Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Een nieuwe rocketlauncher voor de soldier? Verdorie, moet ik weer gaan traden voor m'n wapenverzameling. Ook al is het maar een reskin,
quote:
Source Engine Changes (CS:S, DoD:S, TF2, HL2:DM)
Added a check to prevent kicking Replay and SourceTV clients from servers

Team Fortress 2
Added new items for upcoming promotions
Fixed a case where health overheal wasn't being applied when multiple healers were involved
Fixed the new Gravelpit backgrounds using the wrong filename
Updated the Mask of the Shaman
Updated the localization files
Server is up to date

CapTVK wijzigde deze reactie 04-08-2011 09:50 (62%)

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

• kKaltUu
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 13-10 15:49

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Als je TFC hebt krijg je een RL reskin? cool

Blijkbaar is dit voor Quake, en quakecon is dit weekend. Kan zijn dat er een nieuwe quakegame wordt aangekondigd. Hence dat ze dus de Quake1 RL erin hebben gezet.
quote:
Pykow schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 09:41:
[...]

ik heb alleen brink van de promo items
de rocketlauncher is ook te craften

skyrim heb ik nog nooit gespeeld.
fallout is saai.
Rage heb ik ook nog niet gespeeld.
Ik heb een vader met een enkele savegame van 500+ uur die het met je oneens is.

kKaltUu wijzigde deze reactie 04-08-2011 10:16 (16%)

Lees je post nog een keer en zet de zin: "DAT DIT KAN IN NEDERLAND, WILDERS DOE ER WAT AAN" hierachter, en kijk hoe dit klinkt.

• Otherside1982
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 09:28
quote:
[...]

ik heb alleen brink van de promo items

fallout is saai.
Zou wel sterk zijn als je Skyrim al hebt gespeeld, die komt namelijk pas op 11-11-2011 uit :p
En fallout is verre van saai! Daar heb ik al meer dan 150uur inzitten en het verveelt nog lang niet. Alleen TF2 heeft meer playtime bij mij :)

• Asskicker
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 17-10 13:43
quote:
[...]ik heb alleen brink van de promo items

fallout is saai.
lol, 50 euro betalen voor promo items op TF2! :')

Skyrim en Rage komen nog niet uit, dus die kan je nog niet spelen.
Ik wil ze wel spelen die games, maar ik ga ze niet pre-orderen op steam, is daar altijd veels te duur!

En fallout is echt awesome, hoeveel uur ik in fallout 3 niet zitten hebben, niet normaal.
Die Pib-Boy gaat waarschijnlijk voor de nieuwe DLC van Fallout New Vegas zijn, die ga ik wel even kopen!

• MrAngry
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 16-10 22:09
Ik vond fall-out 3 echt super geweldig, maar new vegas kon me vanaf de eerste seconde niet boeien. Ben gelijk gestopt bij de eerste keer sterven. Wordt het later beter?

Secrecy corrupts, absolute secrecy corrupts absolutely.

• Darkstone
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 26-04-2014

Darkstone

Het kan altijd sneller.

quote:
frickY schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 08:59:
Dat betrof "UDP Flood Detection", maar is een probleem met het nieuwe Ubee-modem van Ziggo.

Welke poorten heb je geforward?
uit het hoofd 57000 tot en met 57050. Zowel tcp als udp.

'de sheet' -- Dell Latitude E6520, 1080p, i7-2820QM, X25-M 80GB, 16GB, 97Wh
Gezocht: Baan software development, C++, gave software, omgeving Delft.

• Asskicker
quote:
MrAngry schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 10:54:
Ik vond fall-out 3 echt super geweldig, maar new vegas kon me vanaf de eerste seconde niet boeien. Ben gelijk gestopt bij de eerste keer sterven. Wordt het later beter?
Ik weet nier waar je geraakt bent, maar ik vond New Vegas in het algemeen beter dan Fallout 3.
Veel meer exploreren, veel meer quests, veel meer van alles. Gewoon beter!

• UTADDICT
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 09:08
Demopan lijkt me hilarisch, maar aan zo'n koekepan komen is bijna onmogelijk geworden?

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• TheAnthonyNL
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 15-10 16:23

TheAnthonyNL

PC Gamer

quote:
UTADDICT schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 12:37:
Demopan lijkt me hilarisch, maar aan zo'n koekepan komen is bijna onmogelijk geworden?
Hmm ik weet het niet zeker maar ik denk dat je deze nog krijgt als je L4D2 koopt?

---

Btw die pip-boy is zeker vet :
http://wiki.teamfortress.com/wiki/File:PipBoy_build_menu.jpg

TheAnthonyNL wijzigde deze reactie 04-08-2011 12:58 (15%)

Add me on Steam - Tweakers.net CS:GO Rank List

• Pimorez
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
Ja, je krijg nog steeds de Ellis' Cap en de Demopan als je L4D2 koopt.

Ik vind die Pip-Boy er maar lelijk uitzien :P

Last.fm

• Phyxion
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 16-10 17:26

Phyxion

_/-\o_

quote:
Accident schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 17:45:
Goed idee, ben ook 1 van de weinigen die Hydro leuk vind volgens mij :)
Ik vind Hydro ook leuk :)

Gisteren na een lange tijd weer eens gespeeld, ik was redelijk verbaast over de moderne rocketlauncher, ik vind die echt totaal niet in de stijl van TF2 passen :(

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

quote:
Pimorez schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 13:06:
Ja, je krijg nog steeds de Ellis' Cap en de Demopan als je L4D2 koopt.

