Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:09
Afbeeldingslocatie: http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/p480x480/944466_456533304428619_221216215_n.png

Rising storm is een stand alone expansion van de game Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad.

Rising Storm is a first person shooter game based on the Pacific campaign of 1941-45. It takes place in several, famous strategic locations.

Afbeeldingslocatie: http://media.pcgamer.com/files/2013/03/RisingStorm_Saipan_003-610x343.jpg
The game covers the famous island-hopping campaigns in the Pacific from 1942 to 1945 as the US Army and Marine Corps fight it out with the Imperial Japanese army and Special Naval Landing Forces. Featuring some of the most brutal fighting in the Pacific theater, players are able to experience beach assaults, jungle fighting, close quarters night fighting and more across Guadalcanal, Iwo Jima and Saipan, among other historic hot spots. The player is able to take the part of either side – American or Japanese – battling it out online in full player versus player multi-player.

Rising Storm is being created in a first-of-its-kind collaboration between a mod team and a professional game development studio. The Rising Storm team is made up of the best independent developers from the modding community and several members of the development team at Tripwire Interactive.

Key features:

Large Scale Multiplayer Combat in The Pacific: Take part in the brutal fighting in the Pacific online with up to 64 players at a time.

Iconic Battles: Experience iconic battles such as Iwo Jima, Saipan, and Guadalcanal as the US military struggles to clear the Japanese from the islands in the Pacific.

Asymmetrical Gameplay: Far from the mirrored gameplay seen in other shooters, both sides utilize historical weapon sets and each have unique gameplay capabilities. American firepower is matched by Japanese ferocity and guile with such features as banzai charges, booby-traps, the infamous “knee mortar” and more. This creates a unique gameplay experience that can’t be found anywhere else.

WWII weaponry redefined – again: all of the weapon functionality you expect from the franchise returns - true to life ballistics, bullet penetration, breathing, adjustable sights, free aim, weapon bracing, and more, create WWII weaponry that has no equal. To that add over 20 new weapons including the devastating flamethrower and the portable “knee mortar”.

Morale: Your soldier’s state of mind plays a bigger role than ever. Banzai charging Japanese soldiers can heavily suppress the Americans making it difficult to return fire and allowing the Japanese to close the distance. The Americans can use their firepower advantage to suppress their enemies and gain the advantage!

Bonus Content: All Red Orchestra 2 multiplayer content is included with Rising Storm as a free bonus. Fight in the Pacific, then fight on the Eastern Front at any time, all in the same game and same server browser. Find out what made Red Orchestra 2 PC Gamer’s Multiplayer FPS of the Year in 2012 with this award winning content.

Full Mod SDK and Steam Workshop Support: Download some of the amazing existing community made content for Red Orchestra 2, or try your hand with the mod SDK and make your own maps or mods for either Rising Storm or Red Orchestra 2.

Persistent Stats Tracking and Player Progression: Persistence constantly gives the gamer something to strive for and keeps them playing. Grow in rank, earn achievements, improve your abilities, and become a Hero!
bron: steam store

Gamescom 2012 trailer

Gamespot, 4 multiplayer maps

Gamespot, 1 uur gameplay!

Platform: PC
Release: zomer 2013 (door middel van een pre order via steam kan je de beta spelen)
System requirments: niet bekend

Links:
Officiële Website
Rising Storm op steam
Het Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad topic

[ Voor 33% gewijzigd door R0y. op 16-05-2013 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Eerste TS voor mij, ik zal binnenkort wat meer informatie toevoegen.

Als iemand wilt helpen aan de TS, stuur even een DM a.u.b.

Tips altijd welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRich
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-09 10:17
Ik zag de pre order al voorbij komen, deze ga ik niet aan mij voorbij laten gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
theRich schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 14:13:
Ik zag de pre order al voorbij komen, deze ga ik niet aan mij voorbij laten gaan :)
Er zijn ook aardig wat servers :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRich
Caramba, wat een game. Dit weekend gekocht en de beta gespeeld. Het kan zijn omdat dat het allemaal nog nieuw is, maar ik vind het echt leuker dan red orchestra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theRich schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 10:23:
Caramba, wat een game. Dit weekend gekocht en de beta gespeeld. Het kan zijn omdat dat het allemaal nog nieuw is, maar ik vind het echt leuker dan red orchestra.
Ongeveer hetzelfde hier, RO2 zelf snel oud vanwege de slechte mappen. RS is totaal anders met zeer asymmetrische gameplay welke ook goed uitpakt ingame! (hint: banzai charge met 20 man)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRich
Wat de mappen betreft kan het zeker kloppen, Ik ben nog niet helemaal bekend maar ik heb meer het idee van een continue verschuivend front.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Nog een kleine tip:

Motion blur uit! Zo irritant :Y
If you see a jap with a sword, you kill him!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrLeeeet
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 15:25
Gisteren de game gekocht via Steam en gelijk de beta gespeeld. Na vele matches in Battefield 3 was ik wel weer eens toe aan iets nieuws. De gameplay is anders, maar ook weer niet heel veel anders. Je ligt sneller als je geraakt wordt, maar qua speelwijze komt het aardig overeen. Ik heb overigens de vorige delen van red orchestra 2 niet gespeeld.

Ik hoop alleen dat het server aanbod wat meer word en dat ze de bots overal uitzetten.

Tot nu toe vermaak ik me wel moet ik zeggen. En gelukkig weer eens een WW2 setting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
MrLeeeet schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 19:25:
Gisteren de game gekocht via Steam en gelijk de beta gespeeld. Na vele matches in Battefield 3 was ik wel weer eens toe aan iets nieuws. De gameplay is anders, maar ook weer niet heel veel anders. Je ligt sneller als je geraakt wordt, maar qua speelwijze komt het aardig overeen. Ik heb overigens de vorige delen van red orchestra 2 niet gespeeld.

Ik hoop alleen dat het server aanbod wat meer word en dat ze de bots overal uitzetten.

Tot nu toe vermaak ik me wel moet ik zeggen. En gelukkig weer eens een WW2 setting.
Volgens mij is het zo dat als de server leeg is dat het word aangevuld met een x aantal bots. Not sure!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrLeeeet
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 15:25
R0y. schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 19:26:
Volgens mij is het zo dat als de server leeg is dat het word aangevuld met een x aantal bots. Not sure!
Volgens mij varieert dat weer per server. Maar de servers waar de bots actief zijn vind ik geen pretje.. Vaak verzieken ze echt de outcome.

EDIT: Voor de mensen die zich ergeren aan de FPS cap klikkerdeklik.

[ Voor 17% gewijzigd door MrLeeeet op 23-05-2013 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

RO blijft toch een aparte shooter vergeleken met de vele anderen.
Rising Storm bevalt mij tot nu toe best, levels zijn weer flink met genoeg routes en plekken en nog steeds val je soms ineens dood omdat je net die ene persoon niet had gezien.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRich
solique schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 08:54:
RO blijft toch een aparte shooter vergeleken met de vele anderen.
Rising Storm bevalt mij tot nu toe best, levels zijn weer flink met genoeg routes en plekken en nog steeds val je soms ineens dood omdat je net die ene persoon niet had gezien.
Dat laatste gebeurde mij gisteren vooral op Iwo Jima als aanvallende partij.
Ik kan mijn weg over dat strand nog niet echt genoeg vinden, en vaak word je hoger op het strand in je flank geraakt omdat iedereen alleen maar rechtdoor gaat/kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

theRich schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 09:48:
[...]

Dat laatste gebeurde mij gisteren vooral op Iwo Jima als aanvallende partij.
Ik kan mijn weg over dat strand nog niet echt genoeg vinden, en vaak word je hoger op het strand in je flank geraakt omdat iedereen alleen maar rechtdoor gaat/kijkt.
Daar noem je ook echt een map waar het geregeld gebeurd, zowel defense als attack.
Er zijn zoveel muurtjes, rotsen, etc. Overzicht is er niet in deze map.

Al weet ik het nog niet zeker maar daar lijkt een spawn vanaf defense te raken.
Had eergister een positie waar ik veel mensen van attack kon raken als defense, geregeld mensen gesniped die stilstonden of onderweg waren naar een locatie.
Ben benieuwd of dat aangepast gaat worden, niets is zo verrot als al dood gaan in spawn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:07

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Iemand een beta key voor me?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Zijn volgens mij niet zomaar te verkrijgen, je krijgt beta access door de game te pre-orderen via steam. Als je red orchestra 2 stalingrad al heb krijg je iets van 40% korting wat uitkomt op zo'n €10,-.

Edit:

Excuses, ik zie ineens dat ik 2 rising storm beta invite's heb in mijn inventory. DM je steam nick, en ik voeg je toe :Y

Edit 2:

Op! Dat ging snel!

[ Voor 20% gewijzigd door R0y. op 25-05-2013 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Spelen er hier ook mensen middels TS of een ander programma?
Als je dan toch zo een tactisch spel gaat doen is dat wat leuker.

Zit er aan te denken om de game te halen, heb ro2 ook dus krijg wel die lekkere korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
S.J_84 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 21:42:
Spelen er hier ook mensen middels TS of een ander programma?
Als je dan toch zo een tactisch spel gaat doen is dat wat leuker.

Zit er aan te denken om de game te halen, heb ro2 ook dus krijg wel die lekkere korting.
Ik niet, zit in de huiskamer. Mijn vriendin vind het al gek als ik af en toe in mezelf praat omdat ik bijv. neergeschoten word :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:40
Ik heb 2 Rising Storm beta invites zag ik net in mn steam items.

PM me maar als je hem wilt , wie het eerst komt ....

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Het spel is gelukkig een stuk beter dan RO2. Het is eigelijk RO 2.5, er zit ook eindelijk wat ziel in want zelden zo'n zielloos spel gezien als RO2.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
ProCeela schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 18:18:
Ik heb 2 Rising Storm beta invites zag ik net in mn steam items.

PM me maar als je hem wilt , wie het eerst komt ....
Ik zag het ook ineens ja!
Postius schreef op zondag 26 mei 2013 @ 16:09:
Het spel is gelukkig een stuk beter dan RO2. Het is eigelijk RO 2.5, er zit ook eindelijk wat ziel in want zelden zo'n zielloos spel gezien als RO2.
Hoe bedoel je, zielloos?
Het voelt af en toe wel leeg imo. Het ene moment weet je niet waar je moet schieten en het andere moment loop je rond te speuren naar enemy's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Postius schreef op zondag 26 mei 2013 @ 16:09:
Snap wel wat je bedoelt vond ik namelijk ook. Daarnaast vond ik het veel te moeilijk (lees ging dood zonder dat ik wist waardoor).
Wel goed om te zien dat de graphics het spel niet meer omlaag halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-09 17:25
Ik merk dat ik meer kills maak met de Japanse assault gun dan welk wapen dan ook. Ik heb RO2 gespeeld, maar RS is leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
NoFearz schreef op zondag 26 mei 2013 @ 20:22:
Ik merk dat ik meer kills maak met de Japanse assault gun dan welk wapen dan ook. Ik heb RO2 gespeeld, maar RS is leuker :)
Ook de levels zijn er een stuk op vooruit gegaan!

Wat ik met zielloos bedoel, ja een honderd kleine dingen waardoor het spel voor mij als "leeg" aanvoelde. Van de saaie/slechte maps, tot het kleurgebruik, tot het gevoel van de wapens. Maar vooral de maps stonden me tegen. Maar het waren een hoop kleine dingen waardoor het spel gewoon niet goed voelde, Rising storm heeft dat een stuk beter voor elkaar, het komt op mij over als RO2 zoals RO2 had moeten zijn. Vooral de maps zijn interessanter.

[ Voor 3% gewijzigd door Postius op 26-05-2013 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
Gisteren avond ook aangeschaft voor 10 euro, het duurde een tijdje voordat de content was gedownload dus ik heb maar heel kort kunnen spelen.

Controls zijn hetzelfde als RO2 maar de setting is compleet anders. Veel meer in de bush-bush. Moet eerst die maps eens goed verkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRich
Vlassie1980 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 09:10:
Gisteren avond ook aangeschaft voor 10 euro, het duurde een tijdje voordat de content was gedownload dus ik heb maar heel kort kunnen spelen.

