Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
In TFC was dat echt een chaos map, heerlijk.
In TF2 lijkt de dynamiek er volledig uit te zijn en blijft het vaak inderdaad aan patstelling.
Zeker met dat huisje in het midden kun je rocket jump minder doen en is het echt sniper vs sniper
Warpath was ook altijd een leuke map om te doen.
Laatst wel weer een paar keer (eigenlijk per toeval) gespeeld in TF2.
Probleem is voornamelijk dat teams soms veel te defensief spelen, waardoor er meestal ook weer een patstelling ontstaat.
In die map moet je gewoon als een malle pushen (uiteraard met voldoende backup)
Good old times idd, haha
Hoewel ik vroeger bijzonder veel TFC heb gespeeld, ben ik zeer blij met TF2.
Ik vind TF2 vooral veel humoristischer dan TFC
Daarnaast is de balans ook best in orde.
Ik mis echter wel de granaten die er eerst waren (en soms bloed irritant konden zijn)
Klopt, dat heb ik ook wel gemerktkKaltUu schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 02:37:
[...]
tfc met tf2 vergelijken na zo'n tijd en evolutie van de gameplay is echt scheef.
Alleen vind ik het wel irritant dat mensen een game joinen, gaan zeuren om traden en vervolgens niet mee spelen

Maar goed, als je van TFC jaren geleden komt en je "ineens" in TF2 terecht komt...
Tuurlijk ga je dan TFC aanhalen
Rock2B_FORCE schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 07:38:
Good old times idd, haha![]()
Hoewel ik vroeger bijzonder veel TFC heb gespeeld, ben ik zeer blij met TF2.
Ik vind TF2 vooral veel humoristischer dan TFC
Daarnaast is de balans ook best in orde.
Ik mis echter wel de granaten die er eerst waren (en soms bloed irritant konden zijn)
Dat was onze clan match map...
Soldier in yard en engi (ik) als key def, dat wonnen we altijd
De humor houd het in TF2 wel gaaf... Gister m'n pyro bril gekregen, heb me bescheurd om het effect
Of als je een ronde verloren hebt je char ineens met de armen in de lucht rond gaat rennen
[ Voor 43% gewijzigd door chromeeh op 18-07-2012 15:59 ]
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Evolutie? Je bedoelt hats? Of graphics?kKaltUu schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 02:37:
[...]
tfc met tf2 vergelijken na zo'n tijd en evolutie van de gameplay is echt scheef.
Want pure gameplay is niet echt zo hard geëvolueerd vind ik dan. Ook mede omdat ze het wat meer makkelijker gemaakt hebben voor noobs, ik bedoel ze hebben de civilian eruit gehaald omdat noobs te dom zijn om dat te begrijpen. Vind dat meer devolutie.
Voorheen had je 9 classes elk met een redelijk fixed strategie.
Nu heb je een ontelbaar aantal met alle mogelijke combinaties wapens.
YouTube: Some random ragey spy in a lobby
Heerlijk die voorspelbare stairstabs spies

Je hebt verder talloze gamemodes plus custom gamemodesv als Saxton Hale e.a. Bovendien, welk spel krijgt verder na bijna 5 jaar nog steeds gratis updates?
Ps ik zie dat er vanavond nog een decider match is tegen Spanje om 21:15 en de volgende tegenstander is ook bekend: Duitsland
[ Voor 14% gewijzigd door CapTVK op 18-07-2012 20:05 ]
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Ze hebben allemaal hun voordelen, maar vooral ook nadelen.
Het maakt het spel daardoor lekker chaotisch en belachelijk
Uhm nee, spanje heeft gedefault en wij moeten de volgende match tegen Litouwen spelen, en de kwartfinale tegen Engeland of Zweden. voor de andere nationscup moet er wel NL - DE gespeeld wordenCapTVK schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 19:59:
Maar in principe zijn de basis eigenschappen van de classes nog steeds hetzelfde. De normale wapens zijn nog steeds een goede keus. De nieuwe wapens zijn gelukkig meestal sidegrades en geven wat variëteit aan het spel of gewoon voor de fun.
YouTube: Some random ragey spy in a lobby
Heerlijk die voorspelbare stairstabs spies![]()
Je hebt verder talloze gamemodes plus custom gamemodesv als Saxton Hale e.a. Bovendien, welk spel krijgt verder na bijna 5 jaar nog steeds gratis updates?
Ps ik zie dat er vanavond nog een decider match is tegen Spanje om 21:15 en de volgende tegenstander is ook bekend: Duitsland
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
We hebben tegen een sterk team als Duitsland helaas niet onze complete main lineup (MightyMe is er niet), en Duitsland missen ook 1 vaste soldier waardoor Thy geen demo zal spelen. Maar dan nog steeds hebben ze stefan en basH

En idd, Spanje Highlander wou blijkbaar niet heavy fistfighten, en heeft ons gewoon de default gegeven.
Klopt, soms zijn items wel een extra voordeel...frickY schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 18:35:
Niet?
Voorheen had je 9 classes elk met een redelijk fixed strategie.
Nu heb je een ontelbaar aantal met alle mogelijke combinaties wapens.
Hoe erg ik die demo's met een zwaard & shield wel niet vervloek (die rare charge attack)
Klopt, maar goed, achteraf zijn items wel cool, buiten het tactische voordeel....
Een scout met een vis als melee wapen....
Zie m'n laatste regel van hierbovenB_FORCE schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 21:26:
Ik vind de wapens ook juist wel redelijk in balans.
Ze hebben allemaal hun voordelen, maar vooral ook nadelen.
Het maakt het spel daardoor lekker chaotisch en belachelijk
[ Voor 23% gewijzigd door chromeeh op 19-07-2012 16:16 ]
Was er net een van de tweakers online op de server?
Er was een scout online, alleen was degene nogal.... Rocket gevoelig
http://steamcommunity.com/id/haas_nl?l=dutch
- kKaltUu
- Registratie: April 2008
- Laatst online: 02-09 19:59
Profesionele Forumtroll
/u/259445/NLDeX.png?f=community)
http://steamcommunity.com/groups/tweakersnet
http://steamcommunity.com/groups/gottf2
http://steamcommunity.com/groups/tf2nederland
Of spring een keer langs op het tf.be forum
http://www.teamfortress.be/forum/
Of vraag een van de GoT regulars voor Mumble info en lul met ons
Dit ziet er ook belovend uit. Valve is bezig om de quickplay functie uit te breiden met een een soort party/lobby systeem. Daarmee kan je dan als groep op een server inloggen.
Today's update introduced a new version of quickplay. It is currently in beta.
A small percentage of players will be asked if they want to try out the beta,
when they press the "Start playing" button.
Here's what you need to know as a server operator:
* Eligibility rules, maps, etc. have not changed
* The new system does not utilize the server browser.
* You might see some extra console spam.
* Your server must opt into this potential stream of traffic by setting
"tf_mm_servermode 1"
* Regular joins through through other means can coexist with joins
through quickplay beta, with one significant shortcoming: If the first person
to join your server joins outside of the new matchmaking system, the system
will treat your server is "full". If the first person to join your server
comes in through the matchmaking system, your server will accept players from
either source. This shortcoming will be addressed soon.
So, basically:
* Set "tf_mm_servermode 1" to avoid missing out on any traffic from the
beta matchmaking system.
* If it causes any problems, then opt out! That's why it's called
"beta!"
>From a player perspective, the new system offers two main features:
* Form a search party with friends and find a server together.
* Never get matched into an empty server by yourself. A server will
always be seeded with at least N players. (Currently N = 2 since there will
not be many players using the system, but we will increase that over time.)
Tijd om wat te sleutelen aan onze eigen server zou ik zeggen.
tf_quickplay_beta_preference 1CapTVK schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 16:27:
Gewoon aanmelden zou ik zeggen. Veel leuker om te spelen met mede tweakers en regulars.![]()
Dit ziet er ook belovend uit. Valve is bezig om de quickplay functie uit te breiden met een een soort party/lobby systeem. Daarmee kan je dan als groep op een server inloggen.
Today's update introduced a new version of quickplay. It is currently in beta.
A small percentage of players will be asked if they want to try out the beta,
when they press the "Start playing" button.
Here's what you need to know as a server operator:
* Eligibility rules, maps, etc. have not changed
* The new system does not utilize the server browser.
* You might see some extra console spam.
* Your server must opt into this potential stream of traffic by setting
"tf_mm_servermode 1"
* Regular joins through through other means can coexist with joins
through quickplay beta, with one significant shortcoming: If the first person
to join your server joins outside of the new matchmaking system, the system
will treat your server is "full". If the first person to join your server
comes in through the matchmaking system, your server will accept players from
either source. This shortcoming will be addressed soon.
So, basically:
* Set "tf_mm_servermode 1" to avoid missing out on any traffic from the
beta matchmaking system.
* If it causes any problems, then opt out! That's why it's called
"beta!"
>From a player perspective, the new system offers two main features:
* Form a search party with friends and find a server together.
* Never get matched into an empty server by yourself. A server will
always be seeded with at least N players. (Currently N = 2 since there will
not be many players using the system, but we will increase that over time.)
[afbeelding]
Tijd om wat te sleutelen aan onze eigen server zou ik zeggen.
in de console voor de beta
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Zal me vanaaf eens aanmeldenkKaltUu schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 01:55:
Join als het kan deze groepen en je hebt 99% van TF2end Nederland.
http://steamcommunity.com/groups/tweakersnet
http://steamcommunity.com/groups/gottf2
http://steamcommunity.com/groups/tf2nederland
Of spring een keer langs op het tf.be forum
http://www.teamfortress.be/forum/
Of vraag een van de GoT regulars voor Mumble info en lul met ons
[YouTube: http://youtu.be/KZouYNu3Z6k]
Wel leuk trouwens, al die filmpjes die met Source Filmmaker zijn gemaakt. Die Pulp Fiction-scene van hierboven is een mooi voorbeeld. Volgens mij had ik al eens zoiets gezien met Gary's mod, maar dit ziet er echt beter uit. De demo is gewoon echt op Samuel L. Jackson getypecast. Ik vind dit stukje opera minder grappig, maar het is wel origineler.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
YouTube: A TF2 Minute (Source Filmmaker) (Goed, jammer dat er nog niet zoveel wordt gedaan met de facial features)
YouTube: H'yeah man, ain't dang-ol' but a... smooth, ol' hat, man. (TF2 meets hank hill)
YouTube: Source Filmmaker - Baseball accident
YouTube: Meet the TF2 Commentary: 02(Meer SFM shots met Valve commentary please!)
Ik zie trouwens dat de volgende Highlanders Nations cup staat gepland voor vanavond om 21:45. Nu tegen Litouwen. Zet hem op! Ik wil jullie nu wel eens live in een streamcast meemaken.
deze SFM is ook erg mooi
Winners never cheat, Cheaters never win

[ Voor 4% gewijzigd door kKaltUu op 23-07-2012 23:27 ]
Rusland - Israël (6v6 Nations Cup) | Map 2/2 cp_gullywash
Na de toch korte 18 minuten op map 1 (badlands) was map 2 toch een stuk leuker om naar te kijken
Succes tegen Zweden jongens. Als dit lukt is alles mogelijk!

Het wordt trouwens tijd om te melden dat ons team trouwens ook actie voert voor europdonor . Europdonor is in Nederland de beheerder van de nationale databank voor stamcel donoren. Nu is er in Nederland al jaren een tekort aan stamcel donoren, of beter gezegd mensen die geregistreerd staan als donor. Dit terwijl registreren als stamcel donor eigenlijk heel simpel is en gewoon online kan. Het kan geen kwaad nu we al redelijk ver zijn in de cup hier op te wijzen.
Wederom een super mooie en orginele SFM. Zelfs met een opgeblazen 2Fort
Winners never cheat, Cheaters never win
Heb 'm gister gezienDescriptor schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 01:32:
[video]
Hij is goed, vooral het einde is mooi gemaakt
Hier moest ik toch even om lachen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
http://www.teamfortress.com/pyromania/
Dit was het negende en daarmee laatste Meet The Class filmpje. Als je de overige 8 nog niet kent raad ik die van harte aan.
[ Voor 12% gewijzigd door frickY op 28-07-2012 00:13 ]
Volgens mij is die al 3 weken of zo constant leeg.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Niemand heeft zin om die server vol te trekken. Zonde van het geld (en de moeite die er door een paar mensen ingestoken wordt). Dus als iemand nog suggesties heeft voor een lege server...Kain_niaK schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 00:19:
Komt er ooit nog wel iemand op de tweakers server?
Volgens mij is die al 3 weken of zo constant leeg.
Descriptor schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 01:32:
[video]
Engineer die een sandwich vreet + de sniper duwt in de armen van de sniper zo van "There, I fixed it! Now you try! n00b!" =
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Mja, ik wil die server wel "promoten" maar solo is dat een beetje.... not doneShabbaman schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 09:22:
[...]
Niemand heeft zin om die server vol te trekken. Zonde van het geld (en de moeite die er door een paar mensen ingestoken wordt). Dus als iemand nog suggesties heeft voor een lege server...
Iedere server is op een gegeven moment van de dag (nacht) leeg, en ook goed lopende servers hebben een enkeling die de moeite neemt om die lege server als eerste te joinen. Vroeger werkte dat prima en was de server in no time vol doordat iedereen uit je friends list ook joint. Tegenwoordig zie ik dat mensen uit deze "community" ook niet meer de moeite nemen om me op de pub te joinen (maar dat zal wel aan mijchromeeh schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 23:16:
[...]
Mja, ik wil die server wel "promoten" maar solo is dat een beetje.... not done
Iiggen, ik word de laatste tijd wel vaker genegeerd). Overigens zitten er nog regelmatig spontaan spelers op als sd_doomsday draait.
sd_Doomsday is mooie "fast pace" map, net als bijv. Turbine.Shabbaman schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 23:52:
[...]
Overigens zitten er nog regelmatig spontaan spelers op als sd_doomsday draait.
Rondes duren niet super lang en de maps zijn leuk / interessant voor alles classes
Speel jij een andere turbine?chromeeh schreef op zondag 29 juli 2012 @ 21:53:
[...]
Turbine.
Rondes duren niet super lang en de maps zijn leuk / interessant voor alles classes
connect fakkelbrigade.eu:27100
http://www.vanillatf2.org/matchticker/match/960/
[ Voor 131% gewijzigd door kKaltUu op 31-07-2012 21:25 ]
Er zijn wel 2 smaken van.
De normale ctf_turbine

En ctf_turbine_pro, waarbij halverwege de trap een doorgang is opzij naar de verhoging bij de flagroom.

Vind die 2de een stuk beter te spelen.
[ Voor 23% gewijzigd door frickY op 31-07-2012 22:32 ]
Succes tegen zweden!

Jammer dat er geen streamcast is maar hopelijk zien we ook nog even europdonor.nl langskomen.
Ik bedoelde idd ctf_turbinefrickY schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 22:29:
[...]
Er zijn wel 2 smaken van.
De normale ctf_turbine
[afbeelding]
En ctf_turbine_pro, waarbij halverwege de trap een doorgang is opzij naar de verhoging bij de flagroom.
[afbeelding]
Vind die 2de een stuk beter te spelen.
Denk niet dat het een leuke match is voor een stream. Zaten wel paar leuke momenten tussen, maar voor de rest was het niet echt leuk.CapTVK schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 22:33:
Dat is turbine_pro
Succes tegen zweden!![]()
Jammer dat er geen streamcast is maar hopelijk zien we ook nog even europdonor.nl langskomen.
Wel klasse dat nl team zover is gekomen.
Hoe dan ook, toch redelijk ver gekomen.
Converge ging wat beter, het was eigenlijk vrij close zelfs. We hadden veel intel-bezit, maar waar het fout ging was de pushes in hun basis om daadwerkelijk cap punten te verkrijgen. Ik denk dat als we het vantevoren wat serieuzer hadden aangepakt (tactische voorbereiding) dat het misschien wel anders had kunnen aflopen. Wat ik me nu bedenk is bijvoorbeeld dat we constant met uber de wrangler-sentry in de cap-room probeerden out te taken, maar dat onze demo al zoveel targets onderweg onder vuur moest nemen dat hij geen stickies meer had voor de sentry (7 heb je er nodig). In hindsight hadden we gewoon tegen die sentry aan moeten gaan staan, het vuur moeten focussen op pyro/heavy, zodat ze de cap niet kunnen blocken en de sentry toch alleen maar op de meest dichtstbijzijnde (geüberde) speler schiet. Qun had dan gewoon makkelijk naar de cap kunnen suicide-runnen. Maar ja, achteraf-praat
We zijn inderdaad niet slecht geëindigd, als je je bedenkt dat Zweden waarschijnlijk de trofee gaat pakken.
De échte (6v6
D'r zaten grote gaten in de play van NL, maar zebb was ranzig bezig op lakesideCapTVK schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 10:02:
Als ik het zo hoor liep het niet echt lekker. Hadden jullie überhaupt een kans of was het een Zweedse steamroll?
Hoe dan ook, toch redelijk ver gekomen.
maar natuurlijk grats op de overwinning op tjechie
[ Voor 7% gewijzigd door kKaltUu op 02-08-2012 01:31 ]
Wat de nieuwe wapens betreft
YouTube: TF2 Triad Pack Update [Commentary] All Weapons Demonstrated
Onlangs was er weer iemand bij Valve en hij mocht wat vragen stellen. Een van de antwoorden over ideeën voor nieuwe wapens was dat Valve vooral naar SPUF kijkt.
Dit is dus het resultaat.

een mklink gemaakt naar mijn SSD (samsung 830 129GB), maar ik heb last van korte freezes.
dit had ik ook al met mijn GTX460 als ik op hoge settings speel.
nu heb ik een GTX670 en draai ik TF2 met de hoogste settings op 160 fps en hoger.
maar heb ik nog steeds last dat de game om de zoveel seconde even een hapering heeft, waardoor de game niet fijn speelt, komt dit nou gewoon door een TF2 update van de laatste maanden (vooral na de pyro update)
of is de engine niet optimaal op hoge settings. want aan mijn pc kan het niet liggen want ik draai alle games op de hoogst mogelijke settings met minimaal 60 FPS zonder problemen
Angelo NL / Global Cargo VTC
Die nieuwe chaingun voor HW is ook niet leuk.... Dat fire effect is nogal.... overpoweredCapTVK schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 11:44:
Wat de nieuwe wapens betreft
YouTube: TF2 Triad Pack Update [Commentary] All Weapons Demonstrated
Wat. Hij is iets beter dan de normale minigun, maar OP.... nope.chromeeh schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 22:24:
[...]
Die nieuwe chaingun voor HW is ook niet leuk.... Dat fire effect is nogal.... overpowered
Een close combat met een HW is nogal.... dodelijk nu...kKaltUu schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 14:23:
[...]Wat. Hij is iets beter dan de normale minigun, maar OP.... nope.

En een met sasha niet?chromeeh schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 23:28:
[...]
Een close combat met een HW is nogal.... dodelijk nu...
Overigens vind ik het qua effect wel een leuk ontwerp.
Spelers die opeens sprongetjes maken bij heavies zijn spies, genoteerd.kKaltUu schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 17:08:
tip: het burneffect is alleen op de grond, als je van 2 meter af naar de heavy toespringt krijg je geen firedamage
De overige wapens zijn gelukkig wat beter. Neon sign voor de pyro is alleen voor water maps nuttig. De meat cleaver is vooral nuttig met de sandman. Wat leuk is voor de scout maar weer ten koste gaat van teamplay (scouts die alleen nog de sandman lopen spammen) en vooral irritatie veroorzaakt (stuns zijn niet leuk) bij het andere team. Van de red tape recorder weet ik het nog niet. Sentries degraden naar een lv1 gaat nog steeds sneller dan een sg opblazen met de normale sapper.
Increased The Red Tape Recorder's downgrade speed from 1.6 seconds to 3.0 seconds.Haas_nl schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 20:54:
Zo te zien doen ze weer een OP (spy) wapen dat ze dan nerfen. Hierdoor gaat iedereen dat ding kopen.

http://wiki.teamfortress.com/wiki/Carrier_tank
Misschien een nieuwe update die eraan zit te komen met meer van die space wapens?
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
System Breach Detected.
Do not contact the sysadmin at http://www.teamfortress.com/bloodbrothers
[ Voor 62% gewijzigd door frickY op 12-08-2012 11:48 ]
De nieuwe ARG is wel begonnen
http://www.teamfortress.com/bloodbrothers/
Edit: cipher is me voor
[ Voor 6% gewijzigd door CapTVK op 12-08-2012 12:11 ]
[ Voor 4% gewijzigd door frickY op 12-08-2012 12:34 ]
Trouwens leuk om te weten dat bloodbrothers een heel specifiek crafting recipe had:
-One Capacitor
-One item with a custom name
-One strange weapon
-A frying pan
-One item (painted)
-one hat of vintage quality
-an item (level 37)
De ARG is overigens al afgelopen.
https://docs.google.com/d...jC6w1lU/mobilebasic?pli=1
[ Voor 46% gewijzigd door CapTVK op 12-08-2012 13:20 ]
Vroegâh (TFC) was het wel geinig om iemand te knuppelen met die parapluCapTVK schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 12:37:
Civilian mode werkt gewoon niet in TF2. Ik heb het nog als custom gamemode gespeeld in 2007 en toen liepen veel spelers al te DM ipv de civilian te beschermen.
Alleen was je wel de sjaak als je team ging DM'en ipv je beschermen...
(Alleen op Hunted zat er altijd een sniper in die buis in die "garage"
We mogen dan wel uit de 9v9 cup liggen, maar qua 6v6 gaan we door tot het bittere eind. Normaal zou Frankrijk de favoriet zijn gezien het feit dat hun roster meer actieve en hoog-niveau spelers heeft; echter hebben ze enigzins moeilijkheden met het fielden van een lineup vanavond, dus het is maar zien wie op welke class speelt voor ze.
Onze lineup is: skeej medic, MightyMe demo, Demsii & Exfane soldier, Qun & Nmx scout
STV post ik op de VanillaTF2 matchpage zodra ik 'm geregeld heb.
STV is trouwens al up: connect 176.9.138.143:27101
[ Voor 14% gewijzigd door skndd op 12-08-2012 21:11 ]
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q
Red Blue Green Yellow & CivilianYonni schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 20:15:
WOW. Zou wel wel vet zijn, drie teams tegen elkaar! Iets wat in TFC wel kon trouwens, dacht dat er toen meerdere kleuren waren. Rood, blauw, groen, geel en volgens mij ook grijs staan mij bij.
Weet iemand of er survival / escape maps zijn a la "pipejump_2001r"?
Dat was altijd erg gaaf in TFC
[ Voor 13% gewijzigd door chromeeh op 13-08-2012 21:11 ]
http://www.teamfortress.com/mvm/
i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q
YouTube: Team Fortress 2 - Man Vs Machine Gameplay TF2 (Mann Vs Machine Update)
[ Voor 78% gewijzigd door CapTVK op 14-08-2012 08:04 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Morgen als het goed is weet je meerYonni schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 14:04:
Kan niet wachten op meer nieuws over de update!
Nu moet ik het vragen. Wat is er nou zo leuk, grappig of mooi aan dit soort filmpjes?Yonni schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 14:04:
Kan niet wachten op meer nieuws over de update!
[video]
De absurditeit, flauwheid. Je moet er van houden, humor hè?CapTVK schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 21:00:
[...]
Nu moet ik het vragen. Wat is er nou zo leuk, grappig of mooi aan dit soort filmpjes?
Jij werd niet verrast door je eigen glimlach bij het laatste shot?CapTVK schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 21:00:
Nu moet ik het vragen. Wat is er nou zo leuk, grappig of mooi aan dit soort filmpjes?
Ik wel.

Indien gewenst kan ik de GoT warserver wel even omklussen tot een MvM server.
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
~[html]De gegevens van de tweakers server kun je <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/36477087#36477087"><b>hier</b></a> vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!
Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.~[/html]