Hier iemand die eerst een afkeer tegen alles wat Apple was had. Waarom? Voornamelijk te duur voor wat je krijgt, dacht ik. Mijn oordeel was dus eigenlijk nergens op gebaseerd. Op een dag kochten enkele van mijn naasten een MacBook. Ik kon het niet laten om die dingen toch een keer aan te tand te voelen. Ik was bijzonder positief verrast. Het heeft mij ook geleerd om op een objectieve manier naar de verschillende OS-en te kijken. Ik word persoonlijk niet goed van het eeuwige OS X vs Windows geklier in nieuwsberichten hier op tweakers. Wat mij betreft modden ze dergelijke reacties meteen weg onder de noemer irrelevant. Ben je Windows fan, prima gebruik dan Windows. Ben je OS X fan, prima gebruik je OS X. Maar stop nou eens dat eeuwige gezeik.
Om een lang verhaal korte te maken: ik heb zelf een MacBook Pro en een iPad2 gekocht. En ik ben er laaiend enthousiast over. Zoals ik hier eerder al las: alles wijst zichzelf en voor de rest heb je google of de site van Apple.
Ik ben erg tevreden over OS X Lion. Launchpad gebruik ik veel. Het sluit heel goed aan bij de beleving die je op een iPad hebt. De vernuftige scroll features bevallen mij uitstekend. De overstap van Windows naar OS X is mij 100% meegevallen en ik heb er dan ook absoluut geen spijt van.
Hoewel ik nog steeds vind dat de prijs van een MacBook Pro wat aan de hoge kant is, moet ik wel concluderen dat het apparaat bijzonder degelijk is. Ik had laatst een toshiba laptop in mijn handen en dan zie je toch wel het verschil ik bouwkwaliteit.
Maar goed, om even terug te komen op OS X Lion. Ik heb nog geen echte fouten kunnen ontdekken. Komt waarschijnlijk omdat ik nieuw ben met OS X.
Positief:
- Natuurlijk scrollen. Dit sluit aan op het scrollen op een iPad.
- Full screen mode. Dit werkt erg fijn.
- Launchpad. Sluit ook aan op het werken met een iPad
Om een lang verhaal korte te maken: ik heb zelf een MacBook Pro en een iPad2 gekocht. En ik ben er laaiend enthousiast over. Zoals ik hier eerder al las: alles wijst zichzelf en voor de rest heb je google of de site van Apple.
Ik ben erg tevreden over OS X Lion. Launchpad gebruik ik veel. Het sluit heel goed aan bij de beleving die je op een iPad hebt. De vernuftige scroll features bevallen mij uitstekend. De overstap van Windows naar OS X is mij 100% meegevallen en ik heb er dan ook absoluut geen spijt van.
Hoewel ik nog steeds vind dat de prijs van een MacBook Pro wat aan de hoge kant is, moet ik wel concluderen dat het apparaat bijzonder degelijk is. Ik had laatst een toshiba laptop in mijn handen en dan zie je toch wel het verschil ik bouwkwaliteit.
Maar goed, om even terug te komen op OS X Lion. Ik heb nog geen echte fouten kunnen ontdekken. Komt waarschijnlijk omdat ik nieuw ben met OS X.
Positief:
- Natuurlijk scrollen. Dit sluit aan op het scrollen op een iPad.
- Full screen mode. Dit werkt erg fijn.
- Launchpad. Sluit ook aan op het werken met een iPad