Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Ik speel graag op payload maps, en ben nu de afgelopen dagen steeds een aantal servers tegen gekomen waar ik gewoon spelers met echte steam ID's en avatars tegen kom, maar ze gedragen zich echter heel obvious. Zo blijf het hele team altijd stil staan bij het wachten op de timer van de map, lopen ze heel vreemd en is het aimen ook heel raar. Het lijken net bots, maar ze hebben toch een ping, met allemaal een verschillende avatar en namen (ook clan tags etc)
het gaat hier over de:
This is teamfortress 2 | 24/7 payload #(nummer) , servers. Iemand enig idéé hoe dit exact zit? iets met server vullers ofzo?
IP van de server is: 37.59.44.181:27018
Winners never cheat, Cheaters never win
Lol dacht ga er ff kijken. Toevallig start de map net als ik binnen ben. Vervolgens na aantal seconden "you have been banned for a cheating infraction". Nog nooit gezien die melding.Descriptor schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 12:23:
Iemand enig idéé hoe dit kan:
Ik speel graag op payload maps, en ben nu de afgelopen dagen steeds een aantal servers tegen gekomen waar ik gewoon spelers met echte steam ID's en avatars tegen kom, maar ze gedragen zich echter heel obvious. Zo blijf het hele team altijd stil staan bij het wachten op de timer van de map, lopen ze heel vreemd en is het aimen ook heel raar. Het lijken net bots, maar ze hebben toch een ping, met allemaal een verschillende avatar en namen (ook clan tags etc)
het gaat hier over de:
This is teamfortress 2 | 24/7 payload #(nummer) , servers. Iemand enig idéé hoe dit exact zit? iets met server vullers ofzo?
Toevallig Saigns? Dat bot faken deden ze al jaren terug met een private plugin. Je kan niet alleen de bot tags verbergen maar ook namen, Steam id's, ping en andere dingen faken. De Steam id's worden van willekeurige echte users geplukt compleet met de hat die ze dragen. Wat soms kan leiden dat je opeens meerdere spelers (bots) met unusuals ziet rondlopen.Descriptor schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 12:23:
Iemand enig idéé hoe dit kan:
het gaat hier over de:
Als je trouwens wilt weten wat voor plugins er op een SourceMod Server draaien gebruik dan het command : SM plugins
[ Voor 4% gewijzigd door CapTVK op 25-12-2012 15:02 ]
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Dus Cap, als je dit leest mag jij beslissen wat ermee gebeurt.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Ik ben nog nooit een Saigns.de ingekomen... Don't know why.. kreeg altijd een vage melding.Bart1983 schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 12:39:
[...]
Lol dacht ga er ff kijken. Toevallig start de map net als ik binnen ben. Vervolgens na aantal seconden "you have been banned for a cheating infraction". Nog nooit gezien die melding.
Maar ik weet wel dat, zoals al is gezegd, dat bepaalde servers zoals skial en saigns bots erop hebben. Dacht eerst op de skial server 'wat zijn dit voor slechte spelers..' en toen las ik hier dat het allemaal bots waren

Aan wie heb je hem uiteindelijk gegeven?kKaltUu schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 23:30:
Ik en m'n broer zijn van tf2r gebanned. Gelukkig heeft glashio wel een screenshot laten zien wie er gewonnen heeft, en diegene heeft Saints Row 3 al.
(ik had gewonnen maar had hem al)
Games vallen in een hogere categorie dan de meeste TF2 items. Dus je mag wat hogere eisen stellen. Als hij hem al heeft zou ik inderdaad zeggen reraffle.kKaltUu schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 23:30:
Ik en m'n broer zijn van tf2r gebanned. Gelukkig heeft glashio wel een screenshot laten zien wie er gewonnen heeft, en diegene heeft Saints Row 3 al.
Edit: Er valt niks te rafflen want Kkaltuu kan helemaal niet op TF2R komen. Geef hem aan iemand die hem nog niet heeft. Maak zelf de keus.
Edit:
En laat nou net SR3 een van de weinige games zijn die je niet in je gameslist hebt staan.
Als troost zal ik zelf nog een keer een raffle organiseren, en deze zonder games uit de Humble Bundle.
@kkaltuu, als je ge-unbanned wil worden kijk dan even op het forum van TF2R. Al kan het soms even duren vooral nu Raeg en Hexide hun banden vol hebben aan een kapotte SSD op de server. Wat in de toekomst ook kan helpen is donator te worden. Steam id's van dezelfde IP worden keihard gebanned zoals je gemerkt hebt ( om alt farming te voorkomen). Donator rank biedt bescherming bij dit soort misverstanden.
En de bonus raffle
http://tf2r.com/kcrdy2q.html
[ Voor 16% gewijzigd door CapTVK op 26-12-2012 16:19 ]
Ha, bij tf2r zijn ze dus goed in de kerstsfeerkKaltUu schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 23:30:
Ik en m'n broer zijn van tf2r gebanned.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Men vriendin en ik waren ook gebanned van tf2r, omdat we op hetzelfde IP met verschillende accounts zitten (duh?). Gewoon een aanvraag doen op hun steam community forum ding, en dat komt wel in orde.kKaltUu schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 23:30:
Ik en m'n broer zijn van tf2r gebanned.
Wel een héél slechte manier om dat te regelen...
Dat is een teken dat het systeem, hoe simpel ook, werkt.
En als je echt een beter systeem weet legt het maar uit aan de hoofdadmins.
Klopt. Dit gebeurde bij mij ook. Ik speel gewoon 1 tot 5 minuten en je wordt gekicked/gebanned. Nou klopt dat banned niet helemaal, want ik kan gewoon rejoinen.Bart1983 schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 12:39:
[...]
Lol dacht ga er ff kijken. Toevallig start de map net als ik binnen ben. Vervolgens na aantal seconden "you have been banned for a cheating infraction". Nog nooit gezien die melding.
Nee, geen saigns. Na al die uren tf2 weet ik wel zeker dat ik geen bucht servers met premium meuk moet gaan joinen. Ik heb het ip adres en de naam van de server bij mijn post gezet. Daaruit is weinig uit te leiden dat het een saigns server is, ook als je de server joint. Wat wel natuurlijk zou kunnen is dat het een onderdeel is van het server park van saigns... maar ik kan daar weinig over terug vinden.CapTVK schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 12:58:
[...]
Toevallig Saigns? Dat bot faken deden ze al jaren terug met een private plugin. Je kan niet alleen de bot tags verbergen maar ook namen, Steam id's, ping en andere dingen faken. De Steam id's worden van willekeurige echte users geplukt compleet met de hat die ze dragen. Wat soms kan leiden dat je opeens meerdere spelers (bots) met unusuals ziet rondlopen.
Als je trouwens wilt weten wat voor plugins er op een SourceMod Server draaien gebruik dan het command : SM plugins
Wat ik dan wel apart vindt, is dat wanneer ik de server in mijn blacklist toevoeg, ik ze na een restart gewoon weer terug vindt in de serverlijst. De siagns servers zijn allemaal wel netjes geblokkeerd maar de "this is teamfortress 2'' servers niet
En kunnen dit soort servers niet gereport worden? of is dat al een verloren zaak?
Daarbij gebruik ze elk truukje om (betalende) spelers te trekken : premium mods, fake player count, bots, fake tags etc...en natuurlijk klassieke trucjes zoals spaties voor je servernaam zetten om zo hoog mogelijk in de serverbrowser terecht te komen.
Gewone spelers/casual gamers hadden geen enkel benul hiervan en gaan dus naar de eerste de beste server die vol zit. In veel gevallen dus Saigns en consorten met hun private plugins en mods. Wat voor impressie ze daar over houden aan TF2, zoals engineers die 5 sentries kunnen neerzetten en jij niet, laat ik aan de lezer over.

Valve heeft op een gegeven moment toen de quickplay optie geïntroduceerd zodat men TF2 zonder mods met standaard instellingen kon spelen/ervaren. Iedere server admin kan zich aanmelden op quickplay maar zijn server moest wel met standaard instellingen werken(dus servers met no dmgspread, no crits vielen buiten de boot). Daarbij werd een "policy of truth" afgesproken dat servers met standaard instellingen moesten draaien. Wie quickplay wel eens uittest weet dat het daar vaak niet van terecht komt op non-Valve servers.

Als je dit soort servers op Quickplay tegenkomt gebruik dan altijd de abuse report optie (standaard onder F7). Valve lijkt er helaas niet zoveel mee te doen. Alleen aan het begin heeft Valve publiek ingegrepen en dat was volgens mij vooral omdat een van betrokken server admins stampij ging maken tegen Fletcher Dunn op de HLDS mailinglist en dreigde de source van een private plugin publiek bekend te maken.
Andere onderwerp.
De kerstmarkt voor strange festives is nog open.
[ Voor 4% gewijzigd door CapTVK op 30-12-2012 17:53 ]

Nog nieuws voor TF2 in 2013? Wel de Linux client zit nu in open beta dus we kunnen nog wel wat verwachten. En ik moet misschien even herinneren aan het feit dat TF2 als testlab fungeert. Dus al die foefjes als de store, keys die je in Dota2 vindt? Wij hadden ze eerder.
[ Voor 27% gewijzigd door CapTVK op 31-12-2012 23:30 ]
Graag gedaanCapTVK schreef op maandag 31 december 2012 @ 23:24:
Ik wil voordat we 2013 ingaan iedereen die heeft meegeholpen bij de TF2 advent raffle nog even bedanken.
Kan ik geinvite worden?
Ik kan je ieder geval toevoegen aan de GoT TF2 groep. Als er wat mensen bezig zijn kan je vragen of er nog iemand mee kan spelen.Crevatsch schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 13:53:
Hoog tijd dat ik me ook eens kom melden. Ik heb inmiddels 313 uur op de teller en het lijkt me leuk om eens MvM te proberen, met spelers die wat serieuzer zijn dan gemiddeld![]()
Kan ik geinvite worden?
Kan je een link naar je steamprofile geven?
edit: invite de deur uit
http://steamcommunity.com/profiles/76561197976959724/CapTVK schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 18:44:
[...]
Ik kan je ieder geval toevoegen aan de GoT TF2 groep. Als er wat mensen bezig zijn kan je vragen of er nog iemand mee kan spelen.
Kan je een link naar je steamprofile geven?
[ Voor 15% gewijzigd door Crevatsch op 05-01-2013 19:44 ]
http://gamebanana.com/tf2/maps/167619
Ik had hier op het steamdiscussie forum al een vraag gesteld hoe het belasting technisch in elkaar steekt. Die vraag is nu terecht.
Ik ben benieuwd hoe traders reageren die al hun 200-trades limiet hebben bereikt. Ze zullen wel aardig zuur zijn op SPUF dat Valve hun 'inkomen' benadeeld.
[ Voor 4% gewijzigd door CapTVK op 09-01-2013 09:41 ]
Ik vind ze alle 2 maar al te vreemd. Ik snap echt niet waarom mensen daar zoveel geld voor willen uitgeven.Shabbaman schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 10:42:
Ach, $78 voor een minigun of $1200 voor een hoedje, wat vind je vreemder...
True dat is ook belachelijk. Hoewel er wel verschil zit tussen een stuk kleding van € 1500 of een virtueel, niet tastbaar *ding* in een spel.Wiethoofd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 12:40:
Waarom geven mensen 1500 euro uit aan een paar aan elkaar genaaide stukken stof/leer door Louis Vuitton (behalve om hun chihuahua er in kwijt te kunnen), omdat het kan!
Het zal niet lang duren voordat er nog meer mensen complete TF2 backpacks gaan verkopen.
[ Voor 9% gewijzigd door Descriptor op 09-01-2013 17:09 ]

Een grote set hoedjes worden uit het spel gehaald (als in, geen random drops/crafts meer)
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Valve is eigenlijk heel voorzichtig met zijn experimenten geweest tot nu toe. Het gaat allemaal in kleine incrementele stapjes en ze kijken vooral af bij anderen.Wat vooral knap is dat ze alles binnen steam willen trekken en het voorlopig lijkt te lukken ook.
- F2P en de MannCo store : Al vrij standaard bij met name Aziatische MMORPG
- Crates; idem (overigens beschouw ik dit als een vorm van gokken, eigenlijk hoort dit niet thuis in een spel dat door veel kinderen (10-12!?) wordt gespeeld
- Trading: idem (maar dat ook games tradeable zijn binnen Steam is het briljante hiervan)
- Promo's/Exclusives : Dit is meer iets waar Valve zelf mee gekomen is. Mooie move door andere uitgevers hier bij te betrekken.
- Steam Marketplace: overgenomen van Blizzard bij Diablo3 (hoe 2x te verdienen aan virtual items. Ook hier weer incrementele stapjes, logisch eindpunt : games op de marketplace?)
- Oude series verwijderen : League of Legends heeft hier al een handje van, niks nieuws dus (en als ze via de Marketplace worden verhandeld is het helemaal feest voor Valve).
[ Voor 11% gewijzigd door CapTVK op 11-01-2013 20:09 ]
http://www.pcgamer.com/20...nd-the-future-of-modding/
in het kort, meer hats maar ook nieuwe wapens voor 2013?How many items are submitted a day, and how many have you accepted?
TF2′s receiving an average of 24-26 submissions a day. There’s a ton of variability in how many we ship, because they’re tied to the large TF2 updates. So in some months we ship 10, and in others we ship 30. But those numbers right there should show you what our biggest problem is right now: we’re not shipping anyway near enough submissions. That makes the workshop too much of a gamble right now – there is high quality work being submitted that we’re just not able to ship because there’s too much of it. There are two main reasons for our slow pace.
The first is that the process for taking a submission and putting it into the game takes too long. It generally takes us a couple of days to take a submission, clean it up, validate it, set up the back-end database definitions for it, and so on. This is a problem we’ve solved in Dota’s new importing tool (a single Dota artist managed to get 170 items from workshop to ready-to-ship in just 2 days), so the TF2 team is pulling that tool back into TF2 now.
The second is that TF2′s items are a mix of weapons and cosmetics, and we’ve tried to stick to the rule that a weapon that looks different behaves different. So all those custom weapons need game design, and that adds much more time than the amount required just to ship the asset, because we need to playtest the design for a variable amount before we have enough confidence in the design to ship it. There’s also the cost on players for the addition of a new gameplay affecting weapon in the game – even if we were able to ship the assets and playtested design for 100 new weapons in TF2 in a single update, the resulting chaos would be something to behold.
So, once the importing tool is up and running in TF2, we hope that the rate at which we release cosmetic only items will dramatically increase. It’s less clear that we’ll significantly increase the rate at which we ship new gameplay affecting items.
Hier maak ik me wel zorgen. Valve is al een poosje bezig piket paaltjes te plaatsen in, laat ik maar het omschrijven als het 'community domain'. Dingen die spelers zelf deden, maps maken en zelf feedback vragen via forums of playtesting door communities zoals ETFL2 of de custom servers van TF2maps. Het is langzaam aan het vervagen (niet verdwijnen). Zelf servers hosten begint trouwens zeldzaam te worden. De grote server hosters zitten er puur in voor het geld/premium/ads en de kleinere community, die nog wel een normale TF2 ervaring op redelijk niveau aanbieden, zoals HH kunnen het maar met moeite volhouden. Voor de rest heb je alleen nog Valve servers.
Sorry? Telt de comp community nog ergens mee? Volgens mij moest de ETFL2 nog wat medals krijgen.You can see this in things like TF2′s maps, where there’s no good system for players to find new maps, or pay for the ones they feel deserve it, and there’s no great way for mapmakers to receive the feedback they need to get better.
Wat is er dan volgens jou veranderd, zodat HH het niet meer volhoudt ??CapTVK schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 21:59:
Zelf servers hosten begint trouwens zeldzaam te worden. De grote server hosters zitten er puur in voor het geld/premium/ads en de kleinere community, die nog wel een normale TF2 ervaring op redelijk niveau aanbieden, zoals HH kunnen het maar met moeite volhouden. Voor de rest heb je alleen nog Valve servers.
Voor zover ik weet is zelf een TF2 server draaien meer een kwestie van of je het wil en of je zin hebt in een PC die 24/7 draait bij je thuis ergens en dus stroom zuipt of ergens bij een colo je datalimiet opsnoept
De reden dat ik TF2 eigenlijk niet meer speel is meer, omdat het zo'n zooitje is geworden met al die verschillende wapens en allerlei hoedjes en weet ik het wat die de "cleanheid" van het spel verpesten

Enige voorspelbaarheid is wel zo fijn in een FPS...
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
De worldmodels van elk wapen zijn onderscheidend genoeg, en elke spy knife zal gewoon een 1hit crit backstab zijn, een sniper kan 1 hit headshots maken en de rest van de wapens is een kwestie van een keer de stats lezen in je deathcam.nero355 schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 18:50:
Hampshire Heavies draait nog steeds hoor en ik hoop dat ze nog lang doorgaan en dat er veel players mogen komen. Want ze zijn een van de weinige servers waar je op redelijk niveau ook met vanilla settings (dus alleen de oorspronkelijke wapens) kan spelen. Maar de servers zijn helaas niet altijd vol.nero355 schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 18:50:
[...]
Wat is er dan volgens jou veranderd, zodat HH het niet meer volhoudt ??
Voor zover ik weet is zelf een TF2 server draaien meer een kwestie van of je het wil en of je zin hebt in een PC die 24/7 draait bij je thuis ergens en dus stroom zuipt of ergens bij een colo je datalimiet opsnoept
De reden dat ik TF2 eigenlijk niet meer speel is meer, omdat het zo'n zooitje is geworden met al die verschillende wapens en allerlei hoedjes en weet ik het wat die de "cleanheid" van het spel verpesten
Wat betreft een servertje hosten/huren. Dat kan iedereen. Maar een community daaromheen opbouwen en behouden, meerdere jaren lang, is veel moeilijker. Hoeveel TF2 communities uit 2007/2008 en met servers waar volop gespeeld werd bestaan nog? Voor een gedeelte is het de natuurlijke loop der dingen maar je moet toegeven dat TF2 een blijvertje is. Niet hetzelfde als Counterstrike, maar toch.
Wat betreft de veranderingen door de jaren heen. Dat TF2 tegenwoordig een testlab is voor Valve met alles daaromtrent. Is het nog steeds dezelfde TF2 als vroeger? Nee, daar heb ik me al lang bij neergelegd, soit. Bovendien zit er een plus aan. Hoeveel games uit 2007/2008 ken jij die gratis nog continu geüpdate worden met patches en nieuwe features?
Voor het moment zit ik vooral te gamen op een laptop en daar speelt TF2 toch niet zo lekker op. In de tussentijd concentreer ik me maar op mijn virtuele postzegelverzameling "alle beschikbare TF2 wapens verzamelen". Hopelijk heb ik dit jaar weer eens wat tijd om gewoon te spelen want als je dit soort grappen ziet krijg je er toch weer zin in
YouTube: Scraps
Een hele ouwe "KGB montage" (Custom maps kom je op gewone servers helaas niet meer vaak tegen)
YouTube: KGB Montage
Die KGB truuk heb ik ook nog wel eens op toyfort instaspawn server lopen doen. Ze bleven komen!
Als ik dit terug zie besef ik gelijk weer hoe iconisch de TF2 figuren intussen zijn geworden. "Mediiiiiiiiiiic!"
[ Voor 7% gewijzigd door CapTVK op 12-01-2013 20:55 . Reden: nostalgie trip ]
Mja dat weet ik ook wel, maar je moet eerlijk toegeven dat sinds al die hats en weet ik het wat het net WoW is incl. een hoog puzzel gehalte en dat is niet leuk als je sinds het begin zowat speeltWiethoofd schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 18:57:
De worldmodels van elk wapen zijn onderscheidend genoeg, en elke spy knife zal gewoon een 1hit crit backstab zijn, een sniper kan 1 hit headshots maken en de rest van de wapens is een kwestie van een keer de stats lezen in je deathcam.
Conclusie : Valve heeft er 0,0 mee te maken.CapTVK schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 20:36:
Hampshire Heavies draait nog steeds hoor en ik hoop dat ze nog lang doorgaan en dat er veel players mogen komen. Want ze zijn een van de weinige servers waar je op redelijk niveau ook met vanilla settings (dus alleen de oorspronkelijke wapens) kan spelen. Maar de servers zijn helaas niet altijd vol.
Wat betreft een servertje hosten/huren. Dat kan iedereen. Maar een community daaromheen opbouwen en behouden, meerdere jaren lang, is veel moeilijker. Hoeveel TF2 communities uit 2007/2008 en met servers waar volop gespeeld werd bestaan nog? Voor een gedeelte is het de natuurlijke loop der dingen maar je moet toegeven dat TF2 een blijvertje is. Niet hetzelfde als Counterstrike, maar toch.
Communities come and go... dat is al jaren zo
Eve Online geloof ik, maar inderdaad : Het zijn er niet veel neeWat betreft de veranderingen door de jaren heen. Dat TF2 tegenwoordig een testlab is voor Valve met alles daaromtrent. Is het nog steeds dezelfde TF2 als vroeger? Nee, daar heb ik me al lang bij neergelegd, soit. Bovendien zit er een plus aan. Hoeveel games uit 2007/2008 ken jij die gratis nog continu geüpdate worden met patches en nieuwe features?
"I spy with my little eye!"Als ik dit terug zie besef ik gelijk weer hoe iconisch de TF2 figuren intussen zijn geworden. "Mediiiiiiiiiiic!"
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Het is wel wat lastiger dan dit hoor. Ik snap nog steeds niet hoe de Phlogistinator van de Pyro werkt. Ik weet alleen dat Pyro's er zichzelf ubers/kritz mee kunnen geven, wat nogal een significant verschil is ten opzichte van de andere flamethrowers.Wiethoofd schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 18:57:
[...]
De worldmodels van elk wapen zijn onderscheidend genoeg, en elke spy knife zal gewoon een 1hit crit backstab zijn, een sniper kan 1 hit headshots maken en de rest van de wapens is een kwestie van een keer de stats lezen in je deathcam.
[ Voor 3% gewijzigd door LUH-3417 op 12-01-2013 23:40 ]
Dan ga je voor een testrun met het ding uit de store of ruil je er een voor een wapen/scrap of krijg je hem gedropt. Met zelf spelen een beetje de mechanics uitvogelen is ook leuk (en kom je er achter waarom het ding gebanned is in bijna elke (HL) league). Of natuurlijk de wiki lezen.LUH-3417 schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 23:40:
Het is wel wat lastiger dan dit hoor. Ik snap nog steeds niet hoe de Phlogistinator van de Pyro werkt. Ik weet alleen dat Pyro's er zichzelf ubers/kritz mee kunnen geven, wat nogal een significant verschil is ten opzichte van de andere flamethrowers.
Je speelt er 5 seconden met en je weet direct wat het doet. Al die wapens zijn echt zo moeilijk niet. Bij welk spel moet je niet leren welke wapens wat doen? Het houd er het nieuwe een beetje in!LUH-3417 schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 23:40:
[...]
Het is wel wat lastiger dan dit hoor. Ik snap nog steeds niet hoe de Phlogistinator van de Pyro werkt. Ik weet alleen dat Pyro's er zichzelf ubers/kritz mee kunnen geven, wat nogal een significant verschil is ten opzichte van de andere flamethrowers.
En als je een nieuw wapen gewoon wil uittesten dan is de route via de MannCo store (een wapen even op proef te nemen voordat je het wilt kopen) inderdaad het snelst.
Het echte probleem van de phlog is dat pubspelers blijven rondhangen op het moment dat pyro de taunt met 75% dmg resistance doet en daarna 10 sec met een crit buff mag rondrennen.
Zou me niet verbazen als we de Vaccinator bij comp gaan zien. Het is een prachtig high skill wapen voor comp lijkt me. Al kan het in de de juiste handen wel eens OP zijn.
[ Voor 18% gewijzigd door CapTVK op 14-01-2013 10:02 ]
Wat jij nu als situatie schetst LUH: bullet resistance kiezen, een stickytrap zal je nooit overleven, ookal pop je, en eventuele rockets zouden te dodgen moeten/kunnen zijn.
cl_interp 0.0 typenluxzenburcht schreef op maandag 14 januari 2013 @ 20:11:
Ik ben ff aan het kijken naar de live stream van kKaltUu, weten jullie hoe je dat aan kunt passen dat je een Lerp? van 15,3 krijgt?Bij mij staat deze altijd op 100.
En de stream staat weer aan om de finale van pyro vs potentials te kijken.
Dacht ik ook. En toen ik die massaal tauntende pyro's voor hun bakkes wilde slaan gingen ze ineens niet meer dood. Blijkt dat je dan gewoon heel hard moet wegrennen.Shabbaman schreef op zondag 13 januari 2013 @ 19:48:
Ach kom op, zo lang je weet waar je mee bezig bent doen al die nieuwe wapens er geen zak toe.
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
Wel, die gloed die ze opeens krijgen als ze de phlog taunt doen is op zich al een hint dat er iets bijzonders aan de hand is.bwerg schreef op maandag 14 januari 2013 @ 22:44:
[...]
Dacht ik ook. En toen ik die massaal tauntende pyro's voor hun bakkes wilde slaan gingen ze ineens niet meer dood. Blijkt dat je dan gewoon heel hard moet wegrennen.
In ander nieuws, een inkijkje in de huidige generatie hacks voor TF2.
Blijkbaar heeft de jongere generatie digitale viagra nodig om hun E-peen omhoog te houden. Het bijzondere (zorgwekkende) is eigenlijk hoe doodnormaal deze maker van het filmpje het vindt. Alsof hij uitlegt hoe je een afstandsbediening moet gebruiken.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=NIHRO4en-Zs]
Beste afspelen op highres, dan zie je wat je zoal met het ingame menu kan instellen.
[ Voor 16% gewijzigd door CapTVK op 15-01-2013 15:58 ]
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Maar misschien overschat ik de jeugd van tegenwoordig en is ie echt zo dom....

Terugkomend op de hack, ik ben de laatste tijd niet zo vaak op pubs geweest maar het viel me wel op dat een enkele keer je spies tegenkwam die wel heel bedreven waren in sidestabs. Met zo'n autostab als in het filmpje getoond wordt is het inderdaad erg gemakkelijk.
[ Voor 47% gewijzigd door CapTVK op 15-01-2013 19:08 ]
Als reactie op die video : https://dl.dropbox.com/u/13120823/vaccie.jpgCapTVK schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 19:01:
Ik neem aan dat de YouTube en de steam account allebei alts zijn.
Maar misschien overschat ik de jeugd van tegenwoordig en is ie echt zo dom....
Terugkomend op de hack, ik ben de laatste tijd niet zo vaak op pubs geweest maar het viel me wel op dat een enkele keer je spies tegenkwam die wel heel bedreven waren in sidestabs. Met zo'n autostab als in het filmpje getoond wordt is het inderdaad erg gemakkelijk.
Ook is het zo dat als je in TF2 al een hack nodig hebt om te kunnen spelen ... wat voor n00b ben je dan wel niet... TF2 is de simpelste shooter die ik ooit heb gespeeld als je vergelijkt met CoD en BF...
[ Voor 14% gewijzigd door TheAnthonyNL op 15-01-2013 19:31 ]
Zal ik zeker ff doen , volgens mij heb ik die Chris cfg al eens gebruikt met me oude pc, dacht dat het na een upgrade niet meer nodig was.Wiethoofd schreef op maandag 14 januari 2013 @ 21:17:
luxzenburcht, speel met je cl_interp en lees eens de comments door in een van de vele Chris Configs
Zal ik ook proberen
En tja dat hack filmpje, wat moet je daar over zeggen. Ik denk dat als je deze gast op een server tegekomt dit behoorlijk opvalt en ie meteen een ban aan z'n broek heeft hangen.
Op zich kan ik speedhackende pyro's en heavies wel waarderen, ze verbergen het tenminste niet. Wat ik erger vind zijn die sneaky bastards met bots/wallhacks en noem maar op.
Ik speel vaker op dezelfde server en verdenk sommige lui erook van. Kan het mogelijk zijn om een cheat/exploit te gebruiken waardoor je minder damage krijgt?
Meerdere keren bijvoorbeeld als sniper een andere sniper geheadshot waar je de dmg indicator 211 aangeeft. Deze sniper is niet overhealed en ook geen item set voor invulnarble voor headshots (Goed idee Valve).
Laatst ook een scout die geen rocket dmg opliep, je hoort en "Ding"geluid dat je hem gehit heb, echter geen damage, ook hier weer geen items (Bonk, die andere zut
Haha, made my day lolTheAnthonyNL schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 19:29:
[...]
Als reactie op die video : https://dl.dropbox.com/u/13120823/vaccie.jpg.
TF2 een simpelere shooter dan CoD?TheAnthonyNL schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 19:29:
[...]
Ook is het zo dat als je in TF2 al een hack nodig hebt om te kunnen spelen ... wat voor n00b ben je dan wel niet... TF2 is de simpelste shooter die ik ooit heb gespeeld als je vergelijkt met CoD en BF...

[ Voor 4% gewijzigd door Asskicker op 16-01-2013 11:56 ]
Welke server hebben we het hier over?luxzenburcht schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 21:00:
Ik speel vaker op dezelfde server en verdenk sommige lui erook van. Kan het mogelijk zijn om een cheat/exploit te gebruiken waardoor je minder damage krijgt?
[...]
Ook bijvoorbeeld dat een persoon verbannen is van etfl2 (overduidelijke wallhack en triggerbot) maar toch nog steeds op die server kan spelen.
CoD en BF zijn "realistische" shooters, jeweettog
Ik ben de laatste tijd wel vaak schandalig gefacestabbed (facestab, sidestab, /nitpick). Op zich kijk ik er niet zo van op want ik ben spelers als Cabo en FYI gewend, maar over het algemeen zijn spies toch een stuk slechter.CapTVK schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 19:01:
Terugkomend op de hack, ik ben de laatste tijd niet zo vaak op pubs geweest maar het viel me wel op dat een enkele keer je spies tegenkwam die wel heel bedreven waren in sidestabs.
Ook even checken of VAC is geactiveerd op de server. Als die niet aan staat kan iedereen erop, ook met een VAC ban. Nu is een ban van ETFL2 voor cheaten natuurlijk niet hetzelfde als een VAC ban maar als hij al een hele poos geleden is gesnapt dan kan hij tegen deze tijd ook een VAC ban hebben.
@shabba
Daarom viel me die autostab functie in die hack zo op. Door lag compensatie heb je altijd een kans dat wat lijkt op een facestab (vanuit jouw oogpunt) eigenlijk een sidestab is. Als spy hoef je maar opzij van iemand te komen en kan je een backstab scoren. Maar met een autostab hack is dat een fluitje van een cent (of hoe duur zo'n abo op een hack is).
Hier een recent voorbeeld van Stabby Stabby hoe een backstab/failstab plaatsvindt.
YouTube: About Face: Backstab Registration
[ Voor 52% gewijzigd door CapTVK op 17-01-2013 13:40 . Reden: video toegevoegd ]
Het type hacks wat deze kiddie gebruikt zijn niet echt "huidige generatie"... Dit zijn echt het oudste type hacks die je in elke FPS terug kan vinden. Wat geavanceerder is, is een goede "legit aimbot", die dus menselijke muisbewegingen nabootst zodat je niet in spectator iemand met "snap aimbot" er direct uit kan pakken. Ook worden projectile prediction cheats steeds beter (vooral met direct hit, huntsman, en andere snelle projectiles).CapTVK schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 14:32:
[...]
In ander nieuws, een inkijkje in de huidige generatie hacks voor TF2.
Zo'n statement is moeilijk te maken (omdat moeilijkheidsgraad in een symmetrische multiplayer game altijd afhangt van de vaardigheden van je vijand), maar als je het hebt over simpel vs complex, dan is TF2 juist veel complexer dan de gemiddelde pseudorealistische hitscan shooter zoals CS, CoD, BF, en noem maar op. Bij al die games kom je met pure "aim" al heel ver, en kun je makkelijk clutchsituaties en multikills uitlokken door gewoon goed te zijn in point'n'click.TheAnthonyNL schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 19:29:Ook is het zo dat als je in TF2 al een hack nodig hebt om te kunnen spelen ... wat voor n00b ben je dan wel niet... TF2 is de simpelste shooter die ik ooit heb gespeeld als je vergelijkt met CoD en BF...
In TF2 speelt skillbased movement een heel grote rol, zowel offensief als defensief. TF2 is in die zin meer verwant aan oldschool twitch FPS games; het is niet voor niks een verbastering van Quake, zowel qua engine als conceptueel. En elke FPS is een lachertje vergeleken bij Quake & Co (CPMA, Warsow)
toch?
heb trouwens een probleem met tf2. als ik hem opstart krijg ik gelijk dat mun processorgebruik tot 100% en werkgeheugen vol zit.. dit is pas van de laatste dagen zo. hoe kan ik dit verhelpen?
Maar die hacks zijn denk het leukste om te maken, daarna kan ik mij niet voorstellen dat het leuk is.
Zelfde als een robot in mvm spectaten....
Hebben die hacks ook een fail precentage want als iemand een 100% hit ratio heeft dan valt het wel op.
Dat komt ook doordat je in TF2 support classes hebt die nauwelijks kills maken, zoals medics (al zal je die op pubs tegenwoordig niet snel tegenkomen). Daarnaast zijn er classes waarin wat mindere spelers geen kills maken op wat betere spelers, zoals spy, scout en engie. Dus als je al iets kan, zijn er al veel spelers die je kapotdood kan maken. Als je als nieuwe speler "gewoon" als soldier begint, dan is het wel makkelijk om te scoren. Daarnaast heeft TF2 A/D map, waarbij het als verdedigende partij ook niet echt moeilijk is om kills te maken. Het gaat alleen niet om kills, en voordat een nieuwe speler een nuttige bijdrage levert aan het team dan ben je wel weer even verder.rinusnl schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 22:07:
bij counterstrike moet je best veel investeren om eens in de plus te eindigen. bedoel de eerste maandjes als je dat speel sta je meestal in de min.. tf2 daar in tegen.
in pubs zie ik al zowiezo weinig samenspel hoor. dan ligt het echt aan de skills in je team of je wint of verliest.Shabbaman schreef op maandag 21 januari 2013 @ 09:12:
[...]
Dat komt ook doordat je in TF2 support classes hebt die nauwelijks kills maken, zoals medics (al zal je die op pubs tegenwoordig niet snel tegenkomen). Daarnaast zijn er classes waarin wat mindere spelers geen kills maken op wat betere spelers, zoals spy, scout en engie. Dus als je al iets kan, zijn er al veel spelers die je kapotdood kan maken. Als je als nieuwe speler "gewoon" als soldier begint, dan is het wel makkelijk om te scoren. Daarnaast heeft TF2 A/D map, waarbij het als verdedigende partij ook niet echt moeilijk is om kills te maken. Het gaat alleen niet om kills, en voordat een nieuwe speler een nuttige bijdrage levert aan het team dan ben je wel weer even verder.
maar ik bedoelde maar dat kils maken in css wat moeilijker is dan in tf2. in css heb je ook verschillende wapens met verschillende krachten. daarnaast bezit css ook maps die erg op ct is gebasseerd etc.
als je zo kijkt zijn de verschillen erg klein maar ik ben van mening dat die healpacks de beginnende speler ten goede komt.
Haas ik hou niet meer van je,
op het moment dat ik op g drukte om te taunte zag ik de deadringer bui al aankomen, whyy did i press g ?
Briljant gewoon tf2, maar afentoe blijft het een zuigspel
Precies, zoals ik al zei, het zijn allemaal "pseudorealistische hitscan shooters (PHS)" (want met realisme heeft het weinig te maken), en in principe is elk wapen bijna hetzelfde met uitzondering van minescule nuances zoals een beetje meer of minder damage, spread, recoil, rate of fire, clip size, etc. Een hitscan wapen, voor degenen die onbekend met de term zijn, is elk soort wapen in een game dat direct inslaat op de plek waar je mikt op het moment dat je schiet, ongeacht de afstand tussen jou en je doelwit. Niet projectile-based dus.LUH-3417 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 18:39:
In Counterstrike is een headshot met elk wapen toch fataal? Wat dat betreft heeft TF2 volgens mij veel en veel meer variatie in wapens enz.
Een game zonder projectile-based wapens (zoals CS dus, uitgezonderd de grenades, maar dat zijn meer single use special items) wordt dus al snel vrij eendimensionaal, en biedt weinig ruimte voor skillbased movement, omdat er weinig te ontwijken valt. Je kan alleen maar zo twitchy mogelijk bewegen in de hoop dat je het je tegenstander moeilijker maak je in het midden van zijn crosshair te houden.
Praten over healthpacks die de beginnende speler ten goede komen is een beetje raar. Healthpacks liggen er vooral ter compensatie van het feit dat er misschien weinig of geen medics in een server zullen zitten. In competitive zijn healthpacks er vooral voor de medic en de roaming soldier en scouts. Healthpacks zijn net zo behulpzaam voor een ervaren speler, sterker nog, ze geven de ervaren speler juist een voordeel! Dit vanwege het feit dat de ervaren speler vanzelfsprekend alle locaties uit z'n hoofd kent, en veel meer in z'n achterhoofd houdt dat hij deze packs kan abusen. Zelfs kleine dingen als de positie van flankende of vluchtende vijanden kunnen ingeschat worden aan de hand van niet-aanwezige of net-spawnende medpacks (onthoud, ammo/health spawnt altijd op de 11e seconde na een grab).
Ik denk dat het argument wat rinus enigzins probeert te maken is dat het als beginner moeilijker is op de gemiddelde CS pub als op een gemiddelde TF2 pub. Ik heb geen idee hoe dit te verifiëren valt (misschien zit je gewoon wel op gemiddeld betere CS pubs en op n00b TF2 pubs), maar ik kan best geloven dat dit waar is.
Mogelijke oorzaken zouden kunnen zijn: Dat het kiddy karakter van TF2 over het algemeen een wat minder skilled FPS publiek aantrekt, dat er binnen de CS community competitiviteit meer gestimuleerd wordt, en dat het arena (single death) systeem van CS je veel banger maakt om dood te gaan en daarom ervaren spelers al snel weten hoe ze voorzichtig met hun leven om moeten gaan, terwijl je bij TF2 blijft respawnen en een opoffering vaak helemaal niet erg is.
Misschien nog wel het belangrijkst: TF2 is, zoals de meeste shooters die géén PHS zijn, een high health / low damage game. Dit betekent dat je niet zomaar iemand kan killen zodra jij hem eerder spot en toevallig iets betere "rauwe aim" hebt. In PHS zijn gevechten vaak erg binair, dat wil zeggen, je komt er óf levend óf dood vanaf, terwijl er in games als TF2 een constante herevaluatie van het gevechtsscenario plaatsvindt, omdat men van low hp naar mid hp naar full hp naar buffed en weer terug kan gaan, en in de tijd dat die schommelingen gebeuren, er extra teammates en vijanden van alle kanten kunnen verschijnen en verdwijnen. Dit betekent dat je soms easy kills krijgt en andere keren totaal wordt outmanned.
Overigens, vanavond speelt mijn Highlander team MacLeod's Daughters aka Legolas' Wrath de ETF2L Highlander Season 3 Secondary Playoffs Final tegen DAROUTOUTOU voor een handjevol ETF2L moneyz
Haha, en je stond echt net te ver van de muur afluxzenburcht schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 23:55:
[...]
Haas ik hou niet meer van je,
op het moment dat ik op g drukte om te taunte zag ik de deadringer bui al aankomen, whyy did i press g ?
Briljant gewoon tf2, maar afentoe blijft het een zuigspel
Gelukkig heb ik ze allemaal al compleet en vintage.
Ik zou niet weten waarom ze zoveel in waarde zouden stijgen, er zijn er ZOVEEL van in circulatie. De vintage hats zijn ook al hele lange tijd niet meer te verkrijgen en deze stijgen ook niet meer in prijs.Descriptor schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 18:44:
Vandaag de laatste dag om de eerste serie van tf2 hats te krijgen. Vanaf morgen zullen de prijzen flink omhoog schieten. Ik zie al mensen keys bieden voor non vintage / uncraftables.
Gelukkig heb ik ze allemaal al compleet en vintage.
Hoe lang dit circus blijft draaien is natuurlijk de echte vraag. Zolang Valve nog geld kan verdienen aan het TF2 experiment zitten we goed (ook met updates)Ik heb de indruk dat de aandacht nu veel meer naar de Dota2 item markt is aan het verschuiven maar daar kan er niet zo gemakkelijk ge-idled worden. Tenminste, nog niet...
Ja, want nu gaan er plots minder van zijn en gaan mensen die meer willen.CapTVK schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:02:
voor de vintage versies drie of vier keys of nog hoger!

Op de manier dat Dota 2 werkt kan er niet geïdled worden;CapTVK schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:02:Hoe lang dit circus blijft draaien is natuurlijk de echte vraag. Zolang Valve nog geld kan verdienen aan het TF2 experiment zitten we goed (ook met updates)Ik heb de indruk dat de aandacht nu veel meer naar de Dota2 item markt is aan het verschuiven maar daar kan er niet zo gemakkelijk ge-idled worden. Tenminste, nog niet
- Er zijn geen locale servers
- Als je een private game met bots speelt krijg je geen xp/drops
- Als je 5 minuten afk bent wordt je gekicked van een game
Het enigste probleem daarmet is dat je hierdoor de gehele game voor de andere mensen verpest, en je binnen de kortste keren waarschijnlijk een ban aan je broek hebt door alle reports die je krijgt.
Trouwens is de 'drop rate' van items ook wel HEEL laag. Je kan er enkel maar een vinden op het einde van een match, en de kans om een te vinden is al heel erg laag.
[ Voor 71% gewijzigd door Asskicker op 25-01-2013 17:49 ]
kan het bijna op alle punten met je eens zijn. met die healt packs bedoel ik dat er in cs er geen tevinden zijn, en tf2 wel. het klopt dat je daar ook je voordeel kan halen als aanvallende ploeg als een haasje. maar je gaat er wel anders door spelen. met cs ben ik wat terughoudender dan bij tf2. hup gaan er mee je respawn toch en je hoeft geen 2 minuten te wachten keer op keerskndd schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 17:59:
[...]
Precies, zoals ik al zei, het zijn allemaal "pseudorealistische hitscan shooters (PHS)" (want met realisme heeft het weinig te maken), en in principe is elk wapen bijna hetzelfde met uitzondering van minescule nuances zoals een beetje meer of minder damage, spread, recoil, rate of fire, clip size, etc. Een hitscan wapen, voor degenen die onbekend met de term zijn, is elk soort wapen in een game dat direct inslaat op de plek waar je mikt op het moment dat je schiet, ongeacht de afstand tussen jou en je doelwit. Niet projectile-based dus.
Een game zonder projectile-based wapens (zoals CS dus, uitgezonderd de grenades, maar dat zijn meer single use special items) wordt dus al snel vrij eendimensionaal, en biedt weinig ruimte voor skillbased movement, omdat er weinig te ontwijken valt. Je kan alleen maar zo twitchy mogelijk bewegen in de hoop dat je het je tegenstander moeilijker maak je in het midden van zijn crosshair te houden.
Praten over healthpacks die de beginnende speler ten goede komen is een beetje raar. Healthpacks liggen er vooral ter compensatie van het feit dat er misschien weinig of geen medics in een server zullen zitten. In competitive zijn healthpacks er vooral voor de medic en de roaming soldier en scouts. Healthpacks zijn net zo behulpzaam voor een ervaren speler, sterker nog, ze geven de ervaren speler juist een voordeel! Dit vanwege het feit dat de ervaren speler vanzelfsprekend alle locaties uit z'n hoofd kent, en veel meer in z'n achterhoofd houdt dat hij deze packs kan abusen. Zelfs kleine dingen als de positie van flankende of vluchtende vijanden kunnen ingeschat worden aan de hand van niet-aanwezige of net-spawnende medpacks (onthoud, ammo/health spawnt altijd op de 11e seconde na een grab).
Ik denk dat het argument wat rinus enigzins probeert te maken is dat het als beginner moeilijker is op de gemiddelde CS pub als op een gemiddelde TF2 pub. Ik heb geen idee hoe dit te verifiëren valt (misschien zit je gewoon wel op gemiddeld betere CS pubs en op n00b TF2 pubs), maar ik kan best geloven dat dit waar is.
Mogelijke oorzaken zouden kunnen zijn: Dat het kiddy karakter van TF2 over het algemeen een wat minder skilled FPS publiek aantrekt, dat er binnen de CS community competitiviteit meer gestimuleerd wordt, en dat het arena (single death) systeem van CS je veel banger maakt om dood te gaan en daarom ervaren spelers al snel weten hoe ze voorzichtig met hun leven om moeten gaan, terwijl je bij TF2 blijft respawnen en een opoffering vaak helemaal niet erg is.
Misschien nog wel het belangrijkst: TF2 is, zoals de meeste shooters die géén PHS zijn, een high health / low damage game. Dit betekent dat je niet zomaar iemand kan killen zodra jij hem eerder spot en toevallig iets betere "rauwe aim" hebt. In PHS zijn gevechten vaak erg binair, dat wil zeggen, je komt er óf levend óf dood vanaf, terwijl er in games als TF2 een constante herevaluatie van het gevechtsscenario plaatsvindt, omdat men van low hp naar mid hp naar full hp naar buffed en weer terug kan gaan, en in de tijd dat die schommelingen gebeuren, er extra teammates en vijanden van alle kanten kunnen verschijnen en verdwijnen. Dit betekent dat je soms easy kills krijgt en andere keren totaal wordt outmanned.
Overigens, vanavond speelt mijn Highlander team MacLeod's Daughters aka Legolas' Wrath de ETF2L Highlander Season 3 Secondary Playoffs Final tegen DAROUTOUTOU voor een handjevol ETF2L moneyz. SourceTV info zal op de matchpage gepost worden.
wow die vintage hats op de market... voor niks mijn vintage weps verzameld voor teveel geld

Een beetje zoals dit dus.Asskicker schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 17:42:
[...]
Ja, want nu gaan er plots minder van zijn en gaan mensen die meer willen.
[...]
Wat op zich wel zou kunnen is een script waardoor je; aan de queue toegevoegd word, een game joined, de hele tijd een rondje loopt (zoals vroeger in TF2 dus), en als de game gedaan is opnieuw hetzelfde doen.
Het enigste probleem daarmet is dat je hierdoor de gehele game voor de andere mensen verpest, en je binnen de kortste keren waarschijnlijk een ban aan je broek hebt door alle reports die je krijgt.
Trouwens is de 'drop rate' van items ook wel HEEL laag. Je kan er enkel maar een vinden op het einde van een match, en de kans om een te vinden is al heel erg laag.
http://dev.dota2.com/archive/index.php/t-66967.html
Just played a game where the 5 people on the other team afk'd the whole game and took their naughty chests and that was it. From their history they have hundreds of games just today, and hundreds of naughty chests.
For sure just bots. This makes the game unenjoyable and not to mention if the special greeviling ever popped up we probably wouldn't be able to kill it because they wouldn't help, just afk. Game was 9 minutes long, 11 to 0
Door zogenaamd dit poppetje.... http://fallinloveyoulose.tumblr.com/post/3738963773
Yarrly?!
tf2 hoedje wat 16 eu waard is... tjaVandread schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 23:21:
Word ineens toegevoegd op steam omdat ik Bill's Hat heb, blijbkaar populair?!
Door zogenaamd dit poppetje.... http://fallinloveyoulose.tumblr.com/post/3738963773
Yarrly?!
http://steamcommunity.com/market/search?q=appid%3A753
Mooi om te zien hoe langzaam de grijze/zwarte markt voor steamgames in de SteamMarket wordt getrokken. Het leuke is dat Valve twee keer verdient aan dezelfde sale, direct en indirect. Feitelijk wordt iedereen die zijn steamgames verkoopt een soort reseller.
Andere vraag.
Ik heb al een hele poos niet op pubs gespeeld. Ik hou ervan om altijd een random map te kiezen en gelijk te polsen hoe vaak Saigns.de en andere premium servers langskomen (nog steeds teveel). Gewone servers waren gelukkig snel te vinden. Viel me trouwens op dat de Valve servers waar ik op terecht kwam geen save replay functie meer hebben*. Sinds wanneer is dat?
*Tenminste op de servers waar ik toch wat grappige acties had gescoord als pyro.
[ Voor 10% gewijzigd door CapTVK op 30-01-2013 22:45 ]
~[html]De gegevens van de tweakers server kun je <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/36477087#36477087"><b>hier</b></a> vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!
Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.~[/html]