Tot wanneer loopt die cashback actie van mastercard?
/edit 17 september dus
/edit 17 september dus
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2011 17:53 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2011 17:53 ]
Verwijderd
Bedoel je dit?Verwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 17:44:
Ik heb een vraagje, ik heb ergens in 1 van de DELL topics gelezen,
Hoe je de probleem met de fan ken stoppen?
Als ik even een filmpje afspeel of een spelletje, dan gaat me fan gelijk blazen met hete lucht??
Als je fan gaat blazen met hete lucht is het waarschijnlijk om je systeem af te koelen. Als je fan nou ging blazen met lucht op kamertemperatuur dan zou het inderdaad raar zijn...Verwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 17:44:
Ik heb een vraagje, ik heb ergens in 1 van de DELL topics gelezen,
Hoe je de probleem met de fan ken stoppen?
Als ik even een filmpje afspeel of een spelletje, dan gaat me fan gelijk blazen met hete lucht??
Verwijderd
Verwijderd
1) Ja, vriend van me had een config van 1085 euro, pakte toen een sleeve erbij a 17 euro en kon toen de 90 euro bon gebruiken waardoor de prijs uiteindelijk 1060~ werd.. dus doen!Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:24:
1.) Met deze installatie kom ik uit op 990 euro, dan is het toch verstandig er nog iets kleins bij te nemen omdat ik dan de 60 euro code kan gebruiken?
2.) Heeft iemand de - ik stop hem alvast in mijn maandje en sla hem op - truuk al uitgeprobeerd?
Zodat je vooraf kan configureren en backlit kan toevoegen en daarna zonder de URL te veranderen je
gewenste laptop via haalmeeruitjecard kan afrekenen. Werkt(e) dit?
Verwijderd
Verwijderd
Jep, dit werkte bij mij! Cashback tegoed staat al in mijn overzicht op haalmeeruitjecard.nl.Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:24:
2.) Heeft iemand de - ik stop hem alvast in mijn maandje en sla hem op - truuk al uitgeprobeerd?
Zodat je vooraf kan configureren en backlit kan toevoegen en daarna zonder de URL te veranderen je
Hmmm of de bikini babes hebben hem per ongeluk in het zwembad laten vallen...Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:47:
LOL nu is m'n AC adapter ook nog overleden! Zo lijkt het tenminste. Geen sap meer en het ringetje aan het uiteinde van het snoer licht ook niet meer op...
Mijn adapter maakte overigens ook zo'n knisperend geluid en werd soms bloedheet. Wellicht is het Turkse klimaat net teveel geworden voor het ding.
[ Voor 34% gewijzigd door TFBlitzwing op 13-09-2011 11:49 ]
"I tried being reasonable, I didn't like it"
Verwijderd
Je kunt ook naar deze kijken:Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 10:24:
Jongens. Ik snap dat er een sheet is om te kunnen opzoeken of je de beste prijs/product combinatie hebt.
Toch - omdat er ook 'tijdelijke' aanbiedingen zijn - wil ik nog even van jullie horen of dit een goede deal is:
I7 2630 750GB harde schijf 6 GB ram 1080p backlit
en dan pak ik die laptop deal, een 10% code en de 21% van cashback.
Dan zijn er nog 2 dingen die ik moet weten:
1.) Met deze installatie kom ik uit op 990 euro, dan is het toch verstandig er nog iets kleins bij te nemen omdat ik dan de 60 euro code kan gebruiken?
Verwijderd
Ow LOL, hij doet het alweer.Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 11:47:
LOL nu is m'n AC adapter ook nog overleden! Zo lijkt het tenminste. Geen sap meer en het ringetje aan het uiteinde van het snoer licht ook niet meer op...
Mijn adapter maakte overigens ook zo'n knisperend geluid en werd soms bloedheet. Wellicht is het Turkse klimaat net teveel geworden voor het ding.
Verwijderd
De voorwaarden van Haalmeeruitjecard.nl:vorda schreef op woensdag 14 september 2011 @ 13:47:
Iemand enig idee hoe ik tegenwoordig de beste korting vanuit België krijg? Is het een optie dat ik hem anders gewoon laat leveren in NL (vriend werkt in philips eindhoven) om van jullie mooie kortingen te genieten? Of werkt die MasterCard korting niet met een Belgische MC?
[ Voor 16% gewijzigd door Nivali op 14-09-2011 18:01 ]
Verwijderd
Sorry voor de late reactie, maar waarom zou je de N55 geen 15.6"laptop meer kunnen noemen? Als ik kijk naar de maten:Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 21:17:
De accuduur is een stuk minder. De speakers zijn minder (tenzij je de bijgeleverde externe sub gebruikt..), en bovendien vind ik dat je de N55 nauwelijks meer een 15.6" laptop kan noemen.. . Bovendien heb je voor €650 een xps 15 met 1080p, i7, 6GB, GT525m met de haalmeeruitjekaart actie.
Als je een betere grafische kaart wilt, je hebt geen mastercard, en de accuduur is onbelangrijk: een goede concurrent. In alle andere gevallen: xps.
[ Voor 5% gewijzigd door Frank Martin op 15-09-2011 10:41 ]
De mijne heb ik gewoon van de intel site gehaald en werkt zonder probleem.Hakulaku schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:54:
Hallo Mensen,
Tijdje niet meer op dit forum geweest. Ben lang met mijn XPS15 aan de haal geweest maar ondervind sinds kort toch een groot klote probleem. Mijn wirelessdriver veroorzaakt BSOD (driver_power_state_failure). Ga maar eens een recente driver proberen en hopelijk lost dit het probleem op.
Weet iemand toevallig of ik die van de intel site moet halen of van de dell site?
Ik denk dat de beste oplossing gewoon zal zijn om zo een extern ush bluetooth stickje te gaan halen en de bluetooth van de wireless kaart gewoon uitzetten.TFBlitzwing schreef op donderdag 15 september 2011 @ 11:40:
Mijn draadloze verbinding valt de hele tijd weg, en met het uizetten van Bluetooth is het probleem opgelost. Nu vind ik dat best irritant omdat ik een bluetooth muis heb (Logitech diNovo), en ik vaak mijn BB sync via Bluetooth. Heeft iemand hier een oplossing voor gevonden? Dat Wifi en Bluetooth naast elkaar blijven werken?
Ik denk het haast van wel, helaas. Ik heb er in ieder geval onder linux ook last van als 'power management' op de wireless kaart is geactiveerd. Wat nog zou kunnen is dat er iets mis is met de antenne, maar de lijkt me een standaard component die bij elke laptop op dezelfde manier gemonteerd is (namelijk geïntegreerd in 't beeldscherm).wezep schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:13:
Is dit een specifiek XPS15 probleem mbt deze wireless/BT kaart?
Of juist een Intel probleem?
Kan me niet voorstellen dat elke Intel 6230 kaart dit probleem heeft (dus ook in andere laptops).
Heb er zelf ook last van, echter ik gebruik BT (nog) niet.
"Man fears the darkness, and so he scrapes away at the edges of it with fire." - Rei Ayanami
Het gaat voor zover ik weet alleen over de Intel 1030 kaart, en het is een probleem dat bij andere modellen laptops ook voorkomt. Een andere oplossing die ik heb gevonden is het uitschakelen van wireless-N en alleen op wireless-G blijven plakken. Maar ook dat vind ik niet echt relaxed moet ik zeggen:-)wezep schreef op donderdag 15 september 2011 @ 12:13:
Is dit een specifiek XPS15 probleem mbt deze wireless/BT kaart?
Of juist een Intel probleem?
Kan me niet voorstellen dat elke Intel 6230 kaart dit probleem heeft (dus ook in andere laptops).
Heb er zelf ook last van, echter ik gebruik BT (nog) niet.
Oke, ik heb mijn wireless drivers geupdate maar dit bleek de problemen niet op te lossen.Hakulaku schreef op donderdag 15 september 2011 @ 10:54:
Hallo Mensen,
Tijdje niet meer op dit forum geweest. Ben lang met mijn XPS15 aan de haal geweest maar ondervind sinds kort toch een groot klote probleem. Mijn wirelessdriver veroorzaakt BSOD (driver_power_state_failure). Ga maar eens een recente driver proberen en hopelijk lost dit het probleem op.
Weet iemand toevallig of ik die van de intel site moet halen of van de dell site?
https://www.flickr.com/people/137281057@N05/
Die heb ik ook, k weet ook niet waarom ie erop zit.. als je m probeerd te gebruiken doet ie ook niks.. iig bij mij niet.Enes_81 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 14:43:
Ik heb net mijn XPS 15 binnen, wat een geluid! wat een scherm! Super!
Maarrr, waarom heb ik in godsnaam het teken van de Indiase Rupee op toets 4 ?
Heb door middel van de "&vw=classic" truuc gekozen voor een "Internal Backlit US/International Qwerty Keyboard"
https://www.flickr.com/people/137281057@N05/
Ik had hem in revieuws niet gezien, vandaar dat ik het vroeg, ach het zal mij 2 weken storen, daarna zie ik het niet meer.matsotten schreef op donderdag 15 september 2011 @ 19:16:
Dat teken is standaard, ik heb hem ook onder de 4 en heb het normale keyboard dat je krijgt
Wss gaat het toch niet lukken om met de ssd in de caddy windows te installeren en te booten. Is mij ook niet gelukt,andere gebruikers ook niet. Meer ervaringen zijn eerder in het topic terug te vinden.Bartjeh schreef op donderdag 15 september 2011 @ 08:53:
Gister eindelijk mijn caddy binnen gehad. Dus vanavond m'n ssd inbouwen.
Nu heb ik alleen geen sata kabel en heb ik ook geen usbstick (Niet van tevoren over nagedacht toen ik de boel bestelde) . Weet iemand of ik mijn mp3-speler (creative zen style 100) ook bootable zou kunnen maken? Zonder blijvende schade natuurlijk
Kan natuurlijk ook eerst m'n ssd op de plek van m'n hdd inbouwen zodat ik wel nog m'n dvdspeler kan gebruiken, maar daar heb ik eigenlijk niet zoveel zin in
Per ongeluk hyperthreading uitgezet?Enes_81 schreef op donderdag 15 september 2011 @ 23:02:
Na een aantal keer opnieuw opstarten zie ik nog maar 4cores/treats in taakbeheer , voorheen waren dit er 8 (i7-2630QM) , iemand een verklaring?
Dan moet ik toch even vermelden dat ik gewoon het dollar teken daar heb zitten (wel zonder doorlopende streep, maar daar heb ik eigenlijk nooit eerder opgelet)matsotten schreef op donderdag 15 september 2011 @ 19:16:
Dat teken is standaard, ik heb hem ook onder de 4 en heb het normale keyboard dat je krijgt
[ Voor 0% gewijzigd door Creadion op 15-09-2011 23:18 . Reden: dollar teken daar heb teken? nee.. dollar teken daar heb zitten* ]
Waar zit de aan/uit switch dan ? welke applicatie , of welke driver is daar verantwoordelijk voor?
[ Voor 25% gewijzigd door NSG op 16-09-2011 07:31 ]
Hmm gister niet zoveel tijd gehad om het te testen. Eerste keer gewoon windows starten met caddy erin, zag die de schijf wel, netjes geïnstalleerd (edit: Hier bedoel ik dat windows de schijf installeert, niet dat ik windows op de schijf installeerdenuz schreef op donderdag 15 september 2011 @ 22:07:
[...]
Wss gaat het toch niet lukken om met de ssd in de caddy windows te installeren en te booten. Is mij ook niet gelukt,andere gebruikers ook niet. Meer ervaringen zijn eerder in het topic terug te vinden.
[ Voor 6% gewijzigd door Bartjeh op 16-09-2011 09:15 ]
Sorry, maar het is mij gewoon gelukt om Windows 7 x64 te installeren op de caddy en ervan te booten. Vervolgens heb ik wel bij schijfbeheer van mijn oude harde schijf een partitie maken voordat ik die kon gebruiken.denuz schreef op donderdag 15 september 2011 @ 22:07:
[...]
Wss gaat het toch niet lukken om met de ssd in de caddy windows te installeren en te booten. Is mij ook niet gelukt,andere gebruikers ook niet. Meer ervaringen zijn eerder in het topic terug te vinden.
Kun je hem niet via apparaatbeheer uitschakelen?Phoebe schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 13:51:
Heeft iemand dit ook
Als ik het touchpad uit zet (met Fn-F3), dan gaat het lampje branden.
Maar de muis kan ik gewoon blijven bewegen met het touchpad.
Ik wil hem graag uitzetten want ik kom bij het typen er veel te vaak langs (2 keer in dit stukje al, dat mijn cursor ineens heel ergens anders staat).
Ik heb m'n xps15 ook zojuist ontvangen, maar moet helaas nog wachten op de caddy (zo'n 4 weken). Ben wel erg benieuwd naar je bevindingen!Bartjeh schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 07:59:
[...]
Hmm gister niet zoveel tijd gehad om het te testen. Eerste keer gewoon windows starten met caddy erin, zag die de schijf wel, netjes geïnstalleerd (edit: Hier bedoel ik dat windows de schijf installeert, niet dat ik windows op de schijf installeer). Zie hem alleen in de explorer niet terug, wel in apparaatbeheer en in de bios. Gewoon schijfje mounten met Daemontools en zo proberen te installeren wilde in ieder geval niet
Vanavond iets meer tijd en dan ga ik het gewoon anders proberen(Ondanks ervaringen van anderen in dit topic
)
Rookworst zonder 'r' is ookworst
Verwijderd
Verwijderd
Op pagina 47 van het betreffende forum is nog een reactie te vinden die ook last van heeft van de usb-poorten. En die reactie is deze maand geplaatst... (vandaar mijn ongerustheid)Enes_81 schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 17:52:
@Dataloss , als ik zo kijk zijn het best oude berichten intussen vast opgelost met driver update.
Heb mijn XPS sinds gister, externe hdd, usb sticks, en externe muis doen het gewoon
Verwijderd
Even via schijfbeheer een "eenvoudige" (volgens mij heette het zo) partitie aangemaakt op de ssd. Daarna gewoon met daemon tools ISO ingeladen en geïnstalleerd, loopt allemaal prima nu! Moet alleen even drivers gaan downloaden via m'n oude installatie aangezien ik geen e-sata kabeltje heb om de drivers via de cd te installerenRalf Bimbo schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 14:13:
[...]
Ik heb m'n xps15 ook zojuist ontvangen, maar moet helaas nog wachten op de caddy (zo'n 4 weken). Ben wel erg benieuwd naar je bevindingen!
Tot die tijd ga ik het alleen met de SSD op de plaats van de HDD doen.. geen zin om over 4 weken alles weer opnieuw te installeren.. Maar wel leuk om te weten of het iets uithaalt om straks de HDD / SSD weer om te wisselen.
Ik zie hier iets over het hoofd denk ik. Heb m'n XPS nog niet aangezet, ben meteen de HDD gaan vervangen voor de SSD.. maar als ik nu W7 wil gaan installeren vraagtie om de stuurprogramma's van de cd/dvd station. Ik installeer overigens via USB.Bartjeh schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 19:39:
[...]
Even via schijfbeheer een "eenvoudige" (volgens mij heette het zo) partitie aangemaakt op de ssd. Daarna gewoon met daemon tools ISO ingeladen en geïnstalleerd, loopt allemaal prima nu! Moet alleen even drivers gaan downloaden via m'n oude installatie aangezien ik geen e-sata kabeltje heb om de drivers via de cd te installeren
[ Voor 14% gewijzigd door Ralf Bimbo op 16-09-2011 21:38 ]
Jawel, maar ik wil hem ook eenvoudig weer in kunnen schakelen als ik even geen externe muis heb.DesertRose schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 14:01:
[...]
Kun je hem niet via apparaatbeheer uitschakelen?
Dat met die 2 antennes werkt toch ook alleen maar als de router/accesspoint met dualband werkt? Zolang je op single-band blijft zitten is ie inderdaad niet veel anders. Dus niet alleen op 2.4ghz maar ook op 5ghz een signaal verzenden (dual band dus) en dan is ie wel sneller. Volgens mij werkt dat dus alleen met 802.11N en niet op b/g netwerken.Enes_81 schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 22:19:
Ik vind de Intel® Centrino® Advanced-N 6230 wel tegenvallen zeg, ding is geen haar beter als de netwerkkaart van een cheap ass packerbell laptop hier naast me.er
Intel adverteerd met: "Delivers up to 300 Mbps and 2X greater range with 2 antennas for faster, more reliable wireless connectivity in more places."
Nou kan ik al zeggen, dat 2x greater range is echt onzin.
[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 17-09-2011 08:34 ]
Staat die al! Was ook al het eerste waar ik aandacht. Vandaar dat ik het ook nog met de USB stick geprobeerd heb. Mijn gevoel is dus een software fout of iets dergelijks?Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 13:19:
Probeer c-mattic in "[Ervaringen] Dell XPS 17 - Deel 2" uit de topicstart.
Als je bij de status van de verbinding kijkt, staat er ook 36mbps, terwijl ik op me desktop bijvoorbeeld 65mbps heb. Net alsof de laptop niet de N functionaliteit gebruikt. Heel vreemd!Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 13:21:
Power saving issues gok ik..
Verwijderd
Op mijn desktop haal ik 165mbps* (was de 1 vergeten). Als ik dezelfde stick in de laptop doe, 54mbps. Hoger gaat die niet. Het is net alsof de laptop ongeacht welke internetonvanger geen N wil ontvangen.....Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 13:37:
36mbps is nog niet eens N snelheid. Dat zou 150 of 300mbps moeten zijn.
Probleem is opgelost! Bleek dat mijn verbinding was beveiligd met type dat de intel adapter niet ondersteunt!bouwe272 schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 13:53:
[...]
Op mijn desktop haal ik 165mbps* (was de 1 vergeten). Als ik dezelfde stick in de laptop doe, 54mbps. Hoger gaat die niet. Het is net alsof de laptop ongeacht welke internetonvanger geen N wil ontvangen.....
[ Voor 32% gewijzigd door ikbenwisse op 17-09-2011 15:06 ]
-Xbox Gamertag: Dbongers
Blijkt dat citroenvlinders helemaal niet naar citroen smaken.
Als je ingelogd ben op de website van dell, zie je een kopje "Mijn software"EvertonPride schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 16:21:
...
Waar vind ik eigenlijk programma voor mijn webcam?
[ Voor 42% gewijzigd door NSG op 17-09-2011 18:50 ]
Ik werk om te leven, ik leef niet om te werken.
Verwijderd
Wat zijn de scores dan voor de losse onderdelen van de test? Ik heb op mijn 2 jaar oude laptop waar ik nooit helemaal tevreden mee ben geweest nog een 5,9. Laagste score is voor m'n 7200 toeren hdd. Als je een 5400 hebt zal dat wel de bottleneck zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 13:49:
Net de gt525 naar gt540 waarde overclocked. Was er een beetje bang omdat ik niet heel bedreven in deze dingen ben maar alles lijkt te werken zonder problemen. Windows prestatie index is zelfs van 5.0 naar 5.7 gegaan.![]()
Even ter controle zo hoort het te staan toch?
[afbeelding]
[afbeelding]
Vergeet dat niet dat je ENKEL mag uitzenden op WPA2-AES anders werkt het niet, had zelf ook dat probleem omdat mijn router zowel AES als PSK uitzenddeikbenwisse schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 14:37:
Hmm interessant, ik kan zelf met mn 6230 netwerkkaart niet connecten hoger dan 54mbps, nu 3 routers geprobeerd die wireless N ondersteunen. Via gigabit en NAS haal ik ±18MBps en via wireless 2.5MBps. Ik zie niks raars in de instellingen van mn verbinding. Beveiliging is WPA2 PSK, hier wat screenshots.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670
Je bedoelt WPA2-PSK, en zowel AES als TKIP denk ik.Snobbieh schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 22:33:
[...]
Vergeet dat niet dat je ENKEL mag uitzenden op WPA2-AES anders werkt het niet, had zelf ook dat probleem omdat mijn router zowel AES als PSK uitzendde
[ Voor 31% gewijzigd door ikbenwisse op 18-09-2011 09:05 ]
Ik vind het ook raar, denk dan ook dat de score van eerst gehaald is met een oude driver.Joolee schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 22:20:
[...]
Wat zijn de scores dan voor de losse onderdelen van de test? Ik heb op mijn 2 jaar oude laptop waar ik nooit helemaal tevreden mee ben geweest nog een 5,9. Laagste score is voor m'n 7200 toeren hdd. Als je een 5400 hebt zal dat wel de bottleneck zijn.
Verwijderd
i7 Processor 7,4Joolee schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 22:20:
[...]
Wat zijn de scores dan voor de losse onderdelen van de test? Ik heb op mijn 2 jaar oude laptop waar ik nooit helemaal tevreden mee ben geweest nog een 5,9. Laagste score is voor m'n 7200 toeren hdd. Als je een 5400 hebt zal dat wel de bottleneck zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door denuz op 18-09-2011 17:06 ]
Rechtermuisklik op je wireless in je taakbalk en dan adapterinstellingen en dan bluetooth verbinding uitzetten.Enes_81 schreef op zondag 18 september 2011 @ 19:29:
Ik heb dus mijn XPS 15 besteld met een Intel Centrino Advanced-N 6230 , dus er zit ook bluetooth op.
Nou zijn er allemaal manieren om de wifi kaart uit te schakelen, maar ik kan maar geen manier vinden om de bluetooth kaart uit the schakelen. Ik bedoel dus niet onzichtbaar maken, maar gewoon een simpele manieren om hem aan en uit te zetten.
Mis een een instelling? wie o wie weet de oplossing ?
Ik werk om te leven, ik leef niet om te werken.
Mja dat is ook bij mij de enige manier, maar toch ben ik er niet zeker van dat ie ook daadwerkelijk uit staat dan. Al lijkt het er wel op. Maar raar dat er bij de control panel geen optie voor isTurbodesk617 schreef op zondag 18 september 2011 @ 20:09:
[...]
Rechtermuisklik op je wireless in je taakbalk en dan adapterinstellingen en dan bluetooth verbinding uitzetten.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq