EDIT: ik bedenk me net dat er binnenkort vast een "Strange Part: robots killed" verschijnt...
[ Voor 53% gewijzigd door Shabbaman op 15-08-2012 13:06 ]
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Weet iemand hoe laat?
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Nee, meteen na de laatste dag.frickY schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 20:49:
Day 3 is nog niet eens uit. De update volgt toch altijd 24u daarna?
Robots droppen geld, daarmee upgrade je je wapens. Die upgrades zijn enkel voor die match en enkel voor MvM mode.GAMEKINGZ schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 20:26:
Wacht kan je nou per match credits verdienen en dan zo je eigen gun upgraden, if so damn where will this lead to hopefully not to a rpg game.
Ik ga er ook van uit maar als dat niet zo is dan hoop ik dat borderlands 2 een leuke game wordt...
Source heeft Asskicker niet, maar als de upgrades zijn overdraagbaar naar volgende rondes. Zo dom is Valve niet. Ze gaan gewoon een soort van Super Monday Night Combat doen.
Het wordt niet kapot geschoten, niet door spy geraakt maar gaat steeds spontaan kapot. Erg vreemd en zeer vervelend.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
@ Dreanor, Teleports hebben nu een upgrade animatie, en dus tijdelijk inactief als ze level omhoog gaan
[ Voor 28% gewijzigd door Wiethoofd op 16-08-2012 01:35 ]
Wat voor special items krijg je
i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q
Archimedes komt mijn kant op hoop ik met nog wat extra meuk uit de Valve store
Ik dacht dus "kom, ik neem een kind, dan wil vrouwlief vast wel zo'n mooie plushy stickybomb voor in de wieg", maar nee hoor... Ook Aperture Science Test Subject rompertjes werden niet op prijs gesteld. En om het nog erger te maken was de Balloonicorn uitverkocht...Wiethoofd schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 05:28:
Archimedes komt mijn kant op hoop ik met nog wat extra meuk uit de Valve store
Maar goed, wat moet je als volwassen kerel nou met een knuffel. Dus ik laat Archimedes maar aan me voorbijgaan. Ik heb ook geen misc slots meer over om 'm te dragen trouwens.
De pub zit trouwens al vanaf half zes vanochtend vol met MvM-spelers.
[ Voor 4% gewijzigd door Shabbaman op 16-08-2012 09:45 ]
Is het enige wat ik voorgeschoteld krijg sinds ik de game een half uur geleden aanzette
Het is weer ouderwets druk!

edit: en aan het eind van wave 1 een connection error
edit2: de lege servers zijn op
[ Voor 22% gewijzigd door xCell op 16-08-2012 12:44 ]
if it ain't broke, break it and learn
ik probeer al 10 minuten op steam in te loggenxCell schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 12:19:
Na 7 minuten wachten op het starten van een nieuwe game (boot-camp, any) krijg ik een timeout![]()
Het is weer ouderwets druk!
[afbeelding]
edit: en aan het eind van wave 1 een connection errorwel $5 winst
edit2: de lege servers zijn op
Het zal wel druk zijn
Je kan toch gewoon zelf een dedicated server opzetten en daar de mvm map starten? of mis ik iets?GAMEKINGZ schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 13:49:
Ben benieuwd wanneer we onze eigen co-op match kunnen maken dmv eigen tf2 server. Zou een hoop moeite besparen anyway.
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Precies, maar je moet wel een 32 man server kunnen draaien.chrisO schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 14:26:
[...]
Je kan toch gewoon zelf een dedicated server opzetten en daar de mvm map starten? of mis ik iets?
En juist dat is wat veel mensen nog niet kunnen handelenAsskicker schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 16:18:
[...]
Precies, maar je moet wel een 32 man server kunnen draaien.
Onze pub is momenteel MvMGAMEKINGZ schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 17:24:
[...]
En juist dat is wat veel mensen nog niet kunnen handelen. zou leuk zijn als got server mvm had
.

sta ik eerst een half uur in de wachtrij, word ik dan in een match gestopt.
zegt de game: press F4 if you're ready. als ik dat doe, sluit het spel af.
je kan trouwens proberen in de serverlijst naar servers te zoeken die minder dan 6 personen hebben, dat gaat sneller.
iemand die een oplossing weet?
(alt-F4 daarentegen)
Momenteel lukt het me totaal niet om een server te joinen. Ik dacht het slim te spelen en zo'n ticket te kopen zodat ik op een officiele server kan proberen, maar checkout van je winkelwagen werkt totaal niet (waarschijnlijk ook overbelast).
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
heb al eens local files verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, blijft hetzelfde
mss ligt het aan mijn tobo? Logitech g110..
bizarre is dat ik nog nergens iets gelijkaardigs gevonden heb (hetzij met apple users, die Fn F4 moeten drukken)
en https://support.steampowered.com/newticket.php werkt blijkbaar ook niet
edit: alhoewel ik de config files al gecontroleerd en verwijderd had, was het blijkbaar een keybind
met unbind F4 in de console was het opgelost
[ Voor 28% gewijzigd door efari op 16-08-2012 22:07 ]
En welk wachtwoord hoort daarbij
] connect 93.190.140.205:27015
Connecting to 93.190.140.205:27015...
Bad password.
[ Voor 15% gewijzigd door frickY op 16-08-2012 21:02 ]
Maar vind het een erg gaaf concept
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Nee, de teleport exit explodeert gewoon na 4 seconden ofzo en dan moet ik hem opnieuw bouwen. En dat gebeurde erg vaak tijdens het potje terwijl er niemand op mijn teleport schoot oid.Wiethoofd schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 01:35:
http://www.teamfortress.com/mvm/bounty/ Dag 3 En ook: http://www.teamfortress.com/mvm/faq/ d'r moet wel weer geld uitgeslagen worden
@ Dreanor, Teleports hebben nu een upgrade animatie, en dus tijdelijk inactief als ze level omhoog gaan
Als je teleport bouwt op een slechte plek dan was het vroagah dat ze ontplofte.Dreanor schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 21:26:
[...]
Nee, de teleport exit explodeert gewoon na 4 seconden ofzo en dan moet ik hem opnieuw bouwen. En dat gebeurde erg vaak tijdens het potje terwijl er niemand op mijn teleport schoot oid.
2 players en 22 bots
De put bij de Mannworks spawn is te gevoelig: De zone waarin je sterft komt niet overeen met de eigenlijke opening, zodat je zelfs bijna nooit op het trapje er vlak tegen geraakt.
Heb geexperimenteerd met een demo knight, wat HEEL leuk is (+hp on kill, +dmg en crit on kill), soldier en medic.
Medic viel enorm tegen, zelfs met uber chargerate volledig op max is het eigenlijk nog te traag. Bijna iedereen heeft een skill waarmij hij kan self-healen door mobs te doden, maar als medic heb je daar niets aan.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Cipher en ik zaten trouwens net kont te schoppen tot laatste wave, vervolgens server time out....

[ Voor 38% gewijzigd door Haas_nl op 16-08-2012 23:01 ]
Heeft iemand Password voor deze server ?Asskicker schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 17:29:
[...]
Onze pub is momenteel MvM
[afbeelding]
Het oneindige X 0
F10 welBoeboe schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 19:54:
F4 sluit het spel toch niet af
(alt-F4 daarentegen)
Momenteel lukt het me totaal niet om een server te joinen. Ik dacht het slim te spelen en zo'n ticket te kopen zodat ik op een officiele server kan proberen, maar checkout van je winkelwagen werkt totaal niet (waarschijnlijk ook overbelast).
Vind MvM erg leuk, maar de gewone modus is net iets te makkelijk.Step 1: Forward port 27015 to your PC on your router
Step 2: Start TF2, press the + inside the Server button
Step 3: In the game tab set max players to 32, then set any other desired settings, map doesn't matter as you'll be changing it anyway
Step 4: In game, open up the console, type 'sv_lan 0' followed by 'map mvm_decoy' (or any other mvm map)
Step 4.5: If you didn't set a password, when you load back in after the map change type 'sv_visiblemaxplayers 6' into the console to avoid getting spammed with spectators that waste your precious upload bandwidth
Step 5: Have your friends join, or watch your server fill up within a few minutes
Step 6: Enjoy
Verwijderd
Ik host lokaal voor 5 anderen, gaat prima.Asskicker schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 16:18:
[...]
Precies, maar je moet wel een 32 man server kunnen draaien.
Huh?? Moet je betalen om deze game mode te kunnen spelenfrickY schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 23:46:
Even zo een ticket gekocht voor €0,80; waiting time 4 minutes.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Gister een aardig eind gekomen door een demo & een HW net om een hoek te zetten, zodra ze (die *piep* turbo scouts) hoek om komen de volle laag te geven.Wiethoofd schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 01:09:
Damn, die moeilijkere difficulty is ook echt moeilijkDie grote scouts gaan moeilijk hard, staat zo in je 'base' met de bom. En het is zoveel leuker met comms dan zonder.
Alleen sentry busters zijn niet zo liev
Met zo'n ticket kun je inderdaad die game mode spelen.Kain_niaK schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 01:42:
[...]
Huh?? Moet je betalen om deze game mode te kunnen spelen
Maak je de mission niet af / leave je dan gaat je ticket niet verloren
Heb er ook een gekocht gister, scheelt best wel veel in queue tijd...
-_- oftewel tf2 gaat tegenwoordig meer om pay 2 win -_-... bad move.LUH-3417 schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 07:33:
Je kan de gamemode ook spelen zonder tickets, dus gewoon gratis, alleen krijg je dan geen cosmetische troep aan het einde en mis je een paar achievements.
kan je ook even zeggen welke achievements?
[ Voor 6% gewijzigd door TheAnthonyNL op 17-08-2012 08:43 ]
Geen pay2win, puur cosmetische items.GAMEKINGZ schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 08:42:
[...]
-_- oftewel tf2 gaat tegenwoordig meer om pay 2 win -_-... bad move.
Maar succes
Trouwens: http://wiki.teamfortress.com/wiki/Botkiller_Weapons
[ Voor 29% gewijzigd door Wiethoofd op 17-08-2012 11:37 ]
Pay 2 win totaal niet. Je kunt gewoon van het volledige spel gebruik maken, en alle wapens. Er zijn echter extra speciale items, hoedjes, cosmetische dingetjes die je kunt krijgen door achievement of in de Mann Co Store kunt kopen. Ik weet niet hoe dit werkt bij F2P accounts echter, maar voor zover ik weet werkt daar alles ook.GAMEKINGZ schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 08:42:
[...]
-_- oftewel tf2 gaat tegenwoordig meer om pay 2 win -_-... bad move.
De cosmetische items zijn dus niet nodig om te spelen en puur om je characters beetje te pimpen
Achievements kan je hier vinden: http://www.teamfortress.com/mvm/bounty/
Maar het geeft je wel een factor 5 verlaging wat de waitingqueue.
Waarom kan je niet gewoon servers zoeken en joinen? Dat hele queue systeem vond ik al bagger, maar nu zit je gewoon (non-ticket) 25 minuten naar 1 of ander scherm te kijken.
Zelfde systeem zag ik ook al bij normale CTF, ik kan via serverbrowsen direct op een server, maar in die queue zit je gewoon 5-10minuten te wachten, tot je op een server komt waar binnen 5 minuten de helft van je team weer weggaat.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat kan je tochSinergyX schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:38:
[...]
Maar het geeft je wel een factor 5 verlaging wat de waitingqueue.
Waarom kan je niet gewoon servers zoeken en joinen? Dat hele queue systeem vond ik al bagger, maar nu zit je gewoon (non-ticket) 25 minuten naar 1 of ander scherm te kijken.
Dan ben ik dus een ster in het bouwen van teleport exits op de verkeerde plek.Haas_nl schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 22:03:
[...]
Als je teleport bouwt op een slechte plek dan was het vroagah dat ze ontplofte.

Wordt niet eens iets gezegd of gevraagd, gewoon meteen banvoten. For fucks sake, beetje beter die TF2-GoT-server in de gaten houden graag.
Let op je taalgebruik.
[ Voor 29% gewijzigd door Sn0wblind op 17-08-2012 22:23 ]
Ik heb het doorgegeven, geen idee waarom je op de banlist staat. Banvote staat uit dus het kan zijn dat het van de oude server is meegenomen.Jejking schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:42:
Haal me effe van de banlist aub. Ik speel als medic en ik word geband omdat ik volgens sommigen blijkbaar niet genoeg heal. Nee, 5 teammates die in brand worden gestoken continu healen is niet goed genoeg zeker![]()
![]()
Wordt niet eens iets gezegd of gevraagd, gewoon meteen banvoten. For fucks sake, beetje beter die TF2-GoT-server in de gaten houden graag.
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Geen idee, ben net online dus geen idee wat er is gebeurd.Jejking schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:10:
Wat zag ik dan voorbij komen, kick = ban?
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
Als dat bij je gebeurt kan je misschien beter niet al teveel mvm gaan spelen maar meer gewoon tf2.
Niet op de man spelen.
Verwachten dat je team het wel accepteerd is niet te doen want dan gaan ze zelf wel weg als ze je niet kunnen kicken.
[ Voor 12% gewijzigd door Sn0wblind op 17-08-2012 22:23 ]
[ Voor 93% gewijzigd door Sn0wblind op 17-08-2012 22:24 ]
- TheAnthonyNL
- Registratie: Januari 2011
- Laatst online: 18-09 18:21
PC Gamer
:strip_icc():strip_exif()/u/394503/anthony.jpg?f=community)
Ik zie in ieder geval geen achievements die ik niet kan halen als een niet mvm ticket buyer...Noeandee schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:26:
[...]
Achievements kan je hier vinden: http://www.teamfortress.com/mvm/bounty/
Nee, maar wel om op de 'Mann Co' servers te kunnen spelen. Zijn hetzelfde als de normale community-servers, behalve dat je er rare drops krijgt. En vooral dus dat het er rustiger is, met dus lagere wachttijden.Kain_niaK schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 01:42:
Huh?? Moet je betalen om deze game mode te kunnen spelen
Je kunt ook gewoon een Friend joinen. Kun je naar de game kijken terwijl je wacht tot er iemand quit.SinergyX schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 12:38:
[Waarom kan je niet gewoon servers zoeken en joinen? Dat hele queue systeem vond ik al bagger, maar nu zit je gewoon (non-ticket) 25 minuten naar 1 of ander scherm te kijken.
[ Voor 60% gewijzigd door frickY op 17-08-2012 19:04 ]
Sorry, wat?Boeboe schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 17:49:
Er is wel een mentaliteitsprobleem op de GoT server ja. Geen nood, genoeg pubs die MvM draaien atm
Je kan votekicked worden door je mede spelers, maar dan ben je niet banned. (Je bent mss voor 5 minuten banned om te zorgen dat je niet meteen terug joined)Jejking schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:10:
Wat zag ik dan voorbij komen, kick = ban?
Dat mensen je votekicken daar kan niemand helaas wat aan doen.
dan maar geen MvM spelen
Angelo NL / Global Cargo VTC
Zelf wat rondjes gedaan, niet bepaald leuk. Wave 5/7 komen er eerst een berg heavies, niet normaal hoelang je daar op moet meppen voordat ze neer gaan. Gelijktijdig kunnen zij je zo'n beetje 2-hitten.
Plus dat ook bij een fail je upgrades allemaal weer pleite zijn.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Idd een bugje.... beetje irririnusnl schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 21:21:
ligt het aan mij of is tf2 aant buggen, als ik op maplist zoek van mvm en dan de legen servers zoek,, kom ik met 0/26 en wil connecten dat die dan vol is? of ligt het aan mij?

Mensen hebben geen flauw besef van class balance. Kies je voor pyro, joint iemand anders en kiest doodleuk ook pyro. Je ziet andere pyros alles doen, behalve airblast gebruiken. Je ziet een soldier met buff banner equipped, hij gebruikt ze alleen nooit. Snipers die werkelijk enkel en alleen snipen.
Meestal is het eerste teken aan de wand het feit dat ze uitsluitend promotion items dragen.
