Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

donvalentino schreef op zondag 10 juli 2011 @ 14:11:
Guys,

Ik begon dat carrousel gebeuren eigenlijk best leuk te vinden, het reageert steeds beter en beter..
Echter, ik kwam er vanochtend achter dat me telefoon niet meer oplaadt.
Ik had hem vannacht in de oplader gedaan en vanochtend brandde hij groen maar niks opgeladen...
Zelfs minder want had nog maar 20% batterij over...

Diverse opladers geprobeerd maar hij brandt wel (het lampje + tel gaf aan dat hij aan het opladen was) maar helaas werd me batterij alleen maar minder....
Tot hij uitviel, ik kan er nu helemaal niks mee.
Batterij en case enz. even uit elkaar gelaten om te koelen maar helaas, wanneer ik hem nu oplaadt brand het lampje ook niet...

Denk dat ik hem maar moet aanmelden ter reparatie want heb nu geen telefoon!!...
Zijn er mensen die tips hebben?
Ik heb hem via Vodafone gekocht, 1e Batch, Unbranded.

Verstandig om dit rechtstreeks met htc te regelen of via vodafone?
Probleem gevonden.
Collega heeft zelfde toestel en met die batterij heb ik wel een werkend toestel.
Instellingen nagekeken en zag dat voor USB verbindingen enkel op diskdrive stond (terwijl ik dit niet zo heb veranderd de laatste dagen).
Vreemd dat hij ineens niet meer wilde opladen, nu in ieder geval wel!!!!!

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:04

_Christiaan_

Master of SOG

Ik wil dit toestel ook gaan bestellen i.c.m. Vodafone. Misschien wel bij Vodafone zelf bestellen.

Zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden bij aankoop van dit toestel? Het liefst wil ik niet-branded, maar ik neem aan dat VF alleen maar gebrande telefoons levert?

Op GoT gaan we er van uit dat users eigen initiatief tonen en het topic waar ze in posten goed door hebben gelezen. Al jouw vragen zijn in een of andere vorm meerder keren gepasseerd, de antwoorden zijn daarom ook prima zelf te vinden.

[ Voor 31% gewijzigd door Bullet NL op 11-07-2011 14:23 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambry
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-01-2024
Eindelijk! (pink traantje weg van geluk) IK HEB ER OOK EEN! Na wekenlang deze draadjes gevolgd te hebben nu eidenlijk mijn eigen toestel. Nu maar hopen dat de ellende (dode pixels, strepen op de camera etc) me bespaard blijven...

Gister hebben we er eentje voor mijn vriendin gehaald (verlenging van Voda abo), en nu zelf eentje aangeschaft. Vanavond thuis kijken welke versie ik heb, maar ga ervan uit dat hij unbranded is, aangezien ik hem los bij de Mediamarkt gekocht heb (of is dat naief?).

Het toestel (van mijn vriendin dan) ziet het er super uit! Alleen al de look&feel van het apparaat, ik vraag ik me (persoonlijk) dan ook af hoe de samsung hier uberhaupt in de buurt van kan komen! Die voelt veel te licht, en speelgoedachtig, en dan die kleuren... kleurecht zoals mensen zeggen? Hoe dan? Maar nogmaals, dat is mijn bescheiden mening... to each his own ;)

Wel meteen een issue... mijn oude HD heb ik dus verkocht, maar hoe en waar kan ik in de android market mijn account aanpassen? Via de desktop stuurde ik meestal de applicaties naar mijn (toenmalige) telefoon, de Desire HD, maar hoe zorg ik dat het nu naar de Sensation gestuurd wordt? De Android market is toch verbonden aan je gsm nummer? Of toch aan het toestel?

Ik weet gewoon ff niet meer waar ik de instelling aan moet passen... (of hoe hierop te zoeken in de fora...)

Dank alvast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:42
ambry schreef op maandag 11 juli 2011 @ 15:38:
Eindelijk! (pink traantje weg van geluk) IK HEB ER OOK EEN! Na wekenlang deze draadjes gevolgd te hebben nu eidenlijk mijn eigen toestel. Nu maar hopen dat de ellende (dode pixels, strepen op de camera etc) me bespaard blijven...

Gister hebben we er eentje voor mijn vriendin gehaald (verlenging van Voda abo), en nu zelf eentje aangeschaft. Vanavond thuis kijken welke versie ik heb, maar ga ervan uit dat hij unbranded is, aangezien ik hem los bij de Mediamarkt gekocht heb (of is dat naief?).

Het toestel (van mijn vriendin dan) ziet het er super uit! Alleen al de look&feel van het apparaat, ik vraag ik me (persoonlijk) dan ook af hoe de samsung hier uberhaupt in de buurt van kan komen! Die voelt veel te licht, en speelgoedachtig, en dan die kleuren... kleurecht zoals mensen zeggen? Hoe dan? Maar nogmaals, dat is mijn bescheiden mening... to each his own ;)

Wel meteen een issue... mijn oude HD heb ik dus verkocht, maar hoe en waar kan ik in de android market mijn account aanpassen? Via de desktop stuurde ik meestal de applicaties naar mijn (toenmalige) telefoon, de Desire HD, maar hoe zorg ik dat het nu naar de Sensation gestuurd wordt? De Android market is toch verbonden aan je gsm nummer? Of toch aan het toestel?

Ik weet gewoon ff niet meer waar ik de instelling aan moet passen... (of hoe hierop te zoeken in de fora...)

Dank alvast...
De android market is gelinked aan je google account, niet aan je telefoon/telefoonnummer

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 12:58
Maket zit gekoppeld aan je Gmail account. Niet aan je GSM(nummer) en ook niet aan één specifiek toestel.

Zoals M1lamb3r al zegt dus ;)

[ Voor 13% gewijzigd door JKratos op 11-07-2011 15:42 ]

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambry
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-01-2024
JKratos schreef op maandag 11 juli 2011 @ 15:42:
Maket zit gekoppeld aan je Gmail account. Niet aan je GSM(nummer) en ook niet aan één specifiek toestel.

