Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-09 22:09
Van TF2 leer je nog eens wat: klik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:24
Lekker niveau in de comments.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Briljant
See Life as a Team Fortress 2 Character with this Augmented Reality Smartphone App
Cam Fortress doesn't really "do" anything, but it does let you pretend to sneak up on someone on the subway platform with your Spy switchblade drawn, or carry Pyro's flamethrower to a gas station. Developed and launched on Google Play for Android phones, Cam Fortress launched last week, and is free to download.

You may take screenshots of your escapades, but there's no other functionality—though the app's description says you can unlock a "hidden class" if you discover an Easter egg. All nine TF2 classes are featured either in the video or the release notes, so who knows what that is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Is toch geen fuck aan man. Jump, ren, duik, ren, schiet... dood. Direct terug in het spel ("the game", sorry) en weer verder. Je kunt er geen kut van bijhouden. Tis dat het spel ("the game", sorry) de punten bijhoud want niemand heeft geen idee wat die doet.
Geen wonder dat men de hele zooi kapot maakt met aimbot en andere hacks. Je hebt amper tijd om eens normaal te richten. Als je 2-3 seconden normaal wilt spelen ben je het haasje van rondvliegende kogels en verdwaalde granaten.
En als diezelfde jeugd bij de C1000 de vakken moet vullen zijn ze niet vooruit te branden en menen met semi-gevatte opmerkingen zich overal onderuit te kunnen lullen.
Wat een bende. Geen wonder dat ze mijn eerdere comment weg-minnen en verder niks zinnigs te zeggen hebben. Kutjeugd.
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

dumpert / geenstijl lezen voor de comments :')

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:02
BFH ripoff
Santac | 16-06-12 @ 11:58 | + -42

LOL wat een prutser :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
Maaruh wat heeft iedereen ineens tegen dustbowl??
Met beetje goed teamwork vind ik dat echt wel super map.
Maar iedereen gaat daar tegenwoordig gewoon dezelfde classes spelen als in andere mappen.
Dus je hebt zelfs in defence dezelfde classes als in offence, dit verneukt die hele map :(
En nu vind iedereen dustbowl een kut map terwijl ik daar echt super goede potjes in gehad heb. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In speel zelf tegenwoordig vooral payload, gewoon omdat het rapen dan minder snel gaat.
CP-mappen willen met echt fubar teams wel eens met een paar minuten voorbij zijn, terwijl payload echt een minimale tijd nodig heeft om die kar te pushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-10 23:59

Wiethoofd

Broadcast TOM

Op pl maps kun je net zo goed gesteamrolled worden als je een stelletje retards c.q. alleen spies en snipers in je team hebt zitten.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zinnige discussies hoeven we niet zo snel te verwachten daar. Maar het directe antwoord op de vraag was wel leuk in de video.

Het euvel bij Dustbowl is, bagger teams & steamrolls daargelaten, dat het een spamfest wordt bij de laatste CP's. Als je hem wat vaker hebt gespeeld zie je dat het allemaal nogal voorspelbaar wordt. Daar draait het vooral om spammen op chokepoints. Red als verdediger hoeft eigenlijk niet zoveel te doen behalve continu blijven spammen. Blue moet zelf dan met een goed gecoördineerde push komen. Wat meestal niet zo best gaat op pubs. Van stage 1 naar 3 wordt daarnaast steeds erger. Culminerend in een kwartier durende stalemate/meatgrinder op de laatste CP. Voor mij zit het euvel vooral in het feit dat de laatste stage zo lang kan duren.

Op 5 CP maps is er veel meer vrijheid maar dan ben je ook weer afhankelijk van je team.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

19 minuten CP2 de laatste stage succesvol verdedigen _O_

Gecoördineerde pushes steeds van Blu, maar als je de boel eenmaal goed dichtzet is er inderdaad nauwelijks tot geen doorkomen meer aan, je moet dan gecoördineerd met een (aantal) goede spy/spies alles platleggen en dan vol met ubered heavy classes in komen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Mijn grootste bezwaar met Dustbowl is dat er altijd wel iemand voor de laatste stage gescrambled heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Idd, als je met tournament mode speelt wordt er gewoon getimed hoe snel blu van stage 1 punt 1 naar stage 3 het laatste punt gaat, swap en dan moet voorheen rood nu hetzelfde proberen maar dan sneller. Als je zelf gesteamrolled wordt op stage 1 moet je op stage 2 je act voor elkaar krijgen en zorgen dat je niet hetzelfde overkomt: rinse and repeat

Met een scramble halverwege een ronde na een succesvolle push met jou hulp een sentry neerhalen die je na je scramble eigenlijk voor de defense toch wel nodig had gehad blijft altijd lullig. Nog lulliger: mid life of zelfs mid uber geswapt worden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die servers die mid-game scramblen pleur ik direct op de blacklist. Dat is zo frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Maar het is toch gewoon die "Valve"-scramble die zo werkt? Hop, map restart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
Wiethoofd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 22:45:
19 minuten CP2 de laatste stage succesvol verdedigen _O_

Gecoördineerde pushes steeds van Blu, maar als je de boel eenmaal goed dichtzet is er inderdaad nauwelijks tot geen doorkomen meer aan, je moet dan gecoördineerd met een (aantal) goede spy/spies alles platleggen en dan vol met ubered heavy classes in komen zetten.
Dat is gewoon kicken als je het lukt om 19 min te verdedigen!
Als je bij dustbowl niet wint is het andere team gewoon beter. En als dus rode team beter is dan heb je 19 minuten of zo om jezelf te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compi_56
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 21:29
Nieuwe update TF2

Items: broken capcitor, goldfish, cheesewheel ....

Items om iets te craften maar staat niet in Mann Co Catalog misschien een voorbode voor Meet the Pyro.

Undocumented changes

Added Goldfish, Pocket Lint, Cheese Wheel, Banana Peel, Barn Door Plank, Secret Diary, and Damaged Capacitor
Removed the 'csrk' equip region and added 'crsk_left' and 'crsk_right' equip regions.
Updated the localization files

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

De toegevoegde items droppen ook allemaal al, ongeveer zelfde droprate als crates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 19:10

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Compi_56 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 19:43:
Nieuwe update TF2

Items: broken capcitor, goldfish, cheesewheel ....

Items om iets te craften maar staat niet in Mann Co Catalog misschien een voorbode voor Meet the Pyro.

Undocumented changes

Added Goldfish, Pocket Lint, Cheese Wheel, Banana Peel, Barn Door Plank, Secret Diary, and Damaged Capacitor
Removed the 'csrk' equip region and added 'crsk_left' and 'crsk_right' equip regions.
Updated the localization files
en ze hebben een exploit gefixt waarbij je met een console command een server kon laten crashen

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik vind Dustbowl ook best wel leuk, zeker als je een beetje leuke teams hebt, kan die map echt mega lang duren.
Helaas gebeurt dat niet zo heel vaak :(

Stage drie is met defenders erg leuk als je een geolied team hebt.
Stuk of wat engineers waarvan er een paar constant schieten en een of twee steeds bijvullen.

Bij de eerste stage moet je trouwens erg oppassen dat een spy niet gelijk doorrent naar 2e capture point.
Anders kan het ineens heel erg snel gaan ;)

Is er trouwens een manier om van je overvloed aan wapens af te komen?
Ik heb er mega veel, maar heel veel dubbel.
(en heel veel kratten die nog open moeten :( )

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
B_FORCE schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 02:13:
Is er trouwens een manier om van je overvloed aan wapens af te komen?
Ik heb er mega veel, maar heel veel dubbel.
(en heel veel kratten die nog open moeten :( )
Allemaal aan mij geven! O-)
Nee, je kan wapens die je niet wil van dezelfde classe samen craften tot scrap metal, 3 scrap metal maakt dan weer een reclaimed en 3 reclaimed maakt 1 refined. Refined is zo'n beetje de trading currency in team fortress 2 economy (keys e.d. ook). Je kan ook 3 refined samencraften tot 1 random hoedje.

Kratten kan je niets met behalve open maken.
Wiethoofd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 19:54:
De toegevoegde items droppen ook allemaal al, ongeveer zelfde droprate als crates
Ze hebben allemaal andere drop rates, vooral de Secret Diary is enorm zeldzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Asskicker schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 08:16:
Kratten kan je niets met behalve open maken.
You accidentally a word.
Ze hebben allemaal andere drop rates, vooral de Secret Diary is enorm zeldzaam.
Daar kwam ik idd ook later pas achter, maar de rest dropt toch wel redelijk veel, capacitator schijnt ook zeldzaam-ish te zijn, al zijn het wel halfbakken statistieken omdat de private backpacks niet meegenomen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Dan nog had er een komma moeten staan :>

Het schijnt dat alle items een andere beschrijving krijgen zodra je Private Eye + Nine Pipe Problem equipped hebt als medic en op een server zit. Als je alle letters die bij elk item weer anders zijn bij elkaar invult of de woorden dus compleet maakt lees je het volgende:
spoiler:
Think of the deeds of hellish cruelty, the hidden wickedness which may go on, year in, year out, in such places, and none the wiser.

Wat dus een quote is uit "The Adventure of the Copper Beeches" een short story van Sherlock Holmes.

Wat kondigt het aan? Meet the Pyro? HL3? Steam Summersales?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilar
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-09 16:23
En het is me toch gelukt hem werkend te krijgen (geen idee hoe) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Team Fortress 2 Wiki: ARG

spoiler:
De uiteindelijke tekst gaat over 'space', dus d'r zullen wel weer van die kansloze Dr. Grordbort items geïntroduceerd worden. Laatst kwam ook al een spacehelm voor medic voorbij in de workshop...

Nieuwe TF2 blogpost: http://teamfortress.com/post.php?id=8045
Met de 'aankondiging' voor een nieuwe Pyro flaregun oid.

[ Voor 76% gewijzigd door Wiethoofd op 22-06-2012 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
spaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaace (sorry kon het niet laten) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:44
Wiethoofd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:05:
Team Fortress 2 Wiki: ARG

spoiler:
De uiteindelijke tekst gaat over 'space', dus d'r zullen wel weer van die kansloze Dr. Grordbort items geïntroduceerd worden. Laatst kwam ook al een spacehelm voor medic voorbij in de workshop...

Nieuwe TF2 blogpost: http://teamfortress.com/post.php?id=8045
Met de 'aankondiging' voor een nieuwe Pyro flaregun oid.
spoiler:
Ik vind die zooi van Dr. Gortbort toch wel zulke zooi, vind ze totaal niet in het spel passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Dat hoeft niet in een spoiler hoor kipneck, ben het compleet met je eens, het zijn ook belachelijke wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
aparte nieuwe blog post hebben we.

http://tf2.com/post.php?id=8256

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kennelijk is het morse voor 'Monday'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
LUH-3417 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 09:17:
Kennelijk is het morse voor 'Monday'.
'A Monday' om specifiek te zijn. (De titel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
-- --- -. -.. .- -.--
Lol ja monday
http://webnet77.com/cgi-bin/helpers/morse.pl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Dat zal dan vast de 'Valve monday' zijn (qua tijdzone), dus hier zondag op maandag in de nacht. Of het ditmaal Valvetime monday is zien we maandag dan wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Wiethoofd schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 11:31:
Dat zal dan vast de 'Valve monday' zijn (qua tijdzone), dus hier zondag op maandag in de nacht. Of het ditmaal Valvetime monday is zien we maandag dan wel :P
Je bedoelt maandag op dinsdag in de nacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker

Wut?