Ik legde alleen uit hoe het zit, je kan er niks aan doen als je pubs joined, het is een harde wereld de publieke servers dit is ook bij l4d2 en portal 2. Misschien dat valve nog keer iets vind op de trigger happy votekick ^^kels.
(werd vandaag ook gevotekicked omdat ik nog niet wist dat je robots kan sappen, en die kick was nadat ik geswitched was naar engi, het hele team vote keihard ja publieke executie.. aaaaah )
Niet echt nee, men steam friendslist is bijna leeg (consolegamer enzo). Als je wil helpen, feel freeWiethoofd schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 21:26:
Heb je echt geen degelijke TF2 spelers in je steam friends staan?
Voice comss nerf
(en het klopt idd van die voice comm. Daarnet nog 3 russen moeten muten

[ Voor 14% gewijzigd door boe2 op 19-08-2012 22:11 ]
Failure is always an option, speciaal die Major League Scouts die zo achterlijk snel zijn
Boeboe, voeg mij dan even toe, als ik zoek op 'boeboe' zijn er nogal veel hits
[ Voor 14% gewijzigd door Wiethoofd op 19-08-2012 22:33 ]
gisteravond leuke potjes gespeeld samen met andere gotters op een server die geweldige andere robots had.
engies!! geweldig die maakte dan teleports voor de robots en sentry bij de bombspot

Vanavond trouwens iets raars, paar potjes gespeeld op een server als demoman (tussen o.a. 3 engies + sniper (engies deden het wel goed trouwens, dat dan weer wel)). Op een gegeven moment kon ik geen ammo packs meer pakken, ik kreeg het gewoon niet meer. Ook bij dispensers, was ik door m'n pipebombs heen of stickies, dan was ik klaar.
Moet nog als mijn pc weer aangesloten staat een foto zien up te loaden. Kan het niet laten liggen alhoewel 3 euro voor een drankje best prijzig is.
Ga opgedronken worden, schoongemaakt en op de kast met de rest van mijn game stuff.
- Coreantes
- Registratie: December 2003
- Laatst online: 18-09 10:43
But you can call me 'Core'...
/u/100053/crop67ec06c961445_cropped.png?f=community)
In de basis heb je gelijk, maar op voorhand nooit een team afschrijven. Wat ik gedaan heb toen ik ooit begon met TF2 is een class pakken en er eigenlijk niet meer van afwijken. Tsja, als er dan al een (in mijn geval) engineer in het team zit, ben ik maar lekker nummer twee.Boeboe schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 20:42:
Waarom is het onmogelijk een degelijk team te vinden voor mann-up mode. Zonet ook weer een team dat per se 2 engineers wil gebruiken. Na weeral gefaald te hebben oppert er iemand bloedserieus dat we misschien met 3 engineers moeten proberen.
Mensen hebben geen flauw besef van class balance. Kies je voor pyro, joint iemand anders en kiest doodleuk ook pyro. Je ziet andere pyros alles doen, behalve airblast gebruiken. Je ziet een soldier met buff banner equipped, hij gebruikt ze alleen nooit. Snipers die werkelijk enkel en alleen snipen.
Meestal is het eerste teken aan de wand het feit dat ze uitsluitend promotion items dragen.
Gisteren in de Mann Up Mode daarom op een Decoy map in totaal met drie engineers en de map gehaald zonder al te veel issues. Daarin tegen gisterenmiddag ook de tweede Decoy gedaan met een "balance" team en dat was absoluut veel beter... maar ook hierbij: iedereen speelde zijn class top notch. Als je 6 verschillende classes hebt met competente spelers achter de knoppen is Mann Up Mode een appel en een ei.
Vanavond eens wat mensen toevoegen. De hoogste moeilijkheid gaat een ander paar mouwen zijn.
Dan toch op normal en niet advancedfrickY schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 09:02:
Gister een hele mission uitgespeeld met 6 engineers. Liever 6 engies dan 6 scouts. DPS van geupgrade sentry met wrangler is enorm hoog.
[ Voor 38% gewijzigd door boe2 op 20-08-2012 09:19 ]
~[html]De gegevens van de tweakers server kun je <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/36477087#36477087"><b>hier</b></a> vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!
Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.~[/html]