a.manders schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 14:30:
Het gaat om Eden 11.0. Ik weet niet of hier nog updates/subversies in zijn
Ik had dat voorbeeld even uit mijn hoofd gedaan omdat ik niet thuis ben. Het is idd dat formaat dat ik gebruik. Meestal laat ik de bestandsnaam onveranderd omdat het in 999 van de 1000 gevallen dan al werkt
Ik zal vanavond eens kijken of ik een specifiek voorbeeld kan vinden een bestand die niet werkt
Ik heb ook dit soort probleepjes gehad.
Ik heb zelf gemerkt dat, zoals al aangegeven, de naamgeving er heel erg toe doet. Toen ik mijn hele collectie in het systeem ging opnemen bleek dat bijvoorbeeld het jaar van uitkomst er voor de films toe doet. Als je IMdB als scraper hebt moet je die dus cecken.
Het gekke bij mij is dat ik nu voor alle afleveringen van alle series (zo'n 700) dezelfde naamgeving aanhoud en toch worden sommige episodes niet geload. Ik zet nooit de S(eizoen) en de E(pisode) in de titel maar bijv.: Arrow - 01x01 - [titel aflevering]. (en omdat ik overal ook nog de subtitels download moet ik alles dus dubbel renamen)
Maar dat is een serie waar de afleveringen een titel krijgen, Downton Abbey heeft dat bijvoorbeeld niet en het kostte me veel meer moeite om die opgenomen te krijgen. Het kan dus met meet elementen uit het format van je naamgeving te maken hebben.
Hoewel het over het algemeen goed gaat is dat toch niet altijd. Twee weken geleden wilde die bij mij ook opeens twee episodes en een film niet opnemen in de database, ik ben er nog steeds niet achter waarom niet want alles heeft deze structuur. Mijn oplossing was om die episodes per stuk toe te voegen, daarna werden ze wel in de lijst opgenomen.
Ik zie wel dat de nummering van afleveringen in de bibliotheek verschillend is per serie. Soms 01 soms gewoon 1.
De film krijg ik met geen mogelijkheid in de bibliotheek.
Ik vermoed dat het hier gaat om een probleem met de scraper