Ik vermoed 1 of andere addon genaamd allinone hiervanHet Leoh-Paard schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 15:03:
Andere vraag. Als je een andere skin installeert, heeft het dan zin om heel XBMC te resetten / herinstalleren?
Sinds ik Aeon MQ3 heb vervangen door Aeon MQ4 is de hele boel een stuk trager geworden, zowel in de menu's als in het browsen door files. Van scherm wisselen duurt plots tot tien seconden, ipv dat het direct gebeurt. Het schijnt dat MQ4 niet zwaarder moet zijn dan MQ3, en mijn htpc (Athlon II X2 3.2GHz met 4GB en een SSD) lijkt me snel genoeg.
Ben zelf nu geswitched naar Nox om de kids omgeving afgerond te krijgen maar loop nu tegen een veel vervelender probleem aan.
Ik heb voor de 2 profielen kids en main verschillende keymaps en advancedsettings maar om 1 of andere reden lijken deze niet opgepakt te worden bij switchen, alleen de main blijft actief. Zie ik iets over het hoofd, is er een bepaalde volgorde nodig , bijvoorbeeld beide accounts afonderlijk opstarten en dan pas een key lock op de main zetten en login scherm activeren of iets dergelijks?