Zoals M1lamb3r al zegt dus ;)
Ok! Dus ik hoef enkel op mijn toestel de market te linken aan mijn gmail account, en klaar ben ik...

Vanavond lekker knutselen!!!! Heb mijn applist al klaarliggen dus in een keer alles erop knallen... Alleen nog het 32GB SD kaartje en dan ben ik helemaal klaar...

Bedankt d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Enige dat je hoeft de doen is inloggen met gmail/google account op je aanstaande Sensation en daarna de market openen.

Daarna kun je apps via de market op de telefoon zelf als via market.android.com op je Sensation laten zetten.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 23:57
Als je toevallig settingsbackup aan had staan wordt de hele remjem vanzelf geisntalleerd, inclusief wifiwachtwoorden en dat soort ongein. Superrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB72
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 07:50
RielN schreef op maandag 11 juli 2011 @ 16:07:
Als je toevallig settingsbackup aan had staan wordt de hele remjem vanzelf geisntalleerd, inclusief wifiwachtwoorden en dat soort ongein. Superrrr
Hoe zet je settings backup aan ?

LAAT MAAR, AL GEVONDEN.

[ Voor 4% gewijzigd door BB72 op 11-07-2011 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:04

_Christiaan_

Master of SOG

_Christiaan_ schreef op maandag 11 juli 2011 @ 14:05:
Ik wil dit toestel ook gaan bestellen i.c.m. Vodafone. Misschien wel bij Vodafone zelf bestellen.

Zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden bij aankoop van dit toestel? Het liefst wil ik niet-branded, maar ik neem aan dat VF alleen maar gebrande telefoons levert?

[mbr]
Op GoT gaan we er van uit dat users eigen initiatief tonen en het topic waar ze in posten goed door hebben gelezen. Al jouw vragen zijn in een of andere vorm meerder keren gepasseerd, de antwoorden zijn daarom ook prima zelf te vinden.[/]
Ik wou hier nog even op terugkomen. Ik denk dat dit niet in het HTC Sensation levertijden- en abonnemententopic thuishoort, dus zet ik het hier neer:
Ik heb net (3 keer) contact gehad met de klantenservice van Vodafone, omtrent het verhaal wel/niet branded. De eerste (sales) zei dat alle toestellen branded zijn. De tweede (loyalty, andere klantenservice) zei, als je per se unbranded wilt, dat je expliciet kan kiezen voor unbranded en dat je dan unbranded krijgt. Ze staan als twee verschillende (branded en niet-branded) in hun systeem. De derde (sales weer) wist het eerst niet zeker, maar na navraag kon hij me verzekeren dat je unbranded kan krijgen. Mijn advies is om geen sales te bellen (dus niet 0800-0200056, maar gewoon 1200). Ze lijken een stuk capabeler bij 1200 dan bij sales.

De reden dat ik zoveel moeite doe voor unbranded, is vanwege het nieuws van HTC dat ze met een update voor een ge-unlockte bootloader komen. Ik schat in dat Vodafone hier niet aan mee gaat werken, omdat het dan te eenvoudig wordt om je toestel te ontdoen van de Vodafone meuk...

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:21
_Christiaan_ schreef op maandag 11 juli 2011 @ 17:35:
[...]

Ik wou hier nog even op terugkomen. Ik denk dat dit niet in het HTC Sensation levertijden- en abonnemententopic thuishoort, dus zet ik het hier neer:
Ik heb net (3 keer) contact gehad met de klantenservice van Vodafone, omtrent het verhaal wel/niet branded. De eerste (sales) zei dat alle toestellen branded zijn. De tweede (loyalty, andere klantenservice) zei, als je per se unbranded wilt, dat je expliciet kan kiezen voor unbranded en dat je dan unbranded krijgt. Ze staan als twee verschillende (branded en niet-branded) in hun systeem. De derde (sales weer) wist het eerst niet zeker, maar na navraag kon hij me verzekeren dat je unbranded kan krijgen. Mijn advies is om geen sales te bellen (dus niet 0800-0200056, maar gewoon 1200). Ze lijken een stuk capabeler bij 1200 dan bij sales.

De reden dat ik zoveel moeite doe voor unbranded, is vanwege het nieuws van HTC dat ze met een update voor een ge-unlockte bootloader komen. Ik schat in dat Vodafone hier niet aan mee gaat werken, omdat het dan te eenvoudig wordt om je toestel te ontdoen van de Vodafone meuk...
Voor iedereen die een Sensation willen aanschaffen en zeker ervan zijn of ze een branded of unbranded kopen:
Ga naar een winkel en voordat je het koopt het toestel laten opstarten.

Welles Nietes bij een webshop of VF is dan niet meer aan de orde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
ChiMan schreef op maandag 11 juli 2011 @ 17:43:
[...]

Voor iedereen die een Sensation willen aanschaffen en zeker ervan zijn of ze een branded of unbranded kopen:
Ga naar een winkel en voordat je het koopt het toestel laten opstarten.
En jij denkt dat veel winkels dat doen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
JKratos schreef op maandag 11 juli 2011 @ 17:49:
[...]

En jij denkt dat veel winkels dat doen..?
Ja!
Mijn toestel bij BC gehaald en heb gecheckt of het branded of niet was.
Verder gekeken of er dode pixels en stof onder het scherm aanwezig was.

Als je iets koopt dat los 599 euro kost, wil je van te voren toch zien of het toestel werkt of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Oke, dan heb je gelijk gehad denk ik. Mooi uiteraard want ik kan me niet voorstellen dat veel winkels zomaar een toestel uit de verpakking halen en aandoen en gebruiksklaar etc terwijl niet zeker weten dat het toestel verkocht word.

