@Psycho_Mantis
Tot nu toe zijn alle retina varianten van macs duurder in de markt gezet dan de oude versie. Daarom verwacht ik de nieuwe air ook wat duurder.
@Dancing_Animal
Ik denk dat het juist vrij snel gaat met USB type C. We spreken hier niet meer over een 'apple' standaard zoals Thunderbolt wat toch wel een flop is, of een lightning poort die alleen voor iOS apparaten geld. Nee, eindelijk houd Apple zich aan een standaard. Ik verwacht ook dat binnen een jaar van elk apparaat wel een USB type C versie is. Zou wel relaxt zijn, niet 3 keer je usb stick proberen
Dan over die dikte, het is niet alsof Apple hier de nieuwe alleskunner gaat neerzetten. Dit wordt een apparaat voor mensen die mobiliteit het allerbelangrijkste vinden. Mocht je meer mogelijkheden zoeken zul je dus naar de huidige Airs of Pro's moeten kijken.
Ik ben het wel met je eens dat die eindeloze race naar het dunste apparaat nu een beetje aan het doorschieten is. Op een gegeven moment worden er teveel concessies gedaan in kwaliteit om maar dunner te worden. Kan het niet meer met je eens zijn wat betreft de iPhones en iPads.
Edit: Wat betreft USB type C, zou ook zomaar 2016 kunnen worden wanneer het een doorbreekt. CES heeft tot nu toe nog geen stormvloed aan type C producten en gadgets laten zien
[
Voor 7% gewijzigd door
MenN op 07-01-2015 09:40
]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark