Hier ook totaal geen interesse in een Hackingtosh. Want hoe leuk het ook is om OSX op een ultime powermonster te zetten, het blijft kutten en klooien. Dat is natuurlijk allemaal leuk als dat je hobby is. Ik heb daar A) geen zin in.

geen tijd voor. C) Het 'mag niet'
Het liefst blijf ik bij OSX want de hele workflow bevalt me meer dan dat. Maar, ik merk ook dat Windows aan het groeien en veranderen is. En de grafische programma's waar ik mee werk zijn al vele jaren prima / al dan niet beter / op Windows te vinden.
Voor mij is een stukje design wel belangrijk. Ik kijk er de hele dag naar, het staat in mijn kantoortje / studiotje / zolder. Het prachtige scherm, zwevend op een voetje.. het losse toetsenbordje... ja, ik vind het erg mooi. Dat kan je benaderen met niet Apple hardware, maar toch haal je het niet hoor. Het is een stukje smaak en zal voor iedereen anders zijn. Maar het minimalisme die Apple hanteert spreekt mij altijd zeer aan.
Ik moet morgen (straks) rond de koffietijd ala 0900 uur even met Apple bellen om mijn order te cancelen. Ik hoop dat ze de zending nog tegen kunnen houden, en anders komt het ook wel goed.
Kan iemand me nog wijsmaken of 12GB vs 32GB een performance boost kan zijn? Dat vind ik op zich wel een 2 a 300 euro investering waard in mijn huidige iMac als dat de dagelijkse werkdruk een beetje helpt. Ik vind Yosemyte erg log en sloom aanvoelen met diverse stottertjes. Marvericks ging als een speer.