volgens mij loopt hij vast
zie niks meer gebeuren hiero..
Lol, je kunt hem niet kopen en hij gaat ook niet weg..
de hunt hangt \o/ jeeeej
Specs PCtjuh - Specs File Servertjuh - Specs Encode Servertjuh
Weg, )@(*$#advertentie, laat me er anders 2 kopen, stront
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dit is de overgang naar de normale Ibood van de dag 
Oh, en weer verder
Oh, en weer verder
[ Voor 20% gewijzigd door Hoyden op 11-08-2011 16:08 ]
als je op de stock pagina kijkt zegt hij dit: [6694,"0%",0] 0% in voorraad, maar niet uitverkocht... er is daar iets mis aan het gaan...
ah daar is ie weer
Specs PCtjuh - Specs File Servertjuh - Specs Encode Servertjuh
eindelijk eent as...
[ Voor 37% gewijzigd door TheMOD op 11-08-2011 16:08 ]
Waar is AW_Bos?
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Wel met versterker erbijnFo schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 16:08:
Zijn er geen pc speaker lang geweest ?
kan je mooi je samsonite set in doen
Zitten er boodschappen in die box? Moet boodschappen doen
Had ik maar spelletjes gehaald vor m'n vriendin, hoefde ik niet mee
Btw, UITVERKOCHT
Had ik maar spelletjes gehaald vor m'n vriendin, hoefde ik niet mee
Btw, UITVERKOCHT
Iemand was je voor met je plaatje
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Trolley, snap je 'em aar?
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Ging verdacht snel voor een reistas
Suspect: Id like to see a warrant?
Vic Mackey: Id like to see Anna Kournikova naked on a waterbed.
of volgooien met mediaplayers en zaklampen
Vergeet de geurtjes niet, maar dan moeten ze er nog ff van die doorzichtige zakjes bij doenT7D_Sneezy schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 16:10:
[...]
of volgooien met mediaplayers en zaklampen
Heel erg de neiging om nu
"FIRST111!!1!ONE11!! "
te doen XD
Koekje d'r bij?
Of een paar mediaplayers... En dan in zee keilen...
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
Zwarte en Witte Duopack Wii controllers van HAMA
Weer die namaak Wii dingen.... Ze gaan op herhaling!
AAAAH nachtmerrie weer die lelijke dingen!
Is dat gat op die controller nou voor een ventilator?xD Lelijk ding.
Nee? Leg eens uit
Wie kent Trollface nou niet
Aahh eindelijk... personenalarmering. Druk op de knop voor de thuiszorgmedewerker
Als het al bijna afgelopen is dan vind ik het een beetje tegenvallen.. zaten wel wat leuke dingen tussen maar nou ook niet echt heel veel bijzonders..
You serious bro?AMD1800 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 16:11:
Is dat gat op die controller nou voor een ventilator?xD Lelijk ding.
Nou, niet bijzonder? Wel bijzonder veel mediaplayersBrummetje schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 16:12:
Als het al bijna afgelopen is dan vind ik het een beetje tegenvallen.. zaten wel wat leuke dingen tussen maar nou ook niet echt heel veel bijzonders..
Er is nooit zo veel bijzonders.Brummetje schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 16:12:
hoe duur was eigenlijk dat setje met die Canton?
Wii-motion-min?
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
Vraagje, als je al een keer besteld hebt staat je afleveradres etc. vooraf ingevuld? anders snap ik niet hoe een product in 10 seconden al weg kan zijn
Volgens mij doen ze altijd nog een rondje "spul dat de eerste keer niet verkocht werd" aan het einde van de hunt.cc12 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 16:11:
Weer die controllers. Lijkt wel of alles herhaalt wordt.
Jep...hugoy schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 16:12:
Vraagje, als je al een keer besteld hebt staat je afleveradres etc. vooraf ingevuld? anders snap ik niet hoe een product in 10 seconden al weg kan zijn
Kleine E600leosand schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 16:12:
580leosand schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 16:12:
Klopt, ff een account aanmaken met je gegevens...hugoy schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 16:12:
Je kan je registreren. Dan doet hij het vanzelf invullen.hugoy schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 16:12:
merci, dan weet ik in elk geval dat ik dus geen kans heb bij de nuttige producten

kan je invullen bij de knop orderstatus, ook voordat je besteldhugoy schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 16:12:
[ Voor 9% gewijzigd door Termi op 11-08-2011 16:14 ]
ow dat was best goedkoop dus
ah ja was zeker snel weg
Als jij me een Wii geeftUlyssesNL schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 16:14:
anders kopen jullie even die controllers. in plaats van te slowchatten
Ah ik zie het, bedankt!Termi schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 16:14:
[...]
kan je invullen bij de knop orderstatus, ook voordat je besteld. Met een edentifier 2 , hoef je alleen nog je pincode en ok te toetsen
.
De controllers zijn erg goed kan ik zeggen. Net zo goed als de originele, al dan niet beter. Kopen dus.
Ik zie geen rukkertsxheroxkefx schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 16:15:
het is net chatroulette hiero
Never wanna give you up....
Duurt zo lang
Spiegeltje ophangen?
29,95Naranya schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 16:16:
Weet iemand nog hoe duur die Lego auto was?
Never gonna ibood u down..TMoose schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 16:16:
Never wanna give you up....
heel slecht
3 tientjesNaranya schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 16:16:
Weet iemand nog hoe duur die Lego auto was?
Fujifilm X-Pro1
gaat rap hier
Het gaat hier sneller dan die wii controllers
Het gaat hier sneller dan die wii controllers

Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs
Let op:
De hunt is weer voorbij. Nog even uitblazen hier en daarna gaan we uitpakken. Vanaf morgen (12 augustus 2011 voor de Pietjes Precies onder ons) is het weer gedaan met de slowchat in dit topic!
Degenen die het product van hun dromen gemist hebben of een medetweaker blij willen maken met een overtollige aankoop kunnen terecht in V&A. Dit topic is niet bedoeld voor ruilhandel, aanbieden van of vragen naar hunt producten.
De SF crew wenst alle hunters heel veel plezier met de aankopen en we hopen dat iedereen het hier naar zijn of haar zin heeft gehad. :)
De hunt is weer voorbij. Nog even uitblazen hier en daarna gaan we uitpakken. Vanaf morgen (12 augustus 2011 voor de Pietjes Precies onder ons) is het weer gedaan met de slowchat in dit topic!
Degenen die het product van hun dromen gemist hebben of een medetweaker blij willen maken met een overtollige aankoop kunnen terecht in V&A. Dit topic is niet bedoeld voor ruilhandel, aanbieden van of vragen naar hunt producten.
De SF crew wenst alle hunters heel veel plezier met de aankopen en we hopen dat iedereen het hier naar zijn of haar zin heeft gehad. :)