Acties:
  • 0 Henk 'm!
Engine Changes (CS:S, DoD:S, TF2, HL2:DM)

Fixed snd_restart breaking voice recording
Fixed a rare crash creating a listen server

Team Fortress 2

Item found notifications now correctly show up in chat
Added Tropico 4 promotional content (El Jefe)
Added BleedPlayer input on player for mappers
Updated localization files
GetSchema WebAPI changes
Added "kill_eater_score_types"
Added "account_info" for attrbutes where the value is a Steam account ID
Added support for Romanian, Turkey, and Hungarian (ro, tr, and hu respectively)

Undocumented Changes

Made the tournament medals untradable

Steam Link: http://store.steampowered.com/news/6168/

Tropico 4 Steam Page: http://store.steampowered.com/app/57690/
Server is ook weer up

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
okkiwokki schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 19:32:
[...]

Ik heb je geadd, verwacht vanavond ook wel tijd de hebben om te speccen :)
Jammer dat tweede map zo lang op zich liet wachten door die update en dat je te maken had met die 90 seconden delay vanwege het spectaten. Ik zal eens aan Arie vragen of hij Eve weer erop kan zetten. Dat was een bot die het geluid van een bepaald Mumble kanaal met 90 seconden vertraging doorsluisde naar een ander kanaal. Dan loopt het synchroon met het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

LUH-3417 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:45:
[...]

Jammer dat tweede map zo lang op zich liet wachten door die update en dat je te maken had met die 90 seconden delay vanwege het spectaten. Ik zal eens aan Arie vragen of hij Eve weer erop kan zetten. Dat was een bot die het geluid van een bepaald Mumble kanaal met 90 seconden vertraging doorsluisde naar een ander kanaal. Dan loopt het synchroon met het spel.
Mocht Arie daar geen tijd voor hebben, kan ik nog wel een Eve draaien op de mumble

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh en over de server. Kan er geen !rtv commando worden geimplementeerd? Ik zit vaak op cp_steel met 8 mensen waarvan er 6 van mening zijn dan het een kutmap is met zoveel spelers :P

Liever geen votemenu de eerste keer dat iemand het typt.. Maar iets wat pas geactiveerd word als minimaal de helft van de spelers !rtv heeft gedaan, oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kKaltUu schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 01:16:
[...]

Mocht Arie daar geen tijd voor hebben, kan ik nog wel een Eve draaien op de mumble
Arie heeft hem gisteren weer aangeslingerd en ik heb in het kanaal van GoT Love 'Broadcastteam' en 'Broadcast' gemaakt. In de eerste zit Eve, maar ik niet of het zo werkt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 01:19:
Oh en over de server. Kan er geen !rtv commando worden geimplementeerd? Ik zit vaak op cp_steel met 8 mensen waarvan er 6 van mening zijn dan het een kutmap is met zoveel spelers :P

Liever geen votemenu de eerste keer dat iemand het typt.. Maar iets wat pas geactiveerd word als minimaal de helft van de spelers !rtv heeft gedaan, oid.
Gewoon op escape drukken, call a vote, changelevel. :)

75% van de spelers weet niet dat ze !rtv of iets dergelijks moeten intypen om de map te veranderen, ze leaven liever nog de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09 13:15
Hallo!

Ik wil me graag aanmelden om te spelen!

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Vet spel dit! speel het ook sinds gisteren, maar eens even een kijkje nemen op de GoT server :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okkiwokki
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09 20:32
LUH-3417 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:45:
[...]

Ja klopt ja, updaten duurde hier ook even. Ben daarna ook maar even gaan pubben. Het is wel lastig om met een niet sync mumble mee te luisteren. Maar ideaal dat er nu weer een bot is. Zal binnenkort nog wel een keer komen spectaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ok, ik ben noob :') hoe join ik de GoT server? :D kan nergens vinden waar ik dat adres in moet voeren :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Twylight schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:39:
Ok, ik ben noob :') hoe join ik de GoT server? :D kan nergens vinden waar ik dat adres in moet voeren :$
Als je het spel start kan je op Browse Servers klikken,
(Ik ga er vanuit dat je het spel op Engels hebt staan)
Klik op het tabje Favorites, onderin staat "Add a server" daarin kan je de gegevens van de GoT server toevoegen (onderin het topic staat een waarschuwing, die eveneens tevoorschijn komt als je een post maakt, hier staan deze gegevens ook).
Het address waar de server te bereiken is, is 93.190.139.115:27015 of voor de GoT "Credit to Team"KWF actieserver 93.190.139.114:27015

Mocht je het nog korter willen: Als je op ~ drukt (links van de 1 knop), en dan de volgende code intypt kom je er meteen op:
connect 93.190.139.115:27015

[ Voor 12% gewijzigd door kKaltUu op 31-08-2011 11:56 ]

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:57
kKaltUu schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:55:
Mocht je het nog korter willen: Als je op ~ drukt (links van de 1 knop), en dan de volgende code intypt kom je er meteen op:
Volgens mij moet je de console wel eerst in de opties aanzetten.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ah, tnx, dat zag ik even over het hoofd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kkaltuu, heeft het belangrijkste al verteld zo te zien. Het is niet verplicht maar als je van plan bent wat vaker langs te komen op de server is het leuk als je nog even aanmeldt op ons eigen forum.

Nu nog een mededeling voor de GOTKWF actie. Morgenavond (1 sept) vindt de GOT KWF prophunt plaats. Tussen 8 en 9 's avonds ga ik af en toe wat hoedjes weggeven. Als je als enige scout de pyro's overleeft en je bent donateur krijg je een hat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

CapTVK schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 12:23:
Kkaltuu, heeft het belangrijkste al verteld zo te zien. Het is niet verplicht maar als je van plan bent wat vaker langs te komen op de server is het leuk als je nog even aanmeldt op ons eigen forum.

Nu nog een mededeling voor de GOTKWF actie. Morgenavond (1 sept) vindt de GOT KWF prophunt plaats. Tussen 8 en 9 's avonds ga ik af en toe wat hoedjes weggeven. Als je als enige scout de pyro's overleeft en je bent donateur krijg je een hat!
Een Ghastly gibus? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Een unusual Killers Kabuto met flames t.w.v $1500. :+

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Descriptor schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 12:49:
[...]

Een unusual Killers Kabuto met flames t.w.v $1500. :+
Was dat niet die team captain?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
kKaltUu schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 12:53:
[...]

Was dat niet die team captain?
Die ging ook voor een belachelijk bedrag weg. Maar die flaming kabuto ging voor $ 1500 weg. Waarvan $1000 cash en de rest aan in-game items.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Tjonge Tjonge...

Ruil ik daarnet 20 crates met Wiethoofd voor een reclaimed en wat vintage items, gaat die ze uncraten, en krijgt die niet 1, niet 2 MAAR 3 UNUSUALS!

En niet zomaar wat unusuals, eentje met flames erbij ook...

|:(

Lucky basterd die Wiethoofd! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Het regent wel unusuals onder de Tweakers hier de laatste tijd..

Jammer dat ik alleen maar een Strange Syringe Gun kreeg, had ook graag een Unusual geuncrate :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleja
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-09 22:46
Bestaat er eigenlijk een site waarop je prijzen van unusuals en strange weaps kan raadplegen?
heb er al naar gezocht maar nog niet gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extraxyz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:05
http://tf2spreadsheet.blogspot.com/

En voor Unusuals is er sinds gisteren deze sheet:
http://oh.ms/tf2-unusuals-nohaggle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleja
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-09 22:46
Asskicker schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 23:26:
Tjonge Tjonge...

Ruil ik daarnet 20 crates met Wiethoofd voor een reclaimed en wat vintage items, gaat die ze uncraten, en krijgt die niet 1, niet 2 MAAR 3 UNUSUALS!

En niet zomaar wat unusuals, eentje met flames erbij ook...

|:(

Lucky basterd die Wiethoofd! :P
Pics and video or it didn't happen! :P

Hmm... Max's head is weer aan het stijgen in waarde: 4 buds! 8)

[ Voor 7% gewijzigd door CapTVK op 01-09-2011 00:18 ]

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Is er nu serieus geld mee te verdienen, met die hoedjes en custom wapens ?

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 02:43

SECURITEH

Man of legend.

Kain_niaK schreef op donderdag 01 september 2011 @ 01:34:
Is er nu serieus geld mee te verdienen, met die hoedjes en custom wapens ?
Tijdens i43 heb ik iemand in de clanbox een special Sticky launcher voor 35 Pond zien verkopen, blijkbaar geven mensen er echt geld voor. :/

Dan zijn er nog de extreme gevallen als de Flaming Killer's Kabuto die verkocht is voor $1500 een tijd terug (dat is ten minste wat ik gelezen heb)...

[ Voor 18% gewijzigd door SECURITEH op 01-09-2011 01:43 ]

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Maar zijn er dan geen pub spelers die zwaar in het voordeel zijn omdat ze veel betere wapens hebben ?
Dat is toch niet leuk meer voor pub spelers ?

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

De wapens zijn redelijk gebalanceerd. Je behaald dus niet echt voordeel door andere items, enkele uitzonderingen daar gelaten. Sommige wapens zien er gewoon leuk uit, sommige wapens laten je anders met de class spelen.

• Shabbaman
Kain_niaK schreef op donderdag 01 september 2011 @ 02:47:
Maar zijn er dan geen pub spelers die zwaar in het voordeel zijn omdat ze veel betere wapens hebben ?
Je kan alle wapens ook craften.

Verwijderd

Shabbaman schreef op donderdag 01 september 2011 @ 08:31:
[...]

Je kan alle wapens ook craften.
Mits je de benodigde items hebt om dit te doen, dus moet je al een tijdje meespelen om dit zonder problemen te doen.
Uiteindelijk ben je als beginnende speler in het nadeel, omdat; je minder hebt om te traden/craften, dus minder sterke wapens, tenzij deze in de eerste weken droppen.

De enige manier om te zien wie "echt" beter is, is door 100% vanilla te spelen.

Dus als je in pub speelt; dan ben je dom als je niet de betere wapens meeneemt, of je moet gewoon goed genoeg zijn om iemand zonder poespas af te maken.
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 09:01:
[...]

Mits je de benodigde items hebt om dit te doen, dus moet je al een tijdje meespelen om dit zonder problemen te doen.
Uiteindelijk ben je als beginnende speler in het nadeel, omdat; je minder hebt om te traden/craften, dus minder sterke wapens, tenzij deze in de eerste weken droppen.

Dus als je in pub speelt; dan ben je dom als je niet de betere wapens meeneemt, of je moet gewoon goed genoeg zijn om iemand zonder poespas af te maken.
ik speel zelf alleen met de strange wapens die opzich allemaal al vanilla zijn met een kill count.
alleen mijn melee is nooit vanilla. anders heeft iedereen voordeel in suddendeath.
ik speel gewoon liever met mijn vanilla items omdat de meeste unlocks mij niet liggen of ik vindt ze te overpowerd dat er geen zak aan is om ze te gebruiken.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

[...]

Alle wapens zijn sidegrades, geen upgrades. Het idee erachter is dat alle wapen-tradeoffs gelijk zijn. Met een vanilla setup kan je mensen nog steeds killen als met een ander wapen.

Om te zien wie er echt beter is, kan je beter met alle unlocks spelen. Iedereen heeft tijd gehad om deze unlocks te kopen/craften/vinden/traden.

Dat iemand een splendid screen en een pan goed in kan zetten ipv z'n stickies + pipes voor CC is een tradeoff die maar beter moet blijken of dat beter is voor de situatie.

• Shabbaman
"De betere wapens"... van alle wapens die je niet kan krijgen door achievements te unlocken speel ik alleen met de Tomislav. Dus ik ben dom?

• Teutates
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-09 20:47
Shabbaman schreef op donderdag 01 september 2011 @ 09:32:
[...]

"De betere wapens"... van alle wapens die je niet kan krijgen door achievements te unlocken speel ik alleen met de Tomislav. Dus ik ben dom?
of gewoon goed genoeg ;)

Weet iemand hoe het zit met team vormen(groep mensen steeds samen spelen) ?
Heb gehoord dat dit wel vaker gebeurd of is dit alleen met clans/competities ?
Teutates schreef op donderdag 01 september 2011 @ 09:52:
[...]

of gewoon goed genoeg ;)

Weet iemand hoe het zit met team vormen(groep mensen steeds samen spelen) ?
Heb gehoord dat dit wel vaker gebeurd of is dit alleen met clans/competities ?
Gewoon vrienden aanspreken en vragen of ze mee willen spelen ?
of clan/competive team maken.

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

kKaltUu schreef op donderdag 01 september 2011 @ 09:30:
[...]

Alle wapens zijn sidegrades, geen upgrades.
Dat is een mythe natuurlijk. Sommige wapens/items zijn echt wel opvallend beter dan andere.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Shabbaman schreef op donderdag 01 september 2011 @ 09:32:
[...]

Ik speel ook met de tomislav, niet omdat die beter is maar om het geluid :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Asskicker
CapTVK schreef op donderdag 01 september 2011 @ 00:15:
[...]

Pics and video or it didn't happen! :P
http://www.tf2items.com/id/wiethoofd (klik maar op de de 3 unusuals, dan naar onderen scrollen bij Item History :'( )
[...]

En dit is compleet en utter bull****.
Ik speel met 90% van de vanilla wapens, omdat ze in de meeste gevallen gewoon beter zijn. (Behalve bij melee wapens dan, maar dan nog zijn 50% daarvan gewoon skins die geen meerwaarde hebben.)

De enige loadouts die bij mij anders zijn, zijn de sniper (omdat ik niet kan snipen dus speel ik met de huntsman :+ ) en de spy (maar die wissel ik af en toe).

Check hier maar, bij de tab "loadout".

Er zijn geen betere wapens, het zijn 90% allemaal sidegrades (of zelfs downgrades), er zijn maar een paar uitzonderingen. Maar die uitzonderingen gaan je niet in leven houden / iemand doodmaken. (Vb: De Amputator, die is net hetzelfde als de bonesaw maar kan als die taunt ook iedereen in de buurt een heel klein beetje healen)

[ Voor 3% gewijzigd door Asskicker op 01-09-2011 10:35 ]

• Roystenn
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-03-2024
Hallo mensen!

Ik las een paar pagina's terug iets over mensen die competitief willen spelen en evt. een team willen opstarten.
Nu ben ik enigsinds ook al enige tijd geïnteresseerd om meer competitief te gaan spelen, echter van mijn vrienden groep die spelen is de helft net pas begonnen.

Hoe zit het met dat team? Is er nog evt een plekje vrij?

Ik zal binnenkort eens de GoT server joinen.
Phyxion schreef op donderdag 01 september 2011 @ 10:13:
Ik speel ook met de tomislav, niet omdat die beter is maar om het geluid :)
dus het geluid is beter? :Y)

Verwijderd

Asskicker schreef op donderdag 01 september 2011 @ 10:33:
[...]

En dit is compleet en utter bull****.
Ik speel met 90% van de vanilla wapens, omdat ze in de meeste gevallen gewoon beter zijn. (Behalve bij melee wapens dan, maar dan nog zijn 50% daarvan gewoon skins die geen meerwaarde hebben.)

De enige loadouts die bij mij anders zijn, zijn de sniper (omdat ik niet kan snipen dus speel ik met de huntsman :+ ) en de spy (maar die wissel ik af en toe).

Check hier maar, bij de tab "loadout".

Er zijn geen betere wapens, het zijn 90% allemaal sidegrades (of zelfs downgrades), er zijn maar een paar uitzonderingen. Maar die uitzonderingen gaan je niet in leven houden / iemand doodmaken. (Vb: De Amputator, die is net hetzelfde als de bonesaw maar kan als die taunt ook iedereen in de buurt een heel klein beetje healen)
Qua algemene stats zijn de (niet vanilla) wapens niets sterker of zwakker. Maar wanneer je zo'n wapen goed gebruikt, door de voor- en nadelen te gebruiken, zijn ze zeker wel sterker of hebben ze een groot voordeel.

Zo speel ik regelmatig als Pyro met een backburner. Deze heeft 10% meer damage EN 150% crits als je van achteren aanvalt. Het enige nadeel is een hogere consumptie bij airblasts...

Dus zelfs zonder gebruik te maken van speciale tactieken (van achteren aanvallen) is dit wapen al sterker.

En voor de medic is de vita-saw ook overpowered (tov bonesaw), omdat je 20% van je übercharge behoud wanneer je dood gaat. Het nadeel is -10 health, maar het sneller geven van een über houd jouw en je medic-buddy langer in leven en maakt het gemakkelijker om iemand te killen.

Niet vanilla wapens zijn, mits goed gebruikt, zeker wel sterker. Uiteindelijk komt het natuurlijk neer op skills, maar een goed wapen versterkt dat alleen maar.

• Shabbaman
Roystenn schreef op donderdag 01 september 2011 @ 10:44:
Hoe zit het met dat team? Is er nog evt een plekje vrij?
Ik zie deze vraag hier en op ons forum een paar keer langskomen, dus ik zal er maar eens een antwoord op geven. Op dit moment zijn er twee GoTTF2-teams. GoT.love zit inderdaad vol, dus tenzij je een ongelofelijke pro medic bent die beter is dan de prutser die we nu hebben is er weinig kans dat je daar terecht kan ;) Het andere team heeft de belachelijke naam GoT2, en waarschijnlijk zijn de leden van dat team bijzonder verbaasd dat ik ze noem als team. Maar goed, er is dus een tweede team dat niet bijster actief is maar waarvan de leden op sommige momenten besluiten om een teken van leven te tonen. Er zijn mogelijkheden om dat team wat leven in te blazen door er een paar leden aan toe te voegen, er zijn ook mogelijkheden om een volledig nieuw team te beginnen, en er zijn ook mogelijkheden om een willekeurig ander team te joinen.