Ja, daar heb jij ook weer gelijk in idd. Je wilt toch weten wat je koopt. Zeker bij zo een bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds 2 dagen de Sensation, vandaag kreeg ik iets raars, ik klikte op het hold knopje om hem te gebruiken en toen begon ie raar te doen. Ik kon toen opeens een foutenrapport naar HTC versturen, maar ik keek eerst wat er in het rapport stond en toen bleek het dus een systeemcrash te zijn... sinds dien staat hij op veilige modus (hij is automatisch in veilige modus gegaan) hoe kan ik hem weer normaal krijgen????

groeten,

Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:05

The_Worst

Unox

Standaard gaat de telefoon niet uit maar gaat deze naar de slaapstand. Probeer dit uit te zetten via instellingen > Power -> Fast boot (weet dit zo niet zeker) of trek de batterij uit de telefoon.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:39
Vandaag de update eens gedaan. Lijkt af en toe alsof het scherm iets minder reageert dan anders.
Merk ook wel dat de batterij nog nieuw is. Om 15u van de lader gehaald, nu nog 64% over met niet al teveel gebruik. Eerste tijd maar even zorgen dat de oplader altijd mee gaat.

Er is 1 ding wat ik wel mis t.o.v. de Desire, en dat is het menu als je de power-knop lang ingedrukt houdt. Ik gebruikte dat altijd om m'n profiel te veranderen, nu moet ik 1 icoontje op het homescreen kwijt om dat snel in te kunnen stellen. Verder erg blij met de telefoon :)

[ Voor 33% gewijzigd door Southern Sun op 11-07-2011 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Worst schreef op maandag 11 juli 2011 @ 18:30:
Standaard gaat de telefoon niet uit maar gaat deze naar de slaapstand. Probeer dit uit te zetten via instellingen > Power -> Fast boot (weet dit zo niet zeker) of trek de batterij uit de telefoon.
thnx, hij doet het weer normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matvkeulen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-06-2024
Waarom worden youtube filmpjes niet op de hoogste resolutie afgespeeld via wifi terwijl de iphone 4 dat wel doet? Ben ik vergeten iets in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:47
MasterMaceMichu schreef op zondag 10 juli 2011 @ 16:09:
Hmmm...kon altijd alle uit de market downloaden als ik VIA usb 'internet passthrough' had aanstaande, sinds vanochtend ineens niet meer...blijft op downloading staan....Via WiFi lukt het nog wel. Iemand een idee? Google is hierbij niet mijn vriend... ;(
HTC Synch opnieuw geïnstalleerd, maar ook dat helpt niet...Het downloaden lijkt wel te starten, maar na X tijd 'verdwijnt' de dl. gewoon.....very strange!

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
matvkeulen schreef op maandag 11 juli 2011 @ 19:54:
Waarom worden youtube filmpjes niet op de hoogste resolutie afgespeeld via wifi terwijl de iphone 4 dat wel doet? Ben ik vergeten iets in te stellen?
Dat kan je gewoon vinden bij instellingen. Ziet er ook top uit op dit toestel :)

[ Voor 6% gewijzigd door Southern Sun op 11-07-2011 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matvkeulen
Southern Sun schreef op maandag 11 juli 2011 @ 20:25:
[...]

Dat kan je gewoon vinden bij instellingen. Ziet er ook top uit op dit toestel :)
Die instelling geldt voor mobiel datanetwerk, dus niet via wifi. Had het al geprobeerd, maar dat haalt dus niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Op HQ geklikt?
Ze gaan hier gewoon in volle resolutie. Of je hebt een brak filmpje te pakken.

Check de trailers van HTC Watch voor de mogelijkheden qua kwaliteit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-04-2024

Xurk

Burnside

Om voort te borduren op mijn vorige post, waarin ik liet weten dat de carrousel toch weer lukte (zij het alleen op één specifieke manier van swipen - met mijn nagel van uiterst links/rechts naar uiterst rechts/links) en dat het gekraak van het klepje verdwenen was:

Eigenlijk lijken op dit moment al mijn touchscreen responsiveness problemen verdwenen (*klopt af*). Geen idee hoe dat in hemelsnaam kan, maar toen ik er net even bij stilstond realiseerde ik me dat ik bijvoorbeeld met het lockscreen-ringetje al enkele dagen geen problemen heb gehad. Ook reageert het toestel liggend eigenlijk altijd goed nu. En tijdens het typen van tekst heb ik voor zover ik me kan herinneren de laatste dagen ook geen enkele keer last gehad van het feit dat het scherm af en toe een letter miste door het niet goed reageren.

Het lijkt wel allemaal beter te gaan sinds afgelopen vrijdag, toen ik de carrousel voor het eerst weer tevoorschijn wist te toveren. Ik weet niet of het triggeren van dat effect ook iets kan betekenen voor het toestel verder (het lijkt me van niet), maar ik doe het in ieder geval iedere dag een paar keer nu dus het lijkt in ieder geval wel erg toevallig te zijn. Verder heb ik volgens mij afgelopen donderdag ook de "Fast boot" instelling uitgezet, zodat het toestel nu iedere avond als ik 'm uitzet ook écht uitgaat. Wie weet heeft dat er ook iets mee te maken - dat lijkt me wearschijnlijker eigenlijk, doordat de telefoon dan ook écht (schoon) opgestart wordt iedere keer nu.

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik ben er vanavond achter gekomen dat waarschijnlijk de microfoon niet helemaal lekker is van de Sensation. Als ik een stukje film en iemand praat bijvoorbeeld normaal. Dan klinkt het met afspelen al alsof de speaker zwaar opgeblazen is. Een heel erg krassend en krakend geluid. Het komt niet van de speaker, want als ik het op TV afspeel dan hoor ik hetzelfde.
Ik denk dat ik morgen eerst Hi maar even ga bellen hoe we dit op kunnen lossen. Er zit ook al wat stof achter mijn scherm, waar ik opzich nog niet gek veel moeite mee had, maar dat filmgeluid kan echt niet. :( Jammer, maar het kan gebeuren. Ik heb mijn Desire nog niet verkocht gelukkig..

