Je kan mooie sprees maken ja met oa de Your Eternal Reward
Ik wacht met smart op de foto's lijkt me wel geinig om zoiets te zienArunia schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 08:44:
Lol, op GamesCom een Bonk! Atomic Punch gekocht. Blikje met echt drinken.
Moet nog als mijn pc weer aangesloten staat een foto zien up te loaden. Kan het niet laten liggen alhoewel 3 euro voor een drankje best prijzig is.
Ga opgedronken worden, schoongemaakt en op de kast met de rest van mijn game stuff.
http://imgur.com/a/zjk0i << lang leve het grote boze internet en kunnen zoekenGAMEKINGZ schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 09:35:
Ik wacht met smart op de foto's lijkt me wel geinig om zoiets te zien.
Hopelijk gaat Valve de Cow Mangler nog fixen dat alt fire bots stunned
ROFL, bij deze met dank aan Wiethoofd. Dat zijn ze ja. Worden gewoon in NL gemaakt.
Jammer alleen is wel, dat het eticket gewoon papier opgeplakt is.
Jammer alleen is wel, dat het eticket gewoon papier opgeplakt is.
Kan je even dat label inscannen? dan bespaar ik me weer die 3 euro
Ik heb gisteren voor de eerste keer een volledige missie uitgespeeld. Party gevormd van 4 en nog 2 via matchmaking. Het ging lekker. Ik heb me heel goed vermaakt als Pyro. 5 rockets tegelijk airblasten, tank te lijf gaan met backscratcher (doet +-250 dmg met kritz), giant soldiers weg blasten. Lang geleden dat ik zo'n plezier heb beleefd met TF2!
Volledige tour gedaan, en een strange botkiller knife gekregen, die moet wel de meest subtiele van allemaal zijn
.
Zag een engineer rondlopen met de botkiller wrench, DIE is pas de moeite waard
Zag een engineer rondlopen met de botkiller wrench, DIE is pas de moeite waard
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik ben redelijk nieuw op TF2-gebied. Samen met wat vrienden pas gaan spelen na de MvM update.
Wat ons regelmatig gebeurt, is het volgende:
- Paar minuten in de queue voor een Mann Co. server.
- Potje begint.
- Wave 1, 2 of 3 gaan we een keer dood.
- Andere spelers vertrekken instant.
- We krijgen er niemand meer bij.
- Weer in de queue aansluiten en de hele riedel begint opnieuw.
Zo leren we het natuurlijk nooit...
- Potje begint.
Ik gebruik die queue niet eens meer, je kan beter geowon een server uit de lijst pakken waar weinig users in zittenGoodspeeD schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:31:
Ik ben redelijk nieuw op TF2-gebied. Samen met wat vrienden pas gaan spelen na de MvM update.
- Potje begint.
If it aint broke, fix it till it is!
Ook dat hebben we geprobeerd, maar toen was het niveau van de anderen nog lager dan dat van ons. :-)Venxir schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 11:44:
[...]
Ik gebruik die queue niet eens meer, je kan beter geowon een server uit de lijst pakken waar weinig users in zitten
En dat vind ik op zich nog niet eens zo erg, maar als ik dan herhaaldelijk iemand probeer te helpen en hij reageert er niet op, gaat bij mij de zin over.
Klinkt herkenbaar
. Een pyro zo vriendelijk mogelijk proberen uitleggen waarom de backburner een slecht idee is (in een ronde met een hoop major leagers dan nog), met als enige resultaat dat hij kwaad wordt
.
Nog leuker: Newbies die voten voor kick wanneer je sniper of spy kiest. Ik sta daar met men sidney sleeper te zwaaien terwijl de andere "sniper, switch class now" door zen mic gilt
Desondanks amuseer ik me rot, tweede tour bijna afgewerkt
Nog leuker: Newbies die voten voor kick wanneer je sniper of spy kiest. Ik sta daar met men sidney sleeper te zwaaien terwijl de andere "sniper, switch class now" door zen mic gilt
Desondanks amuseer ik me rot, tweede tour bijna afgewerkt
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Momenteel source server aan het downloaden.
Zelf maar een TF2 server opzetten, en dan natuurlijk zelf waves in elkaar gaan zetten
Zelf maar een TF2 server opzetten, en dan natuurlijk zelf waves in elkaar gaan zetten
Echt zo irritant van die spelers die weg gaan na 1 verloren wave...
