server down?
Als ik bij mijn serverfavorites kijk op steam zie ik hem gewoon staan. De server is wel leeg, misschien dat je hem daarom niet ziet.
sorry dat het gisteravond niet van de grond kwam , had last van chronische vermoeidheid 
ik hang nu iig rond op steam ( username Duiveltje666)

Verwijderd
Ik zal eens kijken of ik vanavond een potje mee doe als er enigzins wat tweakers aanwezig zijn.
Had je de "bots" uitgezet?
Was wel handig om even instellingen en tweaks te testen.
Heel vet spel .. Wel even wennen en niet elke map even boeiend maar grapihcs en sfeer top.. Inmiddels zwaar veslaafd
Graag de bots terug inderdaad, dan kan ik weer spelenPJzzz schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 22:23:
Had je de "bots" uitgezet?
@serveradmin kun je de optie vrijgeven om door spelers de bots aan/uit te zetten?RevenNL schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 12:02:
[...]
Graag de bots terug inderdaad, dan kan ik weer spelen
fixedPJzzz schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:17:
[...]
@serveradmin kun je de optie vrijgeven om door spelers de bots aan/uit te zetten?
Verwijderd
Speel jij onder Duiveltje op servers?duiveltje666 schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 15:37:
sorry dat het gisteravond niet van de grond kwam , had last van chronische vermoeidheid
Uhm?PJzzz schreef op woensdag 09 november 2011 @ 23:47:
Server offline?
Speelt iemand het nog?
Ik zelf dagelijks, en het blijft goed bevallen.
Helaas gaat de verkoop blijkbaar niet goed, want servers met veel menselijke spelers kom je weinig tegen.
Maar wat me zo goed blijft bevallen is hoe vrij je kunt bewegen, en dat er echt gebeurt wat je doet.
Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld COD MW3, welke ik gisteren ook probeerde, en daar heb ik echt het idee dat ik in single player meeloop met een film.
Het lijkt me wel wat als Red Orchestra 2 gratis wordt voor de riflemenclass, en dat je moet betalen voor de andere wapens en om vooruitgang te boeken in je stats.
Helaas gaat de verkoop blijkbaar niet goed, want servers met veel menselijke spelers kom je weinig tegen.
Maar wat me zo goed blijft bevallen is hoe vrij je kunt bewegen, en dat er echt gebeurt wat je doet.
Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld COD MW3, welke ik gisteren ook probeerde, en daar heb ik echt het idee dat ik in single player meeloop met een film.
Het lijkt me wel wat als Red Orchestra 2 gratis wordt voor de riflemenclass, en dat je moet betalen voor de andere wapens en om vooruitgang te boeken in je stats.
Dat is nog niet eens een slecht idee. Opper het is op het TWI forum.jopie schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 18:10:
Speelt iemand het nog?
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Game is momenteel -75% op Steam! Voor 8,74 euro.
Onmiddellijk gekocht! Wordt leuk deze zomer
Onmiddellijk gekocht! Wordt leuk deze zomer
goeie deal zou ik zeggen, misschien ook maar eens aanschaffen.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Ik speel 'm al een tijdje, maar toch een heel ander slag game dan Bf3, COD etc, het is echt grinden om er goed in te worden
Verwijderd
Gisteren is de nieuwe GOTY patch uitgekomen, plus free weekend op steam. Ik moet zeggen echt een hele verbetering t.o.z van de release. 3.8k mensen die op dit moment spelen en het ziet er goed uit allemaal. Hier een filmpje met een duidelijk beeld van de update.
YouTube: RO2 GOTY Free Content Update Dev Diary
YouTube: RO2 GOTY Free Content Update Dev Diary
ik ben maar even begonnen met de singleplayer om de mechanics wat onder de knie te krijgen, maar damn, die ai loopt veel in de weg zeg, hopt door een raam en hopt dan weer terug, de hele tijd dat soort moves.
SP is niet te doen zo brak. Is gewoon de MP met bots en een verhaal eraan geplakt.
Ik wil dit weekend maar al te graag RO 2 gaan kopen. BF3 vind ik een arcade spel geworden. Ik zie niet eens meer wat er gebeurt, omdat er teveel gebeurt. Speelde vroeger (1 a 2 jaar geleden nog Project Reality wat echt te spannend was. Soms loste je in een potje geen schot.
Nu Steam een geweldige aanbod heeft en die kan ik niet afslaan.
Red Orchestra 2, Digital Deluxe Edition en de Digital Deluxe Edition Upgrade.
Voordat ik het spel aanschaf, heb ik enkele vragen.
Hebben de wapens bij de Digital Deluxe Edition versie een extra waarde?
Het gaat om de G41 sniper, MKB42, AVT40, SVT40sniper.
(Die extra personages van Killing Floor ed hoef ik niet).
Hoe vaak kun je een sniper wapen gebruiken, als er maar 2 sniper wapens per team worden uitgereikt! Hoe werkt zo roulatie?
Ik lees dat je wapens kunt unlocken als je gerankt bent. Hoe snel gaat dit ranken? Ik ben niet zo redelijk goede speler. Ik fungeer eerder als kanonsvoer. Ik leid af, zodat de rest van mijn team kan flanken
Hoe is de verhouding van goede tot slechte spelers? Is er een beetje een balans. Niet zoals BF3.
Omdat er ook met moraal wordt gewerkt, kan ik begrijpen dat de boost dan extra groot wordt. Veel goede spelers = veel moraal --> mede teamgenoten sterker maakt.
Buiten de Got team spelers, word er ook echt met tactiek gewerkt. Of zijn er nog vaak lonewolves?
Red Orchestra 2 - Standard Edition owners can purchase the Digital Deluxe Edition upgrade to receive the additional content from the Deluxe Edition.
Kan dit zo als volgt worden vertaald?
SE gebruikers kunnen bij aankoop van de Digital Deluxe Edition upgraden om de extra content te ontvangen.
Met andere woorden, als ik nu de stand alone versie koop en de Digital Deluxe Upgrade van 2,50.
Dan heb ik die wapens ed ook? (Steam aanbod)
Tnx voor de antwoorden.
Nu Steam een geweldige aanbod heeft en die kan ik niet afslaan.
Red Orchestra 2, Digital Deluxe Edition en de Digital Deluxe Edition Upgrade.
Voordat ik het spel aanschaf, heb ik enkele vragen.
Hebben de wapens bij de Digital Deluxe Edition versie een extra waarde?
Het gaat om de G41 sniper, MKB42, AVT40, SVT40sniper.
(Die extra personages van Killing Floor ed hoef ik niet).
Hoe vaak kun je een sniper wapen gebruiken, als er maar 2 sniper wapens per team worden uitgereikt! Hoe werkt zo roulatie?
Ik lees dat je wapens kunt unlocken als je gerankt bent. Hoe snel gaat dit ranken? Ik ben niet zo redelijk goede speler. Ik fungeer eerder als kanonsvoer. Ik leid af, zodat de rest van mijn team kan flanken
Hoe is de verhouding van goede tot slechte spelers? Is er een beetje een balans. Niet zoals BF3.
Omdat er ook met moraal wordt gewerkt, kan ik begrijpen dat de boost dan extra groot wordt. Veel goede spelers = veel moraal --> mede teamgenoten sterker maakt.
Buiten de Got team spelers, word er ook echt met tactiek gewerkt. Of zijn er nog vaak lonewolves?
Red Orchestra 2 - Standard Edition owners can purchase the Digital Deluxe Edition upgrade to receive the additional content from the Deluxe Edition.
Kan dit zo als volgt worden vertaald?
SE gebruikers kunnen bij aankoop van de Digital Deluxe Edition upgraden om de extra content te ontvangen.
Met andere woorden, als ik nu de stand alone versie koop en de Digital Deluxe Upgrade van 2,50.
Dan heb ik die wapens ed ook? (Steam aanbod)
Tnx voor de antwoorden.
[ Voor 9% gewijzigd door noud op 25-05-2012 22:02 ]
Ranken gaat wel aardig snel, het zijn meestal wel betere spelers overigens online, het duurt even voordat je er in zit.
Zitten ook wel een aantal die hard clans in dieik regelmatiger tegen kom die ik ook over de mic echt hoor communiceren.
Qua roulatie met class is het wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Zitten ook wel een aantal die hard clans in dieik regelmatiger tegen kom die ik ook over de mic echt hoor communiceren.
Qua roulatie met class is het wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Dat ga ik er denkek deze zomer wel voor over hebben.Sn0wblind schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 21:19:
Ik speel 'm al een tijdje, maar toch een heel ander slag game dan Bf3, COD etc, het is echt grinden om er goed in te worden
Enkele maanden terug nog eens CoD 4 gespeeld. Ik werd wel veel geowned... net omdat enkel de "pro's" die game nog spelen momenteel.
Ik veronderstel dat het bij RO 2 ook zo'n gevoel zal geven, maar langs de andere kant zullen er ook wel nog relatief veel noobs/leken zijn omwille van de recente Steam sale
Maar ind eze game voelt het minder persoonlijk aan. In COD4 was het natuurlijk vaak wel echt 1 op 1. Maar hierin is het 1 a 2 kogels en je ligt al en die kunnen overal vandaan komen. Dus het is veel duck n cover 
Het heeft wel zijn charme, het voelt echt aan als een oorlogs film.
Hehe meat voor de pro's dus
. Ben erg benieuwd hoe het gaat bevallen. En hoe groot mijn frustratie word als ik weer dood op de grond lig.
Ik begrijp ook dat dit spel slecht een soort van beta is? Ergens in Steam staat iets van
Access to the final phase of closed beta before the September 13th launch
Ik begrijp ook dat dit spel slecht een soort van beta is? Ergens in Steam staat iets van
[ Voor 13% gewijzigd door noud op 26-05-2012 01:18 ]
Ja, ik verheug me op de WW2 setting. Ik wou dat meer franchises (BF en CoD) terug keerden naar WW2 of gelijkaardige periodes.Sn0wblind schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 01:04:
Maar ind eze game voelt het minder persoonlijk aan. In COD4 was het natuurlijk vaak wel echt 1 op 1. Maar hierin is het 1 a 2 kogels en je ligt al en die kunnen overal vandaan komen. Dus het is veel duck n cover
Ben zelfs van plan komende maand Medal of Honor Pacific Assault terug te spelen, puur uit nostalgie.
Beta was in 2011.noud schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 01:09:
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Mag zeker terug komen.Asgaro schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 01:13:
[...]
Ja, ik verheug me op de WW2 setting. Ik wou dat meer franchises (BF en CoD) terug keerden naar WW2 of gelijkaardige periodes.
Ben zelfs van plan komende maand Medal of Honor Pacific Assault terug te spelen, puur uit nostalgie.
Ze gaan overigens ook een uitbreiding maken gericht op de gevechten rond iwo jima.
Zijn er meer mensen met het probleem dat er via de Server Browser geen servers gevonden worden?
En liever nog een oplossing?
Meer zelf inzet is wel gewenst op Tweakers.net, heb je zelf al iets geprobeerd te googlen?.
En liever nog een oplossing?
Meer zelf inzet is wel gewenst op Tweakers.net, heb je zelf al iets geprobeerd te googlen?.
[ Voor 28% gewijzigd door Sn0wblind op 26-05-2012 11:44 ]
Check je firewall, geforwarde porten etc?
Daarnet heb ik een paar potjes gespeeld, de server was wel "action mode", maar daar zijn de wapens toch al aardig dodelijk.
Er was ook geen class limit volgens mij, ik kon gewoon als elite assault en elite rifleman spawnen iig. zo'n elite rifleman speelt toch een stuk makkelijker dan de standaard.
Er was ook geen class limit volgens mij, ik kon gewoon als elite assault en elite rifleman spawnen iig. zo'n elite rifleman speelt toch een stuk makkelijker dan de standaard.
Verwijderd
Ik merk dat dit spel véél leuker is in classic mode: eindelijk die debiele zoom weg grotendeels en geen CoD-gameplay zoals in ''realism'' en action mode.
Ik heb deze game op een ander steam account al eens gespeeld, toen ik zag dat de game voor zo een zacht prijsje te krijgen was heb ik `m direct maar gekocht
Er komen leuke mods voor uit b.v. http://www.moddb.com/mods/in-country-vietnam
Wil toch even wat afwisseling naast BF3.
Er komen leuke mods voor uit b.v. http://www.moddb.com/mods/in-country-vietnam
Wil toch even wat afwisseling naast BF3.
Vind het spel erg log spelen, zit geen vloeiende bewegingen in. Alles is abrupt. Opzich is het spel wel leuk maar de mechanics maken het wel wat lastiger spelen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Heb nu enkele action potjes gespeeld. Is wel spannend om zo goed te coveren. Ben zo gewend om als een kip zonder kop te rennen.
Soms gaat het paniek schieten niet goed, als iemand ineens voor je staat. Dan schiet ik 2 a 3 keer op zijn lichaam, maar er gebeurt niets. Hij gaat niet dood. Op zon afstand is toch geen recoil problemen?
Jammer wel is dat je dit spel niet als een squad kan spelen, zoals in BF2 of Project Reality. Je kunt wel in een squad joinen, maar je speelt het spel eerder alleen dan met een squad? (heb maar 2 uurtjes gespeeld.. dus)
Ik kreeg ook een bericht iets met Geselecteerd zijn, Trier. Ik kon het accepteren of ik dit wilde.Het bericht ging te snel over in het loading van het volgende level.
Overigens ben ik, vind ik zelf redelijk op de action mode.
Soms gaat het paniek schieten niet goed, als iemand ineens voor je staat. Dan schiet ik 2 a 3 keer op zijn lichaam, maar er gebeurt niets. Hij gaat niet dood. Op zon afstand is toch geen recoil problemen?
Jammer wel is dat je dit spel niet als een squad kan spelen, zoals in BF2 of Project Reality. Je kunt wel in een squad joinen, maar je speelt het spel eerder alleen dan met een squad? (heb maar 2 uurtjes gespeeld.. dus)
Ik kreeg ook een bericht iets met Geselecteerd zijn, Trier. Ik kon het accepteren of ik dit wilde.Het bericht ging te snel over in het loading van het volgende level.
[ Voor 13% gewijzigd door noud op 26-05-2012 19:55 ]
wel apart dat als je ADS doet in dit spel dat je dan opeens de vertragingen krijgt, zonder ads kan je gewoon 360's spinnen op muissnelheid.
Maar goed, gelukkig zit er iets in om het mikken moeilijker te maken, anders zou het te veel op cod gaan lijken.
Maar goed, gelukkig zit er iets in om het mikken moeilijker te maken, anders zou het te veel op cod gaan lijken.
1 tip, je mag spelen zoals je wilt hoor, maar action mode is echt zo gaar. Heeft niks met RO te maken of wat dan ook. Dan kan je beter BF3 of CoD doen, die hebben dat principe veel beter uitgewerkt. De classic mode is echt waar het gebeurd zeg maar. Maar zoals gezegd je mag doen wat je wilt.noud schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 19:50:
Heb nu enkele action potjes gespeeld. Is wel spannend om zo goed te coveren. Ben zo gewend om als een kip zonder kop te rennen.
Oh en dit spel heeft bullet fysics, je kogel zakt als je schiet. Op lange afstand een kill maken zul je rekening mee moeten houden, als iemand naar rechts rent zul je rechtsboven hem moeten schieten om rekening te houden met de richting waar die heen rent en je kogel drop. En als mensen voor je neus staan, tja dan heb je gewoon gemist (of niet genoeg damage gedaan).
[ Voor 3% gewijzigd door Postius op 27-05-2012 14:50 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Daarnaast is een MP40 bijvoorbeeld natuurlijk voornamelijk bij verre niet accuraat op een afstand.
Je kan je ADS sensitivity apart instellen.haarbal schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 20:54:
wel apart dat als je ADS doet in dit spel dat je dan opeens de vertragingen krijgt, zonder ads kan je gewoon 360's spinnen op muissnelheid.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
ik speel nu sinds de release RO2, nooit RO1 gespeeld. De patch is wel een verbetering, maar die action mode is naar mijn idee zonde van het spel. Zelf vind ik realistic het leukst, zit volgens mij tussen classic en action in.
Dit gaat weer erg wennen worden, drukte ook al uit gewoonte telkens op Q om te spotten
Weer een gevalletje oefening baart kunst, moet nog stukken voorzichtiger zijn merk ik.
Weer een gevalletje oefening baart kunst, moet nog stukken voorzichtiger zijn merk ik.
Ik moet zeggen dat ik best wel wat verwacht had van dit spel, maar het cover systeem is toch best wel erg slecht in mijn ogen. Ik had meer zo iets gehoopt als forgotten hope 2 ( voor de mensen die battlefield 2 spelen of nog hebben probeer deze mod!) , maar buiten het cover systeem is die mod toch een stuk uitgebreider.
Kan je de filters ook op PING selecteren?
\Ik heb zo nu en dan problemen met het laden van een Multiplayer spel. Hij doet dan niets, of ik kan geen squad joinen. Iemand er last van?
@ Postius.Deze action game mode mag dan suf zijn. Maar zo haal ik wel mijn upgrades die ik zometeen voor de andere mode kan gebruiken, behalve voor classic dan. tnx voor de tip.
\Ik heb zo nu en dan problemen met het laden van een Multiplayer spel. Hij doet dan niets, of ik kan geen squad joinen. Iemand er last van?
@ Postius.Deze action game mode mag dan suf zijn. Maar zo haal ik wel mijn upgrades die ik zometeen voor de andere mode kan gebruiken, behalve voor classic dan. tnx voor de tip.
[ Voor 33% gewijzigd door noud op 30-05-2012 14:19 ]
Verwijderd
Ik heb RO2 en wacht zelf vooral op Rising Storm.
Naar het schijnt zal die grotere mappen hebben, ik ben de mappen in RO2 een beetje zat. Er zitten naar mijn smaak maar 2 goede mappen in (Mamayev en Grainelevator), de rest is erg matig als je van RO1 houdt en geweer-afstanden houdt.
Classic mode is daarentegen een grote aanleiding om weer RO2 te spelen.
Helaas dat TWI allemaal en enkel officiële action-mode servers heeft, dat haaks staat op de RO-gedachte.
Naar het schijnt zal die grotere mappen hebben, ik ben de mappen in RO2 een beetje zat. Er zitten naar mijn smaak maar 2 goede mappen in (Mamayev en Grainelevator), de rest is erg matig als je van RO1 houdt en geweer-afstanden houdt.
Classic mode is daarentegen een grote aanleiding om weer RO2 te spelen.
Helaas dat TWI allemaal en enkel officiële action-mode servers heeft, dat haaks staat op de RO-gedachte.
Ro2 gamers,
Heb het topic gelezen echter heb ik nog een vraag,
in hoever lijkt Ro2 een beetje op Enemy Teritory?(ET)
ik heb voldoende gameplay gekeken zonder sound ( zit op stage).
Echter is de twijfel tussen Ro2 en bf3.
Heb het topic gelezen echter heb ik nog een vraag,
in hoever lijkt Ro2 een beetje op Enemy Teritory?(ET)
ik heb voldoende gameplay gekeken zonder sound ( zit op stage).
Echter is de twijfel tussen Ro2 en bf3.
LOL EU: InXzitoWeTrust
Ro2 en BF3 zijn totaal andere spellen. Ro2 is meer strategisch en BF3 is domweg knallen.
Nu heb ik nooit Enemy Teritory gespeeld, maar het lijkt echt verreweg van Ro2.
Nu heb ik nooit Enemy Teritory gespeeld, maar het lijkt echt verreweg van Ro2.
[ Voor 25% gewijzigd door noud op 31-05-2012 13:59 ]
Zojuist aangeschaft na de prijsdaling (tenminste, volgens mij was ie eerst duurder).
Stom dat ik hem niet tijdens het free weekend heb gekocht, maar goed dit is ook een aardige prijs -> 17,99€
Verheug me op een normale shooter na al dat arcade geweld van battlefield en CoD. WW2 setting is voor mij persoonlijk ook pre.
Stom dat ik hem niet tijdens het free weekend heb gekocht, maar goed dit is ook een aardige prijs -> 17,99€
Verheug me op een normale shooter na al dat arcade geweld van battlefield en CoD. WW2 setting is voor mij persoonlijk ook pre.
Het is wel een vet spel, alleen jammer dat ie hitscan lijkt te zijn. Je hoeft geen millimeter boven of voor je doel te mikken.
Leuk dat als je wat beter wordt je met bijvoorbeeld een machinegeweer de vijand het echt knap lastig kan maken, zeker als jouw positie ook nog gedekt wordt door een rifleman of twee.
Heb deze game nu ook aangeschaft op Steam. Ik heb al veel ervaring met Mohaa, Battlefield 1942 en de oudere Call of Duty versies in de WW2 setting maar dit is toch wel een beetje andere koek.
Wat ik vooral mis is een crosshair voor close range, komt maar al te vaak voor dat er opeens iemand voor me staat en dat ik dan aan het sprayen ben maar hem totaal niet raak, en dan ben ik uiteraard als eerste dood. Iemand tips daarvoor?
Wat ik vooral mis is een crosshair voor close range, komt maar al te vaak voor dat er opeens iemand voor me staat en dat ik dan aan het sprayen ben maar hem totaal niet raak, en dan ben ik uiteraard als eerste dood. Iemand tips daarvoor?
Zijn er nog veel volle servers te vinden?
Ik heb deze game enkele maanden geleden in Steam sale gekocht, maar ik heb nog zoveel games uit te spelen dat ik van het principe ben: eerst SP games uitspelen en dan pas starten met al mijn MP games. Daarom dat ik er nog niet aan begonnen ben ...
Ik heb deze game enkele maanden geleden in Steam sale gekocht, maar ik heb nog zoveel games uit te spelen dat ik van het principe ben: eerst SP games uitspelen en dan pas starten met al mijn MP games. Daarom dat ik er nog niet aan begonnen ben ...
Servers zijn soms wel aardig gevuld, en desnoods aangevuld met bots. Ben er als beginner wel achter dat de gameplay heel anders is als bijvoorbeeld mohaa of de oudere call of duty versies. Het is meer Battlefield 1942 maar dan ook weer heel wat realistischer.Asgaro schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:29:
Zijn er nog veel volle servers te vinden?
Mijn pc draait @1920 x 1200 de game niet helemaal soepel dus ik moet nog even met de setting rommelen om het beter te krijgen.
Ik speel deze game nu elke avond, ik vind het zeer leuk om te doen maar heb toch nog een aantal vragen:
Crosshair voor close range
Als er iemand opeens voor je staat is het nogal lastig om die persoon neer te krijgen, is er nog een instelling om een crosshair te krijgen wanneer je niet door de ironsights kijkt? Of moet ik gewoon een klein papiertje op mijn TFT plakken die als crosshair fungeert?
Rollen
Valt me op dat je bij het begin van het level je rol kunt kiezen, maar volgens mij is het gewoon ordinair wie het eerst komt die het eerst maalt? Ik heb een SSD dus die levels laden retesnel bij mij maar eerlijk vind ik het niet helemaal als dat echt zo is.
Ik wil wel graag levelen als sniper ( ben ff de naam van die rol kwijt ) want de huidige scope op level 1 is een joke. Die zoemt amper verder als dat je standaard met shift door de iron sight kijkt
Steile leercurve
Leercurve vind ik erg hoog, ik heb aardig wat ervaring met FPS games maar heb hier toch nog aardig wat moeite mee. Samenwerking is zo belangrijk bij deze game. Zal wel de nodige tijd vergen voordat ik er erg goed in word.
Crosshair voor close range
Als er iemand opeens voor je staat is het nogal lastig om die persoon neer te krijgen, is er nog een instelling om een crosshair te krijgen wanneer je niet door de ironsights kijkt? Of moet ik gewoon een klein papiertje op mijn TFT plakken die als crosshair fungeert?
Rollen
Valt me op dat je bij het begin van het level je rol kunt kiezen, maar volgens mij is het gewoon ordinair wie het eerst komt die het eerst maalt? Ik heb een SSD dus die levels laden retesnel bij mij maar eerlijk vind ik het niet helemaal als dat echt zo is.
Ik wil wel graag levelen als sniper ( ben ff de naam van die rol kwijt ) want de huidige scope op level 1 is een joke. Die zoemt amper verder als dat je standaard met shift door de iron sight kijkt
Steile leercurve
Leercurve vind ik erg hoog, ik heb aardig wat ervaring met FPS games maar heb hier toch nog aardig wat moeite mee. Samenwerking is zo belangrijk bij deze game. Zal wel de nodige tijd vergen voordat ik er erg goed in word.
Dat crosshair heeft iets met realisme te maken.
Als je loopt kun je je sights voor je houden, dan schiet je raak.
Wil je rennen, dan kun je dat niet met sights / crosshair.
Enige manier, plakband, maar ik heb geen idee of de spread van de kogels niet random is. Zou wel mooi zijn namelijk, om juist te voorkomen dat je tegenstanders met plakband werken.
Enige manier, plakband, maar ik heb geen idee of de spread van de kogels niet random is. Zou wel mooi zijn namelijk, om juist te voorkomen dat je tegenstanders met plakband werken.
Verwijderd
Dat is opzich ook wel raar, in andere modes is waar de loop van je wapen naar richt daar waar de kogel heengaat, maar in action is dat weer niet zo.jopie schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 13:00:
Dat crosshair heeft iets met realisme te maken.
Onderstaand filmpje ziet er inderdaad veelbelovend uit:Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2012 @ 02:43:
Raising storm al uit? lijkt me heel vet!
Release date kon ik alleen nergens vinden, ben ook benieuwd naar de prijs. Vermaak me nu erg goed met RO2 ondanks dat ik altijd maar kanonnenvoer ben
Ik had net last van een bug, speelde gewoon een potje FF en toen vervolgens de melding dat de teams gebalanceerd werden, prima ik dus voor de Russen kiezen.. Blijf ik toch een Duitser en zie ik vervolgens wel bij alle Russen de nickname boven hun hoofd. Dus dat was ff lekker experience points gainen
Nog mensen die het spelen? Ik speel het nog dagelijks op een FireFight server. Daar zitten nogal wat andere gasten en een aantal bots.
Ben nu aan het levelen met de PPSH-41, ik wil zo'n rond magazijn eronder hebben zodat ik wat minder hoef te reloaden
Ben nu level 19 dus nog een groot aantal kills te gaan.
Ben nu aan het levelen met de PPSH-41, ik wil zo'n rond magazijn eronder hebben zodat ik wat minder hoef te reloaden
Ik speel nog bijna dagelijks.
Het liefst Apartments op TE, realism level.
Of Spartanovka.
Jammer dat het niet groter is geworden qua succes / community.
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik deel 1 gemist heb, en daar ook jaren plezier aan had kunnen beleven.
Of Spartanovka.
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik deel 1 gemist heb, en daar ook jaren plezier aan had kunnen beleven.
Ik heb deel 1 ook gemist, erg jammer want dat was volgens mij ook een goede game. Ziet er nu wat gedateerd uit.jopie schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:18:
Ik speel nog bijna dagelijks.
Of Spartanovka.
Apartments is wel het leukste level vind ik, lekker veel schuilplaatsen en close range combat. Kijk verder ook uit naar Rising Storm. Hopelijk zijn de system requirements een beetje hetzelfde want ik moet deze ook al @ Low draaien
Ik verwacht niet veel van Rising Storm.
Het lijkt me dat de verkoopcijfers niet zo hoog zijn, en daarmee de interesse om veel tijd/geld in Rising Storm te steken ook niet.
Het lijkt me dat de verkoopcijfers niet zo hoog zijn, en daarmee de interesse om veel tijd/geld in Rising Storm te steken ook niet.
Met Clan [SjoQ] de game aangeschaft ...en na veel console ports is dit toch wel weer een verademing !
PC only rulez !
Nu 9 euro via steam Echt een koopje ! op graphics moet je inlossen maar dat wordt ruimschoots goed gemaakt door de gameplay.
PC only rulez !
Nu 9 euro via steam Echt een koopje ! op graphics moet je inlossen maar dat wordt ruimschoots goed gemaakt door de gameplay.
Ik speel hem ook nog geregeld, was een beetje aan het levelen op een FireFight server maar ga nu maar eens voor het echie
Paar vraagjes:
* heeft het nog zin deze game te kopen qua serverbezetting.
* Gewone versie is E 9 en Digital Deluxe is E12.50 op steam. Maakt dat nog veel uit in de praktijk
* Gewone versie is E 9 en Digital Deluxe is E12.50 op steam. Maakt dat nog veel uit in de praktijk
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Zijn nog genoeg volle servers. Speel zelf meestal 64 player servers. en daar vind ik er per zoek opdracht gewoon een stuk of 5. Geen idee wat het verschil is tussen die twee versies.
4 wapens die je direkt kan gebruiken (maar ook kan vrij spelen) , 2 hoedjes voor TF2 en 2 kleren setjes voor het spel killing floor.Help!!!! schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 11:19:
Paar vraagjes:
Ook niet echt bijzonder dus. Ga de gewone versie bestellen.. Beiden bedankt
!
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Gister gekocht voor het magische bedraf van €3,15!
Spelen er nog veel mensen hier? Gister 2 uurtjes MP gedaan maar een hele leuke afwisseling op bijv. Cod of bf.
Spelen er nog veel mensen hier? Gister 2 uurtjes MP gedaan maar een hele leuke afwisseling op bijv. Cod of bf.
Ik probeer het nog geregeld te spelen, merk wel dat je dan gruwelijk wordt afgeschoten door gasten die het veel spelen.R0y. schreef op maandag 24 december 2012 @ 10:29:
Ik heb deze game indertijd ook in een Steam-sale gekocht. Er zijn inderdaad veel servers, alleen is het jammer dat er veel te weinig servers van het type Action zijn. (eigenlijk geen. Enkel een paar die voor 80% met bots gevuld zijn) Dit zijn servers waar het damagemodel, etc iets meer "casual" gemaakt is.
Maar 99% van de servers zijn in die uberrealistic mode of wat het ook mag heten. Ik vond dat wel even leuk om te proberen en heb er paar uurtjes tijd in gestoken. Alleen heb ik niet echt het geduld om cm per cm op te schuiven en veel te campen.
Ik vind het zonde dat de game mij niet lang trok wegens de frustraties als je om elke hoek je omgeving moet afspeuren voor enemies... want de omgevingen en de sfeer spreken mij ontzettend aan!! Ik hoop echt dat er nog eens een Battlefield game met WWII setting komt want dit is al ontzettend lang geleden. Battlefield ligt me meer dan deze game...
Maar 99% van de servers zijn in die uberrealistic mode of wat het ook mag heten. Ik vond dat wel even leuk om te proberen en heb er paar uurtjes tijd in gestoken. Alleen heb ik niet echt het geduld om cm per cm op te schuiven en veel te campen.
Ik vind het zonde dat de game mij niet lang trok wegens de frustraties als je om elke hoek je omgeving moet afspeuren voor enemies... want de omgevingen en de sfeer spreken mij ontzettend aan!! Ik hoop echt dat er nog eens een Battlefield game met WWII setting komt want dit is al ontzettend lang geleden. Battlefield ligt me meer dan deze game...
Ik speel hem nog geregeld, maar dan wel veel firefight servers. Ik wil nu de G41 scoped upgraden naar een betere scope als die er standaard op zit. Ben nu op level 10 dus moet nog ffR0y. schreef op maandag 24 december 2012 @ 10:29:
Zojuist firefight gedaan voor het eerst, maar is er een mogelijkheid dat de namen van mijn teammates wat sneller boven hun kop staan... Maakte redelijk wat teamkills
Duurt meestal even, en dan heb ik al geschoten haha
Territory heeft toch wel mijn voorkeur, maar vaak is het zoeken waar de enemies zich nou verscholen houden!

Territory heeft toch wel mijn voorkeur, maar vaak is het zoeken waar de enemies zich nou verscholen houden!
Had ik in het begin ook moeite mee, maak zelf soms ook nog wel eens een teamkill maar dan meer met nades.R0y. schreef op maandag 24 december 2012 @ 16:09:
Zojuist firefight gedaan voor het eerst, maar is er een mogelijkheid dat de namen van mijn teammates wat sneller boven hun kop staan... Maakte redelijk wat teamkills![]()
Territory ga ik me binnenkort weer eens aan wagen want daar werd ik ook om de haverklap gekilled
Na een tijdje zie je het verschil van uniform heel makkelijk, niet de eerst 20 potjes.
Je zult in dit spel ook moeten leren schuilen, en veel ook. maar dat is wel de charme.
Mijn lievelings niveau is realism, wel de snelheid, en redelijk snel damage. Action vind ik het spel juist onderuit halen. Classic vind ik te langzaam. Leuk om te lezen dat dit voor anderen weer anders is.
Je zult in dit spel ook moeten leren schuilen, en veel ook. maar dat is wel de charme.
Mijn lievelings niveau is realism, wel de snelheid, en redelijk snel damage. Action vind ik het spel juist onderuit halen. Classic vind ik te langzaam. Leuk om te lezen dat dit voor anderen weer anders is.
Ik ben zo kleurenblind als het maar zijn kan dus ben benieuwd. Ik hou me nog wel ff bezig met de andere game modusjopie schreef op maandag 24 december 2012 @ 17:18:
Na een tijdje zie je het verschil van uniform heel makkelijk, niet de eerst 20 potjes.
Verwijderd
Klopt 't dat de game geen vrienden-systeem heeft? Wat is de beste manier om elkaar terug te vinden als je dezelfde server joined?
Er is een tab friends bij de serverbrowser. Ik weet alleen nog niet hoe dat werkt, en of dat werkt. Als een vriend me wilt joinen doet hij dat via steam, join friend oid.Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 15:58:
Klopt 't dat de game geen vrienden-systeem heeft? Wat is de beste manier om elkaar terug te vinden als je dezelfde server joined?
Er is nu een aanbieding op steam 2,69 voor de game! 
Ik kon hem niet laten liggen
Ik kon hem niet laten liggen
[ Voor 23% gewijzigd door Pukker op 07-04-2013 18:59 ]
Ik ook niet
en maar ook deluxe 
Morgen pas spelen wegens verbruiks limiet internet s'nachts is 0.2 MB in plaats van 1
Morgen pas spelen wegens verbruiks limiet internet s'nachts is 0.2 MB in plaats van 1

De tweakers server lijkt offline te zijn, zal er nieuwe of terug online komen?
Ik heb na een tijdje niet gespeeld te hebben gisteren een paar potjes appartments gedaan en deze game blijft toch echt wel heel gaaf. De UI is niet zo gelikt en er zijn nog wel een paar andere verbeterpuntjes, maar de gameplay is toch echt wel heerlijk.
Bij geen andere shooter zit ik zo op het puntje van mijn stoel.
Over niet al te lange tijd komt ook nog de rising storm uitbreiding uit, dit ziet er wel iets gepolijster uit, wellicht dat ik die wel koop. Zijn er nog meer actieve spelers hier?
Over niet al te lange tijd komt ook nog de rising storm uitbreiding uit, dit ziet er wel iets gepolijster uit, wellicht dat ik die wel koop. Zijn er nog meer actieve spelers hier?
Ik wil het weer eens gaan proberen ja.theRich schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 11:50:
Ik heb na een tijdje niet gespeeld te hebben gisteren een paar potjes appartments gedaan en deze game blijft toch echt wel heel gaaf. De UI is niet zo gelikt en er zijn nog wel een paar andere verbeterpuntjes, maar de gameplay is toch echt wel heerlijk.
Had nog niets,over die uitbreiding gehoord! Straks eens wat meer over opzoeken.
Ik wil het continue kopen wanneer er een aanbieding ervan is maar krijg hem maar nooit te pakken haha
volgens mij was het opgezet als een standalone/mod maar is het nu onder de vleugels van tripwire terecht gekomen. De gameplay ziet er wel vet uit en de pacific setting heb ik altijd al interessant gevonden.R0y. schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 12:24:
[...]
Ik wil het weer eens gaan proberen ja.
Had nog niets,over die uitbreiding gehoord! Straks eens wat meer over opzoeken.
Ziet er leuk uit, hopen dat ze de menu's enzo ook aanpakken want dat ziet er toch niet uit! Hopelijk word de game dan ook wat drukker.. Veel servers hebben heel veel bots (die nou ook niet de slimste zijntheRich schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 12:59:
[...]
volgens mij was het opgezet als een standalone/mod maar is het nu onder de vleugels van tripwire terecht gekomen. De gameplay ziet er wel vet uit en de pacific setting heb ik altijd al interessant gevonden.
Ik heb het toet eens bij greenmangaming aangeschaft ergens rond de €1,50..dr34m3dd schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 12:27:
Ik wil het continue kopen wanneer er een aanbieding ervan is maar krijg hem maar nooit te pakken haha
[ Voor 21% gewijzigd door R0y. op 10-05-2013 15:23 ]
Lijkt een beetje een salebug te zijn. Dat ze de kortingspercentages optellen. Aangezien er op de store pagina op Steam staat:R0y. schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 21:58:
Zojuist Rising storm aangeschaft voor €10,80 ! Volgens mij kan je dan al gelijk in de beta
Je krijgt totaal 40% korting als je RO2 al hebt op steam.
Edit:
Topic!
Pre-Purchase and receive access to the beta! Plus, save 15%, or 25% if you own Red Orchestra 2!
En voor de mensen die RO2 nog even met korting mee willen pakken, hij zit momenteel in de GetLoadedGo, waarin je 2 spellen mag kiezen voor 8 euro. RO2 is wel eens goedkoper voorbij gekomen dan die 4 euro, maar is het zeker waard 
Als je daarna ook nog gebruik kunt maken van de 40% korting op Rising Storm heb je dus RO2 + Rising Storm voor alsnog minder dan Rising Storm normaal los kost
http://getloadedgo.com/
Als je daarna ook nog gebruik kunt maken van de 40% korting op Rising Storm heb je dus RO2 + Rising Storm voor alsnog minder dan Rising Storm normaal los kost
http://getloadedgo.com/
-
[ Voor 141% gewijzigd door RoofTurkey op 09-06-2014 15:17 ]
Grillmeister
Ik heb m gisteren gekocht op steam en damn wat is het lang geleden dat ik het gevoel heb gehad om daadwerkelijk op een slagveld te zitten. Voorterrein scannen op vijanden, schuilplek uitzoeken, rennen als een gek, dekking zoeken en vuren op vijandelijk doelen op een zeer realistische manier. Of speel als een commander....squadleaders commands geven, slagveld scannen op vijanden en arty neergooien op vijandelijke posities.....de voldoening die je krijgt als je die arty goed plaatst pfffff.....en dat voor zo'n relaxte prijs. Als mensen nog een briljante 2e wereldoorlog shooter zoeken met vette realisme....is dit de game! Ik speel trouwen wel alleen maar realism.....arcade mode ligt me niet....zelfde als is cod en bf. Altijd hardcore anders niet :-)
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Ik heb hem vandaag even weer geinstalleerd met Rising Storm erbij. De maps hiervan vind ik echt geweldig. Jammer dat er weinig menselijke spelers meer actief zijn. De servers zijn voornamelijk gevuld met bots