Ik vind die Pip-Boy er maar lelijk uitzien :P
de Classic rocketlauncher moeten ze ook nog aanpassen ;)
de skin zit recht voor je neus (net als bij TFC/QUAKE) maar je rocket komt gewoon van rechts.
Voor de nieuwe spelers ;) je kan alle items altijd testen met bots en zien hoe iets er in game uit ziet.

Open dev console met ~
Type: map itemtest
daarna kom je in de blu spawnroom van cp_gorge
Console weer openen: itemtest en je krijgt een menu om alle wapens te testen ;)
quote:
Phyxion schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 14:39:
[...]

Ik vind Hydro ook leuk :)

Gisteren na een lange tijd weer eens gespeeld, ik was redelijk verbaast over de moderne rocketlauncher, ik vind die echt totaal niet in de stijl van TF2 passen :(
Hydro is meestal een stalemate. het is een leuke speltype, maar de map is echt rot te spelen.

Pykow wijzigde deze reactie 04-08-2011 15:24 (23%)

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

quote:
Pykow schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 15:23:
Hydro is meestal een stalemate. het is een leuke speltype, maar de map is echt rot te spelen.
Vroeger was Hydro nooit een stalemate, toen had je nog medics met gewone ubers. Maar goed, dan hebben we het wel over de tijd dat er nog geen custom maps waren. Toen was Hydro toch wel m'n favoriete map. Wat bij veel spelers irritatie oproept is dat de laatste stage eigenlijk niet bedoeld is om effectief te kunnen verdedigen. De eerste ronde is iedereen te bang om aan te vallen, maar als je daarna verliest ben je ook echt de sjaak.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• Sn0zz
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 30-09 11:37

Sn0zz

Wait... what!?

Hoe zit het trouwens met promo items als je een spel niet direct via steam koopt (maar dus via een webshop oid). Krijg je dan nog steeds het item als je het geinstalleerd hebt? Of moet je het spel dan eerst onderbrengen in je Steam client oid?

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 23:17
Nee, je krijgt het alleen als je het via Steam koopt, tenzij het een steamworks game is waardoor je het op Steam kan activeren.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Sn0zz
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 30-09 11:37

Sn0zz

Wait... what!?

Dat is dan net jammer. Steam is af en toe best duur en het zou leuk zijn als je dan nog wel het promo item kon regelen via een andere manier (key invoeren via steam oid). ;)
Je had naar Comicon en daar bij de stand van Weta langs kunnen gaan voor registratie code voor een genuine Righteous Bison. ;)

Maar die quake rocketlauncher is in die zin een beetje 'vreemd' omdat het lijkt alsof de rockets uit het midden moeten komen ipv rechts.

• Kees Klaassen
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 08:46
Heb me net ingelezen over de itemdrop mechanics. Jammer dat er 11 uur limiet op zit, snap dat hele idling abuse wel maar voor mensen die net wat langer willen spelen wtf @ Valve.
quote:
Relis schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 20:53:
Kees wie is dat in die spray van jou de hele tijd?
quote:
Dreanor schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 21:46:
Denk je dat je nu nog mensen ingame ziet, iedereen zit op dit forum nu ... :P

Anyways, ben benieuwd wie dit is, ze is niet gephotoshopped om super beroemd te zijn maar net te knap om je buurmeisje te zijn. ^^
quote:
Ik had geen idee wie het was man, gewoon een pretty face die graag op de foto staat.
Blijkbaar heet ze Jessie Dreamchaser, thanks doopsuiker.
http://www.mediafire.com/?5m9jxg0510hbrwm
quote:
Kees Klaassen schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 19:14:
Heb me net ingelezen over de itemdrop mechanics. Jammer dat er 11 uur limiet op zit, snap dat hele idling abuse wel maar voor mensen die net wat langer willen spelen wtf @ Valve.

[...]

[...]

[...]

Ik had geen idee wie het was man, gewoon een pretty face die graag op de foto staat.
Blijkbaar heet ze Jessie Dreamchaser, thanks doopsuiker.
http://www.mediafire.com/?5m9jxg0510hbrwm
van mij mag het ook wel wat omhoog geschroeft worden. meer dan 11 uur per week.
als je 2 uurtjes gamed per dag zit je al op 14 uur, in het weekend speelt men iets meer en doordeweeks wat minder. maar je zit al snel op 14 uur minimaal

trouwens paar mooie aanbiedingen op steam.
29 euro voor alle quake en doom games :D ik heb quake vroeger kapot gespeeld. jammer dat me quake 4 key

Pykow wijzigde deze reactie 04-08-2011 21:13 (9%)

• Terminal13
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 22-08-2016
quote:
Kees Klaassen schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 19:14:
Het is niet zo dat je alleen maar drops krijgt binnen die 11 uur, maar binnen die tijd maak je de meeste kans.
Al je na 11 uur speeltijd nog niet de cap hebt gehaald (wat waarschijnlijk op 12 items per week ligt) dan maak je nog steeds kans op een drop, maar is de kans zeer klein.

PS m'n drop cap is weer gerest, dus ik krijg weer items :D

• MrAngry
Die glimpses of mediocrity zijn zo fijn soms he:
http://youtu.be/PHlaUNWi0Xw

• Simon Verhoeven
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

quote:
Pykow schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 09:17:
TF2 heeft nieuwe items. een classic rocket launcher van Team Fortress Classic
en 3 promo items
armband voor engineer (fallout)
duivel hat voor heavy (skyrim)
een grote hat van brink ( nieuwe brink DLC die tot 3 augustus gratis was, BTW snel zijn hij is nog gratis vandaag)
Raar, ik heb team fortress classic recent gekocht maar ik heb de classic rocket launcher niet gekregen.
quote:
Simon Verhoeven schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 06:49:
[...]

Raar, ik heb team fortress classic recent gekocht maar ik heb de classic rocket launcher niet gekregen.
Die RL krijg je als je Quake4 koopt.

quote:
Terminal13 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 21:17:
[...]

Het is niet zo dat je alleen maar drops krijgt binnen die 11 uur, maar binnen die tijd maak je de meeste kans.
Al je na 11 uur speeltijd nog niet de cap hebt gehaald (wat waarschijnlijk op 12 items per week ligt) dan maak je nog steeds kans op een drop, maar is de kans zeer klein.

PS m'n drop cap is weer gerest, dus ik krijg weer items :D
heb net even me 2nd account aangezet om te idlen, hopelijk krijg ik wat leuke items.

Het is jammer dat The Classic alleen een skin is en dat de rocket niet vanuit het wapen komt.

• Jesh
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 18-11-2015

Jesh

Sweep the leg !!!

Ik heb gisteren mijn Pip Boy en mijn Anger ontvangen!

Die Anger hat vind ik persoonlijk erg nice!

Specs - Steam - TF2 Backpack - BF3 Stats

• Asskicker
quote:
Pykow schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 09:07:
[...]Het is jammer dat The Classic alleen een skin is en dat de rocket niet vanuit het wapen komt.
De rocket komt wel vanuit het wapen?
Ja, bevestigd. Hij komt inderdaad uit de rocketlauncher, en niet van rechts zoals gebruikelijk bij de andere RL's van de soldier. Bij de itemtest zag je de rockets vanaf rechts komen maar blijkbaar was dat alleen in itemtest.

Hopelijk komt er snel een crafting recipe. Hij heeft weliswaar dezelfde specs als de normale RL maar het feit dat de rockets uit het midden van het scherm komen is iets meer dan een subtiel verschil.

CapTVK wijzigde deze reactie 05-08-2011 10:19 (11%)

• Terminal13
quote:
Asskicker schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 10:13:
[...]

De rocket komt wel vanuit het wapen?
Wanneer je het wapen hebt gekregen zoals het hoort (als promo item) wel: YouTube: ‪TF2 - Original (Rocket Launcher)‬‏ - YouTube

Wanneer je het als test gebruikt (met itemtest of cheats) niet: YouTube: ‪TF2 - The "Original" rocket launcher for Soldier (Quake 4 Promotional Item)‬‏ - YouTube

• UTADDICT
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 09:08
Gisteren eindelijk Direct Hit (rocket launcher) en een zwaard gedropt gekregen. Aangezien ik vrijwel alleen maar Soldier speel, wachtte ik al een tijdje op iets leuks om de standaard launcher mee te vervangen.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

quote:
Terminal13 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 10:18:
[...]

Wanneer je het wapen hebt gekregen zoals het hoort (als promo item) wel: YouTube: ‪TF2 - Original (Rocket Launcher)‬‏ - YouTube

Wanneer je het als test gebruikt (met itemtest of cheats) niet: YouTube: ‪TF2 - The "Original" rocket launcher for Soldier (Quake 4 Promotional Item)‬‏ - YouTube
ja ik had hem getest via itemtest en ik las gisteren ook op de wiki page dat het wapen verkeerd uit het wapen kwam, blijkt nu opgelost te zijn.
quote:
UTADDICT schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 10:36:
Gisteren eindelijk Direct Hit (rocket launcher) en een zwaard gedropt gekregen. Aangezien ik vrijwel alleen maar Soldier speel, wachtte ik al een tijdje op iets leuks om de standaard launcher mee te vervangen.
Liberty launcher + buffbanner is een goede alternatief ;)

Pykow wijzigde deze reactie 05-08-2011 11:18 (20%)

quote:
Pykow schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 09:07:
[...]heb net even me 2nd account aangezet om te idlen, hopelijk krijg ik wat leuke items.
Vraagje daarover. Ik heb een steam account over en daarop kan ik natuurlijk ook F2P-idlen. Maar... ik moet hem premium maken om te kunnen traden natuurlijk. Moet ik dan een andere manier van betalen gebruiken voor die ene keer? En hoe snel heeft Valve het door als één account alleen maar items doorsluist naar een ander?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/LUH3417-1147/

• Teutates
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 19-07 15:45
quote:
LUH-3417 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 12:11:
[...]

Vraagje daarover. Ik heb een steam account over en daarop kan ik natuurlijk ook F2P-idlen. Maar... ik moet hem premium maken om te kunnen traden natuurlijk. Moet ik dan een andere manier van betalen gebruiken voor die ene keer? En hoe snel heeft Valve het door als één account alleen maar items doorsluist naar een ander?
Als je bijvoorbeeld een key koopt (of iets goedkopers) dan wordt je 2de account ook een betaald account.
Hoe snel valve het door heeft weet ik niet :P probeer het en kom er achter ? :P
Probleem is dat tweede account via een alternatief betaalmiddel moet worden geactiveerd en je daarna moet hopen dat ze niet doorhebben dat je vanaf één ip items aan het verzamelen ben. Kan alleen niets op de webbernetz vinden over mensen die hier ervaring mee hebben.

quote:
LUH-3417 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 13:30:
Probleem is dat tweede account via een alternatief betaalmiddel moet worden geactiveerd en je daarna moet hopen dat ze niet doorhebben dat je vanaf één ip items aan het verzamelen ben. Kan alleen niets op de webbernetz vinden over mensen die hier ervaring mee hebben.
je moet het heel anders doen !!.
eerst probeer achter 2 pc's te zitten.
Join met je F2P een lege (online server lokaal kan misschien ook werken).
Join met je main account en geef aan dat je coach wilt zijn.
Laat jou main account, jou F2P account coachen voor paar minuutjes.
Stop coaching en koop een item in de valve store.
Omdat jij een speler het meest gecoached hebt en deze is premium geworden, Krijg jij een zwarte bril.
nu kan je alles doen met je 2e account.

Valve kan hier helemaal niks aan doen en het is niet verboden.
punt 1 je hebt betaald voor je account, 2 ze behandelen deze trades als SCAM en daar bemoeie ze niet mee.
Daarnaast kan jou 2e account ook dienen voor vrienden, lan parties etc. je moet je daar niet zo druk om maken. Sterker nog de security van TF2 is zwak !!
een maat van mij gebruikte zelfs Achievement unlocker programma. binnen 10 seconde had je dan alle achievements. die gast is nog steds niet verbannen.

Wat ik dus wil aangeven. als het niemand stort dan heeft valve er ook geen moeite mee, dus je kan gerust 2 accounts aanmaken

Pykow wijzigde deze reactie 05-08-2011 14:02 (4%)

• MrAngry
Nou nou

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

quote:
Pykow schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 13:43:
[...]
Sterker nog de security van TF2 is zwak !!
een maat van mij gebruikte zelfs Achievement unlocker programma. binnen 10 seconde had je dan alle achievements. die gast is nog steds niet verbannen.

Wat ik dus wil aangeven. als het niemand stort dan heeft valve er ook geen moeite mee, dus je kan gerust 2 accounts aanmaken
Ehm , geloof me dat als ze erachter komen dat hij even in 10 seconden 360+ achievements heeft gehaald dan wordt hij vast en zeker binnenkort verbannen.

• Jesh

Jesh

Sweep the leg !!!

quote:
LUH-3417 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 13:30:
Probleem is dat tweede account via een alternatief betaalmiddel moet worden geactiveerd en je daarna moet hopen dat ze niet doorhebben dat je vanaf één ip items aan het verzamelen ben.
Says who?

Ik kan ook voor een minderjarig familielid een account hebben aangemaakt. Derhalve kan ik met 1 kaart betalen en het toch verantwoorden.

• Phyxion

Phyxion

_/-\o_

quote:
GAMEKINGZ schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 14:03:
[...]

Ehm , geloof me dat als ze erachter komen dat hij even in 10 seconden 360+ achievements heeft gehaald dan wordt hij vast en zeker binnenkort verbannen.
Doen ze niks mee. Ik heb vroeger ook wel eens die tool gebruikt omdat de achievements niet werkten terwijl ik ze zeker gehaald had, maar daar doen ze echt niks tegen.

• Jesh

Jesh

Sweep the leg !!!

quote:
[...]

Maar what about de achievement servers waar je door "!givemeall" te typen alles unlockt?

Nee, ik denk dat dit in de praktijk wel meevalt.

quote:
Jesh schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 14:06:
[...]

Says who?

Ik kan ook voor een minderjarig familielid een account hebben aangemaakt. Derhalve kan ik met 1 kaart betalen en het toch verantwoorden.
Ik dacht gelezen te hebben dat je per credit card maar één account kon hebben? Ik duik wel even de FAQ in...

quote:
LUH-3417 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 14:10:
[...]

Ik dacht gelezen te hebben dat je per credit card maar één account kon hebben? Ik duik wel even de FAQ in...
ik heb met iDEAL keys gekocht op mijn 2e account (zelfde bankrekening)
en dat was in december en nog steeds niks gebeurd.

• Rockvee2
  • Niet online
quote:
[...]

Doen ze inderdaad niks mee, sinds kort zijn er een paar mensen op mijn xbox live die het leuk vinden om zo programma te gebruiken en hebben dus nu gigantisch veel geld en achievementscore. Dit verziekt de gameplay van TF2 en alle andere spellen

• g0tanks
quote:
Sterker nog de security van TF2 is zwak !!
Dat ligt echt niet aan TF2 hoor en het is maar wat je onder 'security' vindt vallen, ik kan me iig voorstellen dat Valve het niet boeit dat iemand aan achievements komt op een 'andere' manier. Het 'achievement unlocker programma' waar je het over hebt kan gebruikt worden voor elke Steamworks game, niet alleen TF2.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Ik heb 2 accounts, 1 voor m'n broer en 1 voor mijzelf. Gaat al jaren goed, en op verschillende manieren betaald.

Lees je post nog een keer en zet de zin: "DAT DIT KAN IN NEDERLAND, WILDERS DOE ER WAT AAN" hierachter, en kijk hoe dit klinkt.

• Jesh

Jesh

Sweep the leg !!!

quote:
[...]

Ja, dat zou kunnen kloppen... echter ik betaal afwisselend met iDeal en PayPal dus is niet van toepassing (en ik denk op de meerderheid van de mensen hier).

quote:
Niemand had last van DF's idle programmaatje, en daar heeft Valve ook een stokje voor gestoken. Wat dat betreft gaat je motivatie niet op. Maar aangezien Valve hier gewoon geld aan gaat verdienen denk ik niet dat ze die arme DERP-3417 gaan bannen. Al zou het wel leuk zijn om z'n gezicht te zien als hij inlogd en al z'n items verdwenen blijken te zijn.

quote:
Shabbaman schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 14:20:
Al zou het wel leuk zijn om z'n gezicht te zien als hij inlogd en al z'n items verdwenen blijken te zijn.

