Zucht...
koop dat asus beeldscherm van daarnet nog maar even. Je hebt meer pixels nodig. Er staat toch echt 2.0
ik selecteer die lambo, vul gegevens in, klik veder...
Staat ie ineens weer op de hoofd ibood pagina...
Burp
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Zucht...
je kunt alvast op je profiel alles invoeren en sneller zijn.Wii4all schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:27:
slaat toch nergens op....
If it cannot be fixed with Duct-tape. Then you're not using enough Duct-tape.
Met z'n neus?Timbootje schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:27:
Iemand enig idee hoe hij ruikt?
Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.
Aanmelden en inloggen werkt wat beter. Heb zo in 1 minuut die LEGO Lambo betaald...Wii4all schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:27:
slaat toch nergens op....
leuk voor op mijn gerestylde kamer straks. Had vroeger een tafel vol Lego staan, dus dit is een leuke verwijzing ernaar toe
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
ibood rookieCodeaction schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:27:
[...]
je kunt alvast op je profiel alles invoeren en sneller zijn.
* gaat koffie voor de meute zetten *
Lekker, één klontje graag.Gandalf68 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:28:
iemand zin in koffie ?
* gaat koffie voor de meute zetten *
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
joh dat ik al welCodeaction schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:27:
[...]
je kunt alvast op je profiel alles invoeren en sneller zijn.
Thanks! Ga gelijk een levenslange voorraad aanleggen!Soru schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:29:
Een heerlijk luchtje dit! Ik raad iedereen aan er 5 te kopen.
Misschien wel 10, dan kan je ze uitdelen aan vrienden en als verjaardagscadeautje gebruiken.Soru schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:29:
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
En bedankt!Soru schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:29:
*tafel weer droogmaakt*
Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.
En toevallig vind ik dus van niet! :-)
Ja ik heb deze ooit gehad, maar hij is ontzettend vermoeiend, vrouwtjes laten je echt niet meer met rust. Heel vervelendSoru schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:29:
Heb je niet zo veel aan gemist hoor, was niet zo'n denderend ding........
Je zal maar in een studentenhuis wonen met alleen maar vrouwen
[ Voor 12% gewijzigd door Arjan Scholl op 11-08-2011 20:32 ]
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Ik ben bang dat die niet meer komt.Wii4all schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:32:
ik wil de lambo weer...nu ben ik er klaar voor
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Alpha89 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:32:
Ojeej daar komt het lawyer team van Apple!
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
p.s. weinig geslapen
Mensen veel plezier aan het bier.
En mensen aan de koffie natuurlijk ook
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
* AW_Bos voelt zich weer helemaal kind
its boogie timeArchimond schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:33:
Deze is beter dan iPad. Is een Disco Pad met verborgen disco verlichting!
p.s. weinig geslapen
256MB werkgeheugen ?!?! OMG OMG RUN!!!!!111!!1 ohnoes!11111!!!!
nie gek ook!cc12 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:36:
Gaat niet snel deze tablet.
Verwijderd
Als ie nou 49,95 wascc12 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:36:
Gaat niet snel deze tablet.

Misschien nog 99,95 zoals al die bart smit tablets.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Hihi, goeie troll!luappul schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:35:
Nou mensen wie koop die cheap-ass galaxy Tab 10.1 rip-off , dan kunnen we verder met (hopelijk) mooier spul.....
voor dat geld kan je hem nog eens kapot gooien
Inderdaad, dan zouden ze alles wel kwijtraken.Emcee schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:37:
eigenlijk moeten ze na 5 min nog niet uitverkocht langzaam het bedrag laten aflopen
Verwijderd
Will it blend?Multispeed schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:37:
[...]
of in een blender stoppen. will it blend?Multispeed schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:37:
[...]
ora et labora
als ze dan wel goede spullen hebben ?Archimond schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:38:
Wat zouden jullie ervan vinden als iBood software of games op deze manier gaat verkopen?
Doen ze toch al? Voor de consoles?Archimond schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:38:
Wat zouden jullie ervan vinden als iBood software of games op deze manier gaat verkopen?
hahaha idd..!
Dan mag je ook een nieuwe blender kopen vrees ik.
Hell no, check YouTubeReiben schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:39:
[...]
Dude, Android 2.2 staat er toch op? Staat op de plaatjes, in de omschrijving, op de website.. en die 256 MB werkgeheugen is ook wel overheen te komen, dat heeft de Yarvik TAB210 ook.. En die is ook mateloos populair..djunicron schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:35:
Mmmm... redelijke CPU, Android 2.1... mmmm jammer
256MB werkgeheugen ?!?! OMG OMG RUN!!!!!111!!1 ohnoes!11111!!!!
NZXT H7 Flow | AMD Ryzen 9 5900X | Gigabyte X570 Gaming X | Corsair Vengance LPX 64GB DDR4-3200 | Sapphire Nitro+ RX 6950 XT | FujiFilm X-S10 | Sigma 18-50mm F/2.8 | Sigma 30mm F/1.4 | Sigma 56mm F/1.4 | Viltrox 85mm AF II F/1.8 | Meike 50mm F/0.95
misschien komt die nog!Reiben schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:39:
[...]
Verwijderd
Voor hetzelfde geld heb je deze: pricewatch: Hannspree HANNSpad SN10T1 Dual core, 512mb RAM etc.Benedykt schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:40:
[...]
Dude, Android 2.2 staat er toch op? Staat op de plaatjes, in de omschrijving, op de website.. en die 256 MB werkgeheugen is ook wel overheen te komen, dat heeft de Yarvik TAB210 ook.. En die is ook mateloos populair..
Hoe duur was die de laatste keer? Ik zoek eigenlijk ook zo'n ding.Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:40:
het zal mij spijten als de wake up light niet meer voorbij komt vandaag,,ik houd mij oogskes nog wel open na bijna 20 uur,,,,ik wacht,
heb je geen rentepunten van de ing, daar staat ie ook weleens bij.Reiben schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:41:
[...]
Hoe duur was die de laatste keer? Ik zoek eigenlijk ook zo'n ding.
Burp
Verwijderd
Jynx much?AW_Bos schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:42:
Hm, die trolley's zijn al weer even geleden...
die op TY hebben meer dan 1500 watt POWRRRRR
ik vraag me alleen af waar die messen van gemaakt zijn.
ora et labora
39,95Reiben schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:41:
[...]
Zoek: Wake 40 euro NL hunt, 50 euro laatste BE hunt, en in maart nog 70 euro.Reiben schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:41:
[...]
De hunt is weer voorbij. Nog even uitblazen hier en daarna gaan we uitpakken. Vanaf morgen (12 augustus 2011 voor de Pietjes Precies onder ons) is het weer gedaan met de slowchat in dit topic!
Degenen die het product van hun dromen gemist hebben of een medetweaker blij willen maken met een overtollige aankoop kunnen terecht in V&A. Dit topic is niet bedoeld voor ruilhandel, aanbieden van of vragen naar hunt producten.
De SF crew wenst alle hunters heel veel plezier met de aankopen en we hopen dat iedereen het hier naar zijn of haar zin heeft gehad. :)