Eerste waar ik aan dacht was een missende scraper, zelf ook wel eens gehad bij een OE update dat folder content ineens leeg was.Flans schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 09:23:
Ik ben er niet helemaal zeker van of dit het goede topic is...Ik heb een NUC met daarop de 5.0.8 versie van OpenElec en dus Kodi vandaar dat ik het hier vraag.
Probleem:
Mijn films worden niet meer geupdate, terwijl het updaten van mijn series en muziek zonder problemen gaat. Mijn films (en series/muziek) staan op een synlogy nas, dit heeft een hele tijd goed gewerkt tot een tijdje terug. Toen viel het me op dat een nieuwe film niet 'gevonden' werd en dacht toen dat het misschien lag aan de naamgeving ofzo. Weekend daarna dit bekeken en er leek niks raars te zijn. Onderhand staan er meerdere nieuwe films in en die worden allemaal niet herkent.
Al gedaan:
Verbinding met internet - check
Reboot - check
Synology is beschikbaar in het netwerk - check
Rechten op de map films staan goed - check
Laatste versie van OpenElec - check
Nieuwe films staan er ook daadwekelijk - check
Naamgeving van de mappen en films klopt - check
Opmerking:
Tijdens het scannen naar nieuwe content valt het me op dat het scannen van de MovieDB (erg) snel gaat. Alsof hij helemaal niks nieuws vindt...
Vraag:
Iemand een idee waar dit zou kunnen liggen? Is dit een Synology/OpenElec of Kodi 'dingetje'?
Wat je zou kunnen proberen is andere scraper, Universal scraper bv.