• Asskicker
Om met je tweede steam account friends te kunnen hebben, moet die een betaalde game hebben.
Dan kan je gewoon doen wat pykow zei. :)

• g0tanks
quote:
[...]

Een vriend van mij had ook eens keer dat zijn Steam account gebanned werd omdat hij zijn credit card gebruikte op een andere, dus tenzij ze dat later nog aangepast hebben klopt het wel.

• Kees Klaassen
quote:
[...] Wat ik dus wil aangeven. als het niemand stort dan heeft valve er ook geen moeite mee, dus je kan gerust 2 accounts aanmaken
Moet je hier niet alsnog een aparte steam account voor maken en weer 5,- op zetten om premium te kunnen krijgen? Ik zie nergens de optie om geld over te zetten op andere accounts :')
quote:
g0tanks schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 16:23:
[...]

Een vriend van mij had ook eens keer dat zijn Steam account gebanned werd omdat hij zijn credit card gebruikte op een andere, dus tenzij ze dat later nog aangepast hebben klopt het wel.
Ik denk dat het veranderd is sinds steam wallet.
als ik geld op iemand zijn steamaccount wil zetten, kan ik dat niet doen als een gift (zoals bij games), dus bestaat de kans dat ik onder zijn accountnaam. dit soort transacties verricht.

ik heb al wat keys gekocht op mijn 2e account (Troep uit kratjes kan ik dan gelijk craften waardoor ik minder hoef over te tanken naar me andere account), ik kan nergens lezen dat het niet toegestaan is.
accounts worden alleen verbannen, tijdens cheaten,hacken of het veroorzaken van grote problemen met je account. (bijvoorbeeld: GRATISGAMES.TK KOM SNEL KIJKEN spam)

en als ze toch gaan bannen, dan is het logisch dat ze jou 2nd account bannen. want daar doe je "slechte" dingen mee. Daar lig je toch niet wakker van ?

Pykow wijzigde deze reactie 05-08-2011 17:22 (7%)

• SaURoN
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

SaURoN

PSN: MethosNL

Topicstarter
quote:
Shabbaman schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 14:20:
[...]

Niemand had last van DF's idle programmaatje, en daar heeft Valve ook een stokje voor gestoken. Wat dat betreft gaat je motivatie niet op. Maar aangezien Valve hier gewoon geld aan gaat verdienen denk ik niet dat ze die arme DERP-3417 gaan bannen. Al zou het wel leuk zijn om z'n gezicht te zien als hij inlogd en al z'n items verdwenen blijken te zijn.
Denk niet dat je zijn gezicht ziet, maar eerder een hoop getier enzo :P

• Haas_nl
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 10-06 15:52
Aan achievements heeft valve schijt aan, maar cheaten met 2de accounts bannen ze wel.
Dus als je 2de accounts maakt zorg dan gewoon dat ie op andere pc staat of ander inlog op je pc en gebruik niet zelfde creditcard.
Ik heb geen idee hoe ideal werkt kwa privacy?? Iemand idee hier over?

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

quote:
Haas82 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 18:34:
Aan achievements heeft valve schijt aan, maar cheaten met 2de accounts bannen ze wel.
Dus als je 2de accounts maakt zorg dan gewoon dat ie op andere pc staat of ander inlog op je pc en gebruik niet zelfde creditcard.
Ik heb geen idee hoe ideal werkt kwa privacy?? Iemand idee hier over?
Die gaan via globalcollect, daar heeft Valve niets mee te maken.

• boe2
  • Registratie: november 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik heb daarnet de nieuwe fallout promo item gekregen. Waarschijnlijk krijg je die dus gewoon als je Fallout: Las Vegas bezit, want eerdere delen heb ik enkel op xbox ipv steam.

Best wel cool trouwens: Als je die pip-boy equippet verandert de building GUI van de engineer ook naar een fallout uiterlijk :D

boe2 wijzigde deze reactie 05-08-2011 18:41 (27%)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Ik weet niet hoeveel steamaccounts je kan registreren op een rekening nummer maar je hoeft niet bang te zijn dat je 2e account opeens kwijt raakt door wat items over te zetten. Er zijn zat mensen met een idle account en tot nu toe heeft Valve daar weinig tegen gedaan.
Steam(Valve) komt alleen in actie in gevallen van gehackte account en fraude (creditcard). Denk hier bijvoorbeeld aan een paar honderd keys kopen in de store en die dan snel doortraden naar andere accounts. Daar kunnen hele transacties in TF2 voor worden teruggedraaid. Tegenwoordig is die kans met gehackte accounts kleiner omdat keys een paar dagen niet tradeable zijn.

Ander nieuws, extreme flarejumping!

• TheAnthonyNL

TheAnthonyNL

PC Gamer

quote:
CapTVK schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 09:25:

Ander nieuws, extreme flarejumping!

[video]
Hehe dat is vet :D.

• Jesh

Jesh

Sweep the leg !!!

Meesterlijk!

Jesh wijzigde deze reactie 06-08-2011 11:21 (37%)

• Darkstone

Darkstone

Het kan altijd sneller.

quote:
Darkstone schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 01:33:
[...]

