmee kan je meer verdienen op de lange termijn dan de gathering skills
.
Ik vind het wel jammer dat je maar 1 crafting skill mag kiezen, daarmee kan je meer verdienen op de lange termijn dan de gathering skills
Er is een reden voor. Namelijk dat crafting niet meer self supporting is. En dat crafting niet meer perse als moneymaking gezien wordt maar voor dat wat het zou moeten doen, items maken. Je zegt het zelf, sneller rijk worden. Dat is niet de insteek van professions. Je bent afhankelijk van anderen met hun proffs om jezelf te voorzien van zaken. Dat zorgt voor een gezondere economie en meer interactie in de community.Merroc schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:48:
Ja dat kan. Enkel de crafting skills is gelimiteerd aan 1. En ik ben nog geen BOP crafting mat tegen gekomen. In het begin 3 gather skills nemen is waarschijnlijk ook de manier om snel rijk te worden.
Ik vind het wel jammer dat je maar 1 crafting skill mag kiezen, daarmee kan je meer verdienen op de lange termijn dan de gathering skills.
Ik vind het zelf een goed plan
[ Voor 11% gewijzigd door JeroenNietDoen op 07-12-2011 11:01 ]
Ik ben wel benieuwd wat de laatste beta ervaringen met slicing zijn. Ik wilde eigenlijk Bioanalysis, Diplomacy en Slicing pakken op mijn Consular en daarna slicing droppen voor Biochem rond lvl 50. Van wat ik uit de laatste beta ervaringen kan opmaken leveren die lockboxes je nog steeds meer op gemiddeld dan de mission cost, dus dan is het altijd interessanter om companions op deze missies te sturen dan Biochem, als je toch geen crafted items gaat gebruiken voor level 50.RocketKoen schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 18:33:
[...]
Slicing missions @ moderate yield leveren je inderdaad amper wat op. Die sla ik dan ook over.
Verder is het nog steeds de enige skill die je direct credits geeft. Alle andere missions en crafts kosten je bakken met credits. Natuurlijk kun je die mats verkopen, maar ik denk niet dat het veel op zal leveren.
In tegenstelling tot WoW kun je in TOR namelijk rustig je crew er op uit sturen om low lvl mats te verzamelen, terwijl jij high lvl content aan het doen bent. Het gaat zelfs veel sneller, omdat je @ endgame 5 crewmembers hebt en @ lvl 10 maar 1.
Goede bron voor crafting info btw: http://www.reddit.com/tb/mzofk
Crafting is vrijwel nooit self supporting. Als je 3 crafting skills hebt, ben je voor 100% afhankelijk van de proffs van anderen. Ik zie dus niet in hoe jou argument voor 1 crafting skill is?Kaap schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:59:
[...]
Er is een reden voor. Namelijk dat crafting niet meer self supporting is. En dat crafting niet meer perse als moneymaking gezien wordt maar voor dat wat het zou moeten doen, items maken. Je zegt het zelf, sneller rijk worden. Dat is niet de insteek van professions. Je bent afhankelijk van anderen met hun proffs om jezelf te voorzien van zaken. Dat zorgt voor een gezondere economie en meer interactie in de community.
Ik vind het zelf een goed plan
Door 1 crafting, 1 gathering en 1 mission skill te nemen ben je eerder voor 0% afhankelijk van anderen...
Daar heb je alts voor.
Genoeg spelers die alts hebben alleen maar voor de professions.
Genoeg spelers die alts hebben alleen maar voor de professions.
Nee, niet. Als Sith Warrior Marauder neem ik Artifice voor lightsaber crystals etc. Ik kan geen Synthweaving erbij nemen om armor te craften. Ik ben dus afhankelijk van andere crafters. Maar daar gaat het niet zozeer over, ik doel meer op wat je in WoW zag dat professions puur om het geld genereren draaide i.p.v. om het craften op zich.Merroc schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:30:
Door 1 crafting, 1 gathering en 1 mission skill te nemen ben je eerder voor 0% afhankelijk van anderen...
In WoW combineerde je bijvoorbeeld jewelcrafting en alchemy. Met alchemy transmuten en met jewelcrafting cutten, hello moneymaker! Dat resulteerde er dus in dat na verloop van tijd superveel mensen dat soort combinaties gingen maken. Het gevolg er van weten we ook, die markt ging ziekelijk kapot. En sommige crafting professions vulden elkaar perfect aan waardoor je in je uppie de markt kon voorzien van eindproducten.
In SWTOR ben je gelimiteerd in je crafting opties. Jij kan 1 categorie craften en jezelf voorzien van materials om dat te doen. Maar doordat je bepaalde combinaties niet meer kunt maken ben je afhankelijker van anderen om bepaalde zaken te maken. Dat zorgt weer voor meer interactie in de community als het om crafting gaat.
Snap je een beetje wat ik bedoel?
En het voordeel is dat je wel zelfvoorzienend bent in je eigen crafting profession. Daar had ik in WoW altijd een hekel aan. Was je lekker aan het skillen moet je ineens een rod hebben van een engineer.
Op die manier afhankelijk van anderen. Ik dacht afhankelijk van anderen in het aanleveren van mats. Jullie bedoelen in het aanleveren van andere items. Oké, dat klopt inderdaad. Sorry
.
Ik had slicing, bio-analyses en biochem in de laatste 2 beta's (vorig weekend en thanksgiving).Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 11:02:
[...]
Ik ben wel benieuwd wat de laatste beta ervaringen met slicing zijn. Ik wilde eigenlijk Bioanalysis, Diplomacy en Slicing pakken op mijn Consular en daarna slicing droppen voor Biochem rond lvl 50. Van wat ik uit de laatste beta ervaringen kan opmaken leveren die lockboxes je nog steeds meer op gemiddeld dan de mission cost, dus dan is het altijd interessanter om companions op deze missies te sturen dan Biochem, als je toch geen crafted items gaat gebruiken voor level 50.
Goede bron voor crafting info btw: http://www.reddit.com/tb/mzofk
Slicing van nodes in de wereld levert lockboxes op met rond de 500 credits (lvl 20-30 zones)
Slicing missions deed ik al rond de lvl 40 (je mission skills zijn niet beperkt door je character level). Een missie kost 900-1100 credits, en leverde een lockbox met 900-4500 credits op. Crits leverde een lockbox + een mission scroll (bepaalde missie beschikbaar maken) op voor een random profession.
Uiteindelijk zat ik rond de 340 slicing @ lvl 30, omdat ik mn crew constant op slicing missies stuurde.
is er een eigenlijk een verschil tussen mission skills en gathering skills? Mss snap ik nog niet goed wat mission skills zijn maar het lijkt me erop dat het resultaat is dat je gewoon items krijgt zoals bij gathering?
En is slicing eigenlijk nuttig voor iedere andere skill of enkel crafting?
Is er trouwens ook een soort van best of combination voor iedere class? Snap wel dat er altijd mindere skills zijn voor een bepaalde class maar zijn er eigenlijk die ver boven alles uitsteken?
Is er trouwens ook een soort van best of combination voor iedere class? Snap wel dat er altijd mindere skills zijn voor een bepaalde class maar zijn er eigenlijk die ver boven alles uitsteken?
Zeker, Synthweaving is bijvoorbeeld totaal niet belangrijk voor non-Force gebruikers, aangezien deze skill alleen maar armor maakt met Force-stats.Grompie schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:52:
Andersom is het ook zo, ArmorTech maakt alleen armor zonder Force-stats, die dus weer beter zijn voor Smugglers/Troopers (en de Empire versies). Verder heb je ArmsTech die waarschijnlijk ook niet veel te bieden heeft voor Sith/Jedi.
Dat aanbieden onder de kostprijs zal nooit voor langere tijd gebeuren dus wat dat betreft is het een normale markt, Enige verschil met een normale markt is dat het geen sandbox is en er soms fluctuaties onstaan door invoer van goederen vanuit blizzard, al gebeurd dat laatste in de echte wereld ook wel eens als er geld gedrukt wordt.Nee, de situatie is, normaal gezien, niet houdbaar omdat er goederen worden aangeboden onder kostprijs. Als je spelers ziet als normaal bedrijf zijn er maar enkele uitzonderlijke situaties waarin een bedrijf onder kostprijs zijn goederen verkoopt (afgezien van consoles en printers ). En deze zijn meestal tijdelijk, omdat je gewoon verlies draait dan. De economie in WoW werkte niet perfect rationeel, maar deze werkte idd, zoals je zegt vrij goed, met een minimale populatie, maar ook maximale (nog meer spelers, nog meer druk op de prijzen).
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Mission skills leveren je dingen op door crew missions te doenGrompie schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:52:
is er een eigenlijk een verschil tussen mission skills en gathering skills? Mss snap ik nog niet goed wat mission skills zijn maar het lijkt me erop dat het resultaat is dat je gewoon items krijgt zoals bij gathering?
Gathering skills leveren je dingen op door crew missions te doen, of zelf nodes te farmen in de speelwereld.
Met een gathering skill krijg je de basis materialen die nodig zijn om je crafting te ondersteunen. Je hebt een mission skill nodig om de luxere materialen te verkrijgen die nodig zijn om hogere luxere items te craften. En slicing is voor iedereen nuttig, je kan er schematics mee krijgen die je kan verkopen etc.
Wat ik wat raar vind is dat je met Armstech maar 1 of 2 items kan maken die je kan gebruiken, terwijl je met armortech voor veel meer slots armor kan maken waardoor dat sterker zou moeten zijn toch?
Ik denk overigens dat slicing + 2 mission skills ga nemen, Underworld trading en Investigation. Craftable items kan je altijd nog wel kopen.
Wat ik wat raar vind is dat je met Armstech maar 1 of 2 items kan maken die je kan gebruiken, terwijl je met armortech voor veel meer slots armor kan maken waardoor dat sterker zou moeten zijn toch?
Ik denk overigens dat slicing + 2 mission skills ga nemen, Underworld trading en Investigation. Craftable items kan je altijd nog wel kopen.
[ Voor 52% gewijzigd door MrVegeta op 07-12-2011 14:32 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Is er eigenlijk al bekend wanneer we te horen krijgen hoeveel dagen "Early Access" we krijgen?
Ik kan bijna niet meer wachten.
Same Same SameCrashandBurn76 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:31:
Is er eigenlijk al bekend wanneer we te horen krijgen hoeveel dagen "Early Access" we krijgen?

Hoe bedoel je zeunuwachtig
Soon™CrashandBurn76 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:31:
Tja.... vanaf de 15 begint de early access... afhankelijk van je registratie datum.
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
van swtor.com
Klanten die Star Wars: The Old Republic reserveren, krijgen de kans het spel te spelen vóór de officiële release-datum. 'Vervroegde toegang' is de tijdsduur vóór de officiële release van de game, wanneer klanten die gereserveerd hebben toegang krijgen tot de game. Vervroegde toegang is maximaal 5 dagen. De duur van de vervroegde toegang is afhankelijk van de datum en volgorde waarop de reserveringscode wordt verzilverd in het Code Redemption Center. Zie de Veelgestelde vragen over Reserveren voor meer informatie.
Klanten die Star Wars: The Old Republic reserveren, krijgen de kans het spel te spelen vóór de officiële release-datum. 'Vervroegde toegang' is de tijdsduur vóór de officiële release van de game, wanneer klanten die gereserveerd hebben toegang krijgen tot de game. Vervroegde toegang is maximaal 5 dagen. De duur van de vervroegde toegang is afhankelijk van de datum en volgorde waarop de reserveringscode wordt verzilverd in het Code Redemption Center. Zie de Veelgestelde vragen over Reserveren voor meer informatie.