Een setup waar we in tijden niet met gespeelt hebben en een medic die niet in het team zit (no offense natuurlijk)? Geeft niet echt een goed beeld van ons team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wiethoofd (of WHEED-HOEFT) heeft de demo opgestuurd en hem gevraagd om commentaar. We speelden inderdaad slecht, maar dat toont juist wat onze domste fouten zijn. Medic alleen laten, demo die zelfmoord pleeg, niet builden en flanken niet dicht houden zijn nog steeds dingen die we soms fout doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
LUH-3417 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 18:23:
Wiethoofd (of WHEED-HOEFT) heeft de demo opgestuurd en hem gevraagd om commentaar. We speelden inderdaad slecht, maar dat toont juist wat onze domste fouten zijn. Medic alleen laten, demo die zelfmoord pleeg, niet builden en flanken niet dicht houden zijn nog steeds dingen die we soms fout doen. :)
De fouten van de soldiers kan je hier niet uit opmaken, onze normale opstelling heeft 2 andere soldiers. :P
Niet dat ik beter ben ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerste ronde: soldier die over mid inspringt zonder dat er support is en daardoor een gat in onze lijn trekt waardoor we geraped worden. Komt je niet bekend voor? :)

Ik zeg niet dat we altijd alles fout doen wat hier ook gebeurd, maar een aantal elementen van onze speelstijl zijn wel te herkennen. Bijvoorbeeld dat hij zij dat het niet handig is om met een push van mid naar cp4 al je heavy classes door de choke te prakken. Volgens mij doen wij dat vrij vaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Joh, echt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
Geen geheime tactieken hier bloot geven hé ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Wacht, gebruikt GoTlove tactieken? :S

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Tsja, jij speelde niet mee om de trollscout uit te hangen, beetje enemy medic meppen met Conscientious Objector, dan moet je improviseren :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
Ik heb al een paar keer gehad dat de fonts binnen TF2 ineens messed up zijn.
(slechter leesbaar, beetje blurry, kleiner etc).

Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?

Normaal is het duidelijk contrast met de rest, maar dat is ineens een stuk minder
(beetje lastig uitleggen)

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

B_FORCE schreef op zondag 24 juni 2012 @ 01:29:
Ik heb al een paar keer gehad dat de fonts binnen TF2 ineens messed up zijn.
(slechter leesbaar, beetje blurry, kleiner etc).

Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?

Normaal is het duidelijk contrast met de rest, maar dat is ineens een stuk minder
(beetje lastig uitleggen)
screenie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
Zal ik morgen ff doen, nu (alweeeeer) te laat.
Beetje voor de fun pyro kamikaze spelen is best hilarisch trouwens.
Mensen weten echt niet wat hun overkomt :+

Zeker wanneer iedereen maar beetje afwacht en er een patstelling ontstaat.. 8)
(wel irritant dat medics niet altijd mee willen lopen om ubercharge te gebruiken :( )

[ Voor 15% gewijzigd door B_FORCE op 24-06-2012 03:21 ]

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asskicker schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 16:25:
[video]

Wut?

Een setup waar we in tijden niet met gespeelt hebben en een medic die niet in het team zit (no offense natuurlijk)? Geeft niet echt een goed beeld van ons team.
Sorry ik heb jullie een tijdje niet zien spelen, maar de manier waarop jullie spelen is nog steeds het zelfde.
verliezen doet iedereen wel een keertje en daar leer je meestal weer van.
maar goed, als je niet met je standaard demoman en medic loopt, dan is de kans op verliezen een stuk groter.
een andere scout of soldier heeft minder invloed imo.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
dafuq:
https://login.adultswim.com/services/aswim/flow/
ARE TEAMING UP FOR SOMETHING THAT YOU'LL PROBABLY ENJOY. TO LEARN HOW THEIR VIDEO GAME PEANUT BUTTER WILL BE GETTING IN OUR NETWORK'S CHOCOLATE, COME BACK NEXT WEEK.

ALSO: YOU'LL WANT TO SIGN UP FOR THE NEWSLETTER. YOU'VE BEEN WARNED.

http://www.adultswim.com/promos/valve/index.html
Nieuwe game??

[ Voor 77% gewijzigd door Haas_nl op 24-06-2012 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lijkt me sterk dat ze een nieuwe game promoten via Adult swim. Niet echt een zender die buiten de VS bekend is (de humor is een kwestie van smaak). Nah, eerder " meet the pyro" met als mogelijkheid ook nog de release van SFM met wat filmpjes van Adult Swim.

Jammer dat ik een poosje weg ben en het moet missen.Hou nog wat pyro items achter de hand voor mij jongens! :)

P.S.

leuke demo review. Zou eigenlijk wat vaker gedaan moeten worden.
Advies is inderdaad samen optrekken en niet gelijk erop springen als de rest er niet is. Al ging het na verloop van tijd wel beter. :)

[ Voor 22% gewijzigd door CapTVK op 24-06-2012 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
robotchicken is echt super vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 13:58
Raar, de TF Wiki ARG page is weg, ook de pagina homepage van de wiki is weer normaal. Geen hoopjes as meer.

ARG page nu weer gevonden, maar de homepage blijft weer 'normaal'.

[ Voor 24% gewijzigd door Yonni op 25-06-2012 14:51 ]

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Yonni schreef op maandag 25 juni 2012 @ 14:51:
Raar, de TF Wiki ARG page is weg, ook de pagina homepage van de wiki is weer normaal. Geen hoopjes as meer.

ARG page nu weer gevonden, maar de homepage blijft weer 'normaal'.
De TF wiki is niet "officieel", dat doet valve niet zelf. Het niets met de ARG te maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wiethoofd schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 11:31:
http://www.timeanddate.co...ur=00&min=00&sec=00&p0=68

voordat het echt maandag wordt ;)
alleen kan dit de release van de summer sale zijn, meet the pryo of beide.

[ Voor 30% gewijzigd door Pykow op 25-06-2012 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
daar hebben we de pyro update.

http://www.teamfortress.com/pyromania/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-End587
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 16:51
http://www.teamfortress.com/war/saxtonhale/poopyjoe.htm

genoeg om te speculeren heb er maar spoiler van gemaakt
spoiler:
commemorative plates
Larate kit met super speed + atacks+kicks en een Larate Costume
Iets met florida, fred estaire
Gorillamask
Fake hospital chart
Novelty diffibrilator
Styrofoam tombstone
Break-away noose

[ Voor 73% gewijzigd door The-End587 op 25-06-2012 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
civilian=monkey?
Afbeeldingslocatie: http://cdn.wikimg.net/strategywiki/images/thumb/6/6d/TFC_Civilian.png/180px-TFC_Civilian.png
en
YouTube: Def Leppard - Pyromania (1983) [Full Album]

[ Voor 4% gewijzigd door Haas_nl op 25-06-2012 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 30-09 13:58
Poopy joe is back! :>

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Hmm, leuke alt-tag onder de pyromania header: Happy 25th birthday animated gif!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
http://www.teamfortress.com/pyromania/doomsday/

Haha, dit ziet er geweldig uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Eindelijk weer iets typisch TF2 als update *O*

Kan niet wachten op de rest !!!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Dr. Grordbort meuk vind ik geen 'typisch TF2' en daar neigt het atm toch wel heel erg naar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Ik vind het ook bagger, maar gewoon zo'n "Class update" is naar mijn mening TE lang geleden en dat bedoelde ik meer dan de spullen die straks erbij komen :)

Sterker nog : Ik heb TF2 niet aangeraakt sinds vorig jaar door al die rare updates ... er is echt teveel meuk bij gekomen :X :/

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Ach, als je op een beetje degelijke servers met niveau speelt zie je toch vrij veel vanilla loadouts hebben, het valt wel mee hoeveel unlocks er gebruikt worden, al heb je natuurlijk wel het standaard rijtje met wapens welke iedereen gebruikt: Degreaser, Axtinguisher, Equalizer, de medlocks, Jarate, Dead Ringer en een verdwaalde Machina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
nero355 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:30:
Ik vind het ook bagger, maar gewoon zo'n "Class update" is naar mijn mening TE lang geleden en dat bedoelde ik meer dan de spullen die straks erbij komen :)

