Op windows met beta 3 van xbmc merk ik dat de fanart bij muziek niet altijd klopt. Nu wil ik graag zelf deze veranderen maar xbmc maakt er in de appdata natuurlijk een zooitje van met nietszeggende filenames en dergelijke en die erritante tbn files.
Nu heb ik doormiddel van een registery tweak al gezorgd dat ik gewoon thumbs kan zien, maar nu blijkt het plaatje er niet tussen te staan.
Is er een manier om alles wat xbmc nu heeft gescraped aan plaatjes en nfo files in de muziekmap te plaatsen zodat het ten eerste niet bij iedere reinstall nodig is of wanneer de muziek map van plek veranderd?
Daarnaast zou nu in ieder geval het plaatje zichtbaar moeten zijn in de map artiest/album/ anders zou die natuurlijk nooit mogen komen en kan ik hem daar veranderen. De export (seperate file with fanart) lijkt niets te doen. Edit: Crap xbmc had geen write acces, het is nu gelukt en ik kan dus zelf de fanart plaatsen die ik wil. Waarom het de eerste keer fout ging is mij nog steeds een raadsel trouwens.
Volgens de wiki zou een fanart.jpg moeten helpen als overrule van andere art. Deze heb ik in het mapje album geplaatst, maar dat werk dus niet.
BTW het is wel een compilatie album van een film, de tags zijn album artist = filmnaam en contributing artist zijn alle artiesten die in dat nummer meezingen. Daarom gaat het denk ik ook fout.
Deze exporten nog niet , zowel de artist biography als de art. Deze zijn zichtbaar in xbmc maar bij exporteren komen ze niet in de muziek map, komt dat door de compilatie? Enig idee hoe ik dit wel goedkrijg bij compilaties? dus doormiddel van een eigen nfo met inplaats van artist.nfo echt naam-artiest.nfo?
[
Voor 19% gewijzigd door
LeVortex op 21-02-2012 15:01
]