Controls zijn hetzelfde als RO2 maar de setting is compleet anders. Veel meer in de bush-bush. Moet eerst die maps eens goed verkennen.
De maps zijn echt een stuk anders (lees : leuker) gisteren ook een potje op guadalcanal gespeeld op een server waarbij de namen van je teammates pas recht voor je neus zichtbaar zijn.. Resultaat : Heel veel voorzichtig gesluip in het donker, een paar teamkills hier en daar door edgy amerikanen die hun maatjes voor jappen aanzagen en een totale massacre toen wij allemaal tegelijk uit de jungle kwamen rennen met bayonet en zwaard. Zelden zoveel spanning gehad bij een shooter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Hier ook 2 beta keys gehad mochten er nog mensen mee willen doen.

Gisteren echt totale chaos mee gemaakt in een map.
Weet even niet welke maar echt zo'n bush bush map waar je soms niet eens kon zien of het wel iemand was en/of een teammaat. Feel van sommige guns is ietwat veranderd in vergelijking met RO2 waardoor het soms even wennen is, geeft je wel weer wat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
theRich schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:52:
[...]

De maps zijn echt een stuk anders (lees : leuker) gisteren ook een potje op guadalcanal gespeeld op een server waarbij de namen van je teammates pas recht voor je neus zichtbaar zijn.. Resultaat : Heel veel voorzichtig gesluip in het donker, een paar teamkills hier en daar door edgy amerikanen die hun maatjes voor jappen aanzagen en een totale massacre toen wij allemaal tegelijk uit de jungle kwamen rennen met bayonet en zwaard. Zelden zoveel spanning gehad bij een shooter.
Ik merk de afgelopen 2 dagen wel een enorme influx aan nieuwe spelers. Vooral mensen die de verkeerde kant op rennen zijn ZO irritant. Van die Moderne Shooter spelers ;) die gewend zijn lukraak rond te rennen als een idioot. En dan gaan klagen als je ze TKed met een perfecte headshot op 182meter! (als je tked doe het dan ook goed he!). De verkeerde kant oplopen in RO2.5 :+ is gewoon nie handig. Al is dit spel natuurlijk ook totaal niet vriendelijk en is het een beta. Maar soms wordt je wel erg vaak geteamkilled.

Al moet ik wel zeggen dat als je lang allies hebt gespeeld en je gaat naar de jappen, dat je het verschil echt niet ziet. Ik weet niet waardoor het komt maar ik heb het bij dit spel veel en veel erger. Eerst een uurtje of 2 als allie gespeeld en toen als Jap gegaan. Na een tripple kill waarvan 2 friendlies en nog wat bijna TK's die ik op het laatste moment kon afwenden door spastisch te doen met mijn muis toch maar weer naar de Allies kant gegaan, het was zo verwarrend :9 . Het hielp ook niet dat mijn team hetzelfde probleem leek te hebben.

[ Voor 24% gewijzigd door Postius op 27-05-2013 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:43
Zijn hier ook mensen die niet de Red Orchestra 2 - Digital Deluxe Upgrade kunnen kopen, omdat zij niet RO2 bezitten op steam?

Ik heb namelijk RO1 en RO2 in mijn lijst staan, maar vooralsnog geeft hij een foutmelding bij de aankoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:20

Sorbo

Uw hulp in huis!

6pack15 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 19:26:
Zijn hier ook mensen die niet de Red Orchestra 2 - Digital Deluxe Upgrade kunnen kopen, omdat zij niet RO2 bezitten op steam?

Ik heb namelijk RO1 en RO2 in mijn lijst staan, maar vooralsnog geeft hij een foutmelding bij de aankoop
De Digital Deluxe-upgrade is alleen voor mensen die normale versie van Rising Storm gekocht hebben, en willen upgraden naar de Deluxe versie van Rising Storm.

Als je RO1 en RO2 hebt, maar Rising Storm nog niet, moet je gewoon de normale versie kopen. Je krijgt dan wel 40% korting omdat je RO2 al hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
Ah dom, ik zie het net ook ;)

Ik geef eigenlijk niet om die Deluxe items. Die wapens zijn ook te unlocken door gewoon te spelen neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

6pack15 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 19:32:
Ah dom, ik zie het net ook ;)

Ik geef eigenlijk niet om die Deluxe items. Die wapens zijn ook te unlocken door gewoon te spelen neem ik aan?
Ja, die wapens zijn ook ingame te unlocken als het goed is.
Kan wezen dat er een aantal wel exclusief zijn voor een maand of langer, of permanent.

Hier wel deluxe gekocht, speelde al lekker in alpha en nu in beta gaat ook wel lekker.
Hopen dat ze sommige bugs er wel uithalen die al doorgegeven waren in alpha de basis is wel weer :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Heeft iemand nog een beta key over? Ik heb nog wel een Arma 3 lite alpha over.

[ Voor 38% gewijzigd door EnigmaNL op 28-05-2013 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

EnigmaNL schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 14:37:
Heeft iemand nog een beta key over? Ik heb nog wel een Arma 3 lite alpha over.
Heb er nog 2, heb wel interesse in arma 3 key. Kan mooi als trade :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
solique schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 15:58:
[...]

Heb er nog 2, heb wel interesse in arma 3 key. Kan mooi als trade :)
Bedankt maar ik ben reeds voorzien door Vlassie1980!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

EnigmaNL schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 16:14:
[...]

Bedankt maar ik ben reeds voorzien door Vlassie1980!
Geen probleem, veel plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
solique schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 16:22:
[...]

Geen probleem, veel plezier :)
PM me je mailadres maar even, ik stuur je wel een Arma 3 lite alpha invite op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Las het gisteren, ben benieuwd want er is nog genoeg te fixen qua bugs.
Maar ach zijn het wel gewend van tripwire. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Twee bugs die ik tegengekomen ben is dat de recon plane niet komt, maar de timer wel gaat lopen en dat ik een kogel bleef vasthouden tijdens de reloadanimatie waardoor ik wapens moest switches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Ik heb gisteravond een tijdje gespeeld, het speelt wel lekker weg maar ik vind de zichtbaarheid in het spel wel heel erg matig. Ik heb alle graphics instellingen op het hoogst staan maar vijanden zijn amper zichtbaar terwijl ze mij wel goed zien (klaarblijkelijk, want ze schieten me dood :) ). Is hier wat aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
Dat is al snel! Ben er ook wel blij mee ivm de stats reset.

Moet zeggen dat ik me toch erg vermaak met RS in vergelijking met RO2:HOS. Niet dat hos slecht was, maar ik vond die maps af en toe een tikje gaar. Deze maps vind ik bijna stuk voor stuk heerlijk (wat ik er zover van heb gezien). +het feit dat ik me telkens in een scene uit The Pacific waan (kijktip als je het nog niet hebt gezien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
6pack15 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 08:54:
Dat is al snel! Ben er ook wel blij mee ivm de stats reset.

Moet zeggen dat ik me toch erg vermaak met RS in vergelijking met RO2:HOS. Niet dat hos slecht was, maar ik vond die maps af en toe een tikje gaar. Deze maps vind ik bijna stuk voor stuk heerlijk (wat ik er zover van heb gezien). +het feit dat ik me telkens in een scene uit The Pacific waan (kijktip als je het nog niet hebt gezien)
The Pacific was van dezelfde regisseurs als Band of Brothers toch?
Die moet ik inderdaad ook nog eens een keer kijken.

Ik vind het allemaal nog wel heel erg wennen, je moet goed gebruik maken van de dekking bij bijvoorbeeld de map Iwo Jima. Als je in het open veld gaat rennen heb je binnen no time een kogel door je kop. Ik moet ook aan de wapens wennen, lijkt wel of aimen door the sights wat moeilijker gaat in vergelijking tot HOS. En ik heb niet meer de meest moderne pc dus ik moet de quality op low zetten om niet naar een diashow te kijken.

Gisteren nog even gezocht naar FireFight servers, die kon ik helaas niet vinden. Bij HOS speelde ik aan het begin alleen maar FireFight matches om een beetje te wennen.

Maar goed, Red Orchestra is gewoon een spel met een hele steile learning curve. Oefening baart kunst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
Vlassie1980 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 09:32:
[...]

The Pacific was van dezelfde regisseurs als Band of Brothers toch?
Die moet ik inderdaad ook nog eens een keer kijken.

Ik vind het allemaal nog wel heel erg wennen, je moet goed gebruik maken van de dekking bij bijvoorbeeld de map Iwo Jima. Als je in het open veld gaat rennen heb je binnen no time een kogel door je kop. Ik moet ook aan de wapens wennen, lijkt wel of aimen door the sights wat moeilijker gaat in vergelijking tot HOS. En ik heb niet meer de meest moderne pc dus ik moet de quality op low zetten om niet naar een diashow te kijken.

Gisteren nog even gezocht naar FireFight servers, die kon ik helaas niet vinden. Bij HOS speelde ik aan het begin alleen maar FireFight matches om een beetje te wennen.

Maar goed, Red Orchestra is gewoon een spel met een hele steile learning curve. Oefening baart kunst :)
Ja, van Band of Brothers (vond ik persoonlijk nog iets beter dan The Pacific). Ik moet zeggen dat ik er ook nog een beetje moeite mee heb na een flinke tijd BF3 te hebben gespeeld. Moet me steeds inhouden om niet nog een klein stukje verder te rennen, of toch nog een keer te kijken om het hoekje. Richten gaat daarintegen wel weer lekker, blijft een shooter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
EnigmaNL schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 08:54:
Ik heb gisteravond een tijdje gespeeld, het speelt wel lekker weg maar ik vind de zichtbaarheid in het spel wel heel erg matig. Ik heb alle graphics instellingen op het hoogst staan maar vijanden zijn amper zichtbaar terwijl ze mij wel goed zien (klaarblijkelijk, want ze schieten me dood :) ). Is hier wat aan te doen?
Dat heeft 0,0 met graphics te maken en alles met waar en hoe je loopt en ervaring. Ligt niet aan de graphics, zo is het spel gewoon. In het echt zie je ook geen klap, je zult verstandiger moeten spelen in dit spel t.o.v. al die easy-pewpew FPS games. Al is dat in het begin even wennen daarna voelt het erg logisch aan. (coD/Bf3 en al die ripoffs, kan je als een kip zonder kop rennen, je ziet altijd wel wat).

Edit: En onthoudt, geduld is een schone zaak en campen is niet laf, het is een vrij goede tactiek (mits je op de juist plek zit)

[ Voor 11% gewijzigd door Postius op 29-05-2013 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Postius schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:50:
[...]

Dat heeft 0,0 met graphics te maken en alles met waar en hoe je loopt en ervaring. Ligt niet aan de graphics, zo is het spel gewoon. In het echt zie je ook geen klap, je zult verstandiger moeten spelen in dit spel t.o.v. al die easy-pewpew FPS games. Al is dat in het begin even wennen daarna voelt het erg logisch aan. (coD/Bf3 en al die ripoffs, kan je als een kip zonder kop rennen, je ziet altijd wel wat).

Edit: En onthoudt, geduld is een schone zaak en campen is niet laf, het is een vrij goede tactiek (mits je op de juist plek zit)
Het heeft toch wel met graphics te maken :) Ik heb foliage quality op low gezet en post processing en depth of field uitgezet en toen was alles mooi scherp en ik kan vijanden veel makkelijker zien.

P.s. ik ben niet nieuw in Red Orchestra en andere hardcore shooters.

[ Voor 4% gewijzigd door EnigmaNL op 30-05-2013 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ik blijf deze game lastig vinden:

- Japanners hebben veel minder goede wapens als de yanks. Yanks hebben semi-automatic rifles, betere submachine guns en natuurlijk flame-throwers. Als je als Jap de verdedigende partij bent is het nog wel te overzien maar als je moet aanvallen ben je vet in het nadeel.

- Uniformen zijn veel lastiger te onderscheiden. Bij Heroes of Stalingrad was het beter te zien omdat de uniformen van de Russen een stuk lichter zijn als die van de Duitsers. Bij Rising Storm zijn de kleuren allebei donker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
En dan heb ik ineens 5+ kills met één begraven granaat. De uniformen van de Japanners zijn lichtbruin en die van de Amerikanen groen. Japanners hebben hun wapen met één hand vast als ze rennen. Luisteren in ook goed. Aan geweerschoten identificieer je ook vijanden of vrienden.

De machinegeweer van de Japanners vind ikzelf beter dan de Bar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
Plus het feit dat in het eggie vroegah natuurlijk de amerikaantjes elkaar ook vaak genoeg in de kont schoten. Is ook meteen mooi excuus voor teamkills, beetje het realisme niveau hooghouden.

Hebben er al mensen de officiele release gespeeld? Verbetering/veranderingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Die unlocked pas over 5 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Ik heb de game net gekocht maar dat gaat niet helemaal goed. Ik heb betaald en alles maar hij staat niet in mij games lijst, lekker is dat.

Op mijn community pagina is zelfs te zien dat ik nu het spel heb gekocht maar ik kan het niet installeren. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Heb je je lijst niet gefilterd staan? Restart Steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
NoFearz schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:35:
Heb je je lijst niet gefilterd staan? Restart Steam?
Nee ik heb hem niet gefilterd en Steam gerestart. Clientregistry.blob verwijdert maar niks helpt :(

Vreemd genoeg heb ik wel Rising Storm extra copies in mijn inventory staan.

[ Voor 12% gewijzigd door EnigmaNL op 30-05-2013 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
De beta zou offline gaan net voor de officiele release. Dus het kan zijn dat hij er nog niet instaat omdat hij nog niet officieel uit is, en de beta momenteel offline is?

Misschien kan je al wel pre-loaden op een of andere manier?

[ Voor 15% gewijzigd door 6pack15 op 30-05-2013 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
6pack15 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:06:
De beta zou offline gaan net voor de officiele release. Dus het kan zijn dat hij er nog niet instaat omdat hij nog niet officieel uit is, en de beta momenteel offline is?

Misschien kan je al wel pre-loaden op een of andere manier?
Normaal komt een game ook als hij nog niet uit is gewoon in de lijst te staan.

Met Red Orchestra 2 ging het ook zo, ik had daar ook de beta van en toen ik de volledige versie voor de release kocht stond hij er ook in.

Ik heb geen idee of er een andere manier is om te pre-loaden.

Als ik op de steam pagina van Rising Storm kijk staat er ook "you already own this game" maar geen knop om te installeren ofzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
6pack15 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:21:
[...]

Ja, van Band of Brothers (vond ik persoonlijk nog iets beter dan The Pacific). Ik moet zeggen dat ik er ook nog een beetje moeite mee heb na een flinke tijd BF3 te hebben gespeeld. Moet me steeds inhouden om niet nog een klein stukje verder te rennen, of toch nog een keer te kijken om het hoekje. Richten gaat daarintegen wel weer lekker, blijft een shooter ;)
Band of Brothers was imo veel beter als The Pacific. Veel van de gevechten zijn in het donker waardoor je geen drol ziet :P Ook de personages vond ik veel beter in BoB.

Laaste paar dagen niet veel gespeeld vanwege Arma, vanavond weer eens een potje doen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
EnigmaNL schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:11:
[...]

Normaal komt een game ook als hij nog niet uit is gewoon in de lijst te staan.

Met Red Orchestra 2 ging het ook zo, ik had daar ook de beta van en toen ik de volledige versie voor de release kocht stond hij er ook in.

Ik heb geen idee of er een andere manier is om te pre-loaden.

Als ik op de steam pagina van Rising Storm kijk staat er ook "you already own this game" maar geen knop om te installeren ofzo :(
Relax, ik heb ook nog geen Rising Storm in mijn library staan, terwijl ik 'Rising Storm Beta' er wel in heb staan. Ik neem aan dat dit over vier uur verandert wanneer de game unlocked.
R0y. schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:12:
[...]

Band of Brothers was imo veel beter als The Pacific. Veel van de gevechten zijn in het donker waardoor je geen drol ziet :P Ook de personages vond ik veel beter in BoB.

Laaste paar dagen niet veel gespeeld vanwege Arma, vanavond weer eens een potje doen :Y
Agreed, Band of Brothers vond ik stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Lol, je moet de game preloaden via Red Orchestra 2. Rechtsklikken op RO2, properties en dan bij betas -preload kiezen.

Lekker voor de mensen die RO2 niet hebben :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
EnigmaNL schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:18:
Lol, je moet de game preloaden via Red Orchestra 2. Rechtsklikken op RO2, properties en dan bij betas -preload kiezen.

Tja, het spel is dus nog niet uit, maar ik kon geen servers vinden voor de beta. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Erg bijzondere manier van aanpak.

Hier overigens een how-to voor de digibeten: http://forums.tripwireint...php?p=1223932#post1223932

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Ik merk het vanavond wel als de game beschikbaar is wat ik opnieuw mag downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
rgras schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:37:
Erg bijzondere manier van aanpak.

Hier overigens een how-to voor de digibeten: http://forums.tripwireint...php?p=1223932#post1223932
Staat ook gewoon op de frontpage :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Heel Rising storm is bij mij ineens verdwenen bij mijn games op steam.... :?
EnigmaNL schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:18:

Nu is hij wat aan het downloaden... Zit dus nu gewoon verstopt in RO2?

[ Voor 70% gewijzigd door R0y. op 30-05-2013 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Ik kon hem gister niet kopen :(. Steam ticket gemaakt. Hoop dat ik hem nog met 40% korting kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Zag zojuist dat RO2 en Rising storm samen door gaan onder de naam Rising Storm/Red Orchestra 2 multiplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Gisteren compleet Steam moeten uninstallen --> Steam opnieuw moeten installeren en vervolgens Rising Storm daarna nog binnen moeten halen. Was even gedoe maar ik had anders te weinig space op mijn SSD :)

Begin het steeds leuker te vinden, er zijn ook servers waarbij je mixed maps hebt uit HOS. Dus de ene keer het station en vervolgens een map uit Rising Storm. In de map van HOS had ik 4x zoveel kills als de Rising Storm maps dus ik moet gewoon nog heel erg wennen aan de maps.

Maar ik blijf erbij dat de Jappen echt bagger wapens hebben. De Machinegun van ze heeft het magazijn bovenop waardoor je aan de rechter kant geen fluit kunt zien. SMG is mwoah en meestal is die wel aan iemand anders toebedeeld dus ik moet het telkens met een bolt action rifle doen. Ik vind de sights van die rifle ook echt lastig om mee te aimen, de rifles van de Russen mikken makkelijker omdat er ook een ring op de iron sight zit. M1 Garand heeft dat ook.

Misschien zal het wel gewoon een kwestie van wennen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
Ik zag dat de RS beta ook niet uit mijn steam common map was verwijderd nadat ik de officiele release had geinstalleerd. (Had namelijk ook te weinig ruimte op mn SSD ;P).

Gisteravond ook een paar potjes kunnen spelen en werd totaal van de kaart geveegd door de tegenstanders. Ik weet niet of dat is omdat ik als een japanner speelde of omdat alle RO2 veteranen nu ook aan de bak zijn gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
6pack15 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 11:23:
Ik zag dat de RS beta ook niet uit mijn steam common map was verwijderd nadat ik de officiele release had geinstalleerd. (Had namelijk ook te weinig ruimte op mn SSD ;P).

Gisteravond ook een paar potjes kunnen spelen en werd totaal van de kaart geveegd door de tegenstanders. Ik weet niet of dat is omdat ik als een japanner speelde of omdat alle RO2 veteranen nu ook aan de bak zijn gegaan
Ik denk dat laatste :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Gisteren alvast geïnstalleerd, maar nog niet gespeeld.
Dit weekend maar eens wat gaan spelen
Vlassie1980 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 10:56:
Gisteren compleet Steam moeten uninstallen --> Steam opnieuw moeten installeren en vervolgens Rising Storm daarna nog binnen moeten halen. Was even gedoe maar ik had anders te weinig space op mijn SSD :)

Begin het steeds leuker te vinden, er zijn ook servers waarbij je mixed maps hebt uit HOS. Dus de ene keer het station en vervolgens een map uit Rising Storm. In de map van HOS had ik 4x zoveel kills als de Rising Storm maps dus ik moet gewoon nog heel erg wennen aan de maps.

Maar ik blijf erbij dat de Jappen echt bagger wapens hebben. De Machinegun van ze heeft het magazijn bovenop waardoor je aan de rechter kant geen fluit kunt zien. SMG is mwoah en meestal is die wel aan iemand anders toebedeeld dus ik moet het telkens met een bolt action rifle doen. Ik vind de sights van die rifle ook echt lastig om mee te aimen, de rifles van de Russen mikken makkelijker omdat er ook een ring op de iron sight zit. M1 Garand heeft dat ook.

Het is vooral wennen, de mechanics van sommige guns zijn anders dan in RO2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Kan ik nu bij de eigenschappen van RO2/RS onder het tabje betas nu weer none - opt out kiezen in plaats van -preload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
EnigmaNL schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 12:50:
Kan ik nu bij de eigenschappen van RO2/RS onder het tabje betas nu weer none - opt out kiezen in plaats van -preload?
Ik denk het wel, en anders gewoon even Steam uninstallen en vervolgens weer installen en daarna RS installen.
Was even wat omslachtig gisteravond maar het werkt wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRich
Vlassie1980 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 10:56:
Ik vind de sights van die rifle ook echt lastig om mee te aimen, de rifles van de Russen mikken makkelijker omdat er ook een ring op de iron sight zit. M1 Garand heeft dat ook.

protip : unlock de arisaka type 99
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/4/40/Arisaka_Type_99_sights.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Tip voor iedereen die in de beta zat. De Beta map wordt NIET verwijderd, dit moet je handmatig doen.

Ga naar je steam map/steamapps/common/Rising storm beta en verwijder deze. Misschien staan er nog meer beta's waar je aan hebt deelgenomen. Maar verwijder deze map. Scheelt je toch weer 12gb.

En steam uninstallen voor een opt-out, das zoiets als met een bazooka op een mug schieten.

[ Voor 13% gewijzigd door Postius op 31-05-2013 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Wat is het verschil tussen een Type 38 en een Type 99 anders dan het uiterlijk en de naam? Ik kan hier niets dergelujks over vinden. Ook weet ik niet hoe je kunt kiezen tussen het herladen van één kogel of een hele clip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoFearz schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 22:58:
Wat is het verschil tussen een Type 38 en een Type 99 anders dan het uiterlijk en de naam? Ik kan hier niets dergelujks over vinden. Ook weet ik niet hoe je kunt kiezen tussen het herladen van één kogel of een hele clip.
Iemand vroeg het ook op een server waar ik aan het spelen was waarop iemand anders reageerde en zei dat vooral de verschillende afstanden waar beide wapens het effectiefst waren. Type 38 is vooral mid range en type 99 beetje als de springfield die overall in elke situatie toepasbaar is.

Hoop dat ik snel de benodigde hero level heb om zowel japanse als ally wapens te kunnen kiezen ongeacht de team, speel veel allies maar speel graag met een fijne single bolt rifle met een betere sight erop.

Wat betreft je laatste vraag, volgens mij moet je daar manual bolting voor aan zetten in de opties.
Weet ik alleen niet 100% zeker. En anders doe het op z'n Call of Duty's, de reloading animatie cancellen door te rennen. (Ik weet het :+)
Postius schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 14:06:
Tip voor iedereen die in de beta zat. De Beta map wordt NIET verwijderd, dit moet je handmatig doen.

Ga naar je steam map/steamapps/common/Rising storm beta en verwijder deze. Misschien staan er nog meer beta's waar je aan hebt deelgenomen. Maar verwijder deze map. Scheelt je toch weer 12gb.

En steam uninstallen voor een opt-out, das zoiets als met een bazooka op een mug schieten.
Daar is gewoon een uninstaller voor. :P
R0y. schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 23:09:
Zag zojuist dat RO2 en Rising storm samen door gaan onder de naam Rising Storm/Red Orchestra 2 multiplayer
Klopt, RO2 owners krijgen de Lite versie van Rising Storm. Dan mag je alleen maar als Rifleman spelen. Eigenlijk best wel jammer dat ze dat niet eerder hadden gemeld, ik speel namelijk vrijwel exclusief Rifleman. Ach, het is een leuk spel :)

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2013 05:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Ik kreeg net een schermpje wat volgens mij ging over een "higher tier" of "enemy tier" wat ik kon accepten of declinen. De volgende ronde startte te snel, waardoor ik niet kon lezen waar het over ging. Ik was volgens mij net level 20 geworden dat potje, maar ik weet dat niet zeker. Kan iemand hier een screenshot van maken mocht je dit scherm krijgen?

EDIT:

Blijkbaar was het een Battlefield Promotion.

[ Voor 7% gewijzigd door Nfear op 02-06-2013 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
NoFearz schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 18:32:
Ik kreeg net een schermpje wat volgens mij ging over een "higher tier" of "enemy tier" wat ik kon accepten of declinen. De volgende ronde startte te snel, waardoor ik niet kon lezen waar het over ging. Ik was volgens mij net level 20 geworden dat potje, maar ik weet dat niet zeker. Kan iemand hier een screenshot van maken mocht je dit scherm krijgen?

EDIT:

Blijkbaar was het een Battlefield Promotion.
Als je het goed doet krijg je een battlefield commendation. Mag je iedere klass pakken die je wilt.

Overigens hoop ik dat mensen snel een beetje hun klasses leren. Squad leaders afgelopen dagen waren echt dramatisch. Van die mensen die alleen SL gaan vanwege het wapen :'( , niet doorhebben dat je belangrijkste functie mobiel spawnpunt is.

[ Voor 16% gewijzigd door Postius op 02-06-2013 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRich
naar mijn weten de ingame damage. (niet heel belangrijk in realism/classic)
Het arisaka geweer type 38 was al wat verouderd en verschoot een kleine patroon (6,5x50mmSR Arisaka) het type 99 geweer is korter, en het leger is toen met dat wapen overgestapt op een grotere patroon.
Wikipedia:
The round was criticized for being underpowered compared to other, more powerful American and European cartridges such as the .30-06, .303 British, 7.92×57mm Mauser, and 7.62×54mm Russian. For this reason it was later replaced by the more powerful 7.7×58mm cartridge.
Als je een keer met een moderne 5.56 NATO patroon schiet er daarna met een .30-06 merk je het verschil wel :P

EDIT : zie plaatje voor vergelijking 5.56 en .30-06 :
Afbeeldingslocatie: http://politicalarenadotorg.files.wordpress.com/2013/01/30-06-vs-223.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door theRich op 03-06-2013 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
De type 99 is zoals hierboven aangegeven inderdaad iets korter maar wel een grotere kogel dus meer damage.
Volgens mij kan je alleen maar 1 hele clip herladen als het geweer helemaal leeg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Inmiddels heb ik de Type 99 al op leveltje 50 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Kan nog niet echt wennen aan de nieuwe maps, het helpt dan ook niet dat ik vaak mensen tegen mij heb die er al uren en uren op hebben zitten. Zie je net iemand ben je al weer dood, daarna de oude vertrouwde RO2 gedaan en gaat toch makkelijker.

Maar eens wat meer tijd in gaan steken om de maps en wapens wat meer te kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
solique schreef op maandag 03 juni 2013 @ 11:04:
Kan nog niet echt wennen aan de nieuwe maps, het helpt dan ook niet dat ik vaak mensen tegen mij heb die er al uren en uren op hebben zitten. Zie je net iemand ben je al weer dood, daarna de oude vertrouwde RO2 gedaan en gaat toch makkelijker.

Maar eens wat meer tijd in gaan steken om de maps en wapens wat meer te kennen.
Ik heb hier exact hetzelfde probleem :P
Die maps zijn dusdanig wijd en groot dat je van overal wel een kogel door je harses kunt krijgen. Bij RO2 was het vaak wat meer close combat in gebouwen. En het gaat mij inderdaad dan ook wel vaker wat beter af bij die oudere maps omdat ik die beter ken.

Ik speel het spelletje meestal 1 a 2 uurtjes per avond dus moet gewoon nog erg aan de maps wennen. Blijf het wel een goede aanschaf vinden, zeker voor maar 10 eurie 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0sje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:37
Mochten mensen zin hebben in teamplay voeg me toe op Steam: c0sje.

Inmiddels zijn we met een aantal mensen bezig om een 64 player server te hosten voor de NL community. Sommige servers hebben echt verschikkelijke lag :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRich
Vlassie1980 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 11:15:
[...]

Ik heb hier exact hetzelfde probleem :P
Die maps zijn dusdanig wijd en groot dat je van overal wel een kogel door je harses kunt krijgen. Bij RO2 was het vaak wat meer close combat in gebouwen. En het gaat mij inderdaad dan ook wel vaker wat beter af bij die oudere maps omdat ik die beter ken.

Ik speel het spelletje meestal 1 a 2 uurtjes per avond dus moet gewoon nog erg aan de maps wennen. Blijf het wel een goede aanschaf vinden, zeker voor maar 10 eurie 8)
Ik vind de maps juist prettig omdat het vaak veel meer een linear patroon volgt, waar je linie na linie verovert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:40
Ik vind dit toch wel een van de betere shooters momenteel hoor !

Heerlijk slow paced , maar kan ook heel hectisch zijn , ziet er vind ik nog best goed uit voor de U3E , goeie feel zelfs beter dan bij Red Orchestra 2

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Nog meer mensen die maar niet kunnen wennen aan die scope van die Japanse sniper?
Schijnt dat je via het rode puntje moet mikken als de tegenstander redelijk dichtbij is maar dat kost mij gewoon te veel tijd en dan heb ik dus alweer een kogel in me bakkes :+

Afbeeldingslocatie: http://i254.photobucket.com/albums/hh104/Praxius1/SightSample_zps056040e9.jpg

Die scopes bij RO2 waren veel duidelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theRich schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 13:16:
[...]

protip : unlock de arisaka type 99
[afbeelding]
Hehe die Arisaka mist 2 armen op zn vlieg sights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRich
Oeps, al een paar weken niet meer gespeeld.
Jullie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Speel het soms nog, uurtje per avond. Probeer nog steeds aan die Japanse sniper te wennen :')

Ik vind de map Guadalcanal lastig. Je ziet geen steek en als je eens iemand neerknalt is het een team-mate van je :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Hier ook weinig meer gespeeld, dit weekend weer eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
solique schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 09:52:
Hier ook weinig meer gespeeld, dit weekend weer eens kijken.
Same, zijn op dit moment een aantal goede games en daaronder lijd Rising Storm bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
schaamteloze bump.
'
Nog tweakers die dit spel spelen? Als tegenhanger voor battlefield ;). Ik speel het af en toe nog wel enkele uurtjes, het realisme en de feel van RS blijft toch wel uniek. RO2 zelf vind ik een zielloos spel. De nieuwe maps van de community zijn goed te pruimen. Alleen het aloude probleem van rifles die denken dat ze snipers zijn bestaat nog steeds :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:24
ik vind het een heerlijk spel, speel vooral de maps Apartments en Bridges. En 1 waar je een vliegveld + powerstation van de japanners moet veroveren.

Cool spel, maar inderdaad zielloos, ik leef met niemand mee, alles blijft zo kil. Terwijl er juist een hele mooie variatie aan mogelijkheden is. Zo mis ik nog steeds iets van een commander die ook squads kan aansturen, en dat je duidelijk kunt zien wie er in je squad zit en samen iets kunt doen. Nu kunnen die laatste 2 punten er misschien wel in zitten, maar kom er vrijwel niets ingame van tegen. Het enige wat voor een commander gebeurt is Arty marken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
jopie schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 17:52:
ik vind het een heerlijk spel, speel vooral de maps Apartments en Bridges. En 1 waar je een vliegveld + powerstation van de japanners moet veroveren.

Cool spel, maar inderdaad zielloos, ik leef met niemand mee, alles blijft zo kil. Terwijl er juist een hele mooie variatie aan mogelijkheden is. Zo mis ik nog steeds iets van een commander die ook squads kan aansturen, en dat je duidelijk kunt zien wie er in je squad zit en samen iets kunt doen. Nu kunnen die laatste 2 punten er misschien wel in zitten, maar kom er vrijwel niets ingame van tegen. Het enige wat voor een commander gebeurt is Arty marken.
Ik speel zelf geen RO meer ernaast, nu ik RS nogal veel speel. Het zijn bijna identieke games, maar ik trek RO2 gewoon maar slecht! Deel 1 was erg gaaf, maar zoals gezegd, deel 2 mist iets. Had toch wel verwacht dat deze games iets populairder zouden zijn. Maar goed ze trekken voornamelijk wel echt een volwassen community aan en oudere spelers. Die zitten veelal niet op tweakers he.

Voeg me is toe! (zelfde nick als hier) kunnen we samen nog is een in squadje duiken ;). Zit alleen wel te wachten tot ik eindelijk honor level 50 ben. Heb meer dan 10.000xp over voor mn Commander class. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theRich
Ik speel zelf ook nog zo nu en dan. Vorige week ook RO2 weer eens aangeslingerd, was stiekem toch wel leuk.
Het spel mist soms inderdaad wel een stukje "ziel" maar als je met vrienden speelt is dit toch wel iets beter.
In mijn ogen zou het ook niet mistaan als ze het squad gebeuren simpelweg jatten van bijvoorbeeld battlefield, en zorgen dat je net iets meer in het spel zit. Daarnaast lijkt het wel alsof ik veel minder "death screams" hoor dan toen het spel net uit was. Dat laatste maakte het echt gruwelijk eng.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:39

ettie1990

PSN:ettiesick

2 dagen geleden in de steam sale aangekocht, nog mensen die het spelen of iemand die een server weet waar allemaal NL'ers op spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
ettie1990 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 12:20:
2 dagen geleden in de steam sale aangekocht, nog mensen die het spelen of iemand die een server weet waar allemaal NL'ers op spelen?
Een exclusieve NL server...wutwatwaarom? Maar nee die is er niet.

Ook beginners tip: Rising storm is beter dan RO2. En speel realism en dan territories. Dat is de basic game mode. Arcade wil je niet aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Tijd geleden dat ik deze game gespeeld heb. Was wel de meest realistische WW2 shooter die ik gespeeld heb en volgens mij ook de laatste WW2 shooter die is uitgebracht.

Ondanks dat het zo realistisch is heb ik toch nog meer plezier beleefd met Medal of Honor Allied Assault en Call of Duty 1/2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momentumlol
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-09 15:32

Momentumlol

Car Fanatic

Dit spel onlangs gekocht, was voor ik geloof 4,99 in de aanbieding tijdens een steam sale. Pc is niet helemaal in staat om dit spel lekker te spelen. Maar ben al druk in de weer voor een nieuw systeempje. Op het nieuwe systeem moet hij vlekkeloos kunnen draaien.

[ Voor 48% gewijzigd door Momentumlol op 05-01-2014 00:23 ]

Knutsel'n met technologie -- Car Fanatic -- Football shirt collector --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Momentumlol schreef op zondag 05 januari 2014 @ 00:22:
Dit spel onlangs gekocht, was voor ik geloof 4,99 in de aanbieding tijdens een steam sale. Pc is niet helemaal in staat om dit spel lekker te spelen. Maar ben al druk in de weer voor een nieuw systeempje. Op het nieuwe systeem moet hij vlekkeloos kunnen draaien.
Het is erg lastig maar erg leuk, onthoudt dat het voor iedereen even moeilijk is. Veel mensen campen extreem, begrijpelijk en realistisch. Maar net als in het echt kan je met goede snelle offensieve acties vrij veel bereiken. Aggressief zijn op de juiste momenten!

Veel plezier alvast, ik zelf vindt het de verre de meest spannende shooter op de markt. Ook de meest leuke. Bij andere shooters is kills maken poepsimpel, hierbij moet je er echt voor werken.

(oh en loop in het begin achter je team aan. Het duurt even voordat je de mappen echt kent).

Maar er is een horde guides op steam. Overigens blijf ik erbij dat Rising storm beter en leuker is dan RO2. (als je ro2 hebt gekocht heb je RS er gratis bij).

[ Voor 7% gewijzigd door Postius op 05-01-2014 12:19 ]

Pagina: 1 2 Laatste