Ja en te laat
Zag ik eindelijk wat zwarts en vierkants.. de Box. Nee... 
Niet dus.
Niet dus.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
haha, ook echt met verzendkosten maar 4 euro goedkoper
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Wel HDD maar zonder externe voeding, kan helaas niet op m'n NAS... ->NEXT->
Bah heb alleen de behuizing nodig, 320GB 2.5inch hdd heb ik nog wel liggen
Die is duur, vandeweek:
CLB schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 14:17:
pricewatch: Samsung G2 Portable 320GB Zwart
Niet echt nodig, naast m'n pricewatch: LaCie Rikiki 640GB Zwart, ooit gekocht voor 100,00 euro
Maar voor die 18,75 dat die nu kostte ipv de 40,00 uit de PW, toch wel handig als extra backup natuurlijk
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
heb een vraagje:
http://nl-nl.forum.ibood.com/category/products/
Wat doet deze die Samsung televisie daarzo, op plaats nr.2 ?? en is ie te bestellen?
Wat doet deze die Samsung televisie daarzo, op plaats nr.2 ?? en is ie te bestellen?
Bij de trekpleister kruidvat dus heb je nu 320 GB voor 18.50 dusja, kan goedkoper
. (ook 2.5'' dacht ik)
[ Voor 10% gewijzigd door Thapous op 11-08-2011 01:00 ]
//Thapous
Dat was Kruidvat en al overal weg =)Thapous schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 00:59:
Bij de trekpleister ofzo heb je nu 320 GB voor 18.50 dusja, kan goedkoper. (ook 2.5'' dacht ik)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Nice die Dune Duo
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Ja, als je een post adres in Belgie hebt:Gediminas schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 00:59:
heb een vraagje:
http://www.ibood.com/be/nl/
AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro
hmm.. moet al 10 mins piesen.. maarja.. straks misje de topper
Een authentieke Dune media player, kopen kopen kopen!
Oh, maar heb je geen plaskoker dan? Ideaal!Sinlath schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:00:
Twijfel idd..
nvm geen 3D playback support. (HDMI 1.3)
nvm geen 3D playback support. (HDMI 1.3)
[ Voor 65% gewijzigd door D4NG3R op 11-08-2011 01:01 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
..die je er zelf bij moet kopen.maurits82 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:00:
handig, 2 HD's
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
pak een fles van 1,5 liter.Sinlath schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:00:
Run now!Sinlath schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:00:
Gaat wat trager dit!
Zou er nog een 3D tv inzitte?
Zou wel vet zijn!
Ik bedenk me net dat ik het mobiele nummer van mijn ING rekening heb veranderd en dus niet kan betalen met Ideal = /. Tegenvallertje
Nou, zojuist geleerd dat inbreker worden niks voor mij is. Na 3 stappen werd ma al wakker.
"Laurens, wat doe je zo laat nog?"
-"iBood hunt, mam"
"Oh oke, koop maar een tv"
-"iBood hunt, mam"
wanneer komen de plaskokers voorbij handig voor volgende hunt
Gewoon met de ipad, cola en een koekje op de plee zittenSinlath schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:00:
Your mom wins at lifelaurenssie schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:01:
Nou, zojuist geleerd dat inbreker worden niks voor mij is. Na 3 stappen werd ma al wakker.
-"iBood hunt, mam"
Koekje d'r bij?
De eerste kan ik nog begrijpen, maar voor de overige 2... hmm..Aloys schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:02:
[...]
Gewoon met de ipad, cola en een koekje op de plee zitten.
Of een pak schone boxershorts.Arjan Scholl schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:01:
wanneer komen de plaskokers voorbij handig voor volgende hunt
als je die nou voor een prikkie kon kopen..
Bureaustoel met afwatering.
Lekker kort.
kijk.. jij begrijpt hetstefanxxx511 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:03:
F5 F5 F5 F5 F5
Hoop ook nog op een leuke mediastreamer, hoop op een AC Ryan of zo.
Altijd Pampers of Tena Lady inslaan voor een hunt!Sinlath schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:00:
Ik zeg, daar heb je toch een add-on voor?
Koekje d'r bij?
Ze maken aan het eind zeker niet bekend hoeveel producten ze verkocht hebben? 
Daar ben ik wel benieuwd naar!
Verder zoek ik nog een goedkoop toetsenbord. Die kan ik vast beter uit de pw halen. Het is niet of het daar veel gaat kosten namelijk. Verder kan ik niet bedenken wat ik nodig heb, dus ik ga maar niet de hele nacht opblijven

Daar ben ik wel benieuwd naar!
Verder zoek ik nog een goedkoop toetsenbord. Die kan ik vast beter uit de pw halen. Het is niet of het daar veel gaat kosten namelijk. Verder kan ik niet bedenken wat ik nodig heb, dus ik ga maar niet de hele nacht opblijven
daar is de hunt voor.. voor alles wat je niet nodig hebtadrB schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:04:
Ik bedenk me net, dat ik eigenlijk niet weet wat ik nodig heb!
Veel te lui voor, gewoon setInterval('repaint()', 5*100); in console van firebug klaarstefanxxx511 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:03:
F5 F5 F5 F5 F5
Geld, om te beginnen, iets tegen de slaap... en een nieuwe F5 toets na de huntadrB schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:04:
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Dan koop je het meestadrB schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:04:
Koekje d'r bij?