Alles kan, als je maar wil.

Dit is wel het moment waar ik een kritische kanttekening ga plaatsen: competitief TF2 vraagt wel wat van je. Even een paar willekeurige punten waar je aan moet denken:
-je moet geen prutser zijn: bovenaan het scorebord eindigen op een pub is geen enkele indicatie dat je daadwerkelijk iets kan. Ik eindig regelmatig bovenaan als ik iets als demo of heavy speel, maar ik kan echt helemaal niks. Maar goed, als je nu een prutser bent betekent dat niet dat je een prutser zal blijven. Het is vooral belangrijk dat je zelf een goed idee hebt wat je wel en niet kan, en je ego even thuis laat.
-het kost redelijk wat tijd en inzet: een team bestaat uit minimaal zes spelers, en om te spelen moet je allemaal tegelijk beschikbaar zijn. Je moet dus een team vinden waarvan iedereen op hetzelfde moment wel en niet beschikbaar is. Wil je op het laagste niveau niet alles verliezen, dan moet je toch wel een paar keer per week een match spelen, en dan nog duurt het een tijdje voordat je enig idee hebt waar je mee bezig bent.
-een nieuw team beginnen is lastig. Iemand moet in een team alles regelen, maar daarnaast moet een nieuw team ook alle tactieken leren en dergelijke. Een nieuw team beginnen met enkel nieuwe spelers is bij ons in het verleden niet zo succesvol gebleken. Een paar nieuwelingen inpassen is dan een stuk makkelijker.

Wat de laatste tijd wel gebeurd is dat een mentor een farm-team opzet. Zo iemand verzamelt dan een stel spelers waar hij potentie in ziet en gaat dan net zo lang op ze schelden tot het geen prutsers meer zijn.

• Asskicker
Aangezien er vrij veel animo is om een nieuw warteam te starten: http://www.teamfortress.b...f=2&t=2602&p=64990#p64990
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 11:07:
[...]

Qua algemene stats zijn de (niet vanilla) wapens niets sterker of zwakker. Maar wanneer je zo'n wapen goed gebruikt, door de voor- en nadelen te gebruiken, zijn ze zeker wel sterker of hebben ze een groot voordeel.

Zo speel ik regelmatig als Pyro met een backburner. Deze heeft 10% meer damage EN 150% crits als je van achteren aanvalt. Het enige nadeel is een hogere consumptie bij airblasts...

Dus zelfs zonder gebruik te maken van speciale tactieken (van achteren aanvallen) is dit wapen al sterker.

En voor de medic is de vita-saw ook overpowered (tov bonesaw), omdat je 20% van je übercharge behoud wanneer je dood gaat. Het nadeel is -10 health, maar het sneller geven van een über houd jouw en je medic-buddy langer in leven en maakt het gemakkelijker om iemand te killen.

Niet vanilla wapens zijn, mits goed gebruikt, zeker wel sterker. Uiteindelijk komt het natuurlijk neer op skills, maar een goed wapen versterkt dat alleen maar.
Om te airblasten heb je vrij veel ammo nodig, en met airblasten maak ik vrij veel kills en help ik mijn team veel. (mensen uitblussen, je kan niet geloven hoeveel mensen ik daar al heb met gered)

Zoals ik al zei, de vanilla melee wapens zijn helemaal niet zo goed als de unlocks, daar geef ik je gelijk in. (Vita-saw gebruik ik persoonlijk niet, -10 health is me toch wat veel)

Mensen met een beetje game-sense doen het beter met de vanilla wapens, ik persoonlijk doe het veel beter met alle vanilla wapens (behalve de sniper dan :+). (Al speel ik natuurlijk ook wel graag eens met andere unlocks, variatie ftw!)

[ Voor 86% gewijzigd door Asskicker op 01-09-2011 11:21 ]

• Shabbaman
Ik vind de backburner ook niet echt een goed voorbeeld als ondersteuning voor de originele post:
Kain_niaK schreef op donderdag 01 september 2011 @ 02:47:
De backburner heb je in no time binnen door enkel een pyro milestone te halen. Een wapen als de FPS Mangler 2000 is wat dat betreft wellicht wel een issue.

• Asskicker
Omdat die sucked? :P

Enigste dat dat wapen deed was je fps omlaag halen, wat nu ook al gefixed is :+

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 18:21

TheAnthonyNL

PC Gamer

Asskicker schreef op donderdag 01 september 2011 @ 11:37:
Omdat die sucked? :P

Enigste dat dat wapen deed was je fps omlaag halen, wat nu ook al gefixed is :+
Niks van gemerkt , maarja ik had er ook geen lag of fps issues door dus ... Achja meeste wapens zijn overpowered of gewoon totaal nutteloos.

Add me on Steam

Shabbaman schreef op donderdag 01 september 2011 @ 11:07:
[...]

Ik zie deze vraag hier en op ons forum een paar keer langskomen, dus ik zal er maar eens een antwoord op geven. Op dit moment zijn er twee GoTTF2-teams. GoT.love zit inderdaad vol, dus tenzij je een ongelofelijke pro medic bent die beter is dan de prutser die we nu hebben is er weinig kans dat je daar terecht kan ;) Het andere team heeft de belachelijke naam GoT2, en waarschijnlijk zijn de leden van dat team bijzonder verbaasd dat ik ze noem als team. Maar goed, er is dus een tweede team dat niet bijster actief is maar waarvan de leden op sommige momenten besluiten om een teken van leven te tonen. Er zijn mogelijkheden om dat team wat leven in te blazen door er een paar leden aan toe te voegen, er zijn ook mogelijkheden om een volledig nieuw team te beginnen, en er zijn ook mogelijkheden om een willekeurig ander team te joinen.

Alles kan, als je maar wil.

Dit is wel het moment waar ik een kritische kanttekening ga plaatsen: competitief TF2 vraagt wel wat van je. Even een paar willekeurige punten waar je aan moet denken:
-je moet geen prutser zijn: bovenaan het scorebord eindigen op een pub is geen enkele indicatie dat je daadwerkelijk iets kan. Ik eindig regelmatig bovenaan als ik iets als demo of heavy speel, maar ik kan echt helemaal niks. Maar goed, als je nu een prutser bent betekent dat niet dat je een prutser zal blijven. Het is vooral belangrijk dat je zelf een goed idee hebt wat je wel en niet kan, en je ego even thuis laat.
-het kost redelijk wat tijd en inzet: een team bestaat uit minimaal zes spelers, en om te spelen moet je allemaal tegelijk beschikbaar zijn. Je moet dus een team vinden waarvan iedereen op hetzelfde moment wel en niet beschikbaar is. Wil je op het laagste niveau niet alles verliezen, dan moet je toch wel een paar keer per week een match spelen, en dan nog duurt het een tijdje voordat je enig idee hebt waar je mee bezig bent.
-een nieuw team beginnen is lastig. Iemand moet in een team alles regelen, maar daarnaast moet een nieuw team ook alle tactieken leren en dergelijke. Een nieuw team beginnen met enkel nieuwe spelers is bij ons in het verleden niet zo succesvol gebleken. Een paar nieuwelingen inpassen is dan een stuk makkelijker.

Wat de laatste tijd wel gebeurd is dat een mentor een farm-team opzet. Zo iemand verzamelt dan een stel spelers waar hij potentie in ziet en gaat dan net zo lang op ze schelden tot het geen prutsers meer zijn.
Vooral GoT4/DeS1 team was geen succes nadat Skeej wegging in ons team.
ik kreeg nog wel eens een conflict met een teammaat die niet met ons niveau mee kon.
maar door veel discussies en te weinig inzet, verliet skeej ons team.
omdat we snel een nieuwe medic moesten hebben voor het nieuwe seizoen, kregen we een 13 jarige medic die heel vaak dood ging en ook wel grote mond had (ego) 1 maand na de breuk speelt de helft geen TF2 meer, waaruit blijkt dat het niet echt hun game was.

Alleen Skeej,hippieB,Spike himself en ik zijn doorgegaan met competief.
Daarom ben ik het met je eens, dat een team met alleen maar nieuwe spelers niet een groot succes is.
Een mentor hebben in het team is heel erg nice. Weiman heeft GoT4 de bassis tacticks geleerd.
ik heb daarna nog meer mentors gehad met me teams. Byte van TCM, Exfane van FB/TT ,Bearbel een duitse medic(weet niet waar hij nu zit)
Vooral Exfane toen ik bij moustach gameing zat heeft me een stuk sterker gemaakt.Veel meer snelheid in de games etc. heb nu paar maanden stil gezeten met 6vs6. school vrienden

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
Als er genoeg interesse is wil ik best wel meespelen met een nieuw team en ze alle matches default wins geven mentoren. :)

[ Voor 16% gewijzigd door RaCio op 01-09-2011 11:52 ]

• Roystenn
Ik heb er een reactie op geplaatst. Ben benieuwd of het gaat lukken om een nieuw team te starten!

@Shabba
Bedankt voor je reactie en je duidelijke uitleg over wat er allemaal bij komt kijken (al enigszins ervaring met competitief spelen in CS: Source gehad).

[ Voor 12% gewijzigd door Roystenn op 01-09-2011 11:59 ]

Met vanilla kan je altijd uitstekend uit de voeten. Alleen is het zo dat betere spelers net iets meer uit vanilla kunnen halen. Er zijn maar een paar wapens/unlocks waarvan ik zou zeggen dat ze beter zijn. Dat komt vooral omdat ze "beter" zijn in de handen van slechte of matige spelers. "low skill, high reward" type wapens.
Recente voorbeelden daarvan zijn de Spy met de Enforcer (vooral in combinatie met de deadringer). Je legt alle low HP classes gewoon met 2-3 shots om en vergeet niet dat de spy enemy health kan zien dus weet wanneer iemand "low" is. Nog een beter voorbeeld is de Heavy's Tomislav. De spinup time is zo kort dat je je tegenstander toch wel omlegt. Ook al werd je volkomen verrast. Dat de dmg output van de Tomislav iets lager ligt maakt niet uit. Want in die extra halve seconde tov van de normale minigun toe je toch zoveel extra dmg dat het niet uitmaakt. Enige class die het makkelijker heeft tegen een tomislav op class range zijn goede scouts.

Een hoop wapens zijn gewoon side- of downgrades of heel erg afhankelijk van de situatie. Een buff banner is een goed voorbeeld van een sidegrade. Een heerlijk "wapen" als je samen met je team mini crits kan uitdelen. Maar zonder team hebt je er niet zoveel aan. Al kan je er een heavy medic combo er nog wel eens mee verrassen.

Melee wapens zijn een verhaal apart.

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

CapTVK schreef op donderdag 01 september 2011 @ 11:59:
Enige class die het makkelijker heeft tegen een tomislav op class range zijn goede scouts.
Integendeel, als scout is het juist veel lastiger om een tomislav gebruiker te doden: je geraakt er niet eens in de buurt aangezien de heavy je afmaakt in dezelfde seconde dat hij je ziet.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Roystenn schreef op donderdag 01 september 2011 @ 11:58:
[...]

Ik heb er een reactie op geplaatst. Ben benieuwd of het gaat lukken om een nieuw team te starten!

@Shabba
Bedankt voor je reactie en je duidelijke uitleg over wat er allemaal bij komt kijken (al enigszins ervaring met competitief spelen in CS: Source gehad).
Probleem is dat TF2 een heel ander genre FPS is, class based FPS.

• Extraxyz
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 11:07:
[...]

De backburner is een mooi wapen voor mensen die zelf punten willen scoren en de rest van 't team het zelf maar uit laten zoeken.. Wanneer je met 6 op een CP staat is het toch fijn als er iemand is die iedereen kan blussen bij een pyro-aanval of die je beschermt tegen een regen aan rockets, diegene is meestal de Pyro. Nou veel succes met je 4 airblasts :+ .
Boeboe schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:02:
[...]

Integendeel, als scout is het juist veel lastiger om een tomislav gebruiker te doden: je geraakt er niet eens in de buurt aangezien de heavy je afmaakt in dezelfde seconde dat hij je ziet.
Als je in een heavy z'n FOV komt leg je toch meestal het loodje. Maar dat is alleen met een spinup minigun! Dat laatste is waarom de Tomislav nog steeds zo goed is. De korte reactietijd maakt alles goed.

Bedoelde te zeggen "close range", als je als een dronken kikker om een heavy heen kan strafen,dodgen en springen dan heb je een redelijke kans tegen een Tomislav heavy. Zoals ik al zei, goede scouts. Meeste heavies kunnen gewoon niet tracken.

@etraxyz
3, want elk flammetje dat je maakt gaat ten koste van je 4e airblast.

[ Voor 5% gewijzigd door CapTVK op 01-09-2011 12:14 ]

kKaltUu schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:05:
[...]

Een goede medic die iedereen up en running houdt is zeer belangrijk lijkt mij en een goede pocket soldier zodat je medic in staat is om iedereen te healen.

TF2 is heel anders dan een hedendaagse FPS game.
Weten wanneer je moet pushen of je uber moet gebruiken is van groot belang ;)
ook al is je aim wat minder, een goede push/posities kan het verschil al maken.

denk aan epsilon (2 soldiers focussen altijd de zelfde spelers, vooral op snipers,pyro en heavies)

• Roystenn
kKaltUu schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:05:
[...]

Daar heb je 100% gelijk in...

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

CapTVK schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:12:
[...]

Als je in een heavy z'n FOV komt leg je toch meestal het loodje. Maar dat is alleen met een spinup minigun! Dat laatste is waarom de Tomislav nog steeds zo goed is. De korte reactietijd maakt alles goed.

Bedoelde te zeggen "close range", als je als een dronken kikker om een heavy heen kan strafen,dodgen en springen dan heb je een redelijke kans tegen een Tomislav heavy. Zoals ik al zei, goede scouts. Meeste heavies kunnen gewoon niet tracken.

@etraxyz
3, want elk flammetje dat je maakt gaat ten koste van je 4e airblast.
hahaha, aimen?

code:
1
2
3
4
alias "battlecry" "voicemenu 2 1";
alias "+panic" "battlecry; cl_yawspeed 3000; +right; +attack";
alias "-panic" "-attack; -right; cl_yawspeed 210";
bind "mouse5" "+panic";

Verwijderd

Extraxyz schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:09:
[...]

De backburner is een mooi wapen voor mensen die zelf punten willen scoren en de rest van 't team het zelf maar uit laten zoeken.. Wanneer je met 6 op een CP staat is het toch fijn als er iemand is die iedereen kan blussen bij een pyro-aanval of die je beschermt tegen een regen aan rockets, diegene is meestal de Pyro. Nou veel succes met je 4 airblasts :+ .
Ik pas mijn loadout aan, aan de situatie.

Wanneer ik in een 6vs6 speel én er is een pyro nodig, dan pak ik gewoon m'n flamethrower. Dit om te kunnen airblasten (zoals voor blussen als rocket bouncen).

Wanneer ik 12vs12 speel, en ik heb zin om de tegenstanders gek te maken; dan pak ik m'n backburner, gezien er (meestal) wel 1 of 2 medics en een andere pyro rondlopen. Daarnaast heb je dan genoeg tijd om even ammo te pakken wanneer je net een medic (PRIO1) hebt moeten blussen.

En nee, ik ben geen pro, maar met een beetje tactisch inzicht kom je een stuk verder dan domweg rondrennen en alles overhoop proberen te schieten. Zelfs een sneaky Heavy die even naar de spawn van de tegenstander loopt kan belangrijker zijn dan 4 scouts op een CP...

Verwijderd

Hey,

Mocht er nog een team een redelijke medic zoeken.

Ben wel geen 13 jaar maar 33 :-s! Altijd zin om bij te leren en kan me wel enkele avonden in de week vrijmaken op vastgelegde uren. Wel nog nooit comp. gespeeld in TF2 maar ik leer en tbh op mijn leeftijd verleer ook wel weer snel allerhande dingen. Waarvoor schrijf ik nu weer deze shit?

greetz. CX.

• Asskicker
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:32:
Hey,

Ben wel geen 13 jaar maar 33 :-s! Altijd zin om bij te leren en kan me wel enkele avonden in de week vrijmaken op vastgelegde uren. Wel nog nooit comp. gespeeld in TF2 maar ik leer en tbh op mijn leeftijd verleer ook wel weer snel allerhande dingen. Waarvoor schrijf ik nu weer deze shit?

greetz. CX.
Daarvoor kun je hier terecht: http://www.teamfortress.b.../viewtopic.php?f=2&t=2602
:)

Verwijderd

sorry, wist ik niet..

..en jammergenoeg niet van op het werk, zal voor vanavond zijn dan ;-).

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:32:
Hey,

greetz. CX.
Sorry, te oud.

De kans dat je rond deze leeftijd een koter rond hebt rennen, of gaat krijgen is te hoog.
Deze risico's gaan wij niet nemen. Kijk maar eens naar Team 3, die heeft ook een kinderpopper.

EDIT: Geintje :)

• Asskicker
kKaltUu schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:43:
[...]

Sorry, te oud.

De kans dat je rond deze leeftijd een koter rond hebt rennen, of gaat krijgen is te hoog.
Deze risico's gaan wij niet nemen. Kijk maar eens naar Team 3, die heeft ook een kinderpopper.
Team 3 bestaat vooral uit ouwe zakken :+

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:13
Lol, ik wilde al reageren op je berichtje, maar bij de quote zag ik al een opmerking staan. ;)
Andere reactie dan. Ass! :P

Ik zou zelf graag mee willen doen, maar ik weet zeker dat ik er niet zoveel tijd voor vrij kan/ga maken.
Soms vallen plannen dan in het water, dus schiet niet op. 1 avond in de week zou wel moeten lukken (wat mijn vrouw zelf zegt, maar tot nog toe heb ik het niet voor elkaar gekregen :P).

Hou het denk ik gewoon bij af en toe eens m'n gezicht laten zien op de server.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Vind ik wel ja, ziet er leuk uit en de kogels klinken veel beter, maakt over het algemeen toch niet super veel uit waarmee je mee rondloopt, alles heeft voor en nadelen :)

• Notna
  • Laatst online: 22:33

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

kKaltUu schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:43:
[...]

Sorry, te oud.

EDIT: Geintje :)
Oi, ik ben ten eerste 24 en ik ben klaar met poppen! Dusssss

Get your facts straight! :+

:> Cupcakes?

Xbox Live ID:Notna8310

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
Na de charity event (rond 9 uur) op de server gaan we proberen wat te mixen (6v6 of 9v9) vanavond. :)

Als je zin hebt om mee te doen gewoon de actie-server joinen: 93.190.139.114:27015 of me toevoegen op steam: http://steamcommunity.com/id/RaCio/home/

[ Voor 5% gewijzigd door RaCio op 01-09-2011 15:54 ]

• Teutates
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-09 20:47
Extraxyz schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:09:
[...]

Daarom gebruik ik nu voornamelijk mijn strange flamethrower zodat ik meer airblasts heb om mijn teamgenoten te blussen / reflecten.

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
More than just cupcakes! :)

Ik ga eens kijken of ik vanavond er ook bij kan zijn op de server. Belooft weer gezellig te worden zo. :)

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Verwijderd

Notna schreef op donderdag 01 september 2011 @ 15:08:
[...]

Oi, ik ben ten eerste 24 en ik ben klaar met poppen! Dusssss

Get your facts straight! :+

:> Cupcakes?
..en ten 2de loopt de mijne ook al een tijdje rond, en heeft hij meer dan interesse genoeg in de wondere wereld om zich heen dat als papa even zit te spelen, hij daarvan niet zo nodig aandacht wil! Genoeg te ontdekken hoor tegenwoordig..

get your facts straight indeed! :+

Eerste keer dat iemand me te oud noemt voor iets, zal er maar aan beginnen wennen zeker :-(

• Shabbaman
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:51:
Eerste keer dat iemand me te oud noemt voor iets, zal er maar aan beginnen wennen zeker :-(
Uit ervaring kan ik je vertellen dat 33 toch echt te oud is om behoorlijk medic te kunnen spelen, en dat dat precies is waarom K*tlltutututututu die opmerking plaatst :+
RaCio schreef op donderdag 01 september 2011 @ 15:53:
Na de charity event (rond 9 uur) op de server gaan we proberen wat te mixen (6v6 of 9v9) vanavond. :)

Als je zin hebt om mee te doen gewoon de actie-server joinen: 93.190.139.114:27015 of me toevoegen op steam: http://steamcommunity.com/id/RaCio/home/
Het kan niet vaak genoeg gezegd worden, maar vanavond prohunt. Of wat. Prophunt. En voor geld doneren voor het goede doel is het altijd een goed moment.

Afbeeldingslocatie: http://www.teamfortress.be/forum/download/file.php?id=145

Bedankt voor de aankondiging. Vanavond is het eerste event voor de credit-to-team team: We gaan verstoppertje spelen!

Ik ga vanavond tussen 8 en 9 drie hats uit delenl .Als je als enigste scout overblijft en je bent donateur win je een hat! Ik probeer als het mogelijk is ze een beetje te spreiden. Dus als in de eerste rond gelijk al iemand een hat wint en wacht ik 15 min voordat de volgende hat beschikbaar komt.

• Extraxyz
Na een hoop gefaal met andere classes heb ik eindelijk m'n rol gevonden denk :+

http://www.dutch-esports....kill_assist_medic&game=tf
Vandaag MW3 gerolen tegen mijn unsual hat, kreeg er ook gelijk CoD4 bij die ik nu dus dubbel heb :( 1tje met CD key en andere via steam. 10$ winst gemaakt en nog een leuke game erbij ;)

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:29

D4NG3R

kiwi

Pykow schreef op donderdag 01 september 2011 @ 19:34:
Vandaag MW3 gerolen tegen mijn unsual hat, kreeg er ook gelijk CoD4 bij die ik nu dus dubbel heb :( 1tje met CD key en andere via steam. 10$ winst gemaakt en nog een leuke game erbij ;)
Tis maar hoe ver een mens wil gaan voor een stom hoedje :F .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

D4NG3R schreef op donderdag 01 september 2011 @ 19:34:
[...]

Tis maar hoe ver een mens wil gaan voor een stom hoedje :F .
damn 1 probleem :S het is een DE Pre-order :S duitse versie :S
dus dadelijk worden missies geblokkeerd ofzo ?
snel even mail sturen naar ze

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Hehe, Duitsland blokkeert echt alles met geweld :P ..

Achteraf toch niet zo'n leuke ruil :') .

bij MW3 hadden ze alleen No russian aangepast. zo kon je bij ons alle burgers neer schieten en dat kan niet bij de duitse versie. ik ga ervan uit dat Steam niet moeilijk doet ;) mijn account is nederlands dus er moet wel een mogelijkheid zijn dat ze hem om kunnen zetten.

