Signature
Dank ibood is dan wel gefaald. Ik heb iig een lekjere whiskey besteld vanavondHellStorm666 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 03:28:
[...]
En bitter houd ik ook niet van
Tenminste, bier gaat welGrand Prestige, Leffe blond, Brugse Zot, Grimbere trippel ed vind ik heerlijk
Verwijderd
Mwa, een statusproduct hoor. Wat kan er nog voor verschil zitten tussen 50 en 70 jaar. Misschien istie zelfs wel minder...laurenssie schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 03:27:
http://www.thewhiskyexchange.com/P-14040.aspx
Ook een leuk whisky'tje.
Hoop voor je dat er niks moois aan je neus voorbij gaat .. Weltrusten!laurenssie schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 03:31:
Mensen, het was gezellig, maar ik sla af! Eventjes een powernap!
Ik heb liever een zomerdekbed dan een Onkyo receiverAlpha89 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 03:30:
HOE KAN EEN ZOMERDEKBED NU SNELLER GAAN DAN EEN ONKYO RECIEVER!
Sorry voor de caps!
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Welke heb je besteld? en waaromCrazyanz schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 03:30:
[...]
Dank ibood is dan wel gefaald. Ik heb iig een lekjere whiskey besteld vanavond
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
De Dalwhinnie dan maar?HellStorm666 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 03:28:
En bitter houd ik ook niet van
Tenminste, bier gaat welGrand Prestige, Leffe blond, Brugse Zot, Grimbere trippel ed vind ik heerlijk
Neus: aromatisch en bevat heide en honingzoete smaken. Smaak: droog parfum met zachte vleugjes heide, honing, mout en citrus. Afdronk: lang, turf en mout en weelderig zoet.
Sarcasm is my superpower! What's yours?
20 minuten powernap. Met wip(jvsjmedia.nl schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 03:31:
[...]
Hoop voor je dat er niks moois aan je neus voorbij gaat .. Weltrusten!
Ze zijn al weglaurenssie schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 03:32:
[...]
20 minuten powernap. Met wip()stoeltjes zal het wel niet zo hard gaan.
Bijna iedereen heeft al pasjes
Signature
Cragganmore 12y omdat ik bijna niets van whiskey weet en wel eens een "goede" wil proberen.
Verwijderd
Wat ik bedoel te zeggen: Hout is hout, als de smaak eruit is getrokken, geeft dat iig geen stimulans meer voor verdere ontwikkeling. Misschien dat er qua rijping op zichzelf nog wat speciaal gebeurd...Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 03:31:
[...]
Mwa, een statusproduct hoor. Wat kan er nog voor verschil zitten tussen 50 en 70 jaar. Misschien istie zelfs wel minder...
Ik heb al wat ik wil, maar voor de rest zou iets leuks mooi meegenomen wezen. Al is het maar een iPhone dock ofzo. Heb ik nog nietAlpha89 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 03:34:
Ik ben weg
Truste all!
Moge jullie krijgen wat jullie willen!
Truste!
Verwijderd
Heb m zelf nog nooit op, maar hij doet nog steeds wel budget aan...Crazyanz schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 03:34:
p
[...]
Cragganmore 12y omdat ik bijna niets van whiskey weet en wel eens een "goede" wil proberen.
Dalwhinnie wordt m niet ivm bittere afdronk, vind juist het zoet branderige lekker aan de JDVerwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 03:35:
[...]
Heb m zelf nog nooit op, maar hij doet nog steeds wel budget aan...
Cragganmore wordt m helaas niet vanwege de Gember
Hier is behoorlijk wat te vinden http://onversneden.com/
[ Voor 8% gewijzigd door HellStorm666 op 11-08-2011 03:38 ]
Scientia Potentia Est
Ach, hij krijgt een prima recentie in "Whiskymagazine" en je hebt al een flesje voor €30,-Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 03:35:
Heb m zelf nog nooit op, maar hij doet nog steeds wel budget aan...
Zeker als je nog niet echt bekend met whisky's is hij prima om mee te beginnen.
Dalwhinnie een bittere afdronk?HellStorm666 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 03:37:
[...]
Dalwhinnie wordt m niet ivm bittere afdronk, vind juist het zoet branderige lekker aan de JD
Cragganmore wordt m helaas niet vanwege de Gember
Tis volgens mij de zoetste die ik ooit geproeft heb
btw; waar haal jij gember vandaan bij de cragganmore?
[ Voor 7% gewijzigd door Nnoitra op 11-08-2011 03:41 ]
Verwijderd
Cardhu is imo wel een redelijke beginners whisky voor als je het fruitig zoekt.
Bowmore legend voor te beginnen met een beetje rook
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Signature
No animals were harmed in the making of this comment.
Haha ja, wat kost zo'n BOX? Is het het waard om erop te gokken?
Scientia Potentia Est
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Heb 'm nog nooit bij een mitra zien staanHellStorm666 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 03:52:
Meerde andere vinden de Dalwhinnie 15y idd lekker zoet... Toch maar eens halen morgen bij de Mitra
Probeer anders hier es; http://www.vooreenmooigla...ex.php?page=whiskys&id=70
Als t een "goede" is voor een "leuke" prijs, dan DEAL!tdw schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 03:52:
Als er zometeen een fles whiskey langs komt wil ik wel dat jullie die kopen he?
Scientia Potentia Est
Mitra heeft hem gewoon in het standaard assortiment hoor
36,90 inc verzend. bij Gall €36,-Stinger_ schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 03:53:
[...]
Heb 'm nog nooit bij een mitra zien staan
Probeer anders hier es; http://www.vooreenmooigla...ex.php?page=whiskys&id=70
Scientia Potentia Est
Dus gewoon nóg een fles meebestellen.
Een lekkere laphroaig ofzo
RLY?CrashOverDrive schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 03:55:
@ Stinger_
Mitra heeft hem gewoon in het standaard assortiment hoor
Dan mot ik maar es bij de lokale mitra en de mitra's binnen een straal van 25Km gaan zeuren
~ James May
Is prima om mee te beginnen, vooral vanwege de zoete smaak!kishan4uall schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 03:59:
Is die Dalwhinnie echt lekker om mee te beginnen? Ben nu wel benieuwd naar malt na alle blended die er normaal doorheen gaan..
Dan kunnen ze hem altijd nog kosteloos bestellen, kan je hem een paar dagen later in de winkel ophalen.
Sinds ik dat een paar keer gedaan heb hier, heeft de lokale Mitra Caol Ila in het assortiment opgenomen
Afgezien van 20 gapen, nope. En weer de zoveelste notebook ..laurenssie schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 03:57:
Niks gemist afgelopen 20 minuten?
Al een aantal pagina's langDutchmania schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 04:02:
En de geniale discussie/overleg over Whisky
Ik ga tukken voordat ik (nog meer) zin in een whisky'tje krijg

Of je neemt nu een glas en blijft nog ff hangen? (A)Stinger_ schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 04:04:
Grrr... De 10 minuten zijn om en nog steeds geen doos..
Ik ga tukken voordat ik (nog meer) zin in een whisky'tje krijg
Toch maar binnenkort naar de Gall danStinger_ schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 04:00:
[...]
Is prima om mee te beginnen, vooral vanwege de zoete smaak!
De enige malt die ik heb gekocht was linkje, en die was prima te doen. Is deze vergelijkbaar?
Nah, doordeweeks doe ik nog wel es verstandig zijn...jvsjmedia.nl schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 04:04:
[...]
Of je neemt nu een glas en blijft nog ff hangen? (A)
[ Voor 63% gewijzigd door Nnoitra op 11-08-2011 04:06 ]
Hahahaha geniaalVerwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 04:05:
ik heb geen probleem met drak....alleen zonder.
Of is niemand iBood meer aan het volgen
Je zit in het whisky topic man, waar heb je het nou over!Dutchmania schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 04:07:
Iemand nog wat nuttigs te vertellen over deze aanbieding, lijkt me niet echt een goed ding. Ken het ook niet, misschien dat het daar aan ligt.
Te laatDutchmania schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 04:07:
Iemand nog wat nuttigs te vertellen over deze aanbieding, lijkt me niet echt een goed ding. Ken het ook niet, misschien dat het daar aan ligt.
Als dat gebeurt zit er zeker een Ibood medewerker mee te lezenDutchmania schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 04:08:
lag me dood als er straks een flesje whisky langs komt
Zou wel super zijn...
Scientia Potentia Est
Mag niet zonder slijterij vergunningDutchmania schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 04:08:
lag me dood als er straks een flesje whisky langs komt
No animals were harmed in the making of this comment.
Speel nou gewoon eens een keer mee danCrashOverDrive schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 04:09:
[...]
Mag niet zonder slijterij vergunning
Daarom kunnen ze nu zo goedkoop wegjvsjmedia.nl schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 04:09:
Me too .. En WTF een BBQ .. Terwijl de zomer al voorbij is met alleen maar regen en regen .. -_-"
"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"
er passen net aan twee schaaltjes op

~ James May
Mja zo kan je het ook bekijken ja ..The_Cyberspace schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 04:10:
[...]
Daarom kunnen ze nu zo goedkoop weg
Het is je vergeven.....Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 04:10:
soory,,morgenstond
Maar maak die fout NOOIT meer... want het kan echt niet....
Scientia Potentia Est
De hunt is weer voorbij. Nog even uitblazen hier en daarna gaan we uitpakken. Vanaf morgen (12 augustus 2011 voor de Pietjes Precies onder ons) is het weer gedaan met de slowchat in dit topic!
Degenen die het product van hun dromen gemist hebben of een medetweaker blij willen maken met een overtollige aankoop kunnen terecht in V&A. Dit topic is niet bedoeld voor ruilhandel, aanbieden van of vragen naar hunt producten.
De SF crew wenst alle hunters heel veel plezier met de aankopen en we hopen dat iedereen het hier naar zijn of haar zin heeft gehad. :)