Handige lampjes voor in de meterkast. Heb ik zelf ook
Ik denk het niet, hij typt telkens F en 5. Terwijl hij op de 'F5' toets moet drukken.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ik ga snurken, want ik moet er morgen weer vroeg uit. Veel plezier met de Hunt.
Alweeer zooi.. Ik ga maar eens pitten, kan mn slaap wel gebeuren. Succes nog en happy hunting!
lekker typisch dat er dan ook direct van die lamme ledlampjes voorbij komenSinlath schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:04:
[...]
daar is de hunt voor.. voor alles wat je niet nodig hebt
Omgggg frustratie!!
Eerst een stofzuiger, nu een geweldige duopack lampjes van Philips..
What's next?
What's next?
sssssssssssssssttttttt deze zijn beter dan zijn ze misschien snel weg snap iemaurits82 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:05:
heb ik al van dealextreme, veel beter!
vind deze het niet echt waard
next plz
Koekje d'r bij?
single pack lampjes .. gok ik zomaarJohnnyzz schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:05:
Omgggg frustratie!!
What's next?
Timer wordt na 20 seconden automatisch uitgeschakeld.
Dus na 20 seconden blijft hij altijd aanstaan?
Dus na 20 seconden blijft hij altijd aanstaan?
Lekker kort.
Is het slecht dat ik le boyfriend op de bank alleen heb gelaten om in bed met mn laptop op tweakers de ibood hunt te volgen? XD
Koekje d'r bij?
Als je het morgen goedmaaktohnotheydidnt schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:07:
Is het slecht dat ik le boyfriend op de bank alleen heb gelaten om in bed met mn laptop op tweakers de ibood hunt te volgen? XD
yup..ohnotheydidnt schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:07:
je beland nu in de hell.. en snel ook..
Het is slecht dat je hem niet op de hunt hebt gewezen!ohnotheydidnt schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:07:
Wat led je?
there, i fixed itBartske schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:06:
OMG MENSEN SNEL KOPEN VOORDAT ZODAT HIJ WEG IS
nee hoorohnotheydidnt schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:07:
Ik erger me zooooooo aan die verzendkosten bij dit soort producten....
je betaalt gewoon 60% van de productprijs bij die goedkope dingetjes.
je betaalt gewoon 60% van de productprijs bij die goedkope dingetjes.
Niets als je iets voor em kooptohnotheydidnt schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:07:
Is het slecht dat ik le girlfriend in bed alleen heb gelaten om op de bank met mn laptop op tweakers de ibood hunt te volgen? XDohnotheydidnt schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:07:
Is het slecht dat ik la boyfriend op de bank alleen heb gelaten om in bed met mn laptop op tweakers de ibood hunt te volgen? XD
Ik hoop voor je dat er parfum komt.
Ze hadden toch van die sensuele massage dingen van philips?
Als je die lampjes hebt gekocht zeker nietzeef schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:07:
[...]
Is het slecht dat ik le girlfriend in bed alleen heb gelaten om op de bank met mn laptop op tweakers de ibood hunt te volgen? XD
met led lampjes erin mag ik hopen ?laurenssie schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:08:
[...]
Ze hadden toch van die sensuele massage dingen van philips?
je weet dat ik de vrouw in huis ben he ;-)
Koekje d'r bij?
Zelfde als bij de BE hunt: Een product/prijs log is hier te vinden: http://back.senver.be/ Geen garantie dat alles er bij staat, maar lijkt tot nu toe opnieuw redelijk te werken. Geen idee of mijn hosting het deze keer ook gaat trekken, maar ik denk van niet
Dus ? mag de man dan maar stinken ?ohnotheydidnt schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:08:
[...]
Zouden er mensen zijn die puur dingen kopen zodat het product sneller weg is? xD
Wellicht dat er een leuk speeltje in de hunt komt.. goedmakertje?ohnotheydidnt schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:08:
[...]
2 vliegen in 1 klap dus
Let op:
De hunt is weer voorbij. Nog even uitblazen hier en daarna gaan we uitpakken. Vanaf morgen (12 augustus 2011 voor de Pietjes Precies onder ons) is het weer gedaan met de slowchat in dit topic!
Degenen die het product van hun dromen gemist hebben of een medetweaker blij willen maken met een overtollige aankoop kunnen terecht in V&A. Dit topic is niet bedoeld voor ruilhandel, aanbieden van of vragen naar hunt producten.
De SF crew wenst alle hunters heel veel plezier met de aankopen en we hopen dat iedereen het hier naar zijn of haar zin heeft gehad. :)
De hunt is weer voorbij. Nog even uitblazen hier en daarna gaan we uitpakken. Vanaf morgen (12 augustus 2011 voor de Pietjes Precies onder ons) is het weer gedaan met de slowchat in dit topic!
Degenen die het product van hun dromen gemist hebben of een medetweaker blij willen maken met een overtollige aankoop kunnen terecht in V&A. Dit topic is niet bedoeld voor ruilhandel, aanbieden van of vragen naar hunt producten.
De SF crew wenst alle hunters heel veel plezier met de aankopen en we hopen dat iedereen het hier naar zijn of haar zin heeft gehad. :)