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. Dahlhaus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 19:37
Xurk schreef op maandag 11 juli 2011 @ 22:33:
Eigenlijk lijken op dit moment al mijn touchscreen responsiveness problemen verdwenen (*klopt af*).
Same here. Meteen na de update van vorige week deed de lock ring nog moeilijk, maar daar heb ik al dagen geen last van. Alles, ook de carroussel, werkt prima. Batterijduur is sterk vooruit gegaan. Wifi deed het al goed, geen last van een death grip. Kortom: ik heb geen klachten meer! :)

Martino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-04-2024

Xurk

Burnside

Hier ook batterijduur verbeterd. En het opladen lijkt ook echt een stuk sneller te gaan sinds de update!

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
Toch belangrijk om hier ook te melden, hier (Bullet NL in "[HTC Sensation] Rooten en Custom ROM's") heb ik een bericht gepost dat het er op lijkt dat de Vodafone branded toestelen waarschijnlijk geen root toegang krijgen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Ik moet het nog maar zien :)
Het boeit me eigenlijk ook weinig meer, de vodafonemeuk ben ik met Temproot al kwijt en het leuke is dat dit niet tegen de garantie in gaat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Mijn toestel wilt helaas niet meer opladen.
Heb hem maar via vodafone opgestuurd gezien hun het niet konden oplossen:( waarschijnlijk 2 weken zonder!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
donvalentino schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 08:25:
Heb hem maar via vodafone opgestuurd gezien hun het niet konden oplossen:( waarschijnlijk 2 weken zonder!!!
Ook gecheckt of de aansluiting op alleen disk ipv opladen of opladen/disk stond.?

Dan laadt het ding echt niet, begrijp ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
donvalentino schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 08:25:
Volgende keer beter via HTC zelf regelen, schijnt sneller te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:45
M. Dahlhaus schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 00:03:
[...]

Same here. Meteen na de update van vorige week deed de lock ring nog moeilijk, maar daar heb ik al dagen geen last van. Alles, ook de carroussel, werkt prima. Batterijduur is sterk vooruit gegaan. Wifi deed het al goed, geen last van een death grip. Kortom: ik heb geen klachten meer! :)
En hetzelfde hier. Heb nu al dagen geen problemen meer met responsiveness. De batterijduur is echt veel verbeterd. Ik haal nu gemiddeld 1.5 dag (constant edge verbonden, af en toe 3g, 30min bellen, 30min internet, wat smsjes en wat muziek per dag)

Ik heb wel het gevoel dat de back cover stroom geleid. Als ik hem tijdens het opladen aanraak, voel ik een lichte tinteling :*) Neen, niet omdat het zo'n lekker toestel is.
Dit voel ik enkel aan het aluminium deel, dus echt wel een lichte stroom. Heb al geprobeerd statisch te ontladen, maar niets...

Kan dit eigenlijk kwaad? Is er dan geen capaciteitsverlies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Southern Sun schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 09:21:
[...]

Volgende keer beter via HTC zelf regelen, schijnt sneller te gaan.
Ja ik heb met HTC contact gehad daarvoor maar die zeggen dat ze hem naar hetzelfde opsturen als Vodafone, echter moet HTC hem via Vodafone versturen zei die medewerker dus vandaar rechtstreeks vodafone.

Ik had inderdaad de instelling nagekeken of hij niet op alleen diskspace stond, dit was niet zo, echter lijkt me dat hij dan toch ook moet opladen als hij helemaal leeg is?
Probleem was dat het oplaadt lampje wel brandde + het batterijtje gaf dit aan, echter leek het of hij hem leeg trok ipv opladen.

Wanneer hij dus leeg was kreeg ik hem niet meer aan, enkel als ik de batterij bij een collega van me in het toestel oplaadt.
Ik wacht het af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
_Nick__ schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 09:16:
[...]

Ook gecheckt of de aansluiting op alleen disk ipv opladen of opladen/disk stond.?

Dan laadt het ding echt niet, begrijp ik..
Ik heb mijn toestel vaak op disk drive stand staan en laadt gewoon op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matvkeulen
Ik blijf een beduidend mindere kwaliteit houden vergeleken met mij iphone op youtube. Hq staat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
mijn totaal geheugen is 110 mb vrij, waar en hoe kan ik dit hoger krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 08:52
Je zult werkgeheugen bedoelen pawarana?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Laatst online: 02:02
matvkeulen schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 10:53:
Ik blijf een beduidend mindere kwaliteit houden vergeleken met mij iphone op youtube. Hq staat aan.
Zorg eens dat je geen brak filmpje hebt. even zoeken op 1080p en dan die film van die vogels aanklikken.
Hier in vergelijk met een collega met een iphone 4 haarscherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
mauricedb schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 11:19:
Je zult werkgeheugen bedoelen pawarana?
ja (taakbeheer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Ik heb 117 MB vrij en meer wordt dit niet door android/sense.

Helaas. Maar het is zat toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 08:52
Dit zal altijd zo blijven. Zo rond de 100/110 MB, nergens om je zorgen over te maken (als je dat al deed :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
iok dan weet ik genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
weet iemand nog of die app van HD Dune nog werkt op een smart D1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matvkeulen
KnoxNL schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 11:26:
[...]

Zorg eens dat je geen brak filmpje hebt. even zoeken op 1080p en dan die film van die vogels aanklikken.
Hier in vergelijk met een collega met een iphone 4 haarscherp.
Ik heb al talloze hd filmpjes gezocht. Allemaal 1080p. Ik blijf een verschil zien. De iphone laat meer details zien.

[ Voor 4% gewijzigd door matvkeulen op 12-07-2011 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Dan kan ik je helaas niet verder helpen... Je hebt de laatste update van htc en youtube app of heb je een vodafone/iets anders branded?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
Het kan best dat de youtube-app nog wat meer comprimeert. Ik zie ook wat je bedoelt, de Big Bug Bunny 1080p is niet zo strak.

Ligt toch aan youtube zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
Er worden hier nu berichten over Android apps geplaatst die in het Android Market en applicaties - Deel 13 thuis horen. Dit topic gaat over de HTC Sensation, niet over Android apps in het algemeen....

Vanaf nu weer ontopic verder!

