Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:13

glashio

C64 > AMIGA > PC

Jag
With the change to Base Construction boost, Jag bonus has improved. 30% increase of 1.5x makes a total of 1.95x (total of 2.95x when base speed is added)
Added +15% swing speed.
Added 20% repair penalty. Repairs will give up to 80hp per swing instead 100hp per swing.
Wauw wat is dat ding snel geworden zeg, lijkt wel MvM maar dan in gewone gameplay :P I like!

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:42
Fixed Stickybombs not properly having distance fall off for the first 5 seconds of their life time
Dat was in januari ook al eens gefixt, maar blijkbaar niet goed genoeg. Zo goed doet Valve het dus ook niet.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is van 6 maanden terug, oud nieuws dus. Al is het fijn dat er het eindelijk gepatched wordt.

In de tussentijd hebben we weer prachtige glitches (bedoeld of onbedoeld) om van te genieten.

Niemand houd de al-machtige traingod meer tegen. Zelfs niet met ubers. :+

Ik moet maar weer eens engie gaan spelen. :)

[ Voor 20% gewijzigd door CapTVK op 11-07-2015 13:44 ]

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Je verwacht het niet:
http://www.teamfortress.com/post.php?id=17567
An update to Team Fortress 2 has been released. The update will be applied automatically when you restart Team Fortress 2. The major changes include:

Fixed an issue with Unusual Revolvers where the unusual effect would sometimes not disappear when the Spy would feign death, disguise, cloak, etc.
Fixed font rendering issues for Mac clients
Fixed a case where map textures would fail to load properly in compressed maps (thanks to Egan and Geit for the report and test case)
Fixed a case where Campaign Coins weren't displaying the correct stats based on the number of submitted contracts
Everyone affected by this bug has received the maximum contract points (including bonus points) for the missing contracts
Security/crash fixes (thanks to Nathaniel Theis for these reports)
Fixed a crash caused by sending malformed network data to clients and servers
Fixed an exploit that could be used to bypass sv_cheats
Fixed the Spy-cicle causing a fire-immune bubble to be displayed when the Spy is cloaked
Fixed skinned weapons not rendering properly for customers on older shader model 2.0 hardware
Fixed speed particles on the Spy not disappearing when cloaking
Added ETF2L 6v6 Season 21 tournament medals
Added numerical health value to the enemy health display in the freezecam
Reloading a weapon can no longer be triggered with '+reload' while the weapon is firing
Updated several materials to fix issues caused by mat_picmip
Updated the localization files
Updated maps
Fixed an exploit related to the final control point and dropped weapons on Badwater, Barnblitz, Borneo, and Goldrush
Fixed incorrect cube maps on Powerhouse
Updated maps have been compressed to save space
Updated Hammer tools
Fixed bspzip requiring a -game parameter while simultaneously not allowing it
Fixed bspzip -addfiles improperly handling newlines in some cases
Fixed bspzip ignoring excess arguments with no warning
Fixed bspzip help text for -extractfiles not indicating that a target directory is required
Dus een update voor pre-dx9.0c shaders. Zit er al een optie in om die skins uit te zetten? Ik wil wel graag kunnen zien of iemand met een rocket jumper op je staat te schieten (een veelvoorkomend fenomeen op pubs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio

glashio

C64 > AMIGA > PC

Shabbaman schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 09:20:
Zit er al een optie in om die skins uit te zetten?
Dus een optie om Cosmetic items uit te zetten? Ik vermoed dat dat de tf2 economy om zeep zal helpen wat dus een gevaar is voor de geldkraan richting Valve. Ook daar stem onze Yanis nee tegen denk ik :+
Gratis gameplay wordt betaald door verzamelgekkies O+ win win

> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
tftrue_nohats 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, maar hoeveel pubservers zijn er met tftrue? Hampshire Heavies? Al zou ik wel leuk vinden als er een manier was om al die effects uit te zetten. Al dat visuele FPS geknabbel maakt bij mij TF2 amper speelbaar als het druk wordt (22-24+ players, veel explosies etc).

Intussen weer een update, al wordt een van de meest belangrijke zaken niet genoemd: hitreg gaat niet meer clientside maar serverside. Wat betekent dat al die goedkope hacks van LMAObox waardeloos zijn geworden!

Oftewel: Win! *O*

Zou een voorbode kunnen zijn voor de toekomstige comp mode.
Changed the Pomson 6000 ÜberCharge and cloak drain effect's distance fall-off
Old: Drain 15 ÜberCharge at point blank and scale down to 0 at 1024 HU
New: Drain 10 ÜberCharge from 0 to 512 HU and scale down to 0 at 1536 HU
Added Arms Race 1 and Arms Race 2 community event medals
Fixed a bug related to using incorrect particle effects
Fixed the Scorch Shot flares pushing teammates
Fixed being able to carry the flag with the Rocket/Sticky Jumpers
Fixed Sentries shooting over the head of Spies using the Box Trot taunt
Fixed tf_bot_join_after_player preventing the bots from joining a team after the player joins team Spectator
Fixed missing secondary attack animations for the Short Circuit
Fixed the Contracts button on the main menu not being disabled when there are no contracts
Fixed an exploit related to coaching and the 'autoteam' command
Fixed Mann vs. Machine maps not resetting properly after a successful vote to change the challenge
Fixed Stat Clock models not cloaking with the Spy
Fixed a case where buildings would not go active if they were sapped while being built
Fixed a display bug that made it look like players had received multiple copies of the same item
Fixed a regression with the tournament spectator GUI that broke custom HUDs
Fixed showing "cannot be listed on the Steam Community Market for one week" on listings in the Steam Community Market when that is no longer the case
Fixed a rare client crash when turning in Contracts
Updated the Spy Contract objective for destroying buildings to work with the Ap-Sap, the Red-Tape Recorder, and the Snack Attack
Updated Mann Co. Store prices for foreign currencies to current USD equivalents

Maps Workshop Beta

Improved handling of recently changed workshop maps
Fixed a case where servers would fail to load maps that had been updated since the last server restart
Fixed a case were clients would not check for new versions when connecting to a workshop server
Improved server console output when waiting on map downloads during level change
Fixed a case where subscribing to maps while the game was running could result in failure to load the map
Fixed a case where joining a server running a workshop map would first wait for all subscribed maps to finish downloading before attempting to download the map at hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Da's een leuk begin, ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 20:43
Stomme vraag maar, heb in het verleden veel games gespeeld met GoT, maar er is geen GoT server meer, via de server browser kan ik niet één normale TF2 server vinden die Nederlands is / een Nederlandse community heeft.

Waar spelen jullie ? (Normale servers). Ik wil weer een beetje beginnen met competitive play. Vroeger had je TF2lobby dat is nu TF2Center geworden geloof ik, alleen er zijn daar maar weinig games en vaak met leavers, afkérs etc.

Hoe doen jullie dat allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
icq wordt vaak gebruikt, maar dan wel voor complete teams. competitive scene alleen van tf2 heeft alleen zijn tijd wel gehad. Ook is tegenwoordig bijna nergens nog prijzengeld te krijgen of in iedergeval fatoenlik geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:54
Ik speel op veel servers meeste amerikaans etc. Competitive heb ik nog nooit gespeeld wel intresse in gehad maar nooit gestart

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedHat schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 19:31:
Stomme vraag maar, heb in het verleden veel games gespeeld met GoT, maar er is geen GoT server meer, via de server browser kan ik niet één normale TF2 server vinden die Nederlands is / een Nederlandse community heeft.

Waar spelen jullie ? (Normale servers). Ik wil weer een beetje beginnen met competitive play. Vroeger had je TF2lobby dat is nu TF2Center geworden geloof ik, alleen er zijn daar maar weinig games en vaak met leavers, afkérs etc.

Hoe doen jullie dat allemaal?
Ik speel zelf alleen nog maar op skial servers of ukcs. HH en LZ servers kom ik niet meer tegen.

Ik heb tf2center ook een keer opgepakt. Maar dan kom je russen tegen die slecht engels kunnen.

Competief ben ik gestopt. Te weinig tijd om net als vroeger iedere avond 3 a 4 uur matches spelen.

Op public server is het soms ook wel leuk.
ik game ook bijna niet meer op de pc. Dus vroeger kon ik airshot na airshot en nu is 1 op de 3 maar raak.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Hangt er puur vanaf wat je voor ogen hebt. Voor competitief spelen op niveau is er tf2pickup (waar Wiethoofd aan het stuur staat).

Voor casual competitief kan je center bekijken, waar ik wel een disclaimer moet geven dat ik daar m'n positie heb opgegeven nadat de overige staffleden betrapt waren op geld stelen van de community. Kijk iig uit voor gekke dingen als je speelt of doneert.

Voor een beetje raggen als vanouds kan je de skial servers opgaan. EU Badwater
code:
1
connect 151.80.218.89:27015
is waar de meeste goede HL spelers te vinden zijn.

Als laatst is Hampshire Heavies nog springlevend, en die doen volgens mij elke vrijdag een cup

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Triggerhappygamers is over het algemeen wel gevuld en van aardig niveau: 87.98.254.85:27015

RUGC is soms ook wel leuk. Als er minder dan 6 man zijn moet je alleen niet proberen te spelen, dan raken er mannetjes over de zeik omdat ze punten kwijtraken ofzo: tf2.rugc.eu
badboyqxy schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 22:23:
icq wordt vaak gebruikt, maar dan wel voor complete teams. competitive scene alleen van tf2 heeft alleen zijn tijd wel gehad. Ook is tegenwoordig bijna nergens nog prijzengeld te krijgen of in iedergeval fatoenlik geld
Je bedoelt IRC neem ik maar aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kKaltUu schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:42:
Hangt er puur vanaf wat je voor ogen hebt. Voor competitief spelen op niveau is er tf2pickup (waar Wiethoofd aan het stuur staat).

Voor casual competitief kan je center bekijken, waar ik wel een disclaimer moet geven dat ik daar m'n positie heb opgegeven nadat de overige staffleden betrapt waren op geld stelen van de community. Kijk iig uit voor gekke dingen als je speelt of doneert.

Voor een beetje raggen als vanouds kan je de skial servers opgaan. EU Badwater
code:
1
connect 151.80.218.89:27015
is waar de meeste goede HL spelers te vinden zijn.

Als laatst is Hampshire Heavies nog springlevend, en die doen volgens mij elke vrijdag een cup
Ik speel zelf altijd op Skial servers. Zijn wel van een lekker niveau.
Heel soms kom je nog wat slechte spelers tegen, maar ach dat is Public TF2.

Alles beter dan valve servers, hoewel ik daar ook op speel wanneer ik vroeg wakker ben.
dan zijn de Skial servers leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
Pykow schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 15:22:
[...]

Ik speel zelf altijd op Skial servers. Zijn wel van een lekker niveau.
Heel soms kom je nog wat slechte spelers tegen, maar ach dat is Public TF2.

Alles beter dan valve servers, hoewel ik daar ook op speel wanneer ik vroeg wakker ben.
dan zijn de Skial servers leeg.
je hebt wel paar mooie uurtjes in idle servers doorgebracht vroeger ofniet:P
4,281 hrs on record
last played on 27 Ju

Acties:
  • 0 Henk 'm!
badboyqxy schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 02:47:
[...]

je hebt wel paar mooie uurtjes in idle servers doorgebracht vroeger ofniet:P
4,281 hrs on record
last played on 27 Ju
ik denk dat er zo 100 uur idle in zit en de rest puur gametime.

speelde 1000 uur per jaar ongeveer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CapTVK schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 16:52:
Al zou ik wel leuk vinden als er een manier was om al die effects uit te zetten. Al dat visuele FPS geknabbel maakt bij mij TF2 amper speelbaar als het druk wordt (22-24+ players, veel explosies etc).
Probeer deze eens.

https://github.com/RhapsodySL/perfconfig

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2015 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Pykow schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:22:
[...]

ik denk dat er zo 100 uur idle in zit en de rest puur gametime.

speelde 1000 uur per jaar ongeveer ;)
Das 3 uur per dag bij 65 dagen niet spelen....sick :P

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oogje schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 09:34:
[...]

Das 3 uur per dag bij 65 dagen niet spelen....sick :P
Ken ook niet zoveel spelers die meer uur als mij in deze game hebben zitten in mijn omgeving of die ik online ben tegen gekomen (Zonder Idle)

ik speelde dan ook echt alleen maar Team Fortress 2 en geen enkele andere game voor 4 jaar lang.
Ondanks dat de game nu al weer 8 jaar oud is, geniet ik nog steeds van deze game.
Zoveel variatie in gameplay en daarom kijk ik ook weer erg uit naar Overwatch van blizzard.
Die game doet me weer erg denken aan TF2 in een nieuw jasje.

ik geniet echt van iedere class om mee te spelen, hoewel Spy en Heavy mijn minst gespeelde classes zijn.
Heavy is te sloom en is gewoon niet zo flexibel als alle andere classes. Spy heb ik vaak dat een backstab niet geregistreerd wordt en dat ik dus daarna weer snel dood ben.
Favourite class is nog steeds Soldier en Medic. Hoewel Medic in public servers erg frustrerend kan zijn.
Gasten die je zien als een lopende health pack, ipv als een support class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
maak jij bent een reallife heavy:) had die server van je geprobeerd, maar vond het niveau er eigenlijk nog steeds erg laag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Dan kan je lobbies of pickups proberen, competitive spelers spelen nauwelijks op public servers.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja vandaag op een sever gespeeld waar het niveau laag was van mijn team.
Maar toch wel beetje fun gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bedankt, zo te zien een update van Chris's TF2 config. Ik zal hem eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
glashio schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 11:24:
[...]

Dus een optie om Cosmetic items uit te zetten? Ik vermoed dat dat de tf2 economy om zeep zal helpen wat dus een gevaar is voor de geldkraan richting Valve. Ook daar stem onze Yanis nee tegen denk ik :+
[...]
Gratis gameplay wordt betaald door verzamelgekkies O+ win win
Tadaaaaaa: https://www.reddit.com/r/...ove_gun_mettle_skins_and/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
volgens mij heb je met DXlevel 80 ook geen skins ;) of zelfs met DXLEVEL 90.

