Ik heb vroeger best veel TF2 gespeeld onder de naam Timon (of T!m0n, zoiets in ieder geval).
Er waren toen nog best veel verschillende GoT teams, zat toen in Team-5.
Ik kan me eigenlijk niet meer herinneren dat ik met dat team überhaupt pcw's gespeeld heb, volgens mij is het al snel uitgestorven toen
Na een tijdje was ik TF2 best wel zat en later kwam dat item systeem erin, dit leek me echt helemaal niks en heb daardoor ook een lange tijd geen TF2 meer gespeeld.
Nu laatst las ik weer over TF2 en wat mensen die ik ken gingen het spelen, omdat het f2p geworden is. Nu heb ik het zelf ook weer opgestart en het bevalt me eigenlijk heel erg goed (met het item systeem).
Vind het erg leuk om dingen te vinden en om alles te halen. Ik heb ook al aardig wat geld uitgegeven aan sleutels in de store

Ik heb sinds gisteren alle milestones voor de classes (Medic, heavy & pyro had ik al van 'vroeger').
Ik merk wel als ik op de GoT server speel dat ik nog redelijk onder het niveau van de 'geharde spelers' zit. Ik doe in ieder geval mijn best en word al snel op fouten gewezen (wat heel erg helpt

).
Ik ga mij sowieso weer vaker vertonen op de GoT server en hopelijk word ik snel weer een fatsoenlijke speler
Ik speel het liefst soldier waar ik nu ook een strange rocket launcher voor heb en een grijs viking helmpje. Daarnaast vind ik het ook wel leuk om sniper te gaan, maar dat is niet heel vaak nodig.
Met the Huntsman nagel je soms best mooi ventjes aan de muur:
clickable