Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Hij gaat dan ook relatief langzaam.AW_Bos schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:48:
Ik kan eigenlijk niet geloven dat iemand dit ding koopt zeg?
Lekker kort.
Stond ooit ook op de agenda, maar nog niet van gekomen.Dutchmania schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:46:
[...]
volgende keer dit dan maar![]()
http://hothardware.com/ne...370/small_eyefinity-6.jpg
zoals ik al zei er is altijd baas boven baas..
De volgende komt met 3 beamers en dan zijn het zes beamers enz enz enz.
dit!AW_Bos schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:48:
Ik kan eigenlijk niet geloven dat iemand dit ding koopt zeg?
Koekje d'r bij?

Ryzen 7 7800X3D ,MSI PRO X670-P WIFI, 2x16GB DDR5 6000Mhz, Nvidia RTX2070 Super
dus dat je alleen nog op betalen hoeft te rammen?
De box, ik wil geen skull candy zooi erin hebben...
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Wel even een topic aanmaken / foto's posten als het ooit zo ver isScriptonusman schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:49:
[...]
Stond ooit ook op de agenda, maar nog niet van gekomen.
zoals ik al zei er is altijd baas boven baas..
De volgende komt met 3 beamers en dan zijn het zes beamers enz enz enz.
Gewoon als verjaardagscadeau doen.AW_Bos schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:49:
[...]
De box, ik wil geen skull candy zooi erin hebben...

Zoiets is leuk, die zou ik meteen kopen voor <200 euro
Verwijderd
pubertjes vinden hem wel leukadrB schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:50:
[...]
Gewoon als verjaardagscadeau doen.Of je daarna nog langs mag komen is een tweede.
Hier gaat erook nog wel een pizzaatje insjtienuh schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:50:
Honger, wie brengt me wat te eten:P
Koekje d'r bij?
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
Verwijderd
Family pack M & M's is de volgendesjtienuh schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:50:
Vorige hunt de BD oordopjes gescoord, zit er nu meer in mn oren, echt heerlijk dingen!TheJVH schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:50:
[afbeelding]
Zoiets is leuk, die zou ik meteen kopen voor <200 euro.
Van 130euro voor 45 toen geloof ik..
Signature
Ik neem aan dat je DVI>HDMI bedoeld?Bolletje92 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:47:
[...]
Dan nog: een DVI>DVI omvormer kost ook haast niets
Die heb ik ook nog liggen, zat bij m'n vorige GFX kaart
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Haha, ja, sorry, natuurlijk bedoel ik datStinger_ schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:51:
[...]
Ik neem aan dat je DVI>HDMI bedoeld?
Die heb ik ook nog liggen, zat bij m'n vorige GFX kaart
Maar dat werkt met de huidige videokaarten ook prima.
http://www.thuisbezorgd.nlsjtienuh schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:50:
IK! Wacht... mezelf dan toch...sjtienuh schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:50:

Denk ik zeggen is nooit op bed leggenlaurenssie schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:50:
Ik blijf tot 2:30 hier denk ik, dan toch maar even wat slaap meepakken.
Verwijderd
Alles wat eetbaar is, breng maar langslaurenssie schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:52:
Een zak sweet chili kroepoek hier gevonden. Iemand?
Verwijderd
heb nog wat geprakte kliekjes die ik morgneochtend aan de kippen wou gevensjtienuh schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:52:
[...]
Alles wat eetbaar is, breng maar langs
Tis al laat hehBolletje92 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:51:
[...]
Haha, ja, sorry, natuurlijk bedoel ik dat
Maar dat werkt met de huidige videokaarten ook prima.
Maar goed, tis mogelijk; mocht ik ooit een GFX kaart aanschaffen zonder HDMI-out
Sarcasm is my superpower! What's yours?
*snoept nog wat kroepoek weg*
NEXT!
Koekje d'r bij?
Pfff, er is maar één koptelefoon waarmee ik me in het openbaar wil vertonen:TheJVH schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:50:
[afbeelding]
Zoiets is leuk, die zou ik meteen kopen voor <200 euro.

Maar die heb ik al.
Klinkt ook zeer goed, trouwens.
Check out my photography on Instagram
Verwijderd
Justin013 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:53:
Hmm, iedereen honger. *Pakt snoeppot* Redband dropduo's, alleen is pot bijna leeg

Ja, ja, noem mij maar lui
-"Volgende hopelijk een Mailorder bride."
-"Prima, hopen dat het een duo pack is."
Signature
No animals were harmed in the making of this comment.
Weer een waardeloos item...
die wekkerradio is stomComgenie schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:55:
Gewoon wachten tot er iets stoms is, dan heb je genoeg tijd
http://irc.tweakers.net/iboodhunt
Dit is een Oxx, wat laat je, ook drie letters en 50 euro, goede deal toch!Wildfire schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:56:
Crap, ik hoop op de box maar wil toch echt eens gaan dutten nu...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

(@Sh4wn doe eens op IRC kijken
Ben jij als mod aangewezen om dit hele zooitje ongeregeld de hele nacht in de gaten te houden?
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Ik hoop het ook voor jeadrB schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:56:
2:30 ook maar eens naar mijn nest en dan hopen dat ik morgen het eerste uur enigszins kan functioneren.
Kan niet uit de specs halen dat hij op batterijen kan...
helaas heb je daar nu weinig aan. alles zit dicht.
die box bewaren ze voor later zodat iedereen naar die berg ellende blijft kijken die ze kwijt proberen te raken
Iets met condens.PromWarMachine schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:57:
Is dit wat voor in de badkamer?
Kan niet uit de specs halen dat hij op batterijen kan...
Tjsa, het leven van een Forumcoördinator gaat niet over rozentdw schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:57:
[...]
Ben jij als mod aangewezen om dit hele zooitje ongeregeld de hele nacht in de gaten te houden?
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Mwah, hier in Tilburg nog drie of vier zaken geopend...odan schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:57:
[...]
Dan denk ik aan brabant, want daar brandt nog licht!Wildfire schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:58:
[...]
Mwah, hier in Tilburg nog drie of vier zaken geopend...
Balen voor je, ik heb nog twee nachtwinkels die op en zijn en leveren.odan schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:57:
[...]
Thanks, was aan 't kijken naar 'n ~26" TV met dvb-c maar die zat d'r bij onze zuiderburen niet bij, denk dat ik maar 'ns ga slapen
yukPromWarMachine schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:58:
Ik ben nerd, ik douche maar 2x per maand, daar kan 'ie toch wel tegen?
Hier op zolderke wel ja. ReeshofRulez!laurenssie schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:58:
[...]
Dan denk ik aan brabant, want daar brandt nog licht!
Zelfs hier in JulianaDORP (Ergens bij Den Helder) bezorgen op dit tijdsstip nog 3 zakenWildfire schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:58:
Mwah, hier in Tilburg nog drie of vier zaken geopend...
Die twee dagen per jaar (2 en een half met de .be huntFeaR schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:58:
[...]
Tjsa, het leven van een Forumcoördinator gaat niet over rozen
Verwijderd
dat zeg ik ook al een uur langAW_Bos schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:00:
nog één en ik ben echt weg...
Allemaal duimen dan maarAW_Bos schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:00:
Lekker kort.
ik ook en dan sta ik om 6 uur wel weer op...AW_Bos schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:00:
hier nog zo een.Sen schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:00:
[...]
ik ook en dan sta ik om 6 uur wel weer op...
Koekje d'r bij?
er zit maar één ding op: voor de volgende Hunt verhuizen naar ergens waar men 's nachts nog wel levert.
At random spulletjes erin.Heintzer schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 02:01:
wat is er met die box dan?
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
ik pak de koekjes welJustin013 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:53:
Hmm, iedereen honger. *Pakt snoeppot* Redband dropduo's, alleen is pot bijna leeg
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Veel plezier met je feestje, ik ga naar bed. Hunt ze! :Wzeef schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 01:59:
[...]
Die twee dagen per jaar (2 en een half met de .be hunt) mag het wel een feestje zijn in SF.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
De hunt is weer voorbij. Nog even uitblazen hier en daarna gaan we uitpakken. Vanaf morgen (12 augustus 2011 voor de Pietjes Precies onder ons) is het weer gedaan met de slowchat in dit topic!
Degenen die het product van hun dromen gemist hebben of een medetweaker blij willen maken met een overtollige aankoop kunnen terecht in V&A. Dit topic is niet bedoeld voor ruilhandel, aanbieden van of vragen naar hunt producten.
De SF crew wenst alle hunters heel veel plezier met de aankopen en we hopen dat iedereen het hier naar zijn of haar zin heeft gehad. :)