Het stomme is dat deze skins niet in het drop systeem zitten en dat je uit het kratje unusual weapons kunt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eergisteren een Strange Shell Shocker (Factory New) uit een Powerhouse-kratje gekregen die ik gisteren voor ruim € 125,- kon verkopen op de Steam Market. Wat mij betreft is Gunn Mettle een zeer geslaagde update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LUH-3417 schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 11:29:
Eergisteren een Strange Shell Shocker (Factory New) uit een Powerhouse-kratje gekregen die ik gisteren voor ruim € 125,- kon verkopen op de Steam Market. Wat mij betreft is Gunn Mettle een zeer geslaagde update.
Nice, maar was het gelijk raak bij je eerste case of heb je er daarvoor nog een paar keys moeten investeren? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LUH-3417 schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 11:29:
haha geweldig, zo heb ik een Unusual taunt geunlocked uit een kratje die ik na maanden spelen een keer had geopend. 145 euro erop verdient ;)

daarmee heb ik F1 2015 en Just Cause 3(Pre-order) mee kunnen kopen.
Soms heb je geluk. Zelf heb ik nu al een hele tijd geen kratje meer geopend, omdat ik sommige skins goedkoper via de steam market kan kopen dan een key, waarbij de kans bestaat dat je dubbel krijgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerste keer dat ik zo'n Powerhouse crate opende. In totaal niet meer dan tien crates geopend, denk ik. :)

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Tot dusver alleen maar troep uit kratjes getrokken, paar jaar geleden tijdens halloween een unusual unboxed. Dan heb ik het wel gehad en gooi ik wat ik heb op saloon. Aardig wat winst uit gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu heb ik zelf eens al mijn steam TF2 in-game purchases eens doorgenomen. In de afgelopen 5 jaar best wat aangeschaft in de store: 175€ aan diverse items (tijdens sales*). Ook keys maar meestal heb ik die gebruikt om te ruilen. Economisch gezien veel verstandiger.

Ik heb zo'n 10 crates in de afgelopen 5 jaar geopend. Niks bijzonders gevonden, behalve dan die keer dat ik drie # 42 crates had geopend en een headshot-part kreeg.

Maar Kkaltuu, loont dat een beetje? Inzetten op TF2 matches bij saloon.tf?

*Ik heb tijdens een sale ook eens een misser gemaakt. 20 BackPack expanders gekocht met de gedachte om die later door te verkopen/ruilen als de sale voorbij was. Helaas werd die prijs voor BP's niet aangepast. ;w

[ Voor 20% gewijzigd door CapTVK op 15-08-2015 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oeps vandaag heb ik een Skial.com server leeg gekregen (of ja ging van 31 man naar 14 man server)
ik had een killstreak van 65 met me rocket launcher en 15 dominations als ik alles bij elkaar optelde.

Vaak is op de skial server wel een lekker niveautje, maar vandaag was dat nog even ver te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Sja Skial...vorige week nog eens zo'n server gejoined. Micspammer die de hele tijd in spawn conga aan het dansen was terwijl hij non-stop muziek door zijn mic speelde.

Start een votekick....en de vote faalt :|. Dan speel ik nog liever op Valve pubs.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Niet online
Die Mute functie binnen TF2 is briljant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Oogje schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 09:58:
Die Mute functie binnen TF2 is briljant ;)
Leuk, daarmee haal je nog geen dansende idler uit spawn.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Conga to mid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een TF2 update, een grote nog wel. Een nieuwe gamemode in beta: Pass Time

Introducing PASS Time, a New Beta Game Mode!

Afbeeldingslocatie: https://steamcdn-a.akamaihd.net/steam/news/17833/passtimehdr02.png

http://www.teamfortress.com/post.php?id=17833
[About PASS Time]

RED and BLU face off in an epic battle to score more goals than their opponents. Coordinated passing, aerial shots, interceptions, team-based formations and plays, defensive lines and the like make for strategically chaotic play.

[Ball-Carrying]

The "jack" is a ball that, when carried, replaces your weapons. Teamwork is key in protecting the jack-carrier. Pass and shoot with your primary fire. Pick up and intercept by simply touching the jack. Melee an opponent carrier to steal. Carrying the jack also gives that player the following boosts:

Health: regeneration
Invulnerability: temporary when you steal (with melee) or intercept the jack
Speed: temporary increase when you first gain possession
Vision: see both teammates AND opponents on the map

[Strategy]

Passing
A critical aspect of PASS Time play. Team-based passing is a surefire way to get the ball away from your goal, and into your opponents', as quickly as possible.
Coordinated Team Play
In PASS Time, it’s vital to play as a team. Lone wolf runs don’t stand a chance against a united front.
High-Flying Action
PASS Time introduces speed boosts and jump-pads. Nothing beats the rush of a mid-air shot-on-goal or interception.
Defense!
A balance of offensive and defensive strategy is key. Goalies can be the difference-makers in PASS Time.
Sudden Death
As with most sports, try not to die. Especially if the match ends in a tie—'cause that’s when true Sudden Death kicks in.
Ik heb hem nog niet gespeeld maar klink mij een beetje als een snelle kloon naar aanleiding van de populariteit van Rocket League. Of dat nou ook in TF2 moet? :?

Bovendien heb ik zoiets eerder gezien: Murderball

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CapTVK schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 14:11:
Een TF2 update, een grote nog wel. Een nieuwe gamemode in beta: Pass Time

Introducing PASS Time, a New Beta Game Mode!

[afbeelding]

http://www.teamfortress.com/post.php?id=17833

[...]

Ik heb hem nog niet gespeeld maar klink mij een beetje als een snelle kloon naar aanleiding van de populariteit van Rocket League. Of dat nou ook in TF2 moet? :?

Bovendien heb ik zoiets eerder gezien: Murderball
Ik heb wat gameplay beelden gezien het is echt een leuke mode om te spelen.
Soort capture te flag met maar 1 vlag (bal)
Murderball heb ik nooit gespeeld, wel BBAL waarbij je 1 intel hebt.

In ieder geval spreekt me dit meer aan dan een gamemode met een grapplehook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb het even gespeeld, maar ik vind er weinig aan. Je bent, nog meer dan in normale TF2, afhankelijk van teamwork en aangezien je team vrijwel altijd uit eersteklas debielen bestaat, is dat niet echt een voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Maar dat ben jij toch wel gewend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinds we geen PCW's meer spelen verleer ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat je op een pub niet teveel teamwork moet verwachten is algemeen bekend. Ik probeer er maar het beste van te maken.

En die nieuwe PASS-gamemode is ook maar een experiment. Valve zelf zal er niet teveel risico mee lopen. F2P heeft zeer zeer goed uitgepakt voor TF2 en de bredere community (free upgrades en gamemodes). Hoeveel spellen van 8 jaar terug worden nog in grote mate gespeeld?

Team Fortress 2: Valve's secret guinea pig
In a recent interview with Gamasutra, Team Fortress 2 lead designer Robin Walker explained that while the game's primary goal has been to grow and maintain its sizeable audience, Valve has also used the title as a testbed for new ideas that could protect the livelihood of the entire company.

"Our secondary goal [with Team Fortress 2] was to see if we could explore specific game and business design spaces that we felt were potentially a requirement for the long-term survival of our company," Walker said.

One of those spaces, as it turns out, was the traditional MMO market -- and Team Fortress 2's persistent item economy came about because Valve was hoping to learn more about what made those games tick.

"[When the game shipped], MMOs were the dominant story in the industry, and one concern we had was that we might not be able to survive if we didn’t build one," Walker said. "We didn’t think we were ready to undertake that, but we did think that we might be able to build some pieces of one, learning enough so that if or when we did need to build one, we had less risk on the table. We decided that persistent item design and storage seemed like a reasonable amount of risk for us to bite off, and could be made to fit into TF2’s gameplay."

Just a few short years later, when traditional MMOs had started to wane in popularity, Valve was beginning to sense another major trend looming on the horizon: the rise of free-to-play and microtransaction-based games.

"A couple of years later... we were starting to feel the same way about microtransactions as we did initially about MMOs: that our company was at risk if we didn’t have internal experience and hard data on them," Walker said.

Once again, Team Fortress 2 was chosen as the guinea pig, and in June 2011, Valve made the game completely free-to-play. This update proved to be one of the game's most significant yet, as it both increased revenues by a factor of twelve, and gave the studio the expertise it needed to adopt the free-to-play model in games like Dota 2.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJN
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-12-2020

MJN

Ik speel TF2 af en toe voor de fun. Nu heb ik een vraag over de hud waar ik zo snel niks over kan vinden. Standaard zie je een statisch plaatje van jouw character in de hoek (linksonder). Weet iemand hoe je die dynamisch kan maken zodat je ook ziet welke hoed & wapen je draagt etc? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
MJN schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 08:50:
Ik speel TF2 af en toe voor de fun. Nu heb ik een vraag over de hud waar ik zo snel niks over kan vinden. Standaard zie je een statisch plaatje van jouw character in de hoek (linksonder). Weet iemand hoe je die dynamisch kan maken zodat je ook ziet welke hoed & wapen je draagt etc? :?
Dat is ergens een optie in game. :)
LUH-3417 schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 23:54:
Sinds we geen PCW's meer spelen verleer ik het.
Leugens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MJN schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 08:50:
Ik installeer altijd een custom hud, dit maakt het vaak makkelijker.
Dit was mijn laatste hud, nu draai ik default en vanavond ga ik kijken naar Toonhud.

Afbeeldingslocatie: http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/27357416058875533/BD57F02BE87F45FD2292C51FA1FDC73B3A2FD904/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Custom HUDs zijn ideaal als je na iedere update van Valve weer een half uur wil zitten prutsen om je hud weer normaal te maken. Gewoon met default spelen en verder niet aanstellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJN
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-12-2020

MJN

Thanks voor de reacties. Ik heb het uiteindelijk gevonden in de extra opties. Ziet er nu veel cooler uit. 8) 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
cl_hud_playerclass_use_playermodel "1"

https://wiki.teamfortress...anced_multiplayer_options

Ik ben wel een fan van custom huds, maar dat ze steeds kapot gaan na een update is wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beste is om die optie in je autoexec.cfg te zetten als je hem altijd aan wilt hebben.

De custom huds zijn inderdaad handig als je eenmaal de ideale HUD hebt gevonden maar dat ze vaak niet helemaal goed werken bij updates is een probleem. Je moet maar hopen dat de maker hem bijhoudt. Wat bij oudere hud's niet altijd het geval is.

Voor wie niet zo goed meer kan meekomen in TF2 heb ik overigens nog een aantal training maps die je kan uit proberen. Ik heb de lijst onlangs bijgewerkt met een paar nieuwe maps. Waaronder een training map voor medics. Ze zijn te vinden op ons eigen forum. Check " tweak fortress".

[ Voor 4% gewijzigd door CapTVK op 26-08-2015 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CapTVK schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:04:
Beste is om die optie in je autoexec.cfg te zetten als je hem altijd aan wilt hebben.

De custom huds zijn inderdaad handig als je eenmaal de ideale HUD hebt gevonden maar dat ze vaak niet helemaal goed werken bij updates is een probleem. Je moet maar hopen dat de maker hem bijhoudt. Wat bij oudere hud's niet altijd het geval is.

Voor wie niet zo goed meer kan meekomen in TF2 heb ik overigens nog een aantal training maps die je kan uit proberen. Ik heb de lijst onlangs bijgewerkt met een paar nieuwe maps. Waaronder een training map voor medics. Ze zijn te vinden op ons eigen forum. Check " tweak fortress".
Pfoe lang geleden dat ik op jullie forum ben geweest :P
Grappig om te zien hoe het team GoT4 vroeger was (5 jaar geleden)

Dan lees je nog eens terug waarom het team uit elkaar is gegaan.
Skeej zag als eerste in dat niemand het serieus nam en dat ik wel de skill en motivatie had, maar mijn rage in de weg zat.

Er is veel veranderd in 5 jaar tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het zat er aan te komen maar nu heeft TF2 ook zijn banana hat.

http://www.teamfortress.com/post.php?id=18161
Via HLDS:

Added Collection Trade-Ups!*
Check out the blog post for more information: http://www.teamfortress.com/post.php?id=18161
Added Map Stamps and Strange Filters for the featured maps in the Gun Mettle Campaign
Added the Gun Mettle Cosmetic Case which contains new community cosmetic items
Gun Mettle Cosmetic Case can only be found by players with a campaign coin
Cosmetics in a collection can be listed on the Steam Community Market
All Strange items now have a visible icon in backpack panels
Added an option button to display paints and/or styles options for items in the Mann Co. Store preview page and the Steam Workshop item import tool
Added the OWL 14 tournament medals
Added a Steam Community Profile option to the player right-click context menu in the scoreboard
Fixed a buffer overflow exploit (thanks to Didrole for this report)
Fixed a Mann vs. Machine exploit related to purchasing upgrades while not at an upgrade station
Fixed a Mann vs. Machine exploit related to the Medigun shield
Fixed the Gun Mettle Coin not displaying its proper level in the Steam Community view
Fixed the Enforcer getting a damage bonus as the Spy was disguising and not fully disguised
Fixed the cvarlist command truncating some cvar/command descriptions
Fixed hitting 'Enter' while in the backpack menu triggering buttons in the main menu
Fixed invalid map names in nextlevel convar or the map cycle causing the server to fail to change level after displaying the score panel
Fixed the Engineer losing revenge crits and picked-up weapons after using The Eureka Effect to teleport back to base
The Dalokohs Bar can now accept Ally Healing Done strange parts
Updated several HUD elements to include the name of the weapon's owner when a player is carrying a weapon they picked-up
Updated the materials for the Stickybomb Launcher
Updated Mann Co. Store prices for foreign currencies to current USD equivalents
PASS Time update
Fixed scoring in your own goal if you change teams while the jack is in flight
Fixed disguised and cloaked enemy Spies having a shield drawn for them in the HUD
Fixed players sometimes not being able to throw the jack
Fixed another case where players could teleport the jack with The Eureka Effect
Fixed The Dead Ringer making it impossible to throw the jack or deactivate the Dead Ringer
All global special abilities that are activated with alt-fire are now available while carrying the jack, unless you're actively aiming the jack
Unlocked console variables for community servers to experiment with without requiring sv_cheats
Fixed Scouts being able to pick up the jack while drinking
Fixed disguised Spies being able to carry the jack in some situations
Made weapon switch faster after throwing the jack
Fixed not getting a speed boost if you score and then get the jack after it respawns
Fixed a crash if mp_tournament was enabled and someone scored during pre-game
Improved the way blocking works
Fixed being able to cancel enemy taunts by hitting them with the ball
Fixed seeing a phantom jack in your hand if you threw the jack and couldn't switch back to your previous weapon (jars, cleavers, etc.)
Updated pass_warehouse
Fixed issue with jack getting stuck behind props
Fixed exploit of jack getting stuck in dropper
Fixed issue with unbalanced ammo and health kits
Moved resupply closets further from the doors
Added plank walkway to central warehouses on top of the containers
Server Browser
Fixed the history tab of the server browser failing to record servers
Fixed the spectate tab of the server browser not working at all
Fixed the game info dialog for SourceTV master servers improperly showing the server as not responding
Fixed connecting to SourceTV servers via the Favorites tab in the server browser
Fixed SourceTV relay servers not properly registering on the server list in some situations
Fixed the game info dialog for SourceTV relay servers not allowing connection despite open slots
Fixed SourceTV relay servers appearing to have negative max players
Maps Workshop Beta
Fixed map cycle files specified before the initial map load not properly tracking workshop maps
Fixed game servers using registered accounts via sv_setsteamaccount being unable to access workshop content
Fixed servers getting stuck in a loop when the nextlevel convar contains a un-loadable workshop map
*Het is overigens niet economisch verantwoord om proberen je skins te upgraden met een 1 -10 verhouding.

P.S.

Naast ons eigen forum hebben we ook nog de GoT TF2 server draaien (met dank aan Glashio). Het is niet zo druk meer maar ik probeer de vlam levende te houden en hem up to date te houden.

Hij is te vinden op:

185.77.208.154:27015

[ Voor 3% gewijzigd door CapTVK op 29-08-2015 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seoulsfinest
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22-07 13:24
Sinds kort helemaal in to tf2. Nu begint mijn backpack lekker te vullen en zie ik steeds vaker dingen over traden. Is er ergens een (website) goed punt om de basis te leren van het traden zodat ik geen domme trades bijvoorbeeld ga maken. Ik heb bijvoorbeeld geen idee hoeveel wat waard is en of ik items moet traden of gewoon in scraps moet gaan craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beste plek om een idee voor de prijzen te krijgen is backpack.tf (metal/keys/cash) en de steammarket (cash). Dingen kopen/verkopen gaat het gemakkelijkst op de steammarket. Maar let wel op dat aan de steammarket de (15%) Valve tax is verbonden.

Wat je ook doet met keys: "open geen crates!"

Traden is meestal goedkoper.

[ Voor 22% gewijzigd door CapTVK op 31-08-2015 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CapTVK schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 21:15:
Beste plek om een idee voor de prijzen te krijgen is backpack.tf (metal/keys/cash) en de steammarket (cash). Dingen kopen/verkopen gaat het gemakkelijkst op de steammarket. Maar let wel op dat aan de steammarket de (15%) Valve tax is verbonden.

Wat je ook doet met keys: "open geen crates!"

Traden is meestal goedkoper.
Crates openen is een gok.
Keys ruilen kan meer opleveren.

Zelf koop ik soms items op de steammarkt omdat ik slecht in traden ben en ik me niet druk hoef te maken om wat geld erin te steken.

Ik heb soms een leuke winst.
Verder gaat het mij ook om de gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Met het bestaan van backpack.tf is "slecht in traden" echt geen ding meer. Blijkbaar heb je niet door dat het de afgelopen jaren flink verandert is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Keys traden is altijd de beste manier om iets te krijgen als je het nodig hebt. In principe kan je met een key volgens mij al de meeste wapens in het spel krijgen (meeste wapens kosten een scrap, keys gaan voor zo'n 16 refined weg - do the math). De rest is cosmetics. Als je een paarse outfit leuk vind, doen.

Al is het opmerkelijk hoe goed je kleurtjes, een stattracker en graphic effects kan monetizen in een online FPS. Het TF2 experiment was een schot in de roos voor Valve.

Ik heb niet zo op keys & crates vanwege het aspect van gokken. Daarbij speelt vooral mee dat TF2 door een hoop kinderen wordt gespeeld. Het is griezelig hoe gemakkelijk het nu is om een key voor een crate te kopen. Je klikt erop en je krijgt gelijk een optie om een key te kopen. Vroeger moest je eerst nog los keys open in de store voordat je ze kon gebruiken. Nu is het bijna direct.

In ander nieuws: nieuwe TF2 comic! :)

http://www.teamfortress.com/post.php?id=18229

De TF2 comics zijn absurd maar bij Valve hebben ze zeker een gevoel voor humor.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rTMdK75.png

"Smug and Evil" :*)

[ Voor 9% gewijzigd door CapTVK op 01-09-2015 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CapTVK schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 08:01:
Keys traden is altijd de beste manier om iets te krijgen als je het nodig hebt. In principe kan je met een key volgens mij al de meeste wapens in het spel krijgen (meeste wapens kosten een scrap, keys gaan voor zo'n 16 refined weg - do the math). De rest is cosmetics. Als je een paarse outfit leuk vind, doen.

Al is het opmerkelijk hoe goed je kleurtjes, een stattracker en graphic effects kan monetizen in een online FPS. Het TF2 experiment was een schot in de roos voor Valve.

Ik heb niet zo op keys & crates vanwege het aspect van gokken. Daarbij speelt vooral mee dat TF2 door een hoop kinderen wordt gespeeld. Het is griezelig hoe gemakkelijk het nu is om een key voor een crate te kopen. Je klikt erop en je krijgt gelijk een optie om een key te kopen. Vroeger moest je eerst nog los keys open in de store voordat je ze kon gebruiken. Nu is het bijna direct.

Het is inderdaad heel eenvoudig om een key aan te schaffen en deze te gebruiken.
Grappig is als iemand op Youtube naar filmpjes gaat kijken van TF2 of CS:GO dan zit er wel altijd een unbox xx crates filmpje tussen.
Mensen zien dit en gaan ook een gokje wagen ;).

Valve verdient er goud geld mee.

Persoonlijk kijk ik naar de wapens die ik echt leuk vindt en mooi vindt.
Ik heb 1 all class unusual, dus daar ben ik al klaar mee.
Wil nog wel een unusual rocket launcher, maar die zijn 190 euro in de store en dus gok ik liever met crates openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
CapTVK schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 08:01:

De TF2 comics zijn absurd maar bij Valve hebben ze zeker een gevoel voor humor.
[afbeelding]

"Smug and Evil" :*)
Ik vind die comics altijd wel amusant. Vooral nu blijkt dat de Classic Pyro
spoiler:
een vrouw
is. _/-\o_

Zou het verhaal van de comics ook ergens naar een update leiden, of zouden ze gewoon een leuke extra zijn?

[ Voor 7% gewijzigd door Asskicker op 02-09-2015 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow, traden op servers bijna onmogelijk geworden. Dit weekend zat ik op een pub waar het lekker liep, iemand zat te vragen om een rescue ranger voor de engineer. Nu had ik er eentje over en we probeerden te ruilen maar...het lukte niet. Traden was te ingewikkeld. Hij kreeg geen email bericht ter bevestiging dus er viel niks te traden.

Vanwege de extra veiligheidsregels is het bijna onmogelijk geworden om nog wat te traden. Je moest een trade offer indienen, die via email bevestigen en de andere partij moet hetzelfde doen. Je kan je voorstellen dat een "casual trade" niet meer "casual" is. Ik kan wel begrijpen waarom Valve dit heeft gedaan maar het betekent wel dat direct traden alleen nog maar voor de pro's is weggelegd.

De steam market is voor casuals gemakkelijker. :/

[ Voor 3% gewijzigd door CapTVK op 08-09-2015 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CapTVK schreef op maandag 07 september 2015 @ 23:06:
Wow, traden op servers bijna onmogelijk geworden. Dit weekend zat ik op een pub waar het lekker liep iemand zat te vragen om een rescue ranger voor de engineer. Nu hed ik er eentje over en we probeerden te ruilen maar...het lukte niet. TRaden was te ingewikkeld. Hij kreeg geen email bericht ter bevestiging dus er viel niks te traden.

Vanwege de extra veiligheidsregels is het bijna onmogelijk geworden om nog wat te traden. Je moest een trade offer indienen, die via email bevestigen en de andere partij moet hetzelfde doen. . Je kan je voorstellen dat een "casual trade" niet meer "casual" is. Ik kan wel begrijpen waarom Valve dit heeft gedaan maar het betekent wel dat direct traden alleen nog maar voor de pro's is weggelegd.