Die gast waar ik mee heb getrade, geeft zelf aan dat op dit moment nog niks is geblokkeerd in DE.
alleen 1 campaign missie was dus aangepast en meer niet, dus valt mee :P

CapTVK schreef op donderdag 01 september 2011 @ 19:29:
Bedankt voor de aankondiging. Vanavond is het eerste event voor de credit-to-team team: We gaan verstoppertje spelen!

Ik ga vanavond tussen 8 en 9 drie hats uit delenl .Als je als enigste scout overblijft en je bent donateur win je een hat! Ik probeer als het mogelijk is ze een beetje te spreiden. Dus als in de eerste rond gelijk al iemand een hat wint en wacht ik 15 min voordat de volgende hat beschikbaar komt.
Woeiiii! De eerste was voor mij, een mooie schotse demohoed!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Net een leuk potje gehad met wel een hele rare bug, ineens draaide de cart om |:( Na wat heen en weer gerol kwam die uiteindelijk toch weer goed op de rails terecht :+

Afbeeldingslocatie: http://f.refe.be/s/hl2_09-01-11_21-20-43.png

En we zijn door de 500€ grens heen! Zoals Glados zou zeggen : "This was a triumph, huge succes" Nu op de naar de volgende 500! *O*

De winnaars vanavond.

1. LUH-3417
2. Shabba
3. Asskicker

(eigenlijk was ik nr.3 maar prijzen winnen in je eigen evement is eigenlijk niet de bedoeling ;)

De server zit nog vol!

GoT "credit to team" actie server
93.190.139.114:27015

[ Voor 13% gewijzigd door CapTVK op 01-09-2011 21:51 ]

omdat ik momenteel geen geld heb, heb ik alleen reclame gemaakt op de normale GoT Server voor GOTKWF sommige vroegen wat het was en gaf ze toen wat info. Hopelijk zijn er nog wat meer mensen bij gekomen.

• Asskicker
CapTVK schreef op donderdag 01 september 2011 @ 21:42:
En we zijn door de 500€ grens heen! Zoals Glados zou zeggen : "This was a triumph, huge succes" Nu op de naar de volgende 500! *O*

De winnaars vanavond.

1. LUH-3417
2. Shabba
3. Asskicker

(eigenlijk was ik nr.3 maar prijzen winnen in je eigen evement is eigenlijk niet de bedoeling ;)

De server zit nog vol!

GoT "credit to team" actie server
93.190.139.114:27015
GoT.Love ftw! :9

Het was een geslaagde avond, heb me zeer goed geamuseerd!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Het was IIG een geslaagd avondje :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:05

Phreak

KTM SuperDuke

Wiethoofd sprak me gister aan op alle kistjes die ik in m'n inventory had.
Hij wilde ze wel ruilen met me, dus dat hebben we maar ff gedaan.
Hij had nog wel een strange ambassador over en wat andere grappig guns.
Succes met uitpakken Wietaap :+

Noobmeter WoT: Froekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zaten er toevallig no series #1 crates bij? Die zijn tegenwoordig best wat waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak

Phreak

KTM SuperDuke

Oe geen idee, niet op gelet, tis voor mij allemaal 1 pot nat zeg maar.
Ik doe er toch niks mee. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeMa
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:54
Ik heb nog 4 series #1 crates in mijn inventory (eigenlijk van bijna alle series heb ik nog crates). Waar ergens kan je die dan ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GeMa schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:16:
Ik heb nog 4 series #1 crates in mijn inventory (eigenlijk van bijna alle series heb ik nog crates). Waar ergens kan je die dan ruilen?
Steamforums > game > tf2 >Trade
of maps joinen die beginnen met trade_

TF2TP.com
Crate #1 gaan weg voor 1 refined per stuk. omdat er black/white paint in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeMa
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:54
Zal vanavond thuis eens kijken. Zit nu op mijn werk. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hij zegt: I will buy up to 3 for ONE refined each.
terwijl ik ze weg zie gaan voor 1 refined per stuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Oftewel, die persoon koopt ze ook voor 1 refined per stuk..

Ik moet nog even hopen op wat leuke drops, dan misschien ergens volgende week een key kopen van iemand en hopen op iets leuks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak

Phreak

KTM SuperDuke

Ik had gister ook een leuke drop.
Scotsman's Stove Pipe

Kan niet zeggen dat ik eerder een hoedje heb gevonden dacht ik.
*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Pykow schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:29:
[...]

hij zegt: I will buy up to 3 for ONE refined each.
terwijl ik ze weg zie gaan voor 1 refined per stuk ;)
7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ow lol ik ben nog niet echt wakker toen ik dat las xD

ik heb heel veel hats drops gehad, de meeste weggetrade voor 1 refined per stuk en daar weer wat keys voor getrade.

hats zijn niks meer waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Maar wat doe je dan met die keys? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 12:43:
[...]

hats zijn niks meer waard ;)
Tenzij het vintage is, de gekte is er daar een beetje uit maar je kriigt er nog goede prijzen in refined voor. Ik moet zeggen dat de TF2 economy fascinerend is om te observeren. Elke paar maanden een nieuwe rage. Sinds er crafting numbers zijn ingevoerd is iedereen als razende op zoek naar metal om hats en items te craften. Zelfde verhaal met keys voor de strange weapons. Ik weet nu al dat zo'n beetje alle algemene wapens langs gaan komen in strange vorm. Op die manier heeft Valve weer even wat ruimte om dat stuwmeer aan metal terug te dringen.

[ Voor 14% gewijzigd door CapTVK op 02-09-2011 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb juist liever wapens zonder nummer, dus schone drops. :)
Pagina: 1 ... 8 ... 49 Laatste

Let op:
~[html]De gegevens van de tweakers server kun je <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/36477087#36477087"><b>hier</b></a> vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!

Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.~[/html]