Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er wordt al sinds mannco store misbruik gemaakt van de onwetendheid van casual players en F2P's. Treurig om te zien hoe weinig ethisch besef sommigen hebben. :-(

Het gaat er vrij gehaaid aan toe. Een select groepje ripoff traders gingen gewoon met item scanners op pubservers op zoek naar bills, buds, max hat. Ik kwam ze ook wel eens out-of-the-blue tegen met de vraag of ik m'n max hat wilde traden. Met zo'n scanner kan je namelijk precies zien wat een speler in z'n BP heeft. Zodra ze een slachtoffer hadden gevonden kochten ze, met wat mooipraterij die vervolgens voor een handvol wapens en/of een hat. Op Facepunch was er zelfs een speciale thread aan gewijd: "ripoff trading megathread"

Nog bonter maakten ze het met een premium abo via SourceOP. Daar konden ze ook scannen op nieuwe unusuals. Daarna was het een kwestie van kijken hoe "noob" de eigenaar was, friendrequest sturen, babbeltje maken en z'n unusual zien los te praten voor een fractie van de prijs. En die unusuals waren best wat waard: $100-200+.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-10 22:40
CapTVK schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:51:
Ik kwam ze ook wel eens out-of-the-blue tegen met de vraag of ik m'n max hat wilde traden.
Yup. Prem spelers die pubs afstruinen op zoek naar buds :N

Maar goed, zoiets heeft de waarde die je er zelf aan toekent. Laten we nou niet net doen alsof je je hypotheek ermee kan betalen. Er zijn nu mensen die daadwerkelijk geld betalen voor een unusual, als iedereen straks klaar is met TF2 is de waarde volledig verdampt. Het is een pyramidespel waar enkel Valve beter van wordt.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het zijn meer de tieners die het doen en voor hun kan 100$ een leuk extraatje zijn. Maar het blijft schokkend hoe weinig moreel besef ze hebben. Maar je hebt gelijk dat in het eind al die unusuals geen cent waard zijn als TF2 over z'n hoogtepunt heen is. Via F2P heeft het weer even een boost gehad maar het spelersaantal loopt al weer geleidelijk terug.

Voordeel is wel dat het met support voor TF2 komend jaar weer even goed zit. Al heb ik wel het idee dat TF2 nu vooral een testcase is om te zien op hoeveel manieren je geld uit een online FPS kan trekken. Maar ook hier wordt de spoeling dun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 18:21

TheAnthonyNL

PC Gamer

Ik zou het leuk vinden om te zien dat alle promo (max head , buds etc) items te koop zijn in de mann co store voor een normaal prijsje, 100% dat de market dan totaal inzakt.

[ Voor 6% gewijzigd door TheAnthonyNL op 18-10-2011 11:21 ]

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

GAMEKINGZ schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 11:19:
Ik zou het leuk vinden om te zien dat alle promo (max head , buds etc) items te koop zijn in de mann co store voor een normaal prijsje, 100% dat de market dan totaal inzakt.
:Y

En dan spelen mensen teminste eens NIET voor de hats maar voor het spelen :) . Aangezien je dan de hats + eventuele effecten (Sunrays, hearts) ect kan kopen in de mannco store.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extraxyz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-09 17:05
Nou fijn dat Valve die random crashes heeft gefixt d:)b

Not. Alweer 3 keer hl2.exe gezeik gehad vandaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 18:21

TheAnthonyNL

PC Gamer

D4NG3R schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:29:
[...]

:Y

En dan spelen mensen teminste eens NIET voor de hats maar voor het spelen :) . Aangezien je dan de hats + eventuele effecten (Sunrays, hearts) ect kan kopen in de mannco store.
1. Helemaal mee eens :D

2. Met de items bedoelde ik dus niet de unusuals die zal je dan nog altijd zelf uit een crate zien te trekken.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
CapTVK schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 10:56:
Het zijn meer de tieners die het doen en voor hun kan 100$ een leuk extraatje zijn.
Maar hoeveel unusuals worden er nu uiteindelijk echt gecasht, en in hoeverre is er sprake van een zeepbel? Ik kan me met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat iemand $100 voor zoiets neerlegt. Goed, die mensen bestaan, maar ik heb zo het idee dat er meer unusuals zijn dan mensen die er zo veel geld voor neer willen leggen. Dat betekent dat er sprake is van een zeepbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shabbaman schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:12:
[...]

Maar hoeveel unusuals worden er nu uiteindelijk echt gecasht, en in hoeverre is er sprake van een zeepbel? Ik kan me met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat iemand $100 voor zoiets neerlegt. Goed, die mensen bestaan, maar ik heb zo het idee dat er meer unusuals zijn dan mensen die er zo veel geld voor neer willen leggen. Dat betekent dat er sprake is van een zeepbel.
Ga maar eens op een unusual trade server zitten ;)
Toen ik mijn unusuals nog had, kreeg ik gelijk aanbiedingen van 60 a 70$
Daarna zijn de hats weer flink gedaald door de nieuwe effecten en was me hat nog maar 35 euro waard en met geluk weg kunnen trade voor MW3 van 60 euro.

Er was zelfs een speler die trots verteld dat hij 3 unusuals heeft gekocht en pas 1 week tf2 speelde.
2 hats van 100$ en 1 van 60$.
Hij liet mij zijn hats zien en na een pricecheck leken dit ook gewoon de markt waarde te zijn.

Valve moet gewoon stoppen met items, maar zich alleen richten op maps en misschien een nieuwe gamemode. maak meer TC_ maps (alleen TC_Hydro heb je nu)

Daarnaast ga je nooit unusual effecten of limited items (zoals buds ,bills, max head) in de store vinden.
omdat ze zelf weten dat ze dan spelers gaan verliezen.

EDIT: wat heeft deze update nou veranderd ? ik crash nog steeds

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-09 20:34
Ik heb helemaal geen last van al dat item gezeur.
Als je het gewoon negeert dan is het net alsof het niet bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:19
Haas_nl schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:04:
Helemaal mee eens. Ben een F2P speler en ik let er nooit op en heb er nog nooit last van gehad.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haas_nl schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:04:
Hear hear. Het hele hat gebeuren kan echt aan mijn reet oxideren. Hoewel ik er stiekem toch wel genot van ondervind om mensen met unusuals extra hard neer te focussen :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
  • Fixed a frequent server crash related to packfiles
  • Fixed the following items not being able to be used in the Rebuild Headgear recipe: Lo-Fi Longwave, Loyalty Reward, Spiral Sallet, Summer Shades, Scout Flip-Flops, Lucky No. 42, Summer Hat, Killer Exclusive, Ball-Kicking Boots, Merc's Pride Scarf, Manniversary Paper Hat
Ze weten niet wat ze willen daar bij Valve :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Siempie schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 21:16:
[...]

Helemaal mee eens. Ben een F2P speler en ik let er nooit op en heb er nog nooit last van gehad.
Je krijgt geen hoedjes totdat je iets koop in de Mannco store. Zodra je ze zelf ook krijgt gaat het je zeer zeker wel opvallen ;) hetzelfde bij 2 kameraden van mij. Eerst hadden ze zoiets van: Hah!? Wat is het probleem nou aan hoedjes? Ik hoef ze niet.

Hebben ze wat gekocht in de store en opeens willen ze elk hoedje hebben wat er is :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
D4NG3R schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:36:
[...]

Je krijgt geen hoedjes totdat je iets koop in de Mannco store. Zodra je ze zelf ook krijgt gaat het je zeer zeker wel opvallen ;) hetzelfde bij 2 kameraden van mij. Eerst hadden ze zoiets van: Hah!? Wat is het probleem nou aan hoedjes? Ik hoef ze niet.

Hebben ze wat gekocht in de store en opeens willen ze elk hoedje hebben wat er is :+ .
Dus dat is de reden dat ik nooit hoedjes krijg?
Apart aangezien ik het spel gewoon origineel heb gekocht ooit.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Dan ben je niet F2P :+ ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valve is lekker consistent op dit moment. :S

Ben benieuwd of Spiral Knights nu een rush van spelers krijgt om ff snel die ridderhelm te scoren. Ik krijg de indruk dat ze binnen Valve zelf ook niet meer precies weten welke kant ze op moeten met crafting&trading.

@Hexta, Als je een premium speler kan je gewoon hat drops krijgen. Hoeveel uur staat er op de teller?

Vroeger duurde het gemiddeld zo'n 300 uur voor een hat drop maar ik heb het idee dat het sneller gaat.

[ Voor 28% gewijzigd door CapTVK op 19-10-2011 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedjes, zijn net als elk ander item, gewoon random.

Zelf krijg ik ongeveer één hoedje in de 3 weken, dus ik zal dan wel erg veel geluk hebben.

@CapTVK: dat Sprial Knights hoedje is al een tijdje te krijgen hoor, al vanaf het moment dat het spel in Steam terecht kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat weet ik, ik heb zelf ook nog gescoord door Spiral Knights te spelen. Hij ziet er wel grappig uit.

Zie trouwens nu dat de hats die je daarmee craft untradeable worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Afbeeldingslocatie: http://images.cheezburger.com/completestore/2011/10/19/fbc45edc-fbd3-4354-a864-a006e36d1b1f.jpg

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-09 18:30
Extraxyz schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:35:
Nou fijn dat Valve die random crashes heeft gefixt d:)b

Not. Alweer 3 keer hl2.exe gezeik gehad vandaag..
4 keer in nog geen uurtje spelen. Gaat de lol snel van af op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

CapTVK schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:04:
Vroeger duurde het gemiddeld zo'n 300 uur voor een hat drop maar ik heb het idee dat het sneller gaat.
Ik heb in de 354 uur speeltijd op de PC heb ik nog GEEN random hat-drop gekregen.. Alleen maar promotiespul of andere meuk die je gratis krijgt.

[ Voor 34% gewijzigd door D4NG3R op 19-10-2011 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valve heeft de hats gewoon niet tredable gemaakt ,waardoor het moeilijk wordt om paper hats te verzamelen en deze om te zetten naar normale hats.
Je krijgt promo hats en free hats van valve die je misschien niet leuk vindt. dus mag je deze nu craften maar niet ruilen.

en daarnaast zijn hats super goedkoop ;)
1 refined voor een craft items. boeie dat er een andere naam staat.

BTW iedereen kan nu een unusual hat kopen :P
koop mapstamps en je krijgt een hat met map stamps effect.
http://tf2b.com/item/76561197983132287/213348189
Of holy glow effect die wat beweegt:
http://tf2b.com/item/76561197983132287/139415987

[ Voor 24% gewijzigd door Pykow op 19-10-2011 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
Pykow schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 14:34:

BTW iedereen kan nu een unusual hat kopen :P
koop mapstamps en je krijgt een hat met map stamps effect.
http://tf2b.com/item/76561197983132287/213348189
Of holy glow effect die wat beweegt:
http://tf2b.com/item/76561197983132287/139415987
*kuch* slowpoke :P

Dat kan altijd al, wat trouwens ook wel leuk/kansloos is: je kan die map stamp hoed levelen, als je 25 stamps koopt gaat hij 1 level hoger (naar zilver) en bij 200 stamps zit je al op Unobtanium.

Oh, en dat is per map 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door RaCio op 19-10-2011 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RaCio schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 14:57:
[...]

Dat kan altijd al, wat trouwens ook wel leuk/kansloos is: je kan die map stamp hoed levelen, als je 25 stamps koopt gaat hij 1 level hoger (naar zilver) en bij 200 stamps zit je al op Unobtanium.

je hebt er niks aan ;) alleen de naam past je dan aan.
maar de postzegel effect was nooit zichtbaar. tenminste niet zo duidelijk als nu.

Updates op dit moment doen me denken aan THE WAR update in 2008 ;)
Iedere dag 1 update behalve in het weekend, dat duurde op 2 weken voordat ze het voor elkaar hadden.
Omdat ze demomaknight hadden toegevoegd was er veel veranderd aan melee en lopen.

Nu is dat het geval met de Misc. items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
[b][message=36958352,noline]@Hexta, Als je een premium speler kan je gewoon hat drops krijgen. Hoeveel uur staat er op de teller?

Ik zag overigens net dat ik toch 1 hoedje heb :) van een drop.
De anderen heb ik gekregen.

Steam zegt:
Team Fortress 2
124.7 hrs on record
Maar ik geloof dat hij sinds mijn stat reset ook opnieuw is gaan tellen?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
RaCio schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 14:57:
[...]

Dat kan wel uit als je zelf een map gemaakt hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zie je daar nog iets van? Afgezien van een spoor van stamps als je rondloopt.

En TF2 heeft echt kuren vandaag. Ik loop de spawn uit op granary en BAM! Beeld stil en looping sound. Ik hou het maar even bij traden voor vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extraxyz
Het lijkt wel alsof elke golf van hl2.exe crash het heel team meesleurt. Al een paar keer gezien dat opeens heel het team leegliep en ik 2 seconden later aan de beurt was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Time Bandit
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-03-2024
Ik wordt er echt schijtziek van, klote hl2.exe.....
Normaal (wat je normaal noemt, maar ik was er gewend aan geraakt) kreeg ik dat bericht pas nadat ik het spel had afgesloten...

nu, na de laatste update, krijg ik het als ik het zit te spelen.... beetje jammer, ben je medic, boven aan de lijst... 4 dominations in 1 life, nog niet dood en dan lagged die en wordt je uit het spel geflikkerd...
heerlijk...

net weer, ben lekker bezig als heavy, 3 dominations, hebben bijna de cap... en ja hoor... ik wordt er uit geflikkerd...

pffff, VALVE houdt zich aan zich woord en update wanneer ze het hebben aangekondigd... krijg je een spel vol met bugs en glitches...
als ze nou gewoon VALVE time aanhouden, dan hebben we tenminste een goedlopend spel....

True, het is ook nooit goed, en we lopen continu te klagen maar alsjeblieft zeg... ik was aan de VALVE time gewend....
Dan wordt die update uitgebracht? prima, 2 dagen later is ook goed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Ik probeer het over een paar dagen nog wel eens... TF2 is bij mij echt compleet onspeelbaar geworden. Behalve de regelmatige crashes is de framerate ook ingekakt én heb ik op elke server lag (maar wel een ok ping). Nice going Valve!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Time Bandit schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 17:20:
Ik wordt er echt schijtziek van, klote hl2.exe.....
Normaal (wat je normaal noemt, maar ik was er gewend aan geraakt) kreeg ik dat bericht pas nadat ik het spel had afgesloten...

nu, na de laatste update, krijg ik het als ik het zit te spelen.... beetje jammer, ben je medic, boven aan de lijst... 4 dominations in 1 life, nog niet dood en dan lagged die en wordt je uit het spel geflikkerd...
heerlijk...

net weer, ben lekker bezig als heavy, 3 dominations, hebben bijna de cap... en ja hoor... ik wordt er uit geflikkerd...

pffff, VALVE houdt zich aan zich woord en update wanneer ze het hebben aangekondigd... krijg je een spel vol met bugs en glitches...
als ze nou gewoon VALVE time aanhouden, dan hebben we tenminste een goedlopend spel....

True, het is ook nooit goed, en we lopen continu te klagen maar alsjeblieft zeg... ik was aan de VALVE time gewend....
Dan wordt die update uitgebracht? prima, 2 dagen later is ook goed....
Iemand die mijn mening deelt hier over Valve ;)
ik moet het niet flikken op me werk om een update te maken en dan mensen steeds laten crashen en dat al bijna 1 week lang. IPV zich druk maken over hats en items, Craftable, Trade etc.
moeten ze zich een volledig richten op HL2.exe Crash die je nu ingame krijgt, Die je altijd krijgt als je het spel afsluit en de performance , FPS Drops etc fixen. Source engine is krachtig genoeg voor games met maximaal 4 spelers (left4dead2, portal2) bij CSS moet je maar eens de fps_max aanpassen, dan crash je ook gelijk.

Ik speel alles op high settings en me FPS locked op 60 FPS (kan de game ook op 125 fps zetten, maar ik wil me kaart niet overbodig belaste als ik op high settings speel)
heb nu vaak zat dat me fps dropts naar 45 in 1 seconde en daarna weer op 60 vast staat.
Ze hebben nog 1 week om mensen te vrede te houden en om geld via mann co store te krijgen.
Volgende week donderdag gaan de meeste beginnen aan BF3 en week later MW3. Dag F2P :D

[ Voor 11% gewijzigd door Pykow op 19-10-2011 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duuuuuuussssss die fix van de fix van de fix is nog steeds bollocks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Draaien jullie allemaal custom spul er naast of iets dergelijks? Ik heb juist sinds de laatste update eens geen crashes waarbij ik die vroeger wel regelmatig had :+

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Phyxion schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 18:33:
Draaien jullie allemaal custom spul er naast of iets dergelijks? Ik heb juist sinds de laatste update eens geen crashes waarbij ik die vroeger wel regelmatig had :+
Ik ook niet. Wel met pvhud overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gebruik alleen de Germ3n hud. Ziet er goed uit en wordt goed geupdate.

net 10 minuutjes kunnen spelen en gelijk een random crash.
Zat in een team met 5 engineers en je raad het al dik verloren.
2e ronde was er iets meer variatie en hielden we het goed vol 2 minuten later crash time.

Ach morgen krijgen we weer een update :D
Manniversary Paper Hat is no longer craftable
TF2 still crashing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Waarom is er echt ALTIJD overtime? Haal dan gewoon de timer weg; er komen toch wel een paar minuten bij.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Siempie schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 21:31:
Waarom is er echt ALTIJD overtime? Haal dan gewoon de timer weg; er komen toch wel een paar minuten bij.
Als je gravelpit in tournament mode speelt is er geen overtime :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Ga ik die lekker doen :P

Net 5 potjes pushload gedaan (Frontier) en bij elke verdedingsronde ging de teller op 0, 100 meter voor de volgende checkpoint. Telkens overtime en bij 2 van de 3 verdedingsrondes duurde het écht lang voordat die kar bij de checkpoint aankwam. Huppetee, weer ruim 5 min erbij.

Het is niet dat ik niet lekker speelde of zo, het waren mooie potjes, ik had hoge K/D ratios en stond elke keer weer bovenaan de lijst. Maar toch, ik wil wel winnen :P Je doet zelf ook je best om die kar bij een checkpoint te krijgen voordat de tijd op is, waarom krijgt de tegenpartij dan weer 10 min extra? Nog net effe een suicide attack met veel airblasts met nog 4 seconden op de teller doe ik nu ook niet meer; het heeft toch geen nut.

Edit: Hmm, tournament zal je wel niet zomaar kunnen doen. Dan voeg ik straks de Tweakers server wel even aan de lijst toe. Vind me zelf nu wel goed genoeg om niet helemaal voor paal te staan.

[ Voor 11% gewijzigd door Ample Energy op 19-10-2011 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Time Bandit
Pykow schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 18:25:
[...]
Iemand die mijn mening deelt hier over Valve ;)
Weet je, op zich vind ik het helemaal niet erg dat Valve time er is, het spel brengen ze wel uit, en als dat een beetje later is.... Lekker boeie, wereld vergaat niet.
(Dat van half-life 2 ep 3/ half-life3, is een ander verhaal ;) dat motten ze gewoon afmaken)

Ik vind dit gewoon niet normaal, dit hoort niet te kunnen, ze moeten zich richten op die hl2.exe en niet op crap hoedjes (alhoewel die nieuwe medic hat wel zeer gaaf is)
Phyxion schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 18:33:
O-) geen custom hud, nog geen script... speel al die tijd, 4 jaar, "Vanilla" maar dan met unlocks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Om iedereen even op te vrolijken. Ik heb als laatste actie nog twee buds kunnen veilen voor het goede doel en ik heb vandaag de laatste bijdrage gestort.

De GOTKWF actie "Credit to Team" is nu officieel gesloten. Eindbedrag: 1066€ *O* :Y *O*

www.staoptegenkanker.nl/Credit-to-Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Laatst online: 18-09-2024
CapTVK schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 22:50:
Om iedereen even op te vrolijken. Ik heb als laatste actie nog twee buds kunnen veilen voor het goede doel en ik heb vandaag de laatste bijdrage gestort.

De GOTKWF actie "Credit to Team" is nu officieel gesloten. Eindbedrag: 1066€ *O* :Y *O*

www.staoptegenkanker.nl/Credit-to-Team
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

*O* wat een mooi bedrag zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag een TF2 update van 109 MB zonder uitleg ;)
hebben ze het crashen dan eindelijk gefix na 1 week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Pykow schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 08:04:
Vandaag een TF2 update van 109 MB zonder uitleg ;)
hebben ze het crashen dan eindelijk gefix na 1 week.
Tuurlijk niet :)

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Ze hebben bijna elke dag al updates met crash fixes vrijgegeven, wat wil je meer? Al dat geklaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extraxyz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Laatst online: 26-09 09:26
Pykow schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 18:25:
[...]
Ze hebben nog 1 week om mensen te vrede te houden en om geld via mann co store te krijgen.
Volgende week donderdag gaan de meeste beginnen aan BF3 en week later MW3. Dag F2P :D
Gelukkig, nog maar 1 week en dan zijn alle zeikerds hopelijk vertrokken naar BF3 en MW3, kunnen ze daar lekker gaan lopen zeiken over crashes en bugs...
Dan kan de rest van de TF2 community weer genieten van het spel, waar we inmiddels al meer dan 4 jaar lang plezier van hebben. Ondertussen meer updates hebben gehad dan welk ander spel dan ook evenals meer GRATIS content dan welk ander spel dan ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

chrisO schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 10:16:
[...]

Gelukkig, nog maar 1 week en dan zijn alle zeikerds hopelijk vertrokken naar BF3 en MW3, kunnen ze daar lekker gaan lopen zeiken over crashes en bugs...
Dan kan de rest van de TF2 community weer genieten van het spel, waar we inmiddels al meer dan 4 jaar lang plezier van hebben. Ondertussen meer updates hebben gehad dan welk ander spel dan ook evenals meer GRATIS content dan welk ander spel dan ook!
Inderdaad, en van al dat gezeik (van Pykow) wordt het ook echt niet beter. Bugs blijven bestaan en Valve lost ze tenminste op binnen niet al te lange termijn. Bij de meeste games moet je maanden wachten totdat ze bugs oplossen dus we hebben echt niks te klagen.
Gisteren overigens ook een CTD gehad, gewoon restarten en verder spelen, zo erg is het nou ook weer niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Laatst online: 24-09 18:30
Phyxion schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 10:18:
[...]

Inderdaad, en van al dat gezeik (van Pykow) wordt het ook echt niet beter. Bugs blijven bestaan en Valve lost ze tenminste op binnen niet al te lange termijn. Bij de meeste games moet je maanden wachten totdat ze bugs oplossen dus we hebben echt niks te klagen.
Gisteren overigens ook een CTD gehad, gewoon restarten en verder spelen, zo erg is het nou ook weer niet :)
True, er is zeuren en er is zeuren, feit blijft wel dat door dit soort crashes
Extraxyz schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 17:10:
Het lijkt wel alsof elke golf van hl2.exe crash het heel team meesleurt. Al een paar keer gezien dat opeens heel het team leegliep en ik 2 seconden later aan de beurt was..
in een ogenblik hele servers leeg lijken te lopen, wat de speelbaarheid niet bepaald verbetert. Hulde voor alle nieuwe content en de levende community eromheen, maar dit soort bugs zouden er toch voordat een patch tussenuit gereleased wordt uitgehaald moeten worden, en niet daarna met een aantal patch 'fixes'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Laatst online: 18-09-2024
zo dit maakt mun ochtend weer goed! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-10 22:52
Siempie schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 21:41:
Ga ik die lekker doen :P

Net 5 potjes pushload gedaan (Frontier) en bij elke verdedingsronde ging de teller op 0, 100 meter voor de volgende checkpoint. Telkens overtime en bij 2 van de 3 verdedingsrondes duurde het écht lang voordat die kar bij de checkpoint aankwam. Huppetee, weer ruim 5 min erbij.
In PL kan je het aflopen van de timer uitstellen door naast de kar te blijven staan. Als er niemand (van het aanvallende team) pushed dan is het binnen 5 seconden afgelopen, dus je moet gewoon de cart area defenden om te winnen op dat moment.
(Of je speelde op een server met custom setting wat dat betreft).

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
MrAngry schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 12:15:
[...]

In PL kan je het aflopen van de timer uitstellen door naast de kar te blijven staan. Als er niemand (van het aanvallende team) pushed dan is het binnen 5 seconden afgelopen, dus je moet gewoon de cart area defenden om te winnen op dat moment.
(Of je speelde op een server met custom setting wat dat betreft).
Hmm, dat kan het verklaren. Er was een hele stroom tegenstanders en het gevecht was natuurlijk bij de kar. Elke keer als er iemand in de buurt van die trein loopt (Frontier = huge plateau en groot 'duwbereik') wordt die timer dus weer gereset.
Ik speel bijna altijd Pyro, maar airblasten heeft dan dus ook geen nut. De timer is al gereset en ze worden toch niet ver genoeg geblazen om niet binnen 5 seconden weer bij die kar te zijn.
D4NG3R schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 10:36:
[...]

Ik heb wel een paar dingen, zoals een pompoenhoofd. Het valt me ook wel op, maar ik let er gewoon totaal niet op. En ik ga echt geen geld uitgeven aan een hoedje, dus ik zal ze ook nooit echt krijgen. En ik verander niet zomaar, dus met 1 hoed denk ik niet dat ik ineens alle hoedjes wil :P

Hoe krijgt je wapen een nieuwe rank eigenlijk? Of kan dat niet als F2P speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Dat kan alleen met strange weapons welke je niet kan krijgen als F2P.

Koop gewoon een cheap wapen van 35 eurocent ofzo, ben je alweer premium member en kan je alles :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-10 23:59

Wiethoofd

Broadcast TOM

D4NG3R schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 14:31:
Dat kan alleen met strange weapons welke je niet kan krijgen als F2P.
Als F2P kan je wel items naar je toe getrade krijgen, iets terugruilen kan niet.
Koop gewoon een cheap wapen van 35 eurocent ofzo, ben je alweer premium member en kan je alles :9 .
Zonde, staat er 4,65 loos te zijn in je steam wallet

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Valve fix die poep! :+ 1 potje en 6 keer een crash, ben ik niet van je gewend... :'(

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

Wiethoofd schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 15:07:
[...]

Als F2P kan je wel items naar je toe getrade krijgen, iets terugruilen kan niet.
Alleen maar normale wapens toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

DrumandBass schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 15:40:
Valve fix die poep! :+ 1 potje en 6 keer een crash, ben ik niet van je gewend... :'(
Ligt het niet aan jou gewoon ??!

Ik heb zowel voor als na de patches de afgelopen week of zo zonder crashes zitten gamen :)

Enige wat ik zo nu en dan weleens heb is een crash melding als ik de game afsluit, maar dat boeit me niet zo... als het voor de rest maar gewoon werkt!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
nero355 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 17:00:

Ik heb zowel voor als na de patches de afgelopen week of zo zonder crashes zitten gamen :)
Zeg dat maar niet te hard, dat zei ik vanochtend ook en vanaf een uur geleden crash ik elk half uur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phyxion schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 10:18:
[...]

Er zit een groot verschil in zeuren ja ;)

Ik zeur niet over de items of wat dan ook. Maar als softwareontwikkelaar kan ik me er niet zo bij neerleggen dat een miljoenen bedrijf zo arrogant is om updates te maken die de software weer kapot maakt.

[ Voor 34% gewijzigd door Pykow op 20-10-2011 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
Misschien betaald EA valve om Tf2 buggen te maken tot bf3 gereleased is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
  • Laatst online: 06-09 20:47
Pykow schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 19:36:
[...]

Ik zeur niet over de items of wat dan ook. Maar als softwareontwikkelaar kan ik me er niet zo bij neerleggen dat een miljoenen bedrijf zo arrogant is om updates te maken die de software weer kapot maakt.
Dat is iets wat helaas niet te voorkomen is.
Ook al ben ik met je eens dat het niet echt professioneel is dat ze het niet echt snel gefikst hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Pykow schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 19:36:
[...]

Dan heb je duidelijk totaal geen inzicht in software ontwikkeling, laat staan in games. Sowieso is TF2 zo enorm groot dat als je een grote update uitbrengt het gewoon onmogelijk is om alles te testen en het is nou niet iets wat kritisch is om absoluut te moeten draaien.. Ze brengen ongetwijfeld zo snel mogelijk een update uit. Vervelend, absoluut, maar jij zeikt echt overal op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Team Fortress 2
  • Improvements to client stability related to loading mesh content during gameplay
  • Fixed an engine error that mentioned CL_CallPostDataUpdates
  • Fixed "Not Usable in Crafting" text not appearing under certain conditions on item tooltips in the trading UI
Undocumented changes
  • The Bazaar Bargain no longer clears the head bonus if you miss, instead taking one head away.
  • Added new Halloween Special background.
Ik vind die Bazaar Bargain buff wel leuk :)

Halloween komt er aan!

[ Voor 7% gewijzigd door Asskicker op 21-10-2011 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Iedere crash van een Valve game of steam zelf wordt trouwens automatisch gerapporteerd aan Valve (zie steamerrorreporter.exe). Ze zullen dus vanzelf wel zien hoe veel crashes er voor komen en ze krijgen genoeg info om de crashes te onderzoeken en te gaan fixen.
Een spel zoals TF2 is natuurlijk ook niet te vergelijken met een toepassing die binnen een bedrijf draait met misschien een paar honderd gebruikers. TF2 draait op heel uiteenlopende hardware, nog enkele verschillende Windows versies, en er zijn honderduizenden gebruikers. De software zelf is ook zo complex dat je onmogelijk alles kan testen, al twijfel ik er niet aan dat Valve een hele hoop testen uitvoert voordat ze een update uitbrengen.
Crashes onderzoeken en oplossen is geen werkje van een uurtje, dat kan zonder probleem enkele dagen duren vooraleer het probleem gevonden, opgelost en getest is. Dus gewoon even geduldig wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phyxion schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 21:14:
[...]

Dan heb je duidelijk totaal geen inzicht in software ontwikkeling, laat staan in games. Sowieso is TF2 zo enorm groot dat als je een grote update uitbrengt het gewoon onmogelijk is om alles te testen en het is nou niet iets wat kritisch is om absoluut te moeten draaien.. Ze brengen ongetwijfeld zo snel mogelijk een update uit. Vervelend, absoluut, maar jij zeikt echt overal op.
Welke grootte update ?
Items toevoegen moet geen effect hebben, kan alleen de performance achteruit halen maar niet laten crashen.
2 misc slots hebben ze al werkend in de beta dus mag ook geen fout opleveren.

Gisteren wisselde ik van scout naar sniper had ik opeens rode medic handen met een sniper er tussen in het blauwe team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asskicker schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 07:34:
Team Fortress 2

Undocumented changes

The Bazaar Bargain no longer clears the head bonus if you miss, instead taking one head away.
Hmmm, dat is toch een redelijke buff voor iemand die kan snipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Pykow schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 08:43:
[...]
2 misc slots hebben ze al werkend in de beta dus mag ook geen fout opleveren.
Ik weet dat je geen ketenanalyse hebt gestudeerd, en ook al ben ik geen programmeur moet ik toch zeggen dat je hier een aantal stappen overslaat. Laten we er vanuit gaan dat de oorzaak ligt bij die misc slots. Op zich niet zo vreemd, de item loadout wordt op verschillende manieren gebruikt in het spel en aangezien dat systeem ook net verandert is kan het best zijn dat ze ergens een verkeerde verwijzing hebben laten staan. Stel, het ligt aan de loadout. Als je TF2 speelt dan kan je moeilijk om je loadout heen, dus dan zou je zeggen dat je merkt dat het spel crasht en dat er iets mis is. Wat uit verschillende reacties in dit topic blijkt, en overigens ook uit iedere match die je speelt waarin niet iedereen constant crasht, is dat de crash niet consequent te triggeren is door een event dat iedere speler veelvuldig aanroept. Ik heb bijvoorbeeld nog geen crash meegemaakt en ik speel nooit spy, dus een hypothese zou kunnen zijn dat het ligt aan de loadout van de spy.

Jouw stelling is nu dat Valve in de beta had kunnen opmerken dat het spel crasht, en daar de oorzaak van had kunnen achterhalen. Daar heb je op zich gelijk in, maar zoals ik hiervoor ook al aangaf is het percentage spelers dat crasht, laat staan het percentage spelers dat veelvuldig crasht, niet heel erg groot is. Laten we voor het gemak stellen dat dat 10% is. Het aantal spelers dat dagelijks TF2 speelt (of idlet) is nu 48457. Het aantal spelers dat crashes ondervind is bij mijn aanname van 10% 4846. Hoeveel spelers zitten er in de beta? Ik kan dit niet achterhalen, maar de beta staat in ieder geval niet in de Steam-lijst met spellen die veel gespeeld worden. Als het percentage spelers gelijk blijft is het aantal spelers dat crashes ondervindt in ieder geval een stuk lager. Vervolgens is het de vraag wat die spelers doen met zo'n crash; wellicht leggen ze zelf de link helemaal niet met de beta. Wat waarschijnlijk is is dat het percentage spelers dat last heeft van crashes zelfs lager ligt, aangezien de speeltijd per speler in de beta ook een stuk lager ligt dan bij final TF2. En dan nog: stel dat het inderdaad door een specifiek event getriggerd wordt, dan kan het zo zijn dat dat event in de beta nooit voorkomt (bijvoorbeeld: 20 spelers op een server, payload maps, spelers die geen spy spelen, spelers die niet dezelfde custom hud als jij hebben) waardoor het percentage nog veel lager komt te liggen. Daarnaast kan het ook aan de hardware liggen (het eeuwige excuus: dat Battlefield 2 crasht ligt niet aan de brakke programmeerkunsten van Dice maar aan de hardware van Shabbaman, ook al heeft Shabbaman in geen enkel spel dat niet door Dice is geprogrammeerd ooit last van een BosD), en bij zo'n kleine groep spelers is het maar de vraag of er mensen zijn met een hardware setup die gelijk is aan die van jou. Met andere woorden: het is niet onwaarschijnlijk dat Valve dit in de beta niet heeft opgemerkt.
Pykow schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 08:43:
Gisteren wisselde ik van scout naar sniper had ik opeens rode medic handen met een sniper er tussen in het blauwe team.
Tsja, dat soort bugs hebben er altijd al in gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shabbaman schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:41:
[...]

Ik weet dat je geen ketenanalyse hebt gestudeerd, en ook al ben ik geen programmeur moet ik toch zeggen dat je hier een aantal stappen overslaat. Laten we er vanuit gaan dat de oorzaak ligt bij die misc slots. Op zich niet zo vreemd, de item loadout wordt op verschillende manieren gebruikt in het spel en aangezien dat systeem ook net verandert is kan het best zijn dat ze ergens een verkeerde verwijzing hebben laten staan. Stel, het ligt aan de loadout. Als je TF2 speelt dan kan je moeilijk om je loadout heen, dus dan zou je zeggen dat je merkt dat het spel crasht en dat er iets mis is. Wat uit verschillende reacties in dit topic blijkt, en overigens ook uit iedere match die je speelt waarin niet iedereen constant crasht, is dat de crash niet consequent te triggeren is door een event dat iedere speler veelvuldig aanroept. Ik heb bijvoorbeeld nog geen crash meegemaakt en ik speel nooit spy, dus een hypothese zou kunnen zijn dat het ligt aan de loadout van de spy.

Jouw stelling is nu dat Valve in de beta had kunnen opmerken dat het spel crasht, en daar de oorzaak van had kunnen achterhalen. Daar heb je op zich gelijk in, maar zoals ik hiervoor ook al aangaf is het percentage spelers dat crasht, laat staan het percentage spelers dat veelvuldig crasht, niet heel erg groot is. Laten we voor het gemak stellen dat dat 10% is. Het aantal spelers dat dagelijks TF2 speelt (of idlet) is nu 48457. Het aantal spelers dat crashes ondervind is bij mijn aanname van 10% 4846. Hoeveel spelers zitten er in de beta? Ik kan dit niet achterhalen, maar de beta staat in ieder geval niet in de Steam-lijst met spellen die veel gespeeld worden. Als het percentage spelers gelijk blijft is het aantal spelers dat crashes ondervindt in ieder geval een stuk lager. Vervolgens is het de vraag wat die spelers doen met zo'n crash; wellicht leggen ze zelf de link helemaal niet met de beta. Wat waarschijnlijk is is dat het percentage spelers dat last heeft van crashes zelfs lager ligt, aangezien de speeltijd per speler in de beta ook een stuk lager ligt dan bij final TF2. En dan nog: stel dat het inderdaad door een specifiek event getriggerd wordt, dan kan het zo zijn dat dat event in de beta nooit voorkomt (bijvoorbeeld: 20 spelers op een server, payload maps, spelers die geen spy spelen, spelers die niet dezelfde custom hud als jij hebben) waardoor het percentage nog veel lager komt te liggen. Daarnaast kan het ook aan de hardware liggen (het eeuwige excuus: dat Battlefield 2 crasht ligt niet aan de brakke programmeerkunsten van Dice maar aan de hardware van Shabbaman, ook al heeft Shabbaman in geen enkel spel dat niet door Dice is geprogrammeerd ooit last van een BosD), en bij zo'n kleine groep spelers is het maar de vraag of er mensen zijn met een hardware setup die gelijk is aan die van jou. Met andere woorden: het is niet onwaarschijnlijk dat Valve dit in de beta niet heeft opgemerkt.

[...]

Tsja, dat soort bugs hebben er altijd al in gezeten.
Dubbele misc slot was al aanwezig in de BETA en als ik daar gewoon een server join met 24 man (die toen vol zat) zag ik niemand crashen/uitvallen of last hebben van FPS drops. dan praten we ook niet over de zelfde hardware configuratie.
24 man op een beta server of 24 man op een final tf2 server moet geen verschil maken.

Er zijn een paar oorzaken die de crash kunnen veroorzaken.
1. Spy loadout in combinatie met unusual effects. Als een spy zich vermomt als een medic met een unusual hat, dan wordt het effect ook overgenomen. Voor deze update kreeg je geen unusual effect.
Omdat niet iedereen unusual hats heeft + de kans dat een spy zich vermomt als iemand met een unusual hat is ook redelijk klein. Random crash is dus mogelijk

2. SourceOP heeft bepaalde server instellingen die niet meer werken en dat is voor valve ook niet op te lossen, maar ze kunnen het wel ontdekken.

3.Hardware problemen op oude PC's kan een probleem zijn, maar daar hebben alle ontwikkelaars last van.
Mooi verhaal van dice, de meeste game ontwikkelaars laten alle items streamen en installeren zeer weinig op de HDD waardoor de game minder performance heeft, er slechter uit kan zien en niet efficiënt met het geheugen om gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
CapTVK schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:51:
[...]

Hmmm, dat is toch een redelijke buff voor iemand die kan snipen.
Hoe kan je iemand die kan snipen nog buffe?
Volgens mij alleen om er een bunker omheen te bouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
M'n max. spelers optie is stuk bij Upward. Kom altijd in een server met 29 man, terwijl m'n max. op 24 staat. Vind 't niet erg, beetje rampagen is altijd wel leuk. Ook meteen een mooie reden om andere classes te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Pykow schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:13:
[...]

Dubbele misc slot was al aanwezig in de BETA en als ik daar gewoon een server join met 24 man (die toen vol zat) zag ik niemand crashen/uitvallen of last hebben van FPS drops. dan praten we ook niet over de zelfde hardware configuratie.
24 man op een beta server of 24 man op een final tf2 server moet geen verschil maken.
Je begrijpt het verschil tussen 10% van 40k spelers en 10% van 40 spelers wel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-09 16:08

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Het is de laatste aantal dagen erg met de crashes. Ik speel vaak in een server met 32 man en soms zie je in een keer het player aantal van 32 naar 15 ofzo vallen. Ik heb hier zelf ook last van :(, ik speel nooit een spy xD.
Dit is pas sinds de introductie van een aantal nieuwe patches (iets van 2 weken?). Dus om te zeggen dat maar 10% last heeft van zulke crashes lijkt me raar :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shabbaman schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:09:
[...]

Je begrijpt het verschil tussen 10% van 40k spelers en 10% van 40 spelers wel toch?
nee, als ik op een server zit met 24 spelers (waar TF2 eigenlijk voor gebouwd is, Dat geeft valve ook zelf toe)
dan verwacht ik 48 misc items en 25 hats en 72 custom weapons. maximaal.

ik heb toch niks te maken met andere loadout slots in TF2 ?
Ok dat Loadout server eruit klapt kan wel de oorzaak zijn van de dubbele misc. maar dat is al opgelost.

maar dat je zomaar uit het spel klapt hl2 reageer niet meer.
moet je dat toch ook in de BETA merken ?

ik denk dat er wel meer dan 10% last heeft.
Alle steamforums en overige forums heeft iedereen het over crashing.

of het zijn juist die 10% gamers die actief TF2 spelen en er over beginnen en de overige 90% zijn idlers of spelers die herfstvakantie hebben, spelers die niet vaak spelen. zijn genoeg accounts die niks doen.
ik heb zelf ook 3 accounts. dus 1/3 deel van mijn accounts heeft nu last van de errors.

[ Voor 23% gewijzigd door Pykow op 21-10-2011 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Valve alleen de mensen die het volgens hen verdienen om te crashen laat crashen. Ze hebben gewoon de laatste jaren je handel en wandel binnen TF2 in de gaten en als je veel scheld/te vaak hard geluid door je microfoon laat klinken (muziek/rage), je veel idled of je grieft, dan word je nu gestraft met crashes. Terecht, vind ik. Dat is de enige manier waarop je spel leuk kan houden voor de Free 2 Play-mensen. Die spelen het spel tenminste zoals het bedoeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
Mijn god.
Sp3ci3s8472 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:13:
Het is de laatste aantal dagen erg met de crashes. Ik speel vaak in een server met 32 man en soms zie je in een keer het player aantal van 32 naar 15 ofzo vallen. Ik heb hier zelf ook last van :(, ik speel nooit een spy xD.
Dit is pas sinds de introductie van een aantal nieuwe patches (iets van 2 weken?). Dus om te zeggen dat maar 10% last heeft van zulke crashes lijkt me raar :P.
Ach, al is het 50%... wat ik laat zien is dat het numeriek niet onlogisch is dat Valve dat in de testfase niet gezien heeft. Dat neemt niet weg dat het gewoon triest is dat iets dat wel werkte nu niet meer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

LUH-3417 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:29:
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Valve alleen de mensen die het volgens hen verdienen om te crashen laat crashen. Ze hebben gewoon de laatste jaren je handel en wandel binnen TF2 in de gaten en als je veel scheld/te vaak hard geluid door je microfoon laat klinken (muziek/rage), je veel idled of je grieft, dan word je nu gestraft met crashes. Terecht, vind ik. Dat is de enige manier waarop je spel leuk kan houden voor de Free 2 Play-mensen. Die spelen het spel tenminste zoals het bedoeld is.
Lol, als ze dit doen gaan ze klanten verliezen. Ik doe geen van deze dingen, ik speel op een server waar je voor vloeken wordt gebanned :p. Geen micro hier, geen idling, geen grieving.
Ten tweede speel ik het spel pas sinds 2 maanden en heb ik een item gekocht zodat het voor mij niet meer Free 2 play is.

Zover ik kan nagaan zijn die crashes @random, ik heb ze vanaf 1 seconde in een server tot 30 minuten spelen.

Ik denk dat dit dus onzin is, zonder bron helemaal.
Kan ook zijn dat ik enig sarcasme mis in jouw text :+.

@Shabbaman
Ze hebben het niet ondervonden in de beta? Tijd om de beta dus te instaleren...

[ Voor 7% gewijzigd door Sp3ci3s8472 op 21-10-2011 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• born4trance
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 21:02
Pffffffff, ik word echt schijtziek van die hl2.exe crashes. Eerst dacht ik dat het aan m'n pc lag maar het gebeurd op alle systemen waar het spel op geïnstalleerd staat.... :(

Het is al een tijdje gaande, maar het gebeurd altijd op willekeurige momenten (na respawn, kiezen van een character of het selecteren van een menu-keuze).

Wanneer lossen ze dit probleem nou eens op :'(
LUH-3417 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:29:
Bron-vermelding?

[ Voor 45% gewijzigd door born4trance op 21-10-2011 15:36 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Volgens mij hebben we de keuze tussen linker- of rechterduim :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is geen bron. is gewoon een trol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• born4trance
Pykow schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:08:
[...]

Ergens jammer... dan waren we achter de oorzaak ;)

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
Pykow schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:08:
[...]

Een trol? Iedereen die om een bron vroeg is een trol. De poster is een creatieve grappenmaker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-10 16:54
Haha, LUH-3417 moet inderdaad boeken gaan schrijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

hmm ben niet van het klagen. maar hl2.exe stopt na 5sec op een server

ansich niet erg voor een keertje, maar elke keer..... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Accident schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:55:
hmm ben niet van het klagen. maar hl2.exe stopt na 5sec op een server

ansich niet erg voor een keertje, maar elke keer..... ;(
ach wij zijn de ongelukkige 10% :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident

Accident

's Happen

Wordt een lange week tot BF3 heb ik het idee...

...en zal je zien, dat wordt ook een bug-festijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
Sp3ci3s8472 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:14:
[...]@Shabbaman
Ze hebben het niet ondervonden in de beta? Tijd om de beta dus te instaleren...
Ze hebben het niet ondervonden omdat er zo weinig mensen op die beta spelen, en ook al crashte daar ooit eens iemand, die gaat dat niet direct melden.

Jullie missen het punt allemaal. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident

Accident

's Happen

Nee schatAss, mis geen punt, snap eea ook wel, maar was ff frustie zonet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Kreeg zojuist een update (zet net steam aan) hopen dat het nu wel weer iets doet :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extraxyz
De GoT server zit wel een beetje teleurstellend leeg de laatste weken.. terwijl 't eerst vrijwel elke avond gezellig vol zat. Speelt er niemand meer of is iedereen verspreid over andere servers en wil niemand GoT als eerste joinen :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hangt ervan af. Je moet gewoon kijken of je wat mensen kan inviten. Als er eenmaal 6 man rondlopen loopt ie vanzelf vol.

En dat er vandaag nog niemand opzit kwam omdat ie nog niet uptodate was. Net gebeurt. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Time Bandit
oja, als je het probeert vol te spelen, laat LUH dan geen demo zijn...
die loopt dan als een debiel stickeys te spammen waardoor ik al snel een andere server zoek...
das gewoon niet leuk spelen.

of helemaal geen demos dan.... kut klasse

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziezo map staat voorlopig even op cp manor event.

[ Voor 6% gewijzigd door CapTVK op 21-10-2011 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Ik heb nu minder crashes. Net wel een hele heftige... mn laptop is helemaal van slag nu, o.a. de harddisk flipt helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 17:17
net lekker gespeeld op de GOT server, was weer gezellig en een top ping moet ik zeggen!
Nu een biertje doen! tot de volgende keer *favorites*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• born4trance
Het is nu wel erg raak met de crashes. Iedere keer wanneer ik verbinding heb gemaakt met een server en een class wil kiezen, crasht 't zooitje... het word alsmaar slechter -_-

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Time Bandit schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:39:
oja, als je het probeert vol te spelen, laat LUH dan geen demo zijn...
Ik als demo kan nooit erger zijn als Viqun met een direct hit of NMX als sniper. Ik ben een prutser. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, m'n eerste crash ooit in TF2, na een uurtje spelen...

Maar zo te lezen hierboven ben ik niet de enige... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Heerlijk, vandaag weer eens crashvrij kunnen gamen, lekker de cp_manor_event op de GoT server gedaan.

En nog leuker, een Conscientious Objector gevonden, ding is gewoon 10 eu in de Mann Co store. En later nog de Photo Badge gevonden, jammer dat die Decal Tool zo duur is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-10 01:31
Als je wat metals er voor over hebt heb ik nog wel zon decal ding voor je wiet
Pagina: 1 ... 15 ... 49 Laatste

Let op:
~[html]De gegevens van de tweakers server kun je <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/36477087#36477087"><b>hier</b></a> vinden. Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!

Het verhandelen van items is hier niet toegestaan.~[/html]