[Ervaringen] Dell XPS 15 - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 18 Laatste
Acties:
  • 81.937 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conara
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:01
Denuz, vind je de 9cell accu niet irritant omdat die toch zon 1 a 2 cm uitsteekt? Bijvoorbeeld mee naar school dragen is toch een stuk minder makkelijk. (lijkt me)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denuz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:32
In sommige gevallen is het juist wel fijn hoor..Als de laptop op n tafel staat..staatie een beetje schuin,juist handig. Met op schoot gebruiken merk ik er ook niet veel van.
En die 1 a 2 centimeter scheelt ook niet als je um in een tas stopt.. Pas prima in mijn tas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien wel interessant voor de mensen in dit forum. Klantenservice haalmeeruitjecard.nl:

Wij kunnen u mededelen dat u tot en met 7 september inderdaad 25% korting krijgt op de aankoop van een Dell XPS laptop.

We willen u er wel op wijzen dat u daarvoor in moet loggen op uw account op Haalmeeruitjecard.nl en via onze website door moet klikken naar de webwinkel van Dell.
Bovendien dient u tijdens het aankoopproces geen andere websites of emailberichten te openen. Hierdoor voorkomt u dat uw aankoop via een andere website wordt geregistreerd. Wordt uw aankoop namelijk geregistreerd via een andere website dan zullen wij van Dell geen commissie krijgen voor de 'aangeleverde' klant. Wanneer wij geen commissie ontvangen kunnen wij u helaas ook geen cashback korting uitbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel korting krijg je dan? Want er staat namelijk TOT 25%.
En krijg je het geld terug als tegoed dat je weer kunt besteden of als cash op je bank?
En wanneer krijg je je geld terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij binnen 24 uur terug gezet op je mastercard en zoals in de tekst die ik(de verkoper) heeft geschreven is het gewoon 25 procent en niet tot. Maar dat moet ik inderdaad nog even onderzoeken of je het geld weer makkelijk naar vast rekening kan droppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super bedankt voor je snelle reactie.
Edit

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2011 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsjuuh23
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-06 11:56
Het windows 7 dvdtje wat je bij dell kunt bestellen dat is toch gewoon een normale windows 7 kopie op die je toch ook op andere pc's kan installeren?
De kerel die de laptop heeft besteld voor mij zegt dat er op die dvd een speciale backup image staat met al die software van dell er op?(dus een complete back up van de voor geinstalleerde windows)
Ik had een schone installatie gedaan met een Windows 7 schijfje wat ik bij gewoon in de winkel had gekocht en daarna heb ik alle drivers geinstalleerd met behulp van de driver dvd die ik van dell kreeg.
Dit ging allemaal prima maar tijdens het gamen(BF2) gingen de framerates toch wat achteruit, ik besloot dus om de allernieuwste drivers voor mijn graka (525M) van de site van Nvidia te downloaden.
Bij de installatie heb ik voor een schone driver install gekozen en dat ging allemaal prima, toen de installatie windows opnieuw op wilde starte kreeg ik spontaan een BSOD.
Ik heb toen gereboot en toen herkende zowel windows als de nvidia software de gehele graka niet meer ''dit beeldscherm is niet aangesloten op een Nvidia GPU'' in apparaatbeheer kreeg ik een code 43.
Beetje gegoogled en meer mensen met Nvidia GPU's bleken hier last van te hebben, ik heb geprobeerd om de drivers opnieuw te installeren (eerst drive rsweeper gebruikt) en ik kreeg weer dezelfde error.
Toen ben ik naar de kerel gegaan waar ik de laptop had gekocht en die zei dat het 45 euro koste om een de Dell fabrieksimage te herstellen(dat deed hij dan zelf) !! 45 euro!!! (voor een student is dat veel geld) ik vroeg toen of ik niet gewoon een Dell OEM disk van TPB kon plukken en die dan zelf installeren.
Hij zij dat dat niet ging aangezien die disks die je bij dell bij je laptop kan bestellen speciaal voor de XPS gemaakt zijn?
Hij wilde kijken of de GPU met de originele fabrieksimage ( die ik verwijdert heb) wel werkt, persoonlijk denk ik dat het wel iets met software heeft te maken heeft(als de GPU kapot is dan valt het onder garantie) ik denk dan : Is het zo moeilijk om me gewoon een dvd'tje te verkopen voor 5 euro (hij is Dell Gold Parter) dus ik neem aan dat dell dan niet zo moeilijk gaat doen?
Wat vinden jullie hiervan? Is het bullshit van die fabrieksimage op die dvd? of is het niet waaren kan ik 45 euro besparen door gewoon een Dell dvd'tje te downloaden?

Ik hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De dell dvd die je eerbij krijgt is een standaard windows 7 OEM DVD en is buiten een logo'tje identiek.

Je moet trouwens de intel IGP installeren, gevolgd door de optimus drivers. De nvidia GPU geeft geen beeld door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsjuuh23
  • Laatst online: 08-06 11:56
Ja dat wist ik al! Toch bedankt voor de snelle reply!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:41
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 21:56:
Hoeveel korting krijg je dan? Want er staat namelijk TOT 25%.
En krijg je het geld terug als tegoed dat je weer kunt besteden of als cash op je bank?
En wanneer krijg je je geld terug?
Heb ik ook al in het [Aanbiedingen] Complete Systemen & Laptops - Deel 7 topic gepost, maar hier ook ff neer zetten kan geen kwaad. Je krijgt namelijk 25% CASHBACK (Geen korting) op de aanschafprijs excl btw. Hierdoor krijg je uiteindelijk 18% 21% van je aankoop terug. Nogsteeds degelijk, geen 25.

Wat ik wil weten is of je dan nogsteeds cortingskodes van 10% en -40 / -60 / -80 mag toepassen :P

[ Voor 7% gewijzigd door BastiaanCM op 02-09-2011 20:01 ]

Verwijderd

maakt het werkgeheugen veel uit van welk merk net is of KTD-L3B/4G van Kingston of ADATA Supreme SODIMM - 4GB 1333MHz PC10600

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2011 01:25 ]

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:30
janvanmil schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:08:
Is de xps 15 ondertussen al verkrijgbaar met een matte scherm?

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
2boris schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 21:03:
Glennvho, erg bedankt. Jammer dat de accuduur maar een ruime 3 uur is... Meeste andere laptops is dit toch wel langer? Ik heb ook zitten kijken naar de MSI GE620-023NL.

+ betere processor (maar of ik die nodig heb)
+ betere videokaart (GT540 i.p.v. GT525)
+ USB 3.0
+ kortom kwa hardware wat meer high-end.
+ persoonlijk vind ik het ook een mooi design

- kleiner scherm, maar weet niet of het voor mij storend is.
- waarschijnlijk kan die geen 5Ghz aan (van internet).

Kan mij iemand nog meer verschillen benoemen en mij vertellen wat wijs is? (persoonlijke mening wordt op prijs gesteld)
-
Volgens mij heeft de XPS 15 ook gewoon USB3?
Iig is dat de reden dat ik voor volgend jaar ook naar de XPS 15 aan het kijken ben. de 17 heeft dit zeker weten.

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:51
@ janvanmil: De xps wordt nog altijd niet geleverd met een mat scherm en ik denk ook niet dat die optie er ooit zal opzitten. Dit had je toch zelf ook makkelijk kunnen opzoeken lijkt me? ;)

• janvanmil
  • Laatst online: 09-09 12:30
glennvho schreef op donderdag 01 september 2011 @ 11:46:
@ janvanmil: De xps wordt nog altijd niet geleverd met een mat scherm en ik denk ook niet dat die optie er ooit zal opzitten. Dit had je toch zelf ook makkelijk kunnen opzoeken lijkt me? ;)
Had ik kunnen doen ;) en ook gedaan natuurlijk. Maar ik lees hier altijd over opties die alleen via de telefoon beschikbaar zijn, vandaar mijn vraag. Omdat ik op de website van Dell daarover niets kon vinden, heb ik het hier even gevraagd.

En natuurlijk bedankt voor de info!

[ Voor 3% gewijzigd door janvanmil op 01-09-2011 13:07 ]

Verwijderd

hij heeft usb 3.0 ja

Verwijderd

Nog even ter info over die cashback actie van 25 %:

Het duurt gemiddeld 48 uur voordat een aankoop zichtbaar wordt in uw account. Vervolgens duurt het 30 tot 60 dagen voordat Dell de cashback korting goedgekeurd heeft. Dit om te voorkomen dat men de bestelling retourneert en toch cashback korting ontvangt.

Dus niet meteen je korting op rekening retour.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:15:
Nog even ter info over die cashback actie van 25 %:

Het duurt gemiddeld 48 uur voordat een aankoop zichtbaar wordt in uw account. Vervolgens duurt het 30 tot 60 dagen voordat Dell de cashback korting goedgekeurd heeft. Dit om te voorkomen dat men de bestelling retourneert en toch cashback korting ontvangt.

Dus niet meteen je korting op rekening retour.
Kan je dat geld wat op die mastercard gestort wordt dan weer op elke willekeurige rekening overshcrijven of is het een soort van tegoed?
Hoe kan het trouwens dat zo'n site zoveel geld geeft, ze verdienen er toch bijna helemaal niks aan? :?

En waar kan ik via dell.nl een laptop vinden waarbij die gratis updates zijn naar 6gb ram en 70gb harde schijf ? zonder &classic achter de url te plaatsen want ik moet er op een normale manier zien te komen
als ik die link wil volgen van haalmeeruitjecard

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2011 19:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
Je kan er ook komen met de netwerkverbinding truuk... Trek je netwerkkabel eruit en selecteer een ander onder op de site, wacht 1 minuut, plug kabel weer in, wacht op verbinding, en voila.

• bouwe272
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:41
Ik heb lange tijd geleden gevraagd of meer mensen last hadden van een fan die om de 10min ofzo aanging, ook bij simpel internetten. Hier was niet echt een oplossing voor.
Is het misschien wel mogelijk om de fan op een constante (wat lagere snelheid) te laten draaien. Zoals mijn desktop en vorige laptop ook deden. Want nadat de fan 1 of 2 min. gedraaid heeft gaat die gewoon helemaal uit. Ik heb liever constant een beetje geluid als soms uit het niets wat meer. Kan iemand mij hier misschien mee helpen of moet ik het maar zo nemen als het is?

Als iemand mij kan helpen hoor ik het graag hier (of via DM)

Ben verder wel tevreden namelijk :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 19:18:
Je kan er ook komen met de netwerkverbinding truuk... Trek je netwerkkabel eruit en selecteer een ander onder op de site, wacht 1 minuut, plug kabel weer in, wacht op verbinding, en voila.
Sorry die snap ik niet helemaal. Ik ben er nu achter dat mijn combinatie ook bij laptop deals staat dus dat zal lukken. Maar hoe voeg ik dan ook nog een verlicht toetsenbord toe?

En is het echt betrouwbaar darkstone? krijg ik ongeveer 18 procent op mijn rekening terug?

Verwijderd

Topicstarter
Dat zeg ik. Verbreek de netwerkverbinding en verander vervolgens de processor naar een andere (bijvoorbeeld). na 1 minuut komt er een timeout en kan je de verbinding weer maken en pas daarna klik je op de timeout-popup.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 19:32:
Dat zeg ik. Verbreek de netwerkverbinding en verander vervolgens de processor naar een andere (bijvoorbeeld). na 1 minuut komt er een timeout en kan je de verbinding weer maken en pas daarna klik je op de timeout-popup.
Huh, en dit kost je geen geld? die extra toevoeging?
Het probleem is dat ik graag die laptop deal wil van 6gb ram en 750gb harde schrijf.
Het verlicht toetsenbord (waar een speciale link voor is of alleen via telefoon en chat kan worden aangeschaft)
en ik wil via haalmeeruitjecard ongeveer 150 euro teruggestort krijgen op mijn bankrekening.

Dit kan toch niet alleen met dat truukje? :9~
-----
Ik bedoel je kan niet even klikken om het verlicht toetsenbord toe te voegen want via de reguliere site kan je hem niet toevoegen

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2011 20:09 ]

• BastiaanCM
Ik ben wel in de markt voor een Dell aangezien ik misschien 3 acties kan samenvoegen. Vraagje :

In de topicstart staat dat je " &vw=classic" moet toevoegen aan het einde van je link wil je een backlit keybord.
Dat is gewoon als je je componenten kiest ? Dan hoef je verder geen opties aan te vinken / die worden ook niet zichtbaar ofzo ?

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
hai, zojuist de m4 gekocht, 128 gb. Heeft iemand die werkend gekregen in de caddy of moet ik hem op de plek zetten waar de harde schijf origineel zit?

(de bios herkent hem wel echter ik zie hem niet in windows :S)

[ Voor 18% gewijzigd door Sir Vega op 01-09-2011 21:02 ]

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 20:43:
Is het normaal dat de de XPS 15 last van resonantie heeft? Ik heb hier een XPS 15 en hoor een brommend geluid.
Als je aan de linkerkant van de palmrest drukt gaan de trillingen/brom weg. Is hier iets aan te doen?
De hdd die er in zit is de 750GB-versie. Het brommend geluid heeft met de hdd te maken. Hebben meerdere mensen last van resonantie van de behuizing van de XPS? Is er wat aan de resonantie te doen?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2011 21:51 ]

• XilenceSR
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-08 02:21
Ik heb zelf ook de 750GB HDD. Ik heb echter geen enkele last van trillingen of geluid.

Verwijderd

ik heb ook de 750GB en voel wel dat die werkt verder niet maar hoor hem af en toe wel. zijn wel goed hdd is van wd

Verwijderd

Sir Vega schreef op donderdag 01 september 2011 @ 20:49:
hai, zojuist de m4 gekocht, 128 gb. Heeft iemand die werkend gekregen in de caddy of moet ik hem op de plek zetten waar de harde schijf origineel zit?

Ik heb de 128GB M4 en ik heb hem werkend gekregen in de caddy op de plek van de DVD drive.

Ik had eerst ook hetzelfde probleem (werd wel in de bios herkend maar niet in Windows), maar op een gegeven moment werkte het "gewoon". Sorry als dit vaag is, maar ik deed niets verder dan opstarten met de W7 DVD, kiezen voor installeren, geavanceerde opties en toen was de M4 gewoon toegankelijk om te formatteren/installeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
ik ben benieuwd of 1 van jullie ook een race stuur heeft bij zijn systeem,
ik ben namelijk op zoek naar een race stuur,
had zelf al een beetje gezocht, en kwam hier op uit:
http://www.komplett.nl/Ko...GAME_WHEEL11/default.aspx

Wat denken jullie?
Troep of gewoon iets goeds voor een goede prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Staat volledig los van je systeem, dus je vraag staat niet echt op de juiste plaats. :P

Ik vind dat soort goedkope stuurtjes trouwens regelrechte troep. :)
BastiaanCM schreef op donderdag 01 september 2011 @ 20:13:
Ik ben wel in de markt voor een Dell aangezien ik misschien 3 acties kan samenvoegen. Vraagje :

In de topicstart staat dat je " &vw=classic" moet toevoegen aan het einde van je link wil je een backlit keybord.
Dat is gewoon als je je componenten kiest ? Dan hoef je verder geen opties aan te vinken / die worden ook niet zichtbaar ofzo ?
Lees dit even: SChief in "[Ervaringen] Dell XPS 15 - Deel 6"

[ Voor 91% gewijzigd door S_Chief op 02-09-2011 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
Sir Vega schreef op donderdag 01 september 2011 @ 20:49:

Ik had hetzelfde, en heb de ssd op de plaats van de harde schijf geplaatst. Dit was niet erg lastig en wel zo practisch. (nu kan ik eens de dvd drive terug plaatsen als ik dat nodig zou hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat ik hier niet mag posten,
maar aangezien het hier 10x sneller beantwoord wordt doe ik het wel.

Ik heb maandag mijn Dell XPS 15 besteld, en vanmorgen is de status over gegaan in verzonden,
wanneer kan ik hem verwachten? vandaag nog of morgen of maandag?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Laatst online: 14-09 22:21
ga uit van maandag, anders disndag, er komt een link te staan met vol info... Dus je kan het precies zien.

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matszs
  • Laatst online: 14-09 21:33

Matszs

><>

Ze hebben nu 4 keer het moederbord vervangen. Vandaag moet ik nog een telefoontje krijgen dat ze hem terug versturen en dan hoop ik hem maandag weer te hebben. Hoop dat ie dan volledig werkt!

Is het nou zo dat dat moederbord nou van slechte kwaliteit is of heb ik gewoon enorm veel pech?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvertonPride
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 16:01
Hoi,

Ik ben zeer tevreden over mijn nieuwe XPS15 maar ik heb 2 minpunten.

1. Het internet loopt er een stuk langzamer op dan mijn computerkast die ook in de woonkamer staat. Ik heb alle drivers gedownload op de Dell site? Signaalsterkte geeft ook gewoon uitstekend aan, dus weet niet waar het aan ligt.

2. Is er geen mogelijkheid om het scherm minder glanzend te krijgen, toch groot nadeel van de laptop dat het niet mat is.

Verder top ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelico66
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-08 18:31
bij mastercard cashback aktie 25% korting op alle xps sysstemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu sinds 2.5 weken een dell xps 15
config:
i7 tot 2.9ghz
6gb ram
win 7 home

echter heb ik een vraagje.
Ik heb bijna alle software van dell verwijderd, ook bij start up staan bijna geen programma's.
maar telkens als ik mijn laptop opstart duurt dit erg lang soms wel 2.3minuten :s
dit vind ik erg abnormaal dus kan iemand me helpen want met de set up die ik heb had ik wel een veel snellere opstart tijd verwacht

Grts Sander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
Dank voor je reactie. `t Lukt echter nogsteeds niet. Kan toch ook wel met XPS 17" of toch niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat kan niet met de xps 17.
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 17:29:
Ik heb nu sinds 2.5 weken een dell xps 15
config:
i7 tot 2.9ghz
6gb ram
win 7 home

echter heb ik een vraagje.
Ik heb bijna alle software van dell verwijderd, ook bij start up staan bijna geen programma's.
maar telkens als ik mijn laptop opstart duurt dit erg lang soms wel 2.3minuten :s
dit vind ik erg abnormaal dus kan iemand me helpen want met de set up die ik heb had ik wel een veel snellere opstart tijd verwacht

Grts Sander
Newsflits: de opstartsnelheid ligt voor 100% aan de harde schijf.

Je kan trouwens het beste een verse installatie uitvoeren. Dat is heel erg aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EvertonPride schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 17:02:
Hoi,

Ik ben zeer tevreden over mijn nieuwe XPS15 maar ik heb 2 minpunten.

1. Het internet loopt er een stuk langzamer op dan mijn computerkast die ook in de woonkamer staat. Ik heb alle drivers gedownload op de Dell site? Signaalsterkte geeft ook gewoon uitstekend aan, dus weet niet waar het aan ligt.

2. Is er geen mogelijkheid om het scherm minder glanzend te krijgen, toch groot nadeel van de laptop dat het niet mat is.

Verder top ding!
is je computerkast niet met lan kabel aan gesloten

over 2 is er geen folli er voor te koop heb wel dacht ik op ebay gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 18:29:
Dat kan niet met de xps 17.

[...]

Newsflits: de opstartsnelheid ligt voor 100% aan de harde schijf.

Je kan trouwens het beste een verse installatie uitvoeren. Dat is heel erg aan te raden.
dat denk ik ook ik heb ook 2 weken ofzo maar iets meer dan een minute en ik kan alles en ik heb alle dell software op staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En nu nog een keer in ABN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maakt het zoveel uit als ik een clean install doe? want ik heb alle overbodige software verwijderd en regcleaner en ccleaner erdoor gehaald dus normaal zou mijn pc proper moeten zijn.

Ahja hoe bedoel je ligt aan de harde schijf :s is deze dan niet goed of hoe moet ik dit begrijpen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De opstartsnelheid word voor 100% door de harde schijf bepaalt, en dat is nu eenmaal een onderdeel waarvan de snelheid al jaren in een slakkentempo vooruit kruipt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oké, dus ik kan best een mail sturen naar dell aangezien ik dit enorm raar vind. Zeker omdat andere gebruikers er geen problemen mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hier kan dell niets aan doen aangezien het gewoon een software issue is. Ze kunnen hoogstens de bloatware eraf gooien maar dat doet werkelijk geen enkel merk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amaj, :s dan had ik wel meer verwacht aangezien je toch een redelijk bedrag bedrag neertelt voor zo een laptop.
maarja toch maar een van de volgende dagen een mail sturen naar dell. je weet maar nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
Vraag me wel af hoe die aankomende ultrabooks het bootproces versnellen. Ja, ssd maar ook zonder SSD booten ze een flink stukje sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ze optimaliseren alleen wat drivers, en gooien er geen bloatware op. Een SSD ipv een HDD kan ook werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
BastiaanCM schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 17:38:
[...]

Dank voor je reactie. `t Lukt echter nogsteeds niet. Kan toch ook wel met XPS 17" of toch niet ?
Dat is apart. Als ie er niet tussen staat dan zou ik ook geen idee hebben wat te doen. Misschien bellen? :)
Stom van me, Darkstone heeft al antwoord gegeven.
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:12:
Ik weet dat ik hier niet mag posten,
maar aangezien het hier 10x sneller beantwoord wordt doe ik het wel.
[...]
Sorry hoor maar dat valt echt wel mee hoe lang het duurt voordat je daar een reply krijgt. :F
matsotten schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:59:
Ze hebben nu 4 keer het moederbord vervangen. Vandaag moet ik nog een telefoontje krijgen dat ze hem terug versturen en dan hoop ik hem maandag weer te hebben. Hoop dat ie dan volledig werkt!

Is het nou zo dat dat moederbord nou van slechte kwaliteit is of heb ik gewoon enorm veel pech?
Ik heb het niet heel veel gelezen tot nu toe... Wat waren de symptomen? Zijn er geen externe apparaten die toevallig het moederbord om zeep helpen? (voeding oid?) :)

Mijn XPS bevalt overigens nog steeds heel goed, gaat nu ook mee naar school en dergelijke. 9-cell accu doet het ook lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
Ja ik wil wel voor de 17 gaan. Al is het wel voor de studie en word `t wel wat slepen.

Bellen ga ik inderdaad even doen ja, gisteren om wat anders gemailt naar dell maar ik kreeg echt een antwoord terug; nouja kijk maar. Gewoon NIET ingegaan op de vraag oid ..
Beste

Hierbij neem contact met u op betreven het email ik zou het graag van u horen als u nog inters hebt

Vriendelijke groet
dat was het lol..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matszs

Matszs

><>

SChief schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 20:39:
[...]

Ik heb het niet heel veel gelezen tot nu toe... Wat waren de symptomen? Zijn er geen externe apparaten die toevallig het moederbord om zeep helpen? (voeding oid?) :)

Mijn XPS bevalt overigens nog steeds heel goed, gaat nu ook mee naar school en dergelijke. 9-cell accu doet het ook lekker.
Dit is mijn verhaal:
matsotten in "[Ervaringen] Dell XPS 15 - Deel 6"

Heb hem nog niet terug maar hoop hem eigenlijk maandag/dinsdag terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een xps besteld met de mastercard actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik, maar ik heb de boel weer geannuleerd. Laptop was nog in productie.
Ik wil toch een backlit toetsenbord en de cashbackactie werkt ook niet. Saldo stond nog op nul na 48 uur.
Je mag dus absoluut niet tussendoor op een andere site klikken (zoals tweakers.net bv :) ) want anders gaat er iets mis met de cookies en ziet Dell niet dat het via de haalmeeruitjecard site is gelopen. Dat zag ik dus pas na de bestelling in de FAQ. Staat verder nergens in de uitleg. Zeer irritant. Je krijgt ook geen bevestiging van Haalmeeruitjecard, maar je moet dus 48 uur afwachten of je saldo verhoogd wordt. (en dan duurt het nog 1 tot 2 maanden voordat Dell betaalt aan Mastercard en jij je geld krijgt)
Al met al een hoop gedoe, het kan lukken, maar het wordt je niet echt makkelijk gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denuz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:32
Ja dat is ook wel een beeeetje te verwachten met zulke kortingen.
Je kunt korting krijgen.. je dient er wel (veel) moeite voor te doen, en mocht je achteraf de korting niet te krijgen..bewijs jij dan maar is dat je toch wel via haalmeeruitjecard heb besteld.
Toen ik mijn xps 15 bestelde, (begin augustus) heb ik ook geprobeerd te bestellen via haalmeeruitjecard.. (destijds 3% korting volgens mij) toen werkte de hele doorverwijziging naar de dell website niet..

Tot zover niet echt hele positieve ervaringen met haalmeeruitjecard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
@Boz, nee het is nog 1 stukkie erger : Na tot na 48 uur krijg je een melding, dan duurt het 1-2 maanden tot je cashback werkelijk geaccepteerd word. Daarna word het pas op je CC gestort als tegoed, je krijgt dus "cashback" maar ook niet op je bankrekening. Goed, toch vind ik het een significant bedrag.

Ik denk dat ik eventjes mijn scherm opneem :P ALS ik `m ga bestellen :P

[ Voor 16% gewijzigd door BastiaanCM op 02-09-2011 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat lijkt me inderdaad een goed idee, je scherm opnemen.
Beter bewijs kun je achteraf niet hebben.
Kun je wel een url(url uit Darkstone's PDF'je) plakken nadat je op de link hebt geklikt. Zodat je de beste deal kunt samenstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om het entry point. Via de link op haalmeeruitjecard ga je via tradedoubler.co.uk, welke een cookie plaatst. Die is 1 sessie geldig. Als je via een andere site naar dell.nl gaat werkt het niet meer. Dat zul je even moeten uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
Maar goed als je na 48 uur nogsteeds geen bericht heb in je account dan kun je even contact met ze opnemen, gaat dat ook niet goed dan heb je toch nog 7 werkdagen om je bestelling te annuleren/retouren zonder reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan wordt het lastig om het goedkoopste systeem samenstellen. Aangezien je bijna niets meer zelf kunt selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elhopo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 15:51
Ik heb vandaag ook een XPS besteld met de mastercard actie. Ik heb het alsvolgt begrepen: Na 48 uur zie je of het gelukt is. Na ongeveer 30 dagen keurt Dell de transactie goed. Dan kan je je geld via de haalmeeruitjecard website terugstorten. Ik heb in het bestelproces wel de url aangepast om het backlit toetsenbord te kunnen kiezen, maar normaal gezien overleeft een cookie dat wel. Het is de 15" I7 met 6 gb geheugen en 750 gb harddisk geworden. lijkt me een beest van een machine.

Wat ik niet begrijp: de prijs was al scherp zonder de extra korting, maar met de 25% extra korting gaat 'ie volgens mij voor minder dan de inkoopprijs weg... Dat zal toch haast niet kunnen... Ik laat in ieder geval wel weten of het gelukt is.

Blijkt dat citroenvlinders helemaal niet naar citroen smaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook mogelijk om het product alvast in "mijn winkelwagen te leggen" en vervolgens de website afsluiten. En dan via haalmeeruitjecard.nl op de dell link klikken en dan inloggen op mijn dell account en afrekenen. Want dan hoef ik geen url te plakken.

Tot wanneer kun je de bestelling nog weigeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elhopo
Ja, dat is mogelijk, maar alleen als je een venster open houdt met de Dell website. Je kan dan meteen door naar de kassa. Ik had de bestelling op proef ingevoerd om te kijken wat ik precies wilde. Daarna via haalmeeruitjecard de bestelling opnieuw ingevoerd maar had toen aan het einde 2 laptops op mijn lijstje staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RinkeNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 22:17
En bovenop de cashback actie kunnen ook nog kortingscodes gebruikt worden of is dat too good to be true?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit lijkt mij wel mogelijk aangezien je gewoon de kortings code's in kunt vullen. En daarna gewoon met mastercard betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
matsotten schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 20:53:
[...]

Dit is mijn verhaal:
matsotten in "[Ervaringen] Dell XPS 15 - Deel 6"

Heb hem nog niet terug maar hoop hem eigenlijk maandag/dinsdag terug te krijgen.
Jezus zeg, dat is wel heel erg hard balen. 't Zit je niet echt mee met een XPS, terwijl ze super zijn als ze het gewoon doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bryan Tong Minh
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-07 12:49
Weet iemand of je ook van EPP gebruik kan maken via haalmeeruitjekaart? En hoe werkt dat, eerst je laten doorverwijzen via haalmeeruitjekaart, en daarna de url wijzigen naar dell.nl/epp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
EPP levert geen fatsoenlijke kortingen meer op tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bryan Tong Minh
Maar wel garantieuitbreiding naar 2 jaar voor maar 25 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bryan Tong Minh
Nou, geprobeerd. Ik zal laten weten of het gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XilenceSR
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-08 02:21
Hmmm ik heb eindelijk mijn SSD binnen. Maar nu ben ik dat plastic clipje van mijn caddy kwijt. Nu kan de ssd in zekere zin vrij bewegen daarbinnen en dat is niet de bedoeling. Er waren hier wat mensen die per ongeluk 2 caddies hadden gekocht als ik het mij goed herinner? Heeft iemand nog zon clipje voor mij? Of eventueel een andere oplossing?

Installatie op de SSD in de DVD drive ging vlekkeloos trouwens. Schijf werd direct herkent en het gaat nu zo soepel! =D. Crucial M4 128GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon vasttapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Square
  • Laatst online: 01-09 00:07
Had dat ook gedaan. LOL Bij mij zat het clipje niet stevig genoeg vast.

[ Voor 51% gewijzigd door A-Square op 04-09-2011 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wist niet eens dat er sprake was van een clipje. Ik heb de SSD er gewoon met grof geweld in gekregen terwijl het clipje er nog in zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conteaster
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Heb na een clean install een geel driehoekje in mijn device manager bij Ethernet Controller, welke (specifieke) driver moet ik installeren om dit te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy666
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 09:26
Darkstone thnx voor link.
Scheelt weer een bommetje duiten...nu nog een 10% kortingscode en hij kan in bestelling:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update. Ik heb ruim na die 48 uur toch nog een melding gekregen dat er 182 euro op mijn cashback saldo staat.
Daarbij ook nog een mailtje dat de laptop maandag de 5e bezorgd wordt door UPS.
Het kan dus wel 3 dagen duren voordat de transactie doorkomt bij Dell/haalmeeruitjecard.
Ik heb nu de xps 15 laptop met i7 core 6 gb memory en 750 gb incl officepakket voor 680 euro.
Wel even een maandje geduld hebben voor de terugstorting.
Lijkt me niet verkeerd zo. Heb helaas geen kortingbon gebruikt en ook geen verlicht toetsenbord.
Ik denk dat mijn zoon dat niet zo erg vindt. De xps is voor hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elhopo
Ik ben benieuwd... 3 dagen dus. Ik wilde al gaan klagen, maar dan wacht ik nog maar even af... Die laptop met 8 gb en EPP wordt trouwens niet gratis bezorgd, die met 6 gb wel... Voor een 4 gb module betaal je nog geen 18 euro, dus het enige voordeel is dat je voor 25 euro 2 jaar garantie hebt. Volgens het consumentenrecht heb je dat sowieso al, dus wat het voordeel is... Het enige wat ik me kan indenken is dat je geen getouwtrek hebt als je die 2 jaar garantie nodig hebt.
Wat kan ik het beste doen als ik hem binnenkrijg? leeggooien en Windows opnieuw installeren of alle rommel eraf gooien en dan daarmee aan de slag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennvho
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:51
Ik ben van plan om een crucial m4 256gb te gaan gebruiken als enige schijf in de xps. Nu zit er nog een 500gb hdd in en wil die dus vervangen door de ssd zodat ik mijn dvd drive nog steeds kan behouden (eventueel later als mijn ssd te klein zou worden de hdd er voor in de plaats steken).

Mijn schijfgebruik ziet er nu als volgt uit:
  • C --> 50gb (windows en enkele programma's)
  • D --> 207gb (wordt gebruikt om grotere programma's op te installeren)
  • E --> 207gb (hier staan mijn bestanden zoals foto's, video's en muziek enzo op)
Nu vraag ik mij af hoe ik het beste mijn ssd zou indelen, sowieso zou ik voor de C schijf 50gb willen reserveren (of is groter of kleiner beter aan te raden?), en dan zou ik gewoon de D en E partitie samenvoegen op de ssd.
Zou dit een goede indeling zijn of behoud ik toch beter mijn 3 partities?
En weten jullie toevallig een goed programmatie om gewoon een kopie te maken van de harde schijf en die dan terug te zetten op de ssd? En kan ik dan ook partities samenvoegen en/of verkleinen?

Als die niet mogelijk zou zijn, dan zou ik gewoon een clean install doen op de ssd en dan alles kopiëren en programma's opnieuw installeren. Wat lijkt jullie het beste? Alle suggesties zijn welkom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elhopo
Met Acronis true image kan je je SSD in een externe behuizing zetten, een 'clone' doen en vervolgens de drives wisselen. Alles werkt dan weer zoals het was. Volgens mij kan je dan ook de partities enigszins aanpassen, maar dat wordt lastig aangezien je naar kleiner gaat. Ik heb het ooit gedaan met een 80 gb laptopschijf, en dat werkte perfect.
Hoe jij je schijf wil indelen is geheel aan jou. Wat de een handig vindt, vindt de ander onwerkbaar. Ik hou zelf meer van 1 grote schijf, en dan met directory's \music \movies \programs etc... Wanneer je dan een extra programma wil installeren en je komt ruimte tekort, dan hoef je alleen maar wat uit een andere map te verwijderen en je kan weer verder. Geen gedoe met partities aanpassen etc.

Vervangen van de DVD voor een SSD? Lijkt mij een interessante optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninoxps
  • Laatst online: 27-08 12:14
Weet iemand of de XPS15 en XPS 17 nog geupgrade worden van i7-2630QM naar i7-2760QM

Want zoals ik het terug kan lezen is dat de directe opvolger van de 2630QM..

Beide allemaal zelfde specs enkel clocksnelheid verschilt

/edit

http://www.cpu-world.com/...20Mobile%20I7-2630QM.html

http://www.cpu-world.com/...20Mobile%20i7-2760QM.html

/edit2
Denk toch dat de 2760 de opvolger is de van 2720QM

http://www.cpu-world.com/...QM%20AV8062700836011.html

Klein foutje bedankt haha, Maar weet iemand wanneer dell zijn XPSen met de nieuwe processoren upgrade?

[ Voor 49% gewijzigd door ninoxps op 05-09-2011 12:14 ]

Mijn systemen: http://tweakers.net/gallery/296191#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matszs

Matszs

><>

En mijn verhaal word weer vervolgd.

Zojuist weer gebeld met Dell. Moederbord is nu al 4 keer vervangen als het niet meer is... Maar nu blijkt er een probleem te zijn tussen het moederbord en de fan, dat die niet goed kunnen samen werken of iets.

Het gaat dus nog een paar dagen langer duren. Mijn XPS is nu al 2 weken bij dat reparatiecentrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninoxps
  • Laatst online: 27-08 12:14
@ matsotten
Wat voor garantiepakket heb je?

[ Voor 17% gewijzigd door ninoxps op 05-09-2011 13:40 ]

Mijn systemen: http://tweakers.net/gallery/296191#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze XPS 15 is voor mij op komst:

2nd generation Intel Core i7-2720QM processor 2.20 GHz with Turbo Boost 2.0 up to 3.30 GHz
15.6" FHD B+RGLED True-Life (1920x1080) with 2.0 Mega Pixel Integrated Camera
8192MB (2x4096) 1333MHz DDR3 Dual Channel
500GB Serial ATA (7200RPM)
8x DVD+/-RW Optical Drive
Primary 6-cell 56W/HR LI-ION
2GB NVIDIA GeForce GT 540M Graphics card
Europe Intel Centrino Wireless-N 1030 (1x2 b/g/n+ Bluetooth Combo Card)
Internal Belgian Azerty Keyboard
Dutch Genuine Windows 7 Ultimate SP1 (64 BIT)

€ 1.469,04

Er komt wel een SSD in (Crucial m4 - 128 GB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:19

NSG

Je weet niks!

Verwijderd schreef op maandag 05 september 2011 @ 15:30:
Deze XPS 15 is voor mij op komst:

2nd generation Intel Core i7-2720QM processor 2.20 GHz with Turbo Boost 2.0 up to 3.30 GHz
15.6" FHD B+RGLED True-Life (1920x1080) with 2.0 Mega Pixel Integrated Camera
8192MB (2x4096) 1333MHz DDR3 Dual Channel
500GB Serial ATA (7200RPM)
8x DVD+/-RW Optical Drive
Primary 6-cell 56W/HR LI-ION
2GB NVIDIA GeForce GT 540M Graphics card
Europe Intel Centrino Wireless-N 1030 (1x2 b/g/n+ Bluetooth Combo Card)
Internal Belgian Azerty Keyboard
Dutch Genuine Windows 7 Ultimate SP1 (64 BIT)

€ 1.469,04

Er komt wel een SSD in (Crucial m4 - 128 GB).
Is die prijs inclusief SSD en exclusief kortingen?
Want anders is het echt een stuk duurder als op de Nederlandse site :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ninoxps schreef op maandag 05 september 2011 @ 12:07:
Klein foutje bedankt haha, Maar weet iemand wanneer dell zijn XPSen met de nieuwe processoren upgrade?
Ik vermoed donderdag. En anders zodra dell's vooraad 'oude' processoren op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 september 2011 @ 15:45:
[...]

Ik vermoed donderdag. En anders zodra dell's vooraad 'oude' processoren op is.
Moeite om te wachten als je nu een laptop wil bestellen met i72630? Of is de verwachting dat de prijzen omhoog gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enes_81 schreef op maandag 05 september 2011 @ 15:38:
[...]

Is die prijs inclusief SSD en exclusief kortingen?
Want anders is het echt een stuk duurder als op de Nederlandse site :/
Exclusief SSD.
Inclusief kortingen.
Meer kon ik er niet uitkrijgen hier in België.

Als ik dezelfde config maak op dell.nl kom ik op € 1.454,00.
Echter als haalmeeruitjecard lukt, dan heb je idd een scherpe prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Je krijgt momenteel erg veel waar voor je geld vind ik. Deze config (Darkstone magic) met 90e korting en 25% via haalmeeruitjecard levert +- 650 euro voor een laptop met i7 2630, 8GB ram, 750GB hdd, FHD scherm en 2 jaar in-home garantie. Geen idee of die combinatie van kortingen ook echt werkt though :P

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:19

NSG

Je weet niks!

Het valt me op dat aanbiedingen zoals gratis thuisbezorgd en gratis upgrade van 4 naar 6Gb ram allemaam aflopen op 8 September. Wat is jullie ervaring hiermee, komt dell gelijk 9 September weer met soortgelijke aanbiedingen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enigmafan
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

enigmafan

Front- & backend ontwikkelaar

Enes_81 schreef op maandag 05 september 2011 @ 16:29:
Het valt me op dat aanbiedingen zoals gratis thuisbezorgd en gratis upgrade van 4 naar 6Gb ram allemaam aflopen op 8 September. Wat is jullie ervaring hiermee, komt dell gelijk 9 September weer met soortgelijke aanbiedingen ?
Nou,volgens mij lopen deze aanbiedingen al 4 weken, en ongetwijfeld hebben ze daarna wel weer iets nieuws.

Mijn Sinterklaasspel voor de kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 september 2011 @ 15:55:
[...]

Moeite om te wachten als je nu een laptop wil bestellen met i72630? Of is de verwachting dat de prijzen omhoog gaan?
Heb hem net maar besteld met i7 2630, 750gb, 6 ram, full HD. Toch nette deal voor 818 euro. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matszs

Matszs

><>

ninoxps schreef op maandag 05 september 2011 @ 13:40:
@ matsotten
Wat voor garantiepakket heb je?
Ik heb de standaard garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 21:48
Hijs Binnen maar met een pixel die vast, hijs rood :( Dat wordt morgen dell bellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RinkeNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 22:17
2e generatie Intel® Core™ i7-2630QM Processor 2, GHz met Turbo Boost 2.0, tot 2,9 GHz
8.192 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [2 x 4.096]
Internal Backlit US/International Qwerty Keyboard
2GB NVIDIA® GeForce® GT 540M Grafische kaart
750 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf
Legitieme Windows® 7 Home Premium, 64-bits, Nederlands
8x DVD+/- RW & Blu-ray Disc™ combo drive (Blu-ray Disc™ lezen en cd/dvd lezen/schrijven)
Intel® Centrino® Advanced-N 6230 (2x2 b/g/n+ Bluetooth Combo Card)
6-cel lithium-ion hoofdbatterij (56 Wh)
40 cm(15.6") FHD B+RGLED TL (1920x1080) 1080p met 2.0 Mega Pixel Integrated Camera
Dutch Microsoft® Office 2010 Home and Student + Adobe Acrobat X
McAfee® SecurityCenter - beveiliging van 36 maanden - Nederlands

Totaalbedrag: 1147,52

Nu hopen dat daar nog de cashback actie bij komt, maar zelfs voor het bedrag wat ik nu betaal is dit een dikke bak.

[ Voor 10% gewijzigd door RinkeNL op 05-09-2011 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creadion
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 09:58
Dauthi schreef op maandag 05 september 2011 @ 20:12:
Hijs Binnen maar met een pixel die vast, hijs rood :( Dat wordt morgen dell bellen :(
Je hebt altijd 7 dagen de tijd om hem terug te sturen, zonder opgaaf van reden :) (dus beter zeg je meteen dat je 'm retour wilt doen, zou verder niet vragen naar een oplossing voor die dode pixel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
afaik komt een xps met standaard pixel garantie. Als het niet lukt, zeg de medewerker vriendelijk gedag en bel nog een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 21:48
Laten we het hopen, het is weer allemaal heel vervelend dat door zoiets lulligs het weer een week of 2 kan gaan duren voordat ik hem eigenlijk heb. Wat een tantalus kwelling!

Edit:

Denken jullie dat het mogelijk is om software matig een stuckpixel los te masseren? Of is dat allemaal onzin?

[ Voor 25% gewijzigd door Dauthi op 05-09-2011 22:22 ]

Pagina: 1 ... 14 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De CSL policy geldt ook voor ervaringen topics zoals deze! Dat wil dus zeggen dat de zogenaamde 'welke moet ik nemen?'-vragen hier niet gewenst zijn. Handige links hiervoor zijn de [NBBG-aanschaf] topics, Dell waardebonen topic en het Dell levertijden topic.