mede schreef op zondag 01 juli 2012 @ 23:25:
Heb met makemkv 'gespeeld' en het nadeel hieraan is dat dan van de meeste iso en VIDEO_TS films losse mkv bestanden worden gemaakt per aflevering. Bij Dora ben ik na omzetten bijvoorbeeld het DVD menu kwijt en heb ik 4 losse mkv bestanden die allemaal 1 aflevering bevatten.... Ik kan ze aan elkaar "plakken" maar dan heb ik nog steeds niet het DVD menu.
Ik zie overigens niet het nadeel van 1 bestand per aflevering? En waarom zou je een menu moeten hebben? xbmc is dan toch het menu?
Maar als jij toch het dvd menu wilt; maak er een iso van. dan zit je niet met losse bestanden, maar kan je meteen de dvd starten. Je kan overigens de dvd zo benoemen dat xbmc weet dat het bestand voor meerdere afleveringen gebruikt moet worden:
http://wiki.xbmc.org/inde...ary/Naming_files/TV_showsDeels wel (weet zo 1-2-3 niet wat ik kan verwachten wanneer ik gelijk naar 'TV shows' ga). Ik heb bijvoorbeeld een dir 'Lucky Luke' met losse .avi bestanden erin die netjes gescraped is. Wanneer ik nu via Video's -> Files kijk en blader door de losse .avi bestanden dan toont hij bij iedere .avi de gescrapte fanart.
Ik neem aan dat je bedoelt bij iedere avi de gescrapte thumbnail.
Het voordeel van de library (je hebt dus een losse library voor films en tv's) is dat je de serie kan opsplitsen per seizoen. Per seizoen heb je een "dvd"cover en per aflevering heb je een samenvatting en een thumbnail.
Enig idee waardoor ik geen sub info zie wanneer ik de series rechtstreeks via 'TV shows' open?
Omdat het scrapen niet gelukt is.
Edit: het is mij nou niet helemaal duidelijk wat nou je precieze wens is.
Wat ontbreekt er nu nog aan de manier waarop je werkt? Wat voor informatie wil je nu nog extra hebben in xbmc?
[
Voor 36% gewijzigd door
job op 01-07-2012 23:42
]