Hartelijk bedankt, ik heb de afspeellijsten ook geprobeerd, dit is idd een mogelijke oplossing.Maar ik kan natuurlijk ook naar bibliotheek/genre/... gaan of ook de Aeon Q4 skin gebruiken.Al voelt de confluence skin veel vertrouwder aan.Ik bekijk het nog even...Tweety1 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:35:
[...]
Ik ben destijds ook geswitched naar een skin die dat ondersteunt (dat doen ze niet allemaal nl). Een lijst van skins kan je vinden op wiki, volgens mij is die nog vrij up to date. Daarna heb ik middels een smart playlist, playlisten aangemaakt die bestonden uit kids, concerten, films etc. Voor mij was het makkelijkst omdat te doen door aparte folders te maken voor elke categorie en daarna te verwijzen bij de smart playlist. Binnen 5 min gepiept. O ja, niet vergeten om bij de settings van skins aan te geven dat je playlisten wil zien op je homescreen
Ik heb nog een andere vraag: Is het mogelijk met de confluence skin om bij de muziek bibliotheek fanart te krijgen? Ik krijg bij muziek alleen de miniaturen en de info, maar geen fanart.Enig idee?