Er was niets te vinden over usp flood. Ik heb wel port forward ingesteld en het probleem is nu opgelost.

Ik had vroeger ook vaak dat hij bleef hangen bij 'sending client info'. Idem.
Iets te vroeg gejuichd: probleem is er nog steeds, en ik kan zo goed als niets instellen in mijn router....

Dan maar elke game 2x connecten :X

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 02:05

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Zoek je mensen om mee te gamen, of om gewoon mee rond te stoeien? Kom gerust langs in ons Discord kanaal.

• Teutates
Een vraagje heeft iemand hier wel is een custom map gemaakt ?
En is dat moeilijk ?

Gisteren nog eentje gespeeld die heel erg vet was :)
Maar die miste nog de textures :p

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

quote:
Teutates schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 17:03:
En is dat moeilijk ?

Ik heb vroeger erg veel tijd gestoken in GTKRadiant voor de Q3 engine. In principe is deze mapmaker/editor vrijwel het zelfde in gebruik als Valves Hammer Editor. Nog weinig geprobeerd met Hammer te werken though, ik ben geheel de interesse erin verloren :/ .

Zoek je mensen om mee te gamen, of om gewoon mee rond te stoeien? Kom gerust langs in ons Discord kanaal.

• Tsunami
  • Registratie: juni 2002
  • Niet online
Als je creatief bent is het niet moeilijk. Kwestie van wat Hammer tutorials volgen.
ik heb ooit een map gemaakt voor tf2 en op een eigen server gezet. was er 1 maandje mee bezig en heb ik maar 2 weken mee gespeeld, daarna alles weg gegooid

• Napo
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 09:26

Napo

[Oo[:::|:::]oO]

quote:
Tsunami schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 17:21:
Als je creatief bent is het niet moeilijk. Kwestie van wat Hammer tutorials volgen.
Creatief zijn is een klein onderdeel van het maken van een map. Het is belangrijk dat er een goede flow in de map zit.

[Oo[:::|:::]oO]

Waarom crash ik steeds wanneer ik de Got server join :S

Pykow wijzigde deze reactie 06-08-2011 19:02 (65%)

Je bent niet de enige met problemen. Ik krijg opeens een CD key authentication error als ik zelf een map wil starten. :?

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

quote:
Teutates schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 17:03:
En is dat moeilijk ?

Koeitje, Haas en TheJVH hebben hun eigen mappen als ik het goed herriner. misschien die lui DMmen?

• Darkstone

Darkstone

Het kan altijd sneller.

Ik heb nu heel vaak dat ik alt-tab, en het capture-the-flag of payload gedeelte van de UI onderin opeens weg is. Weet iemand de oplossing hiervoor?

record fix; stop werkt niet.

• martndemus
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 17-06-2014
quote:
Try: 'hud_reloadscheme'

Core i3 @3,66 | 8GB DDR3-1333 | Gigabyte H55N-USB3 | PC HD5770

• Teutates
quote:
Darkstone schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 23:03:
Ik heb nu heel vaak dat ik alt-tab, en het capture-the-flag of payload gedeelte van de UI onderin opeens weg is. Weet iemand de oplossing hiervoor?

Ik heb dat ook zo nu en dan :P
Ik rejoin dan de server gewoon :) en dan is het probleem voor mij weg ^^

@iedereen :)

Bedankt voor de tips zal eventjes zoeken :)

Teutates wijzigde deze reactie 07-08-2011 00:55 (7%)

• Phyxion

Phyxion

_/-\o_

quote:
Werkt dat ook tegen de bug dat de ene helft van je HUD rood is en de andere helft blauw? Die bug zit er al zo lang in en is nog steeds niet gefixed :') Net als de bug dat je soms geen team meer kan joinen na de map change omdat iemand anders de hele tijd net wat eerder is met het klikken op de deur en het team dan vol zit ;(

quote:
Phyxion schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 09:42:
[...]

Werkt dat ook tegen de bug dat de ene helft van je HUD rood is en de andere helft blauw? Die bug zit er al zo lang in en is nog steeds niet gefixed :') Net als de bug dat je soms geen team meer kan joinen na de map change omdat iemand anders de hele tijd net wat eerder is met het klikken op de deur en het team dan vol zit ;(
Tuurlijk het heet niks voor niks 'hud_reloadscheme. schemaherladen van je hud. Dus alles wordt opnieuw ingesteld. dat joinen heb ik nooit last van. ben regelmatig eerste op een nieuwe map en anders moet je autojoin kiezen.

vanmorgen op een server gezeten waar het gewoon echt niet erger kan. een spy die zegt dat ik cheat omdat ik hem steeds neer haal.
een demoman schiet stickies en dan vraagt die in de chat. why I have to shoot 8 stickys and then they blow one by one ?

een soldier die zegt: I saw a movie of the buff banner but i cant use it.
Dan zeg ik rustig: You have to load your Rage. krijg ik antwoord: Shutup im not RAGE-ing i cant use it !! 8)7

zucht :/

Pykow wijzigde deze reactie 07-08-2011 10:22 (3%)

• Haas_nl
Moeilijkste van eigen mappen maken is het optimaliseren en de grote hoeveelheid gezeik/ demotiverende bullshit dat je krijgt over je map verwerken ;) (dat is als je uberhaupt iemand zover krijgt om je map te testen)
HET IS EEN BETA MENSEN!!! ;)

Haas_nl wijzigde deze reactie 07-08-2011 11:04 (15%)

• Bozozo
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 24-11-2018

Bozozo

Your ad here?

Ik heb ooit voor CoD wat maps gemaakt... erg leuk om aan te beginnen maar een pain in the ass om af te maken :P

TabCinema : NiftySplit

• Haas_nl
Schaamteloze zelf promotie:
http://www.gamebanana.com/maps/45675
Toch wel jammer dat de map nooit suc6 is geworden omdat hij een servers crashed... Denk dat ik hem ff ga zoeken en kijken of ik het nu wel kan fixen.
Al weet ik niet of ik zin heb om weer te gaan lobbien om je map te laten testen...

Haas_nl wijzigde deze reactie 07-08-2011 11:11 (16%)

• Rynji
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 17-10 09:23
quote:
Phyxion schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 09:42:
[...]
Net als de bug dat je soms geen team meer kan joinen na de map change omdat iemand anders de hele tijd net wat eerder is met het klikken op de deur en het team dan vol zit ;(
Dat heb ik ook best vaak, dan moet je in de console 'jointeam random' typen, dan joined hij het team waar de minste in zitten.

i7 8700k @ 5GHz - GTX1080Ti - 1440p@144Hz Inventaris

• Haas_nl
quote:
Rynji schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 11:12:
[...]

Dat heb ik ook best vaak, dan moet je in de console 'jointeam random' typen, dan joined hij het team waar de minste in zitten.
Gewoon op enter rammen tot je ingame bent :)

• Teutates
quote:
Haas82 schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 11:09:
Schaamteloze zelf promotie:
http://www.gamebanana.com/maps/45675
Toch wel jammer dat de map nooit suc6 is geworden omdat hij een servers crashed... Denk dat ik hem ff ga zoeken en kijken of ik het nu wel kan fixen.
Al weet ik niet of ik zin heb om weer te gaan lobbien om je map te laten testen...
Interessant :)
Ik ga iniedergeval die map is bekijken :)

het is altijd leuk om custom maps te spelen :P soms zelfs op maps die imbalanced zijn :P
Waardoor bijvoorbeeld snipers grote voordeel hebben >_< het gevoel wat je krijgt als je dan achter de enemy lines komt en iedereen afmaakt is een goed gevoel :P

EDIT: Best een leuke map :) maar die signs maken het extra verwarrend in plaats van duidelijker :)
Vind ik persoonlijk :)

spoiler:
Die ingang via het dak met die vents zijn erg grappig :)

Teutates wijzigde deze reactie 07-08-2011 15:24 (12%)

• Haas_nl
Maarja: DATE ADDED
4 years ago
Al heb ik hem zelf net ook nog gespeelt kan nu wel redelijk goed mijn eigen map onafhankelijk playtesten :)
Fort team Charlie episode 1.9

YouTube: ‪Fort Team Charlie Episode 1.9 Part 1‬‏ - YouTube

(vergeet niet deel 2 te kijken)

Zou het niet zeggen als je de titel ziet maar dit is gewoon goed. Fatsoenlijke animatie ipv gmod crap, een redelijk scenario en best goede stemmen. Wat een verademing. :)

• Asskicker
Damd nice! Doet me wat denken een Red vs Blue, wat ook heel leuk was.

• Fl4pp13
  • Registratie: oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

quote:
CapTVK schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 10:13:
Zou het niet zeggen als je de titel ziet maar dit is gewoon goed. Fatsoenlijke animatie ipv gmod crap, een redelijk scenario en best goede stemmen. Wat een verademing. :)
Gmod hoeft niet altijd slecht te zijn, sterker nog, het is bij sommige animators een onderdeel van de workflow. Alle movement en animatie wordt eerst uitgewerkt in 3DsMax en de Source SDK, waarna via Gmod de moves kunnen worden uitgewerkt richting de definitieve video. :P

De rendering wordt via Gmod gedaan omdat de camera stuff een stuk makkelijker te regelen is dacht ik. Op de gast z'n channel staan nog een aantal video tutorials mocht je verder geïnteresseerd zijn.
quote:
Tsunami schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 17:21:
Ben ik het niet mee eens.

Creativiteit is erg handig met het maken van een globale indeling en vooral de aankleding. Maar dat maakt het nog geen strategische gebalanceerde map.
quote:
Darkstone schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 23:03:

Als je windowed speelt gebeurd dit nog wel eens soms, maar veel minder vaak als in fullscreen.
Window kun je met -noborder ook gewoon fullscreen laten weergeven. Alt-tabben is dan ook veel sneller.
Het is niet zozeer dat ik een lage dunk heb van Gmod. Zeker niet, je kan er een hele mooie dingen mee maken. Het is meer het feit dat het merendeel van de youtube filmpjes die Gmod gemaakt worden volkomen crap zijn. Maar nu is dat geen nieuws op Youtube. Je moet er nooit teveel van verwachten.

P.S.
Ik zie dat Maxof2sd het ook zo ziet. (dat er nog mensen dit serieus nemen in de comments daar vind ik helemaal hilarisch ) ;)

YouTube: ‪How to make a popular TF2 GMod video‬‏ - YouTube

CapTVK wijzigde deze reactie 09-08-2011 17:01 (12%)

• Asskicker

Asskicker wijzigde deze reactie 09-08-2011 16:57 (86%)

• D4NG3R

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

quote:
;w _/-\o_ ;w
En het is nog de harde waarheid ook..

• Terminal13
Ik wacht alleen nog op "Meet the Pyro" :D Misschien krijgen we (lees: wij pyro's) ook eens goede wapens... oh wacht... althans... een upgrade voor de shotgun zou mooi zijn :D

Maar die video geeft wel duidelijk aan dat de classes een beetje verwaterd zijn en dat zie je ook terug op de servers. Mensen hebben geen idee wat ze moeten doen en met welke class ze nou echt het verschil kunnen maken.

Al ben ik wel blij met m'n sandvich, want de medics van tegenwoordig zijn ook niet meer wat ze waren ;)

• Pheace
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 18:19

Pheace

The Eviler of Evil

Mijn god, trade beta :D

out of game traden, 250 item limiet in 1 trade, en support voor het ruilen van Steam Gifts voor ingame items... haha :D

Scammers krijgen me daar een blow zeg _/-\o_

Pheace on Steam | Ik verkoop Steam games op de V&A

goede update van steam.
Traden zonder TF2 eerst op te starten is al ideal.
geen limiet van 9 items meer. dus je kan lekker grote trades doen in 1x.
Game gifts kan je nu fair traden . koop een game als gift naar je eigen email adress. en je heb hem als gift die je weer weg kan geven.

friends kun je nu taggen in groepjes, maakt het een stuk overzichtelijker.

Dit is een groot nieuws. Ik had al wat geruchten gezien van de STS (Steam Translation Server) maar het is toch nog snel gegaan.Het feit dat je nu in in Steam zelf op een betrouwbare manier TF2 items voor games (gifts) zet eigenlijk het grootste gedeelte van de originele TF2 markt buiten spel waar je maar moest vertrouwen op de tegenpartij. Maar belangrijker is dat Valve hiermee het fundament voor een algemeen trading systeem legt.
Dit zou net zo goed kunnen werken met Terraria of andere games met een ingame trading systeem. Ok, het is nu nog een beta met TF2 items maar daar blijft het zeker niet bij. Als Valve andere makers kan overtuigen om hun trading via dit systeem te laten verlopen hebben we heel iets anders.

Voorbeeld, mensen kunnen tijdens steamsales nu alvast wat gifts kopen voor later "stock up".

Dit verdient eigenlijk een eigen thread.

CapTVK wijzigde deze reactie 10-08-2011 09:02 (5%)

• FullCirCle
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 30-11-2015
Dit is een mooie update. Ik had al een paar games over die ik wilde traden voor TF2 stuff maar dat is een heel gedoe en je zit met 2 aparte systemen te werken wat scams in de hand kan werken. heel er gtof van steam.

• Kees Klaassen
Het dumpen van een link, zonder enige verdere uitleg of duiding is niet de bedoeling

PWM wijzigde deze reactie 10-08-2011 22:22 (76%)

Zo vandaag maar eens uitgebreid met de Buff Banner lopen spelen. Je mist best wel je shotgun maar als je hem eenmaal vol hebt kan je aardig wat dmg doen. Zeker als je teammates ook in de buurt zijn.

• Pimorez
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
quote:
CapTVK schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 23:04:
Zo vandaag maar eens uitgebreid met de Buff Banner lopen spelen. Je mist best wel je shotgun maar als je hem eenmaal vol hebt kan je aardig wat dmg doen. Zeker als je teammates ook in de buurt zijn.
Ja, alleen op de momenten dat ik de Buff Banner gebruik heb ik nou juist vaak een enemy de lucht in geschoten en geen rockets meer.. Dan is het dus even reloaden en hopen dat ik niet ondertussen dood ben voordat ik een airrocket kan plaatsen of die persoon heel stom aan het doen is..

Last.fm

quote:
CapTVK schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 23:04:
Gisteren maar eens met de Butt Banner (batallion's backup) gespeeld, maar daar kan je ook echt niks zinnigs mee doen.

Dat zag ik. Misschien dat ik steeds op de verkeerde plek was maar ik heb hem niet zo vaak zien afgaan. Toch is het een "makkelijker" wapen omdat je alleen maar wat damage moet tanken. Met een medic is dat een fluitje van een cent.

Ik dat het geheim van alle banners zit in het feit dat je eigenlijk met teammates moet samenwerken en oprukken . Ik vind buff banners in m'n eentje activeren altijd een beetje zonde.

Buff Banner : deal 600 dmg
Batt. Backup : receive 350 dmg
Concheror : 1133 dealt or 333 received

Ik heb de laatste tijd trouwens last van FPS freezes. Gewoon mid game staat me scherm voor een seconde helemaal stil. Zien jullie dat ook vaker of moet ik een verse TF2 install doen?

• Terminal13
quote:
CapTVK schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 10:26:
Ik heb de laatste tijd trouwens last van FPS freezes. Gewoon mid game staat me scherm voor een seconde helemaal stil. Zien jullie dat ook vaker of moet ik een verse TF2 install doen?
Heb ik ook regelmatig last van (pas sinds een paar dagen) en het maakt niet uit op welke server.

Het valt me wel op; als ik TF2 herstart, dat Steam dan TF2 gaat syncen (paar keer gezien). Dus mogelijk zit de fout in TF2 zelf en ligt het niet aan onze computers.

• Darkstone

Darkstone

Het kan altijd sneller.

quote:
Ik ook. Ik dacht dat dat aan kpn lag... met net_graph zie ik dat packets opeens vertragen (geen loss). Erg irritant.

• g0tanks
quote:
Daar heb ik een paar weken geleden ook iets over gepost en ik heb er nog steeds last van.

Pagina: 1 2 3 ... 49 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True