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Bullet NL schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 12:28:
Er worden hier nu berichten over Android apps geplaatst die in het Android Market en applicaties - Deel 13 thuis horen. Dit topic gaat over de HTC Sensation, niet over Android apps in het algemeen....

Vanaf nu weer ontopic verder!

Ik snap wat je bedoeld, maar het gaat wel specifiek over youtube op de sensation.
Maar akkoord :)

Ik doel op niemand specifiek in mijn bericht, er zijn een aantal berichten offtopic....
Ps. communicatie over de moderratie mag via DM met de specifieke MOD, dit zeg ik je niet op je de les te willen leren maar wel om je en anderen duidelijk te maken dat ook dit soort berichten offtopic zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door Bullet NL op 12-07-2011 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
Om nog even terug te komen op het punt dat ik precies stroom kan voelen tijdens het opladen... Hij zit nu na 2 uur en een beetje op standby nog maar op 69% (was 100%)...
Vreemd aangezien dit de laatste dagen altijd meer dan een halve dag duurde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gert_jan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 13:25
Ik zat gisteravond even wat met de camera te spelen en toen zag ik opeens allemaal artifacts op het scherm en ook op de foto waren deze aanwezig.

Afbeeldingslocatie: http://www.g00gle.nl/IMAG0027.jpg

meer mensen die hier last van hebben? probleem was na het opnieuw opstarten weer verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Stomme vraag misschien, maar toch. Bij sommige icoontjes als opera mobile, appie wordt de naam niet volledig weer gegeven. Dan staat er dus "opera mob" en "albert hei". Vind dit best slordig staan en geloof niet dat het op de desire het geval was.
Is er ergens in te stellen dat die tekst passend gemaakt wordt onder elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gert_jan schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 13:38:
Ik zat gisteravond even wat met de camera te spelen en toen zag ik opeens allemaal artifacts op het scherm en ook op de foto waren deze aanwezig.

[afbeelding]

meer mensen die hier last van hebben? probleem was na het opnieuw opstarten weer verholpen.
Heb ik inderdaad ook een keer gehad. Volgens mij in de eerste week dat ik m had(bij de release). Toen ook ff batterij eruit gehaald en sindsdien geen last meer van gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coady
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-08 21:11
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 14:31:
[...]

Heb ik inderdaad ook een keer gehad. Volgens mij in de eerste week dat ik m had(bij de release). Toen ook ff batterij eruit gehaald en sindsdien geen last meer van gehad
Hier ook precies hetzelfde in de eerste week. Ook bij mij was een reboot voldoende om het op te lossen.
Sindsdien ben ik het nog één keer in een widget tegengekomen maar ik denk dat dat meer aan de widget ligt dan het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Southern Sun schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 14:09:
Stomme vraag misschien, maar toch. Bij sommige icoontjes als opera mobile, appie wordt de naam niet volledig weer gegeven. Dan staat er dus "opera mob" en "albert hei". Vind dit best slordig staan en geloof niet dat het op de desire het geval was.
Is er ergens in te stellen dat die tekst passend gemaakt wordt onder elkaar?
dit gebeurt alleen als je snelkoppelingen plaatst op het homescreen, tot zo ver heb ik niks kunnen vinden dat het verhelpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. Dahlhaus
SonnyBBQ schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 09:52:
[...]

En hetzelfde hier. Heb nu al dagen geen problemen meer met responsiveness.
Nooit zeggen dat iets goed gaat, want zodra je dat opschrijft... vandaag doet mijn carroussel het niet meer (waarom probeer ik dat toch de hele tijd? :O ). En kleine hapering in de lock ring, ene keer beter dan de andere keer.
Ik heb besloten dat ik me er niet meer druk om ga maken, de sensation heeft kennelijk last van mood swings ;)

Martino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Nou, zo te zien doe ik precies een dag met de batterij.
Vanmorgen om 8.30 van de oplader gehaald. Een kwartiertje google navigatie gebruikt (zonder bijladen), een aantal smsjes+whatsapp berichten verstuurd en wat mails bekeken. 2x Nu.nl gebruikt en een keer of 7 paradise island bijgewerkt. Ben benieuwd of het nog veel vooruit zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:24
Hoeveel uren zitten er in jouw dag dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
tiguan schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 19:52:
Hoeveel uren zitten er in jouw dag dan?
Op een normale werkdag meestal van 8-23 zoiets? Mocht ie wat langer duren dan zal het krap worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:24
Oh valt nog mee toch? Ik heb hem vanochtend rond 9 uur van de lader gehaald en heb nu nog 50 tot 60% batterij. Ik zit wel het grootste deel van de dag op wifi (thuis en op werk), volgens mij scheelt dat een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Laatst online: 20-07 17:01
Southern Sun schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 19:58:
[...]

Op een normale werkdag meestal van 8-23 zoiets? Mocht ie wat langer duren dan zal het krap worden :P
Echt? Ik doe er na de update en sinds ik 'Beste WiFi prestaties' heb uit gevinkt een stuk langer met mijn batterij! 2-3% verlies in standby, had na 25 uur met bijna 2 uur display aan nog 18% over. Heerlijk hoor :D eindelijk kan ik ook echt vertrouwen op de batterijduur van de telefoon. Kan trouwens iedereen aanraden om Beste WiFi prestaties uit te schakelen, bij mij koste dat echt veel batterij na de update. Deze heeft WiFi sowieso zo sterk verbeterd dat deze optie ook niet echt meer nodig is mijn inziens.

Heb WiFi aan indien mogelijk, maar toch ook lang op 3G gezeten, maakt bij mij niet zoveel verschil. Elk uur Weer update van HTC, elk uur Tweetdeck, whatsapp + gmail push, autobrightness aan.

Kan altijd zijn dat een app of instelling je batterij drained, hoeveel verlies je per uur in standby? Ik had bijvoorbeeld een schaakapp die via push werkte maar blijkbaar op (mijn) Sensation batterij vreet...

Vandaag ook weer even het touchscreen issue, verdween weer toen ik de telefoon aan de lader hing. Misschien komt het wat sneller als de batterij laag is.

[ Voor 9% gewijzigd door Tiroz op 12-07-2011 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Tiroz schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 20:05:
[...]

Echt? Ik doe er na de update en sinds ik 'Beste WiFi prestaties' heb uit gevinkt een stuk langer met mijn batterij! 2-3% verlies in standby, had na 25 uur met bijna 2 uur display aan nog 18% over. Heerlijk hoor :D eindelijk kan ik ook echt vertrouwen op de batterijduur van de telefoon. Kan trouwens iedereen aanraden om Beste WiFi prestaties uit te schakelen, bij mij koste dat echt veel batterij na de update. Deze heeft WiFi sowieso zo sterk verbeterd dat deze optie ook niet echt meer nodig is mijn inziens.

Heb WiFi aan indien mogelijk, maar toch ook lang op 3G gezeten, maakt bij mij niet zoveel verschil. Elk uur Weer update van HTC, elk uur Tweetdeck, whatsapp + gmail push, autobrightness aan.

Kan altijd zijn dat een app of instelling je batterij drained, hoeveel verlies je per uur in standby? Ik had bijvoorbeeld een schaakapp die via push werkte maar blijkbaar op (mijn) Sensation batterij vreet...

Vandaag ook weer even het touchscreen issue, verdween weer toen ik de telefoon aan de lader hing. Misschien komt het wat sneller als de batterij laag is.
Tja, het is maar net hoe je hem gebruikt. Als ik de tel in standby laat, dan zou die in theorie 2-3 dagen mee moeten kunnen gaan (1-2% verlies per uur). In de praktijk haal ik hem 's ochtends rond half acht van de lader en snakt de tel om 19:30 weer ernstig naar wat extra prik. Ik gebruik hem veel en het scherm vreet de accu echt leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Tiroz schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 20:05:
[...]

Nouja ik heb 'm ook pas 2 volle dagen in gebruik :) Dus ga ik geef het sowieso nog een paar weken om wat te verbeteren. Zal beste WiFi prestaties eens uitzetten. Bij m'n Desire had ik altijd het idee dat continue wifi aanhebben juist meer batterij verbruikte, maar dit is dus niet zo begrijp ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weid1374
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-04-2024

weid1374

Levensgenieter

Domme vraag wellicht, maar ik kan bij de instellingen op mijn Sensation nergens de optie 'Beste wifi prestaties' vinden. Waar zit dat verstopt? :?

Laat maar, al gevonden 8)

[ Voor 9% gewijzigd door weid1374 op 12-07-2011 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Ok blijkbaar wisselt het toch nog teveel om er een pijl op te trekken. Sinds 8 uur van de lader, en nu 20% eraf zonder 'm te hebben gebruikt.

Ik heb 'm trouwens nu ook in een Valenta hoesje zitten. Heeft dat nog invloed qua netwerkbereik? Niet dat dat bijv. om de een of andere reden als een soort death grip functioneert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand toevallig de streetview app? Ik had verwacht dat, nadat ik deze had geinstalleerd, het "poppetje", automatisch in google maps zou verschijnen maar dit gebeurt dus niet. In de appmarket gaf iemand als beoordeling ook al dat deze niet bij de Sensation werkte. Iemand die dit al wel werkend heeft op zijn sensation?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

streetview zat gewoon bij mij in de maps al geinstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach verdomd nu zie ik dat ie onder latitude staat. Had verwacht je het poppetje direct in beeld kreeg en m kon verslepen naar de plek die je wilt. Entschuldigung!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M. Dahlhaus
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 13:31:
Ach verdomd nu zie ik dat ie onder latitude staat. Had verwacht je het poppetje direct in beeld kreeg en m kon verslepen naar de plek die je wilt. Entschuldigung!
Als je in maps je vinger op een plek houdt en vervolgens doorklikt op dat adres, dan kun je (naast navigeren en zo) kiezen voor Street view.

Martino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M. Dahlhaus schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 14:04:
[...]

Als je in maps je vinger op een plek houdt en vervolgens doorklikt op dat adres, dan kun je (naast navigeren en zo) kiezen voor Street view.
Kind kan de was doen! Thnx voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

Iemand enig idee hoe/waar ik bij de standaard mailapp kan instellen dat het cijfer het aantal ongelezen berichten weer gaat geven i.p.v. het aantal geziene berichten?

Ik vind het erg irritant wanneer ik op de mailapp klik en even in mijn inbox kijk (geen mailtjes lees!) en vervolgens het cijfer bij de app weer weg is :/

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Ik heb het idee dat HTC al wat kleine aanpassingen heeft verricht aan de behuizing. Kon ik bij mijn vorige telefoon de telefoon nog in de behuizing duwen rechtsonderin, kan ik dat nu vrijwel niet meer. :)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

The_Worst schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 16:21:
Ik heb het idee dat HTC al wat kleine aanpassingen heeft verricht aan de behuizing. Kon ik bij mijn vorige telefoon de telefoon nog in de behuizing duwen rechtsonderin, kan ik dat nu vrijwel niet meer. :)
Neem aan dat je een nieuw toestel hebt gekregen?
Was het niet zo dat je dit zonder behuizing moest opsturen? Dus hoe hebben ze hier dan rekening mee gehouden vraag ik me af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Laatst online: 20-07 17:01
Ik zit nu even 3 uur in de trein en merk dat de batterij toch aanzienlijk sneller daalt in standby. Puur te wijten aan het zoeken/ wisselen van 3gnetwerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

donvalentino schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 16:35:
[...]

Neem aan dat je een nieuw toestel hebt gekregen?
Was het niet zo dat je dit zonder behuizing moest opsturen? Dus hoe hebben ze hier dan rekening mee gehouden vraag ik me af :P
Ik heb het toestel met alle toebehoren kunnen opsturen in verband met DOA (iets ongerelateerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Tiroz schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 16:36:
Ik zit nu even 3 uur in de trein en merk dat de batterij toch aanzienlijk sneller daalt in standby. Puur te wijten aan het zoeken/ wisselen van 3gnetwerken?
Lijkt me dat dan de oorzaak is. Even afwachten of het weer minder wordt als je op je plek van bestemming bent.
Mijn batterij ging vrij snel, maar er was ook iets continue aan het synchroniseren (had dat icoontje steeds bovenin). Nu even wat aangepast in het sync menu en het lijkt alweer beter te gaan, nu 44% over (of het gaat gewoon niet lineair omlaag).
Ben in elk geval echt blij met de Sensation. Ook geniet ik iedere keer nog van het nieuwe lockscreen :) Erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• realphoenikx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:55
Mijn Sensation wil sinds vanmorgen geen wifi verbinding maken met mijn thuisnetwerk. Ik zie de verbinding wel staan tussen de beschikbare wifi netwerken, met de melding "Onthouden, beveiligd met WPA/WPA2 PSK", met signaalsterkte uitstekend. Als ik het netwerk verwijder en opnieuw toevoeg gaat alles goed tot het moment na het invullen van het wachtwoord, dan krijg ik weer bovengenoemde melding. Ik heb ook de telefoon een aantal keren opnieuw opgestart en de router gereset, echter zonder resultaat. Mijn laptop maakt wel normaal verbinding met de router, dus ik denk dat het echt aan de telefoon ligt.
Kent iemand nog een oplossing anders dan een harde reset van de telefoon?

[ Voor 8% gewijzigd door realphoenikx op 13-07-2011 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plaguez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-06 23:34
Heb hier 2 HTC Sensation's liggen, 1 werkt prima de ander heeft problemen met het touchscreen!
Bijde Sensation's zijn geupdate met de nieuwste firmware.

AUO - 27-05-2011 <---- Touchscreen problemen (Unlocking, Typen, Scrollen en maybe nog wel meer)

AUO - 30-05-2011

Telefoon kan niet meer omgeruild worden omdat de 8 dagen verstreken zijn (hi.nl). Dus ben nu wel verplicht de telefoon op te sturen naar HTC :'(
Heb de telefoon 2 weken en nu mag ie direct weer 2 weken ergens anders logeren

of

Ik laat hem van het balkon donderen en speel via de verzekering een nieuwe telefoon binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Plaguez schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 20:40:
Heb hier 2 HTC Sensation's liggen, 1 werkt prima de ander heeft problemen met het touchscreen!
Bijde Sensation's zijn geupdate met de nieuwste firmware.

AUO - 27-05-2011 <---- Touchscreen problemen (Unlocking, Typen, Scrollen en maybe nog wel meer)

AUO - 30-05-2011

Telefoon kan niet meer omgeruild worden omdat de 8 dagen verstreken zijn (hi.nl). Dus ben nu wel verplicht de telefoon op te sturen naar HTC :'(
Heb de telefoon 2 weken en nu mag ie direct weer 2 weken ergens anders logeren

of

Ik laat hem van het balkon donderen en speel via de verzekering een nieuwe telefoon binnen.
Tis wat netter als je direct contact opneemt.
Gasten zijn best wel snel met afhandelen van klachten.
Kan best zijn dat je binnen een week weer je toestel hebt.

Hoe check je trouwens de fabricage dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plaguez
ChiMan schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 21:09:
[...]

Tis wat netter als je direct contact opneemt.
Gasten zijn best wel snel met afhandelen van klachten.
Kan best zijn dat je binnen een week weer je toestel hebt.

Hoe check je trouwens de fabricage dag?
Was ook maar een grapje dat ik em van het balkon zou donderen.
Heb al eerder een telefoon naar de HTC service opgestuurd, had die binnen 10 werkdagen gerepareerd en wel terug. Dus over de service van HTC ben ik zeer te spreken.

Ga volgende week op vakantie dus heb besloten te wachten tot ik terug ben van vakantie.
Er valt mee te werken en zeker mee te leven, het is alleen niet zoals ie hoort te werken.

De fabricage datum staat aan de binnenkant van de back cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• realphoenikx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:55
Ik zie nu pas dat de wifi indicatie in de statusbalk niet meer aan gaat. Heb inmiddels ook een harde reset geprobeerd, echter zonder resultaat. Ben bang dat ze de telefoon maar moeten komen ophalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

Ik heb een probleem met het synchroniseren. Ik heb de GMailapp geïnstalleerd en push werkte prima! Kort daarna heb ik LauncherPro geïnstalleerd en daarna werkte push niet meer. Pas als ik zelf synchroniseer, gaat hij e-mail binnen halen. Ik heb bij de GMailaccounts gekeken (instellingen > accounts en synchronisatie) en de optie "synchroniseer mail" staat bij al mijn accounts aangevinkt.

Een ander probleem heb ik met de LauncherPro widget Friends. Hierin heb ik zowel Facebook als Twitter zitten. Bij de LauncherPro prefrences (van zowel de facebookwidget, twitterwidget als de friendswidget) heb ik aangegeven dat hij iedere 15 min. moet checken voor updates. Dat doet hij dus niet. Sterker nog: als ik hem zelf niet synchroniseer, doet hij het volgens mij helemaal niet.

Ik zou niet weten bij welke opties ik zou moeten kijken om het synchroniseren te laten werken. Iemand een idee? :)

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk een zeer domme vraag, maar met welke applicatie kan ik nu naar mijn sd kaart gaan kijken en programma's installeren ? ( vroeger verkenner bij HTC HD2 )
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 09:45:
Waarschijnlijk een zeer domme vraag, maar met welke applicatie kan ik nu naar mijn sd kaart gaan kijken en programma's installeren ? ( vroeger verkenner bij HTC HD2 )
ES File Explorer uit de Market...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je bedoelt apps verplaatsen naar sdkaart & bekijken welke apps op de sd kaart staan, kan gewoon via menuknop als je bij t overzicht van je apps bent en dan voor de optie apps verwijderen kiezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Inderdaad Astro File explorer of ES file explorer (als je Apk's gewoon op je SD kaart zet en van daaruit wilt installeren).

Wil je gewoon je apps overzien en kijken hoeveel geheugen ze hebben etc. kan dit bij instellingen -> applicaties -> applicaties beheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees dat bij veel mensen de weather app een regenwisser laat zien in geval van regen. Ik kan deze op mijn sensation niet ontdekken. Bij wie werkt dit wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 12:09:
Ik lees dat bij veel mensen de weather app een regenwisser laat zien in geval van regen. Ik kan deze op mijn sensation niet ontdekken. Bij wie werkt dit wel ?
Bij mij, je ziet eerst regendruppels en vervolgens een wisser inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel LoRG
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 09:12
Weet iemand waar ik de instellingen voor de prestaties van Wifi kan terugvinden?
De vraag is al een paar keer gesteld,
maar de meeste mensen hadden het antwoord al gevonden voordat iemand anders met de oplossing kwam.

Ik kan 't nog steeds niet vinden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 12:11:
[...]

Bij mij, je ziet eerst regendruppels en vervolgens een wisser inderdaad.
Heb je dat ergens aan moeten zetten of werkte dat meteen op je sensation ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plaguez
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 12:18:
[...]

Heb je dat ergens aan moeten zetten of werkte dat meteen op je sensation ?
Staat standaard aan, zodra je je phone van het lockscreen haalt en em daar even op laat staan zou je een geluidje moeten horen en zou er een animatie moeten afspelen, afhankelijk van het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daniel LoRG schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 12:14:
Weet iemand waar ik de instellingen voor de prestaties van Wifi kan terugvinden?
De vraag is al een paar keer gesteld,
maar de meeste mensen hadden het antwoord al gevonden voordat iemand anders met de oplossing kwam.

Ik kan 't nog steeds niet vinden :S
- Ga naar instellingen
- Draadloos en netwerken
- Wi-Fi instellingen
- Druk op de 2e touchbutton onderaan je toestel (die met de 4 horizontale streepjes, naast de 'home' button)
- Druk op Geavanceerd
- Vink hier bijv. Beste Wi-Fi-prestaties aan indien gewenst
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 12:09:
Bij mijn toestel en dus ongetwijfeld die van iedereen is dit afhankelijk van de achtergrond die je gebruikt.
Wanneer je Live achtergronden gebruikt en daar dus 'Weer' hebt geselecteerd krijg je (nu hier) regen te zien en een vervelend unlock geluid (dat kun je tevens ook uitzetten). Maar je zult hier geen ruitenwisser te zien krijgen.
Wanneer je GEEN live achtergrond doet, maar bijv. een HTC achtergrond of eigen wallpaper, dan zul je bij unlocken ook even snel het weer te zien krijgen (zit bij die klok in) en dan krijg je dus WEL die ruitenwisser die de druppels wegpoetst.

Zijn hiermee jullie vragen beantwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plaguez schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 12:21:
[...]

Staat standaard aan, zodra je je phone van het lockscreen haalt en em daar even op laat staan zou je een geluidje moeten horen en zou er een animatie moeten afspelen, afhankelijk van het weer.
Hmm, vreemd. Het geluidje komt wel en de vallende regendruppels (zie zullen voorlopig wel blijven vallen , zucht) maar de ruitenwisser verschijnt niet en na ongeveer 17 seconden spring het toestel in de stanby stand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ernie dank je wel, wat betreft de instellingen wifi. Ik had m al n x aangevinkt, maar wist bij god niet meer hoe ik hier bij kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Als ik nu m'n telefoon weer aan zet zijn telkens m'n icoontjes van snelkoppelingen veranderd in android iconen.
Ik had al gevonden dat dit komt doordat de apps verplaatst zijn naar de SD-kaart, maar is er ook een manier om dit te voorkomen? Of is de enige manier om dit tegen te gaan de apps gewoon in het telefoongeheugen te houden? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 12:43:
[...]

Hmm, vreemd. Het geluidje komt wel en de vallende regendruppels (zie zullen voorlopig wel blijven vallen , zucht) maar de ruitenwisser verschijnt niet en na ongeveer 17 seconden spring het toestel in de stanby stand
Lees mijn post, boven die van jou, anders even door. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg het forum al een tijdje en heb hier geregeld gelezen over de zogenaamde touchscreen issues. Ik heb mijn sensation nu al een maand en na een tiental dagen kreeg ik de problemen. De lockring reageerde amper etc.

Nu na de update had ik nog steeds dezelfde problemen... TOT ik de task killer van de sensation verwijderd had. Sindsdien geen enkele problemen en dat al 2 weken lang. Werkt zoals hij moet werken...

zou er een verband kunnen zijn of is het gewoon toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 14:14:
Ik volg het forum al een tijdje en heb hier geregeld gelezen over de zogenaamde touchscreen issues. Ik heb mijn sensation nu al een maand en na een tiental dagen kreeg ik de problemen. De lockring reageerde amper etc.

Nu na de update had ik nog steeds dezelfde problemen... TOT ik de task killer van de sensation verwijderd had. Sindsdien geen enkele problemen en dat al 2 weken lang. Werkt zoals hij moet werken...

zou er een verband kunnen zijn of is het gewoon toeval?
Sorry, maar toeval... heb geen task killer op de mijne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 13:53:
[...]

Lees mijn post, boven die van jou, anders even door. ;)
Die had ik even gemist. Bedankt voor de uitleg. Is nu helemaal duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertje750
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 23:29
Mischien al bekende info maar de screen issues begonnen bij mij ook na ongeveer een week en op XDA een "workaround" gevonden door de batterij er een uur uit te halen en nu al langer als een week geen problemen meer, alleen heel af en toe als hij op tafel ligt wil de ring niet omhoog, hoop dat het een sense software probleem is en dat een update het gaat verhelpen anders een geval van rma.
Verder superblij met dit stuk techniek.
Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over: Levertijden, Beschikbaarheid en abonnementen mogen hier:

HTC Sensation levertijden- en abonnemententopic.

Post over accessoires voor deze telefoon mogen hier

Alles over rooten en custom ROM's hoort in het [HTC Sensation] Rooten en Custom ROM's.