☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
mehSluuz schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:16:
Wie heeft nou nog G?!
//Thapous
[ Voor 21% gewijzigd door donny007 op 11-08-2011 14:17 ]
/dev/null
Gamertag: FinrazielNL
Do what you love, do it often
Signature
Bart Smit heeft hem voor 70 euro voor de X360 en de PS3finraziel schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:17:
Hmm... verkeerde console...
Verkoopt iBood weleens iets dat met muziek te maken heeft?
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm
Nieuwe tv?macciez schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:18:
Ik wil iets voor internet op mn tv!!!
PSN: Sluuz
Ja, ik postte het en bedacht me dat het eigenlijk ook nog best duur wasSytseHartvelt schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:18:
[...]
Bart Smit heeft hem voor 70 euro voor de X360 en de PS3
Gamertag: FinrazielNL
En ik zoek nog een lekker luchtjeslabetje schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:19:
Ik zoek een mooie netwerk printer.
Ook, ik wil iets kopen en het resultaat moet zijn, dat ik mn laptop savonds niet meer aan hoef te doen
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
altijd gedacht dat die dingen duurder waren iddfinraziel schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:19:
[...]
Ja, ik postte het en bedacht me dat het eigenlijk ook nog best duur was
Signature
http://www.rtvnoord.nl/home/pagina.asp?pid=102785
Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm
Trollslabetje schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:19:
Ik zoek een mooie netwerk printer.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Dan moet je wel heel veel geluk hebben dat je die kan aanschaffen.Siempie schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:20:
Hmm, bedenk me net. Als er nou een mooie tablet of kleine notebook langskomt haal ik die mss wel voor school.
Dat is echt gekkenwerk.
/dev/null

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Wil je niet zon mooie guitar hero SUPERBUNDEL!! voor school? Ik denk dat je ons allemaal een plezier doet..Siempie schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:20:
Hmm, bedenk me net. Als er nou een mooie tablet of kleine notebook langskomt haal ik die mss wel voor school.
Fujifilm X-Pro1
Een vriendin???macciez schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:19:
[...]
Ook, ik wil iets kopen en het resultaat moet zijn, dat ik mn laptop savonds niet meer aan hoef te doen
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
Is iedereen dan per definitie te laat?donny007 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:21:
Dan ben je per definitie te laat..... mooie spullen gaan 0.5 tot 6 seconden mee.

Specs PCtjuh - Specs File Servertjuh - Specs Encode Servertjuh
/dev/null
Ik heb ook een leuke computer..
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
tdw schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:21:
Het volgende item wordt een trolley. Ik weet het zeker.
[afbeelding]
Met capacatief scherm en 10,1 inch..donny007 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:22:
Een tablet....

en het liefst voor 100 euro
MacBook Pro Mid 2012 16Gb RAM | Xiaomi Mi2S 32 Gb
lol, daar moest dan nog achter: om even mn mail etc te checken op een groter scherm dan mijn telefoon
/dev/null
Specs PCtjuh - Specs File Servertjuh - Specs Encode Servertjuh
En waarschijnlijk maar 20e goedkoper dan normaal..Diamond4ever schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:24:
ja een 3DS zou ik ook wel kopen... maar ik denk dat da zo'n 0.5 tot 6 sec item is
Signature
vriendin met grote actieve brillenglazen?macciez schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:23:
[...]
lol, daar moest dan nog achter: om even mn mail etc te checken op een groter scherm dan mijn telefoon
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
Ik rkeeg straks een soort wacht scherm. Voorraad werd gecheckt, veel bestel kliks in 1x.luappul schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:23:
Op welk moment heb je eigenlijk je koopje binnen? pas als je betaling hebt uitgevoerd toch? Dan ben je dus met ideal altijd te laat volgens mij.....
Dit stond een minuut of 6, waren 5 artikelen verder en toen ineens sprong hij naar het betaalscherm.
Dus dan pas.
Fujifilm X-Pro1
Nu maar hopen dat die fatsoendelijk is.
Had 't graag voor je gedaan, maar heb hier al genoeg houten superbundels staanfloppie86 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:21:
[...]
Wil je niet zon mooie guitar hero SUPERBUNDEL!! voor school? Ik denk dat je ons allemaal een plezier doet..
True, en dan ben ik nog perfectionistisch ook, dus kan me niet voorstellen dat ik in dat ene ogenblik kan bepalen of-ie wel bij me pastHoyden schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:21:
[...]
Dan moet je wel heel veel geluk hebben dat je die kan aanschaffen.
Dat is echt gekkenwerk.
Maar ja, is het product van jou als je op bestellen hebt geklikt of als de betaling rond is?
/dev/null
nieuws: Rechter verbiedt verkoop Samsung Galaxy Tab 10.1 in Europa - update
Geen idee, ik loop er daarom maar zo snel mogelijk doorheen.Siempie schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:25:
Maar ja, is het product van jou als je op bestellen hebt geklikt of als de betaling rond is?
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Verwijderd
Probeer het eens uit met de Guitar Hero Bundle.Siempie schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:25:
True, en dan ben ik nog perfectionistisch ook, dus kan me niet voorstellen dat ik in dat ene ogenblik kan bepalen of-ie wel bij me past![]()
Voorraad van 10 miljoen stuks tegen absolute dumpprijzen, kom maar op!donny007 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:24:
Samsung Galaxy Tab 10.1's, door Samsung in de aanbieding gegooid voor de blokkade;)
Zodra je je manier van betalen hebt gekozen en hebt doorgeklikt, dan ben je zeker van je product.thefox154 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:24:
[...]
Ik rkeeg straks een soort wacht scherm. Voorraad werd gecheckt, veel bestel kliks in 1x.
Dit stond een minuut of 6, waren 5 artikelen verder en toen ineens sprong hij naar het betaalscherm.
Dus dan pas.
Signature
Even niets...
Helaas heb ik al een iPad.
Wat een bazig topic dit, mijn eerste topic met meer dan 20 antwoorden. YAY.
F5en heeft weinig zin. Maar die zullen er genoeg zijn.. en als ze t niets lijkt uieindelijk, annuleren ze later de order.thijszor schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:27:
ik vraag me af of er gewoon handelaren keihard f5'en, alles doorklikken en met heel snelle blik kijken wat ze kopen ( of niet eens ) en het gewoon met +- 5/10% marge verder verkopen.
Signature
Wees maar niet te blij op je stats, waarschijnlijk is de boel verwijderd voor de dag om isKecin schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:27:
Oeh een Galaxy Tab voor 2 euro!
Ik ga off-line shoppen.
Denk het niet, grootste gedeelte is verouderde meuk (EOL) of refurbished. Hunt is meer voor het gevoel van een koopje dan dat het daadwerkelijk koopjes zijn. Op een paar uitzonderingen daargelaten wellicht.thijszor schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:27:
ik vraag me af of er gewoon handelaren keihard f5'en, alles doorklikken en met heel snelle blik kijken wat ze kopen ( of niet eens ) en het gewoon met +- 5/10% marge verder verkopen.
wild mutant space hamsters
Wanneer je ineens 5 besteld, betaal je dan ook 5 keer verzendkosten?>FireDrunk schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:27:
Nee, want de verzendkosten zijn hoog...
Nee, 1xKecin schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:28:
[...]
Wanneer je ineens 5 besteld, betaal je dan ook 5 keer verzendkosten?>
Even niets...
Nee.Kecin schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:28:
[...]
Wanneer je ineens 5 besteld, betaal je dan ook 5 keer verzendkosten?>
Ik heb dit topic zien groeien van 100 naar 168 pagina's, na de pauze, "er zijn 234 nieuwe berichten geplaatst".Kecin schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:27:
Oeh een Galaxy Tab voor 2 euro!
/dev/null
Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees
account maken en inloggen, dan staat het meeste al ingevuld.macciez schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:28:
hoe doen jullie dat met snel bestellen? alle gegevens al ingevuld ofzo?
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Nee, de topics worden gearchiveerd en gelockt dacht ikSiempie schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:28:
[...]
Wees maar niet te blij op je stats, waarschijnlijk is de boel verwijderd voor de dag om is
Ik heb maar 34 pagina's.donny007 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:28:
[...]
Ik heb dit topic zien groeien van 100 naar 168 pagina's, na de pauze, "er zijn 234 nieuwe berichten geplaatst".
Tis maar net hoe de prefs hebt staan.
Dat valt dan weer mee. Had al medelijden met de mods.Kecin schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:29:
[...]
Nee, de topics worden gearchiveerd en gelockt dacht ik
Ik denk dat dat erg optimistisch is, ik zou er maar minsten 100 euro bij doenSiempie schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:29:
Ik ga voor mijn ideale aanbieding: Nikon D3100 incl. kitlensje voor 350 euro.
dus: ik neem er 1 --> ga door --> manier van betalen selecteren en dan pas ben je zeker.... Tijd voor sneller internet en liters cafeïne, dat red ik dus nooit bij de 0,5 tot 6 sec. producten.......mouzetc schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 14:26:
[...]
Zodra je je manier van betalen hebt gekozen en hebt doorgeklikt, dan ben je zeker van je product.

De hunt is weer voorbij. Nog even uitblazen hier en daarna gaan we uitpakken. Vanaf morgen (12 augustus 2011 voor de Pietjes Precies onder ons) is het weer gedaan met de slowchat in dit topic!
Degenen die het product van hun dromen gemist hebben of een medetweaker blij willen maken met een overtollige aankoop kunnen terecht in V&A. Dit topic is niet bedoeld voor ruilhandel, aanbieden van of vragen naar hunt producten.
De SF crew wenst alle hunters heel veel plezier met de aankopen en we hopen dat iedereen het hier naar zijn of haar zin heeft gehad. :)