• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Vandaag was ik aan het speccen, team GoT <3 tegen Insane Dynamic Monkeys, een van hun moest leaven en ze vroegen of ik wou meedoen. Elke kans die ik krijg om shabba dood te maken grijp ik natuurlijk. :+

Vervolgens LUH gedominate en Shab doen ragen, en met IDM gewonnen! (Ik speelde scout, en ik speel nooit scout.)
Oh, en GoT <3 had Waster, daarom was ik aan het speccen.

Vervolgens vraagden ze me om hun team te joinen en als ik zei dat ik van mijn team <3, kreeg ik dit als antwoord.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8ODpa.jpg

Een geslaagde avond als je het mij vraagt! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:07
Gisteren op de GoT server nog even een aantal keer meegespeeld. Leuke feature dat je bij een "te" hoge ping na 10 keer gekicked wordt. Vaag, aangezien TF2 bij mij niet aangeeft dat mijn ping zo hoog was.

Was wel weer erg leuk. En een goede medic zat er bij trouwens. Kreeg regelmatig een paar health boostjes tijdens het wandelen.

Vind het nog steeds erg vet om Pyro te spelen. Lekker chargen achter mensen aan en vol de fik erin.
Zo toch aardig wat tegenstanders de schrik op het lijf gejaagd. :D mwuahahahaha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extraxyz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:05
'k Heb gisteren alleen maar medic lopen spelen, hoe heette degene die jij bedoelt :P ?

Gisteren was wel een goede dag wat items betreft: Strange Medigun en Larrikin Robin unboxed, Sultan's Ceremonial gevonden via drop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Extraxyz schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:50:
'k Heb gisteren alleen maar medic lopen spelen, hoe heette degene die jij bedoelt :P ?

Gisteren was wel een goede dag wat items betreft: Strange Medigun en Larrikin Robin unboxed, Sultan's Ceremonial gevonden via drop :D
Lol, ik heb echt werkelijk geen idee. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Arunia schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:05:
Gisteren op de GoT server nog even een aantal keer meegespeeld. Leuke feature dat je bij een "te" hoge ping na 10 keer gekicked wordt. Vaag, aangezien TF2 bij mij niet aangeeft dat mijn ping zo hoog was.

Was wel weer erg leuk. En een goede medic zat er bij trouwens. Kreeg regelmatig een paar health boostjes tijdens het wandelen.

Vind het nog steeds erg vet om Pyro te spelen. Lekker chargen achter mensen aan en vol de fik erin.
Zo toch aardig wat tegenstanders de schrik op het lijf gejaagd. :D mwuahahahaha!
Pingkicker gaat kicken als je ping gedurende 10 seconden hoger is dan 120. Misschien moeten we dat even verhogen, aangezien 120 niet echt zo hoog is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Voor zover ik heb gezien was het niet super hoog. Daarnaast opzich vind ik het niet erg dat het op die waarde staat. Want uiteindelijk zat ik een hele lange tijd tussen de 30 en 50.
Ik weet overigens niet of 120 wel zo heel hoog is. De ping moet op een niveau zijn waarbij je en de rest met spelen geen problemen ondervind.

Wat ik gisteren zat te bedenken, is er een mogelijkheid om bij langdurige lage ping. De counter langzaam af te laten lopen.

Dus bij hoge ping, 1 t/m 10 waarschuwing en bij lage ping de waarschuwing om de zoveel tijd een stap omlaag te laten doen.

Want het is wel vervelend dat wanneer je een periode een hoge ping hebt gehad, je bijvoorbeeld 8 waarschuwing hebt gekregen. En wellicht 3 uur later ineens weer een paar hoge pings, je dan ineens gekicked wordt.

[ Voor 9% gewijzigd door Arunia op 26-08-2011 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quickssilverr
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-11-2022

quickssilverr

Play hot...Stay cool

Echt een geniaal spel! Ik speel het pas een maand of anderhalf en ben totaal verslaafd...

Het is simpel, snel en leuk... geen bullsh*t dus! :)

Play hot...Stay cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okkiwokki
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09 20:32
Pykow schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 18:31:
[...]
volgens mij ben jij ook 1 van de weinige die met zo pan speelt :P maar good job haha
Ik snap ook niet waarom mensen met een ander wapen zouden willen spelen dan de pan/bottle. -25hp wil ik niet als demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
okkiwokki schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 12:05:
[...]

Ik snap ook niet waarom mensen met een ander wapen zouden willen spelen dan de pan/bottle. -25hp wil ik niet als demo.
Strange eyelander is ook gewoon nice ;)
melee kills kan je snel maken en 1 kill geeft je al gelijk een speedboost en 180 HP ;)

vandaag weer lekker aan het idle voor veel items.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de no random critical hits een stuk erger dan de measy 25hp. Behalve als je in nocrits arena server speelt, daar gebruikt letterlijk iedereen the Persian Persuader.... wat een nep, overpowered wapen is dat, serieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 12:31:
Ik vind de no random critical hits een stuk erger dan de measy 25hp. Behalve als je in nocrits arena server speelt, daar gebruikt letterlijk iedereen the Persian Persuader.... wat een nep, overpowered wapen is dat, serieus.
Ja, het grootste nadeel van de Persian Persuader is dat die geen crits heeft, daarom is de pan beter. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je met een bepaalde snelheid met de wrangler een rocket afschiet, en je sentry daarna meteen oppakt krijg je een glitch waardoor hij bij de volgende mogelijkheid een rocket afschiet, ookal is de bewuste sentry nog aan het bouwen..

Fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 18:21

TheAnthonyNL

PC Gamer

Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:45:
Als je met een bepaalde snelheid met de wrangler een rocket afschiet, en je sentry daarna meteen oppakt krijg je een glitch waardoor hij bij de volgende mogelijkheid een rocket afschiet, ookal is de bewuste sentry nog aan het bouwen..

Fun!
Hehe , dat zou je eens moeten capturen in een video ofzo :D

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M'n net_graph werkt voor een of andere reden niet meer. Kent iemand dit probleem? Ik heb het nog nooit eerder gezien.

http://steamcommunity.com...66021193815144?tab=public

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
net_graph 3, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAMEKINGZ schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:19:
[...]

Hehe , dat zou je eens moeten capturen in een video ofzo :D
Het is wel erg onprakisch. Maar cool. Je kan sentry jumpen zoals in deze video:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=e_eomDq9bz8]
(heel moeilijk, zelfs met een script)

Zodra je land kan je meteen een sentry bouwen, en terwijl hij bouwt een rocket afschieten :P Lolig op CP_orange om met een lvl3 sentry naar een CP te springen. Je gaat ongeveer net zo ver als een stickey jump.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2011 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNB
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-09 20:36

DNB

Voor de geïnteresseerden, de Grand Final is morgenmiddag,, om half 2. (De start kan natuurlijk iets uitlopen) Het belooft weer een flink spektakel te worden, er staan een paar errug goeie teams te wachten. :)

Volgens mij kun je het hier bekijken, zelf ga ik bij het daadwerkelijke podium zitten ;) : http://iseries.multiplay.co.uk/i43/coverage/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als het goed is gaan de finals zometeen beginnen. Sinds wanneer is de original trouwens toegestaan als RL? Ik zag hem gister opeens in een match.

Nu wil ik nog wat serieus mede delen:

Sommige van jullie weten dat ik actief ben als admin op de Got TF2 server. Sommigen weten ook dat ik een zware periode achter de rug heb. Die nu gelukkig voorbij lijkt. Nu heb ik ook tijdens die periode, als het kon, met plezier TF2 gespeeld. Daarvoor wil ik iets terugdoen. Voor die reden was een van mijn plannen om een benefiet actie voor het KWF in TF2 verband te organiseren. Het heeft even wat tijd gekost maar nu is het eindelijk zover.

Met dank aan Jasper van Dutch-eSports.nl hebben we voor bepaalde tijd beschikking over een extra (fun)server. We gaan hier een paar speciale mods op draaien. Deze week draaien we Prophunt en daarna gaan we een poosje over op echt TF2 vanilla (no unlocks). Yup, TF2 oldskool 2007 8). Wat daarna komt is nog een verrassing. Bedoeling is ieder geval dat de server tot begin oktober actief blijft.

Wat is het plan?
Komende maand gaan we op de funserver een paar mods draaien
Er komt aan het eind een loterij met TF2 items (hats!)
Iedereen die doneert heeft recht aantal loten
We gaan tevens een paar events organiseren.
Donateurs kunnen bij zo'n event ook hats winnen.

De funserver GoT "Credit to Team" KWF actie is te vinden op.

93.190.139.114:27015

Ook hebben we nog onze gewone server

"GoT Payload with CP on the side | dutch-eSports.nl"

93.190.139.115:27015

Wat valt er te winnen?
Dit zit er op dit moment in de prijzenpot (definitieve pot staat nog niet vast)

1. Max Head
2. Earbuds
3. Bill's Hat (onder voorbehoud)
4. Lumbricus Lid, selectie aan vintage hats, genuine items & hats, high tier items & hats
5. Keys (10stuks)
6. Selectie non vintage hats, strange weapons, Killing Floor set "Stockbrokers Scarf & Fosters Facade" (2x)

Speciale prijs
Credit-to-Team special : set met alle medics wapens (2x)
Mafia 2 code

Troostprijzen: Nametags (6x), Paint (3x), Minigames (3x), ghastly gibus, ellis cap

De prijzenpot staat op page 7&8 van mijn backpack. Hier kunnen nog extra items bijkomen.
http://www.tf2items.com/profiles/76561197987196253

De KWF actie pagina met meer info en waar je kan doneren is hier te vinden
http://www.staoptegenkanker.nl/Credit-to-Team

Meer informatie over de vorderingen kan je verder vinden op ons eigen forum
http://www.teamfortress.be/forum of via http://www.tinylink.com/GOTKWF

Het kan zijn dat er nog nieuwe dingen bekend worden gemaakt. Dus ik zal af toe een update hier geven.

P.S.
Het is normaal niet de bedoeling dat je acties houdt in het forum of gaat werven. Ik heb vooraf kortgesloten met PWM (moderator spielerij) dat het mocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
the orginal is gewoon een skin van de normale RL
sommige beweren dat die iets sneller is, omdat de rocket van voren komt. maar hij is gewoon toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In S10 op ETF2L is hij volgens mij wel verboten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
LUH-3417 schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 16:20:
In S10 op ETF2L is hij volgens mij wel verboten.
Omdat die geen crit geluiden maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

DeNeusbeer schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 01:18:
[...]

Voor de geïnteresseerden, de Grand Final is morgenmiddag,, om half 2. (De start kan natuurlijk iets uitlopen) Het belooft weer een flink spektakel te worden, er staan een paar errug goeie teams te wachten. :)

Volgens mij kun je het hier bekijken, zelf ga ik bij het daadwerkelijke podium zitten ;) : http://iseries.multiplay.co.uk/i43/coverage/
Wow, Neusbeer. Wat een geweldige site hebben jullie daar opgezet. !!!!! :D _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Helemaal nog nooit van gehoord.
Af en toe begint het toch weer te kriebelen om TF2 te gaan spelen. :)
Ik ben de finale nu live aan het kijken. Blijkaar pc problemen of zo.

WTF is Viqun daar nu aan het spelen ????? 8)7

Holy fuck! Dat is viQun ! Die nu Qun heet.
Wow, die gast heeft er echt werk van gemaakt van zijn professional TF2. :o :o :o :o :o
MIND = BLOWN !!!!!!

[ Voor 11% gewijzigd door Kain_niaK op 28-08-2011 17:06 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1 map is voor epsilon 2e map is nu nog bezig.
Knoxx heeft heel veel problemen met zijn pc en Mike van infuse is goed bezig.

De i40 was wel een stuk leuker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:39
vanmiddag met kkaltuu op de GoT server aan het spelen, vroeg hij of er iemand nog wat hoedjes had die hij nog niet had en of deze geruild wilden worden voor keys.
ik had nog wat hoedjes in de aanbieding en getrade voor 4 keys.
natuurlijk gelijk wat kraten uncraten, en in mijn 4e krat zat: een unusual flipped trilby met searing plasma.

dus hierbij, bedankt kkaltuu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

CapTVK schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 14:03:

verhaal over actie tegen iets wat niet leuk is
Hoppa weer een beetje dichter bij je streefbedrag!

maar 2,5 % mgoed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kain_niaK schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 16:54:
Holy fuck! Dat is viQun ! Die nu Qun heet.
Jesus wat is die gast snel

Is dit de laatste map? Leuk om te kijken 8)

[ Voor 36% gewijzigd door frickY op 28-08-2011 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En? Speelt Stefan heel slecht? Please? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Infused werd op het laatste helemaal afgemaakt door Epsilon op Granary.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Kain_niaK schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 17:57:
Infused werd op het laatste helemaal afgemaakt door Epsilon op Granary.
Jup. Jammer voor ViQun, maar toch een mooie wedstrijd gezien.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Omdat er zoveel geklaag is over de ping kicker heb ik de ping kick limiet verhoogd naar 160.
sm_vbping_maxping "160"
Ik ga ook kijken om een andere afk manager te installeren (diegene die er nu opstaat is best outdated), en de afk tijd wat verhogen. (Die staat nu op 1 minuut voor naar spectate en 3 minuten om te kicken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Accident schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 17:34:
[...]

Hoppa weer een beetje dichter bij je streefbedrag!

maar 2,5 % mgoed ;)
Elke % telt dus 2,5% zeker :)

Moest weg dus ik heb alleen de eerste match op Badlands kunnen zien. Toen het op een gegeven moment 2-1 werd viel het beetje uit elkaar en was er geen houden meer aan. Heb inmiddels begrepen dat ze op Gullywash map wel wonnen en granary weer verloren. Hoe dan ook mooi gedaan Viqun Of is het nu Qun? :)

Heb trouwens dat net_graph probleem gevonden. Text voor voor net_graph stond opeens uit. .Misschien komt het door de experimenten die ik even aan het draaien ben.

[ Voor 13% gewijzigd door CapTVK op 28-08-2011 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:10
Ik heb sinds kort ineens dat als m'n pc een tijdje aan heeft gestaan en ik wil dan gaan tf2én dat hij zegt dat ik in insecure mode zit en dat ik moet restarten om in secure mode te komen voordat ik kan connecten met servers. Kent iemand dit probleem? Het is van de ene op de andere dag ontstaan. Een steam herstart verhelpt het maar dat is dus wel irritant.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrAngry schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 21:19:
Ik heb sinds kort ineens dat als m'n pc een tijdje aan heeft gestaan en ik wil dan gaan tf2én dat hij zegt dat ik in insecure mode zit en dat ik moet restarten om in secure mode te komen voordat ik kan connecten met servers. Kent iemand dit probleem? Het is van de ene op de andere dag ontstaan. Een steam herstart verhelpt het maar dat is dus wel irritant.
dit betekend meestal dat je verbinding bent kwijt geraakt met de steam servers zelf. dus heb je geen VAC secure
eigenlijk zal dat automatisch weer aangezet worden,zodra je verbinding weer stabiel is.
kijk anders even op de steamforum of meer mensen hier last van hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extraxyz
Lekker gespeeld vanavond! Ook leuk: ben je met BLU heel het rode team aan het vernederen bij 3de CP in Barnblitz, helemaal klaar om naar binnen te gaan totdat iemand opmerkt dat de cart nog bij de turntable staat :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Pykow schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 21:30:
[...]

dit betekend meestal dat je verbinding bent kwijt geraakt met de steam servers zelf. dus heb je geen VAC secure
Dat klinkt op zich plausibel, de vraag is even hoe dat zo ineens komt. Op de steamforums zie ik het weinig terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:49
Extraxyz schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 23:09:
Lekker gespeeld vanavond! Ook leuk: ben je met BLU heel het rode team aan het vernederen bij 3de CP in Barnblitz, helemaal klaar om naar binnen te gaan totdat iemand opmerkt dat de cart nog bij de turntable staat :D .
Zoiets dus:

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een situatie zoals dat filmpje heb ik ook wel eens meegemaakt, maar dan met opzet.

Het hele team ging vast naar het laatste punt om het andere team helemaal gek te maken (ala baserapen), terwijl er één scout de points ging cappen. Volgens mij wonnen we iets van binnen de 2 minuten, gezien niemand van de tegenstanders de tijd nam om even bij de scout te gaan kijken.

Maar uiteraard de FAIL variant meegemaakt, waarbij iedereen een point staat aan te vallen, terwijl de vijand bezig is ons laatste punt te cappen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Moet zeggen die Machina is wel een erg vet wapen met dat geluidje :P
Vind sniperen ineens weer leuker ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SaURoN schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 12:22:
Moet zeggen die Machina is wel een erg vet wapen met dat geluidje :P
Vind sniperen ineens weer leuker ;-)
ik vindt de standaard sniper toch het beste.
Je moet perse inzoomen en dat is wel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Zit er trouwens een bugje in waardoor ik met m'n sniperrifle geen stickies meer kan schieten? Dat viel me laatst ineens op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Pykow schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 12:38:
[...]

ik vindt de standaard sniper toch het beste.
Je moet perse inzoomen en dat is wel vervelend.
Het geluid maakt een hoop goed, en voor close range pak je toch SMG :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrAngry schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 13:21:
Zit er trouwens een bugje in waardoor ik met m'n sniperrifle geen stickies meer kan schieten? Dat viel me laatst ineens op...
dat had ik met de machina vaak ? heb je het ook met de normale dan ?

ik kon geen stickies wegschieten of sentries neer halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
MrAngry schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 13:21:
Scottish Resistance stickies wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Machina kan inderdaad geen stickies ruimen (bug of feature...) en het probleem met sentries is een onbeschreven bug (ik kan het nergens terugvinden, behalve op de verschillende fora).

Een gewone sniper rifle (of eigenlijk elk andere) kan zonder problemen stickies verwijderen (incl. Scottisch Resistance).

Misschien dat het een vorm van lag is, waarbij verwijderde stickies nog op je scherm staan en daardoor niet te verwijderen zijn... Tis maar een idee, maar gemakkelijk te controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat voor probleem heeft de Machina van de sniper dan met sentries? Enige "probleem" dat ik zie met de Machina is dat je kan quickscopen. Volgens mij is dat niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CapTVK schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 14:47:
Wat voor probleem heeft de Machina van de sniper dan met sentries? Enige "probleem" dat ik zie met de Machina is dat je kan quickscopen. Volgens mij is dat niet de bedoeling.
ik krijg geen enkele sentry neergeschoten met dat wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
Seizoen 10 van ETF2L komt eraan :)
http://etf2l.org/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Oud nieuws, dat wisten we gisteren al :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 17:46
GEEN EQUALIZER?

Afbeeldingslocatie: http://www.godlikeproductions.com/sm/custom/10aef54678.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
Mocht niet van shabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik snap niet wat er mis is met equalizer ? super handig voor div6 soldiers die geen rollout kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
Pykow schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 15:24:
ik snap niet wat er mis is met equalizer ? super handig voor div6 soldiers die geen rollout kunnen.
Een gedeelte van de spelers wou hem echt niet allowed.

Over 2 weken ben jij het alweer vergeten, terwijl de mensen die over de equalizer klagen daar al 1.5 jaar mee bezig zijn. Soms kun je mensen beter hun zin geven. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door RaCio op 29-08-2011 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Pykow schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 15:24:
super handig voor div6 soldiers die geen rollout kunnen.
Juist daarom... door de Equalizer toe te staan verlaag je het benodigde skill-level om fatsoenlijk mee te kunnen spelen. De Equalizer is een typisch "low risk, high reward"-wapen. Vanilla rollout vereist meer vaardigheden van beide soldiers en van de medic. Als je als team die vaardigheden hebt, dan is het mooi dat je daar ook voordeel uit kan halen. Bovendien is het belachelijk dat een speler die op een haar na dood is als een of andere randdebiel in de reet van je medic op kan duiken.
:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is een rete-handig wapen om als soldier weg te kopen als je in de problemen komt en je niet meer kunt rocketjumpen, maar het is nogal belachelijk dat je, als je low bent, je de helft van de classes in één slag kan doodmeppen. Beetje vaag is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RaCio schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 15:36:
[...]

Een gedeelte van de spelers wou hem echt niet allowed.

Over 2 weken ben jij het alweer vergeten, terwijl de mensen die over de equalizer klagen daar al 1.5 jaar mee bezig zijn. Soms kun je mensen beter hun zin geven. ;)
Als gewoon 1 soldier op volle vaart gaat en de andere blijft goed bij de medic tijdens de rollouts dan zit je elkaar ook niet in de weg ;)
De one hit kills die je er mee kan maken is ook oneerlijk, maar het wapens was super fijn om snel een health pack te pakken of te kunnen vluchten als je in de problemen zit.

[ Voor 15% gewijzigd door Pykow op 29-08-2011 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
One hit kills konden eigenlijk al niet meer sinds een patch van een jaar geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
RaCio schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 16:21:
One hit kills konden eigenlijk al niet meer sinds een patch van een jaar geleden
Dit dus, het is gewoon leuk om als soldier weg te kunnen lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:29

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Shabbaman schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 15:46:
[...]

Juist daarom... door de Equalizer toe te staan verlaag je het benodigde skill-level om fatsoenlijk mee te kunnen spelen. De Equalizer is een typisch "low risk, high reward"-wapen. Vanilla rollout vereist meer vaardigheden van beide soldiers en van de medic. Als je als team die vaardigheden hebt, dan is het mooi dat je daar ook voordeel uit kan halen. Bovendien is het belachelijk dat een speler die op een haar na dood is als een of andere randdebiel in de reet van je medic op kan duiken.

[...]

:>
Dan zou ik maar eens goed gaan oefenen met die rollouts zonder Eq :X :+ :>

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asskicker schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 17:40:
[...]

Dit dus, het is gewoon leuk om als soldier weg te kunnen lopen :)
Je had gewoon niet in die positie terecht moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ging vandaag lekker op de GoT server na een lange tijd zeg. 2 goede medics (war- nog wat)
dankzij hem kon ik wat meer risico nemen en dat leverde weer mooie acties op.

CapTVK ? waarom staat er geen replay op de server aan :( ik had zo mooie airshot op jou.
ik zag je in een flits over me hoofd springen en behoorlijk hoog en me nade kwam recht op je ass :P

trouwens Cabo op Stage 3 bij goldrush moet je niet steeds het zelfde doen met je sentry. op die auto heb je hem zo neer gehaald ;) dat doe je elke keer.

nogmaals thnx to our medics ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Pykow schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 21:34:
CapTVK ? waarom staat er geen replay op de server aan :(
Moet je aan DeS vragen, omdat de server niet genoeg populated is (was) vonden ze het de moeite niet om er extra data aan te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Leuk om te horen en lezen dat er weer vaker actief mensen gamen op de GoT DeS server die ik voor jullie host.

De vraag voor wat betreft de replay functionaliteit wil ik graag koppelen aan de bijbehorende extra kosten voor dataopslag/dataverkeer die hierbij horen.

Omdat deze hobby toch wat uit de hand is gelopen (gaming community met ruim 10 gameservers en 3 dedicated colo machines) ben ik met een aantal games gestart met een premium/gold member programma.
http://www.dutch-esports.nl/premium

Zien jullie eventueel mogelijkheden voor de GoT TF2 server? Of verneukt dit de gameplay? Dan zou ik het alleen kunnen houden op speciale ingame chat en niet gameplay gerelateerde zaken.

Mijn belang hierbij is uiteraard om wat meer donaties te krijgen om alles te kunnen bekostigen.
Los van het premium programma zijn eventuele donaties natuurlijk van harte welkom..

Mochten er wat donaties binnenkomen wil ik in iedere geval graag wat extra features gaan bieden (replay is dan overigens geen probleem)

Sorry dat dit wat wanhopig overkomt, maar ik wil jullie via deze weg wel graag laten weten dat het contract voor mijn datacenter/hardware tot het einde van dit jaar loopt. Als er te weinig donaties binnenkomen voor de community overweeg ik om te gaan downscalen om de kosten wat te drukken.

[ Voor 28% gewijzigd door Workaholic op 30-08-2011 00:04 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jasper,

Toen Brainstorm de server hostte heb ik af en toe ook wat toegeschoven. Zelf heb Ik heb ik niet echt een probleem om wat te donaten. Op jaarbasis heb ik er aardig wat plezier aan gehad. Als dat betekent dat de server up kan blijven prima.

Op het gebied van functionaliteit denk ik niet dat mensen zitten te wachten op premiums zoals extra health, ammo, speed etc..Die zaken zijn "not done" in TF2. Bij HH zie je tijdens de setup donateurs altijd zo'n icoontje boven hun hoofd hangen. Dat is een mogelijkheid.

Wat een leuk zou zijn is een replay mogelijkheid voor premium members. Ik heb echter geen idee of dat mogelijk is.

[ Voor 12% gewijzigd door CapTVK op 30-08-2011 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
  • Laatst online: 19:44
Ik ben best wel bereid om ook een donatie te doen, ik speel amper op een andere server sinds ik de GoT server heb ontdekt.

Premium extra's lijkt me ook niet iets dat de spelers van deze TF2 server willen, er wordt vaak genoeg commentaar gegeven op de premium servers van saigns.de bvb.

Als je ziet hoe veel geld er wordt uitgegeven aan virtuele items in TF2, moet een kleine bijdrage voor onze favoriete server ook wel kunnen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CapTVK schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 00:12:
Jasper,

Toen Brainstorm de server hostte heb ik af en toe ook wat toegeschoven. Zelf heb Ik heb ik niet echt een probleem om wat te donaten. Op jaarbasis heb ik er aardig wat plezier aan gehad. Als dat betekent dat de server up kan blijven prima.

Op het gebied van functionaliteit denk ik niet dat mensen zitten te wachten op premiums zoals extra health, ammo, speed etc..Die zaken zijn "not done" in TF2. Bij HH zie je tijdens de setup donateurs altijd zo'n icoontje boven hun hoofd hangen. Dat is een mogelijkheid.

Wat een leuk zou zijn is een replay mogelijkheid voor premium members. Ik heb echter geen idee of dat mogelijk is.
premium is zeker een not done en dat schrikt spelers ook af.
ik denk dat de Got<3 team en de Got Admins sowiso wel een steentje kunne bijdragen het is tenslotte hun clan/server. Daarnaast zullen ook wel wat random spelers een bijdragen leveren.

TF2 moet niks doen met premium aan de gameplay of het wel en niet toestaan van de replay functie.
als donateurs een voordeel krijgen, dan is dat heel vervelend voor de andere speler.
want je wel kan doen en dat is ook captvk zegt. logo boven hun hoofd tijdens de start van een ronde en als ze type in chat, dat hun tekst een andere kleur heeft dan de rest. meer kan je niet verwachten van TF2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Workaholic schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 23:56:
Leuk om te horen en lezen dat er weer vaker actief mensen gamen op de GoT DeS server die ik voor jullie host.

De vraag voor wat betreft de replay functionaliteit wil ik graag koppelen aan de bijbehorende extra kosten voor dataopslag/dataverkeer die hierbij horen.

Omdat deze hobby toch wat uit de hand is gelopen (gaming community met ruim 10 gameservers en 3 dedicated colo machines) ben ik met een aantal games gestart met een premium/gold member programma.
http://www.dutch-esports.nl/premium

Zien jullie eventueel mogelijkheden voor de GoT TF2 server? Of verneukt dit de gameplay? Dan zou ik het alleen kunnen houden op speciale ingame chat en niet gameplay gerelateerde zaken.

Mijn belang hierbij is uiteraard om wat meer donaties te krijgen om alles te kunnen bekostigen.
Los van het premium programma zijn eventuele donaties natuurlijk van harte welkom..

Mochten er wat donaties binnenkomen wil ik in iedere geval graag wat extra features gaan bieden (replay is dan overigens geen probleem)

Sorry dat dit wat wanhopig overkomt, maar ik wil jullie via deze weg wel graag laten weten dat het contract voor mijn datacenter/hardware tot het einde van dit jaar loopt. Als er te weinig donaties binnenkomen voor de community overweeg ik om te gaan downscalen om de kosten wat te drukken.
Afbeeldingslocatie: http://www.hamovhotov.com/picturegallery/images/wallpapers/movie_wallpapers/Austin%20Powers%20Goldmember%20(1).jpg

Als er iets niet moet gebeuren is om in-game perks toe te kennen. Volgens mij gaat het dan ook niet goed komen met de server ranking. Quickplay werkt dan in ieder geval niet meer. Ik zie wel eens pubs waar donateurs tijdens de setup een grote ster (geen bruine) boven hun hoofd hebben, als een soort "beloning". Replays voor donateurs zou wel een hele mooie zijn, maar geen idee hoe je dat technisch voor elkaar zou kunnen krijgen.

Ik vind het verder helemaal niet raar om om donaties te vragen, zo'n server kost nu eenmaal geld. Brainstorm, onze vorige host, was ook een gewaardeerd clanlid en zat zelf ook in een warteam. Dat zal vast wel geholpen hebben bij het binnenhalen van donaties, maar zoals hier ook al blijkt is er wel de bereidwilligheid om te doneren. Ik zou wel graag willen zien wat je binnen wil halen om de server te laten draaien; als het om een paar honderd euro gaat dan is het lijkt me wel te doen, maar als het om bedragen boven de duizend euro gaat is het misschien bij voorbaat al een bodemloze put.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Laatst online: 19:39
ik had eigenlijk wel een valve rocket launcher op de GoT server gewild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Ik denk dat vrij veel mensen wel een donatie willen doen, maar het hangt er natuurlijk ook vanaf hoeveel je moet verzamelen. :)

Qua beloning is iets zoals dit heel goed mogelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okkiwokki
Ik ben donateur op no-heroes en daar krijg krijg je naar mijn idee prima dingen voor terug.
- Reserved slot / geen kick als de server vol zit
- Aan het einde van de ronde het NH logo boven je hoofd en je kan niet meer gekilled worden
- Toegang tot !callforhelp, op dat moment komt er asap een admin.
- Chat in teamkleur ipv wit/grijs

Zijn er nog GoT teams die aan etf2l s10 meedoen? Zou ik misschien een keer een training kunnen spectaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GoT <3, het voormalige GoT Team 3 gaat meedoen aan ETF2L. We komen uit in Divisie 4 of 5 en we spelen vrijwel altijd op maandag en woensdag rond 20:00 of 20:30. Als je één van ons toevoegd aan je Steamvriendjes, kunnen we je vast wel de gegevens van de source-TV geven. Die weet ik namelijk niet uit m'n hoofd. :)

Of kom gewoon op Mumble er bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okkiwokki
Oke nice, mumble lijkt me ook wel handig. S9 was nogal een drama. We hadden totaal geen ervaring met 6v6, weinig trainen en niet goed weten waar op gelet moet worden. Denk dat ik dus nog een hoop kan leren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okki,

Je moet eens Viqun's youtube channel opzoeken. Daar staan een hoop van z'n matches gezien vanuit scout perspectief. Hij heeft er een complete i43 match met mumble comms op Badlands erop staan. Mooi om te zien en vooral verhelderend hoe de team comms nu eigenlijk lopen.

Zo'n zwevend donator icoontje tijdens end of round lijkt me ieder geval een goed begin. Is trouwens een goede voor de GOTKWF funserver. Op die manier zie je gelijk wie al donateur is. Morgens eens testen.

Zoals ik al zei, een replay mogelijkheid voor donateurs zou ook heel mooi zijn. Ik weet niet eens of dat uberhaupt mogelijk is. Er zou toch een soort plugin te maken moeten zijn waarmee je een limiet op te DL replays per speler kan zetten. Max een replay opname per 24 uur voor gewone spelers en onbeperkt voor donateurs bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Bedankt voor de reacties en het meedenken guys :)

Ik ben het met jullie eens dat er geen premium features moeten komen die de gameplay kunnen verstoren.
Een opvallende chatkleur, sterretje boven het hoofd etc lijkt me allemaal prima.

Wie van de huidige GoT server admins heeft tijd om het donateurschap op zich te nemen? Dus verantwoordelijk voor de plugin, een korte tekst op een aparte donatie pagina + vermeldingen oid en het beheer van de donaties + eventueel toekennen van bijbehorende rechten/features? Mogelijk dat deze persoon dan ook op teamfortress.be en hier in dit topic in de ts/waarschuwing een regel kan laten opnemen in overleg met een mod?

Ik heb niet echt een bedrag in gedachten, het gaat er mij meer om dat vaste spelers die het kunnen missen ipv een extra game of item kopen is een keer wat doneren aan de server :). Of een aantal primaire admins die ook een deel voor hun rekening willen nemen als "mede eigenaar"

Ik ben een paar honderd euro per maand kwijt voor de community, de TF2 server is daar een een wat groter onderdeel van omdat deze op een andere dedicated colo staat die verder niet zo veel staat te doen. Ik wil deze niet bij onze css colo zetten omdat ik graag zie dat de PUB geen last heeft van de 10 css servers.

Als bedrag zou ik al heel blij zijn met 75-100 per maand. Aangezien de meeste leden hier een vaste baan hebben en wat ouder zijn lijkt mij dit wel haalbaar met 10x10euro oid.

Indien de donaties goed lopen kan ik bijvoorbeeld ook wat extra warservers aanbieden omdat deze toch weinig extra dataverkeer/cpu kracht vragen. Hostingruimte etc is dan ook geen punt voor replays etc. Ik weet niet wat jullie betalen voor de huidige warserver(s)? Maar dat kan eventueel ook prima bij ons voor hetzelfde of minder?

edit: misschien goed om deze discussie op tf2.be of op onze site verder voort te zetten omdat dit deels offtopic is.

[ Voor 32% gewijzigd door Workaholic op 30-08-2011 13:30 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:52
Pykow schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 21:34:
ging vandaag lekker op de GoT server na een lange tijd zeg. 2 goede medics (war- nog wat)
dankzij hem kon ik wat meer risico nemen en dat leverde weer mooie acties op.

CapTVK ? waarom staat er geen replay op de server aan :( ik had zo mooie airshot op jou.
ik zag je in een flits over me hoofd springen en behoorlijk hoog en me nade kwam recht op je ass :P

trouwens Cabo op Stage 3 bij goldrush moet je niet steeds het zelfde doen met je sentry. op die auto heb je hem zo neer gehaald ;) dat doe je elke keer.

nogmaals thnx to our medics ;)
Ik speelde ook nog mee als medic, maar je bedoelt mij vast niet :> (speelde als hkrep)
Ik was lekker aan het genieten met een muziekje aan en was medic eens uit aan het proberen, en toen werd ik lekker afgeblaft door jou ;)

Heb vroeger altijd zeer serieus competitief Enemy Territory gespeeld, en mis het hele clan/team gebeuren wel een beetje, ga het de komende tijd wat serieuzer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ruik een nieuw GoT-team! Als jullie snel zijn en in vliegende vaart 6 tot 8 man bij elkaar krijgen, kun je nog meedoen in seizoen 10. Inschrijving sluit op 5 september, geloof ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LUH-3417 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:35:
Ik ruik een nieuw GoT-team! Als jullie snel zijn en in vliegende vaart 6 tot 8 man bij elkaar krijgen, kun je nog meedoen in seizoen 10. Inschrijving sluit op 5 september, geloof ik. :)
zou het ? zoveel spelers zijn er niet die competief willen spelen hier.
ik heb 2 maanden geen TF2 competief gespeeld, omdat ik het veelste druk had met andere zaken (werk,vrienden)
mijn speeltijden zijn ook niet altijd geschikt voor de meeste teams. kan meestal maar tot ongeveer 22 uur en voor UK is dat best vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extraxyz
Gebruiken mensen hier een een custom HUD en zo ja, welke? Vind het erg irritant om als medic in het midden van het scherm te moeten zien wie je healt.. Bij de community hud (http://code.google.com/p/communitytf2hud/) hebben ze o.a. dat aangepast, maar die is sinds 2010 niet meer geupdate dus werkt waarschijnlijk niet meer? En 'k weet verder eigenlijk niet waar 'k kan zoeken.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit hier misschien iets tussen: http://wiki.teamfortress....up_display#External_links

En dit wil ook wel eens helpen: http://lmgtfy.com/?q=tf2+custom+hud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:29

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

LUH-3417 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:54:
GoT <3, het voormalige GoT Team 3 gaat meedoen aan ETF2L. We komen uit in Divisie 4 of 5 en we spelen vrijwel altijd op maandag en woensdag rond 20:00 of 20:30. Als je één van ons toevoegd aan je Steamvriendjes, kunnen we je vast wel de gegevens van de source-TV geven. Die weet ik namelijk niet uit m'n hoofd. :)

Of kom gewoon op Mumble er bij. :)
Moet hij wel wachten tot ik meespeel. Dan zie je de ware kracht van Team 3 namelijk 8)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extraxyz
Ah, lmgtfy, altijd goed voor het comedy effect natuurlijk. Maar 'k ben toch meer benieuwd naar ervaringen van spelers hier voordat 'k zelf een dozijn HUDs ga proberen. Toch bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
De AFK-Manager veranderd naar deze, een meer up-to-date en met meer settings!

Heeft deze settings momenteel: http://pastebin.com/06Xbe8yn

Deze zijn dan de voornaamste:
// Minimum number of connected clients required for AFK kick to be enabled. [DEFAULT: 6]
sm_afk_kick_min_players "20"
// Minimum number of connected clients required for AFK move to be enabled. [DEFAULT: 4]
sm_afk_move_min_players "12"
// Time in seconds (total) client must be AFK before being moved to spectator. [0 = DISABLED, DEFAULT: 60.0 seconds]
sm_afk_move_time "120.0"
// Time in seconds (total) client must be AFK before being kicked. [0 = DISABLED, DEFAULT: 120.0 seconds]
sm_afk_kick_time "240"
Ik heb de tijden zowat verdubbeld, wat er klaagden mensen dat ze een bericht aan het typen waren en ze naar spectate gemoved worden. Beter zo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De reden van mijn lmgtfy was je laatste zin:
Extraxyz schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:10:
En 'k weet verder eigenlijk niet waar 'k kan zoeken.. :)
iets wat natuurlijk niet kan hier op t.net ;)
Al is/was mijn antwoord ook niet geheel volgens de richtlijnen...

Maar voor een "complete" lijst zou ik kijken op GameBanana.com

Wat betreft ervaringen; deze heb ik niet, maar de e.v.e. HUD is volgens een veel gebruikte HUD die er netjes uitziet en regelmatig wordt geüpdatet.

Ik ga 'm vanavond iig uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Voor de geïntereseerden, dit is onze huidige maplist.
  • pl_goldrush
  • pl_badwater
  • cp_steel
  • pl_upward
  • pl_barnblitz
  • cp_yukon_final
  • pl_thundermountain
  • pl_frontier_final
  • koth_viaduct
We nemen vooral PL maps omdat de gemiddelde pub player die het liefst speelt. Maar om er wat variatie in te stoppen zitten momenteel steel, yukon en viaduct er ook in. (Die kunnen ten alle tijden veranderd worden, als we bijvoorbeeld zien dat iedereen leaved op cp_steel dan vervangen we diegene met een andere cp_ map)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een nieuw GoT team is zeker welkom. Als je inderdaad 6-8 man hebt. gewoon proberen. Er zijn best wel wat mede Gotters die af en toe willen invallen of meespelen in een PCW.

Viqun in actie. Jammer voor de echo steeds, die gasten hebben zich echt helemaal schoor geschreeuwd :o

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-2_Hlo4HxNw]

[ Voor 63% gewijzigd door CapTVK op 30-08-2011 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik kijk alle matches van ViQun de laatste tijd. zeer leuke team om naar te luisteren en hij is gewoon een goede scout. Beste scouts zijn Greg,Arie en ViQun die ik heb zien spelen.

Mike op gullywash was echt huge.

voor huds zou ik naar ETF2L site gaan.
http://etf2l.org/forum/customise/?recent=330593
daar staan zo beetje alle huds op dit moment. Fpsbanana (gamesbanana) zijn echt slecht.
ik zelf gebruik Garm3nHUD (zelfde als die van viqun), lekker duidelijk gewoon en gebruik die al een lange tijd.
voorheen was die zelfs helemaal geel ;)
deze is ook leuk http://www.rawksteady.com/knhud/

ik vindt het juist wel fijn om in het midden mijn heal% etc te zien. in de hoekjes van me scherm wil ik eerder zien of daar een sticky ligt of wat dan ook.

speel laatste tijd weer wat lobby matches om weer het 6vs6 gevoel te krijgen, helaas hebben 90% van de spelers geen mic daar. waardoor het onmogelijk is om de medic soms in leven te houden. scouts die niet callen wat er op de flank gebeurd is irritant, waardoor je soms bombers hebt op de medic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGluurbuur
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-09 22:10
CapTVK schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:03:
Een nieuw GoT team is zeker welkom. Als je inderdaad 6-8 man hebt. gewoon proberen. Er zijn best wel wat mede Gotters die af en toe willen invallen of meespelen in een PCW.
Ik zou het best af en toe willen spelen, ben een ex quake2 ctf speler. Is er nog meer animo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, het was even prutsen, maar ik heb het gevonden.

Het ip:port van de source-tv van de warserver waarop Got <3 speelt is 46.249.40.228:27040. Het wachtwoord is idiot. Wanneer je (mits console commands enabled zijn via options -> keyboard -> advanced) op ~ drukt, en je daarna dit copypaste:

connect 46.249.40.228:27040; password idiot

moet je er automagisch inkomen. Je ziet dan, met 90 seconden vertraging, wat er op de warserver gebeurd. Alleen hoor je ons niet praten zoals in de filmpjes van Viqun, aangezien we dat over Mumble doen. Als je daar meer over wilt weten, moet je naar www.teamfortress.be gaan en lid worden van het forum.

GoT <3 speelt, als het goed is, vanavond vanaf ongeveer 20:00 uur een match. Praktijk is dat we tien minuten wachten totdat we een tegenstander gevonden hebben of deze compleet is, maar via mumble of anders via steam (mijnes is http://steamcommunity.com/id/LUH-3417) kun je ons in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Workaholic schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 13:19:
Wie van de huidige GoT server admins heeft tijd om het donateurschap op zich te nemen? Dus verantwoordelijk voor de plugin, een korte tekst op een aparte donatie pagina + vermeldingen oid en het beheer van de donaties + eventueel toekennen van bijbehorende rechten/features? Mogelijk dat deze persoon dan ook op teamfortress.be en hier in dit topic in de ts/waarschuwing een regel kan laten opnemen in overleg met een mod?

edit: misschien goed om deze discussie op tf2.be of op onze site verder voort te zetten omdat dit deels offtopic is.
Volgens mij is het beter dat ik of CapTVK dat doen, aangezien wij de 'echte' admins zijn.
Misschien het beste om CapTVK dat te laten doen, aangezien ik in België woon en er anders altijd moet gewerkt worden met IBANS enzo.

Het admin gedeelte zullen we wel tesamen doen. Ik ben al begonnen met plugins te verzamelen, een van dezer dagen moeten die meer eens getest worden. :)

Het zal inderdaad het beste zijn om een topic op tf2.be aan te maken.
LUH-3417 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 19:15:
Ok, het was even prutsen, maar ik heb het gevonden.

Het ip:port van de source-tv van de warserver waarop Got <3 speelt is 46.249.40.228:27040. Het wachtwoord is idiot. Wanneer je (mits console commands enabled zijn via options -> keyboard -> advanced) op ~ drukt, en je daarna dit copypaste:

connect 46.249.40.228:27040; password idiot
Of de server gewoon aan je favorieten toevoegen. :)

[ Voor 49% gewijzigd door Asskicker op 30-08-2011 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Die is er :)
http://www.teamfortress.b...viewtopic.php?f=39&t=2599

[ Voor 45% gewijzigd door Workaholic op 30-08-2011 19:29 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okkiwokki
CapTVK schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 12:23:
Okki,

Je moet eens Viqun's youtube channel opzoeken. Daar staan een hoop van z'n matches gezien vanuit scout perspectief. Hij heeft er een complete i43 match met mumble comms op Badlands erop staan. Mooi om te zien en vooral verhelderend hoe de team comms nu eigenlijk lopen.
Eerste match gekeken. Erg duidelijk inderdaad.

@ LUH-3417
Ik heb je geadd, verwacht vanavond ook wel tijd de hebben om te speccen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extraxyz
Pykow schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 18:21:
voor huds zou ik naar ETF2L site gaan.
http://etf2l.org/forum/customise/?recent=330593
daar staan zo beetje alle huds op dit moment. Fpsbanana (gamesbanana) zijn echt slecht.
ik zelf gebruik Garm3nHUD (zelfde als die van viqun), lekker duidelijk gewoon en gebruik die al een lange tijd.
voorheen was die zelfs helemaal geel ;)
deze is ook leuk http://www.rawksteady.com/knhud/
Bedankt! Die tweede ziet er goed uit, hou wel van dat minimalistische :). En "It's so good it will cure any illness that you may or may not have".. nou, ben benieuwd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20
Ook al ben ik gestopt met TF2 (mede wegens hoedjesisme), heb ik wel met toestemming een Steam Trading Topic mogen openen. Traden van hoedjes voor andere Steam-tradables kun je daar doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pas geleden mijn unusual soldier hat fetti
gerolen tegen alle delen van Borderlands + deus specs item + heavy arm + reclaim metal :P

misschien me andere items eens trade tegen MW3 ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-09 22:28
Wat ik niet snap bij snipen. Soms wanneer ik iemand schiet zie ik staan dat er 130 hp af is gegaan, maar dan leeft die speler nog. Terwijl sommige characters geen 130 als max health hebben. Hoe kan het zijn dat die speler nog leeft. Overhealed is ook niet altijd het geval. Herkenbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neusbeer heeft op de knop gedrukt! Medals komen eraan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CapTVK schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 20:52:
Neusbeer heeft op de knop gedrukt! Medals komen eraan! :)
Eindelijk ik zit nog steeds te wachten op mijn Highlander medal ;) ik heb 5 official match gespeeld :P dus dat moet voldoende zijn voor zo medal (heb ook al mail gestuurd naar de admins)

@Cabo
Dit kan alleen maar overheal zijn of hij loopt over een Health pack op zelfde moment dat jij schiet.
gewoon lekker headshots maken is 150 tot 450 ;)

EDIT ;) ik heb er 1 gekregen in me backpack
http://tf2b.com/?id=angienl

Deelnemer - ETF2L Highlander-toernooi (Authentiek)

[ Voor 11% gewijzigd door Pykow op 30-08-2011 21:08 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 49 Laatste

Let op:
~[html]De gegevens van de tweakers server kun je <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/36477087#36477087"><b>hier</b></a> vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!

Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.~[/html]