All for the money haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Traden is buiten TF2 om wel veel makkelijker geworden, met trade offers enzo. Maar eventjes een wapen weggeven zit er niet meer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon /explode en hij kan het wapen zelf oppakken. (Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gouden pannen voor iedereen!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Rjk6GIH.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door CapTVK op 08-09-2015 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seoulsfinest
CapTVK schreef op maandag 07 september 2015 @ 23:06:
Wow, traden op servers bijna onmogelijk geworden. Dit weekend zat ik op een pub waar het lekker liep, iemand zat te vragen om een rescue ranger voor de engineer. Nu had ik er eentje over en we probeerden te ruilen maar...het lukte niet. Traden was te ingewikkeld. Hij kreeg geen email bericht ter bevestiging dus er viel niks te traden.

Vanwege de extra veiligheidsregels is het bijna onmogelijk geworden om nog wat te traden. Je moest een trade offer indienen, die via email bevestigen en de andere partij moet hetzelfde doen. Je kan je voorstellen dat een "casual trade" niet meer "casual" is. Ik kan wel begrijpen waarom Valve dit heeft gedaan maar het betekent wel dat direct traden alleen nog maar voor de pro's is weggelegd.

Ik weet niet hoe het traden in het verleden was aangezien ik pas net ben begonnen met TF2. Wel kan ik terugkomen op mijn vraag die ik in dit forum vorige week stelde. Ik heb zelf erg veel research gedaan naar het traden en naar de manieren waarop ik winst zou kunnen maken. In trade servers vind ik het over het algemeen makkelijk om goede deals te sluiten. Ik gebruik backpack.tf om een indicatie van de prijs te krijgen. Zo heb ik binnen een week van een paar scrap een paar keys kunnen maken. Verder is tot zover mijn beste trade deze geweest. http://steamcommunity.com...alium%20Rocket%20Launcher ik heb hem nu voor echt geld op de market staan omdat ik nog geen kennis heb van unusual hat trading heb en bang ben dat ik verlies maak.

Dus dat het onmogelijk is kan ik mij niet in vinden maar nogmaals, ik heb geen idee hoe makkelijk het in het verleden was.

Als iemand deze australium rocket launcher wil kopen btw, be my guest :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is iets verdachts aan deze hat transacties in football helmets

http://steamcommunity.com/market/search?appid=440

5 helmets voor $259,99!? }:|

Of iemand had geld in zijn steamwallet nodig of iemand heeft even een creditcard lopen witwassen en nam de 15% Valve tax voor lief.

@Seoulsfinest
Nice trade! :) Wil je vertellen hoe je dat gedaan hebt?

Ik zeg ook niet dat traden onmogelijk is. Het is alleen dat casual traden (gewoon even snel ruilen of wapens weggeven op een pub) onmogelijk is geworden. Vroeger (2010/11) kan je iemand direct een trade request sturen en ging je gelijk naar het in-game tradescreen. Die mogelijkheid werd al snel misbruikt door scammers voor rip-off trades.
Met Steam backpack scanners (in die tijd was je backpack niet standaard op private gezet) is het mogelijk om snel alle backpacks van spelers op servers te scannen. De meeste spelers hebben geen weet van wat ze in hun backpack hadden qua waarde dus werden met ze paar wapens of een hoedje van hun bill's, max head's of unusuals(!) afgeholpen.

Je moest eens weten hoe vaak ik in die tijd rip-off trades zag langskomen op pubservers. Er zijn heel wat goedgelovige spelers besodemieterd in die tijd. :N

[ Voor 55% gewijzigd door CapTVK op 08-09-2015 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seoulsfinest
CapTVK schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 23:07:
@Seoulsfinest
Nice trade! :) Wil je vertellen hoe je dat gedaan hebt?
Nja velen zeggen dat je met scrapbanking moet beginnen d.m.v. bijvoorbeeld scrap.tf. Echter ben ik een beetje laat bij de party dus er is eigenlijk niemand die een wapen voor een scrap koopt. Ik ben daarom begonnen met een hat die ik had en deze met item overpay getrade. Ik denk dat ik wat lucky trades heb gehad maar key is dat ik eigenlijk altijd mijn items trade die meer waard zijn dan wat de koper wilt hebben.

Daarnaast ben ik in korte tijd er achter gekomen dat sommige wapens en hats sneller verkopen. Deze probeer ik dan ook te krijgen om weer snel door te traden. Botkiller, stranges, AWP's en hats zonder paint gaan over het algemeen snel weg in mijn beleving.

Uiteindelijk heb je meer Ref en items (in waarde) waardoor je dus ook duurdere spullen kan inkopen, om vervolgens weer duurder te verkopen.(hogere winst dus)

Eigenlijk heel standaard en ik moet zeggen dan ik sinds ik met traden begonnen ben eigenlijk geen normale matches meer heb gespeeld. (een paar om me campaign coin te levelen). Dus het kost veel tijd en je moet net geluk hebben dat er iemand op de server is die je spul wilt kopen/traden. Server hoppen is daarom dus ook altijd een goed idee.

Dat is hoe ik het heb gedaan en zijn mijn bevindingen. Ik verkoop nu mijn australium rocket launcher en heb dan nog maar 15 ref en iets van 6 keys aan items. Ik ga proberen om rond de 20 keys te krijgen om te beginnen met unusual hat trading. Als iemand hier ervaring mee heeft hoor ik graag jullie tactieken en zaken waarop gelet moet worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Wat trading betreft, ik trade nu enkel automatisch via http://scrap.tf . Geen gedoe met tradeservers, gewoon direct mijn rommel omruilen naar ref, en dan windowshoppen voor een leuke killstreak kit. Ze accepteren ook steam trading cards, wat je inventory lekker snel opruimt :)

Ok, je kan niet "omhoog" traden op die manier, maar dat is me sowieso nooit gelukt, zou niet weten hoe ik daaraan moet beginnen zonder medespelers te bedriegen :p

[ Voor 40% gewijzigd door boe2 op 09-09-2015 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seoulsfinest
boe2 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 10:09:
Wat trading betreft, ik trade nu enkel automatisch via http://scrap.tf . Geen gedoe met tradeservers, gewoon direct mijn rommel omruilen naar ref, en dan windowshoppen voor een leuke killstreak kit. Ze accepteren ook steam trading cards, wat je inventory lekker snel opruimt :)

Ok, je kan niet "omhoog" traden op die manier, maar dat is me sowieso nooit gelukt, zou niet weten hoe ik daaraan moet beginnen zonder medespelers te bedriegen :p
Veel traders kopen idd steam trading cards voor 1 scrap.. Omgerekend maak je daar overigens wel verlies op. 1 scrap is 0.03 cent en jou trading card (mits het geen foil is) is gemiddeld zón 6 a 7 cent waard op de steam market. Wanneer ze dus jouw cards verkopen op de market maken ze winst en daarmee kopen ze weer betere items om te traden :)

• Asskicker
Seoulsfinest schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 23:39:
[...]

Nja velen zeggen dat je met scrapbanking moet beginnen d.m.v. bijvoorbeeld scrap.tf. Echter ben ik een beetje laat bij de party dus er is eigenlijk niemand die een wapen voor een scrap koopt. Ik ben daarom begonnen met een hat die ik had en deze met item overpay getrade. Ik denk dat ik wat lucky trades heb gehad maar key is dat ik eigenlijk altijd mijn items trade die meer waard zijn dan wat de koper wilt hebben.

...
Dan heb je veel geluk gehad denk ik. In al mijn jaren trading heb ik bijna nooit een grote winst kunnen maken bij een trade. Laat staan een Australium Rocket Launcher op een week vanuit 'niets'.

Goed werk!

• Shabbaman
Seoulsfinest schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 23:07:
In trade servers vind ik het over het algemeen makkelijk om goede deals te sluiten. Ik gebruik backpack.tf om een indicatie van de prijs te krijgen. Zo heb ik binnen een week van een paar scrap een paar keys kunnen maken. Verder is tot zover mijn beste trade deze geweest. http://steamcommunity.com...alium%20Rocket%20Launcher ik heb hem nu voor echt geld op de market staan omdat ik nog geen kennis heb van unusual hat trading heb en bang ben dat ik verlies maak.
Da's een prima prestatie, niks mis met geld verdienen. Maar hoeveel tijd heb je er ingestopt, en was je niet beter af geweest als je gewoon had gewerkt?

Volgens mij kan je ook prima geld verdienen door veel MvM te spelen (toch Wiethoofd?), en dan ben je tenminste nog aan het gamen. Killstreak kits zijn toch ook aardig wat waard.

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Shabbaman schreef op donderdag 10 september 2015 @ 09:07:
[...]
Volgens mij kan je ook prima geld verdienen door veel MvM te spelen (toch Wiethoofd?), en dan ben je tenminste nog aan het gamen. Killstreak kits zijn toch ook aardig wat waard.
Dat blijft ook een grote gok. Mann-up tickets kosten geld en de kans dat je een australium of een populaire professional killstreak kit krijgt is klein.

De Pro killstreaks sets misschien. De normale specialized killstreaks leveren niet zoveel op. Afgezien van die voor de standaard wapens en dan nog afhankelijk van het soort gfx(sheen).

Maar ik ben geen zware MvM speler. Wie van jullie speelt MvM en heeft wel eens pro killstreak/australium gehad aan het eind van een tour?

[ Voor 13% gewijzigd door CapTVK op 10-09-2015 13:12 ]

CapTVK schreef op donderdag 10 september 2015 @ 13:10:
De Pro killstreaks sets misschien. De normale specialized killstreaks leveren niet zoveel op. Afgezien van die voor de standaard wapens en dan nog afhankelijk van het soort gfx(sheen).

Maar ik ben geen zware MvM speler. Wie van jullie speelt MvM en heeft wel eens pro killstreak/australium gehad aan het eind van een tour?
Ik heb nog nooit een Austrelium wapen gekregen, maar stel je krijt een rocket launcher.
dan koop je via de steam market een killstreak set en je hebt gelijk een wapen die dubbel zoveel waard is.

• Seoulsfinest
[...]

Da's een prima prestatie, niks mis met geld verdienen. Maar hoeveel tijd heb je er ingestopt, en was je niet beter af geweest als je gewoon had gewerkt?

Tuurlijk ben je beter af met werken..... ik zie dit niet als baan maar zie het traden als iets leuks. Zo ben ik in mmo's ook bezig met markets en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Dan moet je bij Wiethoofd zijn. Je wil niet weten hoeveel tours hij al gedaan heeft. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asskicker schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 08:27:
[...]

Dan moet je bij Wiethoofd zijn. Je wil niet weten hoeveel tours hij al gedaan heeft. :P
Laten we zeggen dat ik het heb opgezocht.Het is...een hoop tours.

Vooral op two cities. :)

Nog wat anders:

Weer een verdachte transactie op de steammarket
http://steamcommunity.com...ustice%20Kit%20Fabricator

Iemand had 5 Frontier justice fabricators nodig voor 88,64€? Dacht het niet. (for the record: ze kosten normaal 3 cent)

[ Voor 32% gewijzigd door CapTVK op 14-09-2015 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Je kan er nog een kopen voor $84.48 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat de roze donut nog lang mag wachten op zijn $84.48 USD. :P

Maar dit is dus een voorbeeld van een "steamwallet"-transfer.

[ Voor 32% gewijzigd door CapTVK op 14-09-2015 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:54

Ik heb uit MvM een australium force-a-nature gekregen.
En een pro killstreak sniper met een green sheen

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
CapTVK schreef op maandag 14 september 2015 @ 16:14:
Ik denk dat de roze donut nog lang mag wachten op zijn $84.48 USD. :P

Maar dit is dus een voorbeeld van een "steamwallet"-transfer.
Het moet voor Valve toch een peulenschil zijn om daartegen op te treden. Follow the money. Maar blijkbaar interesseert het ze geen drol en ze zullen er goed aan verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shabbaman schreef op maandag 14 september 2015 @ 17:26:
[...]

Het moet voor Valve toch een peulenschil zijn om daartegen op te treden. Follow the money. Maar blijkbaar interesseert het ze geen drol en ze zullen er goed aan verdienen.
Tegenwoordig gebruikt Valve speciale analyse (big data) software die vaak bij multinationals en het bankwezen wordt gebruikt voor het opsporen van fraude. Maar voor een of andere reden laat Valve dit soort zaken meestal liggen. In ieder geval wordt er nooit iets naar buiten gecommuniceerd.

Een enkele keer hoor je dat iemand gesnapt is (als het echt de spuigaten uitloopt) maar ik heb de impressie dat Valve alleen in beweging komt als het echt moet.

Met 15% op elke transactie op Steam funbucks draait het systeem intussen lekker door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Niet online
Dat MvM is best leuk als je een beetje een goed team hebt ben ik achter gekomen.
Kopen jullie die tickets gewoon of via ruilhandel oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oogje schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 13:39:
Dat MvM is best leuk als je een beetje een goed team hebt ben ik achter gekomen.
Wachten op een sale en dan flink inslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Volgens mij kan je ook prima geld verdienen door veel MvM te spelen (toch Wiethoofd?), en dan ben je tenminste nog aan het gamen.
De teller staat op dit moment op 456 Two City Tours (4 missies per tour) :*)

Er is een MvM Leaderboard wie nou de meeste tours heeft waar je ook een kijkje kunt nemen.

quote: Shabbaman
Killstreak kits zijn toch ook aardig wat waard.
De spy meuk en de kits voor default weapon zijn inderdaad leuk, maar die voor de Maul/Wanga Prick en Big Kill raak je nauwelijks kwijt.

Het is op dit moment 56 tours sinds mijn laatste Australium drop en regelmatig een slechte professional fabricator. Ik vond onlangs wel een Diamond Wrench in de Expert MvM, maar die zijn nauwelijks iets waard. Ik herinner me nog dat ik een van de eerste Diamond Scatterguns voor een Strange Gunslinger (tegenwoordig respectievelijk 3 en 18 keys waard) als een 1 op 1 ruil deed!
Oogje schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 13:39:
Beste advies wat ik je kan geven: Don't play with randoms of gebruik in ieder geval de ingame voice communicatie en werk als een team en denk aan waar de scout is voor geld wat eventueel in een uithoek van de map kan belanden door je spam.
Met het verkopen van mijn killstreak spul uit MvM in de Steam Market en ruilen heb ik sinds maart geen geld meer in mijn Steam Wallet hoeven zetten om tickets te kunnen kopen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Shabbaman
Dan doe ik het toch beter. Ik heb al veel langer geen geld meer toegevoegd om tickets te kopen :+

• Oogje
  • Niet online
Wiethoofd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 23:25:

[...]

Beste advies wat ik je kan geven: Don't play with randoms of gebruik in ieder geval de ingame voice communicatie en werk als een team en denk aan waar de scout is voor geld wat eventueel in een uithoek van de map kan belanden door je spam.
Daar ben ik nu ook achter...gistermiddag in een team met goede spelers waardoor ik als soldier een killstreak van 60 kon scoren....en gisteravond in een team waardoor ik na 5 minuten jankend achter mn toetsenbord zat :+

Jammer genoeg speelt er niemand meer van mn oude clubje.

MvM speel ik eigenlijk nooit omdat teamplay ver te zoeken is en de mensen van vroeger zijn allemaal gestopt ;)
Sterker nog als ik op een oude server speel waar ik denk ik 400 uur in heb zitten, dan kennen ze niet eens de hoofdadmin (waar ik ruzie mee heb gehad.)

paar jaar terug was het zeer gezellig op de server en wanneer de hoofdadmin online kwam, dan werd er veel lol getrapt en mensen zagen hem echt als Opperhoofd of "de beste speler van de server". na paar maanden (Voor dat ik ETF2L ging spelen) kon de hoofdadmin en zijn vriendjes niet meer winnen van mij. Ik stond dik eerste op de server ranking.
Dit resulteerde weer in een BAD admin die mij vervolgens een BAN gaf.

Na ongeveer 2 jaar was mijn ban eraf gehaald en als ik nu online kom, herken ik niemand meer van het oude clubje :(

Er is zelfs nog een video op youtube te vinden van 5 jaar geleden.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=G2u1pNq_74k]

Ik moet echt weer eens MvM proberen. M'n PC wil niet zo maar op lagere resolutie is het wel te doen.

Btw, Tip of the Hats (TF2 benefiet event) is bezig. Ze hebben nog 30 uur te gaan en de teller staat al op $82K. *O*

Leuk dat de donaties live in de stream te zien zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
CapTVK schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 22:33:
Ik moet echt weer eens MvM proberen. M'n PC wil niet zo maar op lagere resolutie is het wel te doen.

Btw, Tip of the Hats (TF2 benefiet event) is bezig. Ze hebben nog 30 uur te gaan en de teller staat al op $82K. *O*

Leuk dat de donaties live in de stream te zien zijn. :)
Toch wel leuk dat de TF2 community nog steeds dit soort dingen doet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooie comeback voor impunity: 0 -3 achter en dan terugkomen en winnen met 4 -3.

En de show is voorbij: 200K$ Nicely done! :*)

[ Voor 23% gewijzigd door CapTVK op 21-09-2015 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En nog een news shocker. Valve legt zijn kaarten voor de rest van het jaar op tafel!
http://www.teamfortress.com/post.php?id=18409
First off, a reminder that the Gun Mettle campaign is ending (the last new contracts drop September 30th), so if you want to complete those contracts you'd better get to work. Speaking of getting to work, the TF2 team is busy putting together the next major update, which should be out by the end of the year. It'll feature new maps, cosmetics, and a new campaign with contracts and weapon collections. We’re also working on things like competitive matchmaking, perf, balance improvements and moving Mannpower Mode out of beta with a new map.

Sharp-eyed readers may have noticed that there’s something missing from that list: Halloween. The reality is, if we produce a holiday-specific event map this year, it means we'll have to stop working on everything else. So: We’ve decided to turn Halloween mostly over to you. This year’s Halloween Update will be a showcase of all the best Halloween-themed community content (items, maps, taunts and unusuals) you guys can come up with. We’ll also be activating every one of our past six Halloween Updates, so there'll still be plenty of spooky holiday-themed game modes to play.

Over the next month we’ll be looking through the Workshop for anything tagged “Halloween”, so if you’ve been working on an item you think would be perfect, make sure you get it submitted and tagged before October 18th, 2015.

Plus, if you didn’t already have enough incentive to submit to the Workshop, we’re changing our restrictions on Halloween items this year. Normally they’re only visible to players on Halloween and full moons. This year, all newly selected Halloween-themed items will have NO restrictions put on them, and may be viewed year round. (So don't get too gross or out-there with your submissions.)

Well, back to work! We’ve been incorporating plenty of great community feedback from our last update, so the next one should be even better

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio

glashio

C64 > AMIGA > PC

Geen nieuwe halloween map :'(

> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, mogelijk wel community-maps. Maar niet iets groots van Valve met spannende, nieuwe game-modes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Ben in ieder geval blij met aan wat ze aan het werken zijn. Competetive matchmaking lijkt me eigenlijk best wel nog tof, misschien dat we er dan nog eens kunnen inspringen? ;)
Plus, if you didn’t already have enough incentive to submit to the Workshop, we’re changing our restrictions on Halloween items this year. Normally they’re only visible to players on Halloween and full moons. This year, all newly selected Halloween-themed items will have NO restrictions put on them, and may be viewed year round. (So don't get too gross or out-there with your submissions.)
Wow... Het gaat nog erger worden! :P

Weet er nog iemand welke gamemode / map het makkelijkst was om cadeautjes te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ach, zoals ze zelf al aangeven: Je hebt de halloween content van alle vorige jaren, en heb veel liever dat ze tijd in hun eindejaarsupdate steken dan in nieuwe tijdelijke content.

Zolang we met spells kunnen gooien ben ik blij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asskicker schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 08:10:
Weet er nog iemand welke gamemode / map het makkelijkst was om cadeautjes te krijgen?
Alle maps. Alleen de eerste keer was het zo opgezet dat de cadeautjes voor iedereen spawnde en dat diegene die er het eerste bij was het item kreeg. Dat hebben ze veranderd na abuse. Nu dropt het voor een individueel persoon en gebaseerd op een bepaalde timer, net als normale item drops.
Wie de laatste tijd geen hats meer heeft gevonden. Er zou een reden voor kunnen zijn.

http://www.tf2tools.net/articles/hatgate
Gentlemen, we have been the victims of a most heinous crime! Since the great Sniper vs. Spy battle of 2009 mercenaries have been occasionally blessed with cosmetics that drop from seemingly thin-air (provided they paid to become 'premium' mercenaries!). However, without any warning, and with what must have been malicious intent (possibly on the part of Gray Mann), all cosmetics stopped dropping on the 12th March 2015. So many questions remain unanswered; how could we let this happen? Why didn't we get any kind of warning? Will we ever be blessed with hat drops again? Did Aliens take our hats?

Here is what we know:

The event in question occurred on or immediately around the 12th March 2015
Any cosmetic item that could previously be found by 'drop' was affected (456 of them)
The Director's Cut Reel and the Pallet of Crates are also affected
MvM Completion Rewards and Squad Surplus Rewards also cannot be cosmetic
The cosmetics affected can, in most cases, still be crafted
Ik zou naast wat anecdotes graag wat meer data zien maar het zou wel kunnen kloppen. Nu heeft Valve in het verleden al de oorspronkelijke serie van hats uit de roulatie gehaald. Maar dat er nu een hele serie aan hats (en andere zaken) in het geniep uit het systeem is gehaald is wel nieuws.

En er wordt nog steeds gerommeld met football helmets op de Steammarket.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5E4bDzL.png

CapTVK schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:12:
Wie de laatste tijd geen hats meer heeft gevonden. Er zou een reden voor kunnen zijn.

http://www.tf2tools.net/articles/hatgate

[...]

Ik zou naast wat anecdotes graag wat meer data zien maar het zou wel kunnen kloppen. Nu heeft Valve in het verleden al de oorspronkelijke serie van hats uit de roulatie gehaald. Maar dat er nu een hele serie aan hats (en andere zaken) in het geniep uit het systeem is gehaald is wel nieuws.

En er wordt nog steeds gerommeld met football helmets op de Steammarket.

[afbeelding]
Hats kan je toch alleen maar craften of uit een kistje krijgen tegenwoordig ?

Dat is nooit bevestigd. Of dit alleen voor hats en andere zaken uit oude series of voor alles met wat hats (ook de nieuwe) te maken heeft is de vraag. Alleen oude series of alles?

Maar zoals het er naar uit ziet zijn free hat drops verleden tijd.

Pagina: 1 ... 44 ... 49 Laatste

Let op:
~[html]De gegevens van de tweakers server kun je <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/36477087#36477087"><b>hier</b></a> vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!

Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.~[/html]