Sterker nog : Ik heb TF2 niet aangeraakt sinds vorig jaar door al die rare updates ... er is echt teveel meuk bij gekomen :X :/
Het is geen "Class update" hoor, de Pyro Update is er al lang geleden geweest. Iedere klasse gaat volgens mij wat bij krijgen.
Wiethoofd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:32:
Dr. Grordbort meuk vind ik geen 'typisch TF2' en daar neigt het atm toch wel heel erg naar :P
Ik vind ze nu niet zo erg uit het thema, ik bedoel, lasers en rare machines hebben altijd al in het spel gezeten (punt C op gravelpit is bijvoorbeeld een laser). Maar volgens mij gaan het andere wapens zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
In het geval dat jullie het niet opgemerkt hebben. :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xjUAh.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Asskicker schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:50:
Het is geen "Class update" hoor, de Pyro Update is er al lang geleden geweest. Iedere klasse gaat volgens mij wat bij krijgen.
Maar "Meet the Pyro" hebben we nog niet gehad toch of wel :? Daar is deze update toch voor ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Je, de release van het "Meet the Pyro" filmpje. Niet een update gericht op de pyro klasse. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Je ziet nu een plaatje van de pyro met de nieuwe flaregun achter de countdown timer.

edit: Onderaan de pagina staat nu een comic van de soldier door op het blikje te klikken.

[ Voor 25% gewijzigd door Descriptor op 26-06-2012 20:33 ]

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
dag 2 inmiddels ook online, inderdaad verschillende klasses en de meet the pyro is bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Volgens mij zal Valve hier ook wel weer slaatje uit weten te slaan :P Zoiets zal deze update wel zijn
Dag 1: gamemode + map
Dag 2: wapens
Dag 3: hoedjes en miscs & meet the pyro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Volgens mij gaan er nog meer wapens komen. En dan weten we nog steeds niet wat al die crap (vissen, planken...) doet, en die bar op de pyromania pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Hopelijk zijn er leuke dingen mee te craften, dan schiet de prijs weer omhoog :>

* Wiethoofd gaat trouwens een bult hoedjes wegdoen(lees: verkopen/ruilen) die ik toch nooit draag. Daar komt ook lijstje van mocht je nog (craft)hoeden zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
NOG 2 UUR TE GAAN
EDIT NIET 2 UUR MAAR 2 MINUTEN WOOOOOOOOOOOOOOOT
IT IS ON
epic moment needs caps :P
edit 2 site crashed
Meet the pyro
YouTube: Meet the Pyro
edit zie onder!

[ Voor 124% gewijzigd door Haas_nl op 27-06-2012 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technofreak1
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Meet the Pyro!
YouTube: Meet the Pyro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-09 13:53
Meet the Pyro was short but sweet! Had eigenlijk gehoopt dat ie langer zou duren, maar vind wel dat ze m perfect hebben neergezet - helemaal psycho dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Tsk mensen, video tag...?

Speculatie dat Pyro een meisje is nog steeds niet ontkracht en zelfs aangedikt door muziek op achtergrond

Btw: Source Film Maker :D

[ Voor 30% gewijzigd door Wiethoofd op 27-06-2012 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technofreak1
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Jammer dat er al dagen van tevoren een countdown tot op de seconde nauwkeurig loopt, maar dat de day 3 button er hier nog steeds niet is, en ook nog geen update in steam....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compi_56
Ja stoort wel dat day 3 er nog niet is. Wellicht om de server load.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compi_56
Bij day 2 hebben ze de soldier can (onderkant pagina) eerst geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel leuk dat hij zo vroeg uit is. Qua humor scoort ie goed. Maar ik zou het niet de beste "meet the ..."-filmpje noemen. Maar wat telt is dat SFM nu officieel in beta is. Hier kan komende tijd best nog wat leuks uit komen rollen. En niet alleen TF2 maar voor alle source games.

Oh ja, :)

http://store.valvesoftware.com/product.php?i=ATF005T

[ Voor 5% gewijzigd door CapTVK op 27-06-2012 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compi_56
Zeker doen:

Ik heb me al ingeschreven. Voor middernacht morgen code, na middernacht code 7 juli.

http://www.adultswim.com/promos/valve/index.html

Je krijgt een hat als een subscribe plaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Pyrovision, oh yeah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:17
Wiethoofd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 20:22:
Tsk mensen, video tag...?
[video]
Speculatie dat Pyro een meisje is nog steeds niet ontkracht en zelfs aangedikt door muziek op achtergrond
Ehm, de muziek is gewoon, muziek... Word er niet in de ondertitels door de Scout gezegd: "He's still not here, is he" en dat refereert naar de Pyro, daarbij lijkt het me dus redelijk ontkracht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dag 3 is uit. Wel pas kijken nadat je "Meet the Pyro" hebt gezien.

