Als er iemand de OP over wil nemen, stuur maar even een DM.
Rising storm staat bij mij op een laag pitje, vandaar.
Rising storm staat bij mij op een laag pitje, vandaar.
een beetje tweaken met de settings brengt je al best een eind. Ik merk zelf alleen impact in performance als ik bepaalde dingen op ultra zet in plaats van dat het er nou zo veel beter uit ziet.Momentumlol schreef op zondag 05 januari 2014 @ 00:22:
Dit spel onlangs gekocht, was voor ik geloof 4,99 in de aanbieding tijdens een steam sale. Pc is niet helemaal in staat om dit spel lekker te spelen. Maar ben al druk in de weer voor een nieuw systeempje. Op het nieuwe systeem moet hij vlekkeloos kunnen draaien.
In mijn nieuwe pc'tje waarvan ik een dezer dagen de onderdelen van verwacht zit een HD 7790 2GB en 8GB RAM, dus daar moet het prima mee kunnen.theRich schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:52:
[...]
een beetje tweaken met de settings brengt je al best een eind. Ik merk zelf alleen impact in performance als ik bepaalde dingen op ultra zet in plaats van dat het er nou zo veel beter uit ziet.
Knutsel'n met technologie -- Car Fanatic -- Football shirt collector --
Dat moet zeker gaan lukken. Echt zwaar is het spel niet namelijk.Momentumlol schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:57:
[...]
In mijn nieuwe pc'tje waarvan ik een dezer dagen de onderdelen van verwacht zit een HD 7790 2GB en 8GB RAM, dus daar moet het prima mee kunnen.
Het heeft misschien wat config tweaking nodig op mindere systemen door de soms gare texture streaming en framerate settings van de Unreal engine.solique schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 16:59:
[...]
Dat moet zeker gaan lukken. Echt zwaar is het spel niet namelijk.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ziet er uit als een interessante map.Ekstergroen schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 11:38:
Beta video van de nieuwe aankomende officiële map Maggot Hill:
YouTube: Rising Storm Maggot Hill (beta)
Verwijderd
Er zitten nog steeds geen werkende troop transports in de beta.theRich schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:03:
Zijn die troop transports in de beta eigenlijk leuk? Ik ben benieuwd naar de komende update, er komt ook een nieuwe officiele rising storm map zag ik .
Dit weekend alIrcghost schreef op donderdag 24 april 2014 @ 18:14:
Ik hoorde ook geruchten dat het aankomende week met korting verkocht zal worden, die pak ik waarschijnlijk mee.
Mappen zijn eigenlijk voor 32 gemaakt en later beschikbaar gemaakt voor 64 zonder aanpassingen.Ekstergroen schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 12:16:
Die nieuwe map Maggot Hill is een flinke tegenvaller, veels te klein voor 64 spelers. Evenals het gros van de andere RS/RO2 mappen.
Inderdaad, geen idee hoe lang ik het blijf spelen maar voor 4.99 is het sowieso het meer dan een goede deal voor zowel rising storm alsmede het basis spel.Vlassie1980 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 13:03:
Dat is echt een koopje, speel de game zelf helaas al een tijdje niet meer maar heb me er wel erg mee vermaakt. WW2 shooters zijn tha bomb
9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250
Als je op de Steam-store page gewoon even naar beneden had gescrollt... Gewoon Rising Storm (GOTY) kopen.Tom. C schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 00:49:
Ik heb destijds Red Orchestra 2 gekocht. Op dit moment staan de volgende items in mijn Steam Library.
-Red Orchestra 2 Heroes of Stalingrad Singleplayer
-Red Orchestra 2 Heroes of Stalingrad Beta
-Rising Storm beta
-Rising Storm/Red Orchestra 2 Multiplayer.
Sinds kort speel ik Rising Storm samen met een vriend. Bij sommige potjes verschijnt er na afloop dat ik de game moet kopen om experience te kunnen krijgen en andere wapens. Ik meende echter dat ik de game al had.
Maar wat moet ik nu precies kopen? Moet ik de Rising Storm Game of the Year Edition kopen of ik kan de Digital Deluxe Upgrade kopen voor 9 euro?
Duidelijk! Bedankt.Lee245 schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 09:59:
[...]
Als je op de Steam-store page gewoon even naar beneden had gescrollt... Gewoon Rising Storm (GOTY) kopen.
9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250
Mwah, doe mij maar een WW2 setting. Kan nooit echt warmlopen voor shooters in een Vietnam setting. Battlefield Vietnam vond ik ook zwaar tegenvallen.creapYYY schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 07:16:
Vet, komt een nieuwe Rising Storm aan:
YouTube: Rising Storm 2: Vietnam Announcement Trailer - E3 2015 PC Gamer Press Conference
Gaat een spel opzichzelf worden, setting Vietnam
Ook de DLC van Bad Company 2? Oef, dat was geweldig (in mijn optiekVlassie1980 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 08:50:
[...]
Mwah, doe mij maar een WW2 setting. Kan nooit echt warmlopen voor shooters in een Vietnam setting. Battlefield Vietnam vond ik ook zwaar tegenvallen.
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
[ Voor 3% gewijzigd door DutchManticore op 17-05-2017 00:11 ]
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
Verwijderd
bl44t
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq