@ Wiethoofd, ik doe aan crowdsourcing. Geef de mensen de ruwe data en ze komen als ze willen er zelf wel uit
Maar zonder gekkigheid, toen ik de random trekking eenmaal had gedaan kwam ik een beetje achter de beperkingen van Google docs. Het werkt wel aardig voor simpele dingen maar als je eenmaal richting de 1000 (multivariable) records gaat. Dan wil Google docs niet zo lekker meer werken. Ik heb toen maar alle nodige data gecopy-paste.
De volgende grote klus is alles uit te delen aan de winnaars. Ik ga er vanavond mee beginnen.
Nog even wat anders. Vanilla spelen was best leuk. Een beetje wennen maar het was mooi om te zien hoe alle classes opeens weer in hun oorspronkelijke combat class worden geduwd. De heavy moest het doen zonder zijn sandwich, GRU, tomislav en was opeens weer echt aangewezen op z'n medic (zonder was ie best kwetsbaar), spies konden niet meer aanklooien met de Deadringer en de enforcer en demoman werd in de juiste handen

((met een medic) weer wat hij was :
een one man army
Zoals ik al zei, ik vond het best leuk om weer even Vanilla te spelen en gisteravond was het eigenlijk te kort. Ik zal voor de steamgroup nog wat events plannen in de avond.