Na alle gezeik met hoedjes en kutupdates is dit weer helemaal typisch Valve. Ik vind het geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNB
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-09 20:36

DNB

Geweldig dat filmpje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Dylan93 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 08:47:
[...]

Ehm, de muziek is gewoon, muziek... Word er niet in de ondertitels door de Scout gezegd: "He's still not here, is he" en dat refereert naar de Pyro, daarbij lijkt het me dus redelijk ontkracht :)
De ondertitels zeggen "He's not here, is she"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik had er wel wat meer van verwacht en er zit wel genoeg humor in, maar ik heb dit al eerder gezien:
Afbeeldingslocatie: http://www.videogamesblogger.com/wp-content/uploads/2012/05/diablo-3-secret-pony-level.jpg
en dan nu dit
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/H1Pbb.jpg
niet echt orgineel meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Holy fuck, wat een update, en dan niet wbt Pyro meuk, dat zat er al 2 dagen aan te komen (al dan niet langer :>), maar de weapon changes zijn nogal opvallend:
  • Gloves of Running Urgently
    • Removed self-damage over time penalty
    • Heavy takes mini-crits while active and for 3 seconds after switching away
    • Attack damage penalty reduced from -50% to -25%
  • Tomislav
    • Spin-up speed bonus reduced from +40% to +10%
  • Quick-Fix
    • Medic mirrors blast jump of their heal target
  • Crusader's Crossbow
    • Reload speed time reduced by +40%
  • Cozy Camper
    • Regenerates 1 heath per second
    • Reduced movement penalty from -90% to -80%
  • Sticky Jumper and Rocket Jumper
    • Added 'flying' sound to blast jumps
  • The Concheror
    • Changed rage building source from "damage done and damage received" to only "damage done"
    • Increased the rate at which Rage builds for this item by +25%
  • The Equalizer
    • Removed player move speed modification and added it to a new item named The Escape Plan
    • All owners of the Equalizer will be automatically granted The Escape Plan
  • Crit-a-Cola
    • Added +25% increased movement speed while active
    • Increased duration from 6 to 8 seconds
  • Atomic Bonk
    • Increased duration from 6 to 8 seconds
  • All Flamethrowers
    • Increased base damage by +10%.
  • Backburner
    • Removed +10% damage bonus attribute
    • Note: Because of base damage increase, damage remains unchanged
  • Degreaser
    • Added -10% damage penalty attribute
    • Note: Because of base damage increase, damage remains unchanged
  • Phlogistinator
    • Damage defense while taunting reduced from -90% to -75%
GRU nerf :o
Tomislav nerf :)
Crusaders's Crossbow boost :D
Equalizer :/
Flamehrower boost })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNB

DNB

Dus, als ik de nieuwe quick-fix goed begrijp: Als je een soldier/demo healt, en die maakt een rocket/sticky jump, dan jump jij als medic mee. Da's wel humor op zich. Leuk om op andere plekjes te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceCloud
  • Laatst online: 02-10 21:15
Als ik het nu goed lees; dan blijft de Backburner netto op 0% winst staan (Basic damage - bonus damage). Maar dan is het verschil toch weg met de Flamethrower die er 10% bijkrijgt? De Backburner had altijd 10% meer damage dan de flamethrower. Of zie ik nu iets over het hoofd?
http://tf2wiki.net/wiki/Backburner

(Speel pas een aantal dagen TF2, dus don't blame me als ik nu een verschrikkelijk domme opmerking maak :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNB

DNB

BounceCloud schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 09:48:
Als ik het nu goed lees; dan blijft de Backburner netto op 0% winst staan (Basic damage - bonus damage). Maar dan is het verschil toch weg met de Flamethrower die er 10% bijkrijgt? De Backburner had altijd 10% meer damage dan de flamethrower. Of zie ik nu iets over het hoofd?
http://tf2wiki.net/wiki/Backburner

(Speel pas een aantal dagen TF2, dus don't blame me als ik nu een verschrikkelijk domme opmerking maak :+)
Yup. Eerst deed de backburner evenveel damage als een andere flamethrower, later werd dat 10% meer, nu is dat weer weggehaald. Alleen het "kritz van achteren" voordeel blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Backburner heeft sowieso nog de '100% critical hits from behind', maar volgens mij is het idd nu een redelijk loos wapen geworden, ook de afterburn damage heeft die 10% boost niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceCloud
  • Laatst online: 02-10 21:15
Klinkt inderdaad nu als redelijk loos. Zeker als defensive team is het goed om een Pyro in het midden te hebben, vooral bij centry's om de Spy's te pakken. Van de week had ik het idee dat het halve blauwe team uit spy's bestond. Gewoon random met je flamethrower gaan vuren en ik had binnen een paar minuten vijf spy's te pakken. En als ze eenmaal branden, dan zijn ze makkelijk te pakken. :)

Zie Pyro's maar weinig voorkomen in het spel. Vaak heb ik als Engie zoveel last van Spy's dat ik er zelf maar een ga spelen, omdat ik er helemaal klaar mee ben dat ik niet eens iets fatsoenlijk kan neerzetten alvorens gebackstabbed te worden.
Zal deze update de populariteit van de Pyro vooruit helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 17:46
"Quick-Fix
Medic mirrors blast jump of their heal targe"

Ik voorzie epische win :D Medic+Soldier op maps met veel hoogteverschil, of nog beter, demo. Dat wordt echt een feest:

Te mooi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BounceCloud schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:08:
En als ze eenmaal branden, dan zijn ze makkelijk te pakken. :)
Je bent nog geen spycicle spy's tegen gekomen? ;)

[ Voor 42% gewijzigd door frickY op 28-06-2012 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
BounceCloud schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:08:
Klinkt inderdaad nu als redelijk loos. Zeker als defensive team is het goed om een Pyro in het midden te hebben, vooral bij centry's om de Spy's te pakken. Van de week had ik het idee dat het halve blauwe team uit spy's bestond. Gewoon random met je flamethrower gaan vuren en ik had binnen een paar minuten vijf spy's te pakken. En als ze eenmaal branden, dan zijn ze makkelijk te pakken. :)

Zie Pyro's maar weinig voorkomen in het spel. Vaak heb ik als Engie zoveel last van Spy's dat ik er zelf maar een ga spelen, omdat ik er helemaal klaar mee ben dat ik niet eens iets fatsoenlijk kan neerzetten alvorens gebackstabbed te worden.
Zal deze update de populariteit van de Pyro vooruit helpen?
Valt mij idd ook op dat een Pyro niet vaak gekozen wordt.
Je moet een beetje in die klasse komen, maar inmiddels waardeer ik het zeker!!

Ideale klasse om ontzettende chaos te creëren door op een groep vijanden te rennen en ze naar achteren te drukken.
Wanneer je als aanvallende team begint bij dustbowl stage 2, werkt een Pyro in combinatie met ubercharge bijzonder goed.
Je rent met gemak helemaal naar achter om daar behoorlijk wat schade aan te richten.
Met een combinatie van twee pyro's + medics kun je zowat de tegenstander bijna helemaal wegvegen als je het goed doet (helaas nog maar 1 keer meegemaakt :( )

En natuurlijk een must have tegen spies.

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weiman schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 10:23:
"Quick-Fix
Medic mirrors blast jump of their heal targe"

Ik voorzie epische win :D Medic+Soldier op maps met veel hoogteverschil, of nog beter, demo. Dat wordt echt een feest:

[video]

Te mooi :D
Wow, betekent dit dat je op badwater vanuit blu spawn kan meejumpen met de demo om uit te komen bij hun 2e spawn door!?

Jammer dat ik net deze update moet missen.

Pagina: 1 ... 27 ... 49 Laatste

Let op:
~[html]De gegevens van de tweakers server kun je <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/36477087#36477087"><b>hier</b></a> vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!

Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.~[/html]