hardware-lover schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:53:
[...]
Dan is het duidelijk, eerst het probleem binnen XBMC aanpakken, met die series mogen geen scrape problemen ontstaan als alles goed staat ingesteld.
Edit: ik heb eens even teruggezocht naar eerdere reacties van je, maar ik heb er denk ik overheen gekeken, welke XBMC versie je nu eigenlijk waarop draait? Kijk eens even naar het roze gedeelte hieronder dit topic en geef in ieder geval even je configuratie door. Ik zie dat zo nergens staan?
Allright,
Win7 geinstalleerd met XBMC Gotham. Setup staat helemaal goed, pc kan booten en direct door naar XBMC. Zelfde probleem blijft bestaan. Ik ga even beschrijven hoe ik het instel, voel me namelijk nogal dom.
Home -> Videos -> Files -> Add Videos -> Browse naar c:/downloads/series. This directory contains: (TV shows). Scraper: The Movie Database. Opties: Selected folder contains a single TV show: niet aangevinkt. Exclude path from library update: niet aangevinkt.
Bij scannen vind hij seizoen 4 van the Big Bang Theory. Dat is een submap van Series, dus c:/downloads/series/the.big.bang.theory.s04.720p.5.1ch.bluray.deejayahmed. De afleveringen zitten in die map en zijn ook zo gelabeld, dus the.big.bang.theory.s04e01.720p.5.1ch.bluray.reenc-deejayahmed.
Toch krijg ik geen onderdeel in mijn homescreen genaamd TV Series.
Heb exact hetzelfde proces gedaan voor mijn films en heb er wel keurig een onderdeel genaamd Movies bij.
Ik snap echt niet waar het mis gaat.