☻/
/▌
/ \
MacBook Pro Mid 2012 16Gb RAM | Xiaomi Mi2S 32 Gb
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
naja, deze gaat ja ook niet zo snelMagic schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:39:
't wordt weer tijd voor een trolley, ik heb zin in koffie
Do what you love, do it often
Sold Out?
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Dan heb je blijkbaar nog nooit een fenix in je handen gehad.M34nM4chin3 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:38:
Maglights waren beter en goedkoper..
Maglites are so passee.
/dev/null
Hunt is meer keer per jaar.. maar niemand gaat hier echt voor sparen.M34nM4chin3 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:40:
zijn er trouwens serieus mensen die hier een jaar lang voor gespaard hebben? Altijd al afgevraagd..
Signature
Raad eens door wie
Er zijn er genoeg die goedkoper en net zo goed zijn:
http://www.dealextreme.co...ize=52&pagesort=relevence
☻/
/▌
/ \
Yep, 50e. Makkelijker te bestellen overigens. Heb er ook1, beetje spijt!TheMOD schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:40:
Zag ik nou dat je box al langs is geweest??? o.O
Signature
Verwijderd
Er is al 2x een €50,- box langs geweest als ik het goed herinner.TheMOD schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:40:
Zag ik nou dat je box al langs is geweest??? o.O
Mini-ITX || Gigabyte H55N-USB3 | Core i7 870 | GTX460 | 4GB OCZ DDR3| Lian Li PC-Q11
Maglite 3d geeft wel meer lumen dan deze fenixmaartend schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:39:
[...]
Dan heb je blijkbaar nog nooit een fenix in je handen gehad.
Maglites are so passee.
MacBook Pro Mid 2012 16Gb RAM | Xiaomi Mi2S 32 Gb
Dat verschilt heHertog6 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:43:
Ik vraag me altijd af... zit er nou ook echt nog iets nuttigs/boeiends in die box of valt dat best tegen ?
Signature
Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...
12 Refurbished d*ldo's oidHertog6 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:43:
Ik vraag me altijd af... zit er nou ook echt nog iets nuttigs/boeiends in die box of valt dat best tegen ?
/dev/null
Maar deze moet je meer vergelijken met een magmini. Nog niet eens, deze draait op 1AAcc12 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:42:
[...]
Maglite 3d geeft wel meer lumen dan deze fenix
En zoek dan eens naar een 3D Fenix
Ben ook wel benieuwd :--)!donny007 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:44:
Heeft iemand een box gekocht in een vorige hunt, en wil de inhoud daarvan delen?
Die camera is leuk, maar er zijn 2 versies, eentje die vga opneemt. En eentje die 720p doet. Dat is deze niet
[ Voor 88% gewijzigd door SgtElPotato op 11-08-2011 11:46 ]
Zucht...
/dev/null
Precies andersomSgtElPotato schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:45:
Een product is toch pas uitverkocht als de hele balk blauw is? Bij mij loopt de blak terug, was bijna helemaal blauw, en nu is ie helemaal grijs.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Andersom. Blauw = voorraad, grijs = verkocht.SgtElPotato schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:45:
Een product is toch pas uitverkocht als de hele balk blauw is? Bij mij loopt de blak terug, was bijna helemaal blauw, en nu is ie helemaal grijs.
Als de balk helemaal blauw is, is dat de volledige voorraad. Wanneer het blauw weg is, is de voorraad op.SgtElPotato schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:45:
Vele malen beter dan een maglite imho. Die gaan bij mij altijd stuk.
Voor wat?BrammT schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:46:
Kut, net te laat.
Als het voor de zaklamp is, kijk even op dealextreme
Ik vermoed alleen dat het zomaar iBood medewerkers kunnen zijn..macciez schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:45:
Je kan op Youtube wel naar iBood unboxing videos zoeken
vast niet allemaal, dat zou betekenen dat _niemand_ die ooit zon ding heeft gekocht een unboxing video heeft gemaakt...d3lph schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:47:
[...]
Ik vermoed alleen dat het zomaar iBood medewerkers kunnen zijn..
Blijft lollig wel vaker
☻/
/▌
/ \
/dev/null
Maar als je er 9 nep video's plaatst van iBood met de mooiste spullen en een "echte" user video wie geloof je dan?macciez schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:47:
[...]
vast niet allemaal, dat zou betekenen dat _niemand_ die ooit zon ding heeft gekocht een unboxing video heeft gemaakt...
[ Tesla MIG MYP ]
ik geloof helemaal niemand onlined3lph schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:49:
[...]
Maar als je er 9 nep video's plaatst van iBood met de mooiste spullen en een "echte" user video wie geloof je dan?
Zucht..d3lph schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:49:
[...]
Maar als je er 9 nep video's plaatst van iBood met de mooiste spullen en een "echte" user video wie geloof je dan?
Signature
/dev/null
Zijn er niet veel van zo te zien
Dat ging snell
[ Voor 34% gewijzigd door Stollie op 11-08-2011 11:51 ]
Ziezo, gefixtStollie schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:50:
Weer een Slet...
Altijd geinig, erg handzaam...
Shit, volgende keer beter.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
/dev/null
Zozo, met die van mij kun je nog bellen ook. SGS2 ftw
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
/dev/null
Bij mij niet, maar ze moeten dat forum offline gooien.
Tweakers kan het makkelijk aan, dan komen ze maar lekker hierheen, want dit kost gewoon veel klanten, en mensen krijgen time-outs enzo.
http://www.dinodirect.com...rger.html?AdAnalytics=201|0|4645|2|0BrammT schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:46:
Kut, net te laat.
Daar hebben ze hem ook
☻/
/▌
/ \
5 euro incl.thefox154 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:54:
Deze kun je bij mij kopen bijna ongebruikt tegen elk aannemlijk bod
Tsja, flickr op d'r mee.Bartske schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:54:
Ach je zet er wat bittorrent, youtube en flickr icoontjes bij en het verkoopt wel.
Kom nou is met een goede aanbieding!!

Succes met 1080p streamen
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Zucht...
Meer een lastpakG-Tus schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:56:
WTF Eastpak...

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
De hunt is weer voorbij. Nog even uitblazen hier en daarna gaan we uitpakken. Vanaf morgen (12 augustus 2011 voor de Pietjes Precies onder ons) is het weer gedaan met de slowchat in dit topic!
Degenen die het product van hun dromen gemist hebben of een medetweaker blij willen maken met een overtollige aankoop kunnen terecht in V&A. Dit topic is niet bedoeld voor ruilhandel, aanbieden van of vragen naar hunt producten.
De SF crew wenst alle hunters heel veel plezier met de aankopen en we hopen dat iedereen het hier naar zijn of haar zin heeft gehad. :)