hallo, eerste gebruiker van XBMC hier. Voorheen altijd popcorn hour gehad (A-110) maar sinds deze week een trotse bezitter van een Raspberry Pi met 512MB geheugen en daar natuurlijk direct Raspbmc opgezet. Dat ging vlekkeloos! NFS op de Synology aangezet en voila ook dat werkt.
Volgende probleem.. Mijn library opruimen en dus eens het meteen goed doen..
file naming /
stacking ... Voordat ik straks een hoop werk ergens in heb gestoken wat niet gaat werken zou ik graag een beetje 'richting' krijgen.
Voorheen had ik deze layout:
TV\<serienaam>\
Music\<musicvid>.<ext>
Movie\<movie>.<iso>
Docu\<docu>.<ext>
Casus: "DOCU" - scraper themoviedb
Sommige docu's (o.a. Frozen Planet) staan niet op moviedb. D.w.z. op the movie db staat enkel een kaft maar op thetvdb staan ook de seizoenen en fanart. Alle docus staan in 1 directory, maar Frozen Planet staat bijv. in zijn eigen directory. En 2 scrapers op 1 directory werkt volgens mij niet...
Vraag: Hoe kun je in 1 folder 2 scrapers combineren?
Aangezien het een TV serie is moet ik de folder naam "Frozen Planet" noemen en daarin een benaming aanhouden zoals "Frozen.Planet.S01E01.<ext>" (wiki: "Each TV show needs to be in its own folder for XBMC to be able to scan it into the library.") correct?
Zou het dan niet beter zijn als ik
iedere docu in zijn eigen directory zet? Dan kan ik volgens mij met een nfo file de docu doorverwijzen naar themoviedb als hij niet op thetvdb staat, correct?
Casus - Meerdere films
Hoe doe je dat met meerdere James Bond films? Die wil ik graag als '1' entry zien.
Volgens mij werkt dat zo, dat ik toch iedere James Bond film in zijn eigen directory kan zetten, en dan met de <set> functie werk in de NFO files,
zoals hier beschreven.
Vraag: Is dat correct of is er een andere/betere manier?
Vraag: Is er een betere scraper voor films zodat ik bij James Bond enzo ook fanart krijg?