Zijn boormachines genoeg voorbij gekomen
Qwerty of Azerty?
/dev/null
Aan veel reacties te zien genoeg..AW_Bos schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:47:
Zijn er bruggers in de zaal hier?
Eigenlijk kan dit ding me rug op
. NEXT!!!@
[ Voor 11% gewijzigd door AW_Bos op 11-08-2011 13:48 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
i see what you did there
Do what you love, do it often
Zoon eastpak kan op de uni ook nog wel
uitgezonderd normale slijtage...
Fujifilm X-Pro1
Waddafack? Was toch levenslang? Dat werd mij 12 jaar geleden verteld
Verwijderd
Like hell, fuck die boeken...Fireb@ll schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:49:
[...]
Zoon eastpak kan op de uni ook nog wel

/dev/null
kwart voor 9M34nM4chin3 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:50:
tot hoelaat duurt deze grap ongeveer?
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
kom op mensen, koop die pleuris rugzakken ff op
Tot alles op is.M34nM4chin3 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:50:
tot hoelaat duurt deze grap ongeveer?
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Na 5 jaar ga jij niet meer terug voor garantieAW_Bos schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:49:
[...]
Waddafack? Was toch levenslang? Dat werd mij 12 jaar geleden verteld
Yep. Een geurtjeAlpha89 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:51:
[...]
Is dat dan plots of volgt er dan nog 1 mega knaller?
12 tv's voor de prijs van 1 is altijd de afsluiterAlpha89 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:51:
[...]
Is dat dan plots of volgt er dan nog 1 mega knaller?
hehe die kutrugzakken zijn eindelijk op.... whats the next crap?
Afsluiten met een box, dat wordt leuk
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Verwijderd
Crapbrtk schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:52:
Tennistassen ofc.
/dev/null
een printer?brtk schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:52:
Fujifilm X-Pro1
Op?brtk schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:52:
ze hebben nog 25 kleuren

Oh nee? Heb anders na 3 jaar wel mooi een nieuwe mogen uitzoeken, en als ie stuk is laat ik hem gewoon maken.Termi schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:51:
[...]
Na 5 jaar ga jij niet meer terug voor garantie.
Gratis he...
[ Voor 11% gewijzigd door AW_Bos op 11-08-2011 13:53 ]
LEGO!!!!!
MacBook Pro Mid 2012 16Gb RAM | Xiaomi Mi2S 32 Gb
Lego Racers: Lamborghini 8169 - bouw je eigen Lamborghini Gallardo LP560-4 met 741 stenen!
Haha, dat vind ik nou echt een mooie opmerking. Nu even dit lego pakket bekijken.M34nM4chin3 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:52:
[...]
12 tv's voor de prijs van 1 is altijd de afsluiter
Dat betekent niet dat ze maar 2x een box gaan verkopen. Er zijn ook al 38 tassen en 13 zaklampen geweest..
~ James May
Geen Aventador, -1....
/dev/null
Schaal 1:12floppie86 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:54:
ik heb de auto!
tuurlijk, weetje hoe koel lego is.. past mooi naast mn leopard tankVerwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:54:
Heb je um serious gekocht?
Fujifilm X-Pro1
De auto heeft een 201.000 dollar basisprijs en een 205 + mph topsnelheid (200 mph voor de Spyder) en kan van 0-tot-100 in minder dan 3,5 seconden.
wtf nu maar voor 30 euro!
wtf nu maar voor 30 euro!
Verwijderd
Lego is niet cool meer, duplo is de bom.floppie86 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:55:
[...]
tuurlijk, weetje hoe koel lego is.. past mooi naast mn leopard tank
Dan was hij 200k en niet 30 euroTVL schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:55:
As tie nou echt was
Echt lego?TVL schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:55:
As tie nou echt was
Ik heb hem ook gekochtfloppie86 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:55:
[...]
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
En nu een Lego backpak voor al je luchtjes
Toch een beetje nep. Ik zie nu al heel veel producten voor een tweede keer langskomen. Maar de eerste keer wordt wel aangegeven dat het product uitverkocht is......
Bedoel je niet een Lego-part tank?floppie86 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:55:
[...]
Mooi, een zaklamp
~ James May
die hebben we al een tijdje niet gezien.. 4D, das huge right?
Fujifilm X-Pro1
Weer een maglite....
/dev/null
Voor iedereen die de 2D en 3D al heeft
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
Ten 1e omdat ze niet altijd alle producten in 1x verkopen.Freeze-Oh schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:57:
Toch een beetje nep. Ik zie nu al heel veel producten voor een tweede keer langskomen. Maar de eerste keer wordt wel aangegeven dat het product uitverkocht is......
Ten 2e omdat mensen het product "kopen" en dan even later weer annuleren alleen maar voor een nieuw product.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
De lamp ging wel erg snel
Hier kon uw advertentie staan
Black & Decker 550W Alligator® elektrische snoeizaag (refurbished)
AUW!!! (mensen Tirza gelezen?)Kleissen88 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 13:59:
Black & Decker 550W Alligator® elektrische snoeizaag (refurbished)
Fujifilm X-Pro1
Wat is dat *doet aan SAW denken*.....
/dev/null
Ben benieuwd naar de temperatuur in de serverruimte van iBood
Let op:
De hunt is weer voorbij. Nog even uitblazen hier en daarna gaan we uitpakken. Vanaf morgen (12 augustus 2011 voor de Pietjes Precies onder ons) is het weer gedaan met de slowchat in dit topic!
Degenen die het product van hun dromen gemist hebben of een medetweaker blij willen maken met een overtollige aankoop kunnen terecht in V&A. Dit topic is niet bedoeld voor ruilhandel, aanbieden van of vragen naar hunt producten.
De SF crew wenst alle hunters heel veel plezier met de aankopen en we hopen dat iedereen het hier naar zijn of haar zin heeft gehad. :)
De hunt is weer voorbij. Nog even uitblazen hier en daarna gaan we uitpakken. Vanaf morgen (12 augustus 2011 voor de Pietjes Precies onder ons) is het weer gedaan met de slowchat in dit topic!
Degenen die het product van hun dromen gemist hebben of een medetweaker blij willen maken met een overtollige aankoop kunnen terecht in V&A. Dit topic is niet bedoeld voor ruilhandel, aanbieden van of vragen naar hunt producten.
De SF crew wenst alle hunters heel veel plezier met de aankopen en we hopen dat iedereen het hier naar zijn of haar zin heeft gehad. :)