[ Voor 5% gewijzigd door Haas_nl op 23-08-2012 19:29 ]
Net eeeeindelijk eens kunnen spelen.
Had eigenlijk een behoorlijk fijn team, twee complete potjes uitgespeeld.
Begonnen eigenlijk met weinig man, maar op een gegeven moment hadden we toch dik 8-9 spelers ofzo.
Ik weet nog niet wat ik er van vind....
Had eigenlijk een behoorlijk fijn team, twee complete potjes uitgespeeld.
Begonnen eigenlijk met weinig man, maar op een gegeven moment hadden we toch dik 8-9 spelers ofzo.
Ik weet nog niet wat ik er van vind....
Ikke nietHaas_nl schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 19:29:
Echt zo irritant van die spelers die weg gaan na 1 verloren wave...
Grrrr, wat is het toch met TF2 laatste dagen. Dan kan ik weer niet naar de servers connecten, dan kan ie weer niet met de loadout server connecten. Ligt dit nou aan mij of wat is dit?
Nou, ik kom toch regelmatig op servers (in gewoon de lijst) met een redelijk goed (random) team.
Gisteren weer 3 levels in een zucht uitgespeeld (dus 3 keer tot de laatste wave)
Vrijwel zonder moeite zelfs.
Kwestie van een goede balans hebben en het gaat inderdaad met drie sentry guns best goed
Zelfs robotspies kwamen er amper doorheen.
Kan het niveau niet wat hoger?
Sowieso is het eigenlijk een beetje hersenloos rond knallen.
Na een tijdje weet je ook redelijk wanneer er grote robots komen en op welke plek.
Is eindelijk een beetje idee van een oude shooter (zoals Doom ofzo).
Veel, maar domme vijandjes..
Gisteren weer 3 levels in een zucht uitgespeeld (dus 3 keer tot de laatste wave)
Vrijwel zonder moeite zelfs.
Kwestie van een goede balans hebben en het gaat inderdaad met drie sentry guns best goed
Zelfs robotspies kwamen er amper doorheen.
Kan het niveau niet wat hoger?
Sowieso is het eigenlijk een beetje hersenloos rond knallen.
Na een tijdje weet je ook redelijk wanneer er grote robots komen en op welke plek.
Is eindelijk een beetje idee van een oude shooter (zoals Doom ofzo).
Veel, maar domme vijandjes..
Accident schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 21:45:
[...]
Ikke nietalles in de fik steken en met een beetje hulp van Glashio en 1 of andere spy komt het wel goed, de volgende wave
Call Vote > Change Mission > Advanced 1/Advanced 2/Normal en welke difficulties er nog meer staan
Het lijkt wel alsof ik een ander spel speel ofzo. Nog geen enkele keer met willekeurige parties door alle waves heen gekomen. Is de moeilijkheidsgraag op Mann Co. servers standaard hoger ofzo? Of zijn wij gewoon noobs?
De twee "advanced" keuzes zitten qua moeilijkheid dicht bij elkaar. Het is gewoon eem andere compositie van vijanden (met wat specialere skills, in Data Demolition heb je oervervelende sidney snipers en whool glove heavies die je komen kriebelen
)
Party mode!Wiethoofd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 01:07:
Vandaag is TFC 16 jaar oud, Valve zal vast iets in de planning hebben staan.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Ondertussen veel MvM gespeeld en groepsdynamiek is erg belangrijk ben ik achter. Voor iedereen die nog geen tour heeft afgerond: blijf volhouden. Je moet echt een strak team hebben met mensen die hun class weten te spelen. Gisteravond in één map (Mann Up Mode) maar 1 wave verloren en iets van 4 achievements erbij gehaald. Ging erg lekker! Nog twee maps en ik heb de hele Tour klaar...
Heerlijk hoor, team dynamiek. Gisteren als scout over het veld heen geraast. Ik kon zelf weinig impact maken maar het team dienen geeft veel voldoening. Scattergun + Mad Milk + Fan 'o War en veel, heel veel heen en weer rennen. Mad milk + fan 'o war is heel goed tegen sentry busters. Zelfde geldt voor grote bots, gewoon achterlangs lopen en even raken met de fan 'o war. Alles maakt dan mini crits, als je een heavy of zelfs twee hebt die schieten dan alles echt helemaal aan gort. En ik maar rennen voor het geld en de melk
. Het gaf me het gevoel van de eerste tijd TF2, spelende als medic.
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Als je TF2 steunt, kijk alsjeblieft naar de stream (ook als suckt deze, zet hem maar op de achtergrond op).
Valve heeft aangegeven dat ze i46 gaan gebruiken om te kijken hoe vatbaar comp. TF2 is. Als dit een succes is, gaan ze meer organiseren voor TF2 toernooien.
VanillaTF2 en Qun doen nu coverage, en onze (eXtv) coverage komt later.
Valve heeft aangegeven dat ze i46 gaan gebruiken om te kijken hoe vatbaar comp. TF2 is. Als dit een succes is, gaan ze meer organiseren voor TF2 toernooien.
VanillaTF2 en Qun doen nu coverage, en onze (eXtv) coverage komt later.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
TF2 zal nooit bruikbaar zijn competitief, daar heeft de hele custom item zooi en random critsysteem voor gezorgd
[ Voor 10% gewijzigd door boe2 op 25-08-2012 01:08 ]
Mooi dat die op een competitieve game geen invloed hebben door configs.
i46 is leuk, maar ik ben echt brak, nog één game dan.
i46 is leuk, maar ik ben echt brak, nog één game dan.
Wat weiman zegt, ETF2L speelt vanilla + medlockBoeboe schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 00:41:
TF2 zal nooit bruikbaar zijn competitief, daar heeft de hele custom item zooi en random critsysteem voor gezorgd
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
En random crits ook off youtube kanaal suggestie voor boeboe: YouTube: eXtelevision TF2kKaltUu schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 01:51:
[...]
Wat weiman zegt, ETF2L speelt vanilla + medlock
okey best team:
pyro met volle resist alles upgrades en ammo
2xHeavy met sasha en volle slow back
1x engi met widowmaker en volle metal upgrade fast shooting.
2xMedic met krits en alle heal functie upgrades.
pyro met volle resist alles upgrades en ammo
2xHeavy met sasha en volle slow back
1x engi met widowmaker en volle metal upgrade fast shooting.
2xMedic met krits en alle heal functie upgrades.
Over 35 minuten (dus om 14:00) begint de losersbracket finale van i46
http://www.twitch.tv/vanillatv
spoiler:
Leviathan Gaming vs Epsilon e-sports
http://www.twitch.tv/vanillatv
[ Voor 4% gewijzigd door kKaltUu op 26-08-2012 14:21 ]
Ik heb vrienden nodig!!
Add me : Femputer
Add me : Femputer
Hey ik heb sinds enkele dagen (4-5 dagen oid) een probleem: ELKE keer als ik TF2 wil launchen, Worden m'n steam cache files weer gevalideerd. Dit is behoorlijk irritant
. Heeft hier iemand ervaring mee, en weet iemand hier een simpele oplossing voor? Anders ga ik over op het opnieuw downloaden van TF2 (Wat ik wil voorkomen).
Het spel werkt verder gewoon goed, echter sinds dat ik een custom HUD had geinstalleerd - en een dag later weer had verwijderd aangezien deze totaal niet werkte in MvM - krijg ik dit probleem...
Edit: Het valideren blijft niet op 100% steken en neemt ongeveer 4 a 5 minuten in beslag, het bekende pobleem wat veel (voornamelijk Mac) users hebben gaat voor mij dus niet op. OS is gewoon Win7 pro x86-64. Na het valideren kan ik ook gewoon spelen totdat ik m'n laptop afsluit en weer opnieuw opstart, dan begint het hele riedeltje weer opnieuw.

Het spel werkt verder gewoon goed, echter sinds dat ik een custom HUD had geinstalleerd - en een dag later weer had verwijderd aangezien deze totaal niet werkte in MvM - krijg ik dit probleem...
Edit: Het valideren blijft niet op 100% steken en neemt ongeveer 4 a 5 minuten in beslag, het bekende pobleem wat veel (voornamelijk Mac) users hebben gaat voor mij dus niet op. OS is gewoon Win7 pro x86-64. Na het valideren kan ik ook gewoon spelen totdat ik m'n laptop afsluit en weer opnieuw opstart, dan begint het hele riedeltje weer opnieuw.
[ Voor 25% gewijzigd door D4NG3R op 26-08-2012 18:28 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
kKaltUu schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 21:01:
i46 finales zijn nu bezig, met een shoutout naar GoT
[afbeelding]
http://www.vanillatf2.org/

wil je best toevoegen maar zijn iets teveel femputer's in de wereld
http://steamcommunity.com/id/rinusnl
kan je mij toevoegen, ben altijd wel in voor een potje ;-)
haha prachtig dit,kKaltUu schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 21:01:
[afbeelding]
AwesomekKaltUu schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 21:01:
[afbeelding]
Ik zoek nog vriendjes op TF2 Mann up tours mee te spelen. Ik speel voornamelijk engineer die graag dispensers naast Heavy's zet om zo de hoeveelheid vliegend lood consistent te houden maar ook soldier of medic vind ik geen probleem.
Steam ID : warbringerHG
ingame name : [GoT]Warbringer
Steam ID : warbringerHG
ingame name : [GoT]Warbringer
[ Voor 11% gewijzigd door Warbringer op 27-08-2012 14:43 ]
I want to live forever, so far.. so good.
Degene bovenaan als je zoekt ! (met het groen achtige plaatje)
Ik reageer een beetje laat maar TFC is nog niet 16, Team Fortress is wel 16 jaar geworden, Team Fortress classic stamt uit 1999 en moet dus nog een paar jaartjes voor het 16 is.Wiethoofd schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 01:07:
Vandaag is TFC 16 jaar oud, Valve zal vast iets in de planning hebben staan.
Heerlijke mode is Man vs. Machine toch. Gewoon lekker avondje knallen met je maten en volop plezier hebben!
Sinds mvm heb ik ook geen normale games meer gespeelt, omdat ik rapid fire dan mis
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=E_w3RuMXpvw] volgende video van TheOpticDre.
Winners never cheat, Cheaters never win
dat heb ik echt al zoooooooooooo vaak gedaan
Die scout en l4d is trouwens VET
trouwens WTF: pricewatch: Team Fortress 2, PC
Waarom zijn de winkels in eens tf2 weer gaan verkopen?????
[ Voor 29% gewijzigd door Haas_nl op 02-09-2012 22:39 ]
WOW
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Omdat TF2 zelf nog te koop is als fysiek product. Zodra je deze activeert op steam ben je ook "premium". Ook zijn er nog consoleversies.Haas_nl schreef op zondag 02 september 2012 @ 22:32:
[...]
dat heb ik echt al zoooooooooooo vaak gedaan
Die scout en l4d is trouwens VET
trouwens WTF: pricewatch: Team Fortress 2, PC
Waarom zijn de winkels in eens tf2 weer gaan verkopen?????
30 euro voor premium, dat is echt asocial.
Wat is process toch een kutmap als je geen rollouts kent T_T
http://steamcommunity.com.../filedetails/?id=92803409
Fantastisch filmpje!
Fantastisch filmpje!
[ Voor 46% gewijzigd door Asskicker op 07-09-2012 10:49 ]
Nice!
En nog een ergenis van TF2: Auto Balance!
Winners never cheat, Cheaters never win
Dat kan je van alle 5cp-maps wel zeggen.kKaltUu schreef op donderdag 06 september 2012 @ 23:20:
Wat is process toch een kutmap als je geen rollouts kent T_T
ETF2L's seizoen 13 gaat bijna van start, en om het af te trappen begint vanavond om 20:00 de eerste match van de ETF2L Season 13 Premiership Qualifier Cup. Na een hoop reforms aan de top van 6v6 TF2 (Epsilon hervorming, Infused fold, TCM fold, een nieuw team van Darn) zijn 7 van de 8 plekken in Premier Division al gevuld, en 4 Teams strijden om de laatste plek.
Mijn eigen team, ALUMINUM [sic], speelt tegen het Russische uV-Gaming, dat een seizoen uit de run is geweest, maar wel actief heeft gespeeld als Team Rusland met praktisch dezelfde lineup in de bijna-afgeronde Nations Cup. (zoals je hier ziet ligt Nederland er helaas al een tijdje uit)
Cast wordt verzorgd door onze eigen Comedian en ThePledge. Zie VanillaTF2 voor meer info.
In Rusland zijn ze er blijkbaar ook erg enthousiast over. Naar aanleiding van de heavy fist fight de we vanmiddag hebben gespeeld, voor de mapkeuze volgorde, kwam Catman met deze video
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=cwyy-XMnT4g&hd=1]
ROFL, Comedian heeft afgelopen 4x dat ie moest casten een crashende xsplit gehad, een PC die oververhitte, een internetverbinding die er uit klapte en een DoS op zijn adres tijdens het streamen. Verder mist ie imho teveel actie of volgt ie niet de actie die de casters aan het beschrijven zijn, iedereen moest gisteren over naar de Byte stream om (de teleurstellende) USA - Zweden Semi-Finals te kunnen kijken....skndd schreef op maandag 10 september 2012 @ 18:44:
Cast wordt verzorgd door onze eigen Comedian en ThePledge.
Wat is de mapvolgorde geworden na de fistfight? cp_gullywash, cp_granary, cp_process dus
[ Voor 3% gewijzigd door Wiethoofd op 10-09-2012 18:55 ]
Mogelijk is de sourcecode voor Source 2007 geleaked.
http://www.facepunch.com/showthread.php?t=1211516
Jammer dat er maar weinig facepunchers coders zijn. Ik zie nog geen bevestiging dat iemand het zelf heeft gecompileerd.
http://www.facepunch.com/showthread.php?t=1211516
Jammer dat er maar weinig facepunchers coders zijn. Ik zie nog geen bevestiging dat iemand het zelf heeft gecompileerd.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Update downloading... and pretty big one, 213MB
The major changes include:
Source Engine Changes (TF2, DoD:S, HL2:DM)
Fixed a client crash bug caused by overflow of the audio cache
Fixed a bug that allowed server browser network activity to continue after choosing a server
Team Fortress 2
Added new promo items
Unlocked the "What's in the Sandvich Box?"
Unlocked the "What's in the Companion Square Box?"
Fixed a server crash related to Demoman bot AI
Updated the Tin Pot to use the correct skin for each style
Fixed seeing the fire texture on Gold Botkiller items in DirectX 8
Updated the localization files
Updated Mann vs. Machine
Matchmaking search criteria supports selecting multiple missions
Mann Up servers will retry notification of mission victory to game coordinator, to ensure loot is eventually granted in the case of service disruption
Matchmaking will prevent late joining into the a server near the end of the last wave
Added a new currency UI element to indicate money that is active in the world
Added the tour number to the information on the scoreboard
Fixed the Medigun overheal duration attribute causing the overheal effect to decay faster, rather than slower
Added the ability to buy projectile penetration for the Crusader's Crossbow
Fixed a false positive for the achievement "Clockwork Carnage"
Added a new command "bot_hurt"
Parameters -name [bot name], -team [red/blue/all], -damage [amount]
Fixed the Demoman shields not saving their upgrades upon round reset
Updated koth_king
Reflections fixed for the floors and some glass windows
Modified model file for the sign 6 through 9 to avoid Red signs on Blu side of the map
Modified light pole to merge bulb and pole into a single model for perf
Fixed location where mini-sentries can shoot through a bush without being seen
Clipping pass
Added glass on footbridge roof and lights nearby
Prop reduction for perf
Some props changed to non-solid for player mobility
Adjusted health and ammo in various spots
Community requests:
Add a new server ConVar "tf_avoidteammates_pushaway" to control whether or not teammates push each other away when occupying the same space
Add a new server ConVar "tf_arena_override_team_size" to allow server owners to set the maximum team size in arena mode
The major changes include:
Source Engine Changes (TF2, DoD:S, HL2:DM)
Fixed a client crash bug caused by overflow of the audio cache
Fixed a bug that allowed server browser network activity to continue after choosing a server
Team Fortress 2
Added new promo items
Unlocked the "What's in the Sandvich Box?"
Unlocked the "What's in the Companion Square Box?"
Fixed a server crash related to Demoman bot AI
Updated the Tin Pot to use the correct skin for each style
Fixed seeing the fire texture on Gold Botkiller items in DirectX 8
Updated the localization files
Updated Mann vs. Machine
Matchmaking search criteria supports selecting multiple missions
Mann Up servers will retry notification of mission victory to game coordinator, to ensure loot is eventually granted in the case of service disruption
Matchmaking will prevent late joining into the a server near the end of the last wave
Added a new currency UI element to indicate money that is active in the world
Added the tour number to the information on the scoreboard
Fixed the Medigun overheal duration attribute causing the overheal effect to decay faster, rather than slower
Added the ability to buy projectile penetration for the Crusader's Crossbow
Fixed a false positive for the achievement "Clockwork Carnage"
Added a new command "bot_hurt"
Parameters -name [bot name], -team [red/blue/all], -damage [amount]
Fixed the Demoman shields not saving their upgrades upon round reset
Updated koth_king
Reflections fixed for the floors and some glass windows
Modified model file for the sign 6 through 9 to avoid Red signs on Blu side of the map
Modified light pole to merge bulb and pole into a single model for perf
Fixed location where mini-sentries can shoot through a bush without being seen
Clipping pass
Added glass on footbridge roof and lights nearby
Prop reduction for perf
Some props changed to non-solid for player mobility
Adjusted health and ammo in various spots
Community requests:
Add a new server ConVar "tf_avoidteammates_pushaway" to control whether or not teammates push each other away when occupying the same space
Add a new server ConVar "tf_arena_override_team_size" to allow server owners to set the maximum team size in arena mode
ik heb niet veel verstand van maar heb je enige idee waarom ze nog aan fixes voor directx8 werken?
Ik dacht dat dat aan het uitsterven was.
Ik dacht dat dat aan het uitsterven was.
i pity the fool that plays with those settings 
anyway, het zal wel wat hebben als er interesse voor is...
anyway, het zal wel wat hebben als er interesse voor is...
Dat is toch van alle tijden? Ik kan me dat al jaren herinneren in alle competitieve settings van games die ik gespeeld heb. Zelf gelukkig nooit aan meegedaan, maar bij CS 1.6 en CS:S had je het ook. Het idee is ook zo veel mogelijk fps halen, daarom spelen sommige echte idioten (koei?) ook nog op crt.
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Wow, ik heb vandaag al 6 offers gehad voor mijn Mac-Earpods om te traden.
En iedereen snapt nou niet dat ik ze NIET kwijt wil. Ben er zelf veelste blij mee!
Meer mensen last van?
En iedereen snapt nou niet dat ik ze NIET kwijt wil. Ben er zelf veelste blij mee!
Meer mensen last van?
Hey jongens,
Ik heb gisteren dit spel ook maar eens gedownload
. Nu zoek ik nog wat leuke mensen om mee te spelen en waar ik misschien nog wat van kan leren!
Ik heb gisteren dit spel ook maar eens gedownload
En..... kan je je weg al een beetje vinden?
Ik speel al een tijd tf2 altijd heavy en bijna altijd payload.
Maar nooit op de got servers, ik ga daar binnenkort toch even kijken.
Zijn er ook dedicated servers die alleen een bepaald level aanbieden?
Ik ben een grote badwater fan.....
Ik speel al een tijd tf2 altijd heavy en bijna altijd payload.
Maar nooit op de got servers, ik ga daar binnenkort toch even kijken.
Zijn er ook dedicated servers die alleen een bepaald level aanbieden?
Ik ben een grote badwater fan.....
Ja dat weet ik wel, maar het leek me zo leuk om op een got server te spelen! En dan ineen leuk team met voice aan.
[ Voor 20% gewijzigd door BeyondThunder op 26-09-2012 16:15 ]
ik ben op zoek naar een server die de echte oude maps hebben.
zoals in dit filmpje van vroeger.. (gemaakt door mijn broertje)
YouTube: team fortress move
weet iemand dit nog??
zoals in dit filmpje van vroeger.. (gemaakt door mijn broertje)
YouTube: team fortress move
weet iemand dit nog??
Beetje offtopic, maare als je snel bent kun je hier loadout closed beta keys krijgen:
http://www.alienwarearena...closed-beta-key-giveaway/
Gezien de art style en gameplay wellicht iets voor de TF2 spelers
http://www.alienwarearena...closed-beta-key-giveaway/
Gezien de art style en gameplay wellicht iets voor de TF2 spelers
thankssss!!! :-)Wiethoofd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:13:
Reddit Europe en UK hebben cp_castle en cp_amsterdam en ook toyfort nog staan en zijn te nominaten.
NiceWiethoofd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 16:09:
Wie hem trouwens afgelopen highlander nations cup had gemist: de caber van Kaidus op TheSucker:
[video]
Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs
Dit is nasty, ik heb een hoop scraps met 3 untradables ertussen.. maar die zijn niet alledrie te selecteren en om te bouwen naar een untradable reclaimed. Hij pakt maar 1 andere scrap per knop. How to fix this shit? Ik wil ze alledrie bij elkaar hebben maar dat lukt niet 
edit: opgelost!
Dit kan je oplossen door de volgorde van je scraps in je backpack te veranderen!

edit: opgelost!
Dit kan je oplossen door de volgorde van je scraps in je backpack te veranderen!

[ Voor 17% gewijzigd door Jejking op 30-09-2012 12:17 ]
Ja, ik heb ook een untradable reclaimed... geen idee hoe ik er aan kom, en ook geen idee hoe ik er weer af kom.
Gewoon alle untradeables in je backpack deleten. Een paar scrap heb je met een week aan item drops al weer gecompenseerd.
En ligt het het aan mij of wordt de Premium server vervuiling in quickplay steeds erger? Ik heb al een poosje niet gespeeld maar het is nu 3 van de 5 keer raak met saigns.de, nightteam en andere server hosters die doodleuk premium hebben draaien voor wat bedoeld was als vanilla tf2. En dan heb ik het nog niet eens gehad over MotD reclame blokjes die je verplicht moet kijken. Helemaal leuk als de server ook nog een speciale MotD plugin heeft waar je verplicht bent om MotD aan te hebben.
En ligt het het aan mij of wordt de Premium server vervuiling in quickplay steeds erger? Ik heb al een poosje niet gespeeld maar het is nu 3 van de 5 keer raak met saigns.de, nightteam en andere server hosters die doodleuk premium hebben draaien voor wat bedoeld was als vanilla tf2. En dan heb ik het nog niet eens gehad over MotD reclame blokjes die je verplicht moet kijken. Helemaal leuk als de server ook nog een speciale MotD plugin heeft waar je verplicht bent om MotD aan te hebben.
http://etf2l.org/matches/37023/ Eerste Divisie 2 Game dik gewonnen
woop woop!
Ik heb 'm gisteravond in een gekke bui omgesmolten tot een untradable fan o war, samen met een vintage jarate. Ik vond 't wel best zo, anders kom ik toch niet van die shit afShabbaman schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 09:19:
Ja, ik heb ook een untradable reclaimed... geen idee hoe ik er aan kom, en ook geen idee hoe ik er weer af kom.
Hoe zit het tegenwoordig met het zoeken naar servers? Duurt dit nog steeds zo lang?
If at first you don’t succeed, call an airstrike.
Heeft nooit lang geduurt, behalve als je het over MvM hebt. dat was tijdens de updaterondes. is allang gefixt.Tornado1.0 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 20:42:
Hoe zit het tegenwoordig met het zoeken naar servers? Duurt dit nog steeds zo lang?
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=v5yXjwrbJI0]
Fail/win compilatie, leuk geedit, ontzettend flauw, kijkt prima weg
TF2 update even de belangrijkste notes:
[list]• Overhealed players that are bleeding or on fire can now pickup healthkits to remove these conditions
• Added two new tours of duty, each with new unique loot:
- Operation Oil Spill, with 6 new intermediate skill missions
- Operation Gear Grinder, with 3 new expert skill missions
Wat een beetje jammer aan dat filmpje is is dat de maker zonder toestemming te vragen beelden van anderen heeft gebruikt.Wiethoofd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 18:36:
[video]
Dat filmpje is vet, rond de 6:00 dat met die teleporter campers. Vet grappig, gewoon een soldier met grenade taunt in de teleporter douwen
.
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Iemand nog last gehad van van de overstocked BP-fix die Valve heeft doorgevoerd? Vroeger kon je onbeperkt items in je BP proppen (en gewoon traden) zolang je TF2 maar niet opende. Het schijnt dat Valve nu een limiet op je BP heeft gezet waardoor die truuk niet meer werkt. Erg problematisch voor TF2WH omdat ze nu met extra bots moeten werken ipv het parkeren in "overstock".
Wel erg grappig voor de heavy traders die deze truuk gebruikte voor unlimited backpack space. Zo was er iemand die 28000 crates had geparkeerd op een idle account.
Wel erg grappig voor de heavy traders die deze truuk gebruikte voor unlimited backpack space. Zo was er iemand die 28000 crates had geparkeerd op een idle account.

Lol, waarom zou je dat überhaupt willen
Let op:
~[html]De gegevens van de tweakers server kun je <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/36477087#36477087"><b>hier</b></a> vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!
Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.~[/html]
~[html]De gegevens van de tweakers server kun je <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/36477087#36477087"><b>hier</b></a> vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!
Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.~[/html]