[Mac OS X Lion] Ervaringen & Discussie - deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 21 Laatste
Acties:
  • 109.488 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 15:21
de ReadyNas heeft een firmware beschikbaar zodat TimeMachine weer loopt na installatie van Lion.
http://www.readynas.com/forum/viewtopic.php?f=17&t=55155

momenteel hier de laatste handelingen (herstarten NAS na update), en dan weet ik meer!

@Droned: hier 2 Systemen (macmini en MBP) via een gewone Snow Leopard en daarna Lion er over heen gezet. Geen problemen gehad verder.

update 22:19u:
Update NAS met betreffende firmware verliep vlekkeloos,
echter... functioneel gezien kom ik er niet meer op.
naar IP_adres met PING geeft respons.
clear van cache browser & default instellingen, uitschakelen browser-plugins: uitgevoerd,
na laden van beheerpagina vele menu-items niet zichtbaar.
Mounten via Timemachine: niet mogelijk. Ergo: laat 4.1.8T5 nog maar even links liggen & volg de informatie bij/van ReadyNAS (of via twitter, user Yohdah)

[ Voor 59% gewijzigd door NielsTn op 21-07-2011 22:22 ]

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkeey
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 15:17
Ik draai nu net een klein uurtje mijn Lion installatie en heb zojuist al een Kernel Panic gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoteldebotel schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 21:17:
[...]

Lion's spell checker op z'n best :D
Haha, als ik hier Lion typ, zonder hoofdletter, maakt hij er lino van. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skatebiker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-08 07:41
Zo mijn Macje voor de leeuwen gegooid en met succes !

Ziet er mooi uit, als je opnieuw opstart zie je welke vensters je open wil houden.
De Finder is verbeterd hij laat de laatste bestanden ook zien.

Mission Control vind ik een mooie vervanger voor Expose.

Launchpad vind ik niks, zo'n lelijke iOS interface.

En 'verkeerd om scrollen' zet je gewoon uit met 'Preferences => Mouse => 'Move content in the direction...' uitvinken.

Powered by Macbook Pro 2011 and Galaxy Note II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zat net even naar iCal te kijken, hartstikke leuk met die animaties, maar als ik maanden verder wil, zit ik er niet op te wachten dat je eerst een seconde moet wachten tot de animatie van de eerste bladzijde klaar is.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-06 11:48

Naboo

#WINNING!! DUH!

funkeey schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 21:18:
Ik draai nu net een klein uurtje mijn Lion installatie en heb zojuist al een Kernel Panic gehad..
Waar draai je het op?

Ik had het met mijn iMac... maar dat kwam gewoon even door de enorme belasting van de install enzo... Nu is alles weer rond de 40 graden en running zonder problemen. Ik had de kernel panic na ongeveer 30 minuten.

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Whieee schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 21:13:
[...]

Prachtig, die 720p camera hype. De MacBook Pro's hebben al jaren een camera met een 1.3 megapixel sensor (tegenwoordig waarschijnlijk 2 megapixel), alleen Apple liet het ding steevast op 640x480 werken. Enkel via 3rd party apps kon je de camera op volle resolutie aanspreken.

En voor de cijfers: 720p = 0.921600 megapixel :)

Voor wat betreft Facetime: Dat is inderdaad een onderdeel van Lion. Onder Snow Leopard moest je het kopen, tenzij je een recente Mac had (2011) die met een zogenaamde -hype alert- FaceTime HD camera geleverd werd ;)
Ik kan nergens zo'n third party app vinden, kan je mij een naam of link geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkeey
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 15:17
Naboo schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 21:21:
[...]

Waar draai je het op?

Ik had het met mijn iMac... maar dat kwam gewoon even door de enorme belasting van de install enzo... Nu is alles weer rond de 40 graden en running zonder problemen. Ik had de kernel panic na ongeveer 30 minuten.
iMac 27" 2010. Heb niet gekeken naar temperaturen e.d. maar dat zou het goed kunnen zijn hoor! Vond het alleen wel even vervelend. Je verwacht bij een release wel een OK werkend systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:06

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Rivanov schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 20:34:
[...]

Nee, want de MacBook White heeft geen multitouch trackpad en een Mighty Mouse is ook niet multitouch he! ;)
Wel bij de tijd blijven.. :9
Nee dat zeg ik toch ook? Ik vraag of dat de rede is, en dat is het blijkbaar.
En niet iedereen koopt elk jaar een nieuwe mac :')

(en daarbij komt dat ik thuis een stuk nieuwere iMac en Mini heb staan ;)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen wonder dat je meer ruimte hebt na de installatie van Lion. Ik heb zojuist opgemerkt dat je de meeste stemmen voor VoiceOver nu optioneel kan downloaden, in plaats dat ze er standaard allemaal al op stonden. Scheelt al zo'n 3,3GB voor enkel de Engelse stemmen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

En geen Rosetta meuk meer. En die eenmalige intro-video hebben ze er ook uitgehaald. Het is best klein geworden voor zo'n OS :)

(In vergelijking met W7, die minimaal 20GB in beslag neemt..)

[ Voor 76% gewijzigd door Bosmonster op 21-07-2011 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naboo

Naboo

#WINNING!! DUH!

funkeey schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 21:26:
[...]

iMac 27" 2010. Heb niet gekeken naar temperaturen e.d. maar dat zou het goed kunnen zijn hoor! Vond het alleen wel even vervelend. Je verwacht bij een release wel een OK werkend systeem.
Ik heb ook een iMac 27" van eind 2010... Ik dacht ook even van: gvd enzo... maar systeem even af laten koelen en hij draait nu helemaal top. Vlak na de crash waren de temperaturen 60+... nu CPU van 38 graden en HD van 47 graden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoteldebotel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-08 10:57
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 21:28:
Geen wonder dat je meer ruimte hebt na de installatie van Lion. Ik heb zojuist opgemerkt dat je de meeste stemmen voor VoiceOver nu optioneel kan downloaden, in plaats dat ze er standaard allemaal al op stonden. Scheelt al zo'n 3,3GB voor enkel de Engelse stemmen...
Ik schok ook al toen ik de Nederlandse stemmen wou downloaden..

Is al ruim 1GB.
Laat dan maar zitten, de miereneuker die ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 02:54
Nog mensen hier die Lion op een Macbook Pro early 2008 hebben gezet? Ik heb er zo één met 2 GB intern geheugen en vraag me af hoe soepel Lion hier op wil lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Hoteldebotel schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 21:17:
[...]

Lion's spell checker op z'n best :D
Bijna, dat was iOS ;)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door de gestures en full screen ben ik nu overgestapt van Firefox naar Safari...
Echter, als ik op een link sta met mijn muis, staat er linksonderin geen link voorbeeld.
Is dit instelbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 22:43
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 21:34:
Door de gestures en full screen ben ik nu overgestapt van Firefox naar Safari...
Echter, als ik op een link sta met mijn muis, staat er linksonderin geen link voorbeeld.
Is dit instelbaar?
Weergave -> Toon statusbalk

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 20:50

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Aloys schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 21:24:
[...]

Ik kan nergens zo'n third party app vinden, kan je mij een naam of link geven?
een aantal jaar geleden heb ik daar nog eens de CLI app 'isightcapture' voor misbruikt. Geen idee of die nog in ontwikkeling is, nog werkt, en waar ik hem uberhaupt vandaan heb gehaald.

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAzN
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Weergave -> Toon statusbalk
Of installeer de extensie Ultimate Status Bar
https://extensions.apple.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 21:48
Dancing_Animal schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 21:33:
Nog mensen hier die Lion op een Macbook Pro early 2008 hebben gezet? Ik heb er zo één met 2 GB intern geheugen en vraag me af hoe soepel Lion hier op wil lopen.
Jep hier, heb wel 4GB ram en ondertussen een SSD. Loopt als een trein!
callous schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 20:12:
[...]

okido :) maar toch...dat smart zoom werkt alleen in safari...helaas!
En Preview (o.a met PDF's en foto's)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Laatst online: 13:01

RnB

Een leuke link voor mensen die Lion draaien: macnix.blogspot.com. Hier heb ik wat dingetjes kunnen downloaden waardoor mijn iCal en Address book er weer normaal uitzien:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GVMC2NBmvkcsAbrLSs1TbqsJ/thumb.png

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/G8lMMqiFcrbVUnMWZFYIjDUw/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Shipperd
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-08 18:42
De prestaties zijn, op een 2009 mbp ondermaats te noemen naar mijn mening. De vloeiende bewegingen uit SL hebben plaats moeten maken voor laggende bewegingen in Lion.

En dit vind ik naar mijn meen mening schandalig dat een OS al met lag gaat werken op een laptop van amper 2 jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 19:16
Simon Shipperd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 21:43:
De prestaties zijn, op een 2009 mbp ondermaats te noemen naar mijn mening. De vloeiende bewegingen uit SL hebben plaats moeten maken voor laggende bewegingen in Lion.

En dit vind ik naar mijn meen mening schandalig dat een OS al met lag gaat werken op een laptop van amper 2 jaar oud.
Specs? Clean install of upgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 22:45
ZpAz schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 21:41:
[...]

Jep hier, heb wel 4GB ram en ondertussen een SSD. Loopt als een trein!
Ook hier, 4gb maar geen ssd. Gaat ook snel, maar geen HSL ;)

Even terugkomend op mijn vraag van 2 pagina's terug... :P Niemand weet hoe ik de volgorde van catergorien in de sidebar van finder kan veranderen? Ik bedoel dus favorieten. gedeeld en apparaten. Ik heb zelf liever apparaten en favo omgedraaid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Shipperd
s1ck schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 21:44:
[...]

Specs? Clean install of upgrade?
Clean install, C2D 2.53 Ghz, 4 GB ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Tijn89 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 21:46:
[...]

Ook hier, 4gb maar geen ssd. Gaat ook snel, maar geen HSL ;)

Even terugkomend op mijn vraag van 2 pagina's terug... :P Niemand weet hoe ik de volgorde van catergorien in de sidebar van finder kan veranderen? Ik bedoel dus favorieten. gedeeld en apparaten. Ik heb zelf liever apparaten en favo omgedraaid...
Volgens mij wil dat niet, slepen werkt niet, en bij preferences staat ook niet echt iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Interfico
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-09 19:59

Ik heb de 2,26 variant van die laptop met weliswaar 4 GB en een SSD, maar kan vertellen dat Lion inmiddels prima draait. In eerste instantie was ik erg negatief over de prestaties, maar dat was vooral te wijten aan het feit dat Spotlight nog aan het indexeren was.

Waar ik vooral héél erg blij mee ben is dat switchen tussen spaces véél soepeler gaat in Lion dan in Snow Leopard. Switchen gaat erg smooth.

[ Voor 14% gewijzigd door Interfico op 21-07-2011 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het altijd fijn om een stukje tekst te selecteren tijdens het lezen ervan (zoals hier op GoT).
Maar nou met Lion heeft safari de rare eigenschap om ineens het hele venster te verplaatsen als ik een nieuw stuk tekst wil selecteren!
Dus: Als ik de eerste regel heb geselecteerd en de tweede regel wil selecteren, wordt het hele safari venster verplaatst en niet het stuk tekst geselcteerd |:(

Het is nou in de eerste 24 uur pas 2x voor gekomen, maar vind het wel erg vervelend...
Ik heb al geprobeerd om 1, 2 of 3 keer te klikken en dan te slepen, want je weet maar nooit of het een 'feature' is, maar toen ging ie alleen tekst selecteren :X

Herkenbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Hier geen last van (C2D 2.26 4GB V+100 SSD) mission control, swipen door spaces, full screen, alles gaat soepel

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZpAz schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 21:50:
[...]

Volgens mij wil dat niet, slepen werkt niet, en bij preferences staat ook niet echt iets.
finder openen -> voorkeuren -> navigatiekolom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Shipperd
Prulleman schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 22:01:
[...]

Hier geen last van (C2D 2.26 4GB V+100 SSD) mission control, swipen door spaces, full screen, alles gaat soepel
Denk dat dat eerder aan de SSD ligt aangezien ik het met de stock hdd doe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Nu online
Simon Shipperd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 22:15:
[...]

Denk dat dat eerder aan de SSD ligt aangezien ik het met de stock hdd doe :)
is spotlight al klaar met indexeren?
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 22:12:
[...]

daar kan je nog steeds niet de volgorde van de categorieën aanpassen..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorii
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Nog lieden die problemen hebben met het geluid na installatie? Het genoemde trucje met de koptelefoonuitgang werkt hier niet.

Ik gebruik regelmatig AirFoil om bijvoorbeeld 22 Tracks te beluisteren via een AirPort Express. Vanmiddag werkte het geheel nog; AirFoil klapte er wel twee keer uit maar ik had tenminste nog geluid uit m'n iMac. Nu niet meer...

Edit: Zoek even de Audio/MIDI configuratie op. (Spotlight)

Daar stel je de "ingebouwde uitgang" in op "Gebruik dit apparaat voor geluidsuitvoer" (Tandwieltje onderin)

[ Voor 19% gewijzigd door Jorii op 21-07-2011 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Shipperd
Prulleman schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 22:16:
[...]

is spotlight al klaar met indexeren?
Wel dat is 1 van de 2 problemen die ik in zowel de GM versie had als in de huidige versie. Uiteindelijk zijn het alle twee dezelfde, maar dat even ter zijde.

Spotlight begint hier af en toe plotseling gewoon opnieuw te indexeren zonder enige reden. Nieuw geïnstalleerde programma's komen er ook pas een pak later in terwijl dit bij SL onmiddellijk was.

Youtube filmpjes werken in firefox 4 of 5 al helemaal van geen kanten, maar dat is weer een ander verhaal natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Zo, heerlijk om extensies te gebruiken voor Safari, maakt het leuker om dat te gebruiken ipv Firefox. Heeft iemand hier een "livescore" extensie gevonden voor Safari?

Ik heb twitter voor Safari geinstalleerd, alleen komt de zijbalk niet terwijl hij geinstalleerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Nu online

iMars

Full time prutser

Dancing_Animal schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 21:33:
Heb een MBP uit 2007 (model 2,2) met 4GB ram en Lion op een externe USB disk, toch nog vrij vlot. Op mijn interne schijf zou het nog vlotter moeten zijn ;)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8YShuXN5PkbeUdFibouo1txZ/thumb.png

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 19:16
Simon Shipperd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 22:23:
[...]

Wel dat is 1 van de 2 problemen die ik in zowel de GM versie had als in de huidige versie. Uiteindelijk zijn het alle twee dezelfde, maar dat even ter zijde.

Spotlight begint hier af en toe plotseling gewoon opnieuw te indexeren zonder enige reden. Nieuw geïnstalleerde programma's komen er ook pas een pak later in terwijl dit bij SL onmiddellijk was.

Youtube filmpjes werken in firefox 4 of 5 al helemaal van geen kanten, maar dat is weer een ander verhaal natuurlijk.
Over dat youtube filmpjes dat heb ik ook, soms zegt die "there is no video". Raar, maar zal gaat weg na refresh / opnieuw opstarten chrome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestraeon
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-08 11:50

Terrestraeon

END OF LINE

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gudBBwUy12SZghCJhiZ6XYQd/full.png

Ben nu op Safari naar GoT aan het kijken :) en iTunes is muziek aan het afspelen, thats'it!

Gezien de andere temps beduidend lager liggen dan de GPU temps worden deze dus niet beïnvloed door andere componenten, en is de GPU dus echt wel degene die hier overuren draait, maar waarvoor? Voor de GUI van Lion??

Indexering & Spotlight en wat dan ook is niet bezig, het is enkel Safari en iTunes.
Lijkt me toch een bug die men snel mag oplossen, continu zo'n hoge temps kunnen toch niet gezond zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Nu online
De mensen die hier Twitter gebruiken onder Lion, welke applicatie gebruiken jullie en waarom? Ik twijfel nu tussen (Twitter for Mac) of Tweetdeck (Voor een expose).

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naboo

Naboo

#WINNING!! DUH!

Chris5488 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 22:28:
[afbeelding]

Ben nu op Safari naar GoT aan het kijken :) en iTunes is muziek aan het afspelen, thats'it!

Gezien de andere temps beduidend lager liggen dan de GPU temps worden deze dus niet beïnvloed door andere componenten, en is de GPU dus echt wel degene die hier overuren draait, maar waarvoor? Voor de GUI van Lion??

Indexering & Spotlight en wat dan ook is niet bezig, het is enkel Safari en iTunes.
Lijkt me toch een bug die men snel mag oplossen, continu zo'n hoge temps kunnen toch niet gezond zijn?
Waar draai je het op? iMac? Macbook?

Hoe lang draai je Lion nu sinds de install? Bij mij draaide het op de iMac eerst ook overuren... toen even wat anders gaan doen en nu zit alles ruim onder de 50 graden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:17

Chrisjuh_15

Facta non verba

Tweetdeck :) Ik vind die client het compleetst, snelst en het werkt ideaal met de custom columns die je kunt instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Nu online
Chrisjuh_15 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 22:35:
Tweetdeck :) Ik vind die client het compleetst, snelst en het werkt ideaal met de custom columns die je kunt instellen.
Thanks, ik ga hem even installeren :) Heb je problemen op Lion? Ik las op Macrumors dat mensen onder Lion veel problemen hebben met Tweetdeck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Gebruik zelf gewoon Twitter for Mac. Doe toch niet meer dan af en toe er even doorheen scrollen om te kijken of er wat leuks in staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 20:18
Caneezy schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 22:32:
De mensen die hier Twitter gebruiken onder Lion, welke applicatie gebruiken jullie en waarom? Ik twijfel nu tussen (Twitter for Mac) of Tweetdeck (Voor een expose).

Iemand?
Ik vind Tweetdeck de meest afschuwelijke applicatie voor de Mac. Uit principe gebruik ik die app al gewoon niet. Twitter for Mac werkt perfect hier. Je kan ook een Secret menu unlocken. Volg daarvoor de volgende stappen..

Secret stuf, lijkt iets teveel op warez stuff :P

[ Voor 29% gewijzigd door Hoedje op 21-07-2011 23:26 ]

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Nu online
Froggle schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 22:41:
[...]

Ik vind Tweetdeck de meest afschuwelijke applicatie voor de Mac. Uit principe gebruik ik die app al gewoon niet. Twitter for Mac werkt perfect hier. Je kan ook een Secret menu unlocken. Volg daarvoor de volgende stappen..

*knip*
Of het ligt aan mij maar lukt stap 5 mij niet, er komt niks tevoorschijn

[ Voor 34% gewijzigd door Hoedje op 21-07-2011 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Volgens mij werkt dat ook al lang niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

Destianto schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 23:57:
@hierboven,

Ik heb een nieuwe versie van candybar gratis mogen updaten. Slechts een paar iconen waren niet meer veranderd. Was misschien een kleine 10 min werk.

Mijn total finder was non compatible :( Moet nu weer een nieuwe aanschaffen voor een tientje.

DE STEM VAN CLAIRE IS EEN AANRADER!!
Hmm oke.. naja ik heb gewoon Candybar opnieuw geïnstalleerd was toch uit op wat andere iconen.
Hoteldebotel schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 13:55:
Ik wil geen reclame maken of dergelijks, maar kijk dit artikel eens:

http://www.appletips.nl/o...toevoegen-aan-documenten/

Gaat over een handtekening invoeren als Vector formaat met behulp van je iSight camera.
Cool nice feature! Werkt best oke en je kan meerdere handtekeningen in scannen!

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestraeon
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-08 11:50

Terrestraeon

END OF LINE

Naboo schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 22:34:
[...]

Waar draai je het op? iMac? Macbook?

Hoe lang draai je Lion nu sinds de install? Bij mij draaide het op de iMac eerst ook overuren... toen even wat anders gaan doen en nu zit alles ruim onder de 50 graden. :)
iMac, 2011, i7, 4GB, 6970m 2GB.

Staat er sinds gisteren op, sinds de installatie van Lion heeft hij (in totaal) ongeveer 14 uur aangestaan.
Ik hoop dat het nog zal afnemen, maar ik betwijfel of jij sinds gisteren je iMac al veel langer dan 14 uur hebt aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik ook Twitter voor Mac.
Net even Tweetdeck geprobeerd, maar vindt het echt onoverzichtelijk, afschuwelijke client.
Snel er weer af gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naboo

Naboo

#WINNING!! DUH!

Chris5488 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 22:49:
[...]

iMac, 2011, i7, 4GB, 6970m 2GB.

Staat er sinds gisteren op, sinds de installatie van Lion heeft hij (in totaal) ongeveer 14 uur aangestaan.
Ik hoop dat het nog zal afnemen, maar ik betwijfel of jij sinds gisteren je iMac al veel langer dan 14 uur hebt aanstaan.
Mijn iMac staat geen 14 uur aan nee... Nou ja, inclusief stand-by staat ie al weken aan. :)

Maar goed, zoals ik zei, heb hem laten afkoelen, dus paar uurtjes uitgezet en nu werkt ie als een trein. Nergens last van. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Nu online
Jorii schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 22:20:
Nog lieden die problemen hebben met het geluid na installatie? Het genoemde trucje met de koptelefoonuitgang werkt hier niet.

Ik gebruik regelmatig AirFoil om bijvoorbeeld 22 Tracks te beluisteren via een AirPort Express. Vanmiddag werkte het geheel nog; AirFoil klapte er wel twee keer uit maar ik had tenminste nog geluid uit m'n iMac. Nu niet meer...

Edit: Zoek even de Audio/MIDI configuratie op. (Spotlight)

Daar stel je de "ingebouwde uitgang" in op "Gebruik dit apparaat voor geluidsuitvoer" (Tandwieltje onderin)
ik heb wel geluid via de speakers van mijn MBMP, maar ik kan als ik het volume probeer aan te passen krijg een lichtgrijs icoontje met een verboden bordje eronder. Icoontje in de taakbalk is lichtgrijs, "Gebruik dit apparaat voor geluidsuitvoer" in Audio/midi config is ook grijs...

De mini jack truuk werkt wel, ga nu een reboot testen...

\edit na een reboot zelfde verhaal, moet eerste jack in en uit pluggen voordat het volume aangepast kan worden

[ Voor 5% gewijzigd door Prulleman op 21-07-2011 22:59 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Laatst online: 10:17

Chrisjuh_15

Facta non verba

Caneezy schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 22:39:
[...]

Thanks, ik ga hem even installeren :) Heb je problemen op Lion? Ik las op Macrumors dat mensen onder Lion veel problemen hebben met Tweetdeck.
Nee nergens last van... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoteldebotel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-08 10:57
Als je Chrome draait ipv Safari zie je wel dat je CPU het moeilijker heeft qua temperatuur..

[ Voor 169% gewijzigd door Hoteldebotel op 21-07-2011 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:02
Prulleman schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 22:56:
[...]

ik heb wel geluid via de speakers van mijn MBMP, maar ik kan als ik het volume probeer aan te passen krijg een lichtgrijs icoontje met een verboden bordje eronder. Icoontje in de taakbalk is lichtgrijs, "Gebruik dit apparaat voor geluidsuitvoer" in Audio/midi config is ook grijs...

De mini jack truuk werkt wel, ga nu een reboot testen...

\edit na een reboot zelfde verhaal, moet eerste jack in en uit pluggen voordat het volume aangepast kan worden
sudo kill -9 `ps ax|grep 'coreaudio[a-z]' |awk '{print $1}'` in terminal werkt ook, maar tot een reboot.
Denk dat we voor dit probleem op een update moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Nu online
OkeOkeOke schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 23:07:
[...]

sudo kill -9 `ps ax|grep 'coreaudio[a-z]' |awk '{print $1}'` in terminal werkt ook, maar tot een reboot.
Denk dat we voor dit probleem op een update moeten wachten.
Ah, even opgeslagen, toch makkelijk als je geen jack in de buurt hebt. Wel een lelijke bug trouwens... :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
Prulleman schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 23:12:
[...]

Ah, even opgeslagen, toch makkelijk als je geen jack in de buurt hebt. Wel een lelijke bug trouwens... :)
Idd, en er schijnen toch wel aardig wat mensen last van te hebben, dus hopen dat Apple het snel fixt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Die bug zat ook al in SL overigens.. (zelf nooit last van gehad, maar mn vriendin wel)

[ Voor 40% gewijzigd door Bosmonster op 21-07-2011 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
Bosmonster schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 23:17:
Die bug zat ook al in SL overigens..
Maar toen had ik er geen last van. En wat was de oplossing? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Nu online
Bosmonster schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 23:17:
Die bug zat ook al in SL overigens.. (zelf nooit last van gehad, maar mn vriendin wel)
Ik heb em in 1,5 jaar nooit gezien onder SL, nu 1e dag lion en gelijk mis...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
  • Laatst online: 16-12-2023
Heb hem zelf nu geïnstalleerd op mn macbook pro medio 2009
Heb wel het idee dat de accu minder lang meegaat.

Herkenbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Nu online
Ruben1992 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 23:23:
Heb hem zelf nu geïnstalleerd op mn macbook pro medio 2009
Heb wel het idee dat de accu minder lang meegaat.

Herkenbaar?
spotlight klaar met indexeren? chrome schijnt ook nog iets teveel van de cpu te vragen (en dus stroom...)
loopt ie ook warmer? zo ja door welke processen?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:50

Quakie

quakelen

Mmm, net opnieuw geïnstalleerd omdat ik hem legaal wilde hebben. Daarna via TM alles terug gezet.

Enige wat nu niet meer werkt is automatische dimmen van het scherm. Het staat wel aangevinkt maar het werkt niet. Meer mensen hier last van?

(MacBook unibody uit 2008)

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
MBP 2008, net pre unibody werkt het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

OkeOkeOke schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 23:18:
[...]

Maar toen had ik er geen last van. En wat was de oplossing? O-)
Mini jack in en uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quinny
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-06 21:24
Gisteravond m'n MacBook geupdate, vanochtend m'n Mac Pro.

Het grootste deel van de wijzigingen is een verbetering, vooral de nieuwe mouse gestures en de bediening van Safari vind ik erg goed. Er zijn wel wat dingen waar ik me aan erger:

Als ik weg loop bij m'n Mac zet ik altijd m'n beeldschermen op sleep door 'control-shift-eject' in te drukken. Met Leopard en Snow Leopard gingen m'n monitoren dan gewoon op sleep. Nu met Lion gaan m'n monitoren op sleep en gaat ook de lade van de Superdrive open.

Sinds m'n update naar Lion kan ik geen CD's en DVD's meer branden op m'n Mac Pro ('This disc drive is busy. Please choose another one.'). Kwam er toevallig achter, vanmiddag was de eerste keer dat ik een DVD wilde branden dit jaar...

De 'badges' op de Dock-iconen zijn kleiner en niet mooi 'geantialiast' zoals eerst.

De fan van m'n MacBook Air draait non-stop, ook nadat het indexeren van Spotlight en converteren van de Mail klaar is.

Lijken mij allemaal bugs te zijn die wel gefixeerd gaan worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
Hahaha...dan nog liever terug naar SL :(
Wel vreemd dat het alleen op MBP voorkomt trouwens, op mijn iMac geen last van, en ook
nog niemand gehoord met deze bug op een iMac.

[ Voor 26% gewijzigd door OkeOkeOke op 21-07-2011 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
  • Laatst online: 16-12-2023
Prulleman schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 23:26:
[...]

spotlight klaar met indexeren? chrome schijnt ook nog iets teveel van de cpu te vragen (en dus stroom...)
loopt ie ook warmer? zo ja door welke processen?
Spotlight is klaar met indexeren. Hij loopt idd wel warmer.. weet zo niet door welke processen. Hoe kan ik dat zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Iemand de Leeslijst in Safari al opgevallen? Goed bedacht: voor links die je later wil lezen maar niet per sé wil bookmarken kan je ze nu in de leeslijst zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die update voor xCode is toch wel maar bagger vind ik. Jammer dat hij dit niet automatisch doet als je een versie voor SL hebt staan.

Nu na een dagje Lion te hebben valt het wel goed mee, ben al gewoon aan Mission Control. De nieuwe mail vind ik heerlijk in combo met full screen.

Van de temperatuur heb ik niet zo'n last, dit is als m'n mail, calendar, address book, itunes, internet, en nog wat dev dingen openstaan:
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads4/4e289d971227f/4e289d97112dc-Screen_Shot_2011-07-21_at_23.43.23.png

Macbook is trouwens ook dichtgeklapt, das dan weer een minder punt aan het automatisch detecteren voor een extern scherm, als je hem in 'dockingmode' hebt, je klapt je scherm open(voor luchtafvoer doe ik dat meestal) gaat ie het scherm van de macbook weer gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• callous
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-08 10:59
Kwam net dit tegen...
http://9to5mac.com/2011/0...-and-other-adobe-goodies/

Misschien een oorzaak van de instabiele safari, oververhitting etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is toch knap vervelend, zeker de disabled hardware acceleratie van photoshop en lightroom. Beetje vreemd dat Adobe daar nu pas naar gaat kijken terwijl de dev versies al maanden rondzwerven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Grappig, merk net pas op dat zodra ik een aankoop doe in de Itunes App-Store, het ook meteen op de iPhone gedownload wordt... Ook een nieuwe functie in Lion, of valt me dit gewoon pas voor het eerst op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florissant
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 22:14
Jongens, ik heb een probleem,
Ik heb een paar uur geleden m'n nieuwe MacBook Pro 15" 2011 gekocht. Nu heb ik een voucher gekregen dat ik Lion gratis kan downloaden bla bla bla.. Lukt allemaal prima. Tot dat, ik Lion probeer te installeren.. Ik kijk nou al 20 minuten naar een scherm dat zegt dat hij de installatie aan het voorbereiden is. Ik heb de MB herstart en de installatie op een paar keer opnieuw aangezet. Niets werkt.

Wat moet ik doen?
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:03
Klinkt alsof hij simpelweg aan het downloaden is.

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Nu online

iMars

Full time prutser

callous schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 00:06:
Kwam net dit tegen...
http://9to5mac.com/2011/0...-and-other-adobe-goodies/

Misschien een oorzaak van de instabiele safari, oververhitting etc?
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/xx1QgRDxCbr483ADYWCvoJUV/full.png
Bij mij is het wel ge-enabled :?

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florissant
Dat heeft hij al gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Caneezy schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 22:39:
[...]

Vandaag heel de dag HootSuite gebruikt in Chrome en Lion, geen centje pijn! Lijkt veel op Tweetdeck maar heeft meer mogelijkheden om conversaties te volgen en statistieken te checken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 22:12:
[...]

Dat is geen oplossing voor het probleem (volgorde van de categorieën in de navigatiekolom in finder veranderen). Je ze het echter wel daar verwachten, maar als ik op en 'apparaten' klik, kan ik hem niet naar boven of onder slepen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
diotav schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 00:25:
Klinkt alsof hij simpelweg aan het downloaden is.
Heb je met SL die er op stond alle updates geïnstalleerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florissant
OkeOkeOke schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 00:31:
[...]

Heb je met SL die er op stond alle updates geïnstalleerd ?
Nope, is dat de bedoeling?
Ben het nu aan het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
Florissant schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 00:32:
[...]

Nope, is dat de bedoeling?
Ben het nu aan het doen!
Ok en daarna Lion installeren.
Eerst elke keer kijken of er updates zijn, totdat er aangegeven wordt dat de software up to date is.

[ Voor 19% gewijzigd door OkeOkeOke op 22-07-2011 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:38
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 00:13:
Dat is toch knap vervelend, zeker de disabled hardware acceleratie van photoshop en lightroom. Beetje vreemd dat Adobe daar nu pas naar gaat kijken terwijl de dev versies al maanden rondzwerven.
Het is alleen flash die hardware acceleration lijkt te missen, niet Lightroom of Photoshop. Daarvoor gaan ze gewoon kijken wat voor Lion functies ze gaan gebruiken in de toekomst. Iignhoef je voor Lightroom geen automatic saving functie te bouwen, want die zit er al in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Commendatore
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Vandaag heb ik me zelf ook aan Lion gewaagd en tot nu toe ziet het er prima uit, al denk ik dat ik de volgende keer wel wat langer wacht met het installeren van een nieuwe versie van het OS. Het was namelijk goed te merken dat de servers van Apple het zwaar hadden, een verse installatie van de recovery-partitie duurde dan ook erg lang. Daarnaast is het een beetje vervelend dat er nog geen versie van Flash Player uit is die niet-beta ondersteuning biedt voor Lion.

Verder nog een klein dingetje dat me opviel: op meerdere plekken lees je dat het in de dock standaard niet meer te zien is welke programma's open staan. Ik krijg standaard echter gewoon van die blauwe indicators onder openstaande programma's, zonder dat ik dit zelf heb ingesteld. Overigens is dit geen enkel probleem, want ik had het anders zelf wel weer aangezet, maar opvallend is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:59
Commendatore schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 00:41:
Vandaag heb ik me zelf ook aan Lion gewaagd en tot nu toe ziet het er prima uit, al denk ik dat ik de volgende keer wel wat langer wacht met het installeren van een nieuwe versie van het OS. Het was namelijk goed te merken dat de servers van Apple het zwaar hadden, een verse installatie van de recovery-partitie duurde dan ook erg lang. Daarnaast is het een beetje vervelend dat er nog geen versie van Flash Player uit is die niet-beta ondersteuning biedt voor Lion.

Verder nog een klein dingetje dat me opviel: op meerdere plekken lees je dat het in de dock standaard niet meer te zien is welke programma's open staan. Ik krijg standaard echter gewoon van die blauwe indicators onder openstaande programma's, zonder dat ik dit zelf heb ingesteld. Overigens is dit geen enkel probleem, want ik had het anders zelf wel weer aangezet, maar opvallend is het wel.
Het staat inderdaa standaard aan bij een Snow Leopard upgrade heb ik gemerkt, maar is gewoon uit te zetten onder de preference pane voor Dock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
thaan schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 00:47:
[...]

Het staat inderdaa standaard aan bij een Snow Leopard upgrade heb ik gemerkt, maar is gewoon uit te zetten onder de preference pane voor Dock.
Clean install op een macbook pro late2008 en ik heb ook lichtjes die standaard aan staan in het dock. Misschien hangt het van je hardware af, bijvoorbeeld of je een ssd hebt of niet. Weet niet of dit ook al in de gm en andere dp's zo was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Commendatore
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Het gaat hier dus niet meer om een Snow Leopard-upgrade. In het begin heb ik wel een upgrade gedaan, maar direct daarna een schone installatie via de nieuw aangemaakte recovery-partitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florissant
OkeOkeOke schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 00:33:
[...]

Ok en daarna Lion installeren.
Eerst elke keer kijken of er updates zijn, totdat er aangegeven wordt dat de software up to date is.
Hij staat nu ook al een tijd vast op het; "Zoeken naar nieuwe software scherm"
Internet is wel gewoon snel.. Op m'n iMac vond hij de software binnen 20 seconden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
Florissant schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 00:52:
[...]

Hij staat nu ook al een tijd vast op het; "Zoeken naar nieuwe software scherm"
Internet is wel gewoon snel.. Op m'n iMac vond hij de software binnen 20 seconden..
Op annuleren drukken en opnieuw starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florissant
OkeOkeOke schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 00:53:
[...]

Op annuleren drukken en opnieuw starten.
Al gedaan, didn't work..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
Heb je nog geen enkele geïnstalleerd?
Opnieuw opstarten en opnieuw proberen?

[ Voor 35% gewijzigd door OkeOkeOke op 22-07-2011 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florissant
OkeOkeOke schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 00:55:
Heb je nog geen enkele geïnstalleerd?
Nee niks, heeft het zin om m'n Snow Leopard DVD er in te doen? Er staat ook nog niks op de MB hij is helemaal clean..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
Florissant schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 00:57:
[...]

Nee niks, heeft het zin om m'n Snow Leopard DVD er in te doen? Er staat ook nog niks op de MB hij is helemaal clean..
Lijkt me weinig nut hebben, hij moet gewoon updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florissant
OkeOkeOke schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 00:58:
[...]

Lijkt me weinig nut hebben, hij moet gewoon updaten.
Deed hij dat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
Opnieuw opstarten geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florissant
OkeOkeOke schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 01:01:
[...]

Opnieuw opstarten geprobeerd?
Ja al 2 keer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
En blijft hangen op zoeken naar software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florissant
OkeOkeOke schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 01:03:
[...]

En blijft hangen op zoeken naar software?
Ja ik zie 1 klein streepje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
Florissant schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 01:04:
[...]

Ja ik zie 1 klein streepje..
Kan even duren. Zeker weten dat je internet verbinding goed is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florissant
OkeOkeOke schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 01:05:
[...]

Kan even duren. Zeker weten dat je internet verbinding goed is?
Ja 100%. Zowel al op m'n iMac als m'n MacBook werkt het zoals altijd.. Misschien ligt het aan de apple servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
Florissant schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 01:06:
[...]

Ja 100%. Zowel al op m'n iMac als m'n MacBook werkt het zoals altijd.. Misschien ligt het aan de apple servers?
Geen idee, weet alleen dat je eerst alle SL updates moet installeren.
Doet software update op je iMac het wel?

[ Voor 6% gewijzigd door OkeOkeOke op 22-07-2011 01:08 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Specifieke vragen en problemen moeten in een nieuw topic worden gepost. Op deze manier behouden we het overzicht en krijgt jouw probleem of vraag de aandacht die het verdient. Dit topic is alleen bedoeld om goed onderbouwde ervaringen te delen.