Zie TS.Grompie schreef op woensdag 07 december 2011 @ 13:52:
Ik denk dat iedereen dat hier ondertussen wel weet, de vraag is alleen hoeveel early access krijt iemand persoonlijk. Dit zouden ze nog gaan mailen. Echter wat ik heb gezien heeft niemand deze mail nog ontvangen.
Aan het eind van de week wordt er bekend gemaakt hoe lang je vervroegde toegang is.
Maar goed, nu gaan we erg off topic, dus laat ik het hier bij
.
Ik heb regelmatig in WoW gezien dat er weken, zoniet maanden bepaalde items onder kostprijs worden verkocht. Enchanting mats, gems, bars, eigenlijk alle crafting mats op een gegeven moment wel.Dat aanbieden onder de kostprijs zal nooit voor langere tijd gebeuren dus wat dat betreft is het een normale markt, Enige verschil met een normale markt is dat het geen sandbox is en er soms fluctuaties onstaan door invoer van goederen vanuit blizzard, al gebeurd dat laatste in de echte wereld ook wel eens als er geld gedrukt wordt.
Maar goed, nu gaan we erg off topic, dus laat ik het hier bij
Tja, wat heet 'kostprijs' als je alles kunt farmen en dat eigenlijk alleen maar tijd kost. Dat is bij SWTOR een stuk wezenlijk omdat het merendeel van de mensen de meeste mats toch uit crew missions zal krijgen en niet zozeer het zelf farmen van mats.Merroc schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:43:
Aan het eind van de week wordt er bekend gemaakt hoe lang je vervroegde toegang is.
[...]
Ik heb regelmatig in WoW gezien dat er weken, zoniet maanden bepaalde items onder kostprijs worden verkocht. Enchanting mats, gems, bars, eigenlijk alle crafting mats op een gegeven moment wel.
Maar goed, nu gaan we erg off topic, dus laat ik het hier bij.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2011 15:00 ]
Dat zul dus in SwTor veel minder zijn, omdat je die items kan Reverse Engineeren waarbij je een deel van de Mats terugkrijgt en kans hebt op een 'advanced recipe'.Merroc schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:43:
Ik heb regelmatig in WoW gezien dat er weken, zoniet maanden bepaalde items onder kostprijs worden verkocht. Enchanting mats, gems, bars, eigenlijk alle crafting mats op een gegeven moment wel.
Maar goed, nu gaan we erg off topic, dus laat ik het hier bij.
Je zag vaak spullen op de AH onder de kostprijs omdat die het beste waren om een profession te levellen en ze werden onder de kostprijs verkocht omdat je dan 'minder verlies' maakte dan als je ze aan een vendor verkocht.
Nu kan je de spullen gewoon 'hergebruiken' als ze niet verkopen.
Verwijderd
Vergeet niet die uiteindelijk alles geld kost wat uw companions doen. Dus op een bepaald moment zal het mss goedkoper zijn uw mats te kopen dan uw companions op missie te sturen zonder te weten als je de desbetreffende mats wel gaat in de plaats krijgen.
Nogmaals dit kan eventueel wel een gevolg zijn.
Mail nee, maar op de site word duidelijk weergegeven;Yerap schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:43:
Ik denk dat iedereen dat hier ondertussen wel weet, de vraag is alleen hoeveel early access krijt iemand persoonlijk. Dit zouden ze nog gaan mailen. Echter wat ik heb gezien heeft niemand deze mail nog ontvangen.
Klanten die Star Wars: The Old Republic reserveren, krijgen de kans het spel te spelen vóór de officiële release-datum. 'Vervroegde toegang' is de tijdsduur vóór de officiële release van de game, wanneer klanten die gereserveerd hebben toegang krijgen tot de game. Vervroegde toegang is maximaal 5 dagen.
Hoppa....
Net de hele client van bijna 18,5 gig zitten downloaden en geinstalleerd.. ben er nu helemaal klaar voor
.
Stond een link op het swtor/forum naar de client en ik kon ook nog eens inloggen.... nadat alles geinstalleerd was kon ik natuurlijk niet op play drukken. Ik kreeg zelfs een automatische melding dat mijn account nog geen toegang had.
Maar ik ben er nu natuurlijk wel klaar voor en kan niet wachten tot volgende week.
voor de mensen die net als ik niet willen wachten met de client alvast te downloaden :
http://www.swtor.com/downloads <------ Client setup final (na deze client krijg je 18.4 gig voor je kiezen)
Client is 34 mb... daarna moet je inloggen met je swtor site gegevens en begint hij te patchen en te downloaden
Net de hele client van bijna 18,5 gig zitten downloaden en geinstalleerd.. ben er nu helemaal klaar voor
Stond een link op het swtor/forum naar de client en ik kon ook nog eens inloggen.... nadat alles geinstalleerd was kon ik natuurlijk niet op play drukken. Ik kreeg zelfs een automatische melding dat mijn account nog geen toegang had.
Maar ik ben er nu natuurlijk wel klaar voor en kan niet wachten tot volgende week.
voor de mensen die net als ik niet willen wachten met de client alvast te downloaden :
http://www.swtor.com/downloads <------ Client setup final (na deze client krijg je 18.4 gig voor je kiezen)
Client is 34 mb... daarna moet je inloggen met je swtor site gegevens en begint hij te patchen en te downloaden
[ Voor 27% gewijzigd door huubhuub op 07-12-2011 15:38 ]
Always bet on Huub
Zeer onwaarschijnlijk.Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:10:
Vergeet niet die uiteindelijk alles geld kost wat uw companions doen. Dus op een bepaald moment zal het mss goedkoper zijn uw mats te kopen dan uw companions op missie te sturen zonder te weten als je de desbetreffende mats wel gaat in de plaats krijgen.
De mensen die de spullen aanbieden op het AH hebben ze namelijk zeer waarschijnlijk verzameld met crew skills.
Om ze dan met verlies te verkopen slaat nergens op.
De mats kopen doe je vooral omdat het sneller is.
lvl 34-44 missions (rond de 300 skill rating) van slicing duurde al ongeveer een half uur.
Craften van lvl 25 (180 skill) Biochem stims koste 2,5min per stuk.
Als je dus ff wat stims moet craften voor een raid kun je de materials kopen in de AH, of 4 uur wachten om een paar waves aan missions te doen.
Dit kun je voorkomen door een voorraad aan te leggen, maar degene die dit niet doen betalen dus meer.
Is het geoorloofd de link hier te posten? Ik heb 'm nu op m'n normale HD geïnstalleerd en wil 'm op m'n SSD installeren. Maar ik kan nergens meer de link vinden.huubhuub schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:33:Net de hele client van 18,5 gig zitten downloaden en geïnstalleerd.. ben er nu helemaal klaar voor
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
Tuurlijk is gewoon officieel.... link staat in mijn originele post hierbovenDennis van der Stelt schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:35:
[...]
Is het geoorloofd de link hier te posten? Ik heb 'm nu op m'n normale HD geïnstalleerd en wil 'm op m'n SSD installeren. Maar ik kan nergens meer de link vinden.
Always bet on Huub
http://swtor.com/download
Hier kun je hem nog downloaden
Hier is de originele thread :
http://www.swtor.com/comm...highlight=download+client
[ Voor 48% gewijzigd door dragoncry op 07-12-2011 15:47 ]
idd kan ook downloads zijn zoals ik hierboven als zeidragoncry schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:44:
Always bet on Huub
Verwijderd
De download link, maar waar staat het begeleidende verhaal van iemand van swtor ?huubhuub schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:36:
[...]
Tuurlijk is gewoon officieel.... link staat in mijn originele post hierboven
net post aangepast, zie forums van SW:ToR
Dat snapte iedereen dan ook al lang. Het is echter maximaal 5 dagen. Dus zijn vraag was dan ook of het aantal dagen dat je eerder kon beginnen al bekend was gemaakt. Wat dus niet het geval is.Rvvdb schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:24:
[...]
Mail nee, maar op de site word duidelijk weergegeven;
Klanten die Star Wars: The Old Republic reserveren, krijgen de kans het spel te spelen vóór de officiële release-datum. 'Vervroegde toegang' is de tijdsduur vóór de officiële release van de game, wanneer klanten die gereserveerd hebben toegang krijgen tot de game. Vervroegde toegang is maximaal 5 dagen.
Overigens zag ik net dat er nu ook Pre-paid gametime kaarten bij o.a. bol.com te koop worden aangeboden. http://www.bol.com/nl/p/g...04004011879274/index.html
Is er al meer bekend over de mogelijkheden voor het kopen van gametime afgezien van gamecards in de winkel? Kan ik straks via Ideal gametime kopen? Of via Paypal?
volgens EA zouden alle betaal mogelijkheden zoals ze ook via EA worden aangeboden beschikbaar moeten zijn. Hier zit onder andere Ideal bij.
Bedankt voor de tip, ik ben nu ook bezig met het binnenhalen van de client. Zal het bericht even verspreiden.dragoncry schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:44:
Verwijderd
Was het nou duidelijk welke client het is? (zal vast allang gezegd zijn maar heb het de afgelopen dagen druk gehad en wil niet alles terug lezen)
is het een nieuwe client of gewoon de van 25 nov en afgelopen weekend?
laatste wat ik weet was dat SR zei dat we de beta client konden gebruiken
is het een nieuwe client of gewoon de van 25 nov en afgelopen weekend?
laatste wat ik weet was dat SR zei dat we de beta client konden gebruiken
Dat klopt, je kunt de 25-11 client houden.
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Wat ik lees uit de topic is dat het de client is van de laatste beta build, dus goed om te gebruiken dadelijk bij de launch met wat patches.
Hhm als ik dat programma uitvoer gebeurd er niet zo heel veel eigenlijk... 
EDIT: lol met Origin aan doet hij het wel.
EDIT: lol met Origin aan doet hij het wel.
[ Voor 24% gewijzigd door EnigmaNL op 07-12-2011 16:37 ]
Verwijderd
Korte vraag vanuit hier. Het is pas sinds kort dat ik eigenlijk van SWtOR gehoord heb (ik weet het, heb het gamen niet zoveel gevolgd). Maar ik zat nu dingen te lezen en dan zie ik dat sommige mensen het meer een singleplayer noemen dan een MMO. Nu wil ik weten heeft deze game ook echt dungeons en dergelijke die je met andere spelers moet verslaan / doorlopen of is zon dungeon bijvoorbeeld ook met hulp NPC's te doen (wat ik persoonlijk nogal gaar vind
). Heeft deze game dus echt goede groep PvE content? (PvP geloof ik dat het wel goed is van wat ik lees)
Verwijderd
Ja, maak je maar niet ongerust het "single player" gedeelte is eigenlijk alleen het levelen wat erg "on rails" is.
Voor dungeons (flashpoints) heb je 3 echte mensen nodig ( 4 in totaal) . Het is leuk om te doen de loot is goed tot geweldig in het begin ....
Voor dungeons (flashpoints) heb je 3 echte mensen nodig ( 4 in totaal) . Het is leuk om te doen de loot is goed tot geweldig in het begin ....
hier kan je de beta client downloaden:
www.swtor.com/downloads
Weet alleen niet of het verstandig is, de Beta client was namelijk zo'n 27GB, mede doordat er een hoop dingen inzaten die er nu niet meer nodig zijn.
Kan zo maar eens zijn dat de Retail Client rond de 20GB komt te liggen.
www.swtor.com/downloads
Weet alleen niet of het verstandig is, de Beta client was namelijk zo'n 27GB, mede doordat er een hoop dingen inzaten die er nu niet meer nodig zijn.
Kan zo maar eens zijn dat de Retail Client rond de 20GB komt te liggen.
Verwijderd
Dan is het okVerwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:18:
Ja, maak je maar niet ongerust het "single player" gedeelte is eigenlijk alleen het levelen wat erg "on rails" is.
Voor dungeons (flashpoints) heb je 3 echte mensen nodig ( 4 in totaal) . Het is leuk om te doen de loot is gooed tot geweldig in het begin ....
Verwijderd
De een zegt dat dat de final client is, en de ander noemt het een beta client.
Naja hoe dan ook, ben al aan het downloaden
.
Naja hoe dan ook, ben al aan het downloaden
Ik heb em gekocht en ben nu de client aan het downloaden, zijn er nog guilds die recruiten?
Weten de mede-tweakers al op welke server er gespeeld zal worden?
Dit wil ik ook vooral weten... Wat gaat de/gaan de servers worden? =D
Er zijn zat guilds die recruiten, kun je via de official site zoeken. En serverlist is nog niet beschikbaar.beve schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:22:
Ik heb em gekocht en ben nu de client aan het downloaden, zijn er nog guilds die recruiten?
ik weet dat er nog zat guilds recruiten, maar ben hier op zoek naar een guild
, meer kans dat ik hier like-minded mensen vind dan op de official site, ik had voor 1 guild applied en kreeg antwoord in het Duits...
nou dat is lekker dan heb ik de béta gemist terwijl ik wel een key had

Alleen is het niet de bedoeling dat dit topic een recruitmenttopic wordt, het gaat over het spel SWTOR. Vandaar dat er al een topicwarning is geplaatst na de vorige stortvloed over guilds.beve schreef op woensdag 07 december 2011 @ 17:50:
ik weet dat er nog zat guilds recruiten, maar ben hier op zoek naar een guild, meer kans dat ik hier like-minded mensen vind dan op de official site, ik had voor 1 guild applied en kreeg antwoord in het Duits...
Met like-minded bedoel je gewoon "ik heb geen zin om engels te lullen" zeker
[ Voor 11% gewijzigd door JeroenNietDoen op 07-12-2011 18:12 ]
neen met like minded heb ik het vooral over volwassenheid, leeftijd en intellegentie
Heb altijd in Engelstalige guilds gezeten en vind het zeker niet erg Engels te lullen
Heb altijd in Engelstalige guilds gezeten en vind het zeker niet erg Engels te lullen
5+ jaar geleden had je met die 3 woorden wel goedgezeten ja. Sinds enkele jaren zijn elitair/nerd en Tweakers.net niet perse meer met elkaar verbonden. Lees even door de hardware forums en je zult zien dat Henk en Ingrid zonder diploma zonder enige kennis hier ook postenbeve schreef op woensdag 07 december 2011 @ 18:18:
neen met like minded heb ik het vooral over volwassenheid, leeftijd en intellegentie
zo grof ging ik het nu ook weer niet formulerenKaap schreef op woensdag 07 december 2011 @ 18:33:
[...]
5+ jaar geleden had je met die 3 woorden wel goedgezeten ja. Sinds enkele jaren zijn elitair/nerd en Tweakers.net niet perse meer met elkaar verbonden. Lees even door de hardware forums en je zult zien dat Henk en Ingrid zonder diploma zonder enige kennis hier ook posten

We glijden offtopicbeve schreef op woensdag 07 december 2011 @ 18:46:
[...]
zo grof ging ik het nu ook weer niet formuleren
Verwijderd
Mij is ook nog iets niet duidelijk, ik heb een guild even geholpen door ze te joinen omdat ze 1 iemand te weinig hadden voor early guild acces. Betekent dit straks dat ik persé in die guild MOET gaan om online te komen?
Betekent dit ook dat mijn early acces hierdoor verkort kan worden omdat de rest van de guild hun pre-order later deed?
Betekent dit ook dat mijn early acces hierdoor verkort kan worden omdat de rest van de guild hun pre-order later deed?
Nee. Zodra je een character aanmaakt op de server van hun (waar je overigens niet op hoeft te spelen), wordt er gevraagt of je de guild wilt joinen. Je kan declinen, maar elke nieuwe character op die server zal de vraag gesteld worden.Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 19:20:
Mij is ook nog iets niet duidelijk, ik heb een guild even geholpen door ze te joinen omdat ze 1 iemand te weinig hadden voor early guild acces. Betekent dit straks dat ik persé in die guild MOET gaan om online te komen?
Je kan ook gewoon op een andere server gaan spelen, en dan heb je geen last van die vragen.
Ik dacht alleen de eerste char op die server. De rest kan immers door officers geinvite worden.
Verwijderd
Nee.Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 19:20:
Zodra je online komt krijg je een automatisch invite.
Die kun je rustig weigeren.
je kan ook een andere server opzoeken, wat je zelf wil.
De guild blijft ook gewoon bestaan.
Voor iedereen die zijn versie aangepast heeft b.v. Digital editie naar CE versie, head start blijft op eerste registratie staan.
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=717746
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=717746
Zucht, waarom duurt het nog zo lang?
Straks komt ie de 15e binnen, wordt je helemaal zenuwachtig en die mail van swtor.com komt maar niet binnen. Je probeert in te loggen, maar het lukt niet. Elke 10 minuten opnieuw. Dan moet je eten en terwijl iedereen aan tafel zit, zeg je dat je nog wat vergeten bent, rent weer naar je computer, probeer wéér in te loggen.
Zucht, waarom duurt het nog zo lang!?

Straks komt ie de 15e binnen, wordt je helemaal zenuwachtig en die mail van swtor.com komt maar niet binnen. Je probeert in te loggen, maar het lukt niet. Elke 10 minuten opnieuw. Dan moet je eten en terwijl iedereen aan tafel zit, zeg je dat je nog wat vergeten bent, rent weer naar je computer, probeer wéér in te loggen.

Verwijderd
Ik denk dat de details voor early acces morgen met de Friday update komen.Dennis van der Stelt schreef op woensdag 07 december 2011 @ 21:34:
Zucht, waarom duurt het nog zo lang?![]()
En dan ook de aankondiging van wel of geen grace period
Dus uurtje of 10 in de avond weten we het allemaal. (denk ik)
Verwijderd
Eh, morgen is donderdag hoor...Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 21:37:
[...]
Ik denk dat de details voor early acces morgen met de Friday update komen.
En dan ook de aankondiging van wel of geen grace period
Dus uurtje of 10 in de avond weten we het allemaal. (denk ik)
BioWare is zich alvast in het indekken voor de grote 20 december lockout:
Ik was bij Gamemania vandaag en die krijgt ze 15 december binnen, hij probeerde mij ook gerust te stellen en denkt dat Amazon ze dan zelfs nog eerder binnenkrijgt, waarschijnlijk de 13e. Maar dan blijft de vraag: Gaat Amazon die boxen gelijk versturen?The launch Forums will be a fresh start: all threads, posts, and private messages will be removed and warnings and infractions on your account will be deleted. If you have any special posts or private messages that you would like to save, please do so now! When Early Game Access begins, only those who have redeemed their Pre-Order Code will be able to post on the forums, though everyone will be able to view them. Then, when the game officially launches, only those who have active game time will be permitted to post.
Edit: Die pic van de dag op facebook, die Rancor is groot... Kan niet meer herinneren of ze in SWG ook zo groot waren.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2011 21:58 . Reden: facebook pic ]
Als die double-bladed Sith precies onder z'n bek staat, is hij iets groter dan in SWG. Ze waren wel stukken groter dan characters, maar je kwam niet heel vaak "Bull Rancors" tegen, die waren pas echt groot. Kan me nog goed herinneren dat ik voor het eerst in Coronet kwam en een Ranger zag met een Rancor achter zich aan. Vanaf dat moment had ik nog maar één doel in mijn leven!Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 21:48:
Edit: Die pic van de dag op facebook, die Rancor is groot... Kan niet meer herinneren of ze in SWG ook zo groot waren.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)
Guilds met Tweakers erin zitten op:
The Red Eclipse (EU PvE)
Scepter of Ragnos (EU PvP)