Probleem is idd nog steeds die path substitution voor o.a. thumbnails ja.
Als ik jouw xml bekijk dan doe jij het voor een specifiek profiel correct?
Als ik de database name tag gebruik zoals bij jouw (<name>xbmc_videos_adults</name>) dan begint OpeneELEC te miepen dat hij alle databases niet kan vinden en dat blijft hij doen totdat ik de xml aanpas en de database name tag verwijder dus dat gaat hem al niet worden. Is opzich ook niet zo'n ramp.
Verder lijken mijn path substitutions gewoon goed en zou ook niet zo spannend moeten zijn.
Ik heb meerdere NFS shares actief in OpenELEC/XBMC welke allemaal zonder problemen werken, zo heb ik ook een NFS share Backup welke ik gebruik voor XBMC Backup plugin, werkt ook zonder problemen en er kan gewoon naar toe geschreven worden dus qua lees en schrijf rechten zit dat ook goed.
Dan komen we aan bij mijn advancedsettings.xml waar ook helemaal niks spannends in staat en er naast de al 9 aanwezige NFS shares er nu 1 bij komt welke XBMC heet. Geef ik vervolgens een reboot van OpenELEC dan begint ie te flippen dat hij hem niet vinden kan of niet naar toe kan schrijven bla bla bla. Ook het pad wat er dan in de log staat lijkt helemaal niet op die ik in de advancedsettings.xml heb staan. Er staan nog steeds rare tekens in terwijl de file toch echt in UNIX format is opgeslagen, geen rare line breaks.
Dat was NFS. Dan maar overgestapt op SMB zoals voorgesteld was. User aangemaakt, config aangepast, reboot van OpenELEC en weer het zelfde gezeik alleen met minder info in de log maar de uitleg van de meldingen komt opzelfde neer. Vervolgens ergens gezien dat de mappen aanwezig zouden moeten zijn op de nas, mappen aangemaakt hielp allemaal niks.
Toen las ik in de OpenELEC wiki dat je in OpenELEC de share moest mounten, ook gedaan maar helemaal niks.
Het wil gewoon niet werken en ik denk dat ik nu wel zo'n beetje alle mogelijke opties geprobeerd heb. Nu mogen de devs het uitzoeken daar.
Moet er wel bij zeggen dat ik de laatste OpenELEC PVR git versie draai voor Fusion maar lijkt me niet dat het dan ineens kapot is.