Heb met Sygic vaak hetzelfde. Vanaf de zaak naar huis is het altijd druk om de snelweg op te komen (A16), en daar staat eigenlijk ook altijd file. Heb 2 alternatieven die *altijd* sneller zijn, en toch blijft Sygic maar volhouden dat ik de snelweg op moet. Eigenlijk is dat hele file gedeelte van Sygic niet al te best, komt regelmatig voor dat ik toch in een file beland die er al redelijk lang staat..Rubman schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 12:41:
Ik ben sinds afgelopen woensdag wel een beetje van mijn voorkeur betreffende CoPilot af.
had al gehoord dat het op de A28 best vast stond maar CoPilot stuurt mij gewoon de file in. Voor de fun even Maps aangezet en die komt met een route die welgeteld 30 min korter is. dus ik denk ach probeer die en houd CoPilot op de achtergrond om hem daarna weer te laten navigeren (ben gewoon wel gewend aan de filevoorspelling in beeld en de max snelheid etc.) Gaat dat ding me dus weer terug naar de snelweg leiden waardoor ik niet 30 maar 60 min later aan zou komen omdat ik via via weer naar de snelweg kwam terwijl ik al op de verkeersborden naar de A6 geleid werd om bij Amsterdam te komen.
* Rubman op zoek gaat naar een andere navigatie app met filebalk ala CoPilot en max snelheid tijdens navigeren.
Hiervoor TomTom gehad, werkte een stuk beter, maar daar wil ik nu geen abbo meer op nemen totdat ze de